Proficiency Vs Αγγλική Φιλολογία

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Κλείνει προσωρινά για καθαρισμό από τα off topic / ανούσια μηνύματα.

:lock:

Ο καθαρισμός ολοκληρώθηκε. Τώρα για τις απαραίτητες επεξηγήσεις: 1. Στην κατηγορία ''Εκτός Θέματος'' μεταφέρθηκαν τα μηνύματα που δεν αφορούσαν το θέμα άμεσα καθώς και όλα τα σχετικά με πολιτικές παρατάξεις και προβλήματα των ελληνικών πανεπιστημίων. Σχετικά θέματα άλλωστε υπάρχουν για να διατυπωθούν εκεί οι προβληματισμοί. Στο θέμα ωστόσο παρέμειναν γενικότερα μηνύματα σχετικά με πανεπιστήμια που δεν ξεφεύγουν. 2. Όλα τα ανούσια / προσβλητικά μηνύματα διαγράφτηκαν. 3. Εντάξει ένα θέμα πράγματι μπορεί να έχει αρκετές προεκτάσεις. Δε γίνεται όμως όλες να θίγονται στην ίδια συζήτηση. Υπάρχουν, όπως είπα, παρόμοια θέματα για τα πανεπιστήμια, την κατάστασή τους και τα πολιτικά κόμματα. Συνεχίζουμε εντός των πλαισίων. :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Συμφωνώ και λυπάμαι γι΄αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Aς συνεχισουμε το τοπικ μας ειρηνικά λοιπόν.

:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,944 μηνύματα.
Ο καθαρισμός ολοκληρώθηκε. Τώρα για τις απαραίτητες επεξηγήσεις: 1. Στην κατηγορία ''Εκτός Θέματος'' μεταφέρθηκαν τα μηνύματα που δεν αφορούσαν το θέμα άμεσα καθώς και όλα τα σχετικά με πολιτικές παρατάξεις και προβλήματα των ελληνικών πανεπιστημίων. Σχετικά θέματα άλλωστε υπάρχουν για να διατυπωθούν εκεί οι προβληματισμοί. Στο θέμα ωστόσο παρέμειναν γενικότερα μηνύματα σχετικά με πανεπιστήμια που δεν ξεφεύγουν. 2. Όλα τα ανούσια / προσβλητικά μηνύματα διαγράφτηκαν. 3. Εντάξει ένα θέμα πράγματι μπορεί να έχει αρκετές προεκτάσεις. Δε γίνεται όμως όλες να θίγονται στην ίδια συζήτηση. Υπάρχουν, όπως είπα, παρόμοια θέματα για τα πανεπιστήμια, την κατάστασή τους και τα πολιτικά κόμματα. Συνεχίζουμε εντός των πλαισίων. :bye:
επιτελουσ γιατι χρειαζοταν:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mar9oOLa

Νεοφερμένος

Η mar9oOLa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Παιδιά εγώ φέτος δίνω για proficiency όταν πάρω το πτυχίο μου θα μπορώ να διδάξω σε παιδιά?...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ναι θα μπορεις να διδαξεις στα παιδια οταν ενηλικιωθεις και βγαλεις επαρκεια και αδεια διδασκαλιας.
Βεβαια θα μπορεις να διδασκεις μονο σε ιδιαιτερα και φροντιστηριο και οχι στο δημοσιο!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ole ole

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 56 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 361 μηνύματα.
Σωστά, η γνώμη μου είναι στην αρχή να αναλάβεις μικρά επίπεδα, προκειμένου να βρεις το στυλ διδασκαλίας που σου ταιριάζει και μπορείς να αποδώσεις, μέτα πας σε μεγαλύτερα επίπεδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Ακριβως.
Καλο θα τανε αρχικα μεχρι Β1-Β2 το πολυ να ασχοληθεις και οταν νιωσεις ετοιμη και εχεις αποκτησει καποια πειρα και εφοδια συνεχίζεις και σε μεγαλυτερα επιπεδα!

Σου εύχομαι καλή τύχη!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lalalo

Νεοφερμένος

Η lalalo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Δεν θα έπρεπε να είμαστε απόλυτοι σε τίποτε. Σαφώς και υπάρχουν απόφοιτοι Λυκείου με επάρκεια που υπήρξαν (και συνεχίζουν να είναι) άριστοι καθηγητές, όπως και απόφοιτοι της Αγγλικής Φιλολογίας που δεν είναι καλοί σε αυτό που κάνουν, για πολλούς λόγους.
Ας λάβουμε υπʼ όψη μας ότι για να περάσεις στη συγκεκριμένη σχολή δεν είναι κριτήριο το αν έχεις proficiency, ή όχι- αρκεί να συγκεντρώνεις τα απαιτούμενα μόρια. Μην ισοπεδώνουμε τα πάντα, όμως, λέγοντας πως δεν διαφέρει σε κάτι κάποιος πτυχιούχος της Α.Φ από έναν απόφοιτο Λυκείου που έχει το proficiency (ας μην αναφερθούμε σε κάποιες αξιέπαινες εξαιρέσεις, αλλά στον μέσο όρο).
Ίσως τα παιδαγωγικά μαθήματα να μην είναι τόσο πολλά (περίπου όσα είναι σε όλες τις παιδαγωγικές σχολές) όμως όλα τα μαθήματα γίνονται στην Αγγλική, γεγονός που –αν μη τι άλλο- προσφέρει δυνατή εξάσκηση στη γλώσσα, τα γραμματικά και τα λεξιλογικά της φαινόμενα. Πέραν αυτού, προσφέρει καλλιέργεια στο άτομο. Φυσικά και μπορεί ο καθένας να πάει σε ένα βιβλιοπωλείο και να διαβάσει πληθώρα βιβλίων, δεν θα αναλύσει, όμως τον τρόπο σκέψης του ποιητή-λογοτέχνη κτλ, δεν θα μπει στην ίδια διαδικασία σκέψης, δεν θα παιδευτεί το ίδιο. Η καλλιέργεια της ψυχής δεν είναι καθόλου άσχετη με την διδασκαλία.
Επιπλέον, υπάρχουν μαθήματα που αναλύουν τη γλώσσα σε βάθος και είναι άκρως βοηθητικά για να κατανοηθούν συντακτικά και μορφολογικά φαινόμενα. Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, ότι υπάρχουν μαθήματα που διδάσκουν ακριβώς το πως θα έπρεπε να διδάσκεται το μάθημα, τι είδους ασκήσεις πρέπει να γίνουν, με τι τρόπο πρέπει να δοθεί στο παιδί το κάθε φαινόμενο και πώς να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες των μαθητών στη μάθηση.
Δεν θα έλεγα ποτέ ότι οι καθηγητές με επάρκεια δεν είναι άξιοι να διδάξουν- με επάρκεια ξεκίνησα κι εγώ όταν ως φοιτήτρια εργαζόμουν σε φροντιστήρια, απλώς ούσα απόφοιτος Α.Φ υποστηρίζω πως δεν θα έπρεπε να είναι υποβαθμισμένο στη γενική συνείδηση το συγκεκριμένο τμήμα. Εξαιρέσεις πάντα υπάρχουν, το επαναλαμβάνω, δεν μπορώ να δεχτώ, όμως, ότι κάποιος που έχει το proficiency είναι πάντα ικανός να διδάξει- ακόμα και αν αυτό που θα διδάξει θα είναι το απλό “this is a cat”. Δεν είναι μόνο οι γνώσεις αυτό που καθιστά κάποιον ικανό να διδάξει οτιδήποτε, αλλά και η αγάπη για αυτό και η συνεχής ενημέρωση και ανανέωση των μεθόδων διδασκαλίας. Ο σωστός δάσκαλος θα πρέπει να είναι σε θέση να δώσει το κάθε φαινόμενο με τον τρόπο που έχει ανάγκη να το λάβει ο κάθε μαθητής.
Κακώς τίθεται ζήτημα αδικίας σχετικά με τους καθηγητές που διδάσκουν ξένες γλώσσες με επάρκεια. Θεωρώ πως οποιοσδήποτε έχει μια κάποια παιδαγωγική κατάρτιση, είναι σε θέση να διδάξει. Ο κάθε φροντιστηριούχος περνάει τον επίδοξο καθηγητή από συνέντευξη και κρίνει αν είναι σε θέση να διδάξει, ή όχι. Εξάλλου, πάντα οι «φρέσκοι» καθηγητές σε φροντιστήρια συμβουλεύονται τους συναδέλφους τους, που έχουν περισσότερη πείρα, ή τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, ο οποίος δίνει σαφή γραμμή του τι πρέπει να διδαχθεί και με ποιον τρόπο. Το αν θα είναι καλός καθηγητής, ή όχι όμως είναι ένας συνδυασμός πολλών πραγμάτων και όχι αποκλειστικά γνώσεων.
Με συγχωρείτε που μακρηγόρησα τόσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
+1!:)
Aπλα θα τονίσω πως ναι μεν οι γνωσεις που αποκτα καποιος καθηγητής απο Α.Φ. ειναι πιο πολλες αλλα οι πιο πολλοι μενουν στασιμοι σε αυτες τις γνωσεις και δεν τις επεκτεινουν.Αυτο ειναι παρα πολυ κακό.Εγω θα ξανατονισω πως την προετοιμασια μου για το Proficiency θα την βασισω σε μια καθηγητρια με Proficiency του Cambridge γιατι μου απεδειξε στην πραξη πολυ περισσοτερα πραγματα απο οτι η πρωην καθηγητρια Α.Φ. που εκανε σημεια και τερατα σε μενα και τα υπολοιπα παιδια σε 6 χρονια.Και αυτην μου απεδειξε πολλα πραγματα σε 3 μηνες!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lalalo

Νεοφερμένος

Η lalalo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Μην ξεχνάς, όμως, πως η καθηγήτρια σου ήταν και κάποιας ηλικίας (χωρίς να θέλω να την δικαιολογήσω, γιατί η στάση της απέναντί σου ήταν αδικαιολόγητη). αυτό δεν θα έπρεπε να την εμποδίζει να ενημερώνεται και να παρακολουθεί σεμινάρια παιδαγωγικά, ψυχολογικά και γενικότερα ό,τι θα μπορούσε να την βοηθήσει να έχει την δέουσα συμπεριφορά απέναντί σε εσένα, αλλά και σε κάθε μαθητή ξεχωριστά. Σε μια ομάδα, θα έπρεπε να διακρίνονται τα μοναδικά στοιχεία του καθενός και να αναδεικνύονται οι δυνατότητές του, χωρίς να προσπαθεί ο καθηγητής να καλύψει την ενοχή του ρίχνοντας την ευθύνη στους μαθητές και χρεώνοντάς τους την δική του αποτυχία. Συνέχισε με όρεξη με την καινούρια σου καθηγήτρια! Και η δική μου καθηγήτρια κάτοχος κάποιου proficiency ήταν (δεν θυμάμαι τίνος φορέα), αλλά η αγάπη μου για την γλώσσα μεγάλωσε κοντά της και μονο καλές αναμνήσεις μπορώ να έχω από τα μαθήματα μας. Η διδασκαλία μπορεί να είναι και θέμα γενικότερης παιδείας (cultural background) κάποιες φορές, ανεξάρτητα με το αν υπάρχουν πτυχία, ή όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Μην ξεχνάς, όμως, πως η καθηγήτρια σου ήταν και κάποιας ηλικίας (χωρίς να θέλω να την δικαιολογήσω, γιατί η στάση της απέναντί σου ήταν αδικαιολόγητη). αυτό δεν θα έπρεπε να την εμποδίζει να ενημερώνεται και να παρακολουθεί σεμινάρια παιδαγωγικά, ψυχολογικά και γενικότερα ό,τι θα μπορούσε να την βοηθήσει να έχει την δέουσα συμπεριφορά απέναντί σε εσένα, αλλά και σε κάθε μαθητή ξεχωριστά. Σε μια ομάδα, θα έπρεπε να διακρίνονται τα μοναδικά στοιχεία του καθενός και να αναδεικνύονται οι δυνατότητές του, χωρίς να προσπαθεί ο καθηγητής να καλύψει την ενοχή του ρίχνοντας την ευθύνη στους μαθητές και χρεώνοντάς τους την δική του αποτυχία. Συνέχισε με όρεξη με την καινούρια σου καθηγήτρια! Και η δική μου καθηγήτρια κάτοχος κάποιου proficiency ήταν (δεν θυμάμαι τίνος φορέα), αλλά η αγάπη μου για την γλώσσα μεγάλωσε κοντά της και μονο καλές αναμνήσεις μπορώ να έχω από τα μαθήματα μας. Η διδασκαλία μπορεί να είναι και θέμα γενικότερης παιδείας (cultural background) κάποιες φορές, ανεξάρτητα με το αν υπάρχουν πτυχία, ή όχι.

+1!;)
Πρεπει να υπαρχει αγαπη και μερακι για αυτήν την δουλειά.Και δεν ειναι μια δουλεια μη εξελισσομενη.Αντιθετως εξελισσεται με ραγδαιους ρυθμους και οι καθηγητες πρεπει να προλαβαινουν τις εξελίξεις και να ειναι παντα ενα βημα μπροστα.Οι νεες παιδαγωγικές μεθοδοι τι εχουν να μας διδαξουν εχει αναρωτηθεί κανεις?;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CristianoRonaldo

Νεοφερμένος

Ο CristianoRonaldo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
lalalo Το παιδί θέλει να κάνει μάθημα με πτυχιούχο CPE και όχι με απόφοιτο φιλολογίας.

Απόδειξη ότι και στις 2 πλευρές υπάρχουν άξιοι αλλά και ''μαργαριτάρια''.

Και στις 2 όμως!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lalalo

Νεοφερμένος

Η lalalo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5 μηνύματα.
lalalo Το παιδί θέλει να κάνει μάθημα με πτυχιούχο CPE και όχι με απόφοιτο φιλολογίας.

Απόδειξη ότι και στις 2 πλευρές υπάρχουν άξιοι αλλά και ''μαργαριτάρια''.

Και στις 2 όμως!!!!
Δεν είπα το αντίθετο, ούτε προσπάθησα να τον πείσω να κάνει μάθημα με την παλιά του καθηγήτρια, ή να αποφύγει κάποια καθηγήτρια που είναι κάτοχος CPE. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και αρκεί να σου πω πως αν δεν είχα περάσει στην συγκεκριμένη σχολή, πάλι το ίδιο επάγγελμα θα έκανα με το CPE. Με την ίδια όρεξη και αγάπη. Οπως είπες "και στις 2 πλευρές υπάρχουν αξιοι αλλά και μαργαριτάρια". ούτε πιστεύω φυσικά πως είναι άδικο να "παίρνει" κάποιος με proficiency την δουλειά κάποιου με πτυχίο Α.Φ. Αν υπάρχει θέληση, υπάρχουν πάντα πολλές δυνατότητες και ευκαιρία να εργαστούν και οι δύο. Και ποτέ δεν θα ξεχώριζα καμία από τις δύο πλευρές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Δεν είπα το αντίθετο, ούτε προσπάθησα να τον πείσω να κάνει μάθημα με την παλιά του καθηγήτρια, ή να αποφύγει κάποια καθηγήτρια που είναι κάτοχος CPE. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και αρκεί να σου πω πως αν δεν είχα περάσει στην συγκεκριμένη σχολή, πάλι το ίδιο επάγγελμα θα έκανα με το CPE. Με την ίδια όρεξη και αγάπη. Οπως είπες "και στις 2 πλευρές υπάρχουν αξιοι αλλά και μαργαριτάρια". ούτε πιστεύω φυσικά πως είναι άδικο να "παίρνει" κάποιος με proficiency την δουλειά κάποιου με πτυχίο Α.Φ. Αν υπάρχει θέληση, υπάρχουν πάντα πολλές δυνατότητες και ευκαιρία να εργαστούν και οι δύο. Και ποτέ δεν θα ξεχώριζα καμία από τις δύο πλευρές.

Ακριβως ετσι είναι.
Για αυτο και οι proficiency holders δεν διοριζονται στο δημοσιο και μπαινουν μονο πτυχιουχοι Α.Φ.
Γενικα υπαρχουν διαφορες στο τι διδασκεται ο πρωτος και τι ο δευτερος καθηγητής αλλα στην τελική την ίδια δουλειά κάνουν!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VIVIANNA

Νεοφερμένος

Η VIVIANNA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Κανείς δεν παίρνει τη δουλειά κανενός!
Αν είσαι καλός στη δουλειά σου είτε έχεις prof. είτε πτυχίο Αγγλικής φιλολογίας θα κριθείς από το αποτέλεσμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Κανείς δεν παίρνει τη δουλειά κανενός!
Αν είσαι καλός στη δουλειά σου είτε έχεις prof. είτε πτυχίο Αγγλικής φιλολογίας θα κριθείς από το αποτέλεσμα!


Aκριβώς!;)
Και εδω ισχυει και το λαικο ρητο"Στο τέλος ξυριζουν τον γαμπρό" γιατί στην τελικη φαινεται η αποτελεσματικοτητα του καθηγητή!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Avicii

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Υπόλυττος Βρεττός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αιγάλεω (Αττική). Έχει γράψει 1,944 μηνύματα.
+1 και γω τοσα χρονια εκανα μαθημα με μια ανευθυνη καθηγητρια που μόνο στόχο είχε τα λεφτα. δε λεω, είναι το επάγγελμά τη, αλλα αμα είχε λιγη τσιπα πανω της θα μας εκανε ενα λιγοτερο μηχανικό μάθημα. στο φροντιστηριο πηγαινα μόνο για να πάρω τις απαντήσεις των τεστ. όλη την άλλη δουλεια την εκανα μόνος στο σπίτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
+1 και γω τοσα χρονια εκανα μαθημα με μια ανευθυνη καθηγητρια που μόνο στόχο είχε τα λεφτα. δε λεω, είναι το επάγγελμά τη, αλλα αμα είχε λιγη τσιπα πανω της θα μας εκανε ενα λιγοτερο μηχανικό μάθημα. στο φροντιστηριο πηγαινα μόνο για να πάρω τις απαντήσεις των τεστ. όλη την άλλη δουλεια την εκανα μόνος στο σπίτι.

Ακριβως αυτο ισχυε και με μενα.
Πηγαινα σε μια καθηγητρια μονο για να λεμε τις ασκησεις που ειχαμε σπιτι να μας βαζει αλλες και να φευγαμε.Τιποτα αλλο.
Και είχα υποστεί ενα τεραστιο ψυχολογικο πολεμο και σπασιμο νευρων.
Εφυγα και ησυχασα!
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

liondosman

Νεοφερμένος

Ο liondosman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Κακά τα ψέματα, ο καθένας κρίνεται από το αποτέλεσμα, είτε έχει τελειώσει την αγγλική φιλολογία είτε έχει πάρει κάποιο πτυχίο στα αγγλικά.
Προσωπικά τελείωσα την αγγλική φιλολογία στο πανεπιστήμιο Αθηνών, διδάχτηκα λογοτεχνικά και γλωσσολογικά μαθήματα, καθώς και μαθήματα επιλογής στα ελληνικά, τουτέστιν παιδαγωγικά, φιλοσοφία, λογοτεχνία.........
Παράλληλα, είχα επιδοθεί και στο εξωσχολικό διάβασμα, τόσο κατά τη διάρκεια των σπουδών, όσο και μετά.
Τώρα πια διορισμένος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση εδώ και 9 χρόνια, συνειδητοποιώ πως πέρα από τις γνώσεις απαιτούνται και άλλα πράγματα, όπως η μεταδοτικότητα, η υπομονή, η ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών κτλ..........
Και φυσικά, πρέπει να προσαρμόζεσαι πάντα ανάλογα με το επίπεδο των παιδιών, το μέρος που διδάσκεις και το υλικό που διαθέτεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Top