vasilis008
Νεοφερμένο μέλος


αν κατάλαβα καλά o Arhos έβαλε δύο δικές του τιμές στο λ και βρήκε δύο μιγαδικούς. Από τις εικόνες των δύο μιγαδικών που βρήκε έβγαλε την ζητούμενη ευθεία (με τα 2 αυτα σημεία βρήκε τον συντελεστή διεύθυνσης κλπ κλπ) και μάλιστα με σωστό αποτέλεσμα.εγω δεν καταλαβα τι εννοεις για ποσταρε τη λυση σου για να καταλαβω:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arhos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zangetsu18
Νεοφερμένο μέλος



ποσο λετε να κοψουν?

απαντιστε πλοξ:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Τα ιδια ακριβως ισχυουν και για μενα.Εγώ τελείωσα τα πάντα σε 2 ώρες και μου είχε μείνει το 4δ. Είχα μια ώρα να το λύσω είχα σπάσει το κεφάλι μου αλλά τίποτα... Το έβγαλα μετά από μισή ώρα. Από ότι μου είπε ο καθηγητής μου παίζει να έχω 20!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


1) Να υπάρχει μία δέσμη (ή κατεύθυνση-όπως θέλετε πείτε το) για κάθε επιστημονικό πεδίο.
2) Τα επιστημονικά πεδία να είναι 4. Τα τωρινά 1ο, 3ο, 5ο μένουν ως έχουν (ίσως με μικρές ψιλοτροποποιήσεις) και συγχωνεύονται 2ο και 4ο σε ένα.
3) Κάθε υποψήφιος να δηλώνει υποχρεωτικά σχολές από 1 μόνο επιστημονικό πεδίο.
4) Όλοι οι υποψήφιοι να εξετάζονται στον ίδιο αριθμό μαθημάτων.
5) Να υπάρχει ξεχωριστή δέσμη(-κατεύθυνση) για σχολές του τωρινού 5ου πεδίου και οι υποψήφιοι να εξετάζονται στον ίδιο αριθμό μαθηματων με τους υποψηφίους των άλλων δεσμών και όχι να συμβαίνει αυτή η αδικία που γίνεται σήμερα (όποιος θέλει να δηλώσει σχολές 5ου πεδίου δίνει πανελλήνιες σε 1 μάθημα παραπάνω).
Τότε ναι, συμφωνώ. Το παλιό σύστημα των δεσμών θα ήταν πολύ καλό αλλά είχε 2 μεγάλα μειονεκτήματα:
1) Οι υποψήφιοι εξετάζονταν σε 4 μαθήματα από τα οποία το 1 ήταν η έκθεση κοινό για όλες τις δέσμες. Αν δεν πήγαινες καλά σε 1 μάθημα σου κόστιζε πολύ.
2) Μπορούσε όποιος ήθελε να κρατήσει τις βαθμολογίες στις πανελλήνιες εξετάσεις της δέσμης που ακολουθούσε σε 1, 2 ή 3 μαθήματα και να εξεταστεί ξανά μόνο στα υπόλοιπα που του μένουν. Οι υποψήφιοι αυτής της κατηγορίας έμπαιναν στην τριτοβάθμια σε ίδιο ποσοστό με τους τελειόφοιτους και απόφοιτους που εξετάζονταν και στα 4 μαθήματα. Μεγάλη αδικία.
Εγώ θεωρώ ότι το εκπαιδευτικό σύστημα θα ήταν πολύ καλύτερο αν ακολουθούσε το σκεπτικό των δεσμών κυρίως και σε μικρότερο βαθμό των τωρινών κατευθύνσεων με τις εξής τροποποιήσεις:
1) ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την δέσμη που έχουν επιλέξει δίνουν πανελλήνιες σε 6 μαθήματα έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα να μην πάνε καλά σε 1 μάθημα χωρίς μεγάλο βαθμολογικό κόστος. Τα 4 θα είναι μαθήματα δέσμης, το 1 η έκθεση κοινό για όλες τις δέσμες και το 6ο μάθημα επιλογής το οποίο δεν είναι μάθημα βαρύτητας για κανένα επιστημονικό πεδίο.
Θεωρώ ότι τα 4 μαθήματα είναι λίγα. Από την άλλη τα 9 που έδινα εγώ και οι επόμενες χρονιές μέχρι το 2005 ήταν πολλά. 6 είναι ένας φυσιολογικός αριθμός μαθημάτων.
2) Οι υποψήφιοι που έχουν εξεταστεί παλαιότερα δεν μπορούν να επιλέξουν σε ποια μαθήματα να κρατήσουν τους βαθμούς και να εξεταστούν στα υπόλοιπα. Όσοι απόφοιτοι θέλουν να βελτιώσουν τους βαθμούς τους ξαναδίνουν πανελλήνιες σε όλα τα μαθήματα.
3) Όσον αφορά τα ειδικά μαθήματα και μόνο σε αυτά θα θεωρούσα καλό να καταργηθεί η βάση του 10 μειώνοντας έτσι το άγχος των υποψηφίων. Έτσι αν ένας υποψήφιος π.χ έχει 18500 μόρια και 800 (δηλαδή γράφει 8/20 και στα 2) μόρια στο γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο και η αρχιτεκτονική της επιλογής του έχει βάση 20050 μόρια, τότε εισάγεται σε αυτήν την σχολή αφού συγκεντρώνει 20100 μόρια.
4) Οι απόφοιτοι που έδωσαν τελευταία φορά πανελλήνιες εξετάσεις σε προηγούμενο έτος έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν μηχανογραφικό με το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση το πολύ 2 φορές, χωρίς χρονικό περιορισμό. Έτσι θα σκεφτεί κάποιος σοβαρά να υποβάλλει μηχανογραφικό με το 10% και δεν θα υπάρχει αυτό το μπάχαλο που έχουμε σήμερα καθώς οι αριστούχοι κάνουν μηχανογραφικό με το 10% για πλάκα.
5) Θα θεωρούσα σκόπιμο να εκμηδενιστεί κάθε υποκειμενικός παράγοντας στην διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης κάθε μαθήματος. Στο πλαίσιο αυτής της λογικής ως βαθμός πρόσβασης του μαθήματος, ορίζεται ο γραπτός βαθμός που επιτυγχάνει ο υποψήφιος στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ο προφορικός βαθμός δεν συμμετέχει καθόλου.
6) Τα σχολικά βιβλία να είναι διαμορφωμένα με τέτοιον τρόπο ώστε ο υποψήφιος διαβάζοντας το σχολικό βιβλίο και λύνοντας τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου να είναι σε θέση να γράψει 20. Επειδή το επίπεδο των πανελληνίων πρέπει να είναι υψηλό, να δημιουργηθούν σχολικά βιβλία με πολύ δυσκολότερες λυμένες και άλυτες ασκήσεις σε κάθε μάθημα ώστε να μην απαιτείται φροντηστήριο ή βοηθητικά βιβλία. Εν ανάγκη να διανέμεται δωρεάν στους υποψηφίους π.χ. στα μαθηματικά βιβλίο του Σαββάλα (παράδειγμα φέρνω, μην θεωρηθεί διαφήμιση).
7) Τα θέματα θα πρέπει να είναι αρκούντως υψηλής δυσκολίας ώστε οι αριστούχοι να μην είναι τόσοι πολλοί. Εγώ προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να είναι κάποιος αριστούχος και να μην περάσει στην σχολή της 1ης του επιλογής. Κατά συνέπεια οι βάσεις θα είναι αρκετά χαμηλότερες σε κάθε σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου βάση σχολής 19000 μόρια χωρίς ειδικό μάθημα.
8) Οι σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ταξινομούνται σε 4 επιστημονικά πεδία:
1ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
2ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Επιστημών Υγείας
3ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
4ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης
Η αρίθμηση των επιστημoνικών πεδίων έγινε κατ' αντιστοιχία της δέσμης που επέλεξε ο υποψήφιος (π.χ. 1η Δέσμη->1ο επιστημονικό πεδίο, 2η Δέσμη-> 2ο πεδίο, 3η Δέσμη->3ο πεδίο, 4η Δέσμη->4ο πεδίο)
Το τι μαθήματα θα δίνουν οι υποψήφιοι σε κάθε δέσμη με αυτό το σκεπτικό εκπαιδευτικού συστήματος χρειάζεται ψάξιμο και δεν έχω έτοιμη απάντηση. Περιμένω να ακούσω τις γνώμες σας για την οπτική γωνία που βλέπω τα πράγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
UnSourCeR
Νεοφερμένο μέλος


παιδια εκανα μια τρελη πατατα στουσ μιγαδικουσ μπερδευτικα και εγραψα τισ εξισωσεισ στο 3ο ερωτημα αλλα δν εγραψα τουσ μιγαδικουσ εγραψα τουσ γεμωμετρικουσ τοπουσ δν ξερω γτ
ποσο λετε να κοψουν?
απαντιστε πλοξ:xixi:
αυτό έκανα και εγώ








Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis008
Νεοφερμένο μέλος


τότε δεν θα χάσεις πάνω από 2 μόρια πιστεύω. Αλλά άμα δεν τις έλυσες και απλά τις έγραψες θα χάσεις 4-5 νομίζω...βέβαια μην σε πάρω και στον λαιμό μου την γνώμη μου είπα δεν είμαι και διορθωτής. Μπορεί να πέσεις σε κανέναν καλό Άνθρωπο και να σου δώσει παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arhos
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Κι εγω στην αρχη γεωμετρικους τοπους νομιζα οτι ζηταει.παιδια εκανα μια τρελη πατατα στουσ μιγαδικουσ μπερδευτικα και εγραψα τισ εξισωσεισ στο 3ο ερωτημα αλλα δν εγραψα τουσ μιγαδικουσ εγραψα τουσ γεμωμετρικουσ τοπουσ δν ξερω γτ
ποσο λετε να κοψουν?
απαντιστε πλοξ:xixi:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stef
Εκκολαπτόμενο μέλος







Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Albatross
Νεοφερμένο μέλος


Αν εννοείτε λέγοντας "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΔΕΣΜΕΣ":
1) Να υπάρχει μία δέσμη (ή κατεύθυνση-όπως θέλετε πείτε το) για κάθε επιστημονικό πεδίο.
2) Τα επιστημονικά πεδία να είναι 4. Τα τωρινά 1ο, 3ο, 5ο μένουν ως έχουν (ίσως με μικρές ψιλοτροποποιήσεις) και συγχωνεύονται 2ο και 4ο σε ένα.
3) Κάθε υποψήφιος να δηλώνει υποχρεωτικά σχολές από 1 μόνο επιστημονικό πεδίο.
4) Όλοι οι υποψήφιοι να εξετάζονται στον ίδιο αριθμό μαθημάτων.
5) Να υπάρχει ξεχωριστή δέσμη(-κατεύθυνση) για σχολές του τωρινού 5ου πεδίου και οι υποψήφιοι να εξετάζονται στον ίδιο αριθμό μαθηματων με τους υποψηφίους των άλλων δεσμών και όχι να συμβαίνει αυτή η αδικία που γίνεται σήμερα (όποιος θέλει να δηλώσει σχολές 5ου πεδίου δίνει πανελλήνιες σε 1 μάθημα παραπάνω).
Τότε ναι, συμφωνώ. Το παλιό σύστημα των δεσμών θα ήταν πολύ καλό αλλά είχε 2 μεγάλα μειονεκτήματα:
1) Οι υποψήφιοι εξετάζονταν σε 4 μαθήματα από τα οποία το 1 ήταν η έκθεση κοινό για όλες τις δέσμες. Αν δεν πήγαινες καλά σε 1 μάθημα σου κόστιζε πολύ.
2) Μπορούσε όποιος ήθελε να κρατήσει τις βαθμολογίες στις πανελλήνιες εξετάσεις της δέσμης που ακολουθούσε σε 1, 2 ή 3 μαθήματα και να εξεταστεί ξανά μόνο στα υπόλοιπα που του μένουν. Οι υποψήφιοι αυτής της κατηγορίας έμπαιναν στην τριτοβάθμια σε ίδιο ποσοστό με τους τελειόφοιτους και απόφοιτους που εξετάζονταν και στα 4 μαθήματα. Μεγάλη αδικία.
Εγώ θεωρώ ότι το εκπαιδευτικό σύστημα θα ήταν πολύ καλύτερο αν ακολουθούσε το σκεπτικό των δεσμών κυρίως και σε μικρότερο βαθμό των τωρινών κατευθύνσεων με τις εξής τροποποιήσεις:
1) ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι, ανεξάρτητα από την δέσμη που έχουν επιλέξει δίνουν πανελλήνιες σε 6 μαθήματα έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα να μην πάνε καλά σε 1 μάθημα χωρίς μεγάλο βαθμολογικό κόστος. Τα 4 θα είναι μαθήματα δέσμης, το 1 η έκθεση κοινό για όλες τις δέσμες και το 6ο μάθημα επιλογής το οποίο δεν είναι μάθημα βαρύτητας για κανένα επιστημονικό πεδίο.
Θεωρώ ότι τα 4 μαθήματα είναι λίγα. Από την άλλη τα 9 που έδινα εγώ και οι επόμενες χρονιές μέχρι το 2005 ήταν πολλά. 6 είναι ένας φυσιολογικός αριθμός μαθημάτων.
2) Οι υποψήφιοι που έχουν εξεταστεί παλαιότερα δεν μπορούν να επιλέξουν σε ποια μαθήματα να κρατήσουν τους βαθμούς και να εξεταστούν στα υπόλοιπα. Όσοι απόφοιτοι θέλουν να βελτιώσουν τους βαθμούς τους ξαναδίνουν πανελλήνιες σε όλα τα μαθήματα.
3) Όσον αφορά τα ειδικά μαθήματα και μόνο σε αυτά θα θεωρούσα καλό να καταργηθεί η βάση του 10 μειώνοντας έτσι το άγχος των υποψηφίων. Έτσι αν ένας υποψήφιος π.χ έχει 18500 μόρια και 800 (δηλαδή γράφει 8/20 και στα 2) μόρια στο γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο και η αρχιτεκτονική της επιλογής του έχει βάση 20050 μόρια, τότε εισάγεται σε αυτήν την σχολή αφού συγκεντρώνει 20100 μόρια.
4) Οι απόφοιτοι που έδωσαν τελευταία φορά πανελλήνιες εξετάσεις σε προηγούμενο έτος έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν μηχανογραφικό με το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση το πολύ 2 φορές, χωρίς χρονικό περιορισμό. Έτσι θα σκεφτεί κάποιος σοβαρά να υποβάλλει μηχανογραφικό με το 10% και δεν θα υπάρχει αυτό το μπάχαλο που έχουμε σήμερα καθώς οι αριστούχοι κάνουν μηχανογραφικό με το 10% για πλάκα.
5) Θα θεωρούσα σκόπιμο να εκμηδενιστεί κάθε υποκειμενικός παράγοντας στην διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης κάθε μαθήματος. Στο πλαίσιο αυτής της λογικής ως βαθμός πρόσβασης του μαθήματος, ορίζεται ο γραπτός βαθμός που επιτυγχάνει ο υποψήφιος στις πανελλήνιες εξετάσεις. Ο προφορικός βαθμός δεν συμμετέχει καθόλου.
6) Τα σχολικά βιβλία να είναι διαμορφωμένα με τέτοιον τρόπο ώστε ο υποψήφιος διαβάζοντας το σχολικό βιβλίο και λύνοντας τις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου να είναι σε θέση να γράψει 20. Επειδή το επίπεδο των πανελληνίων πρέπει να είναι υψηλό, να δημιουργηθούν σχολικά βιβλία με πολύ δυσκολότερες λυμένες και άλυτες ασκήσεις σε κάθε μάθημα ώστε να μην απαιτείται φροντηστήριο ή βοηθητικά βιβλία. Εν ανάγκη να διανέμεται δωρεάν στους υποψηφίους π.χ. στα μαθηματικά βιβλίο του Σαββάλα (παράδειγμα φέρνω, μην θεωρηθεί διαφήμιση).
7) Τα θέματα θα πρέπει να είναι αρκούντως υψηλής δυσκολίας ώστε οι αριστούχοι να μην είναι τόσοι πολλοί. Εγώ προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να είναι κάποιος αριστούχος και να μην περάσει στην σχολή της 1ης του επιλογής. Κατά συνέπεια οι βάσεις θα είναι αρκετά χαμηλότερες σε κάθε σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι απαράδεκτο κατά την γνώμη μου βάση σχολής 19000 μόρια χωρίς ειδικό μάθημα.
8) Οι σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ταξινομούνται σε 4 επιστημονικά πεδία:
1ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών
2ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Επιστημών Υγείας
3ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών
4ο επιστημονικό πεδίο : Πεδίο Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης
Η αρίθμηση των επιστημωνικών πεδίων έγινε κατ' αντιστοιχία της δέσμης που επέλεξε ο υποψήφιος (π.χ. 1η Δέσμη->1ο επιστημονικό πεδίο, 2η Δέσμη-> 2ο πεδίο, 3η Δέσμη->3ο πεδίο, 4η Δέσμη->4ο πεδίο)
Το τι μαθήματα θα δίνουν οι υποψήφιοι σε κάθε δέσμη με αυτό το σκεπτικό εκπαιδευτικού συστήματος χρειάζεται ψάξιμο και δεν έχω έτοιμη απάντηση. Περιμένω να ακούσω τις γνώμες σας για την οπτική γωνία που βλέπω τα πράγματα.
Σωστός


Νομίζω ότι η επιστροφή στις δέσμες με τον τρόπο που αναφέρεις έχει πάρα πολλά πλεονεκτήματα...
Άσχετο:
Για όσους δεν το ξέρουν, το ΥΠΕΠΘ έχει ανοίξει και διατηρεί πλέον blog όπου γίνεται διάλογος σχετικός με τα θέματα της παιδείας. Δεν ξέρω κατά πόσο οι απόψεις που δημοσιεύονται εκεί εξετάζονται ή έστω διαβάζονται, αλλά πιστεύω ότι εαν είμαστε συνεννοημένοι να υποστηρίξουμε προτάσεις σαν αυτή του geoste ποστάροντας σχόλια από κάτω, σίγουρα κάποιος θα το προσέξει. Η σελίδα είναι:
https://www.meafora.gr/
Εαν το θέμα/πρόταση δεν έχει υποστήριξη, πολύ απλά θα θαφτεί από τον τεράστιο όγκο προτάσεων που ανεβαίνουν καθημερινά και δεν θα το προσέξει κανείς. Γι' αυτό θέλει συντονισμένη προσπάθεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Διαφωνώ. Τα πεδία, θα πρέπει να είναι περισσότερα, αλλά ταυτόχρονα ο μαθητής να μπορεί να δίνει επιπλέον μαθήματα, εκτός της κατεύθυνσής του πχ ένας από την Τεχνολογική να μπορεί να δώσει Χημεία Κατ.. Δεν το βρίσκω σωστό κάποιος από την Τεχνολογική να μπορεί να μπει στους Χημικούς Μηχ., χωρίς να έχει εξεταστεί στη Χημεία. Ή αντίστοιχα κάποιος από την Θετική, να μπορεί να μπει ΗΜΜΥ ή στην Πληροφορική, χωρίς να δώσει ΑΕΠΠ.
Δεν έχεις άδικο, αλλά δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Για παράδειγμα αν κάποιος θέλει να δηλώσει καποιο τμήμα Γεωλογίας θα έπρεπε να εξεταστεί στη γεωλογία αλλά δεν υπάρχει τέτοιο μάθημα και πες ότι μπαίνει. Τότε θα πρέπει να εξετάζονται οι υποψήφιοι σε πολλά μαθήματα για να καλυφθεί το αντικείμενο όλων των σχολών ενός πεδίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_ann_
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Γιατι για μενα νικητης ειναι αυτος που εχει αποκομησει ουισιαστικες γνωσεις που τον βοηθησουν εστω και λιγο για την υπολοιπη ζωη του.
Το να χασει καποιος τη σχολη του απο ενα χαζο ΑΟΔΕ δεν μου λεει απολυτως τιποτα,γιατι αν αξιζει θα βρει το δρομο του.
συμφωνώ μαζί σου. το ποστ μου ήταν απάντηση σε κάποιον που είπε μη περιμένετε να βγείτε νικητές των εξετάσεων από τα μαθηματικά των πανελλαδικών, πηγαίνετε λύστε ασκήσεις τις ΕΜΕ ή κάτι παρόμοιο τελος πάντων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτο δεν λεει απολυτως τιποτα στους μαθητες που στοχευουν υψηλοβαθμες σχολες.
Σημασια εχει πως περισσοτεροι εγραψαν 17+ αποτι περισυ και αυτο ειναι κακο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Parapan
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος


Τα μόρια κάθε υποψηφίου (0-20000 χωρίς ειδικό μάθημα και 0-2000 για κάθε ειδικό μάθημα) θα υπολογίζονται θεωρώντας συντελεστές βαρύυτητας στις βαθμολογίες σε 2 από τα 4 μαθήματα δέσμης, τα οποία θεωρούνται μαθήματα βαρύτητας για το συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο. Στο πρωτεύον μάθημα βαρύτητας ο συντελεστής βαρύτητας είναι μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο στο δευτερεύον μάθημα βαρύτητας.
Οι υποψήφιοι με αυτό το ιδεατό σύστημα των δεσμών που προτείνω έχουν την δυνατότητα να δηλώσουν σχολές από 1 ή από 2 το πολύ επιστημονικά πεδία.
Όσοι υποψήφιοι επιθυμούν να δηλώσουν σχολές από 1 μόνο επιστημονικό πεδίο (από 4), τότε αυτό πρέπει να είναι εκείνο που αντιστοιχεί στην δέσμη της επιλογής του υποψηφίου. Αυτοί οι υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε μάθημα επιλογής για να εξεταστούν πανελλαδικά.
Όσοι υποψήφιοι επιθυμούν να δηλώσουν σχολές από 2 επιστημονικά πεδία (από 4), τότε το 1 από τα 2 πρέπει να είναι εκείνο που αντιστοιχεί στην δέσμη της επιλογής του υποψηφίου. Για να έχει τη δυνατότητα ο υποψήφιος να δηλώσει σχολές και σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο, θα πρέπει να εξεταστεί στο πρωτεύον μάθημα βαρύτητας του πεδίου αυτού. Το πρωτεύων μάθημα βαρύτητας του πεδίου αυτού θα το επιλέγει ο υποψήφιος στη θέση του μαθήματος επιλογής. Με τον τρόπο αυτόν ο υποψήφιος αποκτά πρόσβαση σε σχολές ενός ακόμη επιστημονικού πεδίου με μειωμένα όμως μόρια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Εγω νομιζω οτι οι αριστουχοι θα ειναι στα ιδια με περσι, αντε λιγο περισσοτεροι. Εν τω μεταξυ στο σχολειο μιλησα με καποια παιδια που νομιζαν οτι εγραψαν 90+ και οταν τους ειπα οτι εκανες Fermat στο 3Α πχ, πεσαν απ' τα συννεφα (γενικα αρκετοι την πατησαν εκει). Επισης τα πολλα θεωρηματα που επρεπε να εφαρμοσεις, ηθελαν καποιες προυποθεσεις που μπορει να ξεφυγαν απο αρκετους (πχ f συνεχης για το Bolzano κλπ). Κι εκει θα κοπουν καποια λιγα μορια πιστευω...Πολλοι αναφερουν πως τα θεματα θεωρουνται δυσκολα αφου ενα χ ποσοστο των μαθητων εκτιμαται να εγραψε κατω απο τη βαση.
Αυτο δεν λεει απολυτως τιποτα στους μαθητες που στοχευουν υψηλοβαθμες σχολες.
Σημασια εχει πως περισσοτεροι εγραψαν 17+ αποτι περισυ και αυτο ειναι κακο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Albatross
Νεοφερμένο μέλος



Θα ήθελα τη γνώμη σας για δυο λύσεις που έκανα...
1) Στο 3ο, Α.β που ζητούσε να αποδείξουμε την μονοτονία είχα το εξής πρόβλημα:
- Έχοντας βρει που μηδενίζεται η f ' ξεκίνησα να κάνω πίνακα προσήμων. Όταν πήγα όμως να προσδιορίσω το πρόσημο της f ' στο (-1,0) επιλέγοντας τυχαίο αριθμό, δεν μπορούσα να βρω αν το αποτέλεσμα ήταν θετικό ή αρνητικό...Δεν ξέρω γιατί δεν σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω την μονοτονία

Πήγα και έκανα το εξής:
Βρήκα το όριο της f ' στο -1, που βγαίνει -οο και χρησιμοποιώντας το θεώρημα:
" Όταν lim f(x) <0 κοντά στο Χο, τότε και f(x)<0 κοντά στο Χο"
Οπότε το προόσημο της f ' είναι αρνητικό...
Είναι σωστό;
2) Στο 3γ ζητούσε να αποδείξουμε ότι η εξίσωση που δινόταν είχε τουλάχιστον μία ρίζα.
Αντί να κάνω Bolzano που έβγαινε σχετικά εύκολα έκανα το εξής:
Έθεσα συνάρτηση την σχέση και βρήκα το όριό της στο 1 και το 2, που βγαίνουν -οο και +οο (ή το ανάποδο, δεν θυμάμαι) και είπα, ότι αφού η f είναι συνεχής και έχει σύνολο τιμών το R, τοτε θα υπάρχει Χο ώστε f(Xo)=0...
Παίζει να μην το πάρουν σωστό;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.