B2 Goethe Institut

PanosGR

Well-known member

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Σε κάποια πτυχία υπάρχει ειδική έκδοση για παιδιά κ εφήβους και άλλη έκδοση για ενήλικες. Δε βλέπω πού είναι το κακό με αυτό. Αν θεωρείς πως ο μέσος 15χρονος μπορεί να αναπτύξει σωστά μία έκθεση για την υπογεννητικότητα, για παράδειγμα, είσαι βαθιά νυχτωμένος. Άσε που προσωπικά δεν το βρίσκω σωστό το να εξετάζονται ένας 15χρονος και ένας 45χρονος στην ίδια αίθουσα και ενδεχομένως να είναι και ζευγάρι στα προφορικά... Όσο για τα θέματα μάλλον δεν είδες τι έπεσε στους εφήβους. Το θέμα της έκθεσης ΔΕΝ ήταν πώς περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας. Στο Α1 παίζει να ήταν αυτό, όμως στο Β2 με τίποτα. Το θέμα (επειδή αυτό επέλεξα και έγραψα και 3 σελίδες πάνω σε αυτό, οπότε ξέρω τι σου λέω) ήταν αν πρέπει οι έφηβοι να έχουν ένα γεμάτο πρόγραμμα με εξωσχολικές δραστηριότητες (να μη μας αφήνουν σε χλωρό κλαρί δηλαδή) ή να αφήνουν για τον εαυτό τους περισσότερο ελεύθερο χρόνο και να κάνουν επιπλέον δραστηριότητες (αθλήματα, ξένες γλώσσες, κτλ) στο πανεπιστήμιο. Αυτό το θέμα με αυτά που μας ζητούσε είχε την ίδια ακριβώς δυσκολία με αυτό το θέμα που περιγράφεις για τα μέτρα της ΕΕ για το περιβάλλον. (παρεμπιπτόντως, στο προφορικό, στο πρώτο κομμάτι μου έπεσε κείμενο σχετικά με τον αγώνα των πολιτικών για την προστασία του περιβάλλοντος)
Αν και δεν έχω καμία σχέση με τη γερμανική γλώσσα και με τα γερμανικά πτυχία θεωρώ πως αν διαφέρει, έστω και 1 παρτ σε κάποια εξέταση, τότε πρόκειται για διαφορετικό πτυχίο.

Ίσως να ήταν καλύτερο αν στο πιστοποιητικό του πτυχίου έγραφε B2 για μαθητές ή κάτι.

Δεν μου φαίνεται τόσο δίκαιο να υπάρχει ένα κοινό πτυχίο για δυο διαφορετικά θέματα.

:clapup:
 

Sjors

New member

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Εγω πιστευω σε ο,τι αφορα την επιχειρηματολογια ΄τι δεν παιζει ρλο τοσο η ηλικία. Πρεπει το παιδι να διαβαζει ελληνική και ξένη εντυπη και ηλεκτρονική αρθρογραφία, να παρακολουθει τις διεθνεις εξελιξεις και να διαβαζει λογοτεχνια. Εμεις δηλαδη πως το καναμε και δεν ειχαμε κανενα προβλημα; Η ηλικία φταιει κύριε ή το γεγονός ότι τα παιδιά δεν διαβάζουν όσο πρέπει. Επισης και εγω εδωσα σε μικρή ηλικία και είχα αγχος αλλα αυτό δεν δικαιολογεί καθολου ότι πρεπει να πεφτουν πιο ευκολα θεματα. Επισης το ινστιτουτο στα στατιστικά που εδινε ποτε δεν εκανε διαχωρισμο σε ενηλικες και νεους παρα στον ολικό αριθμό εξεταζομένων. Παντως με τα νεα δεδομένα οι νεοι περνουν πιο ευκολα γιατι αντικειμενικά τα θεματα ειναι πιο βατα. Των ενηλικων τα ποσοστα ειναι πολυ χαμηλότερα. Καταλαβαίνω την σταση σας απολυτως αλλα δυστυχως απουσιάζει η αντικειμενικοτητα ισως επειδη δεν εχετε δωσει και απο τις δυο εκδοσεις. Εγω τα λεω αυτα οχι γιατί εχω κάποια ιδεοληψία αλλά γιατι πρεπει να δειτε τα πραγματα καπως αλλιως. Αυτό που αρνείστε να δείτε πεισματικά είναι μια καταφορη παραβίαση της αρχής της ισοτητας που θα πρέπει να ισχύει σε όλες τις διαγωνιστικές διαδικασιες. Τι βρισκετε δυσκολο και δεν μπορειτε να κατανοησετε. Και εν πασει περιπτωσει οι εξετάσεις εχουν ορισμένα standards. Με αυτές τις ενεργειες πληττεται το κύρος της εξετασης του πτυχίου και πανω απο όλα του ινστιτουτου. Στα αγγλικά όταν εδινα όλοι επι των ιδίων θεμάτων εξεταζόμεθα αλλά κανείς δεν παραπονέθηκε. Και επειδη εδωσα στα 15 ναι και εκθεσεις για την θανατική ποινή γράψαμε, και για την προπαγάνδα καθως και για μία ευρεία θεματολογία που εσύ πιστεύεις εκφεύγει των δυννατοτητων των παιδιων αυτης της ηλικίας. Οπότε θα ξαναπώ τα ίδια πάλι ανναθεωρηστε κάποια πραγματα γιατί εχετε πιο στενή οπτική και χάνετε πλευρές του θέματος. Κατι τελευταίο λες ότι τα θέματα δεν ήταν τόσο γελοία οσο τα περιγράφω. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι ηταν ευκολα απλά οχι τοσο όσο τα περιγραφω. Ωστοσο το συμπέρασμα είναι ότι ήταν οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα μου κυκλικά. Αυτό είναι μια απλή συλλογιστική και καλό είναι να την ακολουθείτε καμια φορά.:)
Σε ποια συλλογιστική πορεία αναφέρεσαι; Το αποτέλεσμα της αποδεικτικής σου πορείας μόνο βέβαιο και σίγουρο δεν είναι , αφου επικαλείσαι προσωπικές εμπειρίες (του τύπου: δυο φίλοι που δεν είχαν διαβάςει τόσο καλά όσο έγω κατάφεραν να γράψουν καλύτερα απο εμένα)και τίποτα παραπάνω! Τα ποσοστά επιτυχίας του Goethe της Θεσσαλονίκης για το B1 που ανέφερα σε κάθε εξεταστική περίοδο ήταν πολύ χαμηλότερα στο πτυχίο für Jugendliche σε σύγκριση με αυτό των Ενηλίκων!

Αναφέρεσαι διαρκώς σε βατά και εύκολα θέματα και δεν λεει να καταλάβεις πως δεν είναι έτσι τα πράγματα! Τόσο τα θέματα που έτυχαν σε εμένα όσο και τα θέματα που ανέφερε το παιδί παραπάνω αποδεικνύουν το αντίθετο! Τα θέματα δεν αφορούν τι κανετε στο ελεύθερο σας χρόνο ή πως περάσατε τις διακοπές σας... Και κατα την ΤΑΠΕΙΝΗ μου άποψη τα μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος απο την Ε.Ε με τον εθελοντισμό δεν μου φαίνεται να έχουν και μέγαλη διαφορά στον βαθμό δυσκολίας! Επιπροσθέτως , όπως τόνισα παραπάνω η έκθεση και τα προφορικά αποτελούν μονάχα ένα κομμάτι την εξέτασης ! Οι υποψήφιοι εξετάζονται στο lesen και στο hören, το οποίο εσύ παραβλέπεις! Τα γραμματικά φαινόμενα, η ικανότητα να αντιλαμβάνεςαι και να κατανοείς ένα κείμενο ή μία συζήτηςη είναι ίδια για όλους! Εκτός εαν εσύ θεώρεις τώρα πως όταν εξέταζονται οι έφηβοι βάζουν hören με πιο "εύκολα" γερμανικά... Τότε δεν ξέρω τι να σου απαντήσω!

Ως προν τον υποκειμενικό παράγοντα, μήπως εσύ εν τέλει προσπαθείς να μειώσεις τους φίλους σου και όλους όσοι έχουν δώσει το εν λόγω πτυχίο, επείδη εσύ είχες από ό,τι καταλαβαίνω μία αστοχία;



Αν και δεν έχω καμία σχέση με τη γερμανική γλώσσα και με τα γερμανικά πτυχία θεωρώ πως αν διαφέρει, έστω και 1 παρτ σε κάποια εξέταση, τότε πρόκειται για διαφορετικό πτυχίο.

Ίσως να ήταν καλύτερο αν στο πιστοποιητικό του πτυχίου έγραφε B2 για μαθητές ή κάτι.

Δεν μου φαίνεται τόσο δίκαιο να υπάρχει ένα κοινό πτυχίο για δυο διαφορετικά θέματα.

:clapup:
Θα συμφώνουσα μαζί σου εάν τα θέματα ήταν κοινά για κάθε εξέταση, κάτι που δεν συμβαίνει κάθως με άλλα θέματα εξέταζομται οι υποψήφιοι το πρωί με άλλα το μεσημέρι , με άλλα βραδυ, με άλλα στην Θεσσαλονίκη , με άλλα στην Άθην και άλλα στην Αλεξανδρούπολη! Αυτό βέβαια είναι απολύτως φυσιολογικό προκειμένου να διατηρηθεί το αδιάβλητο της εξέτασης!
 

PanosGR

Well-known member

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 912 μηνύματα.
Δεν αναφέρομαι για τα προφορικά, αλλά για τα γραπτά.
Τα γραπτά δεν είναι κοινά για όλους; :blink:
 

Sjors

New member

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Δεν αναφέρομαι για τα προφορικά, αλλά για τα γραπτά.
Τα γραπτά δεν είναι κοινά για όλους; :blink:
Όχι, άφου οι ημερομηνίες δεν είναι οι ίδιες για όλους! Άλλη μέρα γράφουν οι υποψήφιοι στην Αθήνα και άλλη στην Θεσσαλονίκη!
 

panagiotis23

Member

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας (Λάρισα) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Όχι, άφου οι ημερομηνίες δεν είναι οι ίδιες για όλους! Άλλη μέρα γράφουν οι υποψήφιοι στην Αθήνα και άλλη στην Θεσσαλονίκη!
Νομίζω ο panosGR δεν αναφέρεται στην διαφορά των θεμάτων λογω τοπικών ή χρονικών κριτηρίων(διαφορετικες ημερομηνιες και τοποι εξετασης) αλλα στο κομμάτι των θεματων που διαφερουν απο την εκδοση των ενηλικων απο την εκδοση των νεων. Επισης δεν ειχα καμια αστοχια. Ολες μου οι εξτάσεις στεφθηκαν με επιτυχία ωστόσο δεν μπορω να παραβλέψω τα θέματα που ανεφερα πρωτυτερα. Για αυτό εχω θέσει και θέμα νομιμότητας στο ινστιτούτο μεσω δικηγόρου καθώς καποιος πρεπει να επιληφθεί του θέματος. Επισης η θεματολογία για να ξέρεις αποτελεί το Α και το Ω μίας εξέτασης. Ο τρόπος εξετασης είναι απλά το μέσο. Γιατί αν και εγω σου βάλω ένα κειμενο με το ιδιο επίπεδο στα γερμανικά αλλα με πολύ πιο σύνθετα νοηματα και ιδέες ελα να μου πεις υστερα αν είναι το ίδιο. Τεσπα νομιζω ότι κανείς μας δεν θα πειστεί εν τελει και νομιζω ότι και κακως ανεφερα αυτό το θέμα. Ελπίζω να εδωσα τουλάχιστον σε καποιους τροφή για σκέψη!
 

Sjors

New member

Ο Sjors αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Νομίζω ο panosGR δεν αναφέρεται στην διαφορά των θεμάτων λογω τοπικών ή χρονικών κριτηρίων(διαφορετικες ημερομηνιες και τοποι εξετασης) αλλα στο κομμάτι των θεματων που διαφερουν απο την εκδοση των ενηλικων απο την εκδοση των νεων. Επισης δεν ειχα καμια αστοχια. Ολες μου οι εξτάσεις στεφθηκαν με επιτυχία ωστόσο δεν μπορω να παραβλέψω τα θέματα που ανεφερα πρωτυτερα. Για αυτό εχω θέσει και θέμα νομιμότητας στο ινστιτούτο μεσω δικηγόρου καθώς καποιος πρεπει να επιληφθεί του θέματος. Επισης η θεματολογία για να ξέρεις αποτελεί το Α και το Ω μίας εξέτασης. Ο τρόπος εξετασης είναι απλά το μέσο. Γιατί αν και εγω σου βάλω ένα κειμενο με το ιδιο επίπεδο στα γερμανικά αλλα με πολύ πιο σύνθετα νοηματα και ιδέες ελα να μου πεις υστερα αν είναι το ίδιο. Τεσπα νομιζω ότι κανείς μας δεν θα πειστεί εν τελει και νομιζω ότι και κακως ανεφερα αυτό το θέμα. Ελπίζω να εδωσα τουλάχιστον σε καποιους τροφή για σκέψη!
Η απάντηση σου δημιουργεί πολλές ασάφειες! Πως γίνεται να έχεις δώσεις και την εξέταση για τους νέους και για τους ενηλίκους για το ΙΔΙΟ πτυχίο δίχως να έχεις αποτύχει; Και επαναλαμβάμω ΔΕΝ υπάρχει αυτή η αγεφύρωτη διάσταση μεταξύ της δυσκολίας των πτυχίων για εφήβους και ενηλίκους που εσύ παρουσιάζεις! Έλεος... Σιγά τα τόςο σύνθετα και πολύπλοκα νοήματα στα οποία εξετάζονται οι ενήλικες!Είναι φανερό πως υπερβάλλεις... Άλλωςτε έαν ενημερωθείς ΣΩΣΤΑ σχετικά με τους σκοπούς του B2 , θα δεις πως είναι η κατανόηςη των βαςικών νοήματων (όποτε άκυρες οι δύσκολες ιδέες τις οποίες που αντιμετωπίζουν οι ενήλικες) :/: κάτι που επιτυγχάνεται μέσω και των δύο εξετάσεων! Όσον αφορά την τροφή για σκέψη, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.

Όσο για το νομικό κομμάτι κάνε ό,τι κρίνεις ορθό...
 

panagiotis23

Member

Ο panagiotis23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Θεσσαλίας (Λάρισα) και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η απάντηση σου δημιουργεί πολλές ασάφειες! Πως γίνεται να έχεις δώσεις και την εξέταση για τους νέους και για τους ενηλίκους για το ΙΔΙΟ πτυχίο δίχως να έχεις αποτύχει; Και επαναλαμβάμω ΔΕΝ υπάρχει αυτή η αγεφύρωτη διάσταση μεταξύ της δυσκολίας των πτυχίων για εφήβους και ενηλίκους που εσύ παρουσιάζεις! Έλεος... Σιγά τα τόςο σύνθετα και πολύπλοκα νοήματα στα οποία εξετάζονται οι ενήλικες!Είναι φανερό πως υπερβάλλεις... Άλλωςτε έαν ενημερωθείς ΣΩΣΤΑ σχετικά με τους σκοπούς του B2 , θα δεις πως είναι η κατανόηςη των βαςικών νοήματων (όποτε άκυρες οι δύσκολες ιδέες τις οποίες που αντιμετωπίζουν οι ενήλικες) :/: κάτι που επιτυγχάνεται μέσω και των δύο εξετάσεων! Όσον αφορά την τροφή για σκέψη, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.

Όσο για το νομικό κομμάτι κάνε ό,τι κρίνεις ορθό.
Ειχα δωσει το Β2 στην εκδοση των νεων και ειχα περασει. Απλα φετος ειπα να δωσω με την εκδοση των ενηλικων να δω τι γινεται και σε αυτη περασα αλλά με χαμηλότερο σκορ. Αυτο λοιπόν που λεω είναι ότι δεν εχουν καμία σχεση. Αυτη είναι η αποψη μου και δεν σε αναγκάζω να την ενστερνιστείς αλλά οφείλεις αν θελεις να ασκεις αντικειμενική κριτική να λαμβάνεις ολες τις αποψεις. Δεν πειράζει που δεν μπορείς να καταλάβεις ετσι και αλλιως δεν χανεις κατι αλλα επισης σε ενημερωνω οτι σε πρηγουμενα ποστ ειχα θεσει καποιους προβληματισμούς. Ελπιζω να μπηκες στον κοπο να τους διαβασεις και ας μην μου απηντησες επι τουτων.:) Συζητηση κανουμε αν ηθελα να κανω αγωνα λόγου που εχω κανει θα ημουν αλλού.
 

Steftos

New member

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Αλήθεια πόσο πληρώσατε στην Ελλάδα τα εξέταστρα για το Β2;
 

Δανάη Ελίνα

New member

Η Δανάη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια,
Να σας παραθεσω και εγω την εμπειρια μου με τις εξετασεις του Goethe.Μεσα σε εναν χρονο,ξεκινωντας γερμανικα απο πρωτη γυμνασιου,πηρα το Β1.Στη συνεχεια τα παρατησα καθως ηθελα να παρω το lower οποτε και ξανασχοληθηκα με γερμανικα στην α λυκειου.Ενταντικα και ιδιαιτερα καθως στοχευαμε για C1.Το δινω και κοβομαι στα γραπτα."Οκ " μου λεει η καθηγτρια "θα δωσουμε παλι μονο τα γραπτα".Να αναφερω σε αυτο το σημειο τους βαθμους μου στα γραπτα ¨
LV:5
HV 6
SA 23
*του κερατα,ξερω να γραφω και οχι να κατανοω κειμενο;!*
Εν παση περιπτωσει, ξαναμανα απο την αρχη προετοιμασια για γραπτα.Ερχεται εν τελει η ημερα της κρισεως και παθαινω ενα mini σοκ.Ηταν εκει παιδια που εδιναν τριτη και τεταρτη φορα.Ξαναδινω,ξαναβγαινουν αποτελεσματα,ξανακοβομαι αυτη τη φορα με:
Lv 6
Hv 7,5
SA 19
Παίρνει τηλεφωνα η καθηγτρια μου,διοτι της φανηκε περιεργο πώς εγραφα υψηλα στις εκθεσεις και ημουν τοσο πατος στα αλλα.Την ενημερωνουν πως κοπηκε μεγαλο μερος των εξεταζομενων και εν ολιγοις με αρκετη πιεση επανεξετασαν το γραπτο μου.Πήρα τελικα την αποφαση να δωσω για Β2 χωρις καμμια προετοιμασια τον φετινο Μάιο.Τα αποτελεσματα:
Lv 19
SA 23
Hv 20
MA 21
Όταν έμπαινα να τσεκαρω βαθμολογιες για το Β2 μου εβγαζε τις βαθμολογιες του C1 και πως δεν εχω δωσει Β2...
Τέλος τα γερμανικά για εμένα,τα σιχάθηκα και ας είναι μια υπέροχη γλώσσα.Ίσως στο μέλλον ασχοληθώ με C2 αλλα πλέον ειμαι αρκετα επιφυλακτικη
 

Deutsch... Lover

New member

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,221 μηνύματα.
Για να μην κάθομαι να κάνω παρενθέσεις, θα σας πω την δική μου γνώμη για την εξέταση των νέων.

Αρχικά να ξεκαθαρίσω πως δεν την έχω δώσει για να ξέρω πόσο τελικά μπορεί να διαφέρει από την απλή του Β2. Πριν δημιουργηθεί η εξέταση αυτή, πολλά παιδιά στην ηλικία των 14-15 έδιναν το κανονικό. Το αποτέλεσμα; Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων να γίνεται Ο ΚΑΚΟΣ ΧΑΜΟΣ στις ομάδες των καθηγητών γερμανικών με τα αποτελέσματα. Το 60 για να μην πω το 70% κοβόταν! Κοβόταν τουλάχιστον στο Hören ή στο Lesen.
Πολλά παιδιά δεν είχαν την δυνατότητα να ξαναδώσουν λόγω οικονομικών και έμεναν χωρίς πιστοποιητικό.
Αδικιά δεν είναι και αυτό;
Ένας που θα δώσει το Β2 για τους νέους στα 15 και το περάσει, ίσως δώσει και το απλό στα 18 για μεγαλύτερο ''κύρος'' στον επαγγελματικό τομέα.
Δεν το θεωρώ άδικο, κάθε άλλο. Το θεωρώ μάλλον πολύ δίκαιο. Η κάθε ηλικία έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και δεν μπορούν ένας 15χρονος και ενας 25χρονος να απαντήσουν στο ίδιο θέμα. Τι απόψεις και εμπειρία έχει ένα παιδί 15 χρονών;

Θες να σου πω τη δική μου εμπειρία;
Έδωσα το Γ2 του Γκέτε στα 16.5. Το πτυχίο κανονικά έχει όριο ηλικίας 18 και αν είσαι μικρότερος το δίνεις με δική σου ευθύνη. Σε πληροφορώ ότι στην διάρκεια της προετοιμασίας υπήρξαν θέματα που ούτε ο τίτλος στα ελληνικά δεν ήξερα τι είναι! Στα ελληνικά ( που πηγαίνω ελληνικό σχολείο, παρόλο που τα γερμανικά είναι 2η μητρική μου) και δεν θα μπορούσα να αναπτύξω ούτε μια σωστή παράγραφο πόσο μάλλον να μιλήσω για 2-3 λεπτά πάνω σε τέτοια περίπλοκα θέματα.
Αντίθετα, οι ενήλικες που δίναμε μαζί, διάβασαν μεν γιατί πολλά θέματα πιθανώς ήταν άγνωστα και για εκείνους όμως μπορούσα να διαχειριστούν καλύτερα τις ερωτήσεις.
Ο μεγάλος αντιμετωπίζει με άλλη λογική την ερώτηση και προσεγγίζει διαφορετικά την απάντηση.
Συγγνώμη αλλά εγώ στα 16.5 ούτε πολλά από παγκοσμιοποίηση ήξερα, ούτε ιδιαίτερα πολλά για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ούτε για τα βραβεία δεν θυμάμαι ποια.
Ποτέ δεν μπήκα στον κόπο να μάθω φράσεις πάνω σε αυτά τα θέματα από έξω. Έμαθα λέξεις, διάβασα άρθρα, είδα βίντεο και πήγα. Όμως εγώ μπορεί να είμαι η εξαίρεση για τους x y λόγους. Άλλος βλέποντας τέτοια θέματα θολώνει. Και το θεωρώ φυσικό.
Κάθε πράγμα στον καιρό του που λένε.

ΥΓ: Για λόγους μαζοχισμού τον Ιούνιο έδωσα και το Γ του ΚΠγ. Πληροφορώ πως το θέμα έκθεσης της π΄ρωτης άσκησης ήταν ''αυτόματα αυτοκίνητα'' τρέχα γύρευε. Μαζί μου έδινε και μια κοπέλα στα 14.5. Σε πληροφορώ δεν ήξερε ΚΑΝ τι είναι!
 

NikosChatzoglou

New member

Ο NikosChatzoglou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 264 μηνύματα.
Καλησπερα παιδια,
Να σας παραθεσω και εγω την εμπειρια μου με τις εξετασεις του Goethe.Μεσα σε εναν χρονο,ξεκινωντας γερμανικα απο πρωτη γυμνασιου,πηρα το Β1.Στη συνεχεια τα παρατησα καθως ηθελα να παρω το lower οποτε και ξανασχοληθηκα με γερμανικα στην α λυκειου.Ενταντικα και ιδιαιτερα καθως στοχευαμε για C1.Το δινω και κοβομαι στα γραπτα."Οκ " μου λεει η καθηγτρια "θα δωσουμε παλι μονο τα γραπτα".Να αναφερω σε αυτο το σημειο τους βαθμους μου στα γραπτα ¨
LV:5
HV 6
SA 23
*του κερατα,ξερω να γραφω και οχι να κατανοω κειμενο;!*
Εν παση περιπτωσει, ξαναμανα απο την αρχη προετοιμασια για γραπτα.Ερχεται εν τελει η ημερα της κρισεως και παθαινω ενα mini σοκ.Ηταν εκει παιδια που εδιναν τριτη και τεταρτη φορα.Ξαναδινω,ξαναβγαινουν αποτελεσματα,ξανακοβομαι αυτη τη φορα με:
Lv 6
Hv 7,5
SA 19
Παίρνει τηλεφωνα η καθηγτρια μου,διοτι της φανηκε περιεργο πώς εγραφα υψηλα στις εκθεσεις και ημουν τοσο πατος στα αλλα.Την ενημερωνουν πως κοπηκε μεγαλο μερος των εξεταζομενων και εν ολιγοις με αρκετη πιεση επανεξετασαν το γραπτο μου.Πήρα τελικα την αποφαση να δωσω για Β2 χωρις καμμια προετοιμασια τον φετινο Μάιο.Τα αποτελεσματα:
Lv 19
SA 23
Hv 20
MA 21
Όταν έμπαινα να τσεκαρω βαθμολογιες για το Β2 μου εβγαζε τις βαθμολογιες του C1 και πως δεν εχω δωσει Β2...
Τέλος τα γερμανικά για εμένα,τα σιχάθηκα και ας είναι μια υπέροχη γλώσσα.Ίσως στο μέλλον ασχοληθώ με C2 αλλα πλέον ειμαι αρκετα επιφυλακτικη
Άμα σου αρέσει προσπάθησε να βελτιώσεις πρακτικά τη γλώσσα και άσε τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας.
 

purple elisavra

New member

Η purple elisavra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών . Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Γεια σας!Γνωρίζει κάποιος το οτιδήποτε για το πτυχίο Telc; δεν βρισκω βιβλια .πρέπει να υπάρχουν μόνο στα γερμανικά.
 

Steftos

New member

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.

Steftos

New member

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Γερμανικά πάντως Ελλάδα δεν θα μάθει κανείς, όσα πτυχία και να έχει, είχα τελειώσει το Β2 και μόλις ήρθα Γερμανία, τα πράγματα δεν ήταν έτσι όπως φαινόταν, με γραμματική Ελλάδας. Αν κάποιος δεν έχει συχνή επαφή με Γερμανία, πολύ δύσκολα το κόβω να μάθει σωστά Γερμανικά.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,201 μηνύματα.
Τι σημαίνει "με γραμματική Ελλάδας";
 

Steftos

New member

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Στο Β2, είναι πολύ καθορισμένη η Γραμματική, υψηλότερα στανταρτς στη Γερμανία, απ ότι στην Ελλάδα, εξάλλου με ποιον θα εξασκήσεις τη γλώσσα; Κανείς δεν μιλά Γερμανικά και πέραν τούτου, ακόμη και στην Γερμανία να είναι κάποιος, δεν πρόκειται ποτέ μετά από χρόνια να φτάσει σε επίπεδο γνώσεων γερμανικών με Γερμανό, εκτός και αν σπουδάσει γερμανική Φιλολογία και αυτό «αν». Για παράδειγμα, όσοι αλλοδαποί φοιτητές σπούδαζαν γερμανική φιλολογία στην Γερμανία, δεν γνώρισαν απλή γραμματική όπως πχ τα άρθρα κλπ. Η γλώσσα είναι δύσκολη, το ότι παίρνουμε πτυχία δεν λέει απολύτως τίποτα. Όσοι είχαν πτυχία C2, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειοι και εξάλλου στην Ελλάδα παίρνουμε τα πτυχία και μετά τα πετάμε στα σκουπίδια, δεν ξαναχρησιμοποιούμε πουθενά. Αμέτρητα παραδείγματα με τα Αγγλικά.
 

Himela

Συντονίστρια

Η Himela αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,201 μηνύματα.
Νομίζω ότι σε όλες τις γλώσσες είναι απαραίτητη η εξάσκηση στην πράξη κι όχι μόνο να παίρνεις πτυχία. Εγώ έχω proficiency στα αγγλικά αλλά άρχισα να τα μιλάω στην πραγματικότητα μιλώντας με ξένους (πελάτες, γνωστούς κλπ). Στα γερμανικά έχω mittelstufe και δεν έχω μιλήσει ποτέ με κανέναν και τα έχω ξεχάσει. Αλλά δεν έκανα μόνο τα άρθρα στην γραμματική, έκανα και δευτερεύουσες προτάσεις (που είναι δύσκολες) και ρήματα και άλλα που δεν θυμάμαι πια. Αλλά φυσικά το ιδανικό είναι να πας σε μια ξένη χώρα ή έστω να βλέπεις ξένες ταινίες για να εξοικιωθεις με την πραγματική γλώσσα.
 

NikosChatzoglou

New member

Ο NikosChatzoglou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 264 μηνύματα.
Στο Β2, είναι πολύ καθορισμένη η Γραμματική, υψηλότερα στανταρτς στη Γερμανία, απ ότι στην Ελλάδα, εξάλλου με ποιον θα εξασκήσεις τη γλώσσα; Κανείς δεν μιλά Γερμανικά και πέραν τούτου, ακόμη και στην Γερμανία να είναι κάποιος, δεν πρόκειται ποτέ μετά από χρόνια να φτάσει σε επίπεδο γνώσεων γερμανικών με Γερμανό, εκτός και αν σπουδάσει γερμανική Φιλολογία και αυτό «αν». Για παράδειγμα, όσοι αλλοδαποί φοιτητές σπούδαζαν γερμανική φιλολογία στην Γερμανία, δεν γνώρισαν απλή γραμματική όπως πχ τα άρθρα κλπ. Η γλώσσα είναι δύσκολη, το ότι παίρνουμε πτυχία δεν λέει απολύτως τίποτα. Όσοι είχαν πτυχία C2, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειοι και εξάλλου στην Ελλάδα παίρνουμε τα πτυχία και μετά τα πετάμε στα σκουπίδια, δεν ξαναχρησιμοποιούμε πουθενά. Αμέτρητα παραδείγματα με τα Αγγλικά.
Ισχύει αυτό που λες αλλά στην πράξη είναι αρκετά δύσκολο κάθε φορά που θες να μάθεις μια γλώσσα να πηγαίνεις και στη χώρα που μιλιέται. Άσε που στην εποχή μας βοηθά εξαιρετικά το ίντερνετ σε όποιον θέλει να εκτεθει στη γλώσσα.
 

Steftos

New member

Ο Steftos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Νομίζω ότι σε όλες τις γλώσσες είναι απαραίτητη η εξάσκηση στην πράξη κι όχι μόνο να παίρνεις πτυχία. Εγώ έχω proficiency στα αγγλικά αλλά άρχισα να τα μιλάω στην πραγματικότητα μιλώντας με ξένους (πελάτες, γνωστούς κλπ). Στα γερμανικά έχω mittelstufe και δεν έχω μιλήσει ποτέ με κανέναν και τα έχω ξεχάσει. Αλλά δεν έκανα μόνο τα άρθρα στην γραμματική, έκανα και δευτερεύουσες προτάσεις (που είναι δύσκολες) και ρήματα και άλλα που δεν θυμάμαι πια. Αλλά φυσικά το ιδανικό είναι να πας σε μια ξένη χώρα ή έστω να βλέπεις ξένες ταινίες για να εξοικιωθεις με την πραγματική γλώσσα.

Στο Β2 πρέπει κανείς να έχει ολοκληρώσει ολόκληρη την γραμματική επιτυχώς, στο επίπεδο C1 και C2, επαναλαμβάνεται η γραμματική για να γράψουμε και να μιλήσουμε σε ανώτερο επίπεδο. Χρησιμοποιούνται ειδικές προτάσεις, feste Bindungen, Redensarten, Gerundium, Attribute, subjektive und objective Bedeutung μιας πρότασης κλπ. Αυτά δεν τα έχουμε διδαχθεί όμως στο Β2, δηλαδή τα σημαντικότερα εξ αυτών στην Ελλάδα.

Πάμε τώρα στην δικιά μου περίπτωση, ενώ πχ τα πάω αρκετά καλά στον προφορικό λόγο (Sprechen) σε επίπεδο C2 (και δεν μιλώ συχνά με Γερμανούς), αποτυγχάνω σε HV (B2), SA (B2) και LV (από Β2 έως C2) εξαρτάται από την δυσκολία του κειμένου. Τελικά μου βρήκαν την αιτία ότι για αυτή την αποτυχία είναι ότι είμαι στρεσαρισμένος και ότι έχω κουραστεί από το πολύ διάβασμα και έτσι όταν πάω να διαβάσω ή να ακούσω κάτι, είμαι ήδη ταλαιπωρημένος και αποτυγχάνω. Μόνο στην περίπτωση της έκθεσης είμαι αρκετά καλός με πολύ λίγα λάθη, αλλά επειδή ο καθηγητής μου δεν μου έχει κάνει καμία σωστή προετοιμασία, δηλαδή (δεν μου διόρθωσε καμία έκθεση στα μαθήματα προετοιμασίας) και έτσι γράφω χάλια, δεν ακολουθώ μια σωστή σειρά ή γράφω υπερβολική γραμματική μέσα στα κείμενα που δεν χρειάζεται.

Με αυτά και με αυτά δίνω και ξαναδίνω πτυχία C1, που κανονικά έπρεπε να μου είναι τις πλάκας.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top