B2 Goethe Institut

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
περισσότερο γραμματική και σε κάθε χρόνο το ρήμα κλίνεται εντελώς διαφορετικά, τονισμοί, περισσότερη προσπάθεια για να μάθεις την προφορά, η γλώσσα είναι undeutlich όπως και τα γερμανικά, αλλά τα γαλλικά λίγο περισσότερο. Βασικά εμείς οι έλληνες την κατέχουμε ήδη μέσα από τις πολυάριθμες λέξεις μέσα στην δική μας γλώσσα.

Το ότι τα γαλλικά έχουν περισσότερη και πιο πολύπλοκη γραμματική είναι αλήθεια,και γι'αυτό άλλωστε συνήθως μαθαίνεται εμπειρικά και όχι με διάβασμα (σε αντίθεση με τα γερμανικά). Όμως αν τα μαθαίνεις για να πας Γαλλία αυτό δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα,αφού ακόμα και οι ίδιοι οι Γάλλοι αγνοούν ένα τεράστιο μέρος της γραμματικής και συνήθως κάνουν χοντρά λάθη όταν μιλάνε. Οπότε pas de problème! ;)
Δε βλέπω κάποια δυσκολία με τους τόνους. Δεν αλλάζουν ποτέ την προφορά της λέξης (σε αντίθεση με τα Umlaut στα γερμανικά),κοινώς είναι μόνο διακοσμητικοί στις περισσότερες περιπτώσεις. Απλά τους μαθαίνεις. :) Το μόνο μέρος στη γραμματική που τους χρειάζεσαι είναι στα ρήματα που λήγουν σε -e-er (πχ lever).
Την προφορά τη μαθαίνεις επίσης εμπειρικά,αλλά δε θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Βέβαια είναι υποκειμενικό θέμα αυτό.
Πάντως τα γαλλικά δεν έχουν τρία γένη και πτώσεις.Επίσης έχουν πάντα νορμάλ πληθυντικούς. (σε αντίθεση με τα γερμανικά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steftos

Νεοφερμένος

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
την προφορά στα γαλλικά τα κατάφερα αλλά στα γερμανικά, ξέχασέ το πρέπει κάποιος να είναι τουλάχιστον 20 χρόνια για να την μάθει ή να μιλάει πάρα πολύ με γερμανούς καθημερινά. Φυσικά και έχουν Umlaut στα γαλλικά ç και ο τονισμός στην λήγουσα é.

Πάντως αυτό που συναντώ δύσκολο στα Γερμανικά είναι: Όταν διαβάζω ένα κείμενο δυσκολεύομαι αρκετά με την κατανόησή του. Μια λέξη μπορεί να αλλάξει εντελώς την σημασία του, αυτό που διαβάζω δεν μου μένει στο κεφάλι, δεν αποθηκεύεται παρά μόνο περνά σαν πληροφορία στιγμιαία. Εντελώς αντίθετα από τις γλώσσες που διαβάζω σε αγγλικά, ιταλικά, γαλλικά, ισπανικά. Δηλαδή αν δεν αφιερώσεις τουλάχιστον 4 με 5 χρόνια στα Γερμανικά να τα μάθεις τέλεια, δεν πρόκειται να καταλάβεις ποτέ αυτή την γλώσσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

NikosChatzoglou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο NikosChatzoglou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 275 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι όσοι πήγαν Γερμανία έμαθαν και γερμανικά. Και μάλιστα άνθρωποι που δεν μιλούσαν ποτέ ευρωπαϊκές γλώσσες καθώς κατάγονται από Βόρεια Αφρική, Μέση Ανατολή, Ασία κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steftos

Νεοφερμένος

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Λοιπόν έδωσα το Β2 το Leseverstehen ήταν δύσκολο, όπως και λίγο το Hörverstehen. Για Mündlicher Ausdruck είχα έναν πάρντερ από την Ισπανία, ήρθε και με έπιασε πριν ξεκινήσουμε και μου είπε δεν έχει κάνει καθόλου προετοιμασία. Του είπα οκ, θα σε βοηθήσω όσο μπορώ αλλά αν δεν έχεις κάνει προετοιμασία δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε όλα. Πριν μπούμε μέσα ο άλλος είχε πεθάνει από το άγχος, με ρωτούσε αν έχω άγχος και στρες, όχι φυσικά, ότι είναι να γίνει, θα γίνει του λέω. Μπαίνουμε μέσα να μιλήσουμε, είχα θέμα ότι οι νεοι βαριούνται να διαβάσουν, τελείωσε η σειρά μου, πάει να μιλήσει ο Ισπανός, δεν καταλάβαινα τι έλεγε......, τον ρωτάει η εξεταστής και από εκεί και πέρα είχε ξεφύγει εκτός θέματος. Πάμε μετά να κάνουμε διάλογο μεταξύ μας. Του προτείνω την τρίτη φωτογραφία, μετά αυτός άρχιζε να μου περιγράφει την πρώτη και μετά την δεύτερη. Του λέω μου έκανες πρόταση την πρώτη, του δικαιολογώ γιατί δεν την θέλω, μετά πάει και μου κάνει πρόταση την δεύτερη είχε μια γίδα να τρώει χορτάρι, :rofl::rofl::rofl::rofl: του λέω ρε φίλε δεν θέλω να είμαι προβατάρης όταν θα πάω διακοπές, τον είδε η εξετάστρια, γέλασε, λέει στην διπλανή εξετάστρια να διακόψουν. Μας ευχαρίστησαν και μόλις βγαίνουμε έξω πάμε να φύγουμε μου είπε. Ούτε δευτερόλεπτο δεν κάθισε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Λοιπόν έδωσα το Β2 το Leseverstehen ήταν δύσκολο, όπως και λίγο το Hörverstehen. Για Mündlicher Ausdruck είχα έναν πάρντερ από την Ισπανία, ήρθε και με έπιασε πριν ξεκινήσουμε και μου είπε δεν έχει κάνει καθόλου προετοιμασία. Του είπα οκ, θα σε βοηθήσω όσο μπορώ αλλά αν δεν έχεις κάνει προετοιμασία δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε όλα. Πριν μπούμε μέσα ο άλλος είχε πεθάνει από το άγχος, με ρωτούσε αν έχω άγχος και στρες, όχι φυσικά, ότι είναι να γίνει, θα γίνει του λέω. Μπαίνουμε μέσα να μιλήσουμε, είχα θέμα ότι οι νεοι βαριούνται να διαβάσουν, τελείωσε η σειρά μου, πάει να μιλήσει ο Ισπανός, δεν καταλάβαινα τι έλεγε......, τον ρωτάει η εξεταστής και από εκεί και πέρα είχε ξεφύγει εκτός θέματος. Πάμε μετά να κάνουμε διάλογο μεταξύ μας. Του προτείνω την τρίτη φωτογραφία, μετά αυτός άρχιζε να μου περιγράφει την πρώτη και μετά την δεύτερη. Του λέω μου έκανες πρόταση την πρώτη, του δικαιολογώ γιατί δεν την θέλω, μετά πάει και μου κάνει πρόταση την δεύτερη είχε μια γίδα να τρώει χορτάρι, :rofl::rofl::rofl::rofl: του λέω ρε φίλε δεν θέλω να είμαι προβατάρης όταν θα πάω διακοπές, τον είδε η εξετάστρια, γέλασε, λέει στην διπλανή εξετάστρια να διακόψουν. Μας ευχαρίστησαν και μόλις βγαίνουμε έξω πάμε να φύγουμε μου είπε. Ούτε δευτερόλεπτο δεν κάθισε.
Χαχα και μένα στο προφορικό το παιδί που εξεταζόμασταν μαζί δεν είχε προετοιμαστεί σωστά.Όταν μας έδωσαν τα θέματα να κάνουμε πλάνο πήγε και ρώτησε την επιτηρήτρια τι έλεγε ο τίτλος του κειμένου που του έπεσε (:P).Όταν μπήκαμε μέσα αυτός τραύλιζε (δεν ήξερε τι να πει ο καημένος),κάτι για ρατσισμό του έπεσε αν δεν κάνω λάθος,αλλά δεν παίρνω και όρκο,καθώς δεν καταλάβαινα τι έλεγε. :/: Ύστερα ήρθε η σειρά μου,το θέμα μου ήταν ο αγώνας των πολιτικών για το περιβάλλον.Έλεγα ό,τι θυμόμουν για το περιβάλλον (να'ναι καλά το Wortsalat :worship::inlove:) και όταν τελείωσα (μιλούσα αρκετή ώρα,παραπάνω απ'όσο έπρεπε) οι εξεταστές με κοιτούσαν άναυδοι :P8).
Μετά ξεκινήσαμε το δεύτερο θέμα.Είχε φωτογραφίες που είχαν να κάνουν με ποδόσφαιρο (φτου τη γκαντεμιά μου λέω εγώ από μέσα μου,καλά τον σνόμπαρα τόση ώρα τον άλλον αλλά τώρα θα πατώσω εγώ...),κάτι για το οποίο εγώ έχω πλήρη άγνοια...Για ποδόσφαιρο (και γενικά για αθλήματα) εγώ δεν μπορώ να μιλήσω ούτε στα ελληνικά,πόσο μάλλον στα γερμανικά!Και τι να πω,αφού δεν ξέρω την τύφλα μου!Ευτυχώς όμως στάθηκα απίστευτα τυχερός (ΚΑΙ εκεί 8)).Ξεκίνησε ο άλλος,αλλά δεν μπορούσε ούτε αυτό να κάνει και αφού μου είπε πώς τον λένε και ξεκίνησε να λέει ότι πρέπει να διαλέξουμε μία φωτογραφία (ούτε την πρόταση δεν μπορούσε να τελειώσει) μου έκανε νόημα να ξεκινήσω εγώ.Το άρθρο ήταν για τη δουλειά ενός αθλητικού συλλόγου και εγώ διάλεξα επίτηδες τη φωτογραφία που έδειχνε ένα κορίτσι να παίζει ποδόσφαιρο και άρχισα να μιλάω για στερεότυπα και τέτοια.Η φωτογραφία που μου πρότεινε αυτός εν τω μεταξύ έδειχνε βία,οπότε την απέρριψα κατ'ευθείαν,ενώ την άλλη την απορρίψαμε και οι δύο γιατί δεν ήταν καθόλου καλή (έδειχνε ένα παιδί που έκανε κεφαλιά,αλλά δε φαινόταν το πρόσωπό του <-- και σιγά να μην το έλεγα εγώ όλο αυτό στα γερμανικά,απλά είπα ότι δεν είναι καλή ιδέα να επιλέξουμε μία εικόνα όπου δε φαίνεται το πρόσωπο του παίκτη :redface:).Και τελικά επιλέξαμε αυτή που ήθελα εγώ! :D
Μόλις βγήκαμε έξω ο άλλος μου είπε ότι δεν το πέρασε (εντάξει κρίμα ο καημένος,αλλά εγώ σε τι φταίω?) και ότι από τη στιγμή που έθιξα το θέμα των στερεοτύπων δεν μπορούσε να το αντικρούσει με τίποτα.Επίσης με ρώτησε πώς απέκτησα τόσο καλή προφορά. 8):clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

μαθουσαλας

Νεοφερμένος

Ο μαθουσαλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Παιδια καλησπερα σε ολους.Ηθελα να ρωτησω μια απορια αν μπορει καποιος να μου λυσει.Το ρημα kommen οταν το κλινουμε δεν λεμε kommest,kommet στο β και γ ενικο αλλα kommst και kommt.Υπαρχει ενας κανονας για τα ρηματα που τελειωνουν σε m με βαση τον οποιο αν το τελευταιο γραμμα του θεματος ειναι m ή n,προσθετουμε ενα e στο β και γ ενικο καθως και στο β πληθυντικο.Γιατι δε συμβαινει το ιδιο με το kommen?οπως και το schwimmen.Δε λεμε schwimmest στο β ενικο αλλα schwimmst.Ξερει κανει να μου πει γιατι?ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Παιδια καλησπερα σε ολους.Ηθελα να ρωτησω μια απορια αν μπορει καποιος να μου λυσει.Το ρημα kommen οταν το κλινουμε δεν λεμε kommest,kommet στο β και γ ενικο αλλα kommst και kommt.Υπαρχει ενας κανονας για τα ρηματα που τελειωνουν σε m με βαση τον οποιο αν το τελευταιο γραμμα του θεματος ειναι m ή n,προσθετουμε ενα e στο β και γ ενικο καθως και στο β πληθυντικο.Γιατι δε συμβαινει το ιδιο με το kommen?οπως και το schwimmen.Δε λεμε schwimmest στο β ενικο αλλα schwimmst.Ξερει κανει να μου πει γιατι?ευχαριστω

Σου απάντησα σε ένα τοπικ. Μην ποστάρεις σε άσχετα την ίδια απορία!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steftos

Νεοφερμένος

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
μόλις περασα το Β2 75,5%, τα σκατωσα στο Lesen 13% ήταν αρκετα δυσκολο βεβαια, τα υπολοιπα πανω απο 20% και χωρις να παω σχολειο ή να παρακολουθησω μαθηματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Συγχαρητήρια Steftos!!! Εμένα οι βαθμοί μου ήταν αυτοί:
Hören: 17,5 Punkte
Lesen: 22,0 Punkte
Schreiben: 24,5 Punkte
Sprechen: 25,0 Punkte
Gesamtpunktzahl: 89,0 Punkte Note: gut
(έχασα το άριστα για 1 πόντο @$#**&^%!!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steftos

Νεοφερμένος

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Τέλεια, αν το συνδυάσω με την δουλειά και διάβασμα στο σπίτι, ούτε φροντιστήρια, τα πήγα καλά, αλλά απ ότι έχω ακούσει τα θέματα δεν είναι ίδια με την Ελλάδα, είναι λίγο πιο εύκολα στην Ελλάδα. Αλλά για Ελλάδα τα πήγες καλά στο sprechen και schreiben που αυτό έχει σημασία.

Hören: 22
Lesen: 13
Schreiben: 20,5
Sprechen: 20
Gesamtpunkte: 75,5
Prädikat: befriedigend

παιδιά κάθε μέρα διαβάζω Γερμανικά βιβλία αλλά τέτοιο παλούκι κείμενο πρώτη φορά είδα ακόμη και στα τέστ που έκανα και τις εφημερίδες που διαβάζω δεν υπήρχε κάτι το αντίστοιχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Συγχαρητήρια παιδιά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
@Steftos
Και πάλι συγχαρητήρια για τα αποτελέσματά σου!!! :clapping:
Όσο για τα θέματα,σίγουρα είχαμε διαφορετικά,καθώς εγώ έδωσα τη Jugendversion.Εμένα μου έπεσε ένα κείμενο για την εκπαίδευση των αστροναυτών πριν φύγουν για αποστολή στο διάστημα (wtf?!?!?!πιο άσχετο θέμα δε θα μπορούσαν να βρουν) και στην άσκηση που πρέπει να βρεις ποια σημεία κρίνει θετικά ο συγγραφέας και ποια αρνητικά μου έπεσε μία κριτική για μία ταινία (εύκολο,αλλά είχε σχετικά πολύπλοκο λεξιλόγιο,αν και έβγαινε από τα συμφραζόμενα).

@PanosGR
Ευχαριστούμε!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steftos

Νεοφερμένος

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Ααα γι αυτό ρε λέω και γώ. Αλλά και πάλι τα θέματα και η βαθμολογία στην εξωτερικό είναι διαφορετική είναι πιο ανεκτική. Και τα θέματα κάθε φορά σε οποιαδήποτε εξέταση είναι εντελώς διαφορετικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikosChatzoglou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο NikosChatzoglou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 275 μηνύματα.
Stefto με την καθημερινή εξάσκηση βελτιώνονται τα γερμανικά σου;; Εσύ γενικά δεν έκανες καθόλου μαθήματα για τη γλώσσα;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Εν τω μεταξύ εγώ θα ήθελα να σας πω ότι αυτό που έχει εφαρμόσει το ινστιτούτο σε σχέση με τον διαχωρισμό τω εξετάσεων σε ενηλίκων και νέων είναι παρα πολύ αδικο και κατεμε παρανομο και θα εξηγήσω γιατί. Επειδή έδινα πρόσφατα αυτό που είδα είναι τα θέματα των ενηλίκων δεν εχουν καμία σχέση σε βαθος και δυσκολία με των νεων. Αρκεί να πω μονο οτι το θεμα της εκθεσης των ενηλίκων ήταν τα μετρα που πρεπει να παρει η ΕΕ για την προστασια του περιβαλλοντος και την εξοικονομηση ενεργειας ενώ των νεων πως περνουν τον ελευθερο χρόνο τους!!! Το θέμα είναι ότι οι μέν ενήλικοι εξετάζονται σε μακραν δυσκολότερα θέματα απο τους νέους, ωστόσο, και οι δύο ομάδες θα πάρουν το ίδιο πτυχίο. Αυτό συνιστά μια απροκάλυπτη παραβίαση της αρχής της ισοτητας, αφού έχουμε εξετάσεις για το ίδιο πτυχίο με άλλους όρους για τους μεν και αλλους για τους δε. Εγω προσωπικά πηρα χαμηλότερο σκορ απο ατομα που εδωσαν την εκδοση των νέων και ήξερα σε μεγαλύτερο βαθος καποια πραγματα ενώ με την αλλη κατηγορία ατομα με πολυ λιγότερη δουλεια περνουσαν τις εξετάσεις. Εγω μάλιστα έθεσα και θεμα νομιμότητας στο ινστιτούτο γιατί προφανώς εδώ καποιος ευνοείται εναντι καποιου αλλου με κριτήριο μονο την ηλικία. Τα συμπερασματα δικά σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotists13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,490 μηνύματα.
Εν τω μεταξύ εγώ θα ήθελα να σας πω ότι αυτό που έχει εφαρμόσει το ινστιτούτο σε σχέση με τον διαχωρισμό τω εξετάσεων σε ενηλίκων και νέων είναι παρα πολύ αδικο και κατεμε παρανομο και θα εξηγήσω γιατί. Επειδή έδινα πρόσφατα αυτό που είδα είναι τα θέματα των ενηλίκων δεν εχουν καμία σχέση σε βαθος και δυσκολία με των νεων. Αρκεί να πω μονο οτι το θεμα της εκθεσης των ενηλίκων ήταν τα μετρα που πρεπει να παρει η ΕΕ για την προστασια του περιβαλλοντος και την εξοικονομηση ενεργειας ενώ των νεων πως περνουν τον ελευθερο χρόνο τους!!! Το θέμα είναι ότι οι μέν ενήλικοι εξετάζονται σε μακραν δυσκολότερα θέματα απο τους νέους, ωστόσο, και οι δύο ομάδες θα πάρουν το ίδιο πτυχίο. Αυτό συνιστά μια απροκάλυπτη παραβίαση της αρχής της ισοτητας, αφού έχουμε εξετάσεις για το ίδιο πτυχίο με άλλους όρους για τους μεν και αλλους για τους δε. Εγω προσωπικά πηρα χαμηλότερο σκορ απο ατομα που εδωσαν την εκδοση των νέων και ήξερα σε μεγαλύτερο βαθος καποια πραγματα ενώ με την αλλη κατηγορία ατομα με πολυ λιγότερη δουλεια περνουσαν τις εξετάσεις. Εγω μάλιστα έθεσα και θεμα νομιμότητας στο ινστιτούτο γιατί προφανώς εδώ καποιος ευνοείται εναντι καποιου αλλου με κριτήριο μονο την ηλικία. Τα συμπερασματα δικά σας.

Σε κάποια πτυχία υπάρχει ειδική έκδοση για παιδιά κ εφήβους και άλλη έκδοση για ενήλικες. Δε βλέπω πού είναι το κακό με αυτό. Αν θεωρείς πως ο μέσος 15χρονος μπορεί να αναπτύξει σωστά μία έκθεση για την υπογεννητικότητα, για παράδειγμα, είσαι βαθιά νυχτωμένος. Άσε που προσωπικά δεν το βρίσκω σωστό το να εξετάζονται ένας 15χρονος και ένας 45χρονος στην ίδια αίθουσα και ενδεχομένως να είναι και ζευγάρι στα προφορικά... Όσο για τα θέματα μάλλον δεν είδες τι έπεσε στους εφήβους. Το θέμα της έκθεσης ΔΕΝ ήταν πώς περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας. Στο Α1 παίζει να ήταν αυτό, όμως στο Β2 με τίποτα. Το θέμα (επειδή αυτό επέλεξα και έγραψα και 3 σελίδες πάνω σε αυτό, οπότε ξέρω τι σου λέω) ήταν αν πρέπει οι έφηβοι να έχουν ένα γεμάτο πρόγραμμα με εξωσχολικές δραστηριότητες (να μη μας αφήνουν σε χλωρό κλαρί δηλαδή) ή να αφήνουν για τον εαυτό τους περισσότερο ελεύθερο χρόνο και να κάνουν επιπλέον δραστηριότητες (αθλήματα, ξένες γλώσσες, κτλ) στο πανεπιστήμιο. Αυτό το θέμα με αυτά που μας ζητούσε είχε την ίδια ακριβώς δυσκολία με αυτό το θέμα που περιγράφεις για τα μέτρα της ΕΕ για το περιβάλλον. (παρεμπιπτόντως, στο προφορικό, στο πρώτο κομμάτι μου έπεσε κείμενο σχετικά με τον αγώνα των πολιτικών για την προστασία του περιβάλλοντος)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Σε κάποια πτυχία υπάρχει ειδική έκδοση για παιδιά κ εφήβους και άλλη έκδοση για ενήλικες. Δε βλέπω πού είναι το κακό με αυτό. Αν θεωρείς πως ο μέσος 15χρονος μπορεί να αναπτύξει σωστά μία έκθεση για την υπογεννητικότητα, για παράδειγμα, είσαι βαθιά νυχτωμένος. Άσε που προσωπικά δεν το βρίσκω σωστό το να εξετάζονται ένας 15χρονος και ένας 45χρονος στην ίδια αίθουσα και ενδεχομένως να είναι και ζευγάρι στα προφορικά... Όσο για τα θέματα μάλλον δεν είδες τι έπεσε στους εφήβους. Το θέμα της έκθεσης ΔΕΝ ήταν πώς περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας. Στο Α1 παίζει να ήταν αυτό, όμως στο Β2 με τίποτα. Το θέμα (επειδή αυτό επέλεξα και έγραψα και 3 σελίδες πάνω σε αυτό, οπότε ξέρω τι σου λέω) ήταν αν πρέπει οι έφηβοι να έχουν ένα γεμάτο πρόγραμμα με εξωσχολικές δραστηριότητες (να μη μας αφήνουν σε χλωρό κλαρί δηλαδή) ή να αφήνουν για τον εαυτό τους περισσότερο ελεύθερο χρόνο και να κάνουν επιπλέον δραστηριότητες (αθλήματα, ξένες γλώσσες, κτλ) στο πανεπιστήμιο. Αυτό το θέμα με αυτά που μας ζητούσε είχε την ίδια ακριβώς δυσκολία με αυτό το θέμα που περιγράφεις για τα μέτρα της ΕΕ για το περιβάλλον. (παρεμπιπτόντως, στο προφορικό, στο πρώτο κομμάτι μου έπεσε κείμενο σχετικά με τον αγώνα των πολιτικών για την προστασία του περιβάλλοντος)

Καταρχήν φαίνεται ότι δεν είσαι καλά ενημερωμενος διότι το πτυχίο κόβεται στην ηλικία των 16 ετών. Αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου ένας 16 χρονος δεν μπορεί να γράψει ενώ ενας 17χρονος με μολις διαφορά ενός χρόνου εχει καταφερει να συσσωρεύσει γνωση αρκετη ωστε να ανταποκριθεί. Whatever. Υστερα εγω δεν εδινα στην Θεσσαλονίκη οποτε και εξεταστηκαμε και νεοι και ενηλικες σε διαφορετικά θέματα. Επίσης εγώ μια χαρά και στα 15 μπορούσα να αναπτύξω τα θέματα που εσυ θεωρείς όι είναι τόσο απαιτητικα.Επίσης τα προφορικά τα θέματα είναι κοινά και για τις δυο ομάδες. Τεσπα εσυ επειδή έδωσες των νέων δεν εχεις θεωρώ το κύρος ώστε να εκφέρεις μια αποψη υπολογίσιμη οπότε καλό είναι να περιοριστείς επι όσων εχεις προσωπική εμπειρια. Εγω εδωσα και με τα δύο και καταθέτω πως μου φάνηκαν. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του. Εγω είμαι και σε μια σχολή με κάποιες απαιτήσεις οπότε εχω περισσοτερη δουλειά και μεγαλυτερες απαιτησεις απο ό,τι θεωρεις. Κατι τελευταίο αν θεωρείς τουλάχιστον για τα θέματα που δωσατε εσεις στην Θεσσαλονίκη ότι είναι συγκρίσιμα με των ενηλίκων θεωρώ ότι πρέπει να το αναθεωρήσεις και να το ψάξεις περαιτέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sjors

Νεοφερμένος

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Καταρχήν φαίνεται ότι δεν είσαι καλά ενημερωμενος διότι το πτυχίο κόβεται στην ηλικία των 16 ετών. Αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου ένας 16 χρονος δεν μπορεί να γράψει ενώ ενας 17χρονος με μολις διαφορά ενός χρόνου εχει καταφερει να συσσωρεύσει γνωση αρκετη ωστε να ανταποκριθεί. Whatever. Υστερα εγω δεν εδινα στην Θεσσαλονίκη οποτε και εξεταστηκαμε και νεοι και ενηλικες σε διαφορετικά θέματα. Επίσης εγώ μια χαρά και στα 15 μπορούσα να αναπτύξω τα θέματα που εσυ θεωρείς όι είναι τόσο απαιτητικα.Επίσης τα προφορικά τα θέματα είναι κοινά και για τις δυο ομάδες. Τεσπα εσυ επειδή έδωσες των νέων δεν εχεις θεωρώ το κύρος ώστε να εκφέρεις μια αποψη υπολογίσιμη οπότε καλό είναι να περιοριστείς επι όσων εχεις προσωπική εμπειρια. Εγω εδωσα και με τα δύο και καταθέτω πως μου φάνηκαν. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του. Εγω είμαι και σε μια σχολή με κάποιες απαιτήσεις οπότε εχω περισσοτερη δουλειά και μεγαλυτερες απαιτησεις απο ό,τι θεωρεις. Κατι τελευταίο αν θεωρείς τουλάχιστον για τα θέματα που δωσατε εσεις στην Θεσσαλονίκη ότι είναι συγκρίσιμα με των ενηλίκων θεωρώ ότι πρέπει να το αναθεωρήσεις και να το ψάξεις περαιτέρω.

Διαφωνώ μαζί σου! Πρώτα από όλα ένας έφηβος δεν έχει την ίδια ωριμότητα να διεξάγει διάλογο πάνω σε ένα σύνθετο ζήτημα! Εάν εσύ μπορούσες να εκφραστείς και να διατυπώσεις στέρεα επιχειρήματα πάνω σε επίκαιρα θέματα στα 15 σου , συγχαρητήρια(!) προφανώς ήσουν μια εξαίρεση ! Με την ίδια λογική και στο σχολείο τα παιδια του γυμνασίου θα πρέπει να γράφουν εκθέσεις πάνω στην θανατική ποινή και την προπαγάνδα... Δεν λέω πως δεν μπορούν αλλά δεν γίνεται να μην συμφωνήσεις πως δεν έχουν την κρίση, την εμπειρία και τις γνώσεις που έχει ένας ενήλικας! Δεν δύναται ένα παιδί του γυμνασίου(έχοντας τρομερό άγχος καθώς οι ξενόγλωσσες εξετάσεις είναι οι πρώτες εξετάσεις που δίνουν)να είναι σε θέση να αντικρούςει την επιχειρηματολογία ενός 25χρόνου...

Πέραν τούτου, από όσο ξέρω το Goethe οδηγήθηκε στην απόφαση να ξεχωρίσει τους νέους απο τους ενηλίκους στις εξετάσεις λόγω των στατιστικών που υπήρχαν. Μέχρι πρότινως( πρωτού που το Goethe Θεσσαλονίκης αναβαθμίσει το site του) μπορούσες να δεις πως στο B2 οι νέοι πάντοτε είχαν χαμηλότερα ποσοστά επιτυχίας απο τους ενηλίκους!

Εν κατακλείδι, τα γραμματικά φαινόμενα που εξετάζονται είναι ίδια και στις δύο ηλικιακές ομαδες! Η εξέταση διαφοροποιείται μονάχα στην θεματολογία, και τα θέματα τουλάχιστον στο B2 für Jugendliche μιλώντας βασισμένος στην εξέταση που έδωσα δεν ήταν τόσο γελοία όσο τα παρουσιάζεις! Έδωσα πέρυσι τον Σεπτέμβρη και το θέμα την έκθεσης ήταν οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο, ένω στα προφορικά ήταν ο εθελοντισμός στο teil 1 και στο teil 2 (που εαν θυμάμαι καλά πρέπει να διαλέξεις μαζί με τον συνομιλητή σου την πιο κατάλληλη εικόνα) ήταν ένα διαφημιστικό προκείμενου να αναδείξει στη συνείδηση του νέου την αξία ενός καλού βιβλίου! Όπως και να έχει δεν μπορείς να πεις πως πρόκειται για γελοία θέματα !

Υ.Γ. Ο ελεύθερος χρόνος σαν θέμα ανταποκρίνεται κύριως ως θέμα στο B1 , όπου ούτως ή άλλως ο βαθμός δυσκολίας της εξέτασεις δεν είναι πολυ υψηλός!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Steftos

Νεοφερμένος

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Stefto με την καθημερινή εξάσκηση βελτιώνονται τα γερμανικά σου;; Εσύ γενικά δεν έκανες καθόλου μαθήματα για τη γλώσσα;;

Ναι με καθημερινή εξάσκηση βελτιώνονται αρκεί βέβαια να ασχολούμαι τα είχα παρατήσει για 1,5 χρόνο, τα ξεκίνησα ξανά μέσα σε 2,5 μήνες έδωσα χωρίς να κάνω βαριά ανάγνωση λέξεων από Σεπτέμβριο ίσως και Οκτώμβριο θα δώσω το C1 πάλι με την ίδια τακτική.

όχι μόνο τα βιβλία για τα τεστάκια αγόρασα, καθημερινότητα ομιλία στην δουλειά γερμανικά, στέλνοντας μηνύματα σε φίλους γερμανούς κάνοντας πλάκα κλπ. Φυσικά έκανα κάτι εκφραστικά λάθη γιατί στην καθημερινότητα μιλάμε λίγο με αργκό, αν μιλήσεις επίσημα, κόλλησα 1 με 2 φορές και μου έριξε το βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panagiotis23

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 187 μηνύματα.
Διαφωνώ μαζί σου! Πρώτα από όλα ένας έφηβος δεν έχει την ίδια ωριμότητα να διεξάγει διάλογο πάνω σε ένα σύνθετο ζήτημα! Εάν εσύ μπορούσες να εκφραστείς και να διατυπώσεις στέρεα επιχειρήματα πάνω σε επίκαιρα θέματα στα 15 σου , συγχαρητήρια(!) προφανώς ήσουν μια εξαίρεση ! Με την ίδια λογική και στο σχολείο τα παιδια του γυμνασίου θα πρέπει να γράφουν εκθέσεις πάνω στην θανατική ποινή και την προπαγάνδα... Δεν λέω πως δεν μπορούν αλλά δεν γίνεται να μην συμφωνήσεις πως δεν έχουν την κρίση, την εμπειρία και τις γνώσεις που έχει ένας ενήλικας! Δεν δύναται ένα παιδί του γυμνασίου(έχοντας τρομερό άγχος καθώς οι ξενόγλωσσες εξετάσεις είναι οι πρώτες εξετάσεις που δίνουν)να είναι σε θέση να αντικρούςει την επιχειρηματολογία ενός 25χρόνου...

Πέραν τούτου, από όσο ξέρω το Goethe οδηγήθηκε στην απόφαση να ξεχωρίσει τους νέους απο τους ενηλίκους στις εξετάσεις λόγω των στατιστικών που υπήρχαν. Μέχρι πρότινως( πρωτού που το Goethe Θεσσαλονίκης αναβαθμίσει το site του) μπορούσες να δεις πως στο B2 οι νέοι πάντοτε είχαν χαμηλότερα ποσοστά επιτυχίας απο τους ενηλίκους!

Εν κατακλείδι, τα γραμματικά φαινόμενα που εξετάζονται είναι ίδια και στις δύο ηλικιακές ομαδες! Η εξέταση διαφοροποιείται μονάχα στην θεματολογία, και τα θέματα τουλάχιστον στο B2 für Jugendliche μιλώντας βασισμένος στην εξέταση που έδωσα δεν ήταν τόσο γελοία όσο τα παρουσιάζεις! Έδωσα πέρυσι τον Σεπτέμβρη και το θέμα την έκθεσης ήταν οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο, ένω στα προφορικά ήταν ο εθελοντισμός στο teil 1 και στο teil 2 (που εαν θυμάμαι καλά πρέπει να διαλέξεις μαζί με τον συνομιλητή σου την πιο κατάλληλη εικόνα) ήταν ένα διαφημιστικό προκείμενου να αναδείξει στη συνείδηση του νέου την αξία ενός καλού βιβλίου! Όπως και να έχει δεν μπορείς να πεις πως πρόκειται για γελοία θέματα !

Υ.Γ. Ο ελεύθερος χρόνος σαν θέμα ανταποκρίνεται κύριως ως θέμα στο B1 , όπου ούτως ή άλλως ο βαθμός δυσκολίας της εξέτασεις δεν είναι πολυ υψηλός!
Εγω πιστευω σε ο,τι αφορα την επιχειρηματολογια ΄τι δεν παιζει ρλο τοσο η ηλικία. Πρεπει το παιδι να διαβαζει ελληνική και ξένη εντυπη και ηλεκτρονική αρθρογραφία, να παρακολουθει τις διεθνεις εξελιξεις και να διαβαζει λογοτεχνια. Εμεις δηλαδη πως το καναμε και δεν ειχαμε κανενα προβλημα; Η ηλικία φταιει κύριε ή το γεγονός ότι τα παιδιά δεν διαβάζουν όσο πρέπει. Επισης και εγω εδωσα σε μικρή ηλικία και είχα αγχος αλλα αυτό δεν δικαιολογεί καθολου ότι πρεπει να πεφτουν πιο ευκολα θεματα. Επισης το ινστιτουτο στα στατιστικά που εδινε ποτε δεν εκανε διαχωρισμο σε ενηλικες και νεους παρα στον ολικό αριθμό εξεταζομένων. Παντως με τα νεα δεδομένα οι νεοι περνουν πιο ευκολα γιατι αντικειμενικά τα θεματα ειναι πιο βατα. Των ενηλικων τα ποσοστα ειναι πολυ χαμηλότερα. Καταλαβαίνω την σταση σας απολυτως αλλα δυστυχως απουσιάζει η αντικειμενικοτητα ισως επειδη δεν εχετε δωσει και απο τις δυο εκδοσεις. Εγω τα λεω αυτα οχι γιατί εχω κάποια ιδεοληψία αλλά γιατι πρεπει να δειτε τα πραγματα καπως αλλιως. Αυτό που αρνείστε να δείτε πεισματικά είναι μια καταφορη παραβίαση της αρχής της ισοτητας που θα πρέπει να ισχύει σε όλες τις διαγωνιστικές διαδικασιες. Τι βρισκετε δυσκολο και δεν μπορειτε να κατανοησετε. Και εν πασει περιπτωσει οι εξετάσεις εχουν ορισμένα standards. Με αυτές τις ενεργειες πληττεται το κύρος της εξετασης του πτυχίου και πανω απο όλα του ινστιτουτου. Στα αγγλικά όταν εδινα όλοι επι των ιδίων θεμάτων εξεταζόμεθα αλλά κανείς δεν παραπονέθηκε. Και επειδη εδωσα στα 15 ναι και εκθεσεις για την θανατική ποινή γράψαμε, και για την προπαγάνδα καθως και για μία ευρεία θεματολογία που εσύ πιστεύεις εκφεύγει των δυννατοτητων των παιδιων αυτης της ηλικίας. Οπότε θα ξαναπώ τα ίδια πάλι ανναθεωρηστε κάποια πραγματα γιατί εχετε πιο στενή οπτική και χάνετε πλευρές του θέματος. Κατι τελευταίο λες ότι τα θέματα δεν ήταν τόσο γελοία οσο τα περιγράφω. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι ηταν ευκολα απλά οχι τοσο όσο τα περιγραφω. Ωστοσο το συμπέρασμα είναι ότι ήταν οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα μου κυκλικά. Αυτό είναι μια απλή συλλογιστική και καλό είναι να την ακολουθείτε καμια φορά.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top