Πανελλήνιες 2020 - Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Δημ.Μοσχόπουλος

New member

Ο Δημ.Μοσχόπουλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Νέα Μουδανιά (Χαλκιδική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Εχω αρχισει να κανω θερινα μονη μου πριν απο 3 βδομαδες και μου εχουν μεινει αλλες 3 εχω φτασει ιστορια στο εργατικο κινημα στα αρχαια αγνωστο τελειωσα το ρηματικο μερος και ονοματικο μου εχουν μεινει κατι λιγα συντακτικο κατι λιγα και κανω εξασκηση σε αγνωστα κειμενα αρχαια γνωστο τελειωνω σε κανα 2 μαθηματα ακομη την εισαγωγη και κοινωνιολογια τελειωνω το πρωτο κεφαλαιο . Πιστευεις ως προς την υλη που εχω βγαλει θα την ολοκληρωσω μεχρι το Φλεβαρη για να κανω επαναληψεις;;

Δεν μπορώ να απαντήσω επί τούτου, διότι δεν είναι της ειδικότητάς μου. Μόνο ένας φιλόλογος θα μπορούσε να απαντήσει υπεύθυνα σε αυτό.
 

Pinelopi123456

New member

Η Pinelopi123456 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Καλησπερα σε όλους!Μετά απο αρκετά χρόνια ξαναμπαίνω στο φόρουμ γιατι τα δίδυμα αδέρφια μου δίνουν φέτος πανελλήνιες στην Θεωρητική και αυτά. Τι γνώμη έχετε για Κοινωνιολογία στις Πανελλήνιες; Πολύ ωραίο μάθημα αλλά απογοητευτήκαμε ακούγωντας στα φροντιστήρια ότι το διδάσκουν το μάθημα φιλόλογοι. θεωρώ μεγάλο φάουλ και αποτυχία. τα αδέρφια μου ξεκίνησαν ένα μήνα σε πολύ γνωστό φροντιστήριο και τόσα λεφτά και χρόνος τσάμπα!! Μιλάμε για άλλη επιστήμη και ζημιά θα κάνουν στα παιδιά σε τέτοια φροντιστήρια. Τελικά καταλήξαμε σε ιδιαίτερα που κάνουν παιδιά με μεταπτυχιακά σε κοινωνιολογία, εγκληματολογία και ψυχολογία. Μας τους σύστησαν γνωστοί και μας έκαναν πολύ καλή τιμή και για τα δύο παιδιά. Δίνουν όλο το υλικό δωρεάν και παρέχουν και δωρεάν επαγγελματική και ψυχολογική στήριξη για την προετοιμασία στις πανελλαδικές. Οπότε εμείς οικογενειακώς ηρεμήσαμε. Από όσο έμαθα τηλεφωνικώς κάνουν και έκθεση και ιστορία οπότε σκεφτόμαστε να πάμε τα παιδιά να κάνουν και τα 3 μαθήματα εκεί. Πλέον ηρεμήσαμε οικογενειακώς απο το άγχος . Ξεκινάνε τα παιδιά την άλλη βδομάδα οπότε όποιος θέλει θα του πω και εντυπώσεις. Αν κανείς τράβηξε τα ίδια ζόρια με εμάς και θέλει πληροφορίες μπορώ να στείλω σε πμ. μην αφήνουμε την τύχη των παιδιών ή αδελφών μας σε επιτήδειους που για να μην προσλάβουν ειδικούς αναθέτουν το μάθημα σε άλλες ειδικότητες που ιδέα δεν έχουν για την επιστήμη αυτή. μιλάμε για πανελλήνιες ε..καλή επιτυχία σε όλους!!
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,993 μηνύματα.
Τελικά καταλήξαμε σε ιδιαίτερα που κάνουν παιδιά με μεταπτυχιακά σε κοινωνιολογία, εγκληματολογία και ψυχολογία. Μας τους σύστησαν γνωστοί και μας έκαναν πολύ καλή τιμή και για τα δύο παιδιά. Δίνουν όλο το υλικό δωρεάν και παρέχουν και δωρεάν επαγγελματική και ψυχολογική στήριξη για την προετοιμασία στις πανελλαδικές. Οπότε εμείς οικογενειακώς ηρεμήσαμε. Από όσο έμαθα τηλεφωνικώς κάνουν και έκθεση και ιστορία οπότε σκεφτόμαστε να πάμε τα παιδιά να κάνουν και τα 3 μαθήματα εκεί.
Από τα λεγόμενά σου φαντάζομαι ότι κι εσύ είσαι Κοινωνιολόγος, ε; Κοίταξε συμφωνώ μαζί σου ότι το μάθημα της Κοινωνιολογίας πρέπει να το διδάσκει Κοινωνιολόγος.΄Ενας Κοινωνιολόγος όμως δεν έχει καμία απολύτως δουλειά να διδάσκει ( και ειδικά για προετοιμασία πανελλαδικών), ΄Εκθεση και Ιστορία! Ο καθένας στο είδος του!
 

Pinelopi123456

New member

Η Pinelopi123456 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Από τα λεγόμενά σου φαντάζομαι ότι κι εσύ είσαι Κοινωνιολόγος, ε; Κοίταξε συμφωνώ μαζί σου ότι το μάθημα της Κοινωνιολογίας πρέπει να το διδάσκει Κοινωνιολόγος.΄Ενας Κοινωνιολόγος όμως δεν έχει καμία απολύτως δουλειά να διδάσκει ( και ειδικά για προετοιμασία πανελλαδικών), ΄Εκθεση και Ιστορία! Ο καθένας στο είδος του!

Όχι, δεν είμαι.Κατα εκεί το πήγαινα και άλλαξα πορεία. Για την ακρίβεια φιλόλογος είμαι αλλά χρόνο δεν έχω να ασχοληθώ εγώ, αφού μένω σε άλλη πόλη. Οι πανελλήνιες θέλουν άμεση και σχεδόν καθημερινή επαφή με τον μαθητή.Οπότε καταλαβαίνεις πως συμφωνώ με αυτό που λες ο καθένας στο είδος του και κάναμε και εμείς την ίδια ερώτηση. Όπως ενημερωθήκαμε, οι Κοινωνιολόγοι διδάσκονται υποχρεωτικά την Ελληνική Ιστορία κατα την φοίτηση τους και πολλοί ακολουθούν ειδίκευση στην ιστορία. Καλώς ή κακώς είναι επιστήμη με ευρύ πεδίο και σου προσφέρει επιμέρους εξειδικεύσεις. Τα παιδιά που μας κάνουν εμάς ιδιαίτερα αποτελούνται απο ομάδα ατόμων που ο καθένας έχει ειδίκευση σε κάτι παραπάνω για να ανταποκριθεί σε αυτό.προσωπικά μας έπεισαν και εφόσον μας τους σύστησαν γνωστοί που ήταν και πολύ ευχαριστημένοι μας αρκεί. Είδαμε και τα χάλια φροντιστηρίων που βάζουν οικονομολόγους ή φιλολόγους να κάνουν κοινωνιολογία .αν είναι δυνατόν! και εκτός αυτού ακόμα και τα φιλολογικά τα διδάσκουν ατελώς τουλάχιστον εκεί που πήγαμε εμείς και αυτό ως σχετική με την φιλολογία το λέω με απόλυτη βεβαιότητα. Προσωπικά ως φιλόλογος δεν μου πάει η καρδιά να διδάξω κοινωνιολογία όταν οι έννοιες της είναι τόσο ιδιαίτερες και συγκεκριμένες και δεν σκοπεύω να πάρω άνθρωπο στο λαιμό μου. Σε κάθε περίπτωση εγώ έκανα την δημοσίευση με σκοπό να βοηθήσω όποιον βρέθηκε στην θέση την δική μας και θέλει μια γνώμη. Το να θες να βοηθήσεις είναι ανθρώπινο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

nicole1982

New member

Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών και Φοιτητής του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα) . Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Καλησπερα σε όλους!Μετά απο αρκετά χρόνια ξαναμπαίνω στο φόρουμ γιατι τα δίδυμα αδέρφια μου δίνουν φέτος πανελλήνιες στην Θεωρητική και αυτά. Τι γνώμη έχετε για Κοινωνιολογία στις Πανελλήνιες; Πολύ ωραίο μάθημα αλλά απογοητευτήκαμε ακούγωντας στα φροντιστήρια ότι το διδάσκουν το μάθημα φιλόλογοι. θεωρώ μεγάλο φάουλ και αποτυχία. τα αδέρφια μου ξεκίνησαν ένα μήνα σε πολύ γνωστό φροντιστήριο και τόσα λεφτά και χρόνος τσάμπα!! Μιλάμε για άλλη επιστήμη και ζημιά θα κάνουν στα παιδιά σε τέτοια φροντιστήρια. Τελικά καταλήξαμε σε ιδιαίτερα που κάνουν παιδιά με μεταπτυχιακά σε κοινωνιολογία, εγκληματολογία και ψυχολογία. Μας τους σύστησαν γνωστοί και μας έκαναν πολύ καλή τιμή και για τα δύο παιδιά. Δίνουν όλο το υλικό δωρεάν και παρέχουν και δωρεάν επαγγελματική και ψυχολογική στήριξη για την προετοιμασία στις πανελλαδικές. Οπότε εμείς οικογενειακώς ηρεμήσαμε. Από όσο έμαθα τηλεφωνικώς κάνουν και έκθεση και ιστορία οπότε σκεφτόμαστε να πάμε τα παιδιά να κάνουν και τα 3 μαθήματα εκεί. Πλέον ηρεμήσαμε οικογενειακώς απο το άγχος . Ξεκινάνε τα παιδιά την άλλη βδομάδα οπότε όποιος θέλει θα του πω και εντυπώσεις. Αν κανείς τράβηξε τα ίδια ζόρια με εμάς και θέλει πληροφορίες μπορώ να στείλω σε πμ. μην αφήνουμε την τύχη των παιδιών ή αδελφών μας σε επιτήδειους που για να μην προσλάβουν ειδικούς αναθέτουν το μάθημα σε άλλες ειδικότητες που ιδέα δεν έχουν για την επιστήμη αυτή. μιλάμε για πανελλήνιες ε..καλή επιτυχία σε όλους!!
Pinelopi123456,
Αν και θεωρώ ότι ένας φιλόλογος θα μπορούσε άνετα να διδάξει κοινωνιολογία, τη στιγμή μάλιστα που τα κείμενα που καλείται να μελετήσει μαζί με τους μαθητές του αποτελούν προϊόν της κοινωνίας μας και αντανακλούν το κοινωνικό μας περιβάλλον, θα συμφωνήσω με το σκεπτικό σου ότι ο καθένας πρέπει να διδάσκει μαθήματα της ειδικότητάς του.Επομένως και τα παιδιά που λες ότι έχεις βρει, εφ' όσον είναι κοινωνιολόγοι, καλύτερα να μη δεχτείτε να αναλάβουν τη διδασκαλία της ιστορίας και της έκθεσης γιατί τότε θα δείτε το άγχος που θα τραβήξετε, τη ζημιά που έχει να γίνει και την απογοήτευση που θα νιώσετε.Να προσθέσω ότι και στο φροντιστήριο οι φιλόλογοι θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν μεταπτυχιακά στην κοινωνιολογία ή να έχουν αποφοιτήσει για παράδειγμα από το Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών που έχει ολόκληρη σχετική κατεύθυνση στο πρόγραμμά του, οπότε ναι, είναι σε θέση να μεταδώσουν τις γνώσεις τους στην κοινωνιολογία.Καλή τύχη με τις όποιες επιλογές σας!
 

Pinelopi123456

New member

Η Pinelopi123456 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Pinelopi123456,
Αν και θεωρώ ότι ένας φιλόλογος θα μπορούσε άνετα να διδάξει κοινωνιολογία, τη στιγμή μάλιστα που τα κείμενα που καλείται να μελετήσει μαζί με τους μαθητές του αποτελούν προϊόν της κοινωνίας μας και αντανακλούν το κοινωνικό μας περιβάλλον, θα συμφωνήσω με το σκεπτικό σου ότι ο καθένας πρέπει να διδάσκει μαθήματα της ειδικότητάς του.Επομένως και τα παιδιά που λες ότι έχεις βρει, εφ' όσον είναι κοινωνιολόγοι, καλύτερα να μη δεχτείτε να αναλάβουν τη διδασκαλία της ιστορίας και της έκθεσης γιατί τότε θα δείτε το άγχος που θα τραβήξετε, τη ζημιά που έχει να γίνει και την απογοήτευση που θα νιώσετε.Να προσθέσω ότι και στο φροντιστήριο οι φιλόλογοι θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν μεταπτυχιακά στην κοινωνιολογία ή να έχουν αποφοιτήσει για παράδειγμα από το Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών που έχει ολόκληρη σχετική κατεύθυνση στο πρόγραμμά του, οπότε ναι, είναι σε θέση να μεταδώσουν τις γνώσεις τους στην κοινωνιολογία.Καλή τύχη με τις όποιες επιλογές σας!

Παιδιά δεν είναι έτσι.. και εγώ φιλόλογος είμαικαι θα μπορούσα να υπερασπιστώ τον κλάδο αλλα καμία σχέση..δεν μιλάμε για έκθεση ιδεών αλλά για ορολογία μιας επιστήμης. Προσωπικά έχω συναδέλφους που εργάζονται σε φροντιστήριο διδάσκοντας Κοινωνιολογία και τα έχουν βρει μπαστούνια. Η μια έχασε ήδη την δουλειά της γιατί οι γονείς έκαναν παράπονα και μάλιστα σε ένα μόλις μήνα θερινής προετοιμασίας! Φαντάσου τι θα γινόταν τον χειμώνα. Κακά τα ψέματα, η ιστορία αφορά αντικειμενικά ιστορικά γεγονότα και αφού διδάσκονται και παίρνουν και ειδίκευση σε αυτό κανένα πρόβλημα. Για την έκθεση οκ κρατώ και εγω μια σκέψη αλλα μην τρελαθούμε κιόλας. Καλύτερα να μείνω χωρίς δουλειά παρά να πάρω στο λαιμό μου μαθητές που ετοιμάζονται για πανελλαδικές.
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 422 μηνύματα.
Pinelopi123456,
Αν και θεωρώ ότι ένας φιλόλογος θα μπορούσε άνετα να διδάξει κοινωνιολογία, τη στιγμή μάλιστα που τα κείμενα που καλείται να μελετήσει μαζί με τους μαθητές του αποτελούν προϊόν της κοινωνίας μας και αντανακλούν το κοινωνικό μας περιβάλλον, θα συμφωνήσω με το σκεπτικό σου ότι ο καθένας πρέπει να διδάσκει μαθήματα της ειδικότητάς του.Επομένως και τα παιδιά που λες ότι έχεις βρει, εφ' όσον είναι κοινωνιολόγοι, καλύτερα να μη δεχτείτε να αναλάβουν τη διδασκαλία της ιστορίας και της έκθεσης γιατί τότε θα δείτε το άγχος που θα τραβήξετε, τη ζημιά που έχει να γίνει και την απογοήτευση που θα νιώσετε.Να προσθέσω ότι και στο φροντιστήριο οι φιλόλογοι θα μπορούσαν κάλλιστα να έχουν μεταπτυχιακά στην κοινωνιολογία ή να έχουν αποφοιτήσει για παράδειγμα από το Φιλοσοφικών και Κοινωνικών σπουδών που έχει ολόκληρη σχετική κατεύθυνση στο πρόγραμμά του, οπότε ναι, είναι σε θέση να μεταδώσουν τις γνώσεις τους στην κοινωνιολογία.Καλή τύχη με τις όποιες επιλογές σας!

Πράγματι! Γνωρίζω μία φιλόλογο που μία ζωή δίδασκε Λατινικά, αλλά πλέον θα διδάσκει Κοινωνιολογία, καθώς κατέχει αντίστοιχο μεταπτυχιακό. Πιστέψτε με... είναι ικανότατη!
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Κάτι άσχετο με την κοινωνιολογία τώρα: Ισχύει ότι η ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων για τις Πανελληνιες του 2020 θα μειωθεί από την νέα υπουργό Παιδείας;
Και αν ναι, πότε θα γίνει αυτο;
Υπάρχει περίπτωση να επανέλθουν τα λατινικα για το 2020; Ή έστω να υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ Λατινικών και Κοινωνιολογιας; Δεν νοείται να εισαχθούν παιδιά σε φιλολογικές σχολές χωρίς να γνωρίζουν Λατινικα...
 

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 3,529 μηνύματα.
Κάτι άσχετο με την κοινωνιολογία τώρα: Ισχύει ότι η ύλη των εξεταζόμενων μαθημάτων για τις Πανελληνιες του 2020 θα μειωθεί από την νέα υπουργό Παιδείας;
Και αν ναι, πότε θα γίνει αυτο;
Υπάρχει περίπτωση να επανέλθουν τα λατινικα για το 2020; Ή έστω να υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ Λατινικών και Κοινωνιολογιας; Δεν νοείται να εισαχθούν παιδιά σε φιλολογικές σχολές χωρίς να γνωρίζουν Λατινικα...
Η Κεραμέως δήλωσε ότι το σύστημα δεν θα αλλάξει, διότι "δε φταίνει οι μαθητές που άλλαξε η κυβέρνηση" ενώ έγινε λόγος για "μικροβελτιώσεις στην εξεταστέα ύλη". Το Φ.Ε.Κ. με την ύλη των εξετάσεων 2020 δημοσιεύθηκε στις 5/07/19, ενώ δεν έχουν αλλάξει μέχρι στιγμής την ύλη σε κάποιο από τα μαθήματα.

Θεωρώ, ότι θα πρέπει να δοθούν διευκρινίσεις άμεσα, καθώς οι περισσότεροι μαθητές ξεκινούν την προετοιμασία τους για το καλοκαίρι. Άλλος είναι ο προγραμματισμός της ύλης, αν η εξεταστέα ύλη είναι 9 κεφάλαια και άλλος αν είναι 5.

Δε πιστεύω, ότι θα επανέλθουν (για φέτος) τα Λατινικά. Οι μαθητές θα εξεταστούν στην Κοινωνιολογία.
 

Ροβερτα

Active member

Η Ροβερτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών , Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 239 μηνύματα.
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης ή κάποια συμφορουμίτισσα που είναι απόφοιτος/-η και έχει ξεκινήσει την προετοιμασία του διαβάζοντας Λατινικά αντί για Κοινωνιολογία; Δηλαδή που σκέφτεται να εξεταστεί με το παλαιό και όχι με το νέο σύστημα;
Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι σχετικό για τους απόφοιτους αλλά ενδεχομένως ορισμένοι/-ες να έχετε ήδη κάνει την επιλογή σας.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,993 μηνύματα.
Υπάρχει κάποιος συμφορουμίτης ή κάποια συμφορουμίτισσα που είναι απόφοιτος/-η και έχει ξεκινήσει την προετοιμασία του διαβάζοντας Λατινικά αντί για Κοινωνιολογία; Δηλαδή που σκέφτεται να εξεταστεί με το παλαιό και όχι με το νέο σύστημα;
Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι σχετικό για τους απόφοιτους αλλά ενδεχομένως ορισμένοι/-ες να έχετε ήδη κάνει την επιλογή σας.
https://www.e-paideia.org/content/niki-kerameos-stin-k-allazoyn-ola-sta-aei-katargeitai-asylo

– Το νέο σύστημα εισαγωγής προβλέπει την αντικατάσταση των Λατινικών από την Κοινωνιολογία για τους υποψηφίους των ανθρωπιστικών σπουδών. Θα το διατηρήσετε;

– Η αλήθεια είναι πως οι μαθητές δεν χρωστούν κάτι, επειδή αλλάζουν οι κυβερνήσεις. Υπό την αρχή ότι δεν θέλουμε να αιφνιδιάσουμε τους υποψηφίους, οι μαθητές που θα δώσουν Πανελλαδικές Εξετάσεις το 2020 θα εξεταστούν στην Κοινωνιολογία, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα. Είχαμε καταψηφίσει την αλλαγή αυτή, όπως θα θυμάστε, διαφωνώντας κάθετα με την απαλοιφή των Λατινικών από τα υποχρεωτικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Δεν γίνεται, ωστόσο, να ανατραπεί στη δεδομένη χρονική συγκυρία ο προγραμματισμός των μαθητών και των οικογενειών τους για την προσεχή χρονιά.
 

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Τελειωσα την θερινη προετοιμασια και θελω να μου πειτε αν ειμαι καλα στην υλη που εκανα. Αρχαια γνωστο εκανα την εισαγωγη ολη στο αγνωστο την γραμματικη κατι λιγα απο λεξιλογιο και αρχικους χρονους και αγνωστα κειμενα ιστορια το πρωτο κεφ το γ απο την αγροτικη κοινωνια στην αστικοποιηση . Θα ηθελα να μου πειτε πως ειμαι στην υλη αν ειναι ικανοποιητικη διοτι εχω 1 βδομαδα για επαναληψεις αυτου και γραφω διαγωνισματα. Επισης καμια συμβουλη για μετα που αρχισει το σχολειο σχετικα με τα μαθηματα. Θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα!
 

Griff

Well-known member

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Τελειωσα την θερινη προετοιμασια και θελω να μου πειτε αν ειμαι καλα στην υλη που εκανα. Αρχαια γνωστο εκανα την εισαγωγη ολη στο αγνωστο την γραμματικη κατι λιγα απο λεξιλογιο και αρχικους χρονους και αγνωστα κειμενα ιστορια το πρωτο κεφ το γ απο την αγροτικη κοινωνια στην αστικοποιηση . Θα ηθελα να μου πειτε πως ειμαι στην υλη αν ειναι ικανοποιητικη διοτι εχω 1 βδομαδα για επαναληψεις αυτου και γραφω διαγωνισματα. Επισης καμια συμβουλη για μετα που αρχισει το σχολειο σχετικα με τα μαθηματα. Θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα!
Δεν γνωρίζω τους ρυθμούς με τους οποίους κινείται το φροντιστήριό σου, αλλά εμείς πέρυσι είμασταν αρκετά πιο μπροστἀ:

i) Γνωστό: Ολόκληρος ο Πρωταγόρας, μαζί με τρεις πρώτες εισαγωγές
ii) Ιστορία: Α και Β από την οικονομία, Β και Γ από την πολιτική

Φυσικά κάθε φροντιστήριο διαφέρει σε αυτό το θέμα, ἀρα δεν μπορώ να σου πω πως έχεις μείνει πίσω, κι ακόμα περισσότερο λόγω του ότι φέτος έχει αλλἀξει η ύλη.

Το καλύτερο, πιστεύω, που μπορείς να κάνεις είναι να συγκρίνεις την ύλη που έχετε καλύψει με ἀλλα παιδιά που δίνουν φέτος πανελλήνιες, κυρίως από τον κύκλο σου, και να βγάλεις τα δικά σου συμπερἀσματα.

Σχετικά με το σχολείο, τρεις συμβουλές:

i) διἀβαζε καθημερινἀ όλα τα μαθήματα ώστε να μην αφήνεις κενἀ
ii) πρόσεχε τα σχετικά μαθήματα στο σχολείο
iii) ΣΤΑΘΕΡΟΣ 8ΩΡΟΣ ΥΠΝΟΣ τουλάχιστον


Καλή επιτυχία! :paladin:
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...

Επίσης,Ποια θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη περίοδος μέσα στη σχολική χρονιά για να αξιοποιήσει κάποιος τις απουσίες του, για να διαβάσει; Έχω επίγνωση του ότι οι περισσότεροι μαθητές τις χρησιμοποιούν μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά σκέφτομαι ότι ,εφόσον όλοι θα λείπουν μετά το Πάσχα, θα ήταν καλύτερο να λείπω τον Ιανουάριο κάποιες φορές και κάποιες άλλες τον Φεβρουαρίο (όχι συνεχόμενα για πολλές μέρες) και να αφήσω και κάποιες για το τέλος. Έτσι, μετά το Πάσχα και δεδομένου ότι όλοι θα λείπουν, θα ζητάω από τους καθηγητές του σχολείου να μου δίνουν διαγωνισματα προσομοίωσης, ενώ όταν θα λείπω τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο θα κάνω τις πρώτες επαναλήψεις στα μαθήματα με το φροντιστήριο.
Πώς σας φαίνεται ;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Προσωπικά, ποτέ δεν κοιμήθηκα μετά τη 1 μέσα στη χρονιά, οπότε ο ύπνος μου ήταν το ελάχιστο 6 ώρες. Οπότε, στην ουσία διάβαζα περίπου 3-4 ώρες καθημερινά.
Επίσης , δεν αξιοποίησα ιδιαίτερα τις απουσίες μου, νομίζω έκανα 50-60 όλη τη χρονιά. Πήγαινα καθημερινά στο σχολείο, απλά έλειψα μερικές μέρες προς το τέλος για να κάνω κάποιες ασκήσεις παραπάνω ( θετική με μαθηματικά εδώ).

Καλύτερα να αξιοποιήσεις τις απουσίες σου προς το τέλος, μετά το Πάσχα για να διατηρήσεις μια ρουτίνα μέσα στη χρονιά.
 

Griff

Well-known member

Ο Griff αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 225 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...

Επίσης,Ποια θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη περίοδος μέσα στη σχολική χρονιά για να αξιοποιήσει κάποιος τις απουσίες του, για να διαβάσει; Έχω επίγνωση του ότι οι περισσότεροι μαθητές τις χρησιμοποιούν μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά σκέφτομαι ότι ,εφόσον όλοι θα λείπουν μετά το Πάσχα, θα ήταν καλύτερο να λείπω τον Ιανουάριο κάποιες φορές και κάποιες άλλες τον Φεβρουαρίο (όχι συνεχόμενα για πολλές μέρες) και να αφήσω και κάποιες για το τέλος. Έτσι, μετά το Πάσχα και δεδομένου ότι όλοι θα λείπουν, θα ζητάω από τους καθηγητές του σχολείου να μου δίνουν διαγωνισματα προσομοίωσης, ενώ όταν θα λείπω τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο θα κάνω τις πρώτες επαναλήψεις στα μαθήματα με το φροντιστήριο.
Πώς σας φαίνεται ;
Σχετικά με τον ύπνο, αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο τον άνθρωπο. Γνωρίζω άτομα που "λειτουργούσαν" (αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι και απέδιδαν) με 3-4 ώρες ύπνο. Ξέρω και άλλους, με πρώτο και καλύτερο εμένα, που αν δεν κοιμόταν καλά για πάνω από τρεις - τέσσερις μέρες, ήταν κάπως έτσι:


Συμπέρασμα: Όσο καλύτερα κοιμάσαι, τόσο πιο αποδοτικό θα είναι το διάβασμά σου (και από άποψη χρόνου και ποιότητας).

Σχετικά με τις απουσίες, θα ήταν καλύτερο να τις κρατήσεις για το τέλος της χρονιάς, γιατί τότε θα κάνεις τις πιο σημαντικές επαναλήψεις, όχι τον Γενάρη - Φλεβάρη. Διαγωνίσματα προσομοίωσης μπορείς να κάνεις και μέσα στη χρονιά, αν το ζητήσεις από τους καθηγητές σου (π.χ. εγώ σχεδόν σε κάθε μάθημα Λατινικών έγραφα διαγώνισμα). Τον τελευταίο μήνα θα χρειαστείς διάβασμα και ξεκούραση. :D
 

Indiana Jones

New member

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 368 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...

Επίσης,Ποια θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη περίοδος μέσα στη σχολική χρονιά για να αξιοποιήσει κάποιος τις απουσίες του, για να διαβάσει; Έχω επίγνωση του ότι οι περισσότεροι μαθητές τις χρησιμοποιούν μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά σκέφτομαι ότι ,εφόσον όλοι θα λείπουν μετά το Πάσχα, θα ήταν καλύτερο να λείπω τον Ιανουάριο κάποιες φορές και κάποιες άλλες τον Φεβρουαρίο (όχι συνεχόμενα για πολλές μέρες) και να αφήσω και κάποιες για το τέλος. Έτσι, μετά το Πάσχα και δεδομένου ότι όλοι θα λείπουν, θα ζητάω από τους καθηγητές του σχολείου να μου δίνουν διαγωνισματα προσομοίωσης, ενώ όταν θα λείπω τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο θα κάνω τις πρώτες επαναλήψεις στα μαθήματα με το φροντιστήριο.
Πώς σας φαίνεται ;

Γεια σου! Εγώ έδωσα από Ανθρωπιστικών Σπουδών.

Αρχικά να πω ότι και εγώ έκανα 12 ώρες τη βδομάδα φροντιστήριο( 2 Έκθεση,2 Ιστορία,3 Λατινικά,2 Γνωστό και 3 ώρες Άγνωστο). Δε χρειάστηκε να ξενυχτίσω ποτέ, κοιμόμουν γύρω στις 7-8 ώρες. Δεν είμαι άνθρωπος που διαβάζει εύκολα βράδυ, οπότε σπάνια διάβαζα μέχρι τις 21:00, το πολύ μέχρι 20:00-20:30 και κυρίως Σαββατοκύριακο. Δε συνιστώ να κοιμάσαι μόνο 4-5 ώρες, ο λιγοστός ύπνος επιβραδύνει τη μνήμη και τη συγκέντρωση του εγκεφάλου. Απλώς χρειάζεται μία σωστή κατανομή στις ώρες διαβάσματος και των μαθημάτων.

Τώρα για τις απουσίες, εγώ έφτασα μέχρι τις 78, από τις οποίες οι 70 έγιναν μετά το Πάσχα. Θα μπορούσα λοιπόν να έκανα και πιο νωρίς απουσίες αλλα δεν το έκανα για να έχω μια επαφή με τα μαθήματα. Με βοηθούσε πολύ να ξανακούω το μάθημα στο σχολείο και πολλές φορές οι καθηγητές δίνουν καλές συμβουλές. Το θέμα με τις απουσίες είναι προσωπικό γι αυτό να το σκεφτείς αν θα λείψεις Γενάρη και Φλεβάρη. Χρειάζεται πάντως να λείπεις μετά το Πάσχα για να γίνουν οι ουσιαστικές τελικές επαναλήψεις.

Ελπίζω να βοήθησα! Όποια άλλη απορία έχεις, μου λες. ;)
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 422 μηνύματα.
Νομίζω πως το πρόγραμμα ύπνου εξαρτάται απόλυτα από την ιδιοσυγκρασία και την ενεργητικότητα του μαθητή. Εγώ δεν ξενύχτησα ούτε μία φορά, αλλά σταματούσα το διάβασμα στις 19:00- 19:30 και έπεφτα για ύπνο στις 21:00 (με εξαίρεση μία μέρα, την Πέμπτη, οπότε είχα φροντιστήριο μέχρι τις 21:25 και κοιμόμουν στις 22:00). Ήμουν από τα λίγα παιδιά που είχαν αστείρευτη ενέργεια την επόμενη μέρα.

Όσον αφορά στις απουσίες, έλειψα περίπου 40-45 ώρες και, κυρίως, στο τέλος της χρονιάς. Η ιδέα ότι θα είσαι μόνη σου στο σχολείο μετά το Πάσχα είναι απατηλή (τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση), καθώς ΟΛΟΙ σκέπτονται ότι θα διαβάζουν μόνοι τους, κι έτσι μαζεύονται πάνω από 10 παιδιά. Σε συμβουλεύω να απουσιάζεις ΜΟΝΟ όταν το έχεις ανάγκη!

Ήμουν υποψήφιος των Ανθρωπιστικών Σπουδών.
 

Qweasd

Active member

Η Qweasd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...

Επίσης,Ποια θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη περίοδος μέσα στη σχολική χρονιά για να αξιοποιήσει κάποιος τις απουσίες του, για να διαβάσει; Έχω επίγνωση του ότι οι περισσότεροι μαθητές τις χρησιμοποιούν μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά σκέφτομαι ότι ,εφόσον όλοι θα λείπουν μετά το Πάσχα, θα ήταν καλύτερο να λείπω τον Ιανουάριο κάποιες φορές και κάποιες άλλες τον Φεβρουαρίο (όχι συνεχόμενα για πολλές μέρες) και να αφήσω και κάποιες για το τέλος. Έτσι, μετά το Πάσχα και δεδομένου ότι όλοι θα λείπουν, θα ζητάω από τους καθηγητές του σχολείου να μου δίνουν διαγωνισματα προσομοίωσης, ενώ όταν θα λείπω τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο θα κάνω τις πρώτες επαναλήψεις στα μαθήματα με το φροντιστήριο.
Πώς σας φαίνεται ;
Καλησπέρα και καλή επιτυχία!
Εγώ ήμουν επίσης στην ανθρωπιστική κατεύθυνση έχω να σου πω ότι είναι κεφαλαιώδους σημασίας να τηρήσεις τον 6αωρο ή -ευχής έργον- 7ωρο ύπνο. Εμμένω σε αυτό γιατί σου γράφει μια μαθήτρια που ποτέ δεν λογάριαζε κούραση όσες ώρες κι αν διάβαζε, μια μαθήτρια που απέδιδε κατά κανονα καλύτερα τις βραδυνές ώρες, μια μαθήτρια όμως που έφτασε ο Μάιος και δεν πίστευε πως έφτασε να την προδίδει ο ίδιος της ο εαυτός σε αποθέματα ενέργειας και πνευματικής διαύγειας. Με πάσα ειλικρίνεια σε διαβεβαιώ ότι, αν διάβαζα τις αράδες που σου γραφω τώρα ενα χρόνο πριν, θα γελούσα και θα έλεγα μέσα μου πως όταν υπάρχει θέληση και προσήλωση σε ένα στόχο που με εμπνέει, ο σωματικός κάματος είναι αμελητέος. Κι όμως διαψεύστηκα περίτρανα, αφού κατέληξα λίγες ημέρες πριν τις εξετάσεις να μην μπορώ να αποδώσω ούτε στο ελάχιστο και να τα έχω σχεδόν παρατήσει. Δόξα τω θεώ, εγώ ευτυχώς κατόρθωσα να επιτυχώ το στόχο μου στο τέλος δίνοντας τα όλα σε κάθε μάθημα που έδινα, κάνοντας μια υπερπροσπάθεια καθεμία από τις μέρες των εξετάσεων. Ωστόσο αν μπορούσα να γύριζα το χρόνο πίσω δεν θα έκανα με τίποτα το ίδιο λάθος. Εγώ μπορεί να ήμουν στο τέλος τυχερή και να τα κατάφερα, όμως τα ξενύχτια μου και οι 3ωροι έως και μονόωροι ύπνοι που έκανα είναι αναμφισβήτητα συνταγή αποτυχίας και όχι επιτυχίας! Επομένως σε συμβουλεύω με περίσσεια θερμή να ξεκουράζεσαι επαρκώς, προκειμένου να αποδίδεις τα μέγιστα καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Όσον αφορά τώρα στις απουσίες, όντως καλύτερο θα είναι να μην τις εκμεταλλευτείς τις μέρες μετά το Πάσχα, αφού, όπως ορθά διαπίστωσες και η ίδια, αυτές ενδείκνυνται για παρακολούθηση στο σχολείο, το οποίο στην περίπτωση μου τουλάχιστον ήταν σχεδόν άδειο (από παιδιά Γ Λυκείου προφανώς ????). Μολαταύτα, ούτε οι μέρες του Ιανουαρίου Φεβρουαρίου που προτείνεις είναι ιδανικές αφού, δεδομένης και της αύξησης της ύλης, είναι πολύ πιθανόν αυτή να μην έχει περατωθεί στην ολότητά της. Συνεπώς, ίσως θα ήταν καλύτερο να αξιοποιήσεις τις απουσίες σου τις ημέρες ακριβώς πριν τις διακοπές του Πάσχα, ώστε να έχεις ένα εύλογο χρονικο διάστημα (συμπεριλαμβανομένων των διακοπών) εύκαιρο για αδιάλειπτη ενασχόληση με τα μαθήματα.
Ο,τι και να επιλέξεις πάντως σου εύχομαι ολόψυχα η προσπάθειά σου να ευοδωθεί!:clapup:
 

Dimitris_Gr

Active member

Ο Dimitris_Gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...
Εγώ προσωπικά είχα ως προσωπικό μου στοίχημα το να κοιμάμαι 8 ώρες την περίοδο των πανελλαδικών.

Στην αρχή δεν συνειδητοποιούσα και τόσο πολύ την αξία του ύπνου, αλλά στην πορεία κατάλαβα πως όταν κοιμόμουν λιγότερες από 8 ώρες μου δημιουργούσε μια κούραση το πρωί της επόμενης μέρας, με αποτέλεσμα η κούραση αυτή να κορυφώνεται το μεσημέρι όπου έπινα 2 καφέδες για να διαβάσω.

Γενικά θεωρώ ότι την χρονιά των πανελλαδικών είναι απαραίτητος ο ύπνος αν θες να διαβάζεις και να μην κουράζεσαι στο τέλος της ημέρας.

Εγώ πάντως επωφελήθηκα από τις 8 ώρες ύπνου που είχα ως πλάνο.
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top