[22/5/2013] Φυσική Κατεύθυνσης

Πώς θεωρείτε ότι τα πήγατε;
Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 113)
  • Άριστα 18-20

    Ψήφοι: 28 24.8%
  • Πολύ καλά 15-18

    Ψήφοι: 20 17.7%
  • Καλά 12-15

    Ψήφοι: 24 21.2%
  • Μέτρια 10-12

    Ψήφοι: 16 14.2%
  • Όχι καλά 5-10

    Ψήφοι: 18 15.9%
  • Καθόλου καλά 0-5

    Ψήφοι: 7 6.2%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Γιατί το Γ ήταν τόσο δύσκολο; Τουλάχιστον μέχρι το τελευταίο ερώτημα,έπρεπε κάθε μαθητής να είναι σε θέση να το λύση.
Το Δ οκ απο τι καταλαβα ήταν πολύ δύσκολο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
όχι δεν κάνω. δεν ξέρω σε τι σχολείο πήγαινες πάντως στο δικό μου ΔΕΝ κάναμε μάθημα. ούτε ασκήσεις του βιβλίου, ούτε θεωρία, ούτε επεξιγήσεις ούτε τίποτα. άντε καμοία άσκηση από δω και από κει χωρίς να έχουμε δειδαχθεί τα βασικά. δεν ξέρω αν στην πλοιοψηφία των σχολείων γινόταν αυτό πάντως είναι τραγική η κατάσταση. εσείς στο σχολείο πως το κάνατε το μάθημα;

Στο σχολειο μας γινοταν μαθημα γιατι εχουμε γαματο φυσικο, αλλα και παλι οχι τελεια, π.χ καμια φορα (πριν μπουμε ροπες) μας εβαζε ασκησεις στερεου , ενω δεν εχουμε μπει καν στερεο και ολοι ηξεραν (φρ0) αλλα δεν εχει σχεση αυτο :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΝΙΚΟΣ Σ.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΝΙΚΟΣ Σ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 284 μηνύματα.
Ναι αλλά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις.Δεν χρειάζεσαι 20 φυσική και μαθηματικά για να περάσεις τει αυτοματισμού Χαλκίδα. Είπα ότι απλά τα δύσκολα θέματα θα δώσουν προβάδισμα στους καλύτερους σε ότι αφορα την επιλογή σχολής. Ε θεωρώ πως δεν διαφωνείς ότι οι σχολές που ανέφερα προηγουμένος αποτελόυν την πρώτη επιλογή για τους περισσοτερους της θετικοτεχνολογικής.
Βασικά διαφωνώ. Στο σχολείο μου έιναι ένας που θέλει Ιατρική και είμαστε 22 που θέλουμε στρατιωτκές.

Γιατί το Γ ήταν τόσο δύσκολο; Τουλάχιστον μέχρι το τελευταίο ερώτημα,έπρεπε κάθε μαθητής να είναι σε θέση να το λύση.
Το Δ οκ απο τι καταλαβα ήταν πολύ δύσκολο.
Γιατί ένας μαθητής Β λυκείου βγαίνει και χαρακτηρίζει ένα θέμα που αρκετοί δεν έλυσαν ολόσωστα εύκολο; Μήπως να τελείωσουμε το σχολείο πρώτα και να σχολιάζουμε μετά; Υ.Γ. όταν λέω αρκετοί εννοώ η πλειοψηφία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gth

Νεοφερμένος

Ο gth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Βασικά διαφωνώ. Στο σχολείο μου έιναι ένας που θέλει Ιατρική και είμαστε 22 που θέλουμε στρατιωτκές.

Εντάξει δεν χρειάζεται να μένεις στα ονόματα. Πιστεύω να κατάλαβες τι θέλω να πω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickL

Νεοφερμένος

Ο NickL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Στο σχολειο μας γινοταν μαθημα γιατι εχουμε γαματο φυσικο, αλλα και παλι οχι τελεια, π.χ καμια φορα (πριν μπουμε ροπες) μας εβαζε ασκησεις στερεου , ενω δεν εχουμε μπει καν στερεο και ολοι ηξεραν (φρ0) αλλα δεν εχει σχεση αυτο :D
ε τότε εντάξει. δεν είναι παντού έτσι όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gth

Νεοφερμένος

Ο gth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Γιατί ένας μαθητής Β λυκείου βγαίνει και χαρακτηρίζει ένα θέμα που αρκετοί δεν έλυσαν ολόσωστα εύκολο; Μήπως να τελείωσουμε το σχολείο πρώτα και να σχολιάζουμε μετά; Υ.Γ. όταν λέω αρκετοί εννοώ η πλειοψηφία.

Μεταξύ μας τώρα, και λυμένο παράδειγμα του σχολικού να έπεφτε αμφιβάλλω αν θα το έλυνε η πλειοψηφία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Καταγγελία από μέλος της Ενωσης Φυσικών για το θέμα στη Φυσική

Σε μια καταγγελία - βόμβα προχώρησε το πρωί της Πέμπτης στον ΒΗΜΑ 99,5 ο α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών Παναγιώτης Φιλντίσης.

Σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, το 4ο θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής, που εξετάστηκε χθες, Τετάρτη, είχε αναρτηθεί προ δύο μηνών σε ιστοσελίδα που παρακολουθούν καθηγητές.

Την εν λόγω ιστοσελίδα συνδιαχειρίζεται μέλος της κεντρικής επιτροπής εξετάσεων, όπως είπε ο α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών.

Όπως τόνισε, το εν λόγω θέμα είχε προκαλέσει αναλυτική συζήτηση για τη λύση του μεταξύ των μελών της ιστοσελίδας. Σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, τουλάχιστον 50 καθηγητές αντάλλαξαν απόψεις για το πως μπορεί να λυθεί το εν λόγω ζήτημα.

Σε παρέμβασή του, ο πρόεδρος των Φαρμακοποιών Αττικής Κ. Λουράντος, του οποίου το παιδί συμμετέχει στις εξετάσεις, δήλωσε ότι θα επικοινωνήσει άμεσα με το υπουργείο Παιδείας για να διαμαρτυρηθεί και τόνισε ότι εάν χρειαστεί θα προσφύγει και στη Δικαιοσύνη.

«Δεν μπορούν να παίζουν με τα παιδιά μας» δήλωσε.

Ενστάσεις για την ποιότητα των θεμάτων της Φυσικής, στα οποία διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, διατύπωσε χθες η Ένωση Ελλήνων Φυσικών.

Σε ανακοίνωση της επιτροπής επίλυσης των θεμάτων, επισημαίνεται ότι τα θέματα της Φυσικής κάλυπταν σχεδόν το εύρος της εξεταστέας ύλης. Ήταν απαιτητικά και απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές, ωστόσο δεν είχαν την απαραίτητη διαβάθμιση, όπως τόνισαν οι φυσικοί.​

Ελλάδα αθάνατη! :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013 13:28 |

Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για Φυσική: «Δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας & τάξης»



Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) απαντώντας στις αιτιάσεις της Ένωσης Φυσικών Ελλάδος για τα θέματα στο μάθημα «Φυσικής Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β', ανακοίνωσε ότι δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας και τάξης για τα θέματα στο μάθημα και επισημαίνει ότι είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις, να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο διαδίκτυο. Ακόμη σημειώνει ότι όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν από την Εισηγητική Επιτροπή του μαθήματος με την διαδικασία που προβλέπουν οι κείμενες διατάξεις και συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων.

ΕΡΤ
------------------
Ελλάδα, που λέγαμε ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι λέτε, πάντως, από το σχολείο μου δεν είχε ξανακάνει κανένας το 4ο θέμα. Δηλαδή τι θέλατε να γίνει, να μην βαθμολογηθεί το 4ο θέμα; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Τότε η πλειοψηφία στην τεχνολογική-θετική δε ξέρει βασικά στοιχεία της φυσικής κατ.
Εκτός του ότι τα 3 πρώτα ερωτήματα τα έλυσα μόνος μου,και έχω γνώσεις κρούσεων-ταλαντώσεων την έλυσε και ο φυσικός μου στο φροντ. και είπε ότι δεν ήταν ιδιαίτερο το Γ.

(Δε ξέρω για πια πλειοψηφία μιλάς,πάντως στην περιοχή μου όλοι σχεδόν το έλυσαν το συγκεκριμένο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

satrapis

Νεοφερμένος

Ο satrapis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Κάθε χρόνο κλαίνε και διαμαρτύρονται για τη δυσκολία αλλά πάντα υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός μαθητών που αριστεύει.
Αυτός ο "μεγάλος" αριθμός μαθητών (που ουσιαστικά μικρός είναι),μήπως στην συντριπτική πλειοψηφία του αριστεύει λόγω παρασκηνίου τα τελευταία χρόνια;Το λέω γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε τέτοιο χάσμα στις βάσεις σε πανεπιστημιακές σχολές της Αθήνας (ας μην μιλήσουμε για τει,εκεί γίνεται το έλα να δεις)

Γενικά τώρα...πρέπει με το ζόρι να βαφτίσουμε τα θέματα εύκολα και ότι δεν διαβάσαν τα παιδιά;Σίγουρα υπάρχουν άτομα που διαβάζουν και άλλα που όχι,αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Και θέτω τα εξής ερωτήματα:
1.Πως εξεταστήκαμε σε όλη την ύλη (σύμφωνα με τα λεγόμενα του υπουργείου),αφού δεν υπήρχε κάτι από τα κύματα (το Β2 ήταν ξερά μαθηματικά και όχι φυσική,αντικειμενικοί να είμαστε);
2.Γιατί στείλανε την διευκρίνηση στο Β2;Αφού πολλούς τους μπέρδεψε
3.Την Δευτέρα στα μαθ γενικής,το Γ3 χρειαζόταν διευκρίνηση,που φυσικά ποτέ δεν ήρθε.Ή μήπως η μέση τιμή και ο σταθμικός μέσος είναι ακριβώς το ίδιο;
4.Χθες στην φυσική διαγωνιζόμασταν ή στα μαθηματικά;Αν είναι έτσι,ας το καταργήσουν το μάθημα και ας βάλουν να γράφουμε 2 φορές μαθηματικά κατεύθυνσης
5.Στα μαθ γενικής των εσπερινών,η απάντηση της επιτροπής εξετάσεων μεταξύ των άλλων έλεγε "δόθηκε μια ασύμβατη υπόθεση, που ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος" και "επισημαίνουμε πως το θέμα αντιστοιχεί στο 8/100 της συνολικής βαθμολογίας του μαθήματος".Δηλαδή να πάρει κάποιος 20 διαβάζοντας το σχολικό δεν παίζει,ε;

Και για κάποιους παραπάνω που λένε για φροντηστήρια...τα θέματα που μπαίνουν πανελλαδικές είναι σύμφωνα με το σχολικό βιβλίο ή τις φροντηστηριακές σημειώσεις;Αφού το 1ο ισχύει,είναι όλοι υποχρεωμένοι να πάνε φροντηστήριο,να πληρώνουν ένα σωρό λεφτά για να έχουν δει κάποια πράγματα και να ξέρουν πως να τα λύσουν;Δεν νομίζω...

Κανονικά απαιτείται ακύρωση των φετινών πανελληνίων και επανεκκίνηση της διαδικασίας,καθώς και επέμβαση εισαγγελέα για τα φετινά αίσχη αλλά και αυτά των προηγούμενων ετών.Από μας εξαρτάται,ή μένουμε με δεμένα τα χέρια ή ενεργοποιούμαστε.Το κακό έχει παραγίνει,απλά φέτος είναι το κερασάκι στην τούρτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickL

Νεοφερμένος

Ο NickL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Ελλάδα, που λέγαμε ....
Είναι η αξιοκρατία που έλεγε ο Demlogic η οποία μας χαρακτηρίζει σε αυτή την χώρα και πάμε τόσο καλά...

Κανονικά απαιτείται ακύρωση των φετινών πανελληνίων και επανεκκίνηση της διαδικασίας,καθώς και επέμβαση εισαγγελέα για τα φετινά αίσχη αλλά και αυτά των προηγούμενων ετών.Από μας εξαρτάται,ή μένουμε με δεμένα τα χέρια ή ενεργοποιούμαστε.Το κακό έχει παραγίνει,απλά φέτος είναι το κερασάκι στην τούρτα
Εντάξει, όχι και όλα ακύρωση αλλά σίγουρα στην φυσική. Και φυσικά δεν θα έπρεπε ΕΜΕΙΣ να μην το αφήσουμε έτσι. Παιδιά σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη ακοινοιτοποιηθείτε, αρχίστε τις διαδηλώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vHSdis

Νεοφερμένος

Ο vHSdis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
δινετε αοδε αυριο,αφηστε τη φυσικη.


Το 2005 ειχαν βαλει τα πιο δυσκολα θεματα.Σε βαθμο που αρνουνταν να τα διορθωσουν οι καθηγητες,τελικα ομως τα διορθωσαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σάλος για την... αφύσικη επιλογή του θέματος της Φυσικής

Παραθέτω ένα απόσπασμα από το άρθρο:

Η ανακοίνωση της Ενωσης Φυσικών

Πάντως η Ένωση Φυσικών εξέδωσε σήμερα νέα ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι:

«1. Ισχύουν απόλυτα τα όσα επεσήμανε η επιτροπή των συναδέλφων μας που έλυσε τα θέματα και εξέδωσε την ανακοίνωση της 22/5/2013

2. Μεγάλο μέρος των θεμάτων είναι εκτός της φιλοσοφίας του Σχολικού βιβλίου και της διδασκαλίας του μαθήματος στο σχολείο.

3. Αρκετά ερωτήματα είναι εκτός του αναλυτικού προγράμματος που σήμερα ισχύει. Το γεγονός αυτό κάνει ακόμα πιο επίκαιρο το αίτημα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών για αλλαγή του αναλυτικού προγράμματος.

4. Τίθεται σοβαρό ζήτημα δεοντολογίας και τάξης σε σχέση με το 4ο θέμα διότι παραπλήσιο αυτού υπήρχε σε γνωστό ιστολόγιο συναδέλφου από τον Μάρτιο και μάλιστα έτυχε σχολιασμών μεταξύ άλλων συναδέλφων.

5. Δυστυχώς η άποψη των συναδέλφων για το τι Φυσική διδάσκουμε και τι ζητούμε από τους μαθητές μας, οδηγεί τα παιδιά μακριά από την Φυσική και τις επιστήμες που έχουν σχέση με αυτή».
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Παιδια μολις παρατηρησα πως εκανα αριθμητικο λαθος στο Δ4.Ενω εγραψα την σχεση και ολα ωραια και καλα,στην αντικατασταση(r=R/2)αντι να προκυψει 1/16,εβαλα 1/24 και συνεπως το αποτελεσμα αντι να γινει 32/15 εγινε 48/23.Λετε να παρω καμια μοναδα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Αν βλέπανε τα θέματα της φυσικής τα παιδιά που δίνανε στις Δέσμες θα τα θεωρούσαν γελοία....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Αν βλέπανε τα θέματα της φυσικής τα παιδιά που δίνανε στις Δέσμες θα τα θεωρούσαν γελοία....
δεν μας νοιάζει Φόκο:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
δεν μας νοιάζει Φόκο:D
:D
Πάνε οι ωραίες εποχές που έγραφες 17 και περνούσες ιατρικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
σιγα τις δεσμες.. ο θειος μου ειχε γραψει 20 φυσικη δεσμης και ο παεερας μου 19.. μάλλον ηταν διανοιες, φοκο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
σιγα τις δεσμες.. ο θειος μου ειχε γραψει 20 φυσικη δεσμης και ο παεερας μου 19.. μάλλον ηταν διανοιες, φοκο;
ότι να ναι!!!!!
οι δέσμες κρατήσανε πολλά χρόνια τα θέματα που πρέπει να βλέπει για να συγκρίνεις είναι τα τελευταία 5-7 έτη πριν καταργηθούν οι ΔΕΣΜΕΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top