Scandal
Διαχειριστής


Πάντως οι πολυαγαπητοί μου φιλόλογοι του φροντιστηρίου Κελάφα, δώσανε σαν προτεινόμενες λύσεις στα σημερινά θέματα την αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο (δηλαδή λόγους να έχεις αρνητική σχέση). Προφανώς είναι κάτι πιο κοντά στη πραγματικότητα / αφορά περισσότερο την πλειοψηφία των παιδιών. Άρα θέλω να ελπίζω ότι πράγματι και η αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο δεν είναι προυπόθεση να σου βάλει χαμηλό βαθμό ο βαθμολογητής. Άλλωστε υπήρξε σαφής αναφορά στην εκφώνηση της έκθεσης για τις δύο όψεις, κι άρα μπορείς να υποστηρίξεις ακόμα και την μη "δέουσα" πλευρά.Θεωρώ τα κλασσικά βιβλία αναχρονιστικά ακόμα και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Δεν έχουν την δυνατότητα update, έχουν όγκο και βάρος, φθείρονται, δεν έχουν διαδραστικότητα, σειρές, κινούμενη εικόνα, ήχο, χρειάζονται εξωτερικό φως, δεν είναι οικολογικά. Προτιμώ για ψυχαγωγία, ταινίες, ντοκυμαντερ, gaming. Για εκπαιδευτικούς σκοπούς θα αγόραζα course και μαθήματα που βασίζονται στο video και στον ήχο ως πολυμέσο. Μαθαίνεις πιο πολλά πιο ξεκούραστα και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα.
Αν τα έγραφα αυτά θα έπαιρνα 0. Αλλά δεν θα τα έγραφα. Ποτέ δεν λες σε φιλόλογο ότι τα βιβλία είναι κακά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος


Στις απαντήσεις ενός φροντιστηρίου (δεν θυμάμαι ποιου) επισημαίνεται ότι πρέπει να αναφερθεί και η θετική πλευρά, αν επιλέξει ο υποψήφιος να αναλύσει την αρνητική, διότι η εκφώνηση απαιτεί αξιοποίηση των Κειμένων 1 και 2, τα οποία παρουσιάζουν τη θετική θεώρηση του βιβλίου. Το θεωρώ λογικό.Πάντως οι πολυαγαπητοί μου φιλόλογοι του φροντιστηρίου Κελάφα, δώσανε σαν προτεινόμενες λύσεις στα σημερινά θέματα την αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο (δηλαδή λόγους να έχεις αρνητική σχέση). Προφανώς είναι κάτι πιο κοντά στη πραγματικότητα / αφορά περισσότερο την πλειοψηφία των παιδιών. Άρα θέλω να ελπίζω ότι πράγματι και η αρνητική σχέση του νέου με το βιβλίο δεν είναι προυπόθεση να σου βάλει χαμηλό βαθμό ο βαθμολογητής. Άλλωστε υπήρξε σαφής αναφορά στην εκφώνηση της έκθεσης για τις δύο όψεις, κι άρα μπορείς να υποστηρίξεις ακόμα και την μη "δέουσα" πλευρά.![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος


Είδα και τις επίσημες απαντήσεις του υπουργείου(στάλθηκαν για την εξέταση των προφορικών) και τις βρήκα εντελώς αλλοπρόσαλλες. Ενδεικτικά, δίνουν 9(!) θεματικά κέντρα για την περίληψη, την ώρα που ζητάνε 60-70 λέξεις.
Παράλληλα, στο Β2β που ζητά την επικοινωνιακή λειτουργία του ερωτήματος, χρεώνει 1 μονάδα να πεις ότι είναι... ρητορική ερώτηση. Ενώ στο κείμενο ο συγγραφέας απαντά αμέσως στο ερώτημα, συνεπώς εξ ορισμού δεν είναι ρητορικό.
Αλλά η επιτομή τής προχειρότητας είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις στην έκθεση.
Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.
Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα

Κρίμα που τώρα οι απαράδεκτες αυτές απαντήσεις είναι δεσμευτικές για τα βαθμολογικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Τώρα παρατήρησα το εκτρωματικό «Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου;». Είναι ελληνικά αυτά;
Είδα και τις επίσημες απαντήσεις του υπουργείου(στάλθηκαν για την εξέταση των προφορικών) και τις βρήκα εντελώς αλλοπρόσαλλες. Ενδεικτικά, δίνουν 9(!) θεματικά κέντρα για την περίληψη, την ώρα που ζητάνε 60-70 λέξεις.
Παράλληλα, στο Β2β που ζητά την επικοινωνιακή λειτουργία του ερωτήματος, χρεώνει 1 μονάδα να πεις ότι είναι... ρητορική ερώτηση. Ενώ στο κείμενο ο συγγραφέας απαντά αμέσως στο ερώτημα, συνεπώς εξ ορισμού δεν είναι ρητορικό.
Αλλά η επιτομή τής προχειρότητας είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις στην έκθεση.
View attachment 69949
Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.
Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα
Κρίμα που τώρα οι απαράδεκτες αυτές απαντήσεις είναι δεσμευτικές για τα βαθμολογικά.
Αξιολογείται θετικά η ποικιλία ιδεών όμως

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Memetchi
Διάσημο μέλος


Άσχετα δεν είναι, αν θυμάμαι καλά συνάδουν και με τα κείμενα. Απλά η αλήθεια είναι ότι θα μπορούσαν να δεχτούνε και τα αρνητικά του συστήματος. Εδώ το πηγαίνουν περισσότερο σχετικά με την ποιοτική διαχείριση του ελεύθερου χρόνου διαβάζοντας βιβλία.Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.
Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Athens2002
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack25
Εκκολαπτόμενο μέλος


Kαλά αυτό που ζητάνε να καταθέσεις τη προσωπική σου εμπειρία με την ανάγνωση βιβλίων στον ελεύθερο σου χρόνο είναι κορυφαία παγίδα από τη στιγμή που αν αυτή δε τους είναι αρεστή και οικεία ούτε τη βάση δε θα σου βάλουν στο Δ.
Επίσης μου γεννήθηκε η περιέργεια για το βαθμό που θα έδιναν σε κάποιον αν ανέπτυσσε το Γ και το Δ με πανομοιότυπο τρόπο με αυτόν που είναι γραμμένο το κείμενο 2 και με ανάλογη σαφήνεια ...
Μου κάνει τρομερά αρνητική εντύπωση που κάποιοι γράφετε ότι με αυτά τα θέματα θα ξεχωρίσουν οι κριτικά σκεπτόμενοι από τους παπαγάλους και ότι κάποιος έχει και την επιλογή να υποστηρίξει ότι απέχει από την ανάγνωση.
Δε λέω καλό σαν θεωρία και ωραίο ακούγεται αλλά να δούμε και πρακτικά πως μπορεί να το κάνει.
Για αρχή η εκφώνηση στο Δ είναι επιεικώς απαράδεκτη γιατί ναι μεν σου λέει ότι έχεις την επιλογή να επιλέξεις αλλά αυτόματα αν κάνεις το λάθος να μην επιλέξεις την φιλαναγνωσία πας με άριστα το 15/30 καθώς μπορείς να απαντήσεις μόνο στο πρώτο ζητούμενο.
ΕΚΦΩΝΗΣΗ
Δ1. Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου; Με αφόρμηση τα Κείμενα 1 και 2 αποφασίζετε να καταθέσετε την προσωπική σας εμπειρία στο ιστολόγιο του σχολείου σας. Να δικαιολογήσετε την όποια επιλογή σας. (300-350 λέξεις).
Στη πρώτη πρόταση θέτει τα 2 ζητούμενα .
Στη δεύτερη θέτει το πλαίσιο του κείμενου.
Στη δε τρίτη από τη μία σου λέει ότι μπορείς να επιλέξεις ότι θες και από την άλλη ότι θέλει τεκμηρίωση.
Έλα όμως που αν επιλέξεις την απόχη από την ανάγνωση δε μπορείς να υποστηρίξεις την επιλογή σου στο δεύτερο ζητούμενο .
Είναι να απορείς πραγματικά , αυτή η επιτροπή ούτε 3 προτάσεις στη σειρά δε μπορεί να βάλει που να μην αλληλοαναιρούνται. Άστο καταλάβαμε τι είδους κριτική σκέψη και προσωπική εμπειρία θέλουν στην έκθεση ... αυτές που υπάρχουν σε βοηθήματα φιλολόγων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
edouardos
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
efi25
Δραστήριο μέλος


Ενω στην αρχη λεω ευκολο θεμα, διαβαζοντας τη διατυπωση προσεκτικοτερα δεν καταλαβα τιποτα τελικα. Αυτα που ανεφερε το υπουργειο δε βλεπω πώς κολλανε με τη 'διαχειριση ελευθερου χρονου'.Τώρα παρατήρησα το εκτρωματικό «Ποια είναι η σχέση σας με την ανάγνωση βιβλίων και ποιος ο ρόλος της στη γενικότερη διαχείριση του προσωπικού σας χρόνου;». Είναι ελληνικά αυτά;
Είδα και τις επίσημες απαντήσεις του υπουργείου(στάλθηκαν για την εξέταση των προφορικών) και τις βρήκα εντελώς αλλοπρόσαλλες. Ενδεικτικά, δίνουν 9(!) θεματικά κέντρα για την περίληψη, την ώρα που ζητάνε 60-70 λέξεις.
Παράλληλα, στο Β2β που ζητά την επικοινωνιακή λειτουργία του ερωτήματος, χρεώνει 1 μονάδα να πεις ότι είναι... ρητορική ερώτηση. Ενώ στο κείμενο ο συγγραφέας απαντά αμέσως στο ερώτημα, συνεπώς εξ ορισμού δεν είναι ρητορικό.
Αλλά η επιτομή τής προχειρότητας είναι οι ενδεικτικές απαντήσεις στην έκθεση.
View attachment 69949
Πέρα από τα άγαρμπα ελληνικά, είναι και άσχετα αυτά που λέει. Για τη διαχείριση του προσωπικού χρόνου κανονικά θα έπρεπε να αναφερθείς στις πολλαπλές σχολικές και εξωσχολικές υποχρεώσεις κλπ που τον περιορίζουν, αλλά και στο έκτακτο γεγονός της καραντίνας που μας επέτρεψε να διαβάσουμε βιβλία κλπ κλπ. Αντ’ αυτού μιλάει για εσωτερική απομόνωση, ανάπτυξη αναγνωστικών αρετών, ενσυναίσθηση, οικοδόμηση κοσμοθεωρίας και λοιπά άκυρα που τα βάζει υπό την κατηγορία «ρόλος της ανάγνωσης βιβλίων στη διαχείριση του προσωπικού χρόνου». Λολζ.
Θα περίμενε κανείς οι θεματοθέτες στη Νεοελληνική Γλώσσα να ήξεραν καλύτερα τη νεοελληνική γλώσσα
Κρίμα που τώρα οι απαράδεκτες αυτές απαντήσεις είναι δεσμευτικές για τα βαθμολογικά.
Πραγματι, ειναι ωραιο θεμα, αλλα θα ηταν πιο ωραιο αν ηταν σαφες. Γιατι αυτη η διατυπωση ειναι απλα ακυρη.Αν έδινα πανελλήνιες φέτος, μόνο από την έκθεσή θα έβγαζα έναν καλό βαθμό.Ωραίο θέμα, ειδικά αν διαβάζεις κιόλας θα ταν σαν να πέτυχες το τζόκερ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Livaja10
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
archaios19
Πολύ δραστήριο μέλος


Ναι, θεωρείται σωστό. Το δέχονται πολλοί φιλόλογοι και πολλά φροντιστήρια.Το ασύνδετο σαν σχήμα λόγου στην τελευταία παραγραφο του κειμένου 1 θεωρείται σωστό?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
bubblebee
Δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ermioni89
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εγώ στο σωστό λάθος, δεν έβαλα συγκεκριμένη παράγραφο από που πήρα το χορίο... Επίσης, τώρα κατάλαβα, ότι στις περισσότερες ασκήσεις επαναλαβανομουν (μου ερχόντουσαν πρώτα να βρω μεταφορές, παρομοιώσεις, ρηματικά πρόσωπα), και ίσως εκτιμηθεί ότι έβρισκα τα ίδια στις απαντήσεις μου... Δεν μου έφτασε και ο χρόνος για την έκθεση, αν και ήρθα σε σύγχυση γιατί δεν έλυσα σχεδόν κανένα κριτήριο με τέτοια εκφώνηση, και όποτε η εκφώνηση είχε να αξιοποιήσεις πληροφορίες του κειμένου, πάντα δεν τα πήγαινα καλά (εκτός αν έλεγε συγκεκριμένα με αφορμή την τάδε φράση κτλ). Στο β θέμα της έκθεσης έγραψα μόνο μία πρόταση ως παράγραφο.... Δεν το κατάλαβα καθόλου. Και εννοείται ένιωσα ότι έπρεπε πρώτα με την έκθεση να ασχοληθώ, και μετά με τις ασκήσεις. Το κόβω πάρα πολύ να ξανά δίνω, γιατί δεν μου άρεσε τίποτα στο γραπτό μου, και ούτε περιμένω να πάει πάνω από 15, ίσως και προς το 10... Τραγικό απόλυτα για έναν μαθητή, με επίδοση που ξεπερνούσε τον μέτριο μαθητή, αλλά υποθέτω, δεν άξιζαν και τόσο κριτήρια που έλυνα.... Αν είχα τα θέματα του παλιού, σαφώς και πιο αισιόδοξη θα ήμουν στο μάθημα, αλλά "πανωλεθρία". Δεν το λέω εκ του ασφαλούς, αλλά όλη τη χρονιά, με τέτοιες ασκήσεις έκανα στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Σαφώς και γνωρίζω πως όλοι τα ίδια περνάνε, αλλά τις βιώνω αρκετά προσωπικά τις πανελλήνιες, δεν λύνω τα θέματα με παρέα την ώρα των εξετάσεων.... Και σίγουρα νιώθω ότι μπορούσα αλλιώς να δράσω, και ότι δεν με δικαιώνει η εικόνα των ασκήσεων. Εδώ βγήκα με τρέλα νεύρα από την αίθουσασυνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη;![]()

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.




Καλή επιτυχία και καλή δύναμη για τα υπόλοιπα μαθήματα σε όσους δίνουν, θα τα καταφέρουμε!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Viedo
Διάσημο μέλος


Καλή τύχη στα επόμενα μαθήματα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Steffie88
Εκκολαπτόμενο μέλος


συνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη;![]()
Και εγώ παραλίγο να μην το κάνω, γιατί δεν το είδα και είχα ήδη γράψει τα σωστό - λάθος. Απλά για να μην κάθομαι να σβήνω ώστε να αναλύσω λίγο, ανέφερα δίπλα στην απάντηση και ένα κομμάτι του κειμένου σε εισαγωγικά. Δεν ξέρω αν ήθελαν περισσότερη ανάλυση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΘανάσοςG4
Εκκολαπτόμενο μέλος


συνειδητοποιησα σημερα οτι δν δικαιολογησα τα σωστα-λαθος μ..... κανενας αλλος με χαζα λαθη;![]()
Δεν ξέρω πως το κατάφερα , αλλά στο Σ/Λ το β που ήταν λάθος το έβαλα σωστό , παρ'όλα αυτά έδωσα σωστή αιτιολόγηση (που εξηγεί ότι είναι Λάθος). Κατά τα άλλα μια χαρά , αναμένουμε τα αρχαία τώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κλημεντίνη
Πολύ δραστήριο μέλος


Δεν ξέρω πως το κατάφερα , αλλά στο Σ/Λ το β που ήταν λάθος το έβαλα σωστό , παρ'όλα αυτά έδωσα σωστή αιτιολόγηση (που εξηγεί ότι είναι Λάθος). Κατά τα άλλα μια χαρά , αναμένουμε τα αρχαία τώρα.
πολυ φίλος Μου

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Panagiotis849
Δραστήριο μέλος


Και εγώ όταν πήγαινα σχολείο κάτι τέτοια όμορφα έκανα σε διαγωνίσματαΔεν ξέρω πως το κατάφερα , αλλά στο Σ/Λ το β που ήταν λάθος το έβαλα σωστό , παρ'όλα αυτά έδωσα σωστή αιτιολόγηση (που εξηγεί ότι είναι Λάθος). Κατά τα άλλα μια χαρά , αναμένουμε τα αρχαία τώρα.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 208 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Φινεύς
- petrosln
- Angie15
- Carpe_Diem
- vikigl68
- Scandal
- Αριάνα123
- ggl
- SlimShady
- Papachrist
- neurogirl
- edouardos
- ΘανάσοςG4
- JoeDon
- louminis
- KikiGr23
- Dr. Gl. Luminous
- marianna04
- ada1974
- stam72
- kyrisari
- kkko
- uni77
- ΨΑΡΑΚΙ1993
- Viedo
- Tina02
- igeorgeoikonomo
- brijs
- Enso
- tasost
- Arvacon
- Aria34
- Panagiotis849
- stamoul1s
- Ροβερτα
- Nefeli01
- efi25
- Έμμα
- Thanos_D
- Κλημεντίνη
- Revekka
- jims
- Slytherin
- NEKTARIOS11
- Evimgr
- PanosBat
- JohnS
- Con725
- Ifigenia
- Baggelitsa36
- Stroka
- Ν.Χ.
- cynzp
- Eleni54
- Ststst02
- Kostakis45
- Nikos_1976
- Glorious12
- kefa
- lenaki001
- Livaja10
- dimitrama5
- olga123
- Dimitris2001
- hirasawayui
- Steffie88
- aggelosst9
- Athens2002
- Unseen skygge
- charmander
- tsiobieman
- EiriniS20
- alexrami
- Antonio
- suaimhneas
- ros
- Mukumbura
- alpha.kappa
- Natassa02
- nucomer
- Power-13
- Makis7
- valantis21
- Αλκης Κ.
- Evaki 2002
- Άρτεμις Α.
- sir
- gwgw_5
- papa2g
- Libertus
- Indiana Jones
- Mako777
- aaaaaaaaaa
- Memetchi
- Μάρκος Βασίλης
- Earendil
- fmarulezkd
- Πύρος
- TigerHunt
- mitsos14
- Nikos 7
- Dimitris9
- Rita
- Yiorgosk
- danai241
- Ryuzaki
- Kamelan
- Mr.Blonde
- Eleni21
- panagiotis23
- Blaky23
- Serotonin
- χημεια4λαιφ
- eukleidhs1821
- Lurker.no97
- george777
- Ermioni89
- the purge
- Αντικειμενικός
- an200
- jj!
- kiyoshi
- JohnGreek
- Griff
- Jocaste
- MarcoReus
- paul95
- American Economist
- Pharmacist01
- tymvorixos
- andy27
- Kostis-Palamas
- Alex2001
- Jack25
- Zgian
- MaryLou
- papiaa
- Neos167
- mariannaprl
- panagiotis G
- Lydia6902
- UncleJ
- T C
- Alexandros973
- Meow
- barkos
- adonman
- Elama On Peli
- SweetGirl
- tslef8
- pinkheart
- jimis2001
- Ziggy 1
- Γατόπαρδος.
- aekarare
- GeoCommand
- Tommy_civil
- Eua5
- Nia Skg
- Johnman97
- ΣπύροςΔ
- Vold
- johnsiak
- Dreamer_SW
- Magdalik
- jul25
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.