Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,944 μηνύματα.
συνειδητοποιώ πως πέρα από τις γνώσεις απαιτούνται και άλλα πράγματα, όπως η μεταδοτικότητα, η υπομονή, η ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών κτλ..........




όντως. αυτα ειναι πολυ σημαντικά έτσι ώστε να υπαρχει επικοινωνία ανάμεσα στον καθηγητη και τον μαθητη..:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Άλλο το proficiency και άλλο η αγγλική φιλολογία. Ο πτυχιούχος φιλόλογος είανι σαφώς πιο κατηρτισμένος από τον κάτοχο διπλώματος. Ξέρει λογοτεχνία, ιστορία, γλωσσολογία, ήθη, έθιμα και πολιτισμό. Είναι, με λίγα λόγια, επιστήμων. Ο κάτοχος proficiency ξέρει απλώς την πρακτική χρήση της γλώσσας.

Ουσιαστικά, αυτός που έχει proficiency γνωρίζει να μιλά, να διαβάζει και να γράφει, ενώ ο φιλόλογος γνώριζει, π.χ., να αναλύει και τα έργα του Shakespeare!!!

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπον! Είναι σαν να λέμε ότι ένας που γνωρίζει ελληνικά κι έχει απολυτήριο λυκείου μπορεί να διδάξει όπως ένας φιλόλογος!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serendipity*

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η *Serendipity* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Όντας κάτοχος Proficiency,έχω να πω ότι με τίποτα δεν θα μπορούσα να διδάξω....:xixi:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis_96

Νεοφερμένος

Ο giannis_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
κατα την γνώμη μου αυτος που κατεχει γ2 γνωριζει περισσοτερο την αγγλικη γλωσσα απο εναν ο οποιος εχει τελειωσει αγγλικη φιλολογια αφου εκει βασιζονται περισσοτερο στην κατανοηση κειμενων και δεν μαθαινουν προχωρημενη γραμματικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
κατα την γνώμη μου αυτος που κατεχει γ2 γνωριζει περισσοτερο την αγγλικη γλωσσα απο εναν ο οποιος εχει τελειωσει αγγλικη φιλολογια αφου εκει βασιζονται περισσοτερο στην κατανοηση κειμενων και δεν μαθαινουν προχωρημενη γραμματικη
Διαφωνώ!!!
Αυτός που έχει τελειώσει φιλολογία γνωρίζει και τη γραμματική και το συντακτικό της γλωσσας!!! Στο κάτω-κάτω, σίγουρα θα έχει κάνει μαθήματα γλωσσολογίας στο πανεπιστήμιο (πολύ ανωτερη προσέγγιση της γλώσσας απ'ότι αυτή που παρέχει το δίπλωμα Γ2)!!!

Δεν νοείται απόφοιτος φιλολογίας να μην ξέρει γραμματική και συντακτικό!!!

Θα δώσω ένα παράδειγμα από τον χώρο της ελληνικής γλώσσας και της διδασκαλίας της: Ο απόφοιτος λυκείου (θεωρητικά) ξέρει πολύ καλά ελληνικά (έχει διδαχθεί γραμματική και συντακτικό), αλλά ο φιλόλογος ξέρει πολύ περισσότερα στο ζήτημα αυτό... Γι'αυτό και οι καθηγητές των φιλολογικών μαθημάτων δεν είναι απλώς Ελληνες native speakers με απολυτήριο λυκείου αλλά φιλόλογοι με πτυχίο πανεπιστημίου!!! Είναι άλλο το να ξέρεις να κλίνεις ένα ρήμα ή ένα ουσιαστικό και άλλο το να ξέρεις γλωσσική μορφολογιά, σημασιολογία, φωνητική, θεωρίες για τη γραμματική και το συντακτικό κλπ. που διδάσκονται στο πανεπιστήμιο!!! Για να τα παρακολουθήσεις όλα αυτά τα αντικείμενα ως φοιτητής φιλολογίας οι απλές γνώσεις της σχολικής γραμματικής θεωρούνται δεδομένες!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
Διαφωνώ!!!
Αυτός που έχει τελειώσει φιλολογία γνωρίζει και τη γραμματική και το συντακτικό της γλωσσας!!! Στο κάτω-κάτω, σίγουρα θα έχει κάνει μαθήματα γλωσσολογίας στο πανεπιστήμιο (πολύ ανωτερη προσέγγιση της γλώσσας απ'ότι αυτή που παρέχει το δίπλωμα Γ2)!!!

Δεν νοείται απόφοιτος φιλολογίας να μην ξέρει γραμματική και συντακτικό!!!

Θα δώσω ένα παράδειγμα από τον χώρο της ελληνικής γλώσσας και της διδασκαλίας της: Ο απόφοιτος λυκείου (θεωρητικά) ξέρει πολύ καλά ελληνικά (έχει διδαχθεί γραμματική και συντακτικό), αλλά ο φιλόλογος ξέρει πολύ περισσότερα στο ζήτημα αυτό... Γι'αυτό και οι καθηγητές των φιλολογικών μαθημάτων δεν είναι απλώς Ελληνες native speakers με απολυτήριο λυκείου αλλά φιλόλογοι με πτυχίο πανεπιστημίου!!! Είναι άλλο το να ξέρεις να κλίνεις ένα ρήμα ή ένα ουσιαστικό και άλλο το να ξέρεις γλωσσική μορφολογιά, σημασιολογία, φωνητική, θεωρίες για τη γραμματική και το συντακτικό κλπ. που διδάσκονται στο πανεπιστήμιο!!! Για να τα παρακολουθήσεις όλα αυτά τα αντικείμενα ως φοιτητής φιλολογίας οι απλές γνώσεις της σχολικής γραμματικής θεωρούνται δεδομένες!!!
+10000000
ακριβως.. εχεις το point!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g@ngster95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Άγιοι Ανάργυροι (Αττική). Έχει γράψει 376 μηνύματα.
παιδια κατα τη γνωμη μου, ουτε το προφισενσυ ουτε η αγγλικη φιλλολογια σε καθηστα δυνατο να διδαξεις, αν το εχεις, αν εχεις μερακι , παθος και αγαπη , με προφ εισαι 10 φορες καλυτερος απο καποιον της α. φιλολογιας.
ξερω καθηγητες της α.φ που δεν ξερουν την τυφλα τους, και καθηγητες με προφ που ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ. Θεωρω, οτι ειναι σαφος απο θεμα γνωσεων καλυτερο το να εχεις παει α.φ αλλα ουτε το προφ ουτε η α.φ σε καθιστα καλο καθηγητη.
εγω οταν με το καλο παρω το προφ, εχω τοση αγαπη που θα κανω τα καλοκαιρια σε παιδια γνωστων μου δωρεαν μαθηματα, ετσι γτ το χαιρομαι!!! γτ το αγαπω!!!
συνεπως, παιδια το να εισαι καλος καθηγητης δεν το κανει η α.φ το μερακι σου και η αγαπη σου το κανει.
και η εμπειρια παιζει συμαντικο ρολο βεβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
παιδια κατα τη γνωμη μου, ουτε το προφισενσυ ουτε η αγγλικη φιλλολογια σε καθηστα δυνατο να διδαξεις, αν το εχεις, αν εχεις μερακι , παθος και αγαπη , με προφ εισαι 10 φορες καλυτερος απο καποιον της α. φιλολογιας.
ξερω καθηγητες της α.φ που δεν ξερουν την τυφλα τους, και καθηγητες με προφ που ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ. Θεωρω, οτι ειναι σαφος απο θεμα γνωσεων καλυτερο το να εχεις παει α.φ αλλα ουτε το προφ ουτε η α.φ σε καθιστα καλο καθηγητη.
εγω οταν με το καλο παρω το προφ, εχω τοση αγαπη που θα κανω τα καλοκαιρια σε παιδια γνωστων μου δωρεαν μαθηματα, ετσι γτ το χαιρομαι!!! γτ το αγαπω!!!
συνεπως, παιδια το να εισαι καλος καθηγητης δεν το κανει η α.φ το μερακι σου και η αγαπη σου το κανει.
και η εμπειρια παιζει συμαντικο ρολο βεβαια.


Το θέμα που θίγεις λοιπόν δεν είναι τόσο οι γνώσεις, όσο η μεταδοτικότητα και η ικανότητα διδασκαλίας!!!

Αυτά είναι δυο ανεξάρτητα ζητήματα. Η φιλολογία είναι επιστήμη ενώ η διδασκαλία επάγγελμα/λειτούργημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g@ngster95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Άγιοι Ανάργυροι (Αττική). Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Το θέμα που θίγεις λοιπόν δεν είναι τόσο οι γνώσεις, όσο η μεταδοτικότητα και η ικανότητα διδασκαλίας!!!

Αυτά είναι δυο ανεξάρτητα ζητήματα. Η φιλολογία είναι επιστήμη ενώ η διδασκαλία επάγγελμα/λειτούργημα.
πιστευω οτι μπορει ενας καθηγητης με προφ να ειναι εξισου καλος με εναν της αγγλικης φιλολογιας, δεν κανει το χαρτι τον καθηγητη,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
πιστευω οτι μπορει ενας καθηγητης με προφ να ειναι εξισου καλος με εναν της αγγλικης φιλολογιας, δεν κανει το χαρτι τον καθηγητη,
μα φυσικα ισχυει αυτο.. η ορεξη που εχει ο καθηγητης για το μαθημα, το διαβασμα που κανει ως καθηγητης.. ολα παιζουν ρολο.. παντως στην αγγλικη φιλολογια ασχολουνται με την καταρτιση σε ολα τα θεματα που εχουν σχεση με την αγγλικη γλωσσα.. αν αυτο το εκμεταλευτεις σωστα τοτε και στη συνεχεια θα βγεις καλος καθηγητης και θα συνεχισεις να διαβαζεις μονος σου.. το τονιζω εχει σχεση με το κατα ποσον θα εκμεταλευτεις τα εφοδια που σου παρεχει η σχολη ..
-----------------------------------------
Το θέμα που θίγεις λοιπόν δεν είναι τόσο οι γνώσεις, όσο η μεταδοτικότητα και η ικανότητα διδασκαλίας!!!

Αυτά είναι δυο ανεξάρτητα ζητήματα. Η φιλολογία είναι επιστήμη ενώ η διδασκαλία επάγγελμα/λειτούργημα.
αυτα φυσικα και ισχυουν..
τωρα ομως αν στη σχολη εισαι τουριστας ενας προφισιενσιουχος μπορει να κανει καλυτερη δουλεια..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
πιστευω οτι μπορει ενας καθηγητης με προφ να ειναι εξισου καλος με εναν της αγγλικης φιλολογιας, δεν κανει το χαρτι τον καθηγητη,
Ακριβώς αυτό είπα και εγώ! Το πτυχίο πιστοποιεί την εξειδίκευση σε μια επιστήμη. Η διδασκαλία, όμως, δεν γίνεται μόνο με ένα πτυχίο! Χρειάζεται μεταδοτικότητα, υπομονή, γνώσεις εκπαιδευτικής ψυχολογίας (και δυνατότητα εφαρμογής τους) κλπ, κλπ.!!!

Πάντως ανάμεσα σε 2 άτομα με την ίδια μεταδοτικότητα, απο τα οποία ο ένας είναι πτυχιούχος αγγλικής φιλ. και ο άλλος κάτοχος προφ., προσωπικά θα προσελάμβανα τον πτυχιούχο. Τον θεωρώ μακράν πιο κατηρτισμένο!!!!

Ο κατοχος προφ. μπορεί να διδάξει τα απλά γραμματικοσυνατκτικά φαινόμενα αλλά δεν μπορεί, πιστεύω, να διδάξει σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως προετοιμασία για εξετάσεις εισαγωγής σε αγγλόφωνα τριτοβάθμια ιδρύματα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g@ngster95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Άγιοι Ανάργυροι (Αττική). Έχει γράψει 376 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό είπα και εγώ! Το πτυχίο πιστοποιεί την εξειδίκευση σε μια επιστήμη. Η διδασκαλία, όμως, δεν γίνεται μόνο με ένα πτυχίο! Χρειάζεται μεταδοτικότητα, υπομονή, γνώσεις εκπαιδευτικής ψυχολογίας (και δυνατότητα εφαρμογής τους) κλπ, κλπ.!!!

Πάντως ανάμεσα σε 2 άτομα με την ίδια μεταδοτικότητα, απο τα οποία ο ένας είναι πτυχιούχος αγγλικής φιλ. και ο άλλος κάτοχος προφ., προσωπικά θα προσελάμβανα τον πτυχιούχο. Τον θεωρώ μακράν πιο κατηρτισμένο!!!!

Ο κατοχος προφ. μπορεί να διδάξει τα απλά γραμματικοσυνατκτικά φαινόμενα αλλά δεν μπορεί, πιστεύω, να διδάξει σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπως προετοιμασία για εξετάσεις εισαγωγής σε αγγλόφωνα τριτοβάθμια ιδρύματα!!!
εχεις μια τεκμηριωμενη αποψη, θα συμφωνησω μαζι σου,
:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liaki23

Νεοφερμένος

Η Ευαγγελία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
εχεις μια τεκμηριωμενη αποψη, θα συμφωνησω μαζι σου,
:no1:

θα συμφωνησω κ γω μαζι σου κ με τη προηγουμενη αποψη.Επιπλεον ,δεν ειναι μονο λογοτεχνια στην αγγλικη φιλολογια.Εχουμε και εξειδικευμενα μαθηματα γλωσσολογιας οπως για παραδειγμα η διδασκαλια της αγγλικης γλωσσας στη παιδικη ηλικια.Νομιζω οτι οι γνωσεις μας δεν ειναι μονο γραμματικης αλλα κ ειδικες στο να μπορεις να διδαξεις ,δηλαδη πρακτικες κ θεωρητικες πανω στη διδασκαλια.Με αλλα λογια αν θες να μαθεις αρχαια θα προτιμησεις εναν φιλολογο η καποιον που εχει τελειωσει φιλοσοφικο-παιδαγωγικο που κ αυτοι ξερουν αρχαια?γ μενα καπως ετσι ειναι οι αναλογιες.Δ συγκρινεται ενας καλος πτυχιουχος με εναν που εχει μονο proficiency χωρις περαιτερω καταρτιση,κ ας ξερει ο κατοχος proficiency καλα αγγλικα.Αγγλικα δεν ειναι μονο η γραμματικη αλλα κ ο πολιτισμος ,η κουλτουρα τους ακομα κ η προφορα.Οριστε λοιπον κ η χρησιμοτητα της λογοτεχνιας που πολλοι τη σνομπαρουν .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ο αναγνώστης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ο αναγνώστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Προσωπικα, θεωρω πως ο λογος που θα διαλεγα τον πτυχιουχο αγγλικης φιλολογιας ειναι το γεγονος οτι λογω των σπουδων του θα εχει ερθει σε πολυ μεγαλυτερη επαφη με αγγλικα κειμενα κ μαλιστα υψηλου επιπεδου, επομενως ειναι σχεδον αυτονοητο οτι θα γνωριζει αγγλικα πολυ καλυτερα. Ολα αυτα για γνωση του πολιτισμου των Αγγλων κτλ κτλ ειναι ασχετα. Καποιος που απλα θελει να παρει το proficiency για να βρει δουλεια ο ανθρωπος, διοτι πλεον θεωρειται δεδομενη η γνωση αγγλικων, τι τον νοιαζει αν οι Αγγλοι πινουν τσαι πρωι μεσημερι βραδυ, τι τον νοιαζει αν διαβαζουν Shakespeare κ Milton, τι τον νοιαζει ο Αγγλικος πολιτισμος??
Απο εκει και περα, οσοι ενδιαφερονται γενικα για την Αγγλικη κουλτουρα, εχουν σκοπο να ζησουν στην Αγγλια, η να πανε να σπουδασουν, η τελος παντων τη βρισκουν να διαβαζουν αγγλικη λογοτεχνια στα αγγλικα, προφανως κ θελουν το κατι παραπανω, το οποιο ομως δε θα το μαθουν απο τον πτυχιουχο αγγλικης φιλολογιας, αλλα μονοι τους. Γιατι ακομα κ αν ο πτυχιουχος εχει κανει Shakespeare, ποιος αναλυει Shakespeare στα ιδιαιτερα αγγλικων?? Οσο για την γνωση της Αγγλικης κουλτουρας, αν δεν πας να ζησεις στην Αγγλια να τη δεις απο πρωτο χερι, δεν τη μαθαινεις απο τα βιβλια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liaki23

Νεοφερμένος

Η Ευαγγελία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Προσωπικα, θεωρω πως ο λογος που θα διαλεγα τον πτυχιουχο αγγλικης φιλολογιας ειναι το γεγονος οτι λογω των σπουδων του θα εχει ερθει σε πολυ μεγαλυτερη επαφη με αγγλικα κειμενα κ μαλιστα υψηλου επιπεδου, επομενως ειναι σχεδον αυτονοητο οτι θα γνωριζει αγγλικα πολυ καλυτερα. Ολα αυτα για γνωση του πολιτισμου των Αγγλων κτλ κτλ ειναι ασχετα. Καποιος που απλα θελει να παρει το proficiency για να βρει δουλεια ο ανθρωπος, διοτι πλεον θεωρειται δεδομενη η γνωση αγγλικων, τι τον νοιαζει αν οι Αγγλοι πινουν τσαι πρωι μεσημερι βραδυ, τι τον νοιαζει αν διαβαζουν Shakespeare κ Milton, τι τον νοιαζει ο Αγγλικος πολιτισμος??
Απο εκει και περα, οσοι ενδιαφερονται γενικα για την Αγγλικη κουλτουρα, εχουν σκοπο να ζησουν στην Αγγλια, η να πανε να σπουδασουν, η τελος παντων τη βρισκουν να διαβαζουν αγγλικη λογοτεχνια στα αγγλικα, προφανως κ θελουν το κατι παραπανω, το οποιο ομως δε θα το μαθουν απο τον πτυχιουχο αγγλικης φιλολογιας, αλλα μονοι τους. Γιατι ακομα κ αν ο πτυχιουχος εχει κανει Shakespeare, ποιος αναλυει Shakespeare στα ιδιαιτερα αγγλικων?? Οσο για την γνωση της Αγγλικης κουλτουρας, αν δεν πας να ζησεις στην Αγγλια να τη δεις απο πρωτο χερι, δεν τη μαθαινεις απο τα βιβλια.
ναι οντως προφανως δε θα χρειαστει ποτε να εξηγησω σαιξπηρ σε ιδιαιτερα
αλλα αυτο που ηθελα να τονισω ειναι η σπουδαιοτητα της πανεπιστημιακης μορφωσης πανω σ αυτο που θα διδαξεις.κ μεσα σ αυτη τη μορφωση ειναι κ ο σαιξπηρ και ολοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenapapad1

Νεοφερμένος

Η elenapapad1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Πιστύετε οτι είναι δίκαιο ενας κατοχος proficiency να μπορει να διδαξει τρωγοντας ουσιαστικά τη δουλεια καποιου που εχει τελειωσει αγγλική φιλολογία?

Καλησπέρα! Θα σου μιλήσω ως κάτοχος Proficiency. Πάντα ήθελα να γίνω καθηγήτρια αγγλικών και το προσπάθησα πάρα πολύ να περάσω Αγγλική Φιλολογία αλλά δεν τα κατάφερα τελικά. Τα αγγλικά όμως ήταν πάντα η μεγάλη μου αγάπη και συνέχεια έψαχνα τρόπους για να γίνω όσο γίνεται καλύτερη. Σίγουρα το πτυχίο Αγγλικής Φιλολογίας θα ήταν το ότι καλύτερο για τον οποιοδήποτε που θέλει να γίνει καθηγητής Αγγλικών αλλά για μένα περισσότερη σημασία έχει να αγαπάει ο άλλος αυτό που κάνει και να προσπαθεί συνέχεια να μαθαίνει πράγματα και να είναι όσο πιο καλός μπορεί. Αυτή την περίοδο παραδίδω ιδιαίτερα αγγλικών σε 3 παιδάκια και είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα τελικά να κάνω αυτό που πραγματικά μου αρέσει. Μπορεί να έχω μόνο το Proficiency αλλά για μένα μεγαλύτερη σημασία έχει να βλέπω τους μαθητές μου να καταλαβαίνουν όσα τους λέω και να ανεβαίνουν σιγά σιγά επίπεδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liaki23

Νεοφερμένος

Η Ευαγγελία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
μπραβο σου!!!!εχει μεγαλη σημασια να κανεις αυτο που αγαπας οποια κ αν ειναι τα εμποδια....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Προφανώς και ένας που έχει τελειώσει αγγλική φιλολογία δεν θα χρειαστεί να διδάξει Shakespeare ή Milton κλπ. σε ένα φροντιστήριο / ιδιαίτερο, αλλά το γεγονός οτι ο ίδιος έχει διδαχθεί αγγλική λογοτεχνία, ιστορία και πολιτισμό εν γένει τον έχει βοηθήσει να αποκτήσει μια μεγάλη εξοικείωση με τη γλώσσα. Είναι, επομένως, περισσότερο κατηρτισμένος.

Στο Φιλολογικό, όπου φοιτώ εγώ, διδασκόμαστε πολλά πράγματα σχετικά με τα αρχαία ή τα νέα ελληνικά που δεν προκειται ποτέ να αναφέρουμε στους μαθητές αν ασχοληθούμε με τη διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτά όμως που μαθαίνουμε εμπλουτίζουν τις γνώσεις μας και την καταρτισή μας.

Οι γνώσεις που αποκτά ένας φιλόλογος (της ελληνικής ή άλλης γλώσσας) δεν προορίζονται στο σύνολό τους για διδασκαλία σε μαθητές. Η Φιλολογία είναι επισατήμη, ενώ η διδασκαλία επάγγελμα/λειτούργημα. Δεν είναι απαραίτητο ότι ένας Φιλόλογος θα γίνει και εκπαιδευτικός! Υπάρχουν και πολλές άλλες προοπτικές, στις οποίες οι πανεπιστημιακές γνώσεις αξιοποιούνται σε μεγαλύτερο βαθμό, γι'αυτό και είναι απαραίτητη η απόκτησή τους κατά τη διάρκεια της φοίτητσης - για να είναι ο πτυχιούχος κατηρτισμένος όπου και αν απασχοληθεί!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ceres Victoria

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ceres Victoria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,934 μηνύματα.
εγω δεν ξερω παντως ουτε ατομο με proficiency ουτε ατομο με πτυχιo αγγλικης φιλολογιας που να μιλαει-διδασκει σωστα την γλωσσα. Ουτε ενας απο αυτους δεν μπορει να προφερει σωστα τις λεξεις. Οταν μαθαινεις μια ξενη γλωσσα δεν χρειαζεται να ξερεις μονο την γραμματικη, το συντακτικο και να αναλυεις λογοτεχνια. Η προφορα ειναι πολυ σημαντικη οπως και η slang.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

The_Doctor

Νεοφερμένος

Ο The_Doctor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Σαν πτυχιουχος με διδακτικη πειρα 18 ετων εχω διαμορφωσει την εξης γνωμη την οποια θα παραθεσω πολυ συνοπτικα γιατι ηδη παρα πολλες και σωστες παρατηρησεις εχουν ειπωθει που αγγιζουν σωστα το ζητημα απο διαφορες οπτικες γωνιες.

Το βασικα προσοντα για επιτυχημενη διδασκαλια ειναι η πραγματικη αγαπη και για την γλωσσα και τους μαθητες και η συνεχης ενασχοληση και επιμορφωση γυρω απο την γλωσσα.Σε αυτους τους τομεις,για να ειμαι δικαιος,εχω δει εξαιρετικους συναδελφους και απο τους δυο χωρους που εχουν καταξιωθει μεσα απο τα χρονια εργασιας τους και απο τις επιτυχιες τους.

Επισης εχω δει πολλους καθηγητες,αταλαντους,χωρις αγαπη προς την δουλεια τους,αναμασητες παλιων ξεπερασμενων βαρετων στους μαθητες μεθοδων,και αποτυχημενους που απολυθηκαν σε συντομο χρονικο διαστημα παλι και απο τους δυο χωρους.

Επομενως κατα την γνωμη μου δεν πρεπει να στερειται η δυνατοτητα σε εναν πραγματικα ταλαντουχο ανθρωπο επαρκειουχο να διδασκει αν αποδειξει εμπρακτως την σκληρη και ποιοτικη του δουλεια.Ουτως η αλλως ειμουν παντα καθετα εναντιος σε συντεχνιακες αποψεις και πρακτικες.Ο καθε καθηγητης θα κριθει απο τη δουλεια του και ο πραγματικα καλος δεν εχει τιποτε να φοβηθει αλλα πρεπει να κερδισει με την καλη δουλεια το δικαιωμα του στην αγορα εργασιας.

(Εδω μου εχει τυχει να γνωρισω Βρεττανο καθηγητη που δεν ειχε διαβασει,αν ειναι ποτε δυνατον,ουτε ενα βιβλιο του Bertrand Rusell ,που ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους Αγγλους φιλοσοφους ενω εγω,φοιτητης ακομη,ειχα διαβασει τα μισα βιβλια του.Και ο εν λογω κυριος ειχε αποφοιτησει απο το Cambridge!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top