Ταμπού λόγω κατεύθυνσης: ποιά η γνώμη σας;

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ακριβώς. Ειναι κοινό μάθημα λογικής. Δεν θέλει και καμιά τρελή μαθηματική θεώρηση. Γι'αυτο ειναι και Γενικής Παιδείας. ;)
Άλλωστε τα πραγματικά χρησιμα μαθηματα ειναι τα Γενικής. Τα κατευθυνσης ειναι μονο για τις Πανελληνιες, γι'αυτο και πρέπει να φάνε σούτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maria91

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Ναι αλλα οταν πας στο μαναβη δε λες:"θελω x-ψ*2/3 ντοματες" αλλα "θελω ενα κιλο ντοματες" Αυτο το -λιγο σαχλο πιθανον παραδειγμα- το εθεσα γτ πιστευω οτι τα η στατιστικη, αλγεβρα κ η φυσικη δεν ειναι θεματα καθημερινοτητας αλλα καθημερινοτητας, ενω αντιθετως οφειλουμε να μιλαμε τη μητρικη μας γλωσσα σωστα......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
ΟΛΑ τα μαθήματα καλλιεργούν ένα τρόπο σκέψης. Δεν ειναι το ζητούμενο η άμεση πληροφορία που παρέχουν. Για το λόγο αυτό δεν ειναι άχρηστο κανένα μαθημα. Συγκεκριμένα για αυτο που αναφέρεις, κανεις δε μπορει να χαρακτηρίσει περιττή την εκμάθηση της μαθηματικής λογικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Ναι αλλα οταν πας στο μαναβη δε λες:"θελω x-ψ*2/3 ντοματες"
Ούτε "σα βγεις στον πηγαιμό για τον πάγκο με τις ντομάτες φέρε μου έναν κιλό" θα πεις, αλλά κάνουμε κείμενα.

ΟΛΑ τα μαθήματα καλλιεργούν ένα τρόπο σκέψης.
+1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maria17

Δραστήριο μέλος

Η Maria17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 450 μηνύματα.
κατα τη γνωμη μου, εμεις οι θεωρητικοι οντως αντιμετωπιζουμε αυτο το προβλημα με τα μαθηματικα... αλλα απο τη στιγμη που ειμαστε αναγκασμενοι να παρακολουθουμε τοσα θετικα μαθηματα, το μονο που ζηταμε ειναι η επιεικια των καθηγητων... αυτο που βλεπω φετος, ειναι οτι ολοι οι φιλολογοι βοηθουν τα παιδια που ειναι θετικοι ή τεχνολογικοι... αλλα δεν εχω δει κανενα μαθηματικο ή φυσικο να βοηθαει παιδια της θεωρητικης... εγω προσωπικα οποτε εχω θετικο μαθημα νιωθω πολυ μειονεκτικα, γιατι αν και στα θεωρητικα ειμαι αρκετα καλη, στα θετικα ειμαι τελειως σκραπα, πραγμα που οι καθηγητες τονιζουν με καθε ευκαιρια...
Στο δικο μου το σχολειο ευτυχως δεν υπαρχουν τετοιες διακρισεις πχ φετος στα μαθηματικα γενικης μια κοπελα της θεωρητικης ειχε γραψει κατω απο τη βαση και της εβαλε 17 στο τετραμηνο και μαλιστα ειχε πιο δυσκολα θεματα για εμας και πιο απλα θεματα για τη θεωρητικη(εκτος απ τους θεωρητικους που το εδιναν πανελληνιες).Εμας η φιλολογος μας ελεγε πως στην εκθεση στις πανελληνιες μπορει να βαλουν χαμηλοτερο βαθμο αν δεν εισαι θεωρητικη.. γενικως εξαρταται απο τον καθηγητη,υπαρχουν παντα καποιοι που ριχνουν οσο μπορουν μαθητες που δεν εχουν διαλεξει κατευθυνση με τα μαθηματα τους

Η Γλώσσα δεν ειναι θεωρητικό μάθημα. Είναι υποχρέωση κάθε ανθρώπου που θέλει να καλείται Έλληνας.
Βεβαιως,αλλα οταν ολες οι κατευθυνσεις εξεταζονται σ ενα μαθημα που το λεγειν εχει τοση σημασια,ειναι αυτονοητο πως ευνοουνται τα παιδια της θεωρητικης αφου εχουν κλιση σε αυτο.Φυσικα το ιδιο ισχυει και για τους μαθητες που ειναι αριστοι σε ολα,αλλα αυτοι οι μαθητες ειναι μειοψηφια.. οι περισσοτεροι ειναι μαθητες αλλων κατευθυνσεων και πιο χαμηλης βαθμολογιας.Οποτε ενα παιδι της θεωρητικης,εφ οσον δεν πηγε σ αυτη την κατευθυνση απλα για να δηλωσει κατι,θα πετυχει ευκολοτερα τον ιδιο βαθμο σε σχεση με καποιον των αλλων κατευθυνσεων.. και μαλιστα το μαθημα ειναι υποχρεωτικο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Δε νομιζω οτι ευνοουνται απαραιτητα οι θεωρητικοι στην εκθεση, οπως ειπε και η Ειμαρμένη η εκθεση χρειαζεται και σωστη δομη, την οποια φτιαχνουν πιο ευκολα οι θετικαριοι. Η ευρυτητα των αποψεων απο κει και περα ειναι καθαρα προσωπικο θεμα και οχι κατευθυνσεων. Εγω ποτε δε διαβασα σημειωσεις καθηγητη φετος και δεν ειχα προβλημα σε καμια εκθεση να βρω ιδεες και ειμαι θετικη κατευθυνση. Απο την αλλη ερχονταν φιλες μου απο τη θεωρητικη και με ρωτουσαν να τους πω καμια ιδεα γιατι δε μπορουσαν να σκεφτουν μονες τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Maria17

Δραστήριο μέλος

Η Maria17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 450 μηνύματα.
Ασχετα με την ικανοτητα να εχουν ιδεες,τους βοηθαει το οτι μπορουν να χειριζονται το λογο.. απο τη στιγμη που εχουν μια ιδεα,μπορουν να την παρουσιασουν καλυτερα,κατι το οποιο μετραει πολυ.. φυσικα για τη δομη θα πρεπει να εχουν λογικη-θετικη σκεψη,ομως τα μαθηματα κατευθυνσης τους καλλιεργουν την ικανοτητα για δομη,οργανωση και καλη παρουσιαση αφου παιζουν κι αυτα ρολο βαθμολογικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

midnight_talker

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Όπως βλέπεις και 'συ λοιπόν όλα αντισταθμίζονται..Πιστεύω ότι τα μαθήματα ΓΠ που εξετάζονται πανελλαδικά δεν ευνοούν κανέναν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstadinus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Τότε γιατί δεν εξετάζεται το μαθημα της έκθεσης απο μαθηματικούς???
ή απο φυσικούς???
ΑΦΟΥ " δεν παίζει ρόλο " η θεωρητική????

Τωρα που το σκεφτομαι ναι.Τους θετικούς να τους εξετάζουν θετικοί.
Δικαιο?

Καλα παιδια μην το ψαχνετε...Οι θεωρητικοι με την ιδιοτητα τους να παπαγαλιζουν μπορουν να βοηθηθουν και στην εκθεση....

Ωραια θελει δομη κτλ.

Αυτοι καθε μερα ξερω κανουν κείμενα, βλέπουν ιδέες , εχουν περισσοτερο λεξιλογιο..

Εμείς??? Συναρτήσεις εξισώσεις ταλαντωςσεις προβληματα χημικες αντιδρασεις.....

ΝΟμιζω είναι φανερο ποιος εχει advantage στην εκθεση...

ΚΑι δεν είπα να μην ξερουμε να μιλάμε...
ΑΛΛΑ γιατι να μην περάζω εγω π.χ. Γιατρός, που θα ημουν καλος σαν θετικος, και να κοπώ εξαιτιας της εκθεσης?
Η ο Γιατρος και ο χ,ψ , θα ερθει μια στιγμη στις ζωες τους, που θα τους πουν"
Γεια σου γιατρε...Μπορεις να με εξετασεις?? και να μου πεις παρεπτιπτόντως την γνώμη σου για την παράδοση στις μερες μας σε 500 λεξεις??


Είπαμε τα βασικα , να ξερει να μιλαει ο αλλος να εκφραζεται...Τωρα να χασεις θετικη σχολη για την εκθεση το βρισκω ΑΔΙΚΙΑ και ****
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ε απο τη στιγμη που το μαθημα διδασκεται απο φιλολογους δε γινεται να εξεταστουν απο αλλους καθηγητες. Κι εγω συμφωνω και το ειχα πει και σε αλλο τοπικ οτι η εκθεση δεν πρεπει να εξεταζεται για τον απλουστατο λογο οτι ειναι κατευθυνομενα τα θεματα και δε μπορεις να εκφραζεσαι απολυτως ελευθερα, πραγμα αδικο πιστευω. Θα επρεπε να διδασκοταν διαφορετικα, με μεγαλυτερη εμφαση στην αναπτυξη της κριτικης ικανοτητας των μαθητων και οχι στο αν θα διαβασουν τις σημειωσεις του καθηγητη ή οχι.
Αλλα εδω που τα λεμε, ποιο μαθημα διδασκεται με το σωστο τροπο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstadinus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Θα επρεπε να διδασκοταν διαφορετικα, με μεγαλυτερη εμφαση στην αναπτυξη της κριτικης ικανοτητας των μαθητων και οχι στο αν θα διαβασουν τις σημειωσεις του καθηγητη ή οχι

Είδες? Τοτε ενταξει , κανενα προβλημα, καθως ως θετικοι απο κρίση πάμε μια χαρά.
Αλλά στην τωρινή κατασταση είναι υπέρ των θεωρητικών.
Αλλο κριτικη και άλλο "μαθαίνω να στολίζω το γραπτό μου όσο καλυτερα γίνεται , και λεω αυτα που παπαγάλησα στα φυλλάδια του φροντιστηριου οσο καλυτερα γίνεται"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ειμαρμένη

Δραστήριο μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλάνδρι (Αττική). Έχει γράψει 494 μηνύματα.
εφοσον υπαρχει το συγκεκριμενο συστημα εξετασεων κανενα μαθημα δεν ειναι δυνατον να διδασκεται με το σωστο τροπο.ειναι κατα τη γνωμη μου απαραδεκτο το να πρεπει να παπαγαλισεις για να περασεις στο πανεπιστημιο.και ενταξει καλοι ειμαστε και εμεις που περναμε μαθαινωντας ενα βιβλιο λατινικων,αρχαιων,ιστοριας,λογοτεχνιας,εκθεσης κ.ο.κ αλλα δεν ειμαστε τα κατεξοχην παπαγαλακια,ποσοι και ποσοι μαθαινουν απεξω ασκησεις μαθηματικων και μολις ζητειται μια παραλλαγη βγαινουν εξω και τα χανουν,να χαρω εγω το κριτικο πνευμα και την παιδεια που οδηγει τους "πολιτες" της να γινουν οσο πιο αποχαυνωμενοι γινεται!γιατι,επισης κατα τη γνωμη μου,τηλεκατευθυνομενοι ειμαστε στα 3 χρονια του λυκειου,δεν βλεπουμε τι συμβαινει γυρω μας:πλημμυρες,σεισμοι,λ(ο)ιμοι,καταποντισμοι... δεν μας νοιαζει ομως εμας εχουμε το χαβα μας,τις πανελληνιες!και να περασουμε τι θα γινει?χειροτερα θα ναι στα πανεπιστημια,τουλαχιστον τωρα ειμαστε ανηλικοι(αν και αυτο δεν ειναι επαρκης λογος) μετα θα εχουμε πληρη ευθυνη για το μπαχαλο που επικρατει!αλλα εμεις τι κανουμε?εχουμε μπει σε ενα τρυπακι και δεν βλεπουμε τι γινεται,κακως ανοιξα αυτο το θεμα!οριστε τι μας εχει κανει η ανθρωπιστικη μας παιδεια:να ειμαστε σε μια αντιπαραθεση με τους συμμαθητες μας για να μην μας φανε την πολυποθετη θεσουλα στο πανεπιστημιο?συμφωνα με καποιους αυτο ειναι η ευγενικη αμιλλα(παιζει πολυ στις κατευθυνομενες εκθεσεις μας,χρησιμοποιηστε το)!το χειροτερο ολων βεβαια ειναι το οτι(οι περισσοτεροι τουλαχιστον) νομιζουμε οτι ειμαστε ο ομφαλος της γης!η γνωση δεν πρεπει να περναει απο διαδικασια εξετασεων,η γνωση αρκειται στον εαυτο της και σε κανεναν αλλον!αμ το αλλο που μας προεκυψε στη φιλοσοφια?δεν μπορουμε λεει να φτασουμε στη γνωση...μηπως τελικα φτανουμε σε μια εσφαλμενη γνωση?σε μια γνωση που θα θελε καποιος αλλος να εχουμε?και κατι ασχετο,δεν εχω παιξει ποτε σαν παιδι και τον τελευταιο χρονο κουραστηκα ολα τα καλοκαιρια μου ηταν κατειλημμενα απο φροντιστηρια,γιατι?λενε οτι τα φοιτητικα χρονια ερχονται για να μας δωσουν κουραγιο,αλλα η φοιτητικη ζωη δεν ειναι πανακεια ειδικα τα τελευταια χρονια!απλα ας λογικευτουμε λιγακι,συγγνωμη που εμμεσως επιτεθηκα σε παιδια της ηλικιας μου με το ιδιο αγχος την ιδια κουραση και τις ιδιες ανησυχιες(θελω να ελπιζω)μαλλον μπηκα κ εγω στο τρυπακι!τελικα ειναι σωστο το οτι ο πιο δυστυχισμενος και ανικανοποιητος ειναι αυτος που σκεφτεται!φιλακια και καλη συνεχεια στις προσπαθειες σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timbakiforever

Νεοφερμένος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Αττική). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
κοιτα εγω ειμαι θετικη κατ...δεν τα παω τα αρχαια καθολου...η αληθεια ειναι αυτη.ομως δεν το βαζω κατω.προσπαθω.γραφω καλα.(οχι μονο στα αρχαια και στην ιστορια και στην λογοτεχνεια)πες με ψωναρα....βλεπεις ομως τα παιδια της θεωρητικης να αδιαφορουν παντελως για φυσικο χημειες...αλλα και τα παιδια της τεχνολογικης το ιδιο κανουν με χημεια...μην λετε ειστε ριγμενοι...στην 1η καναμε 6 ωρες την εβδομαδα αρχαια....+2 ιστορια +2 λογοτεχνεια =συνολο 10
ενω 2 ωρες χημεια +2 αλγ +2 φυσικη +2 γεωμ=συνολο 8
......................................................................................
τι να κανουμε τωρα που υπαρχουν πιο πολλες θετικες επιστημες;;;;τα μισω τα αρχαια(το ξαναλεω)μας βαλαν ευκολα....και φυσικη επισης γελοια...αλλα παλι δεν γραψαν...και αλγεβρα.....

ετσι οπως κανετε (στο σχολειο μου τουλαχιστον)κανουν τον εαυτο τους να μοιαζει σαν βλαμενα...υποτιμανε το μυαλο τους....εχουν φτασει στο σημειο να μην ξερουν να λυνουν δευτεροβαθμιες....

και φετος ναι δεν κανω γεωμετρια και αρχαια ιδιαιτερα...μονη μου ομως προσπαθω...η θεωρητικη σε πληροφορω δεν θυμοταν το λεγω στον αοριστο β....δηλ ελεος....μην τα ισοπεδωνουμε ολα ομως....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
δν παω δευτερα κ δν ξερω τι ακριβως επικρατει με τις κατευθυνσεις.ομως απο τη φετινη μ εμπειρια οι 6 ωρες αρχαια ηταν βασανιστικες:P,οπως ειπε και ενας αλλος..επιπλεον κειμενα 2 ωρες ,εκθεση 2, ιστορια αλλες 2 ειναι καπως πολλες..μ χουν πει οτι η κατασταση αντιστρεφεται τις επομενες χρονιες(ευτυχως για μενα!!) και πιστευω πως αυτο γινεται επειδη οι επιστημες (θετικες) αφορουν 2 κατευθυνσεις σε βαρος της αλλης.επισης,πιστευω πως στα θεωρητικα οσο να ναι θα κατσεις να διαβασεις κ μονος σου ιστορια πχ αλλα στα μαθηματικοφυσικοχημικα χρειαζεσαι καποιον συνεχεια πανω απτο κεφαλι σ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Θα αρχίσω λέγοντας ότι δεν μου αρέσουν τα θεωρητικά μαθήματα γιατί αφʼ ενός δεν είναι του τύπου μου να διαβάσω 90 σελίδες ιστορία και μετά να τα ξεχάσω γιατί σʼ αυτό οδηγεί η παπαγαλία και αφʼ ετέρου γιατί βρίσκω πιο συναρπαστικό το γεγονός ότι μπορώ να λύσω μια άσκηση μαθηματικών ή φυσικής η οποία θα με κρατάει σε εγρήγορση μέχρι το τέλος της από το να αρχίσω να γράφω ένα κείμενο φλυαρώντας χωρίς καν να πιστεύω αυτά που λέω (και δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που γράφει όλη την αλήθεια, απλώς νοιάζονται να κάνουν το γραπτό τους πιο πλούσιο). Και τώρα για να απαντήσω και στην ερώτηση του θέματος, στο λύκειο της περιοχής μου στο οποίο πήγαινε και ο αδερφός μου και πολλοί φίλοι μου, με έχουν ενημερώσει ότι αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι καθηγητές είναι πιο επιεικής προς τα παιδιά που δεν έχουν επιλέξει την κατεύθυνση τους αλλά έχουν πιο πολλές απαιτήσεις από τα άλλα. Μπορεί μεν σε κάποια μαθήματα να δείχνουν κάποια μεροληψία προς το βαθμό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν νοιάζονται για τους άλλους. Για παράδειγμα, έχει τύχει να βάλουν σε παιδί θετικής στη Φυσική 9 και σε ένα της θεωρητικής στο ίδιο μάθημα 20.
Από τη στιγμή που ένα παιδί επιλέγει να ακολουθήσει μια κατεύθυνση, ο ρόλος ΟΛΩΝ των καθηγητών είναι να τους βοηθούν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και να μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα στις απαιτήσεις των εξετάσεων. Μπορεί κανείς να αιτιολογήσει μια απάντηση στη Φυσική ή στα Mαθηματικά χωρίς να ξέρει να εκφράζεται ή μπορεί κανείς να γράψει μια έκθεση με σωστή οργάνωση χωρίς να έχει μάθει να χειρίζεται αυτή την ιδιότητα μέσα από τα μαθηματικά όπως είπαν πολλοί;
Δεν ξέρω αν αυτά που λέω ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα γιατί είμαι ακόμα γυμνάσιο και δεν έχω ιδέα πως είναι στο λύκειο. Πιστεύω όμως ότι όλοι πρέπει να βάζουμε τα δυνατά μας και να δείχνουμε τι πραγματικά αξίζουμε χωρίς να επηρεαζόμαστε από μεροληψίες.

Μάλλον άρχισα να φλυαρώ και εγώ, ε;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spring_mx

Νεοφερμένος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
ειμαστε και πλ μαλιστα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tinie

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Βρε παιδια, εσεις που ειστε θεωρητικη. οπως και εγω. πειτε μου λιγακι πως αισθανεστε για το διαχωρισμο που γινεται αναμεσα σε θεωρητικους και θετικο-τεχνολογικους! Δεν ειναι εντελως αδικο, που μερικοι καθηγητες των θετικων μαθηματων μας αντιμετωπιζουν, λες και ειμαστε εντελως σκραπες?!?
Ελεος ποια, δεν το αντεχω αυτο το ρατσισμο εναντιων μας! Στο κατω κατω υπαρχουν πολλα παιδια της θεωρητικης, που απο επιλογη τους διαλεξαν τη θεωρητικη κατευθυνση, επειδη ενδιαφερονται για καποιο επαγγελμα της κατευθυνσης αυτης και ας τα πηγαιναν καλα και στα θετικα μαθηματα.
Προς τι λοιπον αυτο το μισος και ο ανταγωισμος? Εγω προσωπικα, αισθανομαι πολυ ασχημα εξ αιτιας αυτης της συμπεριφορας απο πλευρα τοσο παιδιων της θετικο-τεχνολογικης οσο και απο τους καθηγητες. Και ενταξει, τα παιδια ειναι παιδια, αλλα τετοια σταση και απο πλευρα ενηλικων, δεν το περιμενα ειλικρινα!!!
Πειτε μου και εσεις τη γνωμη σας, ποια ειναι η αποψη σας περι του θεματος? Μα εχω αδικο??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Wolfie

Δραστήριο μέλος

Ο Wolfie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 501 μηνύματα.
Και μας τους Τεχνολογικούς πάντως δεν μας αντιμετώπιζαν και καλύτερα.Γενικά τα σχολεια και οι καθηγητές βασίζονται στην Θετική κατεύθυνση για αριστούχους(και όχι άδικα πιστεύω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
υπαρχει θεμα στη θεωρητικη β λυκειου με θεμα :Μηπως ειμαστε ριγμνενοι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tinie

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Τι ακριβως εννοεις ilia γιατι δεν καταλαβα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top