Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Νοείτω είναι. Τα υπόλοιπα έχουν απαντηθεί πιο πάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μα η γλώσσα έχει άριστη σχέση με τη μαθηματική σκέψη. Όσο πιο καλά την ξέρεις τόσο πιο ποιοτικά, εύστοχα και ευέλικτα μπορείς να διαρθρώνεις τη σκέψη σου. Αν δεν ξέραμε να μιλάμε, θα μπορούσαμε να σκεφτούμε; Αν σου λείπει το δεύτερο όμως απλά λες ωραία εκφρασμένες πιπάρες, φλυαρείς και επί ουδενός αντικειμένου μπουρδολογείς.

Προφανώς. Το γεγονός όμως ότι το πνεύμα του Λυκείου προάγει την παπαγαλία δεν σημαίνει κάτι για τις επιστήμες. Δηλαδή το Management δεν είναι επιστήμη επειδή μαθαίνουμε το ΑΟΔΕ παπαγαλιστί; Η Βιολογία δεν είναι επιστήμη για τον ίδιο λόγο; Η Ιστορία δεν είναι επιστήμη για τον ίδιο λόγο;
Μπορούμε να λέμε οτι ειναι εντελώς αντιεπιστημονικός ο τρόπος που οι θεωρητικοί διδάσκονται τα περισσότερα μαθήματά τους, εν αντιθέσι με τα περισσότερα μαθήματα των υπολοίπων που διδάσκονται με επιστημονικά ορθότερο τρόπο. Πάντως για να χαρακτηριστεί κάτι Επιστήμη αυτο δεν παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο. Επιστήμη είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη (εκ του επίσταμαι, γνωρίζω καλά, κατέχω). Φυσικά η γνώση έχει δύο σκέλη. Πρώτον, την κατοχή ενός συνόλου πληροφοριών και δεύτερον τη σκέψη, τη νόηση. Προφανώς αν μάθεις απ'εξω το βιβλίο του ΑΟΔΕ δεν σημαίνει επ'ουδενί οτι κατέχεις μέρος της επιστήμης του Management. Όπως επίσης αν έχεις κάποια τρομερή σκέψη αλλά δεν ξέρεις ούτε ενα θεώρημα των Μαθηματικών, δεν σημαίνει επ'ουδενί οτι κατέχεις μέρος της μαθηματικής επιστήμης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Υποκλίνομαι. :xixi:
'Τα όρια της γλώσσας μου είναι τα όρια του κόσμου μου'.


Bιτγκενσταιν......

+το ότι το Λύκειο προωθεί την παπαγαλία δεν σημαίνει αυτομάτως κι οτι εμείς πρέπει να υιοθετήσουμε αυτή τη μέθοδο(τρόπος του λέγειν)διαβάσματος.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ω ναι. Αυτό σημαίνει. Θα το διαπιστώσεις σε 2 χρόνια. Δεν γίνεται αλλιώς, κι αν το προσπαθήσεις δεν θα περάσεις πουθενά.

Δυστυχώς... =/

miv, αυτά που λες σε ποιόν είναι απάντηση; Φυσικά έχεις δίκιο αλλά δεν καταλαβαίνω που κολλάνε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Εγώ ένα έχω να πω:

Ας επικεντρωθούμε στο στόχο μας (σε ότι κατεύθυνση και αν είμαστε) και να αφήσουμε τους άλλους να λένε ότι θέλουν :no1:

Δηλαδή dythor, λες ότι και τα μαθηματικά πχ χρειάζονται κάτα κάποιο τρόπο παπαγαλία; Δεν θα το αντέξω αυτό, πραγματικά :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Εντελώς τελείως :P. Βασικά μετά από ένα σημείο στη Γ' είναι ΜΟΝΟ παπαγαλία... Πολλή περισσότερη σκέψη εμπεριέχεται τελικά στη Φυσική, στον Προγραμματισμό, στο ΑΟΘ... Κι αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε το Στέλιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Εντελώς τελείως :P. Βασικά μετά από ένα σημείο στη Γ' είναι ΜΟΝΟ παπαγαλία... Πολλή περισσότερη σκέψη εμπεριέχεται τελικά στη Φυσική, στον Προγραμματισμό, στο ΑΟΘ... Κι αν δεν πιστεύετε εμένα, πιστέψτε το Στέλιο.


Αυτοκτονώ :p...


Btw, αυτό το εντελώς τελείως το έχεις κατοχηρώσει με copyright ή με αφήνεις να το χρησιμοποιώ; :p


Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω πως τα μαθηματικά είναι παπαγαλία :what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι οτι ούτε εγώ ακόμη έχω βρει σημειο των ΜΚ που ν'απαιτείται παπαγαλία. Παπαγαλία απαιτείται στο κομμάτι θεωρίας της Έκθεσης, στο ΑΟΔΕ εννοείται (βασικα ειναι ΜΟΝΟ παπαγαλία ολόκληρο), στην έστω μικρή θεωρία του ΑΕΠΠ και τρόπον τινά στη θεωρία του ΑΟΘ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Απλώς είναι τόσο δύσκολες οι έννοιες και τόσο μαλακισμένες οι ασκήσεις που το παπαγάλεμα τρόπων επίλυσης και μεθοδολογιών και ο συνδυασμός τους σου σώζει πολύ χρόνο, ο οποίος δεν υπάρχει για να κατανοήσεις, να εντρυφήσεις και να οφεληθείς μαθηματικά εν τέλει.

miv, Νοέμβρης είναι ακόμα... Και δεν μου απάντησες :P.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Έχω μελετήσει μέχρι και τα ολοκληρώματα μόνος μου, δεν έχει να κάνει ο Νοέμβρης. Που ακριβώς υπάρχει η παπαγαλία; Αν εννοείς τις μεθοδολογίες των ασκήσεων, προσωπικά τις απεχθάνομαι, αλλά ούτως ή άλλως ειναι εισαγωγικές εξετάσεις, όχι διαγωνισμός της ΕΜΕ ωστε να σου βαλουν κατι που απαιτει τρελή μαθηματική σκέψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ρε παιδί μου πες μου ότι δεν βλέπεις γύρω σου και δεν συνιστούν και συνεχώς οι Μαθηματικοί φόρμουλες του τύπου "όταν βλέπω αυτό κάνω αυτό", "όταν μου ζητάνε αυτό λύνεται έτσι" και πάω πάσο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οι μεθοδολογίες στα Μαθηματικά είναι καθαρά προαιρετικές και συγκεκριμένα ο καθηγητής που μου κάνει ιδιαίτερα με παρακινεί να τις βγάζω μόνος μου πριν τις χρησιμοποιήσω, με βάση την προηγούμενη θεωρία. Αυτο που λες το κάνει ενας απο τους καθηγητές του φροντιστηρίου και η αλήθεια ειναι οτι στο συγκεκριμένο καθηγητή δεν λύνω καν τις ασκήσεις που βάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ρε παιδί μου πες μου ότι δεν βλέπεις γύρω σου και δεν συνιστούν και συνεχώς οι Μαθηματικοί φόρμουλες του τύπου "όταν βλέπω αυτό κάνω αυτό", "όταν μου ζητάνε αυτό λύνεται έτσι" και πάω πάσο.
Εμενα αυτο μ' εφαγε περυσι στα μαθηματικα! :P Με εβαζαν να λειτουργω ετσι στο φροντιστηριο και επειδη δεν ειναι ΚΑΘΟΛΟΥ του στυλ μου να παπαγαλιζω, πελαγωσα.

Φετος που λειτουργω με εντελως διαφορετικο τροπο, εχω παρατηρησει ΦΟΒΕΡΗ βελτιωση. Και με λιγοτερο κοπο απο περυσι (που καθομουν με τις ωρες να παπαγαλιζω μεθοδολογιες και χωρις κανενα ουσιαστικο αποτελεσμα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrhstoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 291 μηνύματα.
Προφανως ο Dythor θελει να πει πως και η διατυπωση των ασκησεων ειναι τετοια ωστε σε βοηθα να τις λυσεις ακολουθωντας μεθοδολογιες βημα προς βημα.Ειναι γεγονος πως πολλες ασκησεις θα μπορουσαν να εχουν ενα μονο ερωτημα και μεσω αυτου θα επρεπε να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις ωστε να φτασεις στην επιλυση....Αντι γι αυτο σου πεταν 3-4 υποερωτηματα που συνδεονται το ενα με το αλλο και ετσι σου δινουν ολον τον τροπο επιλυσης στο 'πιατο'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ε οκέη, παίζει η πιθανότητα να είμαι εγώ χαζός ή να έπεφτα συνεχώς σε τέτοιους καθηγητές, συμμαθητές και κλίμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Προφανως ο Dythor θελει να πει πως και η διατυπωση των ασκησεων ειναι τετοια ωστε σε βοηθα να τις λυσεις ακολουθωντας μεθοδολογιες βημα προς βημα.Ειναι γεγονος πως πολλες ασκησεις θα μπορουσαν να εχουν ενα μονο ερωτημα και μεσω αυτου θα επρεπε να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις ωστε να φτασεις στην επιλυση....Αντι γι αυτο σου πεταν 3-4 υποερωτηματα που συνδεονται το ενα με το αλλο και ετσι σου δινουν ολον τον τροπο επιλυσης στο 'πιατο'.

Σε επίπεδο Λυκείου η συνδυαστική σκέψη ώστε να συνδυάσεις προηγούμενα συμπεράσματα για επόμενα ζητούμενα αρκεί. Θα διαφωνήσω, πάντως, όσον αφορά το 4ο θέμα. Στο 4ο θεμα δεν τίθεται κανενός είδους δομή μεθοδολογίας και ακριβώς γι'αυτό ελάχιστοι είναι εκείνοι που καταφέρνουν να περάσουν το 75-80.

Ε οκέη, παίζει η πιθανότητα να είμαι εγώ χαζός ή να έπεφτα συνεχώς σε τέτοιους καθηγητές, συμμαθητές και κλίμα.

Το δεύτερο μου φαίνεται λογικό και πιθανό. Η συντριπτική πλειοψηφία δυστυχώς λειτουργεί έτσι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
Αρα καταληγουμε οτι ολο το εκπαιδευτικο εχει τα χαλια του ειτε στη θεωρητικη ειτε στη θετικη κατευθυνση,οποτε μπροστα στους τυφλους βασιλευουν οι μονοφθαλμοι.
Βεβαια ειναι στην ευχερεια του καθενος να μην συμβιβαστει με τις επιταγες του εξεταστικου συστηματος -αν και δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι εφικτο-και να μην στηριζεται στη στειρα παπαγαλια.Νομιζω μαλιστα οτι η παπαγαλια ειναι πιο επικινδυνη στις θετικες επιστημες καθως οι εφαρμογες τους ειναι πιο αμεσες και κατα συνεπεια απαιτειται μεγαλυτερη υπευθυνοτητα.
Επισης στην ευχερεια σας ειναι να με ψηφισετε στις μεθμεθμεθμεθεπομενες(αυτο μου θυμισε χημεια) εκλογες για να βελτιωσω αυτον τον ματαιο τοπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Έχεις την ελπίδα ότι μία από τις πολλές μαλακισμένες φιλολόγους-διορθώτριες θα εκτιμήσει την...πρωτοπορία σου και θα σε βαθμολογήσει καλύτερα από τους παπαγάλους ανταγωνιστές σου; Στην ευχέρεια ποιανού; Ευχέρεια σε ένα σύστημα που βγάζει μπάζα εξ'ορισμού ανίκανα να σταθούν στα σοβαρότερα συστήμα άλλων χωρών, εκτός φωτεινών εξαιρέσεων; Και ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα; Δεν είναι ότι τα θέλουν παπαγαλία. Είναι ότι βαριούνται και είναι ανίκανοι οι διορθωτές να δουν ένα γραπτό με άλλο μάτι. Είναι πολύ πιο ασφαλές, εύκολο κι ετοιματζίδικο κάποιος να μη μπαίνει στον κόπο να εμβαθύνει στη γραπτή σου σκέψη και να προτιμά να σε μοριοδοτεί σύμφωνα με το βαθμό ομοιότητας του γραπτού σου με το σχολικό βιβλίο του κάθε ακριβοπληρωμένου παπαροκαθηγητή. Κι άλλωστε γιατί να μπει στον κόπο; Αφού είναι μόνιμος, δεν θα τον απολύσει κανένας κάνει-δεν κάνει σωστά τη δουλειά του. Η αναθεώρηση κάποιων πραγμάτων είναι αναγκαία. Πιο καλά λεφτά στους καθηγητές, αξιοπρεπές και αυστηρό ΟΧΤΑΩΡΟ, όπως όλοι οι εργαζόμενοι στον κόσμο, συνεχής πολυεπίπεδη αξιολόγηση από εντελώς ανεξάρτητο φορέα και δυνατότητα άρσης της μονιμότητας λόγω ανεπάρκειας ή έστω μετάταξη σε λιγότερο απαιτητικό κλάδο του Δημοσίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrhstoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 291 μηνύματα.
Έχεις την ελπίδα ότι μία από τις πολλές μαλακισμένες φιλολόγους-διορθώτριες θα εκτιμήσει την...πρωτοπορία σου και θα σε βαθμολογήσει καλύτερα από τους παπαγάλους ανταγωνιστές σου; Στην ευχέρεια ποιανού; Ευχέρεια σε ένα σύστημα που βγάζει μπάζα εξ'ορισμού ανίκανα να σταθούν στα σοβαρότερα συστήμα άλλων χωρών, εκτός φωτεινών εξαιρέσεων; Και ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα; Δεν είναι ότι τα θέλουν παπαγαλία. Είναι ότι βαριούνται και είναι ανίκανοι οι διορθωτές να δουν ένα γραπτό με άλλο μάτι. Είναι πολύ πιο ασφαλές, εύκολο κι ετοιματζίδικο κάποιος να μη μπαίνει στον κόπο να εμβαθύνει στη γραπτή σου σκέψη και να προτιμά να σε μοριοδοτεί σύμφωνα με το βαθμό ομοιότητας του γραπτού σου με το σχολικό βιβλίο του κάθε ακριβοπληρωμένου παπαροκαθηγητή. Κι άλλωστε γιατί να μπει στον κόπο; Αφού είναι μόνιμος, δεν θα τον απολύσει κανένας κάνει-δεν κάνει σωστά τη δουλειά του. Η αναθεώρηση κάποιων πραγμάτων είναι αναγκαία. Πιο καλά λεφτά στους καθηγητές, αξιοπρεπές και αυστηρό ΟΧΤΑΩΡΟ, όπως όλοι οι εργαζόμενοι στον κόσμο, συνεχής πολυεπίπεδη αξιολόγηση από εντελώς ανεξάρτητο φορέα και δυνατότητα άρσης της μονιμότητας λόγω ανεπάρκειας ή έστω μετάταξη σε λιγότερο απαιτητικό κλάδο του Δημοσίου.

Αυτο για να γινει πρεπει να αλλαξει εντελως ολη η νοοτροπιο του Ελληνα,κατι πολυ πολυ δυσκολο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Διαψεύδοντας για μία ακόμη φορά τον εαυτό μου, πιστεύω πλεόν ακράδαντα ότι ο νόμος πρέπει να προηγείται της νοοτροπίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top