[20/5/2009] Μαθηματικά Κατεύθυνσης

Πώς σας φάνηκαν τα θέματα;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια. Κλειστή δημοσκόπηση .

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 0)
  • Δύσκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Μέτριας δυσκολίας

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Εύκολα

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Δεν έδινα σήμερα / Δε δίνω πανελλαδικές

    Ψήφοι: 0 0.0%

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
Ηρεμήστε. Κάποιοι να πάτε να διαβάσετε ΑΟΔΕ και Βιολογία και όσοι είστε φοιτητές είτε να πάτε για ποτό ή να ανοίξετε κανένα βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Ηρεμήστε. Κάποιοι να πάτε να διαβάσετε ΑΟΔΕ και Βιολογία και όσοι είστε φοιτητές είτε να πάτε για ποτό ή να ανοίξετε κανένα βιβλίο.
μαλιστα μπαμπα(:P)
αλλα ενταξει δεν αντεξα..μου ειχε κανει χαλια την ψυχολογια..οταν του ειπα οτι εγραψα μια χαρα μου κανει ''νταξει μην χαιρεσε'' ποιο εξευτελισμος δεν γινεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Samy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 248 μηνύματα.
μαλλον αυτο παει για μενα...οσο για την επιλογη του βιβλιου.... απορριπτεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panozi

Νεοφερμένος

Ο Panos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, στον ορισμό της παρααγωγισιμότηατας αντι να πω ότι πρέπει να υπάρχει το lim x-->xo είπα για τα πλειρκά ότι πρέπει να είναι ίσα. Είναι λάθος? Πόσο χάνω?
Και εγώ αυτό εκανα φίλε ... λογικά το χάνουμε ολο......:'(Εγω είπα ότι πρέπει να υπάρχουν στο R τα πλευρικά και να είναι ίσα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PIL

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 847 μηνύματα.
μαλλον αυτο παει για μενα...οσο για την επιλογη του βιβλιου.... απορριπτεται...

Δεν πάει για σένα. Για τον Rolling πάει. Ας σεβαστεί ότι κάποιοι έχουν άγχος. Το να λέει ότι ήταν γελοία κλπ δε βοηθάει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgioSAc

Νεοφερμένος

Ο giorgioSAc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
τα θέματα αντικειμενικά ήταν μέτρια προς το δύσκολα για τον μέσο μαθητή ωστόσο για τους καλά προετοιμασμένους ήταν βατά όπως και τις προηγούμενες χρονιές...Δεν μπορώ να ακούω ομώς οτι ήταν επιεικώς γελοία(εδώ θα είστε και θα δείτε οτι πάλι το 70% κατώ από τη βασή θα κυμαίνεται)

Προσωπικά εγώ είμαι από τις διανυες που κανανε λάθος στον del hosplital στο 4ο θέμα(βασικά παιζει να είμαι και ο μοναδικος σε ολη την ελλάδα:D)και οταν βγηκα έξω τραβουσα τα μαλλια μου...:'(:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kostas P.

Νεοφερμένος

Ο kostas P. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Άσχετα τι λεει ο καθένας για ευκολία ή δυσκολια των θεμάτων το ποσοστό κατω από τη βάση θα ειναι γύρω στο 70% για τη τεχνολογική και 30% για τη θετική οπως καθε χρόνο εξάλλου. Απλά μπορει να υπάρχουν περισσότεροι αριστούχοι φέτος.Τα ιδια περίπου ποσοστά θα έχουμε και στη φυσική.(πέρισυ ηταν τα πιο εύκολα θεματα σε εξετασεις φυσικης απο το 1980 και μετά και ομως το 60% ηταν κάτω απο τη βάση στη τεχνολογική) Σκεφτείτε να μην υπήρχανε και τα φροντιστήρια ή τα ιδιαίτερα. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ επιστροφή στις ΔΕΣΜΕΣ . Κάποτε υπήρχε και μια υπέροχη 4η δέσμη που συγκεντρωνε το 50% των μαθητών και ειχε πολύ πιο εύκολα μαθήματα απο τις τωρινές κατευθύνσεις. Τώρα οι μαθητες του 10-15 έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε φυσικομαθηματικά απο τη μια και αρχαιολατινικά απο την άλλη. Τι να κάνουν ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά 1ης Δέσμης
1991:80.4%, 1992: 67.1%, 1993: 67.9%, 1994: 65.1%, 1995: 60.2%, 1996: 66.6%, 1997: 66.9%, 1998: 72.8%, 1999: 55.6%, 2000: 66.2%

Κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά 4ης Δέσμης
1991:81.9%, 1992: 77.1%, 1993: 69.6%, 1994: 74.3%, 1995: 77.1%, 1996: 73.2%, 1997: 79.2%, 1998: 74.6%, 1999: 65.6%, 2000: 66.8%

Διευκρινίζεται ότι τα θέματα 1ης Δέσμης ήταν γενικώς δυσκολότερα από αυτά της 4ης Δέσμης. Η ύλη στην 1η Δέσμη ήταν περισσότερη από αυτή της 4ης Δέσμης...
Η χρονιά 2000 περιλαμβάνει μόνο αποφοίτους (ξαναέδιναν 2η ή 3η φορά Πανελλήνιες)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ναι, αλλά και πάλι είναι ζήτημα προετοιμασίας. Αν κάποιος είχε δει το περσινό ερώτημα στο 4ο κι εσύ δεν το είχες ξαναδεί κι αυτός το έγραφε, δεν θα έπρεπε να πάρει όλα τα μόρια; Το θέμα είναι πόση εμπειρία έχεις αποκτήσει και πόσο ψύχραιμος είσαι την ώρα της εξέτασης ώστε να την καλέσεις επί τόπου. Για παράδειγμα, στο τελευταίο ερώτημα του 3 εγώ δικαιολόγησα πλήρως γιατί η εξίσωση μετά την απαλοιφή ισοδυναμεί με την αρχική, πράγμα που μου ήρθε από ασκήσεις που έκανα πριν πολλούς μήνες. Και, εντελώς άσχετο, οι περισσότεροι γνωρίζω ότι δεν το αιτιολόγησαν καν και απλώς απάλειψαν. Εγώ δεν πρέπει να πριμοδοτηθώ για την αιτιολόγησή μου; Νομίζω πως ναι, όλη η ουσία του ερωτήματος στην ισοδυναμία αυτών των εξισώσεων βρίσκεται.
Απλώς πιστεύω ότι το αιτιολόγησα επειδή είχα τη σχετική εμπειρία, όχι επειδή ήμουν αντικειμενικά καλύτερος από κάποιον που ξέχασε να το αιτιολογήσει.
Ωχ. Αυτο δεν το εκανα. Βασικα σταματησα την απαντηση στο οτι η συναρτηση που εθεσα, βασει του Bolzano, εχει τουλαχιστον 1 ριζα στο (1,2), αρα και η αρχικη σχεση. Και το σκεφτηκα, αλλα μετα ειπα οτι αφου εφτασα απο την αρχικη σχεση στην g(x) (που προεκυψε μετα την απαλοιφη) με διπλη συνεπαγωγη, αρκει. Βιαζομουν κιολας γιατι με φοβιζε το 4ο ετσι οπως το ειχα δει με την πρωτη ματια... :P

Νομιζω οτι αν βρουν πατημα να μου κοψουν κανα μοριο θα ειναι μονο απο αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
τα θεματα σε σχεση με τα περσινα ηταν ευκολα.
αν ησουν διαβασμενος εγραΦΕς 15+
(εγω εκανα το 2ο λαθος:P...ναι,το προσπαθησα και το καταφερα!)
αυτο π δεν εχω καταλαβει ρε παιδια ειναι το εξης...
πως γινετε,ευκολα δυσκολα να βαζουν,παντα να υπαρχει ενα 30%
περιπου π γραφει κατω απο την βαση?:(

1. Κάποιοι δεν πάνε φροντηστήριο (ναι υπάρχουν και αυτοί).
2. Κάποιοι μισούν τα μαθηματικά και δεν μπορούν να στρωθούν να διαβάσουν.
3. Κάποιοι απλά δεν μπορούν να μάθουν ασκήσεις και μεθοδολογίες απ' έξω (όπως π.χ. εγώ που έμαθα σε μιά βδομάδα το ΑΟΔΕ)
4. Κάποιοι δεν είναι ψύχραιμοι την ώρα των εξετάσεων (άγχος κτλ.)
5. Κάποιοι δεν έχουν καλή ψυχολογία (λόγω τρομοκρατίας από φροντηστήρια και γονείς ).
6. Κάποιοι απλά δεν τα καταφέρνουν στα μαθηματικά. Τι να γίνει δεν είμαστε όλοι αινσταιν.
Ελπίζω να σε κάλυψα! :D

Υ.Γ. (ανήκω στις κατηγορίες 1. 2. 3.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
1. Κάποιοι δεν πάνε φροντηστήριο (ναι υπάρχουν και αυτοί).
2. Κάποιοι μισούν τα μαθηματικά και δεν μπορούν να στρωθούν να διαβάσουν.
3. Κάποιοι απλά δεν μπορούν να μάθουν ασκήσεις και μεθοδολογίες απ' έξω (όπως π.χ. εγώ που έμαθα σε μιά βδομάδα το ΑΟΔΕ)
4. Κάποιοι δεν είναι ψύχραιμοι την ώρα των εξετάσεων (άγχος κτλ.)
5. Κάποιοι δεν έχουν καλή ψυχολογία (λόγω τρομοκρατίας από φροντηστήρια και γονείς ).
6. Κάποιοι απλά δεν τα καταφέρνουν στα μαθηματικά. Τι να γίνει δεν είμαστε όλοι αινσταιν.
Ελπίζω να σε κάλυψα! :D

Υ.Γ. (ανήκω στις κατηγορίες 1. 2. 3.)

1. Μπορούσες άνετα να γράψεις 16 και χωρίς να πηγαίνεις φροντηστήριο
2. Όσοι μισούν τα μαθηματικά επέλεξαν λάθος κατεύθυνση. Έπρεπε να πάνε θεωρητική. Από την αρχή ήξεραν ότι θετική και τεχνολογική έχει μαθηματικά. Άλλος μισεί την έκθεση, άλλος την φυσική αλλά έτσι είναι το σύστημα, πρέπει να εξεταστούν όλοι σε όλα.
3. Τα μαθηματικά δεν τα μαθαίνεις από έξω. Η ικανότητα στη λύση των ασκήσεων έρχεται με την εμπειρία και μόνο.
4. Όσοι δεν είναι ψύχραιμοι κάνουν κακό στον εαυτό τους.
5. Όσοι τους αφήνουν να τους πάρει από κάτω κάνουν κακό στον εαυτό τους.
6. Τα μαθηματικά του λυκείου δεν απευθύνονται σε διάνοιες, αλλά σε μέσα μυαλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
1. Μπορούσες άνετα να γράψεις 16 και χωρίς να πηγαίνεις φροντηστήριο
2. Όσοι μισούν τα μαθηματικά επέλεξαν λάθος κατεύθυνση. Έπρεπε να πάνε θεωρητική. Από την αρχή ήξεραν ότι θετική και τεχνολογική έχει μαθηματικά. Άλλος μισεί την έκθεση, άλλος την φυσική αλλά έτσι είναι το σύστημα, πρέπει να εξεταστούν όλοι σε όλα.
3. Τα μαθηματικά δεν τα μαθαίνεις από έξω. Η ικανότητα στη λύση των ασκήσεων έρχεται με την εμπειρία και μόνο.
4. Όσοι δεν είναι ψύχραιμοι κάνουν κακό στον εαυτό τους.
5. Όσοι τους αφήνουν να τους πάρει από κάτω κάνουν κακό στον εαυτό τους.
6. Τα μαθηματικά του λυκείου δεν απευθύνονται σε διάνοιες, αλλά σε μέσα μυαλά.

1.Και πως θα έγραφες το fermat αν κάποιος δεν σου είχε πιπιλίσει το μυαλό όλο το χρόνο : "όταν δίνει ανισότητα κάνεις fermat"; (ευτυχώς εμένα μου τα μάθαιναν οι φίλοι μου).
2. Να αλλάξεις κατεύθυνση για ένα μάθημα; Όπως στη θεωρητική κάποιοι μισούν τα λατινικά, έτσι και στην τεχνολογική κάποιοι μισούν τα μαθηματικά. Απόλυτα φυσικό είναι και αν τα καταφέρνεις στα άλλα μαθήματα δεν υπάρχει λόγος να μην πας τεχνολογική - θετική .
3. Και η εμπειρία πως αποκτάται ; Με λύση χιλιάδων ασκήσεων. Λυπάμαι αλλά εγώ τουλάχιστον δεν επρόκειτο να χάσω τον χρόνο σε κάτι με το οποίο δεν θα ξαναασχοληθώ ποτέ στη ζωή μου (ελπίζω δηλαδή:))!
4. Συμφωνώ 100% , απλώς παρέθετα λόγους για τους οποίους κάποιος μπορεί να μην πάει καλά και η έλλειψη ψυχραιμίας είναι σίγουρα μέσα σ' αυτούς.
5. Επίσης, αλλά όταν κολλάς στα πρώτα θέματα είναι λίγο δύσκολο να μην σε πάρει αποκάτω.
6. Τότε αλλάζω το 6. σε "δεν είμαστε όλοι μέσα μυαλά":D. Τα μαθηματικά που κάνουμε δεν είναι για όλους τι να κάνουμε;

Φιλικά πάντα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geogytheio

Νεοφερμένος

Ο giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γύθειο (Λακωνία). Έχει γράψει 118 μηνύματα.
παιδια να σας πω κατι.... δεν εξαρταται μονο το διαβασμα,η εμπειρια,η ψυχολογια και τα λοιπα!!!! παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο.... παραδειγμα στο σχολειο μου οταν δοθηκαν διευκρινισεις στην θεωρητικη για καποιο θεμα εκαναν τοση φασαρια για τουλαχιστον μια ωρα που δεν μπορουσες να συγκεντρωθεις!!!! δεν κατηγορω τα παιδια βεβαια που δεν εγραψα οσο ηθελα αλλα πιστευω οτι αν ειχα περισσοτερη ησυχια την πρωτη ωρα πυ δεν μπορουσα να συγκεντρωθω και το fermat θα εγραφα(ειχα κολλησει δεν μπορουσα να βρω οτι το f(0) κανει 1 και στο 4ο θεμα δεν θα εγραφα τις βλακειες που εγραψα στα δυο τελευταια ερωτηματα!!!!!!!! ξεχασα να γραψω και στην αποδειξη την πρωτη προταση δεν εκανα και το 3δ.... ποσο πιστευετε να μου βαλουν? 13?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικολάκης

Νεοφερμένος

Ο Nίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Παιδια κοιταξτε να δειτε.Παρολο που τελειωσα τα θεματα μεσα σε δυο ωρες μπορω να πω οτι ηταν δυσκολα για τον εξης απλουστατο λογο.Ειχαν πουστιτσες που σου εκοβαν μορια εκει που δε το περιμενεις γι αυτο πιστευω οτι θα μαζεψει καποιος πιο δυσκολα μορια απο οτι περσυ.Τα ερωτηματα 4γ και 4δ ηταν καθαρα για το αριστα αν ειχες ολα τα αλλα σωστα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
Άσχετα τι λεει ο καθένας για ευκολία ή δυσκολια των θεμάτων το ποσοστό κατω από τη βάση θα ειναι γύρω στο 70% για τη τεχνολογική και 30% για τη θετική οπως καθε χρόνο εξάλλου. Απλά μπορει να υπάρχουν περισσότεροι αριστούχοι φέτος.Τα ιδια περίπου ποσοστά θα έχουμε και στη φυσική.(πέρισυ ηταν τα πιο εύκολα θεματα σε εξετασεις φυσικης απο το 1980 και μετά και ομως το 60% ηταν κάτω απο τη βάση στη τεχνολογική) Σκεφτείτε να μην υπήρχανε και τα φροντιστήρια ή τα ιδιαίτερα. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ επιστροφή στις ΔΕΣΜΕΣ . Κάποτε υπήρχε και μια υπέροχη 4η δέσμη που συγκεντρωνε το 50% των μαθητών και ειχε πολύ πιο εύκολα μαθήματα απο τις τωρινές κατευθύνσεις. Τώρα οι μαθητες του 10-15 έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε φυσικομαθηματικά απο τη μια και αρχαιολατινικά απο την άλλη. Τι να κάνουν ;[/quoteσυμφωνω απολυτα φιλε μου με την ιδεα σου να επιστρεψουμε στις δεσμες ειναι η μονη λυση να βρει φως αυτο το ταλαιπωρημενο εκπαιδευτικο συστημα οταν τα λεγα χτες καποιοι με χλευαζαν αλλα ευτυχως καποιοι σαν εσενα που κοιτανε μπροστα το καταλαβαινουν:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Arhos

Νεοφερμένος

Ο Arhos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Παιδια στα μαθηματικα χτες αντι στο 2ο θεμα στο Α να κανω τον κλασσικο τροπο στους γεωμετρικους τοπους πηρα 2 τυχαιες τιμες του λ και βρηκα συντελεστη διευθυνσης της ευθειας και εβγαλα το ιδιο αποτελεσμα.Θα μου το παρουν σωστο η εχασα σαν βλακας 9 στα 100??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis008

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
το πρόβλημα σου είναι ότι εσύ βρήκες την ευθεία για 2 μόνο τιμές του λ και όχι για κάθε λ ανήκει R. Οπωσδήποτε θα έχεις μια απώλεια αλλά δεν νομίζω να σου τα κόψουν όλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rolingstones

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΞΕΝΟΦΩΝ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Καλαμάτα (Μεσσηνία). Έχει γράψει 884 μηνύματα.
εγω δεν καταλαβα τι εννοεις για ποσταρε τη λυση σου για να καταλαβω:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

almouz

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Παλαιό Φάληρο (Αττική). Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Εγώ τελείωσα τα πάντα σε 2 ώρες και μου είχε μείνει το 4δ. Είχα μια ώρα να το λύσω είχα σπάσει το κεφάλι μου αλλά τίποτα... Το έβγαλα μετά από μισή ώρα. Από ότι μου είπε ο καθηγητής μου παίζει να έχω 20!!! Πάντως τα θέματα δεν ήταν εύκολα. Ήθελε δουλειά, έπρεπε να είχες λύσει πολλεεεές ασκήσεις για να αποκτήσεις εμπειρία και οικειότητα με τα θεωρήματα κ.α.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Arhos

Νεοφερμένος

Ο Arhos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
ειπα οτι για καθε λ ανηκει R καθε μιγαδικος ανηκει στην ευθεια.μετα ειπα εστω λ=0 τοτε η εικονα του ενος μιγαδικου θα ειναι Μ(1,-1) και για λ=1 η εικονα του μιγαδικου θα ειναι Μ1(3,1).απ αυτα τα δυο σημεια βρηκα το συντελεστη διευθυνσης της ευθειας και με ενα απο τα δυο σημεια εγραψα την εξισωση της ζητουμενης ευθειας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top