Πειθαρχική συμπεριφορά

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Εχουν διατυπωθει πολλες αποψεις, αλλα εκεινες που με βρισκουν περισσοτερο συμφωνο ειναι αυτες της αλεκας και της razor!! Η ποινη αυτη ειναι περα για περα υπερβολικη για πολλους και διαφορους λογους... Πρωτα απ'ολα η επιτηρητρια θα μπορουσε να παρει απλως το σκονακι και να κανει επιπληξη στους μαθητες!! Με αυτο τον τροπο και τα συγκεκριμενα παιδια θα διορθωνονταν και οι υπολοιποι μαθητες θα παραδειγματιζονταν... Μια τοσο ακραια ποινη δε μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να εξαγριωσει το μαθητη, να σιχαθει το σχολειο και να φτασει στα ακρα!! Επισης ο ρολος του σωστου παιδαγωγου ειναι να συμβουλευει, να συμπαραστεκεται και να βοηθαει το μαθητη να γινει καλυτερος και οχι να τον τιμωρει τοσο σκληρα, γιατι πολυ απλα ετσι δε θα μπορεσει να πετυχει το στοχο του... Τελος, ειναι τρομερα αδικο ο μαθητης που <σφυριζει> στον απεναντι του την απαντηση να μενει ατιμωρητος και να την πληρωνει μονο εκεινος που ειχε την τολμη να γραψει την απαντηση!! Αν θεωρειτε τα λεγομενα μου λανθασμενα σας δινω το ελευθερο να πεσετε να με φατε...

Αντίφαση.

δεν ειπα πως ειναι μελι γαλα αλλα δεν βλεπω κατι ουσιαστικο να γινεται γι αυτο,επισης τι παει να πει παρανομια ποιος οριζει τι ειναι παρανομο και τι οχι?Το οτι εμεις εχουμε αποδεκτη οτι αυτο και αυτο θα το θεωρουμε παρανομο δεν σημαινει και πως ετσι οντως ειναι.Επισης παρανομια δεν πιστευω πως θωρειται η βοηθεια εστω και τελευταια στιγμη απο εναν συμμαθητη.Μονο εγκληματια δεν το βγαλατε..

Κάτσε ρε συ, το σχολείο έχει νόμους, άγραφους και μη. Το να αντιγράφεις δεν είναι παράνομο; Αν είναι στις εξετάσεις και στα διαγωνίσματα να μη γράφει ο καθένας μόνος του αλλά όλη η τάξη μαζί και στο τέλος να παραδίδει μία μόνο κόλλα, αποτέλεσμα της συνεργασίας. Γιατί κάποιος να σκίζεται στο διάβασμα αφού μπορεί να αντιγράψει; Και θα περάσει στο πανεπιστήμιο έτσι, μετά στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει την αντιγραφή και δε θα μάθει τίποτα, θα πάρει κουτσά στραβά το διπλωματάκι και θα βγει στην αγορά εργασίας. Αν γίνει ιδιωτικός υπάλληλος όλα καλά, αν όμως γίνει γιατρός και δε μπορεί να κάνει τη δουλειά του, θα υπάρξει ένα πρόβλημα θαρρώ.

Βοήθεια τελευταίας στιγμής; Η κοπέλα ήξερε ότι αυτό που έκανε μπορούσε να έχει ανάλογες επιπτώσεις και όμως το έκανε. Συμμετείχε κι αυτή στην αντιγραφή.

Αν γίνει μια ληστεία από 2 άτομα και όπως φεύγουν χωριστούν και ο ένας πάρει όλη τη λεία και τους πιάσουν, αυτός που δε πήρε τίποτα δε θα κατηγορηθεί για συμμετοχή στη ληστεία και θα αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
μηπως ομως η καθηγητρια εξαντλησε τα ορια της ποινης; μηπως η ποινη ειναι υπερβολικα αυστηρη; επρεπε να βγει απο την αιθουσα για να ειδδποιησει την υπευθυνη καθηγητρια; ή επρεπε να αντιδρασει αμεσα, δηλαδη τη στιγμη που γινοταν το παραπτωμα; ενω βγαινοντας απο την ταξη φαινεται να υπερβαινει του ζηλου της. οι περισσοτεροι καθηγητες κανουν μια επιπληξη και αυτη αρκει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Έχω μια απορία, λίγο άσχετη με το θέμα, αλλά παρακαλώ κάποιον να μου τη λύσει.

Φανταζόμαστε το μαθητή που ζήτησε βοήθεια εν ώρα διαγωνίσματος σαν έναν άνθρωπο ο οποίος στη μετ' έπειτα ζωή του θα εφαρμόζει παρόμοιες τακτικές, ενάντια στους νόμους.

Έχει ασχοληθεί κανείς με τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα που απειλούν την κοινωνία μας;

Συζητάμε για ασήμαντα προβλήματα, προβλήματα των οποίων η λύση είναι εύκολη.

Η αντίληψη "κάνω σκονάκι" πηγάζει από κάπου αλλού, αυτή τη ρίζα πρέπει να καταστρέψουμε.

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για το τι θα γίνει αν συνεχίστει η κατάσταση και ούτε να αμπελοφιλοσοφούμε για την τέλεια κοινωνία. Πράξεις χρειάζονται, και σίγουρα δεν είναι ο μηδενισμός δύο γραπτών. Είναι ένα λιθαράκι, αλλά ένας τοίχος δε φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι. Καλώς ή κακώς, χρειάζονται άλλες πράξεις

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
μονο εκει φαινεται η αλληλεγγυη; μηπως εισαι λιγο αυστηρος; εμενα αν καποιος μου ζητουσε κατι απεγνωσμενα θα τον βοηθουσα πιστευω. κανενας μας δεν εχει ποτε δεχθει βοηθεια από κανενα; πας αναμαρτητο πρωτος τη λιθο βαλετω.

Καλά, τα παραδείγματα που έδωσα ήταν μόνο λίγα από αυτά που υπάρχουν. Απλά σύγκρινα έναν καλό λόγο για να δείξεις αλληλεγγύη με τη δήθεν αλληλεγγύη της αντιγραφής.

Δεν αρνούμαι πως όταν κάποιος σου ζητάει κάτι, παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες. Τι εννοώ... μπορεί να είναι φίλος σου, μπορεί να τον λυπηθείς, μπορεί να μη θες να νευριάσει και να σε βάλει στο μάτι, μπορεί να θες να τον ξεφορτωθείς κλπ Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο και η προσωπικότητα σου. Μπορείς να τον βοηθήσεις ή να αρνηθείς να το κάνεις. Το πώς θα το αρνηθείς αφήνεται στη κρίση σου. Αν δε θες να φανείς κακός, μπορείς να το κάνεις πλαγίως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
Αντίφαση.



Κάτσε ρε συ, το σχολείο έχει νόμους, άγραφους και μη. Το να αντιγράφεις δεν είναι παράνομο; Αν είναι στις εξετάσεις και στα διαγωνίσματα να μη γράφει ο καθένας μόνος του αλλά όλη η τάξη μαζί και στο τέλος να παραδίδει μία μόνο κόλλα, αποτέλεσμα της συνεργασίας. Γιατί κάποιος να σκίζεται στο διάβασμα αφού μπορεί να αντιγράψει; Και θα περάσει στο πανεπιστήμιο έτσι, μετά στο πανεπιστήμιο θα συνεχίσει την αντιγραφή και δε θα μάθει τίποτα, θα πάρει κουτσά στραβά το διπλωματάκι και θα βγει στην αγορά εργασίας. Αν γίνει ιδιωτικός υπάλληλος όλα καλά, αν όμως γίνει γιατρός και δε μπορεί να κάνει τη δουλειά του, θα υπάρξει ένα πρόβλημα θαρρώ.

Βοήθεια τελευταίας στιγμής; Η κοπέλα ήξερε ότι αυτό που έκανε μπορούσε να έχει ανάλογες επιπτώσεις και όμως το έκανε. Συμμετείχε κι αυτή στην αντιγραφή.

Αν γίνει μια ληστεία από 2 άτομα και όπως φεύγουν χωριστούν και ο ένας πάρει όλη τη λεία και τους πιάσουν, αυτός που δε πήρε τίποτα δε θα κατηγορηθεί για συμμετοχή στη ληστεία και θα αντιμετωπίσει τη δικαιοσύνη;
Ναι αλλα με το να τους τιμωρησει δεν λυνει το προβλημα αλλα παραμενει ιδιο,δεν δινει ουσιαστικα το νοημα του γιατι δεν πρεπει να αντιγραφουν..Δεν ειπα εγω να αντιγραφουν ελεος,ειπα πως με την ποινη δεν θα υπαρξει ουσιαστικο αποτελεσμα οποιος θελησει να το κανει θα το ξανακανει. Επισης μη συγκρινεις ληστεια και αντιγραφη ελεος,οχι και εγκλημα η αντιγραφη.Αν δεν υπηρχε λογος δεν θα αντιγραφαν καποιος ωθει σε αυτο,ειπα και πριν δεν το επικροτω αλλα οχι να φτανουμε και στα ακρα το θεμα ειναι να το καταλαβουν οχι απλα να φανε μια τιμωρια και οκ οποιον παρει ο χαρος..
-----------------------------------------
:iagree:
Έχω μια απορία, λίγο άσχετη με το θέμα, αλλά παρακαλώ κάποιον να μου τη λύσει.

Φανταζόμαστε το μαθητή που ζήτησε βοήθεια εν ώρα διαγωνίσματος σαν έναν άνθρωπο ο οποίος στη μετ' έπειτα ζωή του θα εφαρμόζει παρόμοιες τακτικές, ενάντια στους νόμους.

Έχει ασχοληθεί κανείς με τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα που απειλούν την κοινωνία μας;

Συζητάμε για ασήμαντα προβλήματα, προβλήματα των οποίων η λύση είναι εύκολη.

Η αντίληψη "κάνω σκονάκι" πηγάζει από κάπου αλλού, αυτή τη ρίζα πρέπει να καταστρέψουμε.

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για το τι θα γίνει αν συνεχίστει η κατάσταση και ούτε να αμπελοφιλοσοφούμε για την τέλεια κοινωνία. Πράξεις χρειάζονται, και σίγουρα δεν είναι ο μηδενισμός δύο γραπτών. Είναι ένα λιθαράκι, αλλά ένας τοίχος δε φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι. Καλώς ή κακώς, χρειάζονται άλλες πράξεις
:iagree::iagree: αυτο λεω τοσην ωρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Που την ειδες την αντιφαση ρε συ, θα με τρελανεις?? Οταν λεω να τιμωρηθει δεν εννοω να μηδενιστει, αλλα να του γινει και εκεινου καποια επιπληξη οπως ανεφερα παραπανω... Αν ομως για οποιοδηποτε λογω εφαρμοστει αυτη η αδικαιολογητη ποινη, τοτε θα πρεπει να τιμωρηθει και εκεινος που μεταφερει κατι στον απεναντι του προφορικα, δηλαδη ολη η ταξη!! Αυτο αναφερω στο παραπανω ποστ... Οπως βλεπεις δεν αντιφασκω (αυτο συνηθως το κανουν οσοι δεν εχουν επιχειρηματα), αλλα προσπαθω να ειμαι οσο το δυνατον δικαιος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Έχω μια απορία, λίγο άσχετη με το θέμα, αλλά παρακαλώ κάποιον να μου τη λύσει.

Φανταζόμαστε το μαθητή που ζήτησε βοήθεια εν ώρα διαγωνίσματος σαν έναν άνθρωπο ο οποίος στη μετ' έπειτα ζωή του θα εφαρμόζει παρόμοιες τακτικές, ενάντια στους νόμους.

Έχει ασχοληθεί κανείς με τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα που απειλούν την κοινωνία μας;

Συζητάμε για ασήμαντα προβλήματα, προβλήματα των οποίων η λύση είναι εύκολη.

Η αντίληψη "κάνω σκονάκι" πηγάζει από κάπου αλλού, αυτή τη ρίζα πρέπει να καταστρέψουμε.

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για το τι θα γίνει αν συνεχίστει η κατάσταση και ούτε να αμπελοφιλοσοφούμε για την τέλεια κοινωνία. Πράξεις χρειάζονται, και σίγουρα δεν είναι ο μηδενισμός δύο γραπτών. Είναι ένα λιθαράκι, αλλά ένας τοίχος δε φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι. Καλώς ή κακώς, χρειάζονται άλλες πράξεις

:)

σωστος. ο μηδενισμος ειναι το ακρον αωτον της αυστηροτητας. δεν ειναι αποτελεσματικος. θα πρεπε να συζητησει και με τους δυο μαθητες και να βρεθει μια πιο λογικη ποινη. αυτη η ποινη δεν ειναι αποτρεπτικη. πιστευω οτι ηρωποιεί τους μαθητες και τους κανει ινδαλμα στα ματια των συμμμαθητων τους
αντιθετα η αυστηρη καθηγητρια θα γινεται με τον καιρο ολο και πιο μισητη και απεχθης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Εσύ ποιά κοινωνία ονειρεύεσαι αλήθεια; Γιατί ωραία ακούγονται αυτά που λέμε τώρα, στην πράξη όμως τι γίνεται. Ονειρεύεσαι μια κοινωνία στην οποία η ανυπακοή στους κανόνες ερμηνεύεται ως βοήθεια στον συνάνθρωπο; Μια κοινωνία στην οποία άλλοι θα ευνοούνται από τις x,y συνθήκες και άλλοι όχι; Μια κοινωνία στην οποία δεν θα υπάρχει αντικειμενικό κριτήριο αξιολόγησης για όλους; Μια κοινωνία στην οποία οι ισχύοντες κανόνες και νόμοι θα παραβιάζονται και η επέμβαση του αρμόδιου φορέα θα θεωρείται παράλογη;

Εφόσον αντιμετωπίζουμε, πολύ σωστά, το σχολείο ως μέσο κοινωνικοποίησης καλό θα ήταν να προσπαθήσουμε να προβλέψουμε τι θα γίνει στην ουσία με την εξέλιξη των εν λόγω μαθητών και να αφήσουμε στην άκρη τα ωραία λόγια. Ο μαθητής και η μαθήτρια είναι οι ίδιοι αυριανοί πολίτες οι οποίοι θα διαπράττουν χειροπιαστά πια αδικήματα σε βάρος των συμπολιτών τους και θα το θεωρούν φυσιολογικό. Είναι οι ίδιοι πολίτες οι οποίοι θα αψηφήσουν τους νόμους επικαλούμενοι την αλληλεγγύη και τη συμπώνια προς το συνάνθρωπο. Είναι οι ίδιοι πολίτες που θα μάθουν να μην αγωνίζονται και να κατακτούν αυτό που τους αξίζει με τις δικές τους δυνάμεις αλλά με δεκανίκια. Και είναι αυτό που πραγματικά θέλουμε; Πολίτες με δεκανίκια;

Η πράξη της μαθήτριας μπορεί να φαίνεται αρχικά ωραία. Δεν το αρνούμαι κι εγώ άλλωστε πολλές φορές έχω πράξει αναλόγως, δυστυχώς. Ωστόσο πρέπει κάποτε να σκεφτόμαστε πραγματικά τον μαθητή που κάθεται απέναντί μας και πως θα τον βοηθήσουμε πραγματικά, όχι στα μάτια. Η βοήθεια που προσέφερε η μαθήτρια ήταν για τα μάτια. Και αυτό όχι γιατί ο μαθητής δε θα μάθει τελικά τους τύπους των αρχαίων. Ούτως ή άλλως δε θα τους μάθαινε ποτέ. Αλλά γιατί θα μάθει τον εύκολο τρόπο να ξεγελά τους κανόνες. Θα μάθει πως τα πράγματα δε χρειάζονται προσπάθεια αλλά κόλπα. Θα γίνει ένας κακός πολίτης, αύριο μεθαύριο και η δημοκρατία μόνο από πολίτες ''ανάπηρους'' δεν έχει ανάγκη.

Πραγματικά, αυτόν τον πολίτη θέλεις στη μελλοντική κοινωνία σου; Έναν άνθρωπο που, εφόσον κανείς δεν του έδειξε πως ακολουθεί λάθος προσέγγιση θα συνεχίσει να την ακολουθεί και σε όλη του τη ζωή; Αν ναι, τότε απλά προτιμώ να χαρακτηριστώ βάρβαρος, άπονος, σκληρός και απάνθρωπος μιας και εγώ δεν ονειρεύομαι και δε θέλω μια τέτοιου είδους κοινωνία. Θα προτιμήσω αντίθετα αυτή στην οποία οι κανόνες θα είναι κανόνες, οι νόμοι θα είναι νόμοι και όλοι θα είμαστε ίσοι απέναντί τους. Μια οργανωμένη κοινωνία χωρίς εφαρμόσιμους κανόνες, παύει να λέγεται οργανωμένη.

Όλα τα παραπάνω φαντάζουν και είναι υπερβολικά. Αυτά όμως πρέπει να σκεφτεί κανείς σοβαρά, και όχι να τα βλέπει όλα επιφανειακά. :)

Ημουν σιγουρη πως θα απαντουσες σ αυτο το στυλ:P

Κοιτα, ολα τα παραπανω τα ειπα εχοντας κανει την υποθεση πως ο συγκεκριμενος μαθητης δεν αντιγραφει συστηματικα.
Τοτε, νομιζω πως βοηθεια μια δυο φορες δεν ειναι κακο. Ακομη, δεν μπορω να γινω τοσο αυστηρη ωστε για μια μικρη παρατυπια να τιμωρησω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
η εξαντληση της αυστηροτητας δεν πειθει. το αντιθετο μαλιστα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Έχω μια απορία, λίγο άσχετη με το θέμα, αλλά παρακαλώ κάποιον να μου τη λύσει.

Φανταζόμαστε το μαθητή που ζήτησε βοήθεια εν ώρα διαγωνίσματος σαν έναν άνθρωπο ο οποίος στη μετ' έπειτα ζωή του θα εφαρμόζει παρόμοιες τακτικές, ενάντια στους νόμους.

Έχει ασχοληθεί κανείς με τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα που απειλούν την κοινωνία μας;

Συζητάμε για ασήμαντα προβλήματα, προβλήματα των οποίων η λύση είναι εύκολη.

Η αντίληψη "κάνω σκονάκι" πηγάζει από κάπου αλλού, αυτή τη ρίζα πρέπει να καταστρέψουμε.

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για το τι θα γίνει αν συνεχίστει η κατάσταση και ούτε να αμπελοφιλοσοφούμε για την τέλεια κοινωνία. Πράξεις χρειάζονται, και σίγουρα δεν είναι ο μηδενισμός δύο γραπτών. Είναι ένα λιθαράκι, αλλά ένας τοίχος δε φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι. Καλώς ή κακώς, χρειάζονται άλλες πράξεις

:)

Αν θεωρείς αμπελοφιλοσοφία τη συζήτηση, είσαι ελεύθερος να φύγεις. Πράξεις για τις οποίες δεν έχουν γίνει πολύωρες συζητήσεις πριν, και για τις οποίες δεν έχει μελετηθεί και η παραμικρή λεπτομέρεια, έστω και μέσα από αμπελοφιλοσοφίες, είναι επιπόλαιες και κατ' επέκταση λανθασμένες.

Στους ανθρώπους που από τη μια καταδικάζουν τις συζητήσεις και προωθούν τις πράξεις και από την άλλη, μόνο προωθούν και δεν προτείνουν χειροπιαστές πράξεις προτείνω να ξανασκεφτούν τι προτείνουν τελικά.

Επίσης ένας τοίχος φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι όπως επίσης ένα μυαλό καλλιεργείται χρόνο με το χρόνο. Τα μεγάλα άλματα μπορεί να φαντάζουν ωραία, αλλά αφήνουν κενά.

Ακόμα, αναφορικά με τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, there's a time and place for everything και σίγουρα ο τόπος δεν είναι εδώ και ο χρόνος όχι τώρα.

Τέλος, το ασήμαντο κατά τα άλλα πρόβλημα που όμως απασχολεί περίπου 10 ανθρώπους τώρα, λύνεται εύκολα λες. Ποιά η τόσο εύκολη λύση που κανένας ακόμα δε βρήκε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
μηπως ομως η καθηγητρια εξαντλησε τα ορια της ποινης; μηπως η ποινη ειναι υπερβολικα αυστηρη; επρεπε να βγει απο την αιθουσα για να ειδδποιησει την υπευθυνη καθηγητρια; ή επρεπε να αντιδρασει αμεσα, δηλαδη τη στιγμη που γινοταν το παραπτωμα; ενω βγαινοντας απο την ταξη φαινεται να υπερβαινει του ζηλου της. οι περισσοτεροι καθηγητες κανουν μια επιπληξη και αυτη αρκει

Το ότι στην αρχή δεν είπε τίποτα και στη συνέχεια συμβουλεύτηκε την υπεύθυνη καθηγήτρια δε λέει κάτι; Δεν εξάντλησε την επιείκεια της; Γενικότερα δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρηθεί κακή η επιτηρήτρια επειδή έκανε σωστά τη δουλειά της. Όταν κάποιος κάνει σωστά τη δουλειά του αλλά ενδεχομένως θίγει κάποια προσωπικά μας συμφέροντα είναι κακός; Και μετά έχουμε παράπονο για όσους δημοσίους υπαλλήλους δε κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Το ότι οι περισσότεροι καθηγητές κάνουν μια επίπληξη οφείλεται συνήθως στο ότι γνωρίζουν τους μαθητές, έχουν καλές σχέσεις με λίγα λόγια και στο ότι όπως και με το σκονάκι, έχει επικρατήσει μια συγκεκριμένη νοοτροπία.

Έχω μια απορία, λίγο άσχετη με το θέμα, αλλά παρακαλώ κάποιον να μου τη λύσει.

Φανταζόμαστε το μαθητή που ζήτησε βοήθεια εν ώρα διαγωνίσματος σαν έναν άνθρωπο ο οποίος στη μετ' έπειτα ζωή του θα εφαρμόζει παρόμοιες τακτικές, ενάντια στους νόμους.

Έχει ασχοληθεί κανείς με τα πραγματικά σοβαρά προβλήματα που απειλούν την κοινωνία μας;

Συζητάμε για ασήμαντα προβλήματα, προβλήματα των οποίων η λύση είναι εύκολη.

Η αντίληψη "κάνω σκονάκι" πηγάζει από κάπου αλλού, αυτή τη ρίζα πρέπει να καταστρέψουμε.

Δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε για το τι θα γίνει αν συνεχίστει η κατάσταση και ούτε να αμπελοφιλοσοφούμε για την τέλεια κοινωνία. Πράξεις χρειάζονται, και σίγουρα δεν είναι ο μηδενισμός δύο γραπτών. Είναι ένα λιθαράκι, αλλά ένας τοίχος δε φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι. Καλώς ή κακώς, χρειάζονται άλλες πράξεις

:)

Σαφέστατα, εδώ το θέμα αφορά την κρίση αξιών που υπάρχει. Προσωπικά θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουν τα πράγματα, απ' τη στιγμή που κάποιοι επικροτούν παράνομες πράξεις (είτε είναι σκονάκια, είτε φοροδιαφυγή, είτε οτιδήποτε).

Ναι αλλα με το να τους τιμωρησει δεν λυνει το προβλημα αλλα παραμενει ιδιο,δεν δινει ουσιαστικα το νοημα του γιατι δεν πρεπει να αντιγραφουν..Δεν ειπα εγω να αντιγραφουν ελεος,ειπα πως με την ποινη δεν θα υπαρξει ουσιαστικο αποτελεσμα οποιος θελησει να το κανει θα το ξανακανει.

Όλοι είναι ίσοι απέναντι στους νόμους. Κανονικά μέσω της ποινής μαθαίνει κάποιος. Ο καθένας έχει μυαλό και πράττει ότι αυτός νομίζει σωστό. Αν ξαναεπιχειρήσει να αντιγράψει, ενδέχεται να τιμωρηθεί ξανά. Γνωρίζει τις ενδεχόμενες συνέπειες των πράξεων του και πράττει αναλόγως.

Επισης μη συγκρινεις ληστεια και αντιγραφη ελεος,οχι και εγκλημα η αντιγραφη.Αν δεν υπηρχε λογος δεν θα αντιγραφαν καποιος ωθει σε αυτο,ειπα και πριν δεν το επικροτω αλλα οχι να φτανουμε και στα ακρα το θεμα ειναι να το καταλαβουν οχι απλα να φανε μια τιμωρια και οκ οποιον παρει ο χαρος..

Η σύγκριση ληστεία-αντιγραφής δεν έγινε για να εξισώσω τα δύο πράγματα. Ίσως να μην κατάλαβες το συλλογισμό μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Κακούς εννοώ όσους παρανομούν ή δεν είναι σωστή στην μετέπειτα ζωή. Το έγραψα γιατί αναρωτήθηκες αν θα πρέπει κάποιο παιδί, μέσω του σχολείου να μαθαίνει να γίνεται καρφί. Το θέμα είναι να μπορεί να ξεχωρίζει το νόμιμο απ' το παράνομο.

Επειδή πιο πάνω σε είδα να γράφεις πάλι για αλληλεγγύη, ξαναλέω πως αλληλεγγύη μέσω αντιγραφής δεν υπάρχει.

Αν ένα παιδί δεχτεί επίθεση από συμμαθητές, πόσοι θα αντιδράσουν;
Αν ένα παιδί δεχτεί επίθεση από καθηγητή, πόσοι θα αντιδράσουν;
Αν ένα παιδί βιώσει μια οποιαδήποτε άσχημη κατάσταση (οικογενειακό δράμα, πρόβλημα υγεία κλπ), πόσοι θα του συμπαρασταθούν;

Εκεί φαίνεται η πραγματική αλληλεγγύη, η αλληλεγγύη μέσω αντιγραφής είναι ψευτοηθική.

Ποιος σου λεει πως κανενας δεν αντιδρα σ αυτες τις καταστασεις; Το αν εσυ η ο οποιοσδηποτε εσυ δεν αντιδρα οκ, αλλα αυτο δε σημαινει πως ολοι ειμαστε ετσι:)

Αμα δεν μαθεις απο μικρος να κοπιαζεις για να κερδισεις κατι τοτε δεν προκειται να πας μπροστα στη ζωη,ουτε επαγγελματικα ουτε προσωπικα,για αυτο θεωρω πως η ποινη ειναι σωστη.

Θελεις να μου πεις τοτε πως ολοι οσοι εχουν ζητησει βοηθεια σ ενα διαγωνισμα δε θα πανε μπροστα επαγγελματικα; Επανελαβα πως εφοσον αυτο δε γινεται συστηματικα, δεν υπαρχει λογος να ειμαστε τοσο αυστηροι. Με τη λογικη σου , ολοι οι συμμαθητες μου και εγω δε θα εξελιχθουμε....
-----------------------------------------
deadhorse το τελευταιο μηνυμα που εκανες παραθεση δεν ειναι δικο μου. Καποιος αλλος το εχει γραψει, ψαξε το και διορθωσε το παρακαλω:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Που την ειδες την αντιφαση ρε συ, θα με τρελανεις?? Οταν λεω να τιμωρηθει δεν εννοω να μηδενιστει, αλλα να του γινει και εκεινου καποια επιπληξη οπως ανεφερα παραπανω... Αν ομως για οποιοδηποτε λογω εφαρμοστει αυτη η αδικαιολογητη ποινη, τοτε θα πρεπει να τιμωρηθει και εκεινος που μεταφερει κατι στον απεναντι του προφορικα, δηλαδη ολη η ταξη!! Αυτο αναφερω στο παραπανω ποστ... Οπως βλεπεις δεν αντιφασκω (αυτο συνηθως το κανουν οσοι δεν εχουν επιχειρηματα), αλλα προσπαθω να ειμαι οσο το δυνατον δικαιος!!

Συγνώμη τότε, εγώ κατάλαβα λάθος.

Όσον αφορά λοιπόν αυτά που γράφεις, ναι να τιμωρείται κι αυτός που σφυράει τις απαντήσεις. Γιατί όχι μόνο παρανομεί αλλά ενοχλεί και τους συμμαθητές του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mission possible

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο mission possible αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
ο μηδενισμος της κολλας ειναι η εξαντληση της αυστηροτητας. ειναι η χειροτερη τιμωρια.εμενα δεν με σοφρονιζει. με κανει χειροτερο. πολυ χειροτερο. και πιο αντιδραστικο. Κανε πρωτα μια επιπληξη. τι τον αφηνεις να γραφει; για να το προσαψεις και να χαρεις με την κακια σου; φταιει ο επιτηρητης, οχι ο καθηγητης. μου θυμιζει κατι μαρτυριαρηδες που για να πετυχουν να μαρτηρησουν αφηνουν τα πραγματα να εξελιχθουν εκει που θελουν για να ικανοποιησουν την κακια τους. η να αποσπασουν τον επαινο των αυστηρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Αν θεωρείς αμπελοφιλοσοφία τη συζήτηση, είσαι ελεύθερος να φύγεις. Πράξεις για τις οποίες δεν έχουν γίνει πολύωρες συζητήσεις πριν, και για τις οποίες δεν έχει μελετηθεί και η παραμικρή λεπτομέρεια, έστω και μέσα από αμπελοφιλοσοφίες, είναι επιπόλαιες και κατ' επέκταση λανθασμένες.

Στους ανθρώπους που από τη μια καταδικάζουν τις συζητήσεις και προωθούν τις πράξεις και από την άλλη, μόνο προωθούν και δεν προτείνουν χειροπιαστές πράξεις προτείνω να ξανασκεφτούν τι προτείνουν τελικά.

Επίσης ένας τοίχος φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι όπως επίσης ένα μυαλό καλλιεργείται χρόνο με το χρόνο. Τα μεγάλα άλματα μπορεί να φαντάζουν ωραία, αλλά αφήνουν κενά.

Ακόμα, αναφορικά με τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, there's a time and place for everything και σίγουρα ο τόπος δεν είναι εδώ και ο χρόνος όχι τώρα.

Τέλος, το ασήμαντο κατά τα άλλα πρόβλημα που όμως απασχολεί περίπου 10 ανθρώπους τώρα, λύνεται εύκολα λες. Ποιά η τόσο εύκολη λύση που κανένας ακόμα δε βρήκε;





Σε σχέση με τα άλλα προβλήματα, αυτό μοιάζει ασήμαντο. Γιατί μπορεί να επηρεάζει την κοινωνία, λέω εγώ τώρα, όχι όμως στον ίδιο βαθμό με την απανθρωπιά που υπάρχει (παράδειγμα).

Να προτείνω μια λύση για το πρόβλημα; Έστω και ας πω βλακεία. Να μιλήσει στους μαθητές, μέσα από το διάλογο μπορούμε να κάνουμε θαύματα. Με το μηδενισμό, τι κατάφερε; Απλώς στεναχώρησε τα παιδιά για ένα, δύο, τρεις (; ) μήνες; Σε λίγα χρόνια θα λένε "Α αυτή η μαλακισμένη μου είχε μηδενίσει το γραπτό". Δεν πρόκειται να καταλάβουν τίποτα με το μηδενισμό.

Και επειδή γράφεις με έναν τρόπο μοναδικό (εμένα μου αρέσει, ασχέτως αν δεν ταιριάζουν οι απόψεις μας) , αυτά που λες μένουν στον άλλον, ας επιχειρήσω και εγώ κάτι τέτοιο.

Ένας τοίχος φτιάχνεται λιθαράκι λιθαράκι αλλά ένας δυνατός αέρας μπορεί να γκρεμίσει έναν τέτοιον τοίχο την ώρα που χτίζεται.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Ημουν σιγουρη πως θα απαντουσες σ αυτο το στυλ:P

Κοιτα, ολα τα παραπανω τα ειπα εχοντας κανει την υποθεση πως ο συγκεκριμενος μαθητης δεν αντιγραφει συστηματικα.
Τοτε, νομιζω πως βοηθεια μια δυο φορες δεν ειναι κακο. Ακομη, δεν μπορω να γινω τοσο αυστηρη ωστε για μια μικρη παρατυπια να τιμωρησω.

Εγώ πάλι περίμενα κάτι πιο large. :P

Διαβάζοντας το μήνυμά σου όμως, βλέπω πως μάλλον παρεξήγησα λίγο αυτά που είπες. :xixi:

Συμφωνούμε λοιπόν σε γενικές γραμμές. Προσωπικά, αν ήμουν ουδέτερος παρατηρητής στη φάση, δεν πρόκειται να έδινα σημασία. Και αυτό γιατί θεωρώ πως για μένα δεν θα ήταν αδικία. Επίσης πιστεύω πως δεν πρέπει εγώ να βοηθώ την επιτηρήτρια, αύριο μεθαύριο τον αρμόδιο φορέα, να κάνει σωστά τη δουλειά της. Πράγματα που δεν περιορίζουν τις δικές μου ελευθερίες θα τα δεχτώ, αρκεί να μην καταστρέφουν ταυτόχρονα την οργάνωση της οποίας είμαι μέρος.

Γενικά όμως δυστυχώς αυτό το παράδειγμα είναι το λιγότερο αυτού που επικρατεί σήμερα στα σχολεία, πόσο μάλλον των αντιλήψεων που το συνοδεύουν. Και σίγουρα πολλοί από εμάς έχουν ζήσει κάτι παρόμοιο αν κρίνω από τη συμμετοχή στη συζήτηση. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M4dn3sS

Δραστήριο μέλος

Ο M4dn3sS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 746 μηνύματα.
Θελεις να μου πεις τοτε πως ολοι οσοι εχουν ζητησει βοηθεια σ ενα διαγωνισμα δε θα πανε μπροστα επαγγελματικα; Επανελαβα πως εφοσον αυτο δε γινεται συστηματικα, δεν υπαρχει λογος να ειμαστε τοσο αυστηροι. Με τη λογικη σου , ολοι οι συμμαθητες μου και εγω δε θα εξελιχθουμε....


Δεν μιλησα για βοηθεια,αλλα για αντιγραφη και μιλαω για συστηματικη "χρηση" της βοηθειας,μην λεμε οτι θελουμε,σαν παιδι και εγω εχω ζητησει βοηθεια ομως ουδεποτε αντεγραψα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Ναι εγω ομως δε μιλαω για συστηματικη χρηση βοηθειας...Το ειπα και παραπανω στο Γιωργο...φιλικα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhorse

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο deadhorse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 330 μηνύματα.
Ποιος σου λεει πως κανενας δεν αντιδρα σ αυτες τις καταστασεις; Το αν εσυ η ο οποιοσδηποτε εσυ δεν αντιδρα οκ, αλλα αυτο δε σημαινει πως ολοι ειμαστε ετσι:)

Εγώ κρίνω σύμφωνα με όσα έχω δει στα σχολεία στα οποία έχω υπάρξει μαθητής. Δεν μπορώ να γνωρίζω τι γίνεται σε κάθε σχολείο. Κρίνοντας όμως από τις απόψεις που επικρατούν στους συνομηλίκους μου αλλά και σε παιδιά μικρότερων ηλικιών, δε νομίζω αυτό που είπα να μην ισχύει για μια μεγάλη μερίδα σχολείων.


το τελευταιο μηνυμα που εκανες παραθεση δεν ειναι δικο μου. Καποιος αλλος το εχει γραψει, ψαξε το και διορθωσε το παρακαλω:)

Διορθώθηκε, λάθος στο copy (πόσο ειρωνικό, σε σχέση με το θέμα :p)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
Δεν μιλησα για βοηθεια,αλλα για αντιγραφη και μιλαω για συστηματικη "χρηση" της βοηθειας,μην λεμε οτι θελουμε,σαν παιδι και εγω εχω ζητησει βοηθεια ομως ουδεποτε αντεγραψα.
δεν μπορω να καταλαβω αυτο που λες.
ειτε ζητησεις βοηθεια ειτε αντιγραψεις δεν ειναι 2 συνωνυμες εννοιες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top