Bοήθεια/Απορίες στη Φυσική Προσανατολισμού

AnaCroN

Νεοφερμένος

Ο AnaCroN αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 115 μηνύματα.
Μια απορία....



Έχετε που έχετε απορίες,γιατί δεν ρωτάτε τους ίδιους τους καθηγητές σας αλλά καταπιάνεστε με τα διάφορα forums για να βρείτε απαντήσεις στα ερωτήματά σας; Δηλαδή ΚΑΙ πληρώνετε τους καθηγητές ΚΑΙ εξακολουθείτε να έχετε απορίες....Δηλαδή...ΕΛΕΟΣ!

Πιάστε να ρωτάτε τους ίδιους τους καθηγητές σας και μην καταπιάνεστε με διάφορους "masters" από τα forums.Αλλιώς ξεγραφτείτε απο τα φροντιστήρια/ιδιαίτερα που κάνετε και ελάτε να μαθαίνετε τα πάντα εδώ ή σε άλλα παρόμοια forums.


Θυμάμαι πέρσι εκατοντάδες άτομα που καθόντουσαν και σκάναραν ασκήσεις απο βοηθήματα και τις δημοσίευαν εδώ για να τους τις λύσουν άλλα άτομα απο εδώ(!).Δηλαδή ΚΑΙ λεφτά χάνετε(δεν κάνετε αυτό που πρέπει στο φροντιστήριο ή στο ιδιαίτερό σας) αλλά ΚΑΙ πολύτιμο χρόνο απο το διάβασμά σας.Στο χρόνο που θα χρειαστείτε για να μπείτε στο net,να σκανάρετε την άσκηση,να τη δημοσιεύσετε,να περιμένε κανα μισάωρο μέχρι να μπει κανείς να τη δει,μπορείτε να στρώσετε τον πισινό σας και να την παλέψετε και μόνοι σας και ας μην σας βγει.Αλλά έχουμε μάθει στη "γράγορη λύση" και δεν φτάνει μόνο αυτό,αλλά καυχιόμαστε δεξιά-αριστερά για το κατόρθωμά μας.


Αυτά είχα να πω.Πήρα αφορμή από το post του fasok που ρωτάει να μάθει απο εδώ πώς θα χαράξει δυνάμεις.

Σοβαρευτείτε όσο είναι ακόμη νωρίς.Forums σαν αυτό φυσικά και προσφέρουν γνώσεις στα μέλη τους.Οι καταχρήσεις όμως σαν και αυτές που περιέγραψα παραπάνω από διάφορα μέλη,ευτελίζουν το forum και το περιεχόμενό του.


Ευχαριστώ για την "ακρόαση" ;)

Ζητούμε ταπεινά συγνώμη, δε θα επαναληφθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
καλα ολα αυτα που λετε, αλλα ας του δωσουμε και μια απαντηση στο ερωτημα του...:P
λοιπον, σε καθε σωμα ασκειται ιση δυναμη F(δραση-αντιδραση) αντιθετης φορας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fasok

Νεοφερμένος

Ο fasok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ρε, ξέρω για τάση νήματος, αλλά πώς στον κόρακα τη σημειώνω;
Δηλαδή:
Θα βάλω το w1 στο ένα σώμα, το w2 στο άλλο σώμα και τα δύο προς τα κάτω φυσικά.
Μετά θα σημειώσω στο m2 την τάση νήματος (Τ2) προς τα πάνω. Όμως, αυτή η δύναμη ασκείται από το νήμα στο σώμα m2; Γιατί αν είναι έτσι, δε θα έπρεπε να η αντίδραση της Τ2 να ασκείται στο νήμα (και όχι στο σώμα m1);
Και το σώμα m1 θα έχει τάση νήματος (Τ1) προς τα κάτω, αλλά ποια θα είναι η αντίδραση της Τ1; Θα θεωρείται ότι είναι η Τ2 ή κάποια άλλη δύναμη που ασκείται στο νήμα;
Τέλος, η Τ1 θα είναι ίση με το βάρος του σώματος m2 (w2);



Όσο για τον tpt, φίλε, θα ξόδευες πολύ λιγότερο χρόνο και ό,τι άλλο ξόδεψες αν απλώς αγνοούσες το topic ή έγραφες την απάντηση από το να κάνεις αυτό το post σεντόνι.;)
Grow up, please.:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Δυο πρακτικές παρατηρήσεις για το σχήμα σχετικά με το πώς είναι καλό να φαίνονται οι δυνάμεις στο τελικό γραπτό:

Οι δύο δυνάμεις που συμβολίζονται με το ίδιο σύμβολο Τ, καλό είναι στο σχήμα να συμβολίζονται με διαφορετικά σύμβολα, πχ Τ1, Τ2 (αφού πρόκειται για διαφορετικές δυνάμεις) και να υπάρχει μια εξήγηση στο γραπτό του τύπου: "Το νήμα είναι αβαρές άρα οι δυνάμεις Τ1 και Τ2 του παραπάνω σχήματος συνδέονται με σχέση δράσης- αντίδρασης και έχουν ίσα μέτρα Τ1=Τ2=Τ". (Αν από την εκφώνηση δεν διευκρινίζεται ρητά ότι το νήμα είναι αβαρές, τότε δεν ισχύει Τ1=Τ2 και η λύση μιας τέτοιας άσκησης είναι εκτός ύλης.)

Επίσης, όλες οι δυνάμεις που εμφανίζονται στο σχήμα καλό είναι να έχουν και το σύμβολο του διανύσματος (το κλασικό "βελάκι") πάνω από το σύμβολό τους.

Δε λέω ότι θα κοπούν απαραίτητα μονάδες αν τα παραπάνω δε γίνουν, σίγουρα όμως προσθέτουν στην καλή εικόνα του γραπτού.

(Τώρα είδα και το προηγούμενο μήνυμα του fasok)
Το νήμα θεωρείται αβαρές, οπότε δε δέχεται κάποια δύναμη. Για να δεχτεί δύναμη, θα πρέπει πρώτα να έχει μάζα. Τώρα, το πώς γίνεται να μην έχει μάζα, άσ' το καλύτερα. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Δυο πρακτικές παρατηρήσεις για το σχήμα σχετικά με το πώς είναι καλό να φαίνονται οι δυνάμεις στο τελικό γραπτό:

Οι δύο δυνάμεις που συμβολίζονται με το ίδιο σύμβολο Τ, καλό είναι στο σχήμα να συμβολίζονται με διαφορετικά σύμβολα, πχ Τ1, Τ2 (αφού πρόκειται για διαφορετικές δυνάμεις) και να υπάρχει μια εξήγηση στο γραπτό του τύπου: "Το νήμα είναι αβαρές άρα οι δυνάμεις Τ1 και Τ2 του παραπάνω σχήματος συνδέονται με σχέση δράσης- αντίδρασης και έχουν ίσα μέτρα Τ1=Τ2=Τ". (Αν από την εκφώνηση δεν διευκρινίζεται ρητά ότι το νήμα είναι αβαρές, τότε δεν ισχύει Τ1=Τ2 και η λύση μιας τέτοιας άσκησης είναι εκτός ύλης.)

Επίσης, όλες οι δυνάμεις που εμφανίζονται στο σχήμα καλό είναι να έχουν και το σύμβολο του διανύσματος (το κλασικό "βελάκι") πάνω από το σύμβολό τους.

Δε λέω ότι θα κοπούν απαραίτητα μονάδες αν τα παραπάνω δε γίνουν, σίγουρα όμως προσθέτουν στην καλή εικόνα του γραπτού.

(Τώρα είδα και το προηγούμενο μήνυμα του fasok)
Το νήμα θεωρείται αβαρές, οπότε δε δέχεται κάποια δύναμη. Για να δεχτεί δύναμη, θα πρέπει πρώτα να έχει μάζα. Τώρα, το πώς γίνεται να μην έχει μάζα, άσ' το καλύτερα. ;)

Ακριβώς γιά λόγους πρακτικούς όπως λες δεν είναι απαραίτητα όσα λες.Είναι σαν να έχεις κάποιον Γιώργο καί δίπλα να πείς ότι είναι άντρας! Πόσες φορές στη Φυσική ο καθηγητής σου έβαζε στο σχήμα βελάκι πάνω από τα γράμματα?Καμμία προφανώς.Είναι αρκετά τα στοιχεία πού φαίνονται.Καί η δράση- αντίδραση φαίνεται με τα αντίθετα βέλη καί το γράμμα Τ φανερώνει ίσα μέτρα.
Μην το ψάχνεις μέσα από τα φόρουμ δεν μπορεί να γίνει μάθημα.Έπειτα το παιδί απλά το σχεδιασμό των δυνάμεων ζήτησε όχι να μας βάλει διαγώνισμα.
Καί εγώ απλά αποφάσισα να γράψω πρόχειρα, γιατί τον κακόμοιρο τον φίλο μας τον αποπήραν μερικοί, επειδή τόλμησε να ρωτήσει κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
LostG συμφωνώ σε όσα είπες, απλά προσπάθησα να βοηθήσω. :no1:
Έχω συνηθίσει να βάζω βελάκια στα διανυσματικά μεγέθη και γι' αυτό ίσως μου κακοφάνηκε. Όπως είπα και πριν, πρόκειται καθαρά για λόγους εικόνας του γραπτού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vorbulon

Νεοφερμένος

Ο Vorbulon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Ρε, ξέρω για τάση νήματος, αλλά πώς στον κόρακα τη σημειώνω;
Δηλαδή:
Θα βάλω το w1 στο ένα σώμα, το w2 στο άλλο σώμα και τα δύο προς τα κάτω φυσικά.
Μετά θα σημειώσω στο m2 την τάση νήματος (Τ2) προς τα πάνω. Όμως, αυτή η δύναμη ασκείται από το νήμα στο σώμα m2; Γιατί αν είναι έτσι, δε θα έπρεπε να η αντίδραση της Τ2 να ασκείται στο νήμα (και όχι στο σώμα m1);
Και το σώμα m1 θα έχει τάση νήματος (Τ1) προς τα κάτω, αλλά ποια θα είναι η αντίδραση της Τ1; Θα θεωρείται ότι είναι η Τ2 ή κάποια άλλη δύναμη που ασκείται στο νήμα;
Τέλος, η Τ1 θα είναι ίση με το βάρος του σώματος m2 (w2);



Όσο για τον tpt, φίλε, θα ξόδευες πολύ λιγότερο χρόνο και ό,τι άλλο ξόδεψες αν απλώς αγνοούσες το topic ή έγραφες την απάντηση από το να κάνεις αυτό το post σεντόνι.;)
Grow up, please.:iagree:
Με κάθε επιφύλαξη:
Μου φαίνεται πως οι Τ1 και Τ2 δεν είναι ακριβώς δυνάμεις δράσης-αντίδρασης, αλλά ασκούνται από το νήμα στα δύο σώματα. Οι αντιδράσεις τους ασκούνται στο νήμα, αλλά για το νήμα υποθέτουμε ότι m=0, άρα ΣF=ma <=> ΣF=0 <=> Τ1'=Τ2' <=> Τ1=Τ2, δηλαδή αν το νήμα δεν ήταν αβαρές δεν θα ίσχυε Τ1=Τ2!
Ακόμα αφού το νήμα είναι μη εκτατό, τα δύο σώματα θα έχουν ίδια επιτάχυνση a ( ; ), άρα για τα Σ1 και Σ2 ισχύουν:
m1g + T=m1*a
m2g - T=m2*a (+)
----------------
(m1+m2)g=(m1+m2)a <=> a=g και Τ=0, άρα τα σώματα πέφτουν με επιτάχυνση g και το νήμα δεν ασκεί δύναμη στα σώματα καθώς πέφτουν ( ; )

Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος τα παραπάνω, γιατί και εγώ έχω αμφιβολίες; (Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που άγγιξα φυσική :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
τα σώματα πέφτουν με επιτάχυνση g και το νήμα δεν ασκεί δύναμη στα σώματα καθώς πέφτουν

Σωστός. Η τάση του νήματος είναι μη μηδενική μόνο αν θεωρήσουμε ότι είναι τεντωμένο, αν πχ το πάνω σώμα είναι καρφωμένο στον τοίχο (οπότε θα υπήρχε κι άλλη μια δύναμη από το καρφί). Αν θεωρήσουμε ότι το σύστημα αφήνεται να πέσει στο κενό τότε το νήμα είτε υπάρχει είτε όχι είναι το ίδιο και τα σώματα θα κάνουν ελεύθερη πτώση. Σε αυτήν την περίπτωση το νήμα μπορεί να δείχνει τεντωμένο, όμως στην πραγματικότητα δεν ασκεί δύναμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fasok

Νεοφερμένος

Ο fasok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Για να δω αν το κατάλαβα, για να σας κάνω ένα παράδειγμα:

Αν ισχύει το παραπάνω που έκανα, σημαίνει ότι (σχεδόν) πάντα ισχύει Τ1 = Τ2;

EDIT:
Ώπα, σορρυ, κατά λάθος δεν είδα όλη τη 2η σελίδα! :what:
Ευχαριστώ πολύ, τώρα το ξεκαθάρισα (κυρίως με αυτό που είπε ο Vaggelis100 ότι ΣF=0 και επειδή είναι αβαρές Τ1 = Τ2).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Ναι, ισχύει πάντα Τ1=Τ2, αρκεί το νήμα να θεωρείται αβαρές. :iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Μην προσπαθέις να μάθεις από φόρουμ γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα μάθεις λάθος.Καί αυτό γιατί ανάλογα με τις συνθήκες τού προβλήματος οι παράμετροι μεταβάλλονται οπότε κοίταξε να σε μάθει ο καθηγήτής σου(Στο σχολείο αν δεν πας φροντιστήριο) καί μην αφήνεις την τύχη σου στούς "δασκάλους" τού διαδικτύου.Σχεδιάζεις ένα "ξεκρέμαστο" σύστημα δύο σωμάτων μετά σχεδιάζεις καί ένα ελατήριο σε λίγο πιθανόν να βάλεις καί φορτισμένες τις σφαίρες καί μετά ίσως πείς ότι το σύστημα είναι έξω από τη βαρύτητα.Δεν γίνεται έτσι δουλειά με το να λέει ο ένας το μακρύ του καί ο άλλος το κοντό του.
Ρώτα συγκεκριμένο σημείο μιάς συγκεκριμένης περίπτωσης, έτσι ίσως σού δοθεί απάντηση.Έτσι όπως το κάνεις δεν θα μάθεις.Ή μάλλον θα έχεις την άισθηση ότι ξέρεις καί μετά σε μιά άσκηση θα τα θαλασσώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fasok

Νεοφερμένος

Ο fasok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Ένα σώμα μάζας m=2kg εκτελεί φθίνουσα ταλάντωση το πλάτος της οποίας μεταβάλλεται με τον χρόνο σύμφωνα με την εξίσωση (SI). Η ενέργεια του σώματος μεταβάλλεται σύμφωνα με την εξίσωση (SI).
Να βρείτε:
α) την περίοδο της ταλάντωσης
β) το χρόνο μέσα στον οποίο υποδιπλασιάζεται το πλάτος
γ) το πλάτος της ταλάντωσης τη χρονική στιγμή t=2sec

(Απ.: α. T=1sec β. t=0,5sec γ. A=1/8m)


Λοιπόν, το (α) σκέλος δεν μπορώ να βρω πώς λύνεται.
Αλλά ακόμη και να το βρω, φαίνεται πολύ παράξενο το γεγονός ότι στο (β) σκέλος, η απάντηση είναι t=0,5 sec.
Αφού το t πρέπει να το βρούμε ακέραιο πολλαπλάσιο της περιόδου ().
Γενικά, φαίνεται σαν να υπάρχει κάποιο λάθος στη διατύπωση.:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Ασε με να το σκεφτώ λιγάκι.. Εχει περάσει κι ενας χρονος +++ από τοτε που τα κανα...

Βασικά παιζει να υπάρχει κάποιο λάθος στην ασκηση.

Την χρονική στιγμή t=0 η ενέργεια θα είναι Ε=16π^2 (διορθωσε με αν κάνω λάθος)

αρα

1/2DA^2=16π^2

Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ.. ΠΕΡΙΜΕΝΕ...

To Λ το χουμε ή οχι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fasok

Νεοφερμένος

Ο fasok αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Το Λ δεν το 'χουμε, αλλά άνετα το βρίσκουμε με τον τύπο .
Λ = 2ln2 βγαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Επειδή δεν θυμάμαι, στην φθινουσα ισχυει Ε0/Ε1=Ε1/Ε2 ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Επειδή δεν θυμάμαι, στην φθινουσα ισχυει Ε0/Ε1=Ε1/Ε2 ?
Ισχυει Α0/Α1=Α1/Α2...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unkown-User

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unkown-User αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βριλήσσια (Αττική). Έχει γράψει 1,066 μηνύματα.
Ισχυει Α0/Α1=Α1/Α2...

Ναι, αυτό το θυμάμαι.. Αλλά ισχύει και Ε0/Ε1=Ε1/Ε2?

Νομίζω πως ναι αλλά δεν είμαι σίγουρος και δεν έχω βοηθητικά μπροστά μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Νομιζω 99% οτι βγαινει αμα παρεις τους τυπους της ενεργειας για τα αντιστοιχα πλατη... Μη σε παρω και στο λαιμο μου :P. 3 μηνες εχω να διαβασω φυσικη και την ξεχασα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Semfer

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Semfer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 332 μηνύματα.
Με κάθε επιφύλαξη:
Μου φαίνεται πως οι Τ1 και Τ2 δεν είναι ακριβώς δυνάμεις δράσης-αντίδρασης, αλλά ασκούνται από το νήμα στα δύο σώματα. Οι αντιδράσεις τους ασκούνται στο νήμα, αλλά για το νήμα υποθέτουμε ότι m=0, άρα ΣF=ma <=> ΣF=0 <=> Τ1'=Τ2' <=> Τ1=Τ2, δηλαδή αν το νήμα δεν ήταν αβαρές δεν θα ίσχυε Τ1=Τ2!
Ακόμα αφού το νήμα είναι μη εκτατό, τα δύο σώματα θα έχουν ίδια επιτάχυνση a ( ; ), άρα για τα Σ1 και Σ2 ισχύουν:
m1g + T=m1*a
m2g - T=m2*a (+)
----------------
(m1+m2)g=(m1+m2)a <=> a=g και Τ=0, άρα τα σώματα πέφτουν με επιτάχυνση g και το νήμα δεν ασκεί δύναμη στα σώματα καθώς πέφτουν ( ; )

Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος τα παραπάνω, γιατί και εγώ έχω αμφιβολίες; (Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που άγγιξα φυσική :P)

Το νημα ειναι τεντωμενο γιατι και ισχυει

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top