Πανελλήνιες 2020 - Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

BlueIvy_

New member

Η BlueIvy_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος του τμήματος Νομικής Θράκης (Κομοτηνή) . Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...

Επίσης,Ποια θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη περίοδος μέσα στη σχολική χρονιά για να αξιοποιήσει κάποιος τις απουσίες του, για να διαβάσει; Έχω επίγνωση του ότι οι περισσότεροι μαθητές τις χρησιμοποιούν μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά σκέφτομαι ότι ,εφόσον όλοι θα λείπουν μετά το Πάσχα, θα ήταν καλύτερο να λείπω τον Ιανουάριο κάποιες φορές και κάποιες άλλες τον Φεβρουαρίο (όχι συνεχόμενα για πολλές μέρες) και να αφήσω και κάποιες για το τέλος. Έτσι, μετά το Πάσχα και δεδομένου ότι όλοι θα λείπουν, θα ζητάω από τους καθηγητές του σχολείου να μου δίνουν διαγωνισματα προσομοίωσης, ενώ όταν θα λείπω τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο θα κάνω τις πρώτες επαναλήψεις στα μαθήματα με το φροντιστήριο.
Πώς σας φαίνεται ;

Καλημέρα! Έχοντας δώσει πανελλήνιες φέτος στην ομάδα των ανθρωπιστικών σπουδών και πιθανότατα εισάγομαι στην Νομική ένα έχω να σου πω ύπνο, ύπνο, ύπνο. Κατανοώ απόλυτα τις ανησυχίες σου, ωστόσο θεωρώ πως κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς είναι απαραίτητο να κοιμάσαι τουλάχιστον 7-8 ώρες πράγμα που φυσικά επιτυγχάνεται χωρίς ξενύχτια. Μην ξενυχτάς. Το ξενύχτι σκοτώνει. Προσωπικά εγώ έκανα μεθοδικό και σταθερό διάβασμα που είχε ήδη ξεκινήσει από τη β' λυκείου χωρίς να χρειάζεται να ξενυχτώ προκειμένου να βγάλω την ύλη. Ίσως μόνο εκεί γύρω στο Απρίλιο- Μάιο που το κλίμα ήταν κάπως <<τεταμένο>> χρειάστηκε να κάτσω ξύπνια το πολύ μέχρι τη 1 το πρωί. Και από φροντιστήρια 12 ώρες θεωρώ είναι υπερβολικές, καθώς σου αποσπούν πολλές ποιοτικές ώρες διαβάσματος. Εγώ έκανα 3 φορές τη βδομάδα από 1,5 ώρα και ήμουν καλυμμένη παρότι είχα υψηλό στόχο. Βέβαια, το πόσες ώρες θα κάνει φροντιστήριο ένα παιδί την εβδομάδα είναι λίγο υποκειμενικό θέμα, οπότε αν θεωρείς πως με 12 ώρες είσαι καλυμμένη κανένα πρόβλημα.

Όσον αφορά τις απουσίες, επειδή το πάσχα άργησε λίγο φέτος μου ήρθε <<κουτί>> και έτσι μετά την περίοδο των πασχαλινών διακοπών, χωρίς να έχω κάνει πραγματικά καμία απουσία μέχρι τότε αξιοποίησα τις κρατημένες απουσίες μου για όλο τον Μάιο (κατ΄εμέ ο πιο κρίσιμος μήνας). Στο σχολείο πήγαινα μόνο για κάποιο διαγώνισμα εφ' όλης στην Ιστορία, Αρχαία κλπ. Προσωπικά Ιανουάριο και Φεβρουάριο δεν χρειάστηκα να λείψω από το σχολείο, το ίδιο και οι συμμαθητές μου. Ήμασταν χαλαρά. Όλοι είχαμε κρατήσει για τον Μάιο τις απουσίες. Αλλά κι αυτό πάλι εξαρτάται από το πρόγραμμα διαβάσματος που θέτει ο καθένας. Ωστόσο το δικό σου πρόγραμμα ακούγεται μια χαρά, αλλά μην το σκέφτεσαι ακόμα. Όλα θα έρθουν και θα τελειώσουν προτού το καταλάβεις. Στην ύλη που βρίσκεσαι? Εύχομαι να σε βοήθησα κάπως. Καλή επιτυχία σου εύχομαι με ψυχραιμία και δύναμη:thumbsup:

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Έχω ακόμη μια απορία: Πόσες φορές θα ήταν καλό να κάνουμε επανάληψη όλη την υλη του κάθε μαθήματος προτού δώσουμε εξετάσεις;
(Για κάποιον που στοχεύει στο άριστα από θεωρητική κατεύθυνση)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας!!

Κοίτα, επειδή στην ανθρωπιστικών δίναμε παρασκευή ( έκθεση), δευτέρα ( αρχαία), Τετάρτη (Ιστορία) και Παρασκευή (Λατινικά) η αλήθεια είναι ότι δεν προλαβαίνεις να κάνεις και πολλά πράγματα. Αυτό πάντως που πρέπει να κάνεις είναι πως μόλις τελειώνεις το ένα μάθημα π.χ την έκθεση να επικεντρώνεσαι αποκλειστικά στο αμέσως επόμενο που είναι τ' αρχαία και όχι στην Ιστορία π.χ ακόμα κι αν έχεις αμφιβολίες για το πόσο άρτια την ξέρεις. Επίσης, από προσωπική εμπειρία στα αρχαία την ύλη την έβγαλα 2 φορές στο γνωστό, το άγνωστο εντάξει είναι απλά <<άγνωστο>> απλά κάνεις ένα ξεφύλλισμα στα γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα. Την ιστορία επίσης ένα γρήγορο φρεσκάρισμα ( από ότι θυμάμαι την είχα βγάλει 2 φορές), στα Λατινικά δεν μπορώ να αναφερθώ μιας και δεν θα το δώσετε (δυστυχώς). Αλλά, πριν δώσεις μην περιμένεις να κάνεις και πολλά. Απλά, επειδή η ανθρωπιστικών χαρακτηρίζεται ως επί το πλείστον από στείρα αποστήθιση το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι ένα γρήγορο διάβασμα για να <<φρεσκάρεις>> αυτά που ήδη ξέρεις. Μην ανησυχείς, η δουλειά έχει γίνει στην διάρκεια της χρονιάς και η μνήμη σου λογικά δεν θα σε προδώσει! Βέβαια, δεν σου κρύβω ότι πριν δώσω Ιστορία είχα πολύ άγχος γιατί ανησυχούσα μήπως δεν θα μπορούσα να θυμηθώ πως ξεκινάει η κάθε παράγραφος κλπ. Μέγα λάθος, το άγχος είναι κακός οδηγός που με οδήγησε στο να πάθω μπλακ άουτ σε ένα ερώτημα. Το καλό είναι πως όταν ηρέμησα, επανήλθα, συνεχίζοντας να γράφω. Αυτά από εμένα... Ελπίζω να βοήθησα! Keep going :girl_angel:
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

lenaki001

Member

Η Λένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Την προσεχή χρόνια θα πάω γ λυκειου (ειμαι στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών) και έχω μια απορία: Το να κοιμάται κάποιος στη διάρκεια της χρονιάς τουλάχιστον 7 ώρες, που προτείνουν πολλά παιδιά που τελείωσαν τις πανελλήνιες, είναι ιδιαίτερα σημαντικό; Εννοώ, φυσικά και η αξ ια ενός καλού ύπνου, πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση, είναι μεγάλη και για την πνευματική απόδοση και για την αφομοίωση πληροφοριών ,μεταξύ άλλων, ωστόσο θεωρείτε "καταστροφικό" να κοιμάται κάποιος γύρω στις 4-5 ώρες τα βραδιά; Δεν νομίζω με 12 ώρες φροντιστήριο, μαθήματα, και αύξηση της ύλης να βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα...

Επίσης,Ποια θεωρείτε ότι είναι η κατάλληλη περίοδος μέσα στη σχολική χρονιά για να αξιοποιήσει κάποιος τις απουσίες του, για να διαβάσει; Έχω επίγνωση του ότι οι περισσότεροι μαθητές τις χρησιμοποιούν μετά τις διακοπές του Πάσχα, αλλά σκέφτομαι ότι ,εφόσον όλοι θα λείπουν μετά το Πάσχα, θα ήταν καλύτερο να λείπω τον Ιανουάριο κάποιες φορές και κάποιες άλλες τον Φεβρουαρίο (όχι συνεχόμενα για πολλές μέρες) και να αφήσω και κάποιες για το τέλος. Έτσι, μετά το Πάσχα και δεδομένου ότι όλοι θα λείπουν, θα ζητάω από τους καθηγητές του σχολείου να μου δίνουν διαγωνισματα προσομοίωσης, ενώ όταν θα λείπω τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο θα κάνω τις πρώτες επαναλήψεις στα μαθήματα με το φροντιστήριο.
Πώς σας φαίνεται ;
Δεν ξέρω, εγώ προσωπικά θα σου πω να κάνεις ό,τι σε εξυπηρετεί και ταιριάζει στους ρυθμούς και τις αντοχές σου. Δηλαδή ούτε ένα-δύο ξενύχτια τον Φλεβάρη θα σου προκαλέσουν καμια καταστροφική εξάντληση στις πανελλήνιες, ούτε υπάρχει περίπτωση να αξιοποιήσεις απολύτως δημιουργικά 110 απουσίες τον τελευταίο μήνα...
Από την άλλη, αυτά τα δύο θα λειτουργήσουν κάπως συμπληρωματικά. Δηλαδή μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιες απουσίες μέσα στην χρονιά για να αποφύγεις ξενύχτια, ή να αξιοποιήσεις όλες σου τις απουσίες μαζεμένες στο τέλος, τόσο για να κάνεις τις αναγκαίες επαναλήψεις όσο και για να ξεκουραστείς, να ανακτησεις δυνάμεις και να αναπληρώσεις τον ύπνο σου.
Αυτό που θα είναι νομοτελειακά καταστροφικό είναι να κάνεις κάτι επειδή ακούς ότι το κάνουν οι άλλοι. Θα ακούσεις συμμαθητές σου να λένε ότι κάθε βράδυ κοιμούνται στις 3. Αν το αντέχουν, με γειά τους με χαρά τους. Ωστόσο, μπορεί κάλλιστα είτε να υπερβάλλουν είτε να αναγκάζονται να ξενυχτησουν επειδή δεν κάνουν καλή διαχείριση του χρόνου τους τη μέρα.
Επίσης, θα δεις κάποιους να εμφανίζονται στο σχολείο με 40 πυρετό "για να μην χαλάσουν απουσίες" και στο τέλος να μην καταφέρουν καν να τις ξοδέψουν όλες...
 

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Κατ' αρχάς έχω να σου πω ότι σε θαυμάζω που επιχειρείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις των πανελληνίων εξετάσεων δίχως φροντιστηριακή υποστήριξη στην πλειονότητα των μαθημάτων. Καλή δύναμη και να ξέρεις πως δεν υστερείς σε τίποτα συγκριτικά με τους λοιπούς υποψηφίους!
Για να απαντήσω τώρα και πιο συγκεκριμένα στις απορίες σου:
Είναι πολύ σημαντικό ότι κατάφερες να ολοκληρώσεις την ύλη της αρχαιοελληνικής γραμματικής ήδη και τώρα δε σου μένει παρά να εξασκείσαι συστηματικά σε άγνωστα θέματα. Μπορείς να αξιοποιήσεις και το "εγχειρίδιο γλωσσικής διδασκαλίας", ένα βιβλιαράκι που δινόταν παλιά στην α Λυκείου αλλα τώρα μπορείς να το βρεις σε ηλεκτρονική μορφή. Αυτό έχει ασκήσεις γραμματικής και συντακτικού για περαιτέρω εξάσκηση, ενώ διαδικτυακά υπάρχουν δωρεάν και οι λύσεις τους για αυτοέλεγχο. Σου προτείνω να προμηθευτείς από τώρα αν θέλεις το συντακτικό του Βασιλάτου το οποίο είναι εύληπτο, ευσύνοπτο και καλύπτει με το παραπάνω τις ανάγκες των εξετάσεων. Επιπρόσθετα κυκλοφορεί και ενα μπλε βιβλίο ασκήσεων συντακτικού πάλι του Βασιλάτου, το οποίο συμπλέει με τη θεωρία. Μαζί με το βιβλίο ασκήσεων δίδεται και ένα βιβλιαράκι με τις λύσεις, ώστε να μπορείς να ελέγχεις μόνος σου τις απαντήσεις σου. Μέχρι το Σεπτέμβριο λοιπόν καλό θα ήταν να ολοκληρώσεις το ονομαστικό μέρος του συντακτικού (γενικές, δοτικες, προσδιορισμοί, αναγνώριση είδους μετοχών, απαρέμφατο, κατηγορούμενο κλπ), καθώς και να κατέχεις άριστα τα είδη των δευτερευουσών προτάσεων και τα είδη των υποθετικών λόγων από το ρηματικό μέρος του συντακτικού. Αν το κατορθώσεις αυτό, πράγμα το οποίο δεν είναι επ'ουδενί εύκολο, θα έχεις αποκτήσει μεγάλο προβάδισμα και θα είσαι σε θέση από Σεπτέμβριο να αφιερωθεις στα δυσκολότερα κεφάλαια του συντακτικού και στο γνωστό των αρχαίων. Επειδή είναι δύσκολο να εντρυφήσεις δίχως καθοδήγηση στα φιλοσοφικά ζητήματα που πραγματεύεται ο διάλογος "Πρωταγόρας", θα σε συμβούλευα να μην αναλωθείς στη μελέτη του εκτεταμενα, αλλά να περιμένεις μέχρι το Σεπτέμβριο, οπότε και θα τα διδαχθείς ορθά από τον καθηγητή του σχολείου σου. Αν νιώθεις ανασφάλεια, μπορείς βέβαια να ρίξεις μια ματιά στο έργο, να κάνεις μια ανάγνωση τα σχόλια για να μπεις στο κλίμα ενός φιλοσοφικού έργου, αλλά καλό θα ήταν να περιμένεις την αναλυτική, εμπεριστατωμένη εισαγωγή σε αυτό από κάποιον καθηγητή. Συμπερασματικά σε συμβουλεύω να βγάλεις όσο περισσότερη ύλη συντακτικού αρχαίων με παράλληλη εξάσκηση σε άγνωστα θέματα (όσο περισσότερα μπορείς) και να αφήσεις το γνωστό για το Σεπτέμβριο.
Μόλις αρχίσουν τα σχολεία, πλησίασε τους καθηγητές της κατεύθυνσης, εξήγησέ τους ότι δεν θα έχεις καμία εξωτερική βοήθεια και ζητά τους τη βοήθειά τους για επιπρόσθετες ασκήσεις, απορίες κλπ. Μη ντραπεις να τους μιλήσεις, ακόμα και αν δεν τους είχες ξανά τα προηγούμενα χρόνια και θα δεις ότι θα είναι πρόθυμοι να σε συνδράμουν. Ίσα ίσα θα νιώσουν και κολακευμένοι αν ζητήσεις τη βοήθεια τους, καθώς οι καθηγητές του δημοσίου είναι τραγικά υποβαθμισμένοι στη συνείδηση του μέσου μαθητή, ενώ, στην πραγματικότητα, δεν υπολείπονται σε τίποτα συγκριτικά με τους φροντιστές.
Για τις πηγές της Ιστορίας να ακολουθείς απαρέγκλιτα τη μέθοδο της σύνθεσης, ώστε να αποκομίσεις το μέγιστο δυνατό βαθμό. Φρόντιζε να αποκωδικοποιείς πρώτα τις πληροφορίες της πηγής, έπειτα σκέψου σε ποιο σημείο της ιστορικής αφήγησης του βιβλίου ταιριάζει η εκάστοτε πληροφορία της πηγής και τέλος διάκοψε τη ροή της ιστορικής αφήγησης για να συμπεριλάβεις τις επιπρόσθετες πληροφορίες από την πηγή. Εξυπακούεται βέβαια πως το κείμενό σου πρέπει να έχει μια κάποια συνοχή, οπότε προσπάθησε να εντάσσεις τεχνηέντως τις γνώσεις της πηγής, δίχως απαραίτητα να κάνεις χρήση τετριμμένων και στερεπτυπικών φράσεων όπως "στην ιστορική πηγή που μας παρατίθεται επισημαίνεται επιπρόσθετα πως...". Τέλος είναι ζωτικής σημασίας να παραφράζεις τα γραφόμενα της πηγής, χωρίς όμως να διαστρεβλώνεις το νόημα ή να αποκρύπτεις από το διορθωτή εκούσια κάποια πληροφορία. Να εκμεταλλεύεσαι ολα τα δεδομένα της πηγής, ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια γιατί μπορεί να είναι σημαντική.
Σε γενικές γραμμές αυτά έχω να σου πω. Αν θέλεις μπορείς να με ρωτήσεις και πιο συγκεκριμένα κάποια απορία γιατί οι πηγές της ιστορίας χρήζουν αναλύσεων ατελείωτων που δεν χωρούν σε ένα post.

Σε ευχαριστω πολυ!!! Κατι ακομα τι βοηθηματα να αγορασω για ιστορια στις πηγες;; Ποια θεματογραφια να αγορασω;; εχω του βασιλατου. Συνρακτικο σκεφτομαι να παρω του βασιλατου αλλα λενε οτι εοναι καλο και του πασχαλιδη.Εκανα 7 βδομαδες υερινα και αυτη τη βδομαδα κανω επαναληψεις και κανω κριτηρια στα αντιστοιχα μαθηματα. Θα αρχισω το διαβασμα παλι το σεπτεμβρη διοτι αν κανω και τον αυγουστο θα κουραστω και τα χριστουγεννα θα κανω 2 μηνες να συνελθω μου εχουν πει ατομα που το εζησαν. Ειναι καλο να εχω αποθεματα ενεργειας.

Σε ευχαριστω πολυ!!! Κατι ακομα τι βοηθηματα να αγορασω για ιστορια στις πηγες;; Ποια θεματογραφια να αγορασω;; εχω του βασιλατου. Συνρακτικο σκεφτομαι να παρω του βασιλατου αλλα λενε οτι εοναι καλο και του πασχαλιδη.Εκανα 7 βδομαδες υερινα και αυτη τη βδομαδα κανω επαναληψεις και κανω κριτηρια στα αντιστοιχα μαθηματα. Θα αρχισω το διαβασμα παλι το σεπτεμβρη διοτι αν κανω και τον αυγουστο θα κουραστω και τα χριστουγεννα θα κανω 2 μηνες να συνελθω μου εχουν πει ατομα που το εζησαν. Ειναι καλο να εχω αποθεματα ενεργειας.
Σε ευχαριστω να σε ρωτησω κατι ακομη κοινωνιολογια πως κανετε το μαθημα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

lenaki001

Member

Η Λένα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ!!! Κατι ακομα τι βοηθηματα να αγορασω για ιστορια στις πηγες;; Ποια θεματογραφια να αγορασω;; εχω του βασιλατου. Συνρακτικο σκεφτομαι να παρω του βασιλατου αλλα λενε οτι εοναι καλο και του πασχαλιδη.Εκανα 7 βδομαδες υερινα και αυτη τη βδομαδα κανω επαναληψεις και κανω κριτηρια στα αντιστοιχα μαθηματα. Θα αρχισω το διαβασμα παλι το σεπτεμβρη διοτι αν κανω και τον αυγουστο θα κουραστω και τα χριστουγεννα θα κανω 2 μηνες να συνελθω μου εχουν πει ατομα που το εζησαν. Ειναι καλο να εχω αποθεματα ενεργειας.





Σε ευχαριστω να σε ρωτησω κατι ακομη κοινωνιολογια πως κανετε το μαθημα;
Από θεματογραφίες νομίζω ότι του Σαχπεκιδη είναι μια εξαιρετική επιλογή. Για την ιστορία δεν έχω κάτι να σου προτείνω αλλά μπορείς να αξιοποιήσεις και το υλικό που διατίθεται διαδικτυακά. Επίσης μην αμελείς τα παραθέματα του σχολικού βιβλίου!
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ!!! Κατι ακομα τι βοηθηματα να αγορασω για ιστορια στις πηγες;; Ποια θεματογραφια να αγορασω;; εχω του βασιλατου. Συνρακτικο σκεφτομαι να παρω του βασιλατου αλλα λενε οτι εοναι καλο και του πασχαλιδη.Εκανα 7 βδομαδες υερινα και αυτη τη βδομαδα κανω επαναληψεις και κανω κριτηρια στα αντιστοιχα μαθηματα. Θα αρχισω το διαβασμα παλι το σεπτεμβρη διοτι αν κανω και τον αυγουστο θα κουραστω και τα χριστουγεννα θα κανω 2 μηνες να συνελθω μου εχουν πει ατομα που το εζησαν. Ειναι καλο να εχω αποθεματα ενεργειας.





Σε ευχαριστω να σε ρωτησω κατι ακομη κοινωνιολογια πως κανετε το μαθημα;
Το εξηγούμε στην τάξη και μετά διαβάζουμε το κείμενο σειρά σειρά για να κατανοούμε πλήρως το περιεχόμενο και την ορολογία του βιβλίου.
Κάναμε 3 εβδομάδες θερινών και κατ' αυτόν τον τρόπο τελειώσαμε το πρώτο κεφάλαιο και μετά τις διακοπές, στο πρώτο μαθημα, θα γράψουμε διαγώνισμα, για το οποίο δεν μας είπαν τι μορφή θα έχει.
 

Qweasd

Active member

Η Qweasd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ίλιον (Αττική). Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Σε ευχαριστω πολυ!!! Κατι ακομα τι βοηθηματα να αγορασω για ιστορια στις πηγες;; Ποια θεματογραφια να αγορασω;; εχω του βασιλατου. Συνρακτικο σκεφτομαι να παρω του βασιλατου αλλα λενε οτι εοναι καλο και του πασχαλιδη.Εκανα 7 βδομαδες υερινα και αυτη τη βδομαδα κανω επαναληψεις και κανω κριτηρια στα αντιστοιχα μαθηματα. Θα αρχισω το διαβασμα παλι το σεπτεμβρη διοτι αν κανω και τον αυγουστο θα κουραστω και τα χριστουγεννα θα κανω 2 μηνες να συνελθω μου εχουν πει ατομα που το εζησαν. Ειναι καλο να εχω αποθεματα ενεργειας.





Σε ευχαριστω να σε ρωτησω κατι ακομη κοινωνιολογια πως κανετε το μαθημα;
Όντως καλό θα είναι να ξεκουραστείς τώρα τον Αύγουστο και να διασκεδάσεις για να γεμίσεις μπαταρίες και να ξεκινήσεις τη σχολική χρονιά με όρεξη για δουλειά. Βέβαια καλό θα είναι να διατηρήσεις μια επαφή με τα μαθήματα και να μην αποκοπείς εντελώς γιατί μετά θα χρειαστείς κάποιο χρόνο για να προσαρμοστείς και πάλι.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω όσον αφορά στα βοηθήματα, αφού στην ιστορία μας έφερνε φυλλάδια με πήγες ο καθηγητής μας στο φροντιστήριο τα οποία επιμελούνταν ο ίδιος, επιλέγοντας κείμενα από ποικίλα ιστορικά εγχειρίδια. Ως συμβουλή θα σου έλεγα λύσεις πήγες από πανελλήνιες παρελθόντων ετών, ωστόσο επειδή έχω επεξεργαστεί τις πηγές πολλών ετών έχω να παρατηρήσω πως τα δύο τελευταία χρόνια (2018, 2019) τουλάχιστον το Δ Θεμα πηγών διαφέρει από πλευράς δυσκολίας και απαιτεί οξυμένη συνδυαστική ικανότητα. Όταν κλήθηκα κι εγώ φέτος να ανταποκριθώ στο θέμα με το οδικό δίκτυο (Δ) διέκρινα με την πρώτη ματιά πως ήταν ίδιας φιλοσοφίας με το αντίστοιχο περυσινό με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Φαίνεται λοιπόν πως οι θεματοθετες κινούνται προς την ίδια κατεύθυνση, επομένως αναζήτησε αργότερα πήγες πιο συνδυαστικές και ιδιαίτερες με τη βοήθεια των καθηγητών σου.
Ούτε θεματογραφία αρχαίων χρησιμοποίησα για να σου προτείνω από προσωπική εμπειρία. Παρ' όλα αυτά ο φίλτατος archaios έχει πολλάκις αναφερθεί σε ορισμένους συγγραφείς που έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτό τον τομέα. Η γνώμη του λοιπόν είναι απολύτως εμπεριστατωμένη αφού είναι βαθύτατος γνώστης της αρχαίας ελληνικής και σίγουρα θα είσαι καλυμμένη αν ενστερνιστείς κάποια από τις προτάσεις του.
Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου.
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Ούτε θεματογραφία αρχαίων χρησιμοποίησα για να σου προτείνω από προσωπική εμπειρία. Παρ' όλα αυτά ο φίλτατος archaios έχει πολλάκις αναφερθεί σε ορισμένους συγγραφείς που έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτό τον τομέα. Η γνώμη του λοιπόν είναι απολύτως εμπεριστατωμένη αφού είναι βαθύτατος γνώστης της αρχαίας ελληνικής και σίγουρα θα είσαι καλυμμένη αν ενστερνιστείς κάποια από τις προτάσεις του.
Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά με τιμά η εκτίμηση που έχεις για εμένα...:redface:

@Leukosrinokeros:
Για αρχή θα πρότεινα τα κείμενα του study4exams και να αγοράσεις τη θεματογραφία του Παπανδρεόπουλου, η οποία έχει πιο βατά κείμενα, αλλά διαβαθμισμένης δυσκολίας, με τη σωστή μετάφραση από κάτω και ωραίους ανακεφαλαιωτικούς πίνακες γραμματικής και συντακτικού. Αν θες να εντρυφήσεις περισσότερο και να εμπεδώσεις καλύτερα τη γραμματική και το συντακτικό, αλλά μέσω των κειμένων, προτείνω τη θεματογραφία του Σαρρή (τόσο την παλιά και κόκκινη, όσο και την καινούρια και κίτρινη). Έχει εξαιρετικά κείμενα για μετάφραση, λίγο απαιτητικά, αλλά από αυτά που δεν "πολυκυκλοφορούν" σε διαδίκτυο και άλλες θεματογραφίες. Αντί για Σαρρή, μπορείς να προτιμήσεις Σαχπεκίδη( ο οποίος είναι καλός, αν και δεν τον έχω δουλέψει τόσο, όσο τους άλλους) ή Τζουγανάτο, αν θες να εξασκηθείς πιο πολύ στη μετάφραση παρά στις άλλες παρατηρήσεις. Αν θες κριτήρια ολοκληρωμένα και με το καινούριο σύστημα, προτείνω να δεις αυτά του ΙΕΠ και να ζητήσεις από τους καθηγητές σου. Όταν ολοκληρώσεις με το καλό την ύλη, μπορώ να σου στείλω αρκετά κριτήρια που έχω φτιάξει ο ίδιος, αλλά είναι εφ' όλης της ύλης, οπότε απαιτείται η διδασκαλία όλων των συντακτικών και γραμματικών φαινομένων.

Καλή δύναμη και αρίστη επιτυχία στον αγώνα σου. Με υπομονή, θέληση και συστηματική προσπάθεια το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Είσαι άξια θαυμασμού για την άνευ φροντιστηρίων προσπάθεια.
Για όποια άλλη απορία, μη διστάσεις...:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Βρήκα αυτό : https://www.openbook.gr/g-lykeiou/
Δεν το ήξερα πέρσι, δεν τα έχω δει τα βοηθήματα σε τι επίπεδο είναι όμως μπορεί να βοηθήσουν. Ρίξτε μια ματιά . :)
 

ioannaion

Active member

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) . Έχει γράψει 219 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά με τιμά η εκτίμηση που έχεις για εμένα...:redface:

@Leukosrinokeros:
Για αρχή θα πρότεινα τα κείμενα του study4exams και να αγοράσεις τη θεματογραφία του Παπανδρεόπουλου, η οποία έχει πιο βατά κείμενα, αλλά διαβαθμισμένης δυσκολίας, με τη σωστή μετάφραση από κάτω και ωραίους ανακεφαλαιωτικούς πίνακες γραμματικής και συντακτικού. Αν θες να εντρυφήσεις περισσότερο και να εμπεδώσεις καλύτερα τη γραμματική και το συντακτικό, αλλά μέσω των κειμένων, προτείνω τη θεματογραφία του Σαρρή (τόσο την παλιά και κόκκινη, όσο και την καινούρια και κίτρινη). Έχει εξαιρετικά κείμενα για μετάφραση, λίγο απαιτητικά, αλλά από αυτά που δεν "πολυκυκλοφορούν" σε διαδίκτυο και άλλες θεματογραφίες. Αντί για Σαρρή, μπορείς να προτιμήσεις Σαχπεκίδη( ο οποίος είναι καλός, αν και δεν τον έχω δουλέψει τόσο, όσο τους άλλους) ή Τζουγανάτο, αν θες να εξασκηθείς πιο πολύ στη μετάφραση παρά στις άλλες παρατηρήσεις. Αν θες κριτήρια ολοκληρωμένα και με το καινούριο σύστημα, προτείνω να δεις αυτά του ΙΕΠ και να ζητήσεις από τους καθηγητές σου. Όταν ολοκληρώσεις με το καλό την ύλη, μπορώ να σου στείλω αρκετά κριτήρια που έχω φτιάξει ο ίδιος, αλλά είναι εφ' όλης της ύλης, οπότε απαιτείται η διδασκαλία όλων των συντακτικών και γραμματικών φαινομένων.

Καλή δύναμη και αρίστη επιτυχία στον αγώνα σου. Με υπομονή, θέληση και συστηματική προσπάθεια το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Είσαι άξια θαυμασμού για την άνευ φροντιστηρίων προσπάθεια.
Για όποια άλλη απορία, μη διστάσεις...:D

18 χρονών και έχεις επιμεληθεί μόνος σου θεματογραφιες; Τι να πω; Υποκλίνομαι απλά. Εύγε!!!!
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
18 χρονών και έχεις επιμεληθεί μόνος σου θεματογραφιες; Τι να πω; Υποκλίνομαι απλά. Εύγε!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ. Βέβαια, μη νομίζεις ότι έχω κάνει κάτι τόσο φοβερό. Έχω συνθέσει μόνο 15 κριτήρια αξιολόγησης αγνώστων κειμένων.
 

ioannaion

Active member

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) . Έχει γράψει 219 μηνύματα.

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Μόνο; ε όχι και μόνο!! Εύγε φίλε μου!!

Πραγματικά ευχαριστώ. Απλά μου αρέσει πολύ η διαδικασία σύνθεσης ενός διαγωνίσματος αρχαίων, ενώ καλύπτει και ένα σημαντικό μέρος του άφθονου ελεύθερου χρόνου που έχω.
 

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά με τιμά η εκτίμηση που έχεις για εμένα...:redface:

@Leukosrinokeros:
Για αρχή θα πρότεινα τα κείμενα του study4exams και να αγοράσεις τη θεματογραφία του Παπανδρεόπουλου, η οποία έχει πιο βατά κείμενα, αλλά διαβαθμισμένης δυσκολίας, με τη σωστή μετάφραση από κάτω και ωραίους ανακεφαλαιωτικούς πίνακες γραμματικής και συντακτικού. Αν θες να εντρυφήσεις περισσότερο και να εμπεδώσεις καλύτερα τη γραμματική και το συντακτικό, αλλά μέσω των κειμένων, προτείνω τη θεματογραφία του Σαρρή (τόσο την παλιά και κόκκινη, όσο και την καινούρια και κίτρινη). Έχει εξαιρετικά κείμενα για μετάφραση, λίγο απαιτητικά, αλλά από αυτά που δεν "πολυκυκλοφορούν" σε διαδίκτυο και άλλες θεματογραφίες. Αντί για Σαρρή, μπορείς να προτιμήσεις Σαχπεκίδη( ο οποίος είναι καλός, αν και δεν τον έχω δουλέψει τόσο, όσο τους άλλους) ή Τζουγανάτο, αν θες να εξασκηθείς πιο πολύ στη μετάφραση παρά στις άλλες παρατηρήσεις. Αν θες κριτήρια ολοκληρωμένα και με το καινούριο σύστημα, προτείνω να δεις αυτά του ΙΕΠ και να ζητήσεις από τους καθηγητές σου. Όταν ολοκληρώσεις με το καλό την ύλη, μπορώ να σου στείλω αρκετά κριτήρια που έχω φτιάξει ο ίδιος, αλλά είναι εφ' όλης της ύλης, οπότε απαιτείται η διδασκαλία όλων των συντακτικών και γραμματικών φαινομένων.

Καλή δύναμη και αρίστη επιτυχία στον αγώνα σου. Με υπομονή, θέληση και συστηματική προσπάθεια το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει. Είσαι άξια θαυμασμού για την άνευ φροντιστηρίων προσπάθεια.
Για όποια άλλη απορία, μη διστάσεις...:D

Σε ευχαριστω! Για ασκησεις συντακτικου και γραμματικης με λυσεις ποιο βοηθημα μου προτεινεις;
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Τις καλύτερες ασκήσεις-τόσο ως παρατηρήσεις στα κείμενα, όσο και ανεξάρτητα- έχει ο Σαρρής. Προτείνω τον συγκεκριμένο, γιατί παρουσιάζει και ένα πρόγραμμα εκμάθησης και επανάληψης γραμματικής και συντακτικού, το οποίο θα σε ωφελήσει, καθώς μελετάς χωρίς φροντιστήριο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Serotonin

Member

Η Χαρά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Χαίρετε! Να πω και εγώ με την σειρά μου καλή επιτυχία σε όλους μας φέτος, θα είναι μια απαιτητική χρονιά αλλά πιστεύω ότι θα περάσει πριν καν το καταλάβουμε:) Το σημαντικό είναι να μην έχουμε άγχος...
 

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Θεωρώ ότι ένας μήνας κενό είναι αρκετός για να βγεις εκτός φόρμας και να χάσεις το προβάδισμα που είχες. Ναι κάνε διάλειμμα , αλλά αν κάνεις 2 εβδομάδες μάθημα , και διάλειμμα ένα μήνα , είναι σαν να κάνεις ζέσταμα,να σταματάς 2 ώρες και μετά να γυμνάζεσαι. Ναι, χρειάζεστε ξεκούραση και να γεμίσετε τις μπαταρίες σας. Να το κάνετε. Αλλά μην χάνετε πλήρως την επαφή με τα μαθήματα. Αυτά από εμένα.
Εκτιμήστε την ρουτίνα αυτή τη χρονιά, και διαμορφώστε τη έτσι ώστε να αποδίδετε καλύτερα. Πειραματιστείτε με τις ώρες.
Εγώ για να βγάλω τις ασκήσεις τις πρώτες εβδομάδες χρειαζόμουν όλη τη μέρα. Όμως έμαθα πως να συγκεντρώνομαι και πως πρέπει να διαβάζω ΕΓΩ το μάθημα αυτό ώστε να κάνω αυτά που πρέπει. Ύστερα, το ολοήμερο διάβασμα συμπηκνώθηκε σε 4 ώρες καθημερινό διάβασμα και από 7 ώρες Σάββατο, Κυριακή. Βρείτε την ταχύτητα και το χρόνο που σας ταιριάζει και δουλέψτε τον.

Ένα tip ακόμη: Για να καταφέρετε συνολικά να είστε καλά διαβασμένοι σε όλη την ύλη, βάλτε ως στόχο να είστε διαβασμένοι σε κάθε μάθημα , και να μην αφήνετε κενά. Έτσι , με καλές επαναλήψεις όποτε το νιώθετε εσείς απαραίτητο, θα είστε καλυμμένοι. Αν αφήσετε , μην προσπαθείτε να τα καλύψετε παραμελώντας αυτά που έχουν σειρά, αλλά αφήστε το για τον ελεύθερο χρόνο σας. ( Προσοχή! Όχι στα μαθηματικά! Στα μαθηματικά καλύπτουμε όλα τα κενά αμέσως γιατί είναι αλυσίδα. ) Εγω τους δείκτες - ογκομέτρηση τους έμαθα 1 εβδομάδα πριν γράψω χημεία διότι ήμουν στο νοσοκομείο όταν κάναμε αυτό το κεφάλαιο. Απλά το παράτησα και συνέχισα στο επόμενο, και το έμαθα τώρα με την ησυχία μου.


Ακόμη, παιδιά της θετικής διαβάστε καλά από τα σχολικά βιβλιά. Δεν είναι τόσο άχρηστα όσο λενε.
Ο,τι θυμάμαι θα το γράφω. Φιλικά
Εγω προσωπικα αρψισα τα θερινα τελη ιουνιου εως τελη ιουλιου και συνολικα εκανα 7 εβδομαδες και τωρα ξεκουραζομαι ολο τον αυγουστο και θα ξεκινησω το διαβασμα σεπτεμβρη . Ειμαι θεωρητικη και θα ηθελα καμια συμβουλη για οταν ερθει το σχολειο
 

archaios19

Well-known member

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών , Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 423 μηνύματα.
Εγω προσωπικα αρψισα τα θερινα τελη ιουνιου εως τελη ιουλιου και συνολικα εκανα 7 εβδομαδες και τωρα ξεκουραζομαι ολο τον αυγουστο και θα ξεκινησω το διαβασμα σεπτεμβρη . Ειμαι θεωρητικη και θα ηθελα καμια συμβουλη για οταν ερθει το σχολειο
Είναι θετικό το γεγονός ότι θα ξεκουραστείς ένα μήνα. Είναι ικανό χρονικό διάστημα για να ανακτήσεις δυνάμεις και να επανέλθεις δριμύτερη από Σεπτέμβρη. Για όποια απορία, είμαστε κάτι παραπάνω από πρόθυμοι για βοήθεια.
 

Agnwsth

Well-known member

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 442 μηνύματα.
Εγω προσωπικα αρψισα τα θερινα τελη ιουνιου εως τελη ιουλιου και συνολικα εκανα 7 εβδομαδες και τωρα ξεκουραζομαι ολο τον αυγουστο και θα ξεκινησω το διαβασμα σεπτεμβρη . Ειμαι θεωρητικη και θα ηθελα καμια συμβουλη για οταν ερθει το σχολειο

Από τέλη Ιουνίου έως τέλη Ιουλίου είναι ένας μήνας, δηλαδή 4 εβδομάδες. Οι 7 εβδομάδες πως προέκυψαν; :)
Καλύτερα να σου δώσει συμβουλές κάποιος της θεωρητικής.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,025 μηνύματα.
Από τέλη Ιουνίου έως τέλη Ιουλίου είναι ένας μήνας, δηλαδή 4 εβδομάδες. Οι 7 εβδομάδες πως προέκυψαν; :)
Μάλλον εννοεί το σύνολο της θερινής προετοιμασίας από 24/6 μέχρι 26/7 (5 εβδομάδες) και από 2/9 μέχρι 13/9
(2 εβδομάδες).
 

fotinipapa

Member

Η fotinipapa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Έχω μια απορία αναφορικά με την Ιστορία: Δεδομένης της αύξησης της εξεταστέας ύλης, σε ποιο σημείο αυτής θα ήταν επιθυμητό να έχει φτάσει κάποιος όταν ανοίξουν τα σχολεια, προκειμένου αφενός να έχει κατανοήσει κι εμπεδώσει καλά τα εν λόγω κεφάλαια κι αφετέρου να έχει ένα αξιόλογο προβάδισμα που θα τον καθιστά πιο "άνετο" στην διάρκεια της σχολικής χρονιας;
(Φυσικά και ο καθένας προχωρά με διαφορετικούς ρυθμούς και αυτό είναι απολύτως σεβαστό, αλλά σε γενικές γραμμές αναφέρομαι. Επιπλέον, να σημειώσω ότι η νέα υλη περιλαμβάνει όλο το πορτοκαλί, όλο το μπλε, όλο το πράσινο και το Ε από το κρητικό)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ανταπόκριση σας.
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top