[15/06/2020] Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (Έκθεση) / παλαιό και νέο σύστημα

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
Εγώ όταν έδωσα τελευταία φορά, υπήρχε απόκλιση 20 μονάδων μεταξύ των δύο πρώτων βαθμολογητών του γραπτού μου (58 και 78) :lol:
εγω ειχα 24 μορια αποκλιση σε κερδισα :clapup: ο τριτος ποσο σου βαλε?
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,861 μηνύματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Εγώ όταν έδωσα τελευταία φορά, υπήρχε απόκλιση 20 μονάδων μεταξύ των δύο πρώτων βαθμολογητών του γραπτού μου (58 και 78) :lol:
Στην Ιστορία κατεύθυνσης, 1ος εξεταστής 80 2ος 98 και 3ος 100... Ο 1ος που στο διάολο βρήκε τόσα λάθη δεν ξέρω...
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,838 μηνύματα.

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
69! Το έπαιξε και καλά ουδέτερος :P
χααχαχαχ και σε μενα αυτο συνεβη!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Στην Ιστορία κατεύθυνσης, 1ος εξεταστής 80 2ος 98 και 3ος 100... Ο 1ος που στο διάολο βρήκε τόσα λάθη δεν ξέρω...
ησουνα τυχερος
 

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες με τον τρόπο που εξετάζονται είναι ο πιο δίκαιος τρόπος εισαγωγής.
Στην νεοελληνικη γλωσσα δεν ισχυει αυτο που λες. Απαρχαιωμενος τροπος εξετασης, ειδικα για τις απαιτησεις στην σημερινη κοινωνια. Τα σημερινα θεματα αποτελουν το αποκορυφωμα του εκτρωματος αυτου του μαθηματος.
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.
Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου; Με αφόρμηση τα Κείμενα 1 και 2 αποφασίζετε να καταθέσετε την προσωπική σας εμπειρία στο ιστολόγιο του σχολείου σας. Να δικαιολογήσετε την όποια επιλογή σας. (300-350 λέξεις).

Θεωρώ τα κλασσικά βιβλία αναχρονιστικά ακόμα και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Δεν έχουν την δυνατότητα update, έχουν όγκο και βάρος, φθείρονται, δεν έχουν διαδραστικότητα, σειρές, κινούμενη εικόνα, ήχο, χρειάζονται εξωτερικό φως, δεν είναι οικολογικά. Προτιμώ για ψυχαγωγία, ταινίες, ντοκυμαντερ, gaming. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς θα αγόραζα course και μαθήματα που βασίζονται στο video και στον ήχο ως πολυμέσο. Μαθαίνεις πιο πολλά πιο ξεκούραστα και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

:D Αν τα έγραφα αυτά θα έπαιρνα 0. Αλλά δεν θα τα έγραφα. Ποτέ δεν λες σε φιλόλογο ότι τα βιβλία είναι κακά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,838 μηνύματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Από την βραδιά ποίησης, στους Απαράδεκτους, πρέπει να εμπνεύστηκαν το θέμα όχι από την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου που γράφουν, απλώς για να μην ξεσπάσουν αντιδράσεις το έθεσαν έτσι.

Τις «Πευκοβελόνες» της Βάνα(ς) έπρεπε να δώσουν ως Κείμενο 3...
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Θεωρώ τα κλασσικά βιβλία αναχρονιστικά ακόμα και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Δεν έχουν την δυνατότητα update, έχουν όγκο και βάρος, φθείρονται, δεν έχουν διαδραστικότητα, σειρές, κινούμενη εικόνα, ήχο, χρειάζονται εξωτερικό φως, δεν είναι οικολογικά. Προτιμώ για ψυχαγωγία, ταινίες, ντοκυμαντερ, gaming. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς θα αγόραζα course και μαθήματα που βασίζονται στο video και στον ήχο ως πολυμέσο. Μαθαίνεις πιο πολλά πιο ξεκούραστα και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα.

:D Αν τα έγραφα αυτά θα έπαιρνα 0. Αλλά δεν θα τα έγραφα. Ποτέ δεν λες σε φιλόλογο ότι τα βιβλία είναι κακά.
Πόσο μα πόσο αλήθεια έχεις βρε φιλε
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
μολις γυρισα σπιτι απο το μαθημα και εχω να πω πως εγραψα εξαιρετικα στην εκθεση πραγματα εντελως ασχετο θεμα αλλα μπορουσες να γραψεις..απο κει και περα η διατυπωση σε πολλα ερωτηματα ηταν απλα τραγικη με αποτελεσμα να χασουμε μοναδες απο τις ασκησεις..ειδικα στο σωστο λαθος το β ηταν παγιδα
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Καλημέρα παιδιά και καλή αρχή,

Στις 8:45 δόθηκαν τα θέματα στους υποψήφιους,

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα θέματα:
https://www.minedu.gov.gr/publicati...-2020-IOUNIOS/them_glo_gen_Neo_Sys_200615.pdf (ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)

https://www.minedu.gov.gr/publicati...-2020-IOUNIOS/them_glo_gen_Pal_Sys_200615.pdf (ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ)
Καλα θεματα (νεο συστημα) αλλα και πολυ υποκειμενικα. Θα εξαρτηθει το ολο πραγμα απο το τι οδηγιες θα δοθουν στους βαθμολογητες θεωρω
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Γενικά βατά θέματα, θεωρώ ότι γενικότερα ένας μαθητής θα μπορούσε να ανταπεξέλθει εύκολα. Ένα θέμα που μπορείς να γράψεις αρκετά
 

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,842 μηνύματα.

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
«Το θέμα της φιλαναγνωσίας δεν ήταν από τα αναμενόμενα, ενώ η σύνταξη του θέματος Δ ήταν κάπως ασαφής, σύμφωνα με εκτιμήσεις φιλολόγων. Κατά τους ίδιους τα θέματα Α, Β και Γ ήταν σαφή και δεν αναμένεται να δυσκολέψουν τους υποψηφίους»

Ως προς τι να ήταν ασαφές το Δ; Το ιστολόγιο(blog) να μπέρδεψε; Ή αυτό που λέγαμε για τις 2 κατευθύνσεις απάντησης (αυτοί που διαβάζουν και εκείνοι που δεν διαβάζουν βιβλία). Ότι, θεωρητικά μπορεί να αναπτυχθεί και από τις δύο πλευρές το θέμα;
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Απαράδεκτα θέματα για ενα παιδι γ Λύκειου.
Έρχεται τρομερή πρώτη βάσεων , οι περισσότεροι θα εγραψαν σε επίπεδο γυμνασίου.
 

Memetchi

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,496 μηνύματα.
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τα παράπονα, καθώς ήταν κατά την γνώμη μου πιο βατά από άλλες χρονιές. Όταν ζητάς την προσωπική γνώμη αυτόματα δίνεις την δυνατότητα σε όλους να γράψουν κάτι από το να ζητούσες τυποποιημένες ιδέες για το τι είναι η ποίηση ας πούμε. Τώρα για την υποκειμενικότητα, αυτό υπάρχει σε όλα τα θέματα. Δηλαδή αν έβαζαν για τον ρατσισμό και κάποιος έγραφε ότι δεν υπάρχει ή για τον εθελοντισμό και κάποιος έγραφε ότι είναι βλακεία να δουλεύεις αμισθί, θα άρεσε στους φιλολόγους που λέτε τόση ώρα; Το θέμα είναι να τα αναπτύξεις σωστά όχι να πεις τα καλύτερα ψέματα. Άλλωστε δεν διορθώνουν πρώτη φορά, έχουν δει πάρα πολλά τέτοια στην ζωή τους.
Συγκριτικά με αυτά του παλιού συστήματος φαίνεται ότι θέλανε να δουν την αντιληπτική/αναγνωστική ικανότητα των παιδιών και την δυνατότητα τους να εκφράσουν την προσωπική τους άποψη τεκμηριωμένα, κάτι πολύ σημαντικό στην σημερινή εποχή.

Θεωρώ πως τα έβαλαν έτσι για πιο εύκολα. Τώρα το αν είναι καλύτερα ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα και έχει να κάνει με το τι θέλουμε να προωθεί το μάθημα της έκθεσης.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
"Στα κοινωνικά δίκτυα πολλοί αναφέρουν ότι δεν μπορούν να συγκεντρωθούν σε ένα βιβλίο. Για εμένα, που το διάβασμα ήταν μια καθημερινότητα, εξακολουθεί να παραμένει, αλλά οι περιστάσεις το καθιστούν ακόμη πιο αδέσμευτο"
και εναντίον της τεχνολογίας
Απλά στο twitter αν δεν εχεις μυαλό ξεφτιλίζεσαι
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Απαράδεκτα θέματα για ενα παιδι γ Λύκειου.
Έρχεται τρομερή πρώτη βάσεων , οι περισσότεροι θα εγραψαν σε επίπεδο γυμνασίου.
Τι αντιδράσεις υπήρχαν στο σχολείο όπου έδινες. Εσένα πώς σου φάνηκαν;
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
Οι ασκήσεις ήταν δύσκολες για μαθητή γ Λυκείου Ότι και να λέτε..Τώρα σε συνδυασμό με την έκθεση θεωρώ πως πολλοί θα κινηθούν σε ρηχά νερά..προσωπικά ευχαριστώ την επιτροπή θεμάτων
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top