mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
M4dn3sS
Δραστήριο μέλος


Ναι εγω ομως δε μιλαω για συστηματικη χρηση βοηθειας...Το ειπα και παραπανω στο Γιωργο...φιλικα![]()
η παραθεση ομως ηταν απο το δικο μου ποστ και εγω μιλησα γενικως για βοηθεια,3 πουλακια καθονταν

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhorse
Εκκολαπτόμενο μέλος


Να προτείνω μια λύση για το πρόβλημα; Έστω και ας πω βλακεία. Να μιλήσει στους μαθητές, μέσα από το διάλογο μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Με το μηδενισμό, τι κατάφερε; Απλώς στεναχώρησε τα παιδιά για ένα, δύο, τρεις (; ) μήνες; Σε λίγα χρόνια θα λένε "Α αυτή η μαλακισμένη μου είχε μηδενίσει το γραπτό". Δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα με το μηδενισμό.
Δεν θα το έλεγα, τα παιδιά πάνε 3η γυμνασίου. Μέχρι να τελειώσουν και το λύκειο, πολλά θα αλλάξουν. Προσωπικά στην 1η λυκείου μία με είχε μηδενίσει. Το είχα πάρει στραβά τότε, τώρα το θυμάμαι και γελάω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhorse
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
napstor
Δραστήριο μέλος


δεν ειναι θεμα ισχυρου χαρακτηρα αλλα διαφορετικη οψη των πραγματων με το περασμα του χρονου.καλα ολοι δεν εχουν τον ισχυρο χαρακτηρα το δικο σου![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
djimmakos
Διάσημο μέλος


μπορει ο μαθητης να εχει πολυ αυστηρους γονεις που να μην ανεχονται μικρο βαθμο στα γραπτα του. ας μην ειμαστε απολυτοι
Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα.
Θες να αναλύσουμε και το θέμα με τους γονείς;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος


1: Μεχρι στιγμης εχεις αναφερει δυο φορες οτι υποστηριζουμε τη μαθητρια επειδη εχουμε τυψεις η γιατι θιγονατι προσωπικα μας συμφεροντα... Δηλαδη αποκλειεις το ενδεχομενο καποιος εδω μεσα να μην εχει ποτε αντιγραψει και απλως να παιρνει το μερος των μαθητων επειδη θεωρη αδικη και υπερβολικα σκληρη την ποινη?? Δεν ειναι καλο να φτανεις στην υπερβολη με τα λεγομενα σου... Βεβαια το ενδεχομενως που χρησιμοποιεις μετριαζει καπως τη θεση σου,οποτε εισαι οκ!! Οσο γαι τη χρυση και αγια επιτηρητρια, την προστατρια των νομων και της ταξης, το οτι δεν πηγε κατευθειαν στην υπευθυνη καθηγητρια δεν το κανε για να βοηθησει τους μαθητες, αλλα για να μην υποψιαστουν τιποτα!! Ουτως η αλλως το σκονακι ειχε ηδη δωθει!!!Το ότι στην αρχή δεν είπε τίποτα και στη συνέχεια συμβουλεύτηκε την υπεύθυνη καθηγήτρια δε λέει κάτι; Δεν εξάντλησε την επιείκεια της; Γενικότερα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρηθεί κακή η επιτηρήτρια επειδή έκανε σωστά τη δουλειά της. Όταν κάποιος κάνει σωστά τη δουλειά του αλλά ενδεχομένως θίγει κάποια προσωπικά μας συμφέροντα είναι κακός; Και μετά έχουμε παράπονο για όσους δημοσίους υπαλλήλους δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Το ότι οι περισσότεροι καθηγητές κάνουν μια επίπληξη οφείλεται συνήθως στο ότι γνωρίζουν τους μαθητές, έχουν καλές σχέσεις με λίγα λόγια και στο ότι όπως και με το σκονάκι, έχει επικρατήσει μια συγκεκριμένη νοοτροπία.
Σαφέστατα, εδώ το θέμα αφορά την κρίση αξιών που υπάρχει. Προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουν τα πράγματα, απ' τη στιγμή που κάποιοι επικροτούν παράνομες πράξεις (είτε είναι σκονάκια, είτε φοροδιαφυγή, είτε οτιδήποτε).
Όλοι είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Κανονικά μέσω της ποινής μαθαίνει κάποιος. Ο καθένας έχει μυαλό και πράττει ότι αυτός νομίζει σωστό. Αν ξαναεπιχειρήσει να αντιγράψει, ενδέχεται να τιμωρηθεί ξανά. Γνωρίζει τις ενδεχόμενες συνέπειες των πράξεων του και πράττει αναλόγως.
Η σύγκριση ληστεία-αντιγραφής δεν έγινε για να εξισώσω τα δύο πράγματα. Ίσως να μην κατάλαβες το συλλογισμό μου.
2:Το να φτανουμε απο ενα απλο σκονακι στην κριση αξιων που επικρατει στην εποχη μας ειναι τουλαχιστον γελοιο!! Και για να προλαβω τους αρνητικους χαρακτηρισμους, προσωπικα και ιδεολογικα και κομματικα ειμαι κατα της καταστασης που επικρατει στη σημερινη Ελλαδα, αλλα δε νομιζω πως το θεμα αυτο πρεπει να συζητηθει εδω...
3:Ολοι ειναι ισοι απεναντι στους νομους?? Μα που ζεις?? Μηπως εχεις πλασει με τη φαντασια σου εναν ιδανικο κοσμο στον οποιο ολοι ειναι ισοτιμοι και αντιμετωπιζονται δικαια?? Τουλαχιστον στο δικο μου σχολειο αυτο δεν ισχυει, αλλα ο καθηγητης τιμωρει ειτε με ωριαια αποβολη ειτε με μηδενισμο συνηθως τους μαθητες απεναντι στους οποιους ειναι αρνητικα προδιαθετειμενος!! Συμφωνω οτι μεσω της ποινης μαθαινει καποιος, αλλα αν πριν απο την ποινη δεν υπαρχει η συμβολη και η επιπληξη τοτε η ποινη θεωρειται παραλογη... Επισης μια τετοιου ειδους ποινη δεν μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να τσακισει το ηθικο του μαθητη!! Ας μην ξεχναμε πως οι <θυτες> ειναι ακομη παιδια!!
Αν και φαινεσαι εξυπνος ανθρωπος και ειμαι σιγουρος πως το εχεις καταλαβει, ολα τα παραπανω δεν τα λεω για να σου παω κοντρα, αλλα για να υποστηριξω την αποψη μου, που τυχαινει να ειναι αντιθετη!! Αλλωστε μεσω μιας ωριμης διαφωνιας προκυπτει ενας εποικοδομητικος διαλογος και τελικα ενα γενικο συμπερασμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhorse
Εκκολαπτόμενο μέλος


μπορει ο μαθητης να εχει πολυ αυστηρους γονεις που να μην ανεχονται μικρο βαθμο στα γραπτα του. ας μην ειμαστε απολιτοι
Αυτό είναι πρόβλημα των γονέων, από που κι ως που πουλάνε νταβατζιλίκι στο παιδί τους;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος


για foreverfreak μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος


Σε σχέση με τα άλλα προβλήματα, αυτό μοιάζει ασήμαντο. Γιατί μπορεί να επηρεάζει την κοινωνία, λέω εγώ τώρα, όχι όμως στον ίδιο βαθμό με την απανθρωπιά που υπάρχει (παράδειγμα).
Να προτείνω μια λύση για το πρόβλημα; Έστω και ας πω βλακεία. Να μιλήσει στους μαθητές, μέσα από το διάλογο μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Με το μηδενισμό, τι κατάφερε; Απλώς στεναχώρησε τα παιδιά για ένα, δύο, τρεις (; ) μήνες; Σε λίγα χρόνια θα λένε "Α αυτή η μαλακισμένη μου είχε μηδενίσει το γραπτό". Δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα με το μηδενισμό.
Και επειδή γράφεις με έναν τρόπο μοναδικό (εμένα μου αρέσει, ασχέτως αν δεν ταιριάζουν οι απόψεις μας) , αυτά που λες μένουν στον άλλον, ας επιχειρήσω και εγώ κάτι τέτοιο.
Ένας τοίχος φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι αλλά ένας δυνατός αέρας μπορεί να γκρεμίσει έναν τέτοιον τοίχο την ώρα που χτίζεται.
![]()
Χμμ, ένα δέντρο, σάπιο εσωτερικά, ίσως να είναι και χάσιμο χρόνου να προσπαθήσεις να το γιατρέψεις και να το σώσεις. Το νεαρό όμως δέντρο, που προέκυψε από τον σπόρο του σάπιου, οφείλεις και πρέπει να το προστατέψεις, να το φροντίσεις και να το βοηθήσεις να αναπτυχθεί. Αυτό αναφορικά με την κοινωνία τα προβλήματά της σήμερα. Δεν αποτελεί σαφώς το σάπιο δέντρο, μιας και υπάρχει ακόμα χρόνος και τρόπος να την βελτιώσουμε, να την οργανώσουμε και γιατί όχι, να την ξαναχτίσουμε όπου χρειαστεί. Ωστόσο, το μικρό δέντρο, δηλαδή οι νέοι άνθρωποι και η νέα αυριανή κοινωνία, το νέο αυριανό δέντρο, υπάρχει και πρέπει να ασχοληθούμε και με αυτό. Μπορεί λοιπόν πράγματι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα να χρίζουν άμεσης προσοχής, νομίζω όμως πως πρέπει να σκεφτούμε και το αύριο και να επενδύσουμε το ίδιο, ίσως και περισσότερο, στους νέους ανθρώπους.
Η λύση που προτείνεις δεν είναι βλακεία. Ωστόσο θα την τοποθετούσα πριν το παράπτωμα. Ο διάλογος οφείλει να το αποτρέψει και όχι να το διορθώσει. Για εμένα καλώς εφαρμόστηκαν οι κανόνες. Σκληροί μεν, κανόνες δε. Ευθύνη ωστόσο ρίχνω εκτός από το μαθητή και στην καθηγήτριά του, στο σύστημα τέλος πάντων. Το παιδί αυτό προφανώς θα πιάστηκε και άλλες φορές να προσπαθεί να αντιγράψει. Κακώς λοιπόν δεν έγινε συζήτηση τότε και όχι κατόπιν εορτής.
Τέλος, είναι αλήθεια πως ένας τοίχος που φτιάχνεται λίθος λίθος, είναι ευάλωτος στους ανέμους κατά τη διάρκεια κατασκευής του. Όταν όμως ολοκληρωθεί αισίως, έπειτα από μεγάλη προσπάθεια, τότε θα είμαστε σίγουροι πως δεν έγινε κανένα λάθος και καμία παράλειψη όσον αφορά την ανέγερσή του. Έτσι δε θα έχουμε πρόβλημα όσο δυνατοί άνεμοι και αν φυσήξουν ύστερα. Αντίθετα, μπορεί ένας ''γρήγορος'' τοίχος να αντιμετωπίζει έξυπνα τους ''ανέμους κατασκευής'', δεν μας απαλάσσει όμως από το συνεχές άγχος μιας και μπροστά στην αναμπουμπούλα μας να τον τελειώσουμε μπορεί να κάναμε κάτι λάθος, κάτι να ξεχάσαμε και έτσι, να παραμένει ευάλωτος. Και στην τελική, καλύτερα ο τοίχος μας να καταρρεύσει την ώρα που τον φτιάχνουμε, για να δούμε τι έφταιξε και να το διορθώσουμε για τον επόμενο τοίχο παρά να πέσει ολόκληρος ύστερα από την κατασκευή του.

(έχει να κάνει και με τη φυσική τάξη των πραγμάτων. Όλα αναπτύσσονται και καλλιεργούνται σταδιακά, άνθρωποι, ζώα, φυτά)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
napstor
Δραστήριο μέλος


ο γονιος εχει την πεποιθηση οτι η γνωμη του θα περναει παντα στο παιδι του.επειδη νομιζει οτι του ανηκει,ξεχνωντας ολα αυτα που εκανε και ηθελε οταν ηταν μικρος.Αυτό είναι πρόβλημα των γονέων, από που κι ως που πουλάνε νταβατζιλίκι στο παιδί τους;
αλλα ας μην τους κατηγορουμε γιατι θα βρεθουμε στη θεση τους καποια στιγμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος


Σε ευχαριστω πολυ, αλλα αυτο δε σημαινει πως εχω και δικαιο...για foreverfreak μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cheery
Πολύ δραστήριο μέλος


ο γονιος εχει την πεποιθηση οτι η γνωμη του θα περναει παντα στο παιδι του.επειδη νομιζει οτι του ανηκει,ξεχνωντας ολα αυτα που εκανε και ηθελε οταν ηταν μικρος.
αλλα ας μην τους κατηγορουμε γιατι θα βρεθουμε στη θεση τους καποια στιγμη.
επεκτεινεται κι αλλο το θεμα

το οτι ολοι ισως γινουμε καποτε γονεις δε σημαινει απαραιτητα πως θα μεγαλοσουμε τα παιδια μας με τον ιδιο τροπο-απαιτώντας βαθμους
αυτο δεν ειναι δικαιολογια για τη συμπεριφορα καποιων
προτεινω να συνεχισουμε στα οφφ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
beautiful loser
Πολύ δραστήριο μέλος


Εντελως θεωρητικα ειναι ολοι απεναντι στους νομους ισοι , απο τοτε που οι ανθρωποι πλησιασαν ο ενας τον αλλον υπαρχει ανισοτητα , η δομη του συστηματος απλα εκφραζει αυτο το αποφθεγμα.Όλοι είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Κανονικά μέσω της ποινής μαθαίνει κάποιος. Ο καθένας έχει μυαλό και πράττει ότι αυτός νομίζει σωστό. Αν ξαναεπιχειρήσει να αντιγράψει, ενδέχεται να τιμωρηθεί ξανά. Γνωρίζει τις ενδεχόμενες συνέπειες των πράξεων του και πράττει αναλόγως.
Δεν ειμαστε ζωα να μαθαινουμε το καθε μαθημα που θεωρει ο εκαστοτε νομος σωστο , εχουμε νοηση και θα σκεφτουμε αναλογα με το τι ειμαστε εαν η αποφαση ειναι σωστη ή οχι.Οι νομοι δεν ειναι κανουν κατι το διαφορετικο απο το να διαιωνίζουν την κοινωνια , δεν εκφραζουν το ειναι σωστο αλλα τι πρεπει να γινει ωστε να υπαρχει αυτο μεσα στο οποιο ζουμε.
Πιστευω λοιπον οτι ειναι τουλαχιστον αυθαιρετο συμπερασμα να λεμε πως επειδη υπαρχουν ποινες που διαδασκουν το να μην γινει μια "παρανομη" πραξη ο ανθρωπος θα καταλαβει οτι αυτη η πραξη ειναι λαθος και θα προσαρμοστει στις απαιτησεις τις κοινωνιας , δεν ειναι τοσο απλη η ανθρωπινη νοηση , με βαση το τι ειναι και τι συμβαινει μπορει να προσπαθησει να δει περα απο αυτο και να την παραβιασει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος


Τhat's my point!! Με καλυψες σχεδον στα παντα...Εντελως θεωρητικα ειναι ολοι απεναντι στους νομους ισοι , απο τοτε που οι ανθρωποι πλησιασαν ο ενας τον αλλον υπαρχει ανισοτητα , η δομη του συστηματος απλα εκφραζει αυτο το αποφθεγμα.
Δεν ειμαστε ζωα να μαθαινουμε το καθε μαθημα που θεωρει ο εκαστοτε νομος σωστο , εχουμε νοηση και θα σκεφτουμε αναλογα με το τι ειμαστε εαν η αποφαση ειναι σωστη ή οχι.Οι νομοι δεν ειναι κανουν κατι το διαφορετικο απο το να διαιωνίζουν την κοινωνια , δεν εκφραζουν το ειναι σωστο αλλα τι πρεπει να γινει ωστε να υπαρχει αυτο μεσα στο οποιο ζουμε.
Πιστευω λοιπον οτι ειναι τουλαχιστον αυθαιρετο συμπερασμα να λεμε πως επειδη υπαρχουν ποινες που διαδασκουν το να μην γινει μια "παρανομη" πραξη ο ανθρωπος θα καταλαβει οτι αυτη η πραξη ειναι λαθος και θα προσαρμοστει στις απαιτησεις τις κοινωνιας , δεν ειναι τοσο απλη η ανθρωπινη νοηση , με βαση το τι ειναι και τι συμβαινει μπορει να προσπαθησει να δει περα απο αυτο και να την παραβιασει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
deadhorse
Εκκολαπτόμενο μέλος


1: Μεχρι στιγμης εχεις αναφερει δυο φορες οτι υποστηριζουμε τη μαθητρια επειδη εχουμε τυψεις η γιατι θιγονατι προσωπικα μας συμφεροντα... Δηλαδη αποκλειεις το ενδεχομενο καποιος εδω μεσα να μην εχει ποτε αντιγραψει και απλως να παιρνει το μερος των μαθητων επειδη θεωρη αδικη και υπερβολικα σκληρη την ποινη?? Δεν ειναι καλο να φτανεις στην υπερβολη με τα λεγομενα σου... Βεβαια το ενδεχομενως που χρησιμοποιεις μετριαζει καπως τη θεση σου,οποτε εισαι οκ!! Οσο γαι τη χρυση και αγια επιτηρητρια, την προστατρια των νομων και της ταξης, το οτι δεν πηγε κατευθειαν στην υπευθυνη καθηγητρια δεν το κανε για να βοηθησει τους μαθητες, αλλα για να μην υποψιαστουν τιποτα!! Ουτως η αλλως το σκονακι ειχε ηδη δωθει!!!
Όσον αφορά τις "τύψεις" δεν είπα ευθέως πως όποιος υποστηρίζει τη μαθήτρια τις έχει. Ρώτησα, αναρωτήθηκα αν την υπερασπίζονται επειδή κάνουν κι αυτοί το ίδιο.
Όσον αφορά τη καθηγήτρια τώρα, θεωρώ πως απ' τη στιγμή που κάνει τη δουλειά της (εντολές ακολουθεί στη περίπτωση μας) και υπάρχει οποιαδήποτε αντίδραση, γίνεται επειδή θίγονται τα όποια συμφέροντα κάποιου. Αν εγώ αντιγράψω και τιμωρηθώ, αν αντιδράσω θα είναι επειδή δεν με άφησαν να αντιγράψω και μηδενίστηκα, πως να το κάνουμε. Δεν είναι κακό να το παραδεχτεί κανείς.
2:Το να φτανουμε απο ενα απλο σκονακι στην κριση αξιων που επικρατει στην εποχη μας ειναι τουλαχιστον γελοιο!! Και για να προλαβω τους αρνητικους χαρακτηρισμους, προσωπικα και ιδεολογικα και κομματικα ειμαι κατα της καταστασης που επικρατει στη σημερινη Ελλαδα, αλλα δε νομιζω πως το θεμα αυτο πρεπει να συζητηθει εδω...
Μα κάτι ωθεί κάποιον να κάνει ένα σκονάκι, αυτό είναι ξεκάθαρο. Κατά τη γνώμη σου τι είναι αυτό το "κάτι";
3:Ολοι ειναι ισοι απεναντι στους νομους?? Μα που ζεις?? Μηπως εχεις πλασει με τη φαντασια σου εναν ιδανικο κοσμο στον οποιο ολοι ειναι ισοτιμοι και αντιμετωπιζονται δικαια?? Τουλαχιστον στο δικο μου σχολειο αυτο δεν ισχυει, αλλα ο καθηγητης τιμωρει ειτε με ωριαια αποβολη ειτε με μηδενισμο συνηθως τους μαθητες απεναντι στους οποιους ειναι αρνητικα προδιαθετειμενος!! Συμφωνω οτι μεσω της ποινης μαθαινει καποιος, αλλα αν πριν απο την ποινη δεν υπαρχει η συμβολη και η επιπληξη τοτε η ποινη θεωρειται παραλογη... Επισης μια τετοιου ειδους ποινη δεν μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να τσακισει το ηθικο του μαθητη!! Ας μην ξεχναμε πως οι <θυτες> ειναι ακομη παιδια!!
Επαναδιατυπώνω λοιπόν... Όλοι πρέπει να είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Αν ο καθηγητής στο σχολείο σου, κάνει όντως ότι λές τότε είναι κατακριτέος και δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Οι μαθητές γνωρίζουν ότι σε περίπτωση αντιγραφής ενδέχεται να μηδενιστούν. Αυτό από μόνο του είναι μια μορφή υπενθύμησης. Επίσης οι καθηγητές πολλές φορές, πρίν την έναρξη του διαγωνήσματος ή ακριβώς τη στιγμή της έναρξης λένε στους μαθητές "Δεν αντιγράφουμε, μόνοι μας" και τέτοια.
Αν και φαινεσαι εξυπνος ανθρωπος και ειμαι σιγουρος πως το εχεις καταλαβει, ολα τα παραπανω δεν τα λεω για να σου παω κοντρα, αλλα για να υποστηριξω την αποψη μου, που τυχαινει να ειναι αντιθετη!! Αλλωστε μεσω μιας ωριμης διαφωνιας προκυπτει ενας εποικοδομητικος διαλογος και τελικα ενα γενικο συμπερασμα...
Αλίμονο διάλογο κάνουμε, ούτε πρόκειται να πλακωθούμε ούτε τίποτα.
-----------------------------------------
Δεν ειμαστε ζωα να μαθαινουμε το καθε μαθημα που θεωρει ο εκαστοτε νομος σωστο , εχουμε νοηση και θα σκεφτουμε αναλογα με το τι ειμαστε εαν η αποφαση ειναι σωστη ή οχι.
Βεβαίως, αν εγώ αποφασίσω πως δε θέλω να μάθω αρχαία σημαίνει πως δεν με ενδιαφέρουν οπότε δεν με ενδιαφέρει και ο βαθμός. Συνεπώς αν προσπαθήσω να αντιγράψω απλά και μόνο για να πάρω βαθμό, είμαι υποκριτής.
Οι νομοι δεν ειναι κανουν κατι το διαφορετικο απο το να διαιωνίζουν την κοινωνια , δεν εκφραζουν το ειναι σωστο αλλα τι πρεπει να γινει ωστε να υπαρχει αυτο μεσα στο οποιο ζουμε.
Πιστευω λοιπον οτι ειναι τουλαχιστον αυθαιρετο συμπερασμα να λεμε πως επειδη υπαρχουν ποινες που διαδασκουν το να μην γινει μια "παρανομη" πραξη ο ανθρωπος θα καταλαβει οτι αυτη η πραξη ειναι λαθος και θα προσαρμοστει στις απαιτησεις τις κοινωνιας , δεν ειναι τοσο απλη η ανθρωπινη νοηση , με βαση το τι ειναι και τι συμβαινει μπορει να προσπαθησει να δει περα απο αυτο και να την παραβιασει.
Ε ναι, επειδή δεν υπάρχουν φυσικοί νόμοι να δεσμεύσουν τον άνθρωπο, δημιούργησε δικούς του και βάση αυτών των νόμων θεωρούμε κάτι σωστό, ηθικό, παράνομο. Βάση λογικής όμως δε μπορεί να καταλάβει κάποιος πως η αντιγραφή δεν είναι σωστή;
Ωραία, εγώ είπα πριν πως η ποινή θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Ο μηδενισμός δεν είναι ένα μέσω "σωφρονισμού";
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος


Θα σου πω το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο, απλα και μονο σαν ιδεα... Τα παιδια στο γυμνασιο, επειδη ακριβως δεν εχουν την απαιτουμενη ωριμοτητα, πολλες φορες γινονται πολλοι σκληρα με τους αλλους!! Θεωρουν τον εαυτο τους ανωτερο, σνομπαρουν και συχνα αποκλειουν απο το κοινωνικο συνολο τους μαθητες που δεν τα καταφερνουν εξισου καλα... Χαρακτηριστικα θυμαμαι την περιπτωση μιας κοπελας στο φορουμ, candygirl πρεπει να λεγοτανε, που επεδειξε παρομοια συμπεριφορα αν και μετα βεβαια εδειξε πως μετανιωσε!! Ακομα και καποιοι κομπλεξικοι γονεις δινουν συμβουλες στα παιδια τους να κανουν παρεα με τους καλους μαθητες και οχι με τους αδυναμους, για να μην τους χαλασουν... Ελεος πια!! Ενας αλλος πιθανος λογος ειναι οτι ισως προσπαθουν να αποδειξουν στον κοινωνικο περιγυρο (ειτε μιλαμε για συγγενεις, ειτε για φιλους) οτι μπορουν να τα καταφερουν, επειδη λανθασμενα πιστευουν πως απο αυτο κρινεται η αξια τους ως ανθρωποι... Οπως καταλαβαινεις το καθε παιδι σκεφτεται διαφορετικα και σε καμια περιπτωση δε μπορουμε να συγκρινουμε το σκονακι με αλλες σοβαροτερες παρανομιες, οπως π.χ τη φοροδιαφυγη!!Μα κάτι ωθεί κάποιον να κάνει ένα σκονάκι, αυτό είναι ξεκάθαρο. Κατά τη γνώμη σου τι είναι αυτό το "κάτι";
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.