Crookshanks
Διάσημο μέλος


Στην ώρα των Αρχαίων της τρίτης Γυμνασίου η μαθήτρια που τυχαίνει να είναι αριστούχος υπέκυψε στην έντονη πίεση και στις παρακλήσεις του συμμαθητού της που ζητούσε τη βοήθειά της για μία άσκηση.
Συμπλήρωσε το χαρτάκι που της είχε στείλλει ο συγκεκριμένος μαθητής με τις καταλήξεις της άσκησης που ζητούσε. Έτυχε της προσοχής της επιτηρήτριας η οποία δεν αντέδρασε. Τα παιδιά ούτε κατάλαβαν ότι αυτή τους πρόσεξε. Ο δε μαθητής άρχισε προφανώς να αντιγράφει από το χαρτάκι τις καταλήξεις. Η επιτηρήτρια βγήκε από την αίθουσα λίγα λεπτά μετά και ειδοποίησε την υπεύθυνη του μαθήματος, Αποτέλεσμα - μηδενίστηκαν και ο μαθητής που αντέγραψε αλλά και η μαθήτρια που επέστρεψε συμπληρωμένο το χαρτάκι.
Οι "έντονες πιέσεις και παρακλήσεις" δεν έπεσαν στην προσοχή της;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος


Απλά έτυχε να την δει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mission possible
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαρουλάκι
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος


Ως μαθητής δε μου αρέσει αυτό που έγινε. Καθώς όλα τα έχουμε λυμμένα στη παιδεία μας και μας έφταιξε ένα σκονάκι;;;;
Ως παιδαγωγός όμως δεν είναι ορθό να τον αφήσεις. Δεν πρέπει να λες "Άσε τον εαυτό του βλάπτει...ή σιγά μωρέ...παιδί είναι...".Μέγα λάθος. Μας φαίνονται μικρά αυτά αλλά από αυτά τα μικρά κρίνεται η πορεία του καθενός. Μπαίνει στν νοοτροπία του "Έλα σιγά μωρέ...και τί έγινε;; Ή θα μάθει να "κλέβει" ή να κάνει πιτσικουλιές..."κάτι που γίνεται μετέπειτα. Εάν τον μηδενίσει (ξέρω σκληρό), όμως με αυτόν τον τρόπο θα μάθει πως υπάρχουν κανόνες...Και όποιος δεν τους τηρεί τιμωρείται.
Αυτά που γίνονται με τους βουλευτές και που καν΄'ενας δεν τιμωρείται ΔΕΝ είναι τυχαίο...Τϊποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτόν τον κόσμο... Το σχολείο είναι ο καθρέφτης της αυριανής κοινωνίας...."
Ξαναλέω ως μαθητής δε μου αρέσει...ΑΝ ήμουν καθγητής όμως θα αναγκαζ¨ομουν να το κάνω...Για το καλό αυτού και όχι γιατί είμαι μίζερος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nefi
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


εδω δε ρωτησαν γιατι αντιγραφουν - απλως επεβαλαν ποινη / δε θα επρεπε να γινουν συστάσεις πρώτα;
Σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ έχεις δίκιο.
δείτε την ερώτηση 15 του ασέπ
να κάνει στο μαθητή χαμηλόφωνη παρατήρηση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mefistofelis
Δραστήριο μέλος


-----------------------------------------
εγω αν ημουν στν θεση τς καθηγητριας θα εκανα τα ''στραβα ματια''....το βρισκω υπερβολικο να μηδενισει τσ κολες κ απορω με τα ατομα που συμφωνουν εσεις δν βρεθηκατε ποτε σε παρομοια θεση?
και θα περάσει στην σχολή σου αυτός που αντέγραψε, (και λογικά είναι τεμπέλης και αδιάφορος σε όλες τις πτυχές της ζωής του) και θα σου φάει εσένα τη θέση που έκατσες και κωλοξεσκίστηκες και έβαλες και 5 κιλά. όχι κύριε. όποιος θέλει αντιγραφές θα παίρνει και το ρίσκο που τους αναλογεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρκ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εχω βοηθησει πολλες φορες ιδιως στα διαγωνισματα Φυσικης και αρκετες φορες αναρωτιεμαι αν ειναι σωστοτερο να μην βοηθησω. Αλλα δεν μπορω να μην το κανω. Αισθανομαι ασχημα. Αλλα και αφου βοηθησω αισθανομαι ασχημα! Γιατι ετσι δεν μαθαινει ο αδιαβαστος. Απλα παιρνει εναν βαθμο που δεν αξιζει με αποτελεσμα να αδικηθουν οι υπολοιποι.
Οπως και να εχει ομως αν βοηθησω διακινδυνευω μηδενισμο και εφοσον αποδεχομαι το ρισκο, το φταιξιμο ειναι ξεκαθαρα δικο μου. Και την εχω πληρωσει δυο φορες, ευτυχως οχι πολυ. Αλλα δεν παραπονιεμαι. Αυτοι ειναι οι κανονες. Θες να τους αψηφησεις;Καντο, αλλα αν σε πιασουν θα υποστεις τις συνεπειες. Και ειναι δικαιο πιστευω να τιμωρεισαι σε τετοια περιπτωση.
Οσο για τα λεγομενα περι αναπτυσσομενου χαφιεδισμου, πιστευω οτι ειναι εντελως ανεδαφικα.
Η σωστη ενεργεια ειναι να συνεχισει κανεις στο γραπτο του. Ετσι, ο αλλος ισως στρωθει να διαβασει στο μελλον. Δεν ειπαμε να το καρφωσει στον επιτηρητη. Απλα να τον αγνοησει. Οσο δυσαρεστο και αν ειναι.
Αυτα.Και συγνωμη για την πολυλογια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


Σε ποιον από τους παρακάτω παράγοντες οφείλει να στηρίζει λιγότερο την παιδαγωγική του αυθεντία ο σύγχρονος εκπαιδευτικός;
α) Στα θεσμοθετημένα δικαιώματα που απορρέουν από τη θέση του
β) Στην εξειδικευμένη γνώση που κατέχει ως ειδικός της εκπαίδευσης
γ) Στο προσωπικό ενδιαφέρον για τους μαθητές του δ
δ) Στη σύμφυτη με το διδακτικό έργο δικαιοδοσία του εκπαιδευτικού να χρησιμοποιεί ποινές και αμοιβές
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cogito ergo sum
Πολύ δραστήριο μέλος


Σε ό,τι λες έχεις απόλυτο δίκιο. Ο μηδενισμός όμως της μαθήτριας που (κακώς) βοήθησε δεν είναι υπερβολικός; Πιστεύεις πως αποτελέσματα θα είχε μόνο αυτή η ακρότητα και όχι μία απλή επίπληξη;Εγω διαφωνω με τη λογικη ενταξει ο αντιγραφεας αλλα η αριστουχος σε τι εφταιξε. Εφταιξε περισσοτερο αυτη!Γιατι ο αδιαβαστος θα τα κανει σκατα μια, δυο, τρεις, καποτε θα κατσει να διαβασει. Και μονο τοτε θα προχωρησει. Ετσι αντι για καλο κανεις κακο οταν βοηθας στα διαγωνισματα.
Εχω βοηθησει πολλες φορες ιδιως στα διαγωνισματα Φυσικης και αρκετες φορες αναρωτιεμαι αν ειναι σωστοτερο να μην βοηθησω. Αλλα δεν μπορω να μην το κανω. Αισθανομαι ασχημα. Αλλα και αφου βοηθησω αισθανομαι ασχημα! Γιατι ετσι δεν μαθαινει ο αδιαβαστος. Απλα παιρνει εναν βαθμο που δεν αξιζει με αποτελεσμα να αδικηθουν οι υπολοιποι.
Οπως και να εχει ομως αν βοηθησω διακινδυνευω μηδενισμο και εφοσον αποδεχομαι το ρισκο, το φταιξιμο ειναι ξεκαθαρα δικο μου. Και την εχω πληρωσει δυο φορες, ευτυχως οχι πολυ. Αλλα δεν παραπονιεμαι. Αυτοι ειναι οι κανονες. Θες να τους αψηφησεις;Καντο, αλλα αν σε πιασουν θα υποστεις τις συνεπειες. Και ειναι δικαιο πιστευω να τιμωρεισαι σε τετοια περιπτωση.
Οσο για τα λεγομενα περι αναπτυσσομενου χαφιεδισμου, πιστευω οτι ειναι εντελως ανεδαφικα.
Η σωστη ενεργεια ειναι να συνεχισει κανεις στο γραπτο του. Ετσι, ο αλλος ισως στρωθει να διαβασει στο μελλον. Δεν ειπαμε να το καρφωσει στον επιτηρητη. Απλα να τον αγνοησει. Οσο δυσαρεστο και αν ειναι.
Αυτα.Και συγνωμη για την πολυλογια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


15 Αν υποτεθεί ότι κατά τη διάρκεια ενός γραπτού διαγωνίσματος ένας μαθητής αντιγράφει από το βιβλίο του, ποια αντίδραση του εκπαιδευτικού θεωρείτε παιδαγωγικώς ορθή στην περίπτωση αυτή;
α) Να μην κάνει καμία παρατήρηση εκείνη τη στιγμή, αλλά να κατεβάσει βαθμό στη βαθμολόγηση του γραπτού του μαθητή.
β) Να κάνει στο μαθητή χαμηλόφωνη παρατήρηση.
γ) Να επιπλήξει το μαθητή, ώστε να συνετιστούν και οι υπόλοιποι.
δ) Να αποφύγει να κάνει κάποια αναφορά.
Στη δική μας περίπτωση το παράπτωμα ήταν ακόμα πιο μικρό (ζήτησε βοήθεια από συμμαθήτριά του). και εμείς εξαντλούμε τα όρια της αυστηρότητάς μας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρκ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Οχι νομιζω οτι δεν ειναι υπερβολικος γιατι αν μου εκαναν το ιδιο και εμενα εκεινες τις φορες που βοηθησα και με επιασαν δεν θα το ξανακανα.Ο μηδενισμός όμως της μαθήτριας που (κακώς) βοήθησε δεν είναι υπερβολικός; Πιστεύεις πως αποτελέσματα θα είχε μόνο αυτή η ακρότητα και όχι μία απλή επίπληξη;
Ενω ετσι υπο συνθηκες θα βοηθησω ξανα.
Επισης, μετα απο αυτο δεν θα ξανακανει κανεις κατι τετοιο. Σκληρο μεν αλλα απαραιτητο απο πολλες αποψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cogito ergo sum
Πολύ δραστήριο μέλος


Πέραν του τι πρέπει να πράττεται από τους εκπαιδευτικούς (από παιδαγωγικής άποψης) τέτοιοι παραδειγματισμοί είναι ακραίοι. Η μαθήτρια βοήθησε το συμμαθητή της και κακώς το έκανε. Με μία επίπληξη θα συνετιζόταν μιας και δε θα ήθελε να επακολουθήσει ο μηδενισμός της κόλλας της, που τελικώς συνέβη.Οχι νομιζω οτι δεν ειναι υπερβολικος γιατι αν μου εκαναν το ιδιο και εμενα εκεινες τις φορες που βοηθησα και με επιασαν δεν θα το ξανακανα.
Ενω ετσι υπο συνθηκες θα βοηθησω ξανα.
Επισης, μετα απο αυτο δεν θα ξανακανει κανεις κατι τετοιο. Σκληρο μεν αλλα απαραιτητο απο πολλες αποψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρκ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σε εκεινο το διαγωνισμα και στα επομενα 2-3, μαλλον οχι, αλλα στο μελλον θα το ξανακανε. Επισης, ετσι κοπηκαν τα φτερα και των αλλων που ισως να βοηθουσαν. Πολλες φορες τρωει κανεις σκληρες τιμωριες για παραδειγματισμο οχι μονο του ιδιου αλλα και των υπολοιπων.Με μία επίπληξη θα συνετιζόταν μιας και δε θα ήθελε να επακολουθήσει ο μηδενισμός της κόλλας της, που τελικώς συνέβη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cogito ergo sum
Πολύ δραστήριο μέλος


Σε εκεινο το διαγωνισμα και στα επομενα 2-3, μαλλον οχι, αλλα στο μελλον θα το ξανακανε. Επισης, ετσι κοπηκαν τα φτερα και των αλλων που ισως να βοηθουσαν. Πολλες φορες τρωει κανεις σκληρες τιμωριες για παραδειγματισμο οχι μονο του ιδιου αλλα και των υπολοιπων.
Αναλογικά θα μπορούσες να φυλακίσεις κάποιον για Χ μήνες, εξαιτίας κλοπής τσιχλών (δε βρήκα κάτι μικρότερης αξίας

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.