Χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα;

Χωρισμός των μαθητών σε "επίπεδα" ανάλογα με τις επιδόσεις τους;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 159)

thanous18

Περιβόητο μέλος

Ο thanous18 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 4,131 μηνύματα.
αλλωστε οι επιδοσεις μεταβαλλονται συνεχως...
υπερβαλλεις ρε...:P συνεχως...
εκτος αν ειρωνευεσαι...:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SICX

Διάσημο μέλος

Ο GEORGE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,257 μηνύματα.
αλλα μεταβαλλονται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

agiostimotheos

Δραστήριο μέλος

Ο agiostimotheos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 562 μηνύματα.
Πως αποδέχεσται όσοι είστε υπέρ να σας κατατάξουν σε κλίμακες ένα σύνολο ακατάλληλα καταρτισμένων εκπαιδευτικών? Αναλογιστείται πόσες φορές διαφωνούσατε με τον βαθμό που πήρατε σε ένα τετράμηνο. Τα κριτίρια διαλογής των μαθητών μόνο αντικειμενικά και αξιοκρατικά δεν θα είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Εγω συμφωνω απολυτα γιατι οι καλοι μαθητες πρεπει να εχουν το δικαιωμα, εφοσον μπορουν, να προχωρανε με διαφορετικους ρυθμους απο τους λιγοτερο καλους μαθητες ;)

Kαι εγώ το ίδιο πιστεύω. :iagree:
Για έναν καλό μαθητή είναι κουραστικό και άδικο να ξανακάνει τα ίδια πράγματα που ξέρει επειδή το επίπεδο του τμήματος είναι χαμηλό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M-A-R-I-A

Νεοφερμένος

Η M-A-R-I-A αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Εκτός αν ένας μέτριος ή χαμηλότερος μαθητής έχει την ευκαιρία να προοδεύσει
και να τον αλλάξουν τμήμα!!αν ηταν έτσι,όλα οκ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eirini15

Νεοφερμένος

Η Eirini15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αγναντερό (Καρδίτσα). Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Διαφωνώ και δεν νομιζω οτι θα βοηθουσε και πολυ ... Ενταξει ισως οι καλοι μαθητες να ειχαν την ευκαιρια να ''προοδευσουν'' περισσοτερο , αλλά και παλι τι σημαινει αυτο ? Φανταστειτε ενα τμημα με μαθητες του 19 κ του 20 ... Θα ενισχυθουν ακομα περισσοτερο ο ανταγωνισμος και η βαθμοθηρια , ενω στην πραγματικοτητα θα εχουμε χασει την ουσια ... Και αυτο γιατι υποτιθεται παντα οτι το σχολειο δεν ειναι μονο για να μας γεμιζει με διαφορες γνωσεις το κεφαλι ,οι οποιες στο κατω κατω ειναι αχρηστες αν δεν μπορουμε να συμβιωσουμε σε μια κοινωνια οπου θα αντιμετωπισουμε ανθρωπους απο ολα τα '' επιπεδα''.Ακομα, οι φιλικες σχεσεις μεταξυ των παιδιων θα ειναι δυσκολο να δημιουργηθουν και να ειναι αληθινες , αφου ο καθενας θα ενδιαφερεται για την προσωπικη του προοδο... Και βεβαια , ειναι αδικο για τους καπως αδυναμους μαθητες , γιατι θα αντιμετωπιζονται με ρατσισμο απο καθηγητες και ισως αλλους μαθητες και το βασικοτερο θα εχουν λιγοτερες ευκαιριες να μπουν σε ενα πανεπιστημιο αργοτερα ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

TheClash

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 375 μηνύματα.
Άλλο καλός ή άριστος μαθητής και άλλο ευφυής άνθρωπος πάντως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lefobserver

Νεοφερμένος

Ο lefobserver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ για τους λόγους που είπε ο thanous18 και γιατί τα παιδιά που είναι καπως κατώτερα, θα τα χλεβάζουν τα παιδιά που ειναι καλοί μαθητές με αποτέλεσμα ο μαθητής να έχει καποια ψυχολογικά προβλήματα. Επίσης θα νοιάζονται μόνο για το τι βαθμό θα βγάλουν και θα τους γίνει εμμονη ιδέα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
Πως αποδέχεσται όσοι είστε υπέρ να σας κατατάξουν σε κλίμακες ένα σύνολο ακατάλληλα καταρτισμένων εκπαιδευτικών? Αναλογιστείται πόσες φορές διαφωνούσατε με τον βαθμό που πήρατε σε ένα τετράμηνο. Τα κριτίρια διαλογής των μαθητών μόνο αντικειμενικά και αξιοκρατικά δεν θα είναι.
ο τρόπος διχωρισμού δε ξέρεις πως θα γίνεται
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Δεν συμφωνώ για τους λόγους που είπε ο thanous18 και γιατί τα παιδιά που είναι καπως κατώτερα, θα τα χλεβάζουν τα παιδιά που ειναι καλοί μαθητές με αποτέλεσμα ο μαθητής να έχει καποια ψυχολογικά προβλήματα. Επίσης θα νοιάζονται μόνο για το τι βαθμό θα βγάλουν και θα τους γίνει εμμονη ιδέα

Σορρυ αλλα οι πιο καλοι μαθητες ειναι 99% φλωροι, και το πιο πιθανων ειναι να τους κοροιδευαν οι αλλοι και δεν θα αντιδρουσαν καθολου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

seferstav

Νεοφερμένος

Η seferstav αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι το ανταγωνιστικό πνεύμα και η βαθμοθηρία θα καλλιεργηθεί εξαιτίας της ύπαρξης τμημάτων αυτής καθ'αυτήν.Γιατί και τώρα που μπορεί να είναι πολύ λιγότεροι οι πιο καλοί μαθητές σε ένα τμήμα μάχονται στην κυριολεξία για το ποιος είναι καλύτερος,ή μάλλον για το ποιος θα πάρει τον καλύτερο βαθμό...Και φυσικά καλλιεργείται κι ένα αίσθημα ανωτερότητας και υπεροψίας απέναντι σε όλους τους άλλους,των οποίων γνωρίζουν ότι υπερέχουν...Επομένως αν ο έντονος ανταγωνισμός πηγάζει από τον ίδιο το χαρακτήρα του μαθητή,είναι φαινόμενο αναπόφευκτο,σε όποιου είδους χωρισμό κι αν βρεθεί...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
παιδια ξαναλέω δεν ξέρετε τι κριτήρια θα χρησημοποιηθούν για τον διαχωρισμό....

παντως στην ευρόπη υπάρχουν παραδείγματα διαχωρισμού όπως στη γερμανία που τα παιδιά των εκπαιδευτικών δίνουν πιο δύσκολες εξετάσεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
και στα φροντιστηρια για τις πανεληνιες χωριζουν τους μαθητες με το επιπεδο τους, αλλα δεν βλεπω κανεναν δυσαρεστημενο η καμια παραπανω ανταγονιστηκοτητα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Φυσικα και ειιμαι υπερ του διαχωρισμου.Το μαθημα γινεται πιο αποδοτικο για ολους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Διαφωνω καθετα.

Διαφωνω με την ολη λογικη του "διαχωριζω" τους "καλους" απο τους "κακους" μαθητες.

Αρχικα θεωρω τον ορο "καλος" μαθητης εντελως υποκειμενικο.

Συνηθως,ο "καλος" μαθητης διαχωριζεται απο τον "κακο",μεσω ενος αντικειμενικου (εδω γελαμε) τεκμηριου (κι εδω γελαμε) που λεγεται βαθμος.

Οταν ο βαθμος γινεται το μοναδικο μεσο αξιολογησης της "υπεροχης" των καλυτερων μαθητων,τοτε ο "διαχωρισμος",δεν μπορει να ειναι αντικειμενικος.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι,πως ετσι κι αλλιως οι περισσοτεροι "αριστοι" μαθητες δεν ειναι τιποτε αλλο απο παπαγαλακια,που απλα ΤΥΧΑΙΝΕΙ να εχουν καλυτερο μνημονικο απο τους χειροτερους μαθητες.*


*Φυσικα υπαρχουν κι εξαιρεσεις στο παραπανω "κανονα".

Δεν αμφισβητω,σε καμια περιπτωση το γεγονος οτι υπαρχουν πραγματικα εξυπνοι μαθητες που εχουν 20αρια και τα αξιζουν με το παραπανω.


Συνοπτικα,για να απαντησω και στο thread,θεωρω ασκοπο και ατοπο,το να υπαρχει διαχωρισμος των μαθητων.

Θεωρω πως η δημιουργικη συνυπαρξη ολων των μαθητων,ειτε καλων ειτε κακων,μπορει να φερει πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο την "απομονωση" τους.

Θεωρω πως ενας "κακος"μαθητης μπορει να βοηθηθει απο τον "καλο" μαθητη και το αντιστροφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Νομίζω θα υπάρχουν και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Πλεονέκτημα η ομοιογένεια του τμήματος. Μειονέκτημα η απογοήτευση κάποιων και κάποιος κακός ανταγωνισμός. Ακόμα σκεφτείτε φασαρία που θα έκαναν κάποιοι γονείς που θα θεωρούν ότι το παιδί τους έπρεπε να είναι σε πιο προχωρημένο τμήμα. Και κάτι άλλο: Στο σχολείο μου έχουμε 4 τμήματα σε κάθε τάξη και θα μπορούσε να γίνει. Στην επαρχία στα μικρά σχολεία υπάρχει 1 τμήμα σε κάθε τάξη και δεν γίνεται. Δεν θα ήταν αυτό άδικο να μην έχουν όλα τα παιδιά στην Ελλάδα ίση μεταχείριση?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
ελενα, εδω περα μιλαμε για καλους μαθητες, όχι εφυεις.
Αμα μιλουσαμε για πραγματικη εφυεια, θα επρεπε τα παιδια να επερναν ΑΙ ΚΙΟΥ τεστ και να μιλησουν σε συνεντευξη με εξεταστη για να καταλαβουν ποιος ειναι εξυπνος και ποιος οχι. Αλλα μετα θα μπορουσαν οι γονεις να λαδοσουν τους εξεταστες για να βαλουν τα παιδια τους στην ανωτερη ταξη.
Κατα την γνωμη μου, ενας εξυπνος μαθητης που παιρνει κατω απο τη βαση>Φυτο που παιρνει 19.
Απλως, εχει πιο πολλες δυνατοτητες ο πρωτος, ενω ο δευτερος ειναι καλος για να γινει κανενας γιατρος η δικηγορος, δεν προκειται να δημιουργησει κατι καινουργιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
ελενα, εδω περα μιλαμε για καλους μαθητες, όχι εφυεις.
Αμα μιλουσαμε για πραγματικη εφυεια, θα επρεπε τα παιδια να επερναν ΑΙ ΚΙΟΥ τεστ και να μιλησουν σε συνεντευξη με εξεταστη για να καταλαβουν ποιος ειναι εξυπνος και ποιος οχι. Αλλα μετα θα μπορουσαν οι γονεις να λαδοσουν τους εξεταστες για να βαλουν τα παιδια τους στην ανωτερη ταξη.
Κατα την γνωμη μου, ενας εξυπνος μαθητης που παιρνει κατω απο τη βαση>Φυτο που παιρνει 19.
Απλως, εχει πιο πολλες δυνατοτητες ο πρωτος, ενω ο δευτερος ειναι καλος για να γινει κανενας γιατρος η δικηγορος, δεν προκειται να δημιουργησει κατι καινουργιο.
Το ολο σκεπτικο μου εχει να κανει με το οτι θεωρω τουλαχιστον απαραδεκτο το γεγονος οτι το ποσο καλος ειναι καποιος ως μαθητης,κρινεται απο εναν κ*λοβαθμο.

Για μενα το να ειναι καποιος καλος μαθητης δεν εχει να κανει ΜΟΝΟ με το οτι ξερει ολο το βιβλιο απ'εξω.

Εχει να κανει με το ποσο καλλιεργημενος ειναι και ως ανθρωπος,με το ποση παιδεια διαθετει,με το τι ικανοτητες εχει και με πολλα πραγματα ακομα.

Δεν διαφωνω με αυτο που λες, οτι δηλαδη τρομερα μυαλα εχουν 10αρια και εχουν 20αρια παιδια που δεν εχουν διαβασει βιβλιο στη ζωη τους που να μην εχει την ενδειξη Ο.Ε.Δ.Β. απ'εξω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ας πω και εγω την γνωμη μου, να ακουστει και η μερια του καθηγητη λοιπον :)

Το πρωτο πραγμα που εχω να πω ειναι πως οταν μπαινω σε ενα τμημα που εχει ιδιου -εστω και στο περιπου- επιπεδου μαθητες γινεται καλυτερο μαθημα. Και δεν εννοω μονο το γεγονος οτι και εγω αποδιδω καλυτερα -πραγμα που οντως συμβαινει- αλλα και τα ιδια τα παιδια αποδιδουν καλυτερα. Σε ενα ανομοιογενες τμημα ο κακος μαθητης πιθανοτατα δεν θα μπει καν στον κοπο να "τρεξει" μαζι το τμημα και ο καλος μαθητης θα "φρεναρει" συνεχως. Καλως η κακως, σε ενα ανομοιογενες τμημα, για να ειναι πανω-κατω ολοι ικανοποιημενοι, δεν μπορει ενας καθηγητης να κανει ενα μαθημα "του 20". Για αυτον τον λογο αλλωστε ειμαι της αποψης πως, οσοι μαθητες ειναι εκτος της κλιμακας 13 εως 17 ειναι προτιμοτερο να κανουν ιδιαιτερα παρα φροντιστηρια σε ανομοιογενη τμηματα.

Σε ενα ομοιογενες τμημα απο την αλλη, τα πραγματα μπορουν να λειτουργησουν πολυ καλυτερα: Εαν εγω μπω σε ενα τμημα "κακων" μαθητων, τοτε το μαθημα μου θα ειναι προσαρμοσμενο στις αναγκες τους: ΟΚ, δεν θα κανουμε το δωδεκα εικοσι, αλλα ακομη και αν το δωδεκα γινει δεκαεξι κερδος ειναι. Σε ενα ομοιογενες τμημα "καλων μαθητων" απο την αλλη, μπορω να επικεντρωθω πολυ καλυτερα στο πως θα διατηρηθει αυτο το καλο επιπεδο ωστε να μην εχουμε ζημια.

Δεν θεωρω κανεναν κακο μαθητη "βοδι" οπως προαναφερθηκε, ουτε και υποτιμω τους κακους μαθητες. Εχω δει κακους μαθητες να αλλαζουν προσωπο οταν εστρωσαν τον κωλο τους, εχω δει και καλους μαθητες επισης να κανουν ελευθερη πτωση επειδη επαναπαυτηκαν. Για αυτον τον λογο ειμαι και υπερ των "ανοιχτων" τμηματων, δηλαδη ενας μαθητης να μπορει να μετακινειται αναμεσα στα τμηματα διαφορετικου επιπεδου.

Διατυπωθηκαν αποψεις περι ρατσισμου, κτλ. Ο ρατσισμος απεναντι στον κακο μαθητη ειναι οντως πραγματικος, αλλα δεν πιστευω οτι αυτο ειναι το μεγαλυτερο προβλημα απο ολα. Το μεγαλυτερο προβλημα απο ολα κατα την γνωμη μου ειναι ενας μαθητης που ειναι κακος να εχει απογοητευτει απο το επιπεδο των συμμαθητων του και να εχει χασει καθε κινητρο για να διαβασει. Ειναι λογικο, οταν βλεπεις διπλα σου παιδια που ειναι κλασεις ανωτερα σαν μαθητες απο εσενα να απογοητευεσαι. Αν ομως ειχες διπλα σου παιδια που εχουν αδυναμιες οπως και εσυ, θα εβλεπες οτι δεν εισαι το μαυρο προβατο της ταξης, και οτι θα μπορουσες να σταθεις σε συνθηκες ανταγωνισμου. Μονο που ο ανταγωνισμος που θα αντιμετωπιζεις θα ειναι κατι στο οποιο θα μπορεις να ανταπεξελθεις και να γινεις καλυτερος.

Βεβαια, σε ολα αυτα, αναγνωριζω οτι το ελληνικο σχολειο ειναι ΓΤΠ. Δεν πιστευω οτι ο διαχωρισμος "Γενικο" - "ΕΠΑΛ" ειναι αρκετος, οπως επισης δεν πιστευω οτι ενα νουμερο -γιατι αυτο ειναι ο βαθμος, ενα νουμερο- μπορει αν αντιπροσωπευσει την αποδοση ενος μαθητη. Για αρχη, θα ελεγα οτι ειναι απαραιτητη και η εισαγωγη πολλων ποιοτικων μεταβλητων που να περιγραφουν την αποδοση ενος μαθητη -αντι της μιας ποσοτικης που εχουμε σημερα. Οπως σωστα ειπατε παραπανω, ενας μαθητης του 12 μπορει καλλιστα να εχει πολλα αλλα ταλεντα, και το 12 να του κοβει τα φτερα για να μην τα αξιοποιησει θα προσθεσω εγω. Στο κατω κατω, η "μαθηματικη" ευφυια [που μετρανε τα IQ tests] ειναι μονο ενα απο τα 7 -αν δεν κανω λαθος- ειδη ευφυιων που υπαρχουν. Γιατι λοιπον το σχολειο να μην αναγνωριζει και τις υπολοιπες 6; Γιατι να μην φτιαξουμε σχολεια που απλα να ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ουτε κατωτερα, ουτε ανωτερα το ενα απο το αλλο;

Με λιγα λογια, θεωρω οτι ο διαχωρισμος των μαθητων ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ σε μια κοινωνια που θελει να αναδειξει τα παιδια της. Δεν μενω ομως στον διαχωρισμο με βαση τον βαθμο -που ισως ειναι και το μονο βημα για το σημερινο ελληνικο σχολειο. Αν παρεις 100.000 μαθητες και τους πεταξεις ολους στο ιδιο σχολειο, μπερδεμενους στα τμηματα τους, και τους αναγκασεις να παρακολουθουν το ιδιο μαθημα, σαν χωρα χανεις πολυτιμα "συστατικα" και το αποτελεσμα δεν ειναι ο,τι καλυτερο.

Δεν μπορω να βρασω ενα αυγο στο τηγανι ουτε και να τηγανισω μια μπριζολα στο μπρικι, οπως και να το κανουμε.

Προσαρμοσμενα σχολεια λοιπον, προσαρμοσμενη υλη, προσαρμοσμενες εξετασεις, θεσπιση τοσο ποσοτικης [=βαθμος] οσο και ποιοτικης αξιολογησης, και πληρης διαχωρισμος των μαθητων. Να φαει η μυγα σιδερο και το κουνουπι ατσαλι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
θα συνεχίσω τον συλλογισμό του προλαλήσαντως αναφέροντας και συμπληρόνοντας κάποια κενα που θεωρώ σημαντικά
1) όντως υπάρχουν 7 τυποι εφυίας όμως μόνο 2 έχουν εντοπιστεί το IQ (που χωρίζεται στη μνήμη, την οπτική αντίλειψη, τη λογική καιτους αριθμιτικούς υπολογισμούς) και το EQ (συναισθηματική εφυία)
2) θεωρώ ότι για έναν σωστό διαχωρισμό είναι απαραίτητη η εισαγωγή ψυχολόγων στα σχολεία ,οι οπόιοι έχουν εμπειρία και στους δύο τύπους
3) κάτι που θα μπορούσε αναμφίβολα να συμβαλλει στην καλύτερη αξιολόγιση αλλά και εκπαίδευση των μαθητών είναι οι <<καλοι>> μαθητές να κάνουν με την εποπτεία του καθηγητή μάθημα στους <<λιγότερο καλούς>> ώστε και οι <<καλοί>> να το κατανούν καλύτερα στην προσπάθειά τους να το αποδόσουν και οι <<κακοι>> να τους είναι πιο οικείο αφου θα το παρουσιάζει κάποιος όμοιός τους....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top