Πανελλήνιες 2020 - Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Athena apo

Member

Η Athena apo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Εγώ τώρα θα πάω Τρίτη Λυκείου αρα μπορώ να μιλήσω μόνο για το τι έχω σκοπό. Θέλω αν το καταφέρω να κοιμάμαι γύρω στις 7 και μισή ώρες κάθε μέρα. Όσον αφορά της απουσίες δεν έχω σκοπό να τις εξαντλήσω. Θα δω βέβαια και τι κατάσταση θα επικρατεί στο σχολείο. Αλλά αν στα μαθήματα πετύχουμε καλούς καθηγητές που έχουν όρεξη για μάθημα πιστεύω πως και η παρακολούθηση στο σχολείο θα αξιζει τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος της χρονιάς. Αυτες είναι η σκέψεις μου. Τώρα το τι θα γίνει κατά τη διαρκεια της χρονιάς ????????
Νομίζω πως το πρόγραμμα ύπνου εξαρτάται απόλυτα από την ιδιοσυγκρασία και την ενεργητικότητα του μαθητή. Εγώ δεν ξενύχτησα ούτε μία φορά, αλλά σταματούσα το διάβασμα στις 19:00- 19:30 και έπεφτα για ύπνο στις 21:00 (με εξαίρεση μία μέρα, την Πέμπτη, οπότε είχα φροντιστήριο μέχρι τις 21:25 και κοιμόμουν στις 22:00). Ήμουν από τα λίγα παιδιά που είχαν αστείρευτη ενέργεια την επόμενη μέρα.

Όσον αφορά στις απουσίες, έλειψα περίπου 40-45 ώρες και, κυρίως, στο τέλος της χρονιάς. Η ιδέα ότι θα είσαι μόνη σου στο σχολείο μετά το Πάσχα είναι απατηλή (τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση), καθώς ΟΛΟΙ σκέπτονται ότι θα διαβάζουν μόνοι τους, κι έτσι μαζεύονται πάνω από 10 παιδιά. Σε συμβουλεύω να απουσιάζεις ΜΟΝΟ όταν το έχεις ανάγκη!

Ήμουν υποψήφιος των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Πόσες ώρες διάβαζες περίπου κάθε μέρα ;
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Εγώ τώρα θα πάω Τρίτη Λυκείου αρα μπορώ να μιλήσω μόνο για το τι έχω σκοπό. Θέλω αν το καταφέρω να κοιμάμαι γύρω στις 7 και μισή ώρες κάθε μέρα. Όσον αφορά της απουσίες δεν έχω σκοπό να τις εξαντλήσω. Θα δω βέβαια και τι κατάσταση θα επικρατεί στο σχολείο. Αλλά αν στα μαθήματα πετύχουμε καλούς καθηγητές που έχουν όρεξη για μάθημα πιστεύω πως και η παρακολούθηση στο σχολείο θα αξιζει τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος της χρονιάς. Αυτες είναι η σκέψεις μου. Τώρα το τι θα γίνει κατά τη διαρκεια της χρονιάς ????????

Πόσες ώρες διάβαζες περίπου κάθε μέρα ;
Γύρω στις 4 ώρες καθημερινά και 6-7 τα Σαββατοκύριακα.
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Έχω ακόμη μια απορία: Πόσες φορές θα ήταν καλό να κάνουμε επανάληψη όλη την υλη του κάθε μαθήματος προτού δώσουμε εξετάσεις;
(Για κάποιον που στοχεύει στο άριστα από θεωρητική κατεύθυνση)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!
 

Athena apo

Member

Η Athena apo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Παιδιά,
Για τη λογοτεχνία πως προετοιμάζεστε;
Πιστεύετε ότι είναι τόσο δύσκολο να γράψει κανείς άριστα όσο στην εκθεση;
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Παιδιά,
Για τη λογοτεχνία πως προετοιμάζεστε;
Πιστεύετε ότι είναι τόσο δύσκολο να γράψει κανείς άριστα όσο στην εκθεση;
Στην Έκθεση το άριστα είναι δύσκολο, όχι όμως ακατόρθωτο. Γνωρίζω κάποιον που έγραψε φέτος στην Έκθεση 19.7!
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Έχω ακόμη μια απορία: Πόσες φορές θα ήταν καλό να κάνουμε επανάληψη όλη την υλη του κάθε μαθήματος προτού δώσουμε εξετάσεις;
(Για κάποιον που στοχεύει στο άριστα από θεωρητική κατεύθυνση)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!
Το πόσες φορές θα κάνεις επανάληψη εξαρτάται από τις δυνατότητές σου και τον βαθμό αφομοίωσης της ύλης. Προσωπικά, ολοκλήρωσα την ύλη της Ιστορίας 3-4 φορές (με πρόγραμμα επαναλήψεων του φροντιστηρίου), ενώ την ύλη των Αρχαίων 2 φορές (του Γνωστού συγκεκριμένα, γιατί φέτος το Άγνωστο το έκανα επανάληψη μόνο μέσα από κριτήρια, χωρίς να διαβάζω θεωρία). Τα θέματα της Έκθεσης τα διάβασα συνολικά 2 φορές, ενώ τη θεωρία 3.
 

Σκεπτικιστής

Member

Ο Σκεπτικιστής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Παιδιά,
Για τη λογοτεχνία πως προετοιμάζεστε;
Πιστεύετε ότι είναι τόσο δύσκολο να γράψει κανείς άριστα όσο στην εκθεση;
Δεν θα αναλωθώ σε τετριμμένες συνταγές επιτυχίας ούτε θα αναπαραγάγω το σόφισμα ότι μόνο αυτοί που προαλείφονται για λογοτέχνες επιτυγχάνουν ικανοποιητικό βαθμολογικό αντίκρισμα. Θα αρκεστώ λέγοντας ότι, όπως συμβαίνει με κάθε μάθημα, η Έκθεση δεν πρέπει να απαξιώνεται ως επουσιώδες αντικείμενο. Η συμπερίληψη της Λογοτεχνίας καθιστά το μάθημα απαιτητικότερο και γι' αυτόν τον λόγο απαιτείται στρατηγική και μεθοδική προετοιμασία.

Ο κατεξοχήν «τρόπος προετοιμασίας» είναι η γόνιμη επαφή με κείμενα κάθε είδους· από ένα άρθρο που θα κινητοποιήσει τη σκέψη σου, από ένα ποίημα του Καβάφη, μέχρι ένα δοκίμιο του Σεφέρη. Κυκλοφορούν διάφορα βοηθήματα σύμφωνα με το νέο εξεταστικό σύστημα, ωστόσο είναι επισφαλές να τα προμηθευτείς όταν ο τρόπος συνεξέτασης παραμένει άδηλος. Οι νέοι Φάκελοι Υλικού σταχυολογούν εξαιρετικά κείμενα, σε αντιδιαστολή με τα προβληματικά τεύχη της Έκφρασης-Έκθεσης. Επομένως, το καλοκαίρι είναι μια καλή ευκαιρία να τους ξεφυλλίσεις και να εξοικειωθείς εν μέρει με τον τρόπο εξέτασης, ερχόμενη σε επαφή με ποικίλα κειμενικά είδη.
 

Qweasd

Active member

Η Qweasd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (Αθήνα) και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Έχω ακόμη μια απορία: Πόσες φορές θα ήταν καλό να κάνουμε επανάληψη όλη την υλη του κάθε μαθήματος προτού δώσουμε εξετάσεις;
(Για κάποιον που στοχεύει στο άριστα από θεωρητική κατεύθυνση)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!
Αυτό εξαρτάται από την ποιότητα της επανάληψης και από το εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο. Και εξηγούμαι, θα ακούς κατά διαστήματα από συμμαθητές σου να διατρανώνουν ότι "έβγαλαν" την ιστορία 5, 7, 10, 12 (!!!) φορές ολόκληρη και επόμενο είναι να αγχώνεσαι και να αναρωτιέσαι τι έχεις κάνει τόσο λάθος εσύ, που την έχεις "βγάλει" μονάχα μία, λόγου χάρη. Το παν είναι η ποιότητα όμως! Θα σου παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία επ'αυτού. Εγώ ολόκληρη την ύλη την έκανα επανάληψη μονάχα 2 φορές. Η μία ήταν 2 εβδομάδες προτού ξεκινήσουν επίσημα οι εξετάσεις και η δεύτερη αφού έγραψα αρχαία. Βέβαια για να πραγματωθεί αυτό το τελευταίο, κατέληξα να κοιμηθώ μονάχα μια ώρα πριν δώσω το μάθημα, κάτι που δεν σου το συνιστώ γιατί με οδήγησε σε ένα λάθος απροσεξίας, το οποίο μου στοίχησε το 100στάρι (έγραψα τελικά 98). Δεν παραθέτω το βαθμό επ'ουδενί για λόγους αυτοπροβολής αλλά για να προσεπικυρώσω τα γραφόμενά μου και να αποδείξω πως 2 καθολικές επαναλήψεις ήταν αρκετές για μια άριστη επίδοση. Ωστόσο, οφείλω να επισημάνω κάτι βασικό. Στις δύο αυτές επαναλήψεις, το κάθε σελίδα του βιβλίου την έλεγα φωναχτά στους γονείς ή στον αδερφό μου, φροντίζοντας να την αποδίδω τέλεια. Δεν μιλάω για μια άκριτη παπαγαλία του "όμως" αντί για "αλλά", πάντως αν δεν έλεγα τέλεια μια πρόταση, αυτολεξεί, τότε μόνη μου ξεκινούσα να ξαναλέω το μάθημα από την αρχή, ώστε κάθε μία ενότητα που τελείωνα να είμαι βεβαία πως την κατέχω στην ολότητά της. Πρόκειται σίγουρα για μια εξαντλητική πρακτική, μα σίγουρα αποτελεσματική! Εξυπακούεται φυσικά ότι τμηματικά και στα διαγωνίσματα σχολείου-φροντιστηρίου/ιδιαίτερων θα είσαι πάντα άριστα διαβασμένη.
Τα αρχαία τώρα, αποτελούν ιδιάζουσα περίπτωση γιατί είναι ένα αποθησαύρισμα γνώσεων από διάφορες τάξεις του σχολείου και η ύλη τους δεν είναι σε καμία περίπτωση πεπερασμένη. Συνεπώς, αν λάβουμε ως δεδομένο ότι διαρκώς εξασκείσαι σε άγνωστα θέματα και στις συνακόλουθες γραμματικοσυντακτικές ασκήσεις τους, αυτό σημαίνει ότι τους κανόνες γραμματικής και συντακτικού τους κάνεις διαρκώς μια ασυναίσθητη επανάληψη διαμέσου των ασκήσεων. Έτσι μια και μοναδική συνολική θεώρηση γραμματικής-συντακτικού τις ημέρες προ των εξετάσεων θα είναι υπεραρκετή για να διασφαλίσεις την ήδη κεκτημένη γνώση και να ξεδιαλύνεις τυχόν σκοτεινά σημεία των δυσκολότερων κεφαλαίων τους. Το βασικότερο λοιπόν σχετικά με το άγνωστο των αρχαίων είναι η αδιάλειπτη και εκτεταμένη εξάσκηση! Όσον αφορά στο γνωστό, 2 επαναλήψεις των έργων και μια ακόμα συνολική ανάγνωση των σχολίων τις ημέρες πριν από την εξέταση του μαθήματος είναι αρκετές. Φρόντισε να μαθαίνεις αυτολεξεί τα ερμηνευτικά του βιβλίου (κατά το προαναφερθέν πρότυπο της ιστορίας) και να εσωτερικευεις τα επιπρόσθετα σχόλια δίχως απαραίτητα να τα μαθαίνεις απ'έξω, αν έχεις την εκφραστική ευχέρεια να τα αποδίδεις μόνη σου. Εγώ ουδέποτε έμαθα σχόλια απ'έξω και τελικά κατόρθωσα και σε αυτό το μάθημα να πάρω ανάλογο της ιστορίας βαθμό, οπότε και πάλι επιτυγχάνεται η άριστη επίδοση που επιζητείς.
Για την έκθεση, μια συνολική θεώρηση όλων των διδαχθέντων θεματικών κύκλων, εν είδει επανάληψης, κρίνεται σκόπιμη αλλά σε αυτό το μάθημα η επανάληψη και η δουλειά που θα καταβάλλεις συμβαίνει ενίοτε να είναι ασύμβατες με το τελικό αποτέλεσμα.
Τέλος, για την κοινωνιολογία δεν μπορώ να δώσω ενυπόστατη συμβουλή, όμως φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί κάποια αποστήθιση ανάλογη της ιστορίας, άρα προτείνω αντίστοιχο μοντέλο διαβάσματος με δύο καθολικές επαναλήψεις.
Μακάρι να σε βοήθησα έστω και λίγο και θα χαρώ πολύ να απαντήσω σε οποιαδήποτε περαιτέρω απορία σου!:flowers:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Griff

Well-known member

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Έχω ακόμη μια απορία: Πόσες φορές θα ήταν καλό να κάνουμε επανάληψη όλη την υλη του κάθε μαθήματος προτού δώσουμε εξετάσεις;
(Για κάποιον που στοχεύει στο άριστα από θεωρητική κατεύθυνση)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!

Αυτό, όπως απάντησαν και οι υπόλοιποι, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από εσένα. Μην επηρεάζεσαι από οποιεσδήποτε απόψεις ακούς, μόνο άγχος θα σου προκαλέσουν. Θα κάνεις τόσες επαναλήψεις ώστε να μάθεις την ύλη ικανοποιητικά, είτε αυτό σημαίνει δύο φορές, πέντε, δέκα κ.λπ. Το πιο σημαντικό είναι αυτές οι επαναλήψεις να είναι τακτικές.
 

Andypro

Active member

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 544 μηνύματα.
Ο νέος τρόπος εξέτασης θα έχει max 3 καθαρά λογοτεχνικές ερωτήσεις: στις 3, μία, άντε 2 να είναι ερμηνευτικές.
 

Earendil

Member

Ο Earendil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών . Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Καλή επιτυχία σε όλους μας γενιά του 2002

Εγώ αρχίζω μαθηματικά και έκθεση ιδιαίτερα σε λίγες μέρες . Να το πάτε λίγο chill μπείτε σταθερά σε έναν Ρυθμό μην ξεπατωθείτε στο διάβασμα από τον Αύγουστο :ρ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Τέτοια μέρα πέρσι είχε ξεκινήσει και το αντίστοιχο θέμα για τις Πανελλαδικές του 2019. Έτσι, κάνω την αρχή γιατί αυτές τις μέρες έχουν ξεκινήσει ή ξεκινούν τα παιδιά τα θερινά τους μαθήματα για τις πρώτες Πανελλήνιες της νέας δεκαετίας! Σε αυτό το θέμα μπορείτε να γράφετε τις απορίες σας, τους προβληματισμούς σας και τα συναισθήματά σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μέχρι το Σεπτέμβρη! Θα επιστρέψω αργότερα με συμβουλές(εκτός από το μάθημα της Κοινωνιολογίας) και τη δικιά μου εμπειρία από τις Πανελλήνιες και τον Προσανατολισμό Ανθρωπιστικών Σπουδών. Καλή αρχή λοιπόν στη γενιά του 2002! :smartass::thumbsup:

Υ.Γ. Νιώθω κάπως μεγάλος τώρα που ανοίγω αυτό το θέμα. :bleh:
Καμια συμβουλη για αγνωστο και πηγες στην ιστορια;

Αυτό εξαρτάται από την ποιότητα της επανάληψης και από το εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο. Και εξηγούμαι, θα ακούς κατά διαστήματα από συμμαθητές σου να διατρανώνουν ότι "έβγαλαν" την ιστορία 5, 7, 10, 12 (!!!) φορές ολόκληρη και επόμενο είναι να αγχώνεσαι και να αναρωτιέσαι τι έχεις κάνει τόσο λάθος εσύ, που την έχεις "βγάλει" μονάχα μία, λόγου χάρη. Το παν είναι η ποιότητα όμως! Θα σου παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία επ'αυτού. Εγώ ολόκληρη την ύλη την έκανα επανάληψη μονάχα 2 φορές. Η μία ήταν 2 εβδομάδες προτού ξεκινήσουν επίσημα οι εξετάσεις και η δεύτερη αφού έγραψα αρχαία. Βέβαια για να πραγματωθεί αυτό το τελευταίο, κατέληξα να κοιμηθώ μονάχα μια ώρα πριν δώσω το μάθημα, κάτι που δεν σου το συνιστώ γιατί με οδήγησε σε ένα λάθος απροσεξίας, το οποίο μου στοίχησε το 100στάρι (έγραψα τελικά 98). Δεν παραθέτω το βαθμό επ'ουδενί για λόγους αυτοπροβολής αλλά για να προσεπικυρώσω τα γραφόμενά μου και να αποδείξω πως 2 καθολικές επαναλήψεις ήταν αρκετές για μια άριστη επίδοση. Ωστόσο, οφείλω να επισημάνω κάτι βασικό. Στις δύο αυτές επαναλήψεις, το κάθε σελίδα του βιβλίου την έλεγα φωναχτά στους γονείς ή στον αδερφό μου, φροντίζοντας να την αποδίδω τέλεια. Δεν μιλάω για μια άκριτη παπαγαλία του "όμως" αντί για "αλλά", πάντως αν δεν έλεγα τέλεια μια πρόταση, αυτολεξεί, τότε μόνη μου ξεκινούσα να ξαναλέω το μάθημα από την αρχή, ώστε κάθε μία ενότητα που τελείωνα να είμαι βεβαία πως την κατέχω στην ολότητά της. Πρόκειται σίγουρα για μια εξαντλητική πρακτική, μα σίγουρα αποτελεσματική! Εξυπακούεται φυσικά ότι τμηματικά και στα διαγωνίσματα σχολείου-φροντιστηρίου/ιδιαίτερων θα είσαι πάντα άριστα διαβασμένη.
Τα αρχαία τώρα, αποτελούν ιδιάζουσα περίπτωση γιατί είναι ένα αποθησαύρισμα γνώσεων από διάφορες τάξεις του σχολείου και η ύλη τους δεν είναι σε καμία περίπτωση πεπερασμένη. Συνεπώς, αν λάβουμε ως δεδομένο ότι διαρκώς εξασκείσαι σε άγνωστα θέματα και στις συνακόλουθες γραμματικοσυντακτικές ασκήσεις τους, αυτό σημαίνει ότι τους κανόνες γραμματικής και συντακτικού τους κάνεις διαρκώς μια ασυναίσθητη επανάληψη διαμέσου των ασκήσεων. Έτσι μια και μοναδική συνολική θεώρηση γραμματικής-συντακτικού τις ημέρες προ των εξετάσεων θα είναι υπεραρκετή για να διασφαλίσεις την ήδη κεκτημένη γνώση και να ξεδιαλύνεις τυχόν σκοτεινά σημεία των δυσκολότερων κεφαλαίων τους. Το βασικότερο λοιπόν σχετικά με το άγνωστο των αρχαίων είναι η αδιάλειπτη και εκτεταμένη εξάσκηση! Όσον αφορά στο γνωστό, 2 επαναλήψεις των έργων και μια ακόμα συνολική ανάγνωση των σχολίων τις ημέρες πριν από την εξέταση του μαθήματος είναι αρκετές. Φρόντισε να μαθαίνεις αυτολεξεί τα ερμηνευτικά του βιβλίου (κατά το προαναφερθέν πρότυπο της ιστορίας) και να εσωτερικευεις τα επιπρόσθετα σχόλια δίχως απαραίτητα να τα μαθαίνεις απ'έξω, αν έχεις την εκφραστική ευχέρεια να τα αποδίδεις μόνη σου. Εγώ ουδέποτε έμαθα σχόλια απ'έξω και τελικά κατόρθωσα και σε αυτό το μάθημα να πάρω ανάλογο της ιστορίας βαθμό, οπότε και πάλι επιτυγχάνεται η άριστη επίδοση που επιζητείς.
Για την έκθεση, μια συνολική θεώρηση όλων των διδαχθέντων θεματικών κύκλων, εν είδει επανάληψης, κρίνεται σκόπιμη αλλά σε αυτό το μάθημα η επανάληψη και η δουλειά που θα καταβάλλεις συμβαίνει ενίοτε να είναι ασύμβατες με το τελικό αποτέλεσμα.
Τέλος, για την κοινωνιολογία δεν μπορώ να δώσω ενυπόστατη συμβουλή, όμως φαντάζομαι ότι θα χρειαστεί κάποια αποστήθιση ανάλογη της ιστορίας, άρα προτείνω αντίστοιχο μοντέλο διαβάσματος με δύο καθολικές επαναλήψεις.
Μακάρι να σε βοήθησα έστω και λίγο και θα χαρώ πολύ να απαντήσω σε οποιαδήποτε περαιτέρω απορία σου!:flowers:
Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεσω κειμενα
Καμια συμβουλη για πηγες στην ιστορια κ γενικοτερα για τη χρονια που θα ερθει στο σχολειο πχ τι να προσεχω στα μαθηματα κτλ;;

Τέτοια μέρα πέρσι είχε ξεκινήσει και το αντίστοιχο θέμα για τις Πανελλαδικές του 2019. Έτσι, κάνω την αρχή γιατί αυτές τις μέρες έχουν ξεκινήσει ή ξεκινούν τα παιδιά τα θερινά τους μαθήματα για τις πρώτες Πανελλήνιες της νέας δεκαετίας! Σε αυτό το θέμα μπορείτε να γράφετε τις απορίες σας, τους προβληματισμούς σας και τα συναισθήματά σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου μέχρι το Σεπτέμβρη! Θα επιστρέψω αργότερα με συμβουλές(εκτός από το μάθημα της Κοινωνιολογίας) και τη δικιά μου εμπειρία από τις Πανελλήνιες και τον Προσανατολισμό Ανθρωπιστικών Σπουδών. Καλή αρχή λοιπόν στη γενιά του 2002! :smartass::thumbsup:

Υ.Γ. Νιώθω κάπως μεγάλος τώρα που ανοίγω αυτό το θέμα. :bleh:
Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεση κειμενα

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ;
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεση κειμενα

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ;
Κι εγώ γ' λυκειου θα πάω, δεν έχω δώσει πανελλήνιες, αλλά θα σου πω τη γνώμη μου για την ύλη που ανέφερες ότι έχεις καλύψει.

Λοιπόν, αρχικά, αναφορικά με τα αρχαία θεωρω θετικό το γεγονός ότι έκανες επανάληψη τη γραμματική(και εμάς στο φροντ μας έβαλαν επανάληψη στη διάρκεια των διακοπων)

Προσπάθησε να εξασκείσαι σε καθημερινή βάση στην σύνταξη, καθώς και στη μετάφραση αγνώστων κειμένων(Καλό θα ήταν να έχεις μια θεματογραφία με κειμενα διαβαθμισμενης δυσκολίας που να περιλαμβάνει και ενδεικτικές μεταφράσεις)

Στο γνωστό,για να αποσυμφορήσεις κάπως την κατάσταση στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, θα σου πρότεινα να καλύψεις και τις 4 ενότητες του Πρωταγόρα που είναι ,πλέον, στην εξεταστέα ύλη. Επίσης, μη λησμονήσεις να κάνεις επανάληψη την εισαγωγή ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να εξασκείσαι σε αυτή μέσω ασκήσεων που θα βρεις στο διαδίκτυο.

Στην κοινωνιολογία κι εμείς στο φροντιστήριο το πρώτο κεφάλαιο έχουμε βγαλει.

Στην ιστορία είσαι σε καλό σημείο ,θεωρώ, έχοντας μαθει το κεφάλαιο της οικονομίας, ενώ σημαντική θα ήταν και η ενασχόληση με πηγές (Στο διαδίκτυο και σε βοηθήματα υπάρχει μεγάλο εύρος παραθεμάτων, τα οποία μπορείς να αξιοποιήσεις και να συμβαλλουν στην προετοιμασία σου καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς)
 

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Κι εγώ γ' λυκειου θα πάω, δεν έχω δώσει πανελλήνιες, αλλά θα σου πω τη γνώμη μου για την ύλη που ανέφερες ότι έχεις καλύψει.

Λοιπόν, αρχικά, αναφορικά με τα αρχαία θεωρω θετικό το γεγονός ότι έκανες επανάληψη τη γραμματική(και εμάς στο φροντ μας έβαλαν επανάληψη στη διάρκεια των διακοπων)

Προσπάθησε να εξασκείσαι σε καθημερινή βάση στην σύνταξη, καθώς και στη μετάφραση αγνώστων κειμένων(Καλό θα ήταν να έχεις μια θεματογραφία με κειμενα διαβαθμισμενης δυσκολίας που να περιλαμβάνει και ενδεικτικές μεταφράσεις)

Στο γνωστό,για να αποσυμφορήσεις κάπως την κατάσταση στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, θα σου πρότεινα να καλύψεις και τις 4 ενότητες του Πρωταγόρα που είναι ,πλέον, στην εξεταστέα ύλη. Επίσης, μη λησμονήσεις να κάνεις επανάληψη την εισαγωγή ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να εξασκείσαι σε αυτή μέσω ασκήσεων που θα βρεις στο διαδίκτυο.

Στην κοινωνιολογία κι εμείς στο φροντιστήριο το πρώτο κεφάλαιο έχουμε βγαλει.

Στην ιστορία είσαι σε καλό σημείο ,θεωρώ, έχοντας μαθει το κεφάλαιο της οικονομίας, ενώ σημαντική θα ήταν και η ενασχόληση με πηγές (Στο διαδίκτυο και σε βοηθήματα υπάρχει μεγάλο εύρος παραθεμάτων, τα οποία μπορείς να αξιοποιήσεις και να συμβαλλουν στην προετοιμασία σου καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς)
Που θα βρω τα παραθεματα ; Μου δινεις λινκ;
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.

lenaki001

Member

Η Λένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Καμια συμβουλη για αγνωστο και πηγες στην ιστορια;



Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεσω κειμενα
Καμια συμβουλη για πηγες στην ιστορια κ γενικοτερα για τη χρονια που θα ερθει στο σχολειο πχ τι να προσεχω στα μαθηματα κτλ;;
Λοιπόν, εγώ θεωρώ πρέπει να έχεις έναν "καθηγητή εμπιστοσύνης" για κάθε μάθημα. Είναι απόλυτα θεμιτό να μην είναι σε φροντιστήριο ή να σου διδάσκει κάποιο άλλο μαθήμα στο σχολείο, όμως είναι απόλυτα αναγκαίο να έχεις κάποιον αν χρειαστείς να σου λύσει κάποια απορία, να σου διορθώσει/βαθμολογήσει μια άσκηση ή να σε καθοδηγήσει ως προς το υλικό μελέτης. Για αυτό καλό είναι να διατηρείς σοβαρή επαφή με τα μαθήματα κατεύθυνσης στο σχολείο, να κάνεις τα καθήκοντα που αναθέτει ο καθηγητής και να ζητάς επιπλέον κριτήρια, άγνωστα και πηγές. Επιπλέον, σε μαθήματα όπως το γνωστό, η ιστορία και ενδεχομένως η κοινωνιολογία, βοηθά να κάνεις επανάληψη τα κεφάλαια που εσύ έχεις ήδη μάθει όταν τα διδάσκεσαι εκ νέου στο σχολείο.
Συγκεχυμενες οι συμβουλές αλλά αυτά μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό. Αν θέλεις περαιτέρω διευκρινίσεις, ρώτα ελεύθερα.
Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!!
 

Qweasd

Active member

Η Qweasd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (Αθήνα) και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Καμια συμβουλη για αγνωστο και πηγες στην ιστορια;



Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεσω κειμενα
Καμια συμβουλη για πηγες στην ιστορια κ γενικοτερα για τη χρονια που θα ερθει στο σχολειο πχ τι να προσεχω στα μαθηματα κτλ;;



Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεση κειμενα

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ;
Κατ' αρχάς έχω να σου πω ότι σε θαυμάζω που επιχειρείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις των πανελληνίων εξετάσεων δίχως φροντιστηριακή υποστήριξη στην πλειονότητα των μαθημάτων. Καλή δύναμη και να ξέρεις πως δεν υστερείς σε τίποτα συγκριτικά με τους λοιπούς υποψηφίους!
Για να απαντήσω τώρα και πιο συγκεκριμένα στις απορίες σου:
Είναι πολύ σημαντικό ότι κατάφερες να ολοκληρώσεις την ύλη της αρχαιοελληνικής γραμματικής ήδη και τώρα δε σου μένει παρά να εξασκείσαι συστηματικά σε άγνωστα θέματα. Μπορείς να αξιοποιήσεις και το "εγχειρίδιο γλωσσικής διδασκαλίας", ένα βιβλιαράκι που δινόταν παλιά στην α Λυκείου αλλα τώρα μπορείς να το βρεις σε ηλεκτρονική μορφή. Αυτό έχει ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού για περαιτέρω εξάσκηση, ενώ διαδικτυακά υπάρχουν δωρεάν και οι λύσεις τους για αυτοέλεγχο. Σου προτείνω να προμηθευτείς από τώρα αν θέλεις το συντακτικό του Βασιλάτου το οποίο είναι εύληπτο, ευσύνοπτο και καλύπτει με το παραπάνω τις ανάγκες των εξετάσεων. Επιπρόσθετα κυκλοφορεί και ενα μπλε βιβλίο ασκήσεων συντακτικού πάλι του Βασιλάτου, το οποίο συμπλέει με τη θεωρία. Μαζί με το βιβλίο ασκήσεων δίδεται και ένα βιβλιαράκι με τις λύσεις, ώστε να μπορείς να ελέγχεις μόνος σου τις απαντήσεις σου. Μέχρι το Σεπτέμβριο λοιπόν καλό θα ήταν να ολοκληρώσεις το ονομαστικό μέρος του συντακτικού (γενικές, δοτικες, προσδιορισμοί, αναγνώριση είδους μετοχών, απαρέμφατο, κατηγορούμενο κλπ), καθώς και να κατέχεις άριστα τα είδη των δευτερευουσών προτάσεων και τα είδη των υποθετικών λόγων από το ρηματικό μέρος του συντακτικού. Αν το κατορθώσεις αυτό, πράγμα το οποίο δεν είναι επ'ουδενί εύκολο, θα έχεις αποκτήσει μεγάλο προβάδισμα και θα είσαι σε θέση από Σεπτέμβριο να αφιερωθεις στα δυσκολότερα κεφάλαια του συντακτικού και στο γνωστό των αρχαίων. Επειδή είναι δύσκολο να εντρυφήσεις δίχως καθοδήγηση στα φιλοσοφικά ζητήματα που πραγματεύεται ο διάλογος "Πρωταγόρας", θα σε συμβούλευα να μην αναλωθείς στη μελέτη του εκτεταμενα, αλλά να περιμένεις μέχρι το Σεπτέμβριο, οπότε και θα τα διδαχθείς ορθά από τον καθηγητή του σχολείου σου. Αν νιώθεις ανασφάλεια, μπορείς βέβαια να ρίξεις μια ματιά στο έργο, να κάνεις μια ανάγνωση τα σχόλια για να μπεις στο κλίμα ενός φιλοσοφικού έργου, αλλά καλό θα ήταν να περιμένεις την αναλυτική, εμπεριστατωμένη εισαγωγή σε αυτό από κάποιον καθηγητή. Συμπερασματικά σε συμβουλεύω να βγάλεις όσο περισσότερη ύλη συντακτικού αρχαίων με παράλληλη εξάσκηση σε άγνωστα θέματα (όσο περισσότερα μπορείς) και να αφήσεις το γνωστό για το Σεπτέμβριο.
Μόλις αρχίσουν τα σχολεία, πλησίασε τους καθηγητές της κατεύθυνσης, εξήγησέ τους ότι δεν θα έχεις καμία εξωτερική βοήθεια και ζητά τους τη βοήθειά τους για επιπρόσθετες ασκήσεις, απορίες κλπ. Μη ντραπεις να τους μιλήσεις, ακόμα και αν δεν τους είχες ξανά τα προηγούμενα χρόνια και θα δεις ότι θα είναι πρόθυμοι να σε συνδράμουν. Ίσα ίσα θα νιώσουν και κολακευμένοι αν ζητήσεις τη βοήθεια τους, καθώς οι καθηγητές του δημοσίου είναι τραγικά υποβαθμισμένοι στη συνείδηση του μέσου μαθητή, ενώ, στην πραγματικότητα, δεν υπολείπονται σε τίποτα συγκριτικά με τους φροντιστές.
Για τις πηγές της Ιστορίας να ακολουθείς απαρέγκλιτα τη μέθοδο της σύνθεσης, ώστε να αποκομίσεις το μέγιστο δυνατό βαθμό. Φρόντιζε να αποκωδικοποιείς πρώτα τις πληροφορίες της πηγής, έπειτα σκέψου σε ποιο σημείο της ιστορικής αφήγησης του βιβλίου ταιριάζει η εκάστοτε πληροφορία της πηγής και τέλος διάκοψε τη ροή της ιστορικής αφήγησης για να συμπεριλάβεις τις επιπρόσθετες πληροφορίες από την πηγή. Εξυπακούεται βέβαια πως το κείμενό σου πρέπει να έχει μια κάποια συνοχή, οπότε προσπάθησε να εντάσσεις τεχνηέντως τις γνώσεις της πηγής, δίχως απαραίτητα να κάνεις χρήση τετριμμένων και στερεπτυπικών φράσεων όπως "στην ιστορική πηγή που μας παρατίθεται επισημαίνεται επιπρόσθετα πως...". Τέλος είναι ζωτικής σημασίας να παραφράζεις τα γραφόμενα της πηγής, χωρίς όμως να διαστρεβλώνεις το νόημα ή να αποκρύπτεις από το διορθωτή εκούσια κάποια πληροφορία. Να εκμεταλλεύεσαι ολα τα δεδομένα της πηγής, ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια γιατί μπορεί να είναι σημαντική.
Σε γενικές γραμμές αυτά έχω να σου πω. Αν θέλεις μπορείς να με ρωτήσεις και πιο συγκεκριμένα κάποια απορία γιατί οι πηγές της ιστορίας χρήζουν αναλύσεων ατελείωτων που δεν χωρούν σε ένα post.
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Έχω μια απορια: Η ύλη των λατινικών της γ' Λυκείου για τις Πανελλαδικές είναι ογκώδης για να καλυφθεί σε μια χρονια, ξεκινώντας από τον Αύγουστο;
Γνωρίζω ότι έχει καταργηθεί το μάθημα των λατινικών, αλλα σκέφτομαι ότι ,λόγω των αντιδράσεων που έχουν προκληθεί από μέρους της Ένωσης φιλολόγων και όχι μόνο πάνω στο επίμαχο αυτό ζήτημα (μαλιστα διάβασα χθες μια επιστολή της ΠΕΦ προς την νέα υπουργό Παιδείας με ορισμένα αιτήματα) υπάρχει ένα ενδεχόμενο να εξεταστεί το μάθημα των λατινικών από τους μαθητές που το επιθυμούν, στις φετινές πανελλήνιες, αντί της Κοινωνιολογίας. Αλλά αυτές είναι δικές μου εικασίες, μένει να βγει επίσημη ανακοίνωση για την τελική ύλη των εξετασεων του 2020.
Κι επανέρχομαι στο προηγουμενο ερώτημα, δεδομένου ότι μου αρέσει η γραμματική και το συντακτικό των αρχαίων, αλλά και θα με ενδιέφερε περισσότερο το μάθημα των Λατινικών από αυτό της Κοινωνιολογίας, θα ήταν εφικτό να βγει η ύλη των πρώτων (σε άριστο βαθμο) σε μια χρονιά;


Υποθετικα πάντα, απλώς θέλω να έχω αποφασίσει ήδη, σε περίπτωση που γίνει κάτι τετοιο και να μην βρεθώ προ εκπλήξεως.​
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 457 μηνύματα.
Έχω μια απορια: Η ύλη των λατινικών της γ' Λυκείου για τις Πανελλαδικές είναι ογκώδης για να καλυφθεί σε μια χρονια, ξεκινώντας από τον Αύγουστο;
Γνωρίζω ότι έχει καταργηθεί το μάθημα των λατινικών, αλλα σκέφτομαι ότι ,λόγω των αντιδράσεων που έχουν προκληθεί από μέρους της Ένωσης φιλολόγων και όχι μόνο πάνω στο επίμαχο αυτό ζήτημα (μαλιστα διάβασα χθες μια επιστολή της ΠΕΦ προς την νέα υπουργό Παιδείας με ορισμένα αιτήματα) υπάρχει ένα ενδεχόμενο να εξεταστεί το μάθημα των λατινικών από τους μαθητές που το επιθυμούν, στις φετινές πανελλήνιες, αντί της Κοινωνιολογίας. Αλλά αυτές είναι δικές μου εικασίες, μένει να βγει επίσημη ανακοίνωση για την τελική ύλη των εξετασεων του 2020.
Κι επανέρχομαι στο προηγουμενο ερώτημα, δεδομένου ότι μου αρέσει η γραμματική και το συντακτικό των αρχαίων, αλλά και θα με ενδιέφερε περισσότερο το μάθημα των Λατινικών από αυτό της Κοινωνιολογίας, θα ήταν εφικτό να βγει η ύλη των πρώτων (σε άριστο βαθμο) σε μια χρονιά;


Υποθετικα πάντα, απλώς θέλω να έχω αποφασίσει ήδη, σε περίπτωση που γίνει κάτι τετοιο και να μην βρεθώ προ εκπλήξεως.​
Η ύλη των Λατινικών είναι πολύ μικρή και απλή. Συνεπώς μπορείς να την ολοκληρώσεις σε άριστο επίπεδο, ακόμη κι αν ξεκινήσεις τον Σεπτέμβριο. Προϋποτίθεται, όμως, να μην αφήσεις ούτε το παραμικρό κενό στη διάρκεια της χρονιάς, κυρίως στη γραμματική. Η μετάφραση είναι γελοία (παπαγαλία 22 κειμένων) και το συντακτικό απλό, αλλά απαιτεί προσοχή και κατανόηση. Δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.

ΥΓ. Δε νομίζω να επανέλθουν τα Λατινικά, όσο λυπηρό κι αν είναι. Τουλάχιστον για 2 χρόνια μάλλον θα εξετάζεται η Κοινωνιολογία.
 

Certi

Active member

Ο Certi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Λαμία (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Τα Λατινικά, τουλάχιστον για φέτος δεν επανέρχονται με καμία δύναμη.
 

lenaki001

Member

Η Λένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Καμια συμβουλη για αγνωστο και πηγες στην ιστορια;



Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεσω κειμενα
Καμια συμβουλη για πηγες στην ιστορια κ γενικοτερα για τη χρονια που θα ερθει στο σχολειο πχ τι να προσεχω στα μαθηματα κτλ;;



Αγνωστο τελειωσα γραμματικη γνωστο εισαγωγη κοινωνιολογια 1ο κεφαλαιο και ιστορια το 1ο κεφ καλ ειμαι στην υλη; Δεν παω φοροντηστηριο παρα μονο εκθεση κειμενα

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ;
Α, και κάτι ακόμα που παρατήρησα από την προσωπική μου εμπειρία των πανελληνίων με ελάχιστη εξωτερική βοήθεια:
Στην αρχή της χρονιάς, είναι πολύ πιθανό να πηγαίνουν τα πάντα στο σχολείο βάσει σχεδίου. Δηλαδή, παράλληλα με την προσωπική σου μελέτη όπου θα έχεις ένα προβάδισμα στην ύλη, θα διδάσκεσαι το εκάστοτε μάθημα τμηματικά και στο σχολείο. Έτσι, θα έχεις την ευκαιρία επανάληψης και εμπέδωσης μέσω στοχευμενων ασκήσεων. Για παράδειγμα, ο καθηγητής θα σας δίνει άγνωστα που εξετάζουν κατά κύριο λόγο το συγκεκριμένο συντακτικό ή γραμματικό φαινόμενο που μελετάτε εκείνο το διάστημα, ενώ οι πηγές της ιστορίας θα αφορούν το αρτι διδαχθεν κεφάλαιο του σχολικού βιβλίου με σκοπό αφενός να ασκηθειτε στη διαδικασία της σύνθεσης και αφετέρου να διευκολυνθείτε στην εκμάθηση των πληροφοριών.
Καθώς όμως προχωράει η χρονιά, ιδανικά μετά την ολοκλήρωση της ύλης από εσένα (που θα προηγείται της ολοκλήρωσης της ύλης από το σχολείο) πρέπει να αναζητήσεις συνδυαστικά-επαναληπτικά θέματα. Πιο συγκεκριμένα, εκτενή άγνωστα με ποικιλία φαινομένων και με πιο σύνθετο πλέον περιεχόμενο, άγνωστα συγγραφέων με τους οποίους δεν έχεις εξοικειωθεί σε μεγάλο βαθμό, πηγές που συνδυάζουν πολλά κεφάλαια και ενέχουν μεγαλύτερη δυσκολία στην ανάκληση των πληροφοριών αφού δεν τα έχεις "φρέσκα" στο μυαλό σου. Ομοίως και κριτήρια έκθεσής συνδυαστικά-επαναληπτικά από το υλικό και των τριών τάξεων.
Αυτό είναι κάτι που ίσως θα πρέπει να επιδιώξεις εσύ η ίδια, επειδή στο σχολείο το μάθημα τείνει να "κάνει κοιλιά" προς το τέλος και να μην γίνονται σωστες επαναλήψεις.
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top