[15/06/2020] Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (Έκθεση) / παλαιό και νέο σύστημα

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,691 μηνύματα.
Θεωρώ τα κλασσικά βιβλία αναχρονιστικά ακόμα και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Δεν έχουν την δυνατότητα update, έχουν όγκο και βάρος, φθείρονται, δεν έχουν διαδραστικότητα, σειρές, κινούμενη εικόνα, ήχο, χρειάζονται εξωτερικό φως, δεν είναι οικολογικά. Προτιμώ για ψυχαγωγία, ταινίες, ντοκυμαντερ, gaming. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς θα αγόραζα course και μαθήματα που βασίζονται στο video και στον ήχο ως πολυμέσο. Μαθαίνεις πιο πολλά πιο ξεκούραστα και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

:D Αν τα έγραφα αυτά θα έπαιρνα 0. Αλλά δεν θα τα έγραφα. Ποτέ δεν λες σε φιλόλογο ότι τα βιβλία είναι κακά.
Πάντως οι πολυαγαπητοί μου φιλόλογοι του φροντιστηρίου Κελάφα, δώσανε σαν προτεινόμενες λύσεις στα σημερινά θέματα την αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο (δηλαδή λόγους να έχεις αρνητική σχέση). Προφανώς είναι κάτι πιο κοντά στη πραγματικότητα / αφορά περισσότερο την πλειοψηφία των παιδιών. Άρα θέλω να ελπίζω ότι πράγματι και η αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο δεν είναι προυπόθεση να σου βάλει χαμηλό βαθμό ο βαθμολογητής. Άλλωστε υπήρξε σαφής αναφορά στην εκφώνηση της έκθεσης για τις δύο όψεις, κι άρα μπορείς να υποστηρίξεις ακόμα και την μη "δέουσα" πλευρά. ;)
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.
Πάντως οι πολυαγαπητοί μου φιλόλογοι του φροντιστηρίου Κελάφα, δώσανε σαν προτεινόμενες λύσεις στα σημερινά θέματα την αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο (δηλαδή λόγους να έχεις αρνητική σχέση). Προφανώς είναι κάτι πιο κοντά στη πραγματικότητα / αφορά περισσότερο την πλειοψηφία των παιδιών. Άρα θέλω να ελπίζω ότι πράγματι και η αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο δεν είναι προυπόθεση να σου βάλει χαμηλό βαθμό ο βαθμολογητής. Άλλωστε υπήρξε σαφής αναφορά στην εκφώνηση της έκθεσης για τις δύο όψεις, κι άρα μπορείς να υποστηρίξεις ακόμα και την μη "δέουσα" πλευρά. ;)
Στις απαντήσεις ενός φροντιστηρίου (δεν θυμάμαι ποιου) επισημαίνεται ότι πρέπει να αναφερθεί και η θετική πλευρά, αν επιλέξει ο υποψήφιος να αναλύσει την αρνητική, διότι η εκφώνηση απαιτεί αξιοποίηση των Κειμένων 1 και 2, τα οποία παρουσιάζουν τη θετική θεώρηση του βιβλίου. Το θεωρώ λογικό.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Τώρα παρατήρησα το εκτρωματικό «Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου;». Είναι ελληνικά αυτά;

Είδα και τις επίσημες απαντήσεις του υπουργείου(στάλθηκαν για την εξέταση των προφορικών) και τις βρήκα εντελώς αλλοπρόσαλλες. Ενδεικτικά, δίνουν 9(!) θεματικά κέντρα για την περίληψη, την ώρα που ζητάνε 60-70 λέξεις.
Παράλληλα, στο Β2β που ζητά την επικοινωνιακή λειτουργία του ερωτήματος, χρεώνει 1 μονάδα να πεις ότι είναι... ρητορική ερώτηση. Ενώ στο κείμενο ο συγγραφέας απαντά αμέσως στο ερώτημα, συνεπώς εξ ορισμού δεν είναι ρητορικό.

Αλλά η επιτομή τής προχειρότητας είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις στην έκθεση.
B34CE434-78C5-4CC9-B056-FC0C9498C3DB.jpeg


Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.

Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα :P

Κρίμα που τώρα οι απαράδεκτες αυτές απαντήσεις είναι δεσμευτικές για τα βαθμολογικά.
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Τώρα παρατήρησα το εκτρωματικό «Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου;». Είναι ελληνικά αυτά;

Είδα και τις επίσημες απαντήσεις του υπουργείου(στάλθηκαν για την εξέταση των προφορικών) και τις βρήκα εντελώς αλλοπρόσαλλες. Ενδεικτικά, δίνουν 9(!) θεματικά κέντρα για την περίληψη, την ώρα που ζητάνε 60-70 λέξεις.
Παράλληλα, στο Β2β που ζητά την επικοινωνιακή λειτουργία του ερωτήματος, χρεώνει 1 μονάδα να πεις ότι είναι... ρητορική ερώτηση. Ενώ στο κείμενο ο συγγραφέας απαντά αμέσως στο ερώτημα, συνεπώς εξ ορισμού δεν είναι ρητορικό.

Αλλά η επιτομή τής προχειρότητας είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις στην έκθεση.
View attachment 69949

Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.

Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα :P

Κρίμα που τώρα οι απαράδεκτες αυτές απαντήσεις είναι δεσμευτικές για τα βαθμολογικά.

Αξιολογείται θετικά η ποικιλία ιδεών όμως :P (το έχουν και με BOLD)
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,455 μηνύματα.
Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.

Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα
Άσχετα δεν είναι, αν θυμάμαι καλά συνάδουν και με τα κείμενα. Απλά η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να δεχτούνε και τα αρνητικά του συστήματος. Εδώ το πηγαίνουν περισσότερο σχετικά με την ποιοτική διαχείριση του ελεύθερου χρόνου διαβάζοντας βιβλία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Εγώ πάντως στο πρώτο ζητούμενο έγραψα ότι επιλέγω να διαβάζω βιβλία και ανέπτυξα τις ευεργετικές ιδιότητες της αναγνώσης στη ζωή μου. Στο δεύτερο ζητούμενο έγραψα τους λογους που ο χρόνος που μπορώ να αφιερώνω στο διάβασμα είναι περιορισμένος.
 

Jack25

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Αυτά τα θέματα θα κρίνουν 5.000 μόρια ;
Kαλά αυτό που ζητάνε να καταθέσεις τη προσωπική σου εμπειρία με την ανάγνωση βιβλίων στον ελεύθερο σου χρόνο είναι κορυφαία παγίδα από τη στιγμή που αν αυτή δε τους είναι αρεστή και οικεία ούτε τη βάση δε θα σου βάλουν στο Δ.
Επίσης μου γεννήθηκε η περιέργεια για το βαθμό που θα έδιναν σε κάποιον αν ανέπτυσσε το Γ και το Δ με πανομοιότυπο τρόπο με αυτόν που είναι γραμμένο το κείμενο 2 και με ανάλογη σαφήνεια ...

Μου κάνει τρομερά αρνητική εντύπωση που κάποιοι γράφετε ότι με αυτά τα θέματα θα ξεχωρίσουν οι κριτικά σκεπτόμενοι από τους παπαγάλους και ότι κάποιος έχει και την επιλογή να υποστηρίξει ότι απέχει από την ανάγνωση.
Δε λέω καλό σαν θεωρία και ωραίο ακούγεται αλλά να δούμε και πρακτικά πως μπορεί να το κάνει.
Για αρχή η εκφώνηση στο Δ είναι επιεικώς απαράδεκτη γιατί ναι μεν σου λέει ότι έχεις την επιλογή να επιλέξεις αλλά αυτόματα αν κάνεις το λάθος να μην επιλέξεις την φιλαναγνωσία πας με άριστα το 15/30 καθώς μπορείς να απαντήσεις μόνο στο πρώτο ζητούμενο.

ΕΚΦΩΝΗΣΗ
Δ1. Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου; Με αφόρμηση τα Κείμενα 1 και 2 αποφασίζετε να καταθέσετε την προσωπική σας εμπειρία στο ιστολόγιο του σχολείου σας. Να δικαιολογήσετε την όποια επιλογή σας. (300-350 λέξεις).

Στη πρώτη πρόταση θέτει τα 2 ζητούμενα .
Στη δεύτερη θέτει το πλαίσιο του κείμενου.
Στη δε τρίτη από τη μία σου λέει ότι μπορείς να επιλέξεις ότι θες και από την άλλη ότι θέλει τεκμηρίωση.
Έλα όμως που αν επιλέξεις την απόχη από την ανάγνωση δε μπορείς να υποστηρίξεις την επιλογή σου στο δεύτερο ζητούμενο .

Είναι να απορείς πραγματικά , αυτή η επιτροπή ούτε 3 προτάσεις στη σειρά δε μπορεί να βάλει που να μην αλληλοαναιρούνται. Άστο καταλάβαμε τι είδους κριτική σκέψη και προσωπική εμπειρία θέλουν στην έκθεση ... αυτές που υπάρχουν σε βοηθήματα φιλολόγων.
 

edouardos

Νεοφερμένος

Ο edouardos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Αν έδινα πανελλήνιες φέτος, μόνο από την έκθεσή θα έβγαζα έναν καλό βαθμό. :laugh: Ωραίο θέμα, ειδικά αν διαβάζεις κιόλας θα ταν σαν να πέτυχες το τζόκερ.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Θλίβομαι που για σχολές των κατευθύνσεων πλην θεωρητικής αυτό το μάθημα έχει το ρόλο του 25% του βαθμου εισαγωγής των υποψηφίων. Συνεχίζει η εκθεση απ'οτι φαίνεται να είναι το μάθημα που πρέπει να τέρψεις τον διορθωτή σου με καλογραμμένα "ψέματα" για να πάρεις βαθμό και ιδέες εκτός καλουπιών παίρνουν πούλο κατευθείαν. Γιατί για κάθε 1 φιλόλογο που θα διορθώνει "σωστά" θα υπάρχουν άλλοι 5 που θα περιμένουν να ακούσουν τυποποιημένες ιδέες
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Τώρα παρατήρησα το εκτρωματικό «Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου;». Είναι ελληνικά αυτά;

Είδα και τις επίσημες απαντήσεις του υπουργείου(στάλθηκαν για την εξέταση των προφορικών) και τις βρήκα εντελώς αλλοπρόσαλλες. Ενδεικτικά, δίνουν 9(!) θεματικά κέντρα για την περίληψη, την ώρα που ζητάνε 60-70 λέξεις.
Παράλληλα, στο Β2β που ζητά την επικοινωνιακή λειτουργία του ερωτήματος, χρεώνει 1 μονάδα να πεις ότι είναι... ρητορική ερώτηση. Ενώ στο κείμενο ο συγγραφέας απαντά αμέσως στο ερώτημα, συνεπώς εξ ορισμού δεν είναι ρητορικό.

Αλλά η επιτομή τής προχειρότητας είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις στην έκθεση.
View attachment 69949

Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.

Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα :P

Κρίμα που τώρα οι απαράδεκτες αυτές απαντήσεις είναι δεσμευτικές για τα βαθμολογικά.
Ενω στην αρχη λεω ευκολο θεμα, διαβαζοντας τη διατυπωση προσεκτικοτερα δεν καταλαβα τιποτα τελικα. Αυτα που ανεφερε το υπουργειο δε βλεπω πώς κολλανε με τη 'διαχειριση ελευθερου χρονου'.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν έδινα πανελλήνιες φέτος, μόνο από την έκθεσή θα έβγαζα έναν καλό βαθμό. :laugh: Ωραίο θέμα, ειδικά αν διαβάζεις κιόλας θα ταν σαν να πέτυχες το τζόκερ.
Πραγματι, ειναι ωραιο θεμα, αλλα θα ηταν πιο ωραιο αν ηταν σαφες. Γιατι αυτη η διατυπωση ειναι απλα ακυρη.
 

Livaja10

Νεοφερμένος

Ο Livaja10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Το ασύνδετο σαν σχήμα λόγου στην τελευταία παραγραφο του κειμένου 1 θεωρείται σωστό?
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 947 μηνύματα.

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
συνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη; 🤪
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
συνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη; 🤪
Εγώ στο σωστό λάθος, δεν έβαλα συγκεκριμένη παράγραφο από που πήρα το χορίο... Επίσης, τώρα κατάλαβα, ότι στις περισσότερες ασκήσεις επαναλαβανομουν (μου ερχόντουσαν πρώτα να βρω μεταφορές, παρομοιώσεις, ρηματικά πρόσωπα), και ίσως εκτιμηθεί ότι έβρισκα τα ίδια στις απαντήσεις μου... Δεν μου έφτασε και ο χρόνος για την έκθεση, αν και ήρθα σε σύγχυση γιατί δεν έλυσα σχεδόν κανένα κριτήριο με τέτοια εκφώνηση, και όποτε η εκφώνηση είχε να αξιοποιήσεις πληροφορίες του κειμένου, πάντα δεν τα πήγαινα καλά (εκτός αν έλεγε συγκεκριμένα με αφορμή την τάδε φράση κτλ). Στο β θέμα της έκθεσης έγραψα μόνο μία πρόταση ως παράγραφο.... Δεν το κατάλαβα καθόλου. Και εννοείται ένιωσα ότι έπρεπε πρώτα με την έκθεση να ασχοληθώ, και μετά με τις ασκήσεις. Το κόβω πάρα πολύ να ξανά δίνω, γιατί δεν μου άρεσε τίποτα στο γραπτό μου, και ούτε περιμένω να πάει πάνω από 15, ίσως και προς το 10... Τραγικό απόλυτα για έναν μαθητή, με επίδοση που ξεπερνούσε τον μέτριο μαθητή, αλλά υποθέτω, δεν άξιζαν και τόσο κριτήρια που έλυνα.... Αν είχα τα θέματα του παλιού, σαφώς και πιο αισιόδοξη θα ήμουν στο μάθημα, αλλά "πανωλεθρία". Δεν το λέω εκ του ασφαλούς, αλλά όλη τη χρονιά, με τέτοιες ασκήσεις έκανα στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Σαφώς και γνωρίζω πως όλοι τα ίδια περνάνε, αλλά τις βιώνω αρκετά προσωπικά τις πανελλήνιες, δεν λύνω τα θέματα με παρέα την ώρα των εξετάσεων.... Και σίγουρα νιώθω ότι μπορούσα αλλιώς να δράσω, και ότι δεν με δικαιώνει η εικόνα των ασκήσεων. Εδώ βγήκα με τρέλα νεύρα από την αίθουσα 😂, αλλά περισσότερο γιατί έδειξα μία εικόνα που δεν με αντιπροσωπεύει (είναι καθαρό γραπτό και ευανάγνωστο, αλλά πάντα μιλάω για το περιεχόμενο των ασκήσεων). Και συνειδητοποίησα ότι είχα πράγματα να γράψω, γιατί διαβάζω διάφορα βιβλία (ή διάβαζα τους προηγούμενους μήνες), αλλά έδρασαν και άλλοι παράγοντες εκτός ότι δεν μου έφτασε ο χρόνος...
 

Serotonin

Νεοφερμένος

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο από τα θέματα, όσο και από τις δικές μου απαντήσεις!! Δεν ήταν αναμενόμενη η φιλαναγνωσία και ο ελεύθερος χρόνος, αλλά δεν θεωρώ πως είναι και πολύ δύσκολες σαν θεματικές ενότητες :) Με εξαίρεση το Β3 που με δυσκόλεψε λίγο, τα υπόλοιπα ήταν βατά και ειδικά το Γ θέμα λογοτεχνίας μου άρεσε πολύ!! Πήρα αρκετή δύναμη ομολογουμένως γιατί ξέρω ότι εάν δεν έγραφα τόσο καλά μπορεί και να με επηρέαζε. Τώρα για εμάς της θεωρητικής σειρά έχουν τα αρχαία... Αυτά με αγχώνουν παραπάνω δε μπορώ να πω😂
Καλή επιτυχία και καλή δύναμη για τα υπόλοιπα μαθήματα σε όσους δίνουν, θα τα καταφέρουμε!!
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
@Ermioni89, αρκετά αυστηρά κρίνεις τον εαυτό σου, δεν χρειάζεται. Ευτυχώς τελείωσε το συγκεκριμένο μάθημα, πλεόν πας για Αρχαία (αν θυμάμαι καλά είσαι Θεωρητική). Επειδή είναι έκθεση, δεν ξέρεις πώς θα αξιολογηθεί το γραπτό σου, γιατί εμπεριέχει και την κρίση του διορθωτή.

Καλή τύχη στα επόμενα μαθήματα. :)
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
συνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη; 🤪

Και εγώ παραλίγο να μην το κάνω, γιατί δεν το είδα και είχα ήδη γράψει τα σωστό - λάθος. Απλά για να μην κάθομαι να σβήνω ώστε να αναλύσω λίγο, ανέφερα δίπλα στην απάντηση και ένα κομμάτι του κειμένου σε εισαγωγικά. Δεν ξέρω αν ήθελαν περισσότερη ανάλυση.
 

ΘανάσοςG4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Μακεδονίας. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
συνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη; 🤪

Δεν ξέρω πως το κατάφερα , αλλά στο Σ/Λ το β που ήταν λάθος το έβαλα σωστό , παρ'όλα αυτά έδωσα σωστή αιτιολόγηση (που εξηγεί ότι είναι Λάθος). Κατά τα άλλα μια χαρά , αναμένουμε τα αρχαία τώρα.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,656 μηνύματα.
Δεν ξέρω πως το κατάφερα , αλλά στο Σ/Λ το β που ήταν λάθος το έβαλα σωστό , παρ'όλα αυτά έδωσα σωστή αιτιολόγηση (που εξηγεί ότι είναι Λάθος). Κατά τα άλλα μια χαρά , αναμένουμε τα αρχαία τώρα.


πολυ φίλος Μου😂
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
Δεν ξέρω πως το κατάφερα , αλλά στο Σ/Λ το β που ήταν λάθος το έβαλα σωστό , παρ'όλα αυτά έδωσα σωστή αιτιολόγηση (που εξηγεί ότι είναι Λάθος). Κατά τα άλλα μια χαρά , αναμένουμε τα αρχαία τώρα.
Και εγώ όταν πήγαινα σχολείο κάτι τέτοια όμορφα έκανα σε διαγωνίσματα :lol:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top