Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
καλά ρε καμμένοι έχετε όρεξούλες να λέτε τα ίδια κάθε λίγους μήνες που θάβεται το θέμα δεν καταλαβαίνω :worry:

ΥΓ: εγώ που ξέρω καλά μαθηματικά και μπορώ να κατανοήσω τη σημασία τους λέω να βάλουμε αναλυτική γεωμετρία και ανάλυση στο γυμνάσιο. Βέβαια εσείς οι αμόρφωτοι δεν ξέρετε απ' αυτά για αυτό και δεν μπορείτε να συνειδητοποιείσετε το πόσο σημαντικά είναι. ;);););););)

ουργκ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr.Blonde

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Mr.Blonde αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 866 μηνύματα.
Aς πρωτοτυπησω και εγω σε αυτο το θεμα ξανα και ξανα.
Τα αρχαια μας μαθαινουν,ορθογραφια,συντακτικο,και μας βοηθουν να ερθουμε σε επαφη με τους προγονους μας και με τον πολιτισμο μας,πραγμα που προεχει στη σημερινη κοινωνια.Θα ηταν φρονιμο μαλιστα τα αρχαια να διδασκονται και σαν ξενη γλωσσα στα φροντιστηρια,εφοσον και το ζευγος Μπραντζελινα εχει προσλαβει καθηγητες για να μαθουν αρχαια στα παιδια τους.Οποτε εφοσον ειναι της μοδας τα αρχαια,εμεις πρεπει να ειμαστε προχωρημενοι και να δωσουμε τη δεουσα σημασια σε αυτο το τοσο σημαντικο κομματι της πολιτισμικης μας κληρονομιας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.

Δὲν εἶπα νὰ ἀρχίζουν τὰ παιδιὰ ἀπὸ τὸ Δημοτικὸ νὰ διδάσκωνται Θουκυδίδη. Μποροῦν ὅμως κάλλιστα νὰ μάθουν ποιά εἶναι τὰ μακρὰ καὶ ποιά τὰ βραχέα φωνήεντα, τοὺς κανόνες τονισμοῦ, ποιές λέξεις δασύνονται, πῶς κλίνεται τὸ «λύω». Δὲν εἶναι τόσο δύσκολο καὶ θὰ εἶναι σὲ θέση ἀπὸ τὸ Γυμνάσιο νὰ διδαχθοῦν συνεχὲς κείμενο. Το πόσο βέβαια θὰ εἶναι αὐτό, εἶναι κάτι τὸ ὁποῖο ῥυθμίζεται μὲ βάση πολλοὺς παράγοντες καὶ φυσικὰ πάντοτε λαμβάνοντας ὑπ' ὄψιν τὶς γνωστικὲς ἱκανότητες τῶν παιδιῶν στὴ συγκεκριμένη ἡλικία.

Μα τα αρχαία βοηθούν και στην καλύτερη εκμάθηση των νέων ελληνικών. Δηλαδή δεν είναι μικρά για να μαθαίνουν αγγλικά από τα 6 ούτε τη 2η ξένη γλώσσα στα 10-11;
Έστω τα πιο απλοικά νοήματα (δεν λέω να διδάσκονται τα ηθικά κείμενα του Αριστοτέλη :P) είναι καλό να διδάσκονται σε όσο το δυνατόν μικρότερη ηλικία. Πάντα είχα την απορία γιατί να κάνουμε 2 διαφορετικά είδη αρχαίων. :confused:
Συμφωνώ να δίνεται βάρος στο νόημα που κρύβεται πίσω από το κείμενο, στο διάλογο στην τάξη. Αλλά και η γραμματική και το συντακτικό είναι σημαντικά, γιατί χωρίς αυτά, πολύ απλά δεν είναι αρχαία :P δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε αυτό που εννοώ. Για παράδειγμα όταν διαβάζει κανείς τον Επιτάφιο του Θουκυδίδη που κάναμε φέτος, ναι να στέκεται στα νοήματα, αλλά η τέχνη του λόγου είναι εξίσου σημαντική κατ εμέ. Εκεί κρύβεται και η γοητεία του έργου.

Νομίζω στην έκτη δημοτικού μαθαίνουν ήδη τα αρχαιόκλιτα. Και μάλιστα άκουγα τα παράπονα μιας γνωστής μας δασκάλας, η οποία δεν είχε ιδέα από αρχαία (γιατί τότε δεν ήταν τα παιδαγωγικά όπως τώρα)

Χαχα Πέτρο και μένα το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν ο Θουκυδίδης :P Φαίνεται όλοι τον θεωρούμε δύσκολο :P
Όσο υπερβολικό το θεωρώ να κάνουν αγγλικά από τα 6 άλλο τόσο είναι για μένα να κάνουν αρχαία στο δημοτικό.
Με την ίδια λογική, όταν μαθαίνουν τις πράξεις, ας μάθουν και τις πράξεις στο μιγαδικό επίπεδο,ε?
Το θέμα δεν είναι να τα κάνουν όσο πιο νωρίς γίνεται για να προλάβουν όλοι να κάνουν Αριστοτέλη, το θέμα είναι να διδάσκονται σωστά, με έμφαση στην ερμηνεία του κειμένου και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενδιαφέροντα για τα παιδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Όσο υπερβολικό το θεωρώ να κάνουν αγγλικά από τα 6 άλλο τόσο είναι για μένα να κάνουν αρχαία στο δημοτικό.
Με την ίδια λογική, όταν μαθαίνουν τις πράξεις, ας μάθουν και τις πράξεις στο μιγαδικό επίπεδο,ε?
Το θέμα δεν είναι να τα κάνουν όσο πιο νωρίς γίνεται για να προλάβουν όλοι να κάνουν Αριστοτέλη, το θέμα είναι να διδάσκονται σωστά, με έμφαση στην ερμηνεία του κειμένου και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενδιαφέροντα για τα παιδιά.

Τὰ περισσότερα παιδιὰ σήμερα ἀρχίζουν τὴν ξένη γλῶσσα στὴν ἡλικία τῶν ὀκτώ ἢ καὶ νωρίτερα. Ποῦ εἶναι ἀκριβῶς τὸ περίεργο; Οἱ πράξεις στὸ μιγαδικὸ ἐπίπεδο διδάσκονται στὴ Β΄ Λυκείου στὰ Μαθηματικὰ κατεύθυνσης. Οἱ κανόνες τονισμοῦ τῶν Ἀρχαίων καὶ τὸ «λύω» διδάσκονται μόλις στὴν Α΄ Γυμνασίου. Δὲ νομίζω ὅτι μεταχειρίσθηκες εὔστοχη παρομοίωση. Αὐτὸ ποὺ λέω εἶναι ὅτι ἂν διδαχθοῦν στὶς τελευταῖες τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ τὰ πολὺ βασικὰ τῶν Ἀρχαίων, μετὰ στὸ Γυμνάσιο θὰ εἶναι πολὺ πιὸ εὔκολο νὰ γίνῃ ὁλόπλευρη διδασκαλία τῶν κειμένων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Τὰ περισσότερα παιδιὰ σήμερα ἀρχίζουν τὴν ξένη γλῶσσα στὴν ἡλικία τῶν ὀκτώ ἢ καὶ νωρίτερα. Ποῦ εἶναι ἀκριβῶς τὸ περίεργο; Οἱ πράξεις στὸ μιγαδικὸ ἐπίπεδο διδάσκονται στὴ Β΄ Λυκείου στὰ Μαθηματικὰ κατεύθυνσης. Οἱ κανόνες τονισμοῦ τῶν Ἀρχαίων καὶ τὸ «λύω» διδάσκονται μόλις στὴν Α΄ Γυμνασίου. Δὲ νομίζω ὅτι μεταχειρίσθηκες εὔστοχη παρομοίωση. Αὐτὸ ποὺ λέω εἶναι ὅτι ἂν διδαχθοῦν στὶς τελευταῖες τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ τὰ πολὺ βασικὰ τῶν Ἀρχαίων, μετὰ στὸ Γυμνάσιο θὰ εἶναι πολὺ πιὸ εὔκολο νὰ γίνῃ ὁλόπλευρη διδασκαλία τῶν κειμένων.
Ότι δεν έχουν μάθει να γράφουν μια ολόκληρη πρόταση σωστά στα ελληνικά σε αυτή την ηλικία. Στην εποχή μου ξεκινήσαμε στα 11 και μια χαρά τελειώσαμε στην ώρα μας και καλά αγγλικά μάθαμε...
Μιγαδικούς εγώ κάνω στην γ λυκείου, τώρα αν τους βάλανε από του χρόνου στη β δεν ξέρω. Anyway, δεν είναι αυτό το θέμα μας. 'Ισως να μην ήταν εύστοχη η παρομοίωση, οκ το δέχομαι.
Καταλαβαίνω τι εννοείς, απλά το θεωρώ υπερβολή.
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μαρακι139

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
ξεχασες να προσθεσεις, μια πολυ μικρη μειονοτητα κανει αρχαια στο εξωτερικο. Ουτε 1% δεν παιζει :P
πολυ σωστα τα λεει ο Civilara! εμας φετος αυτη που μας εκανε αρχαια μας ειπε οτι στο εξωτερικο διδασκονται Θουκυδιδη..! ειναι μεγαλη ανοησια να θελετε να καταργηθουν τα αρχαια απο το σχολειο.. απο αυτα προερχεται η νεοελληνικη.. σταματηστε λοιπον να σκεφτεστε ανωριμα και να λετε οτι εφοσον ειναι νεκρη γλωσσα δεν πρεπει να διδασκεται! αν δεν υπηρχαν τα αρχαια δεν θα υπηρχαν και τα νεα! πρεπει να ειστε περηφανοι που εχετε την ευκαιρια να μαθετε κατι απο τον αρχαιο μας πολιτισμο καθως δωσαμε τα ''φωτα'' μας σε πολλες χωρες του εξωτερικου ωστε να μιλανε τη γλωσσα τους σημερα.. και αυτη η ''νεκρη γλωσσα'' οσο και τα αρχαια φιλοσοφικα κειμενα ειναι κομματι της ιστοριας μας και του πολιτισμου μας, επομενως αν εξαφανιστουν και καταργηθουν ειναι σαν να καταργειται η ιστορια του λαου μας..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Ότι δεν έχουν μάθει να γράφουν μια ολόκληρη πρόταση σωστά στα ελληνικά σε αυτή την ηλικία. Στην εποχή μου ξεκινήσαμε στα 11 και μια χαρά τελειώσαμε στην ώρα μας και καλά αγγλικά μάθαμε...
Μιγαδικούς εγώ κάνω στην γ λυκείου, τώρα αν τους βάλανε από του χρόνου στη β δεν ξέρω. Anyway, δεν είναι αυτό το θέμα μας. 'Ισως να μην ήταν εύστοχη η παρομοίωση, οκ το δέχομαι.
Καταλαβαίνω τι εννοείς, απλά το θεωρώ υπερβολή.
:)

Γράψε λάθος· Ἤμουν θεωρητικὴ κατεύθυνση βλέπεις. Δὲ διαφωνῶ ὅτι δὲ μάθατε καλὰ Ἀγγλικὰ ἀρχίζοντας στὰ 11, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἀδύνατον νὰ μάθῃς ξένη γλῶσσα ἀρχίζοντας ἀπὸ τὰ ὀκτὼ ὅπως ξεκίνησα ἐγώ. Νομίζω πάντως ὅτι ὑποτιμᾷς πολὺ τὰ παιδιὰ λέγοντας ὅτι στὴν Πέμπτη δὲν μποροῦν νὰ γράψουν μιὰ ὁλόκληρη πρόταση. Μιὰ χαρὰ μποροῦν τὰ παιδιὰ νὰ ἐκφρασθοῦν στὴν Πέμπτη καὶ ἀρχίζουν νὰ μεταχειρίζωνται καὶ ἀφῃρημένες ἔννοιες. Τὸ πῶς πάντως μποροῦν νὰ ἐκφρασθοῦν τὰ παιδιὰ στὰ Νέα Ἑλληνικὰ δὲν ἔχει καμμία σχέση μὲ τὸ ἂν μποροῦν νὰ μάθουν πολὺ ἁπλᾶ πράγματα ὅπως τὸ ὅτι ἡ «Ἑλλὰς» παίρνει δασεία ἢ τὸ πότε μιὰ λέξη παίρνει περισπωμένη... Αὐτὰ τὰ πράγματα κάποτε μαθαίνονταν ἤδη ἀπὸ τὴν Τετάρτη Δημοτικοῦ. Δὲ νομίζω ὅτι τὰ παιδιὰ ἔγιναν λιγότερο ἔξυπνα στὸ πέρασμα τῶν δεκαετιῶν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
πολυ σωστα τα λεει ο Civilara! εμας φετος αυτη που μας εκανε αρχαια μας ειπε οτι στο εξωτερικο διδασκονται Θουκιδιδη..! ειναι μεγαλη ανοησια να θελετε να καταργηθουν τα αρχαια απο το σχολειο.. απο αυτα προερχεται η νεοελληνικη.. σταματηστε λοιπον να σκεφτεστε ανωριμα και να λετε οτι εφοσον ειναι νεκρη γλωσσα δεν πρεπει να διδασκεται! αν δεν υπηρχαν τα αρχαια δεν θα υπηρχαν και τα νεα! πρεπει να ειστε περηφανοι που εχετε την ευκαιρια να μαθετε κατι απο τον αρχαιο μας πολιτισμο καθως δωσαμε τα ''φωτα'' μας σε πολλες χωρες του εξωτερικου ωστε να μιλανε τη γλωσσα τους σημερα.. και αυτη η ''νεκρη γλωσσα'' οσο και τα αρχαια φιλοσοφικα κειμενα ειναι κομματι της ιστοριας μας και του πολιτισμου μας, επομενως αν εξαφανιστουν και καταργηθουν ειναι σαν να καταργειται η ιστορια του λαου μας..

Θουκυδίδη
Πως λέει το τραγούδι, τα δώσαμε όλα και μείναμε στο άσσο και τα σνομπάρουμε κιόλας. Ό,τι ξένο είναι νεωτεριστικό και γαμάτο. Ό,τι δικό μας είναι πασέ. Τι να πεις. Κλασική ελληνική αντιμετώπιση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

μαρακι139

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 177 μηνύματα.
Θουκυδίδη
Πως λέει το τραγούδι, τα δώσαμε όλα και μείναμε στο άσσο και τα σνομπάρουμε κιόλας. Ό,τι ξένο είναι νεωτεριστικό και γαμάτο. Ό,τι δικό μας είναι πασέ. Τι να πεις. Κλασική ελληνική αντιμετώπιση.
ναι δικιο εχεις, λογω βιασυνης :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KeepOnDreaming

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 246 μηνύματα.
Aντί να λέμε να καταργηθούν στη Β'+Γ' Λυκείου τα Λατινικα στην κατευθυνση
(που κι αυτη ειναι μια νεκρη γλωσσα , τουλαχιστον τα αρχαια εχουν προσφερει και ΖΟΥΝ μεσα απο τη Νεοελληνικη . πολλες λεξεις στα Νεα δεν καταλαβαινω τη σημασια τους και τις καταννοω κανοντας ετυμολογια των λεξεων αυτων με τη βοηθεια των αρχαιων!)
λεμε για την αρχαια ελληνικη γλωσσα που μας εχει διδαξει τοσα και τοσα!
(μην κανω νιξη για τους Ελληνες φιλοσοφους , ρητορες ,σοφιστες, μαθηματικους κτλ που εχουν ενστερνιστει τις θεωριες τους οι λαοι σε Παγκόσμιο επίπεδο . )
Οφείλει πολλά το ανθρωπινο γενος στον Αρχαιο ελληνικο πολιτισμο.
Και πριν με πειτε εθνικιστρια ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, απλά σκεφτείτε πρώτα ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΡΧΑΙΑ -ακόμα και στο εξωτερικό-, και έπειτα σκεφτείτε το ενδεχόμενο κατάργησής τους. Ελεος δηλαδη ! Ούτε εμενα μου αρεσουν τα Μαθηματικα , δεν τα παω και δεν με πανε αλλά δεν έφτασα στο σημειο να πω πως πρεπει να καταργηθουν! κι αυτα εχουν τη χρησιμότητα τους.
Και στο κατω κατω Νεοέλληνα αντι να κραζεις για τα αρχαια (που σου φαινεται το συγκεκριμενο μαθημα αχρηστο) κλείσε αυτό το ΑΧΡΗΣΤΟ κουτι που λεγεται τηλεόραση και ξεστραβώσου ! Μαθε από βιβλία , ψάξε , ενημερώσου! Ταυτότητα δεν είναι μόνο αυτο το πλαστικο καρτελακι που υποδεικνύεις στον αστυνόμο αλλα και αυτό που εχουν αφησει οι αλλοι πριν απο εσενα και αναζητάς να βρεις τι ηταν αυτό που σε εκανε να εισαι αυτό που είσαι ΣΗΜΕΡΑ .
Τυχαίο που καποιοι ξενοι -αγοράζουν βιβλια παρακαλώ- διαβαζουν αρχαια κειμενα σε μεταφραση;

(ακόμα και στο Ισραηλ διδάσκονται Αντιγόνη του Σοφοκλη από μεταφραση)
Κι εμείς εχουμε δωρεάν παιδεία-όσο γινεται πλεον δηλαδη :P- και την κατακρίνουμε ;
Αν κατι εχει διασωθεί απο αυτο το -διεφθαρμενο πλεον -εκπαιδευτικο συστημα τότε ειναι μαθήματα όπως αυτό !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

equalizer

Νεοφερμένος

Ο equalizer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Πιστευω οτι τα Αρχαια Ελληνικα πρεπει να καταργηθουν γενικα απο μαθημα γενικης παιδειας.Μπορουν να διδασκονται στο Λυκειο ως μαθημα θεωρητικης κατευθυνσης. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπει ολοι να ξερουμε αρχαια. ΤΟ γυμνασιο σου μαθαινει βασικες γνωσεις, τα αρχαια δεν ειναι βασικες γνωσεις. Η ελληνικη ιστορια δεν ειναι μονο η γλωσσα.Το να ξερει καποιος τη γλωσσα που μιλουσαν ολοι η σπουδαιοι της αρχαιοτητας δεν του προσθετει δεξιοτητες.

Αυτο που πρεπει να διδασκεται ειναι ΙΣΤΟΡΙΑ, γεγονοτα οχι η γλωσσα. Οι αρχαιοι ελληνες ειχαν καποιες ενδιαφερουσες ιδεες τις οποιες δεν γνωριζουν ακομα και οι πιο φανατικοι μαθητες θεωρητικης κατευθυνσης. Και δεν ειναι το παν το παρελθον! Δεν λεω, να στηριχτουμε σε αυτο και να μαθουμε απο αυτο, αλλα να μαθουμε σωστα πραγματα οχι συνεχεια ελληνικη υπερηφανεια για τους προγονους, οι ελληνες ηταν οι καλυτεροι, οι ελληνες ηταν ηρωες και γενικα οτι λεει ο Αδωνις Γεωργιαδης στο τηλεαστυ. Ουσιαστικη ελληνικη και παγκοσμια ιστορια ,τα υπολοιπα ειναι περιττα.

Οσο κολλαμε στο παρελθον δεν μπορουμε να προχωρησουμε στο μελλον. Αλλες χωρες ασχολουνται με εξελιγμενη φυσικη, υπαρχει το CERN το internet αναπτυσσεται οι νεες τεχνολογιες βρισκονται στο απογειο τους, η πληροφορικη κυριαρχει και εμεις ασχολουμαστε με μια πεθαμενη γλωσσα.

Δεν το βρισκω καθολου σοφο .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Γράψε λάθος· Ἤμουν θεωρητικὴ κατεύθυνση βλέπεις. Δὲ διαφωνῶ ὅτι δὲ μάθατε καλὰ Ἀγγλικὰ ἀρχίζοντας στὰ 11, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἀδύνατον νὰ μάθῃς ξένη γλῶσσα ἀρχίζοντας ἀπὸ τὰ ὀκτὼ ὅπως ξεκίνησα ἐγώ. Νομίζω πάντως ὅτι ὑποτιμᾷς πολὺ τὰ παιδιὰ λέγοντας ὅτι στὴν Πέμπτη δὲν μποροῦν νὰ γράψουν μιὰ ὁλόκληρη πρόταση. Μιὰ χαρὰ μποροῦν τὰ παιδιὰ νὰ ἐκφρασθοῦν στὴν Πέμπτη καὶ ἀρχίζουν νὰ μεταχειρίζωνται καὶ ἀφῃρημένες ἔννοιες. Τὸ πῶς πάντως μποροῦν νὰ ἐκφρασθοῦν τὰ παιδιὰ στὰ Νέα Ἑλληνικὰ δὲν ἔχει καμμία σχέση μὲ τὸ ἂν μποροῦν νὰ μάθουν πολὺ ἁπλᾶ πράγματα ὅπως τὸ ὅτι ἡ «Ἑλλὰς» παίρνει δασεία ἢ τὸ πότε μιὰ λέξη παίρνει περισπωμένη... Αὐτὰ τὰ πράγματα κάποτε μαθαίνονταν ἤδη ἀπὸ τὴν Τετάρτη Δημοτικοῦ. Δὲ νομίζω ὅτι τὰ παιδιὰ ἔγιναν λιγότερο ἔξυπνα στὸ πέρασμα τῶν δεκαετιῶν...
Οπα οπα, 8 χρονών πάνε πέμπτη? Απο πότε? Εγώ πήγαινα δευτέρα πάντως... :whistle:
Εγώ για τα 8χρονα το έγραψα αυτό με την πρόταση και για μένα και πολλούς γνωστούς μου ίσχυε ως ένα βαθμό.
Τα παιδιά δεν έγιναν λιγότερο έξυπνα, το αντίθετο μάλιστα , πιστεύω. Φορτώνονται όμως υπερβολικά πολύ.
Ξέρω παιδάκια που κάνουν 10-12 ώρες εξωσχολικά μαθήματα πιάνα, αγγλικά, ιδιαίτερα για να καταλάβουν τα κλάσματα που δεν τους εξήγησε καλά η δύστροπη δασκάλα τους κλπ όταν εγώ κάνω περίπου τόσες ώρες προετοιμασία για γ λυκείου. Ε σε αυτή τη φάση το να μάθω ποια η διαφορά της δασείας με την ψιλή μου φαίνεται το λιγότερο ανούσιο. :/:
Και εγώ που τα μπέρδευα μέχρι πέρυσι δεν έπαθα κάτι.
Πιο σημαντικό είναι να μάθουν να διαβάζουν σωστά και να αναπτύξουν κριτική ικανότητα παρά να διαχωρίζουν την οξεία από την περισπωμένη σε αυτή τη φάση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Να τελειώνεις δηλαδή το σχολείο και να μην έχεις γνωρίσει καθόλου τους αρχαίους Ελληνες συγγραφείς;Σίγουρα η καθ αυτού Ιστορία είναι ουσιαστικότερη αλλά νομίζω ότι αν θές να λές ότι έχεις γνώση του ελληνικού πολιτισμού η γλώσσα είναι απαραίτητο συστατικό.Η γνώση των αρχαίων ώς ένα σημείο βοηθάει και στην κατανόηση των νέων ελληνικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πατρεύς

Περιβόητο μέλος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 5,268 μηνύματα.
Οπα οπα, 8 χρονών πάνε πέμπτη? Απο πότε? Εγώ πήγαινα δευτέρα πάντως... :whistle:
Εγώ για τα 8χρονα το έγραψα αυτό με την πρόταση και για μένα και πολλούς γνωστούς μου ίσχυε ως ένα βαθμό.

Ἔγραψα:


Αὐτὸ ποὺ λέω εἶναι ὅτι ἂν διδαχθοῦν στὶς τελευταῖες τάξεις τοῦ Δημοτικοῦ τὰ πολὺ βασικὰ τῶν Ἀρχαίων, μετὰ στὸ Γυμνάσιο θὰ εἶναι πολὺ πιὸ εὔκολο νὰ γίνῃ ὁλόπλευρη διδασκαλία τῶν κειμένων.

καὶ ἀπάντησες ἀμέσως μετά:

Πέμπτη δημοτικού κάποιοι δεν έχουν μάθει ακόμα να εκφράζονται σωστά στα νέα για διάφορους λόγους, θα ξεκινήσουν τα αρχαία κατευθείαν? :redface:


Ἐκτὸς ἂν καταλαβαίνω κάτι λάθος. Ἴσως ἔγινε καὶ κάποια παρανόηση ἐκ μέρους μου σὲ σχέση μὲ τὸ συγκεκριμένο μήνυμα. Ἀκόμα πάντως καὶ στὴν ἡλικία τῶν ὀκτὼ εἶναι δυνατὴ ἡ διδασκαλία μιᾶς ξένης γλώσσας καὶ δὲν τὸ βρίσκω παράλογο νὰ συμβαίνῃ. Καὶ ἐπειδὴ ἀναφέρθηκαν τὰ Μαθηματικά, νὰ σοῦ πῶ ὅτι διδάσκονται σὲ μικρότερη τάξη πράγματα τὰ ὁποῖα παλιότερα διδάσκονταν σὲ μεγαλύτερη τάξη.

Τα παιδιά δεν έγιναν λιγότερο έξυπνα, το αντίθετο μάλιστα , πιστεύω. Φορτώνονται όμως υπερβολικά πολύ.
Ξέρω παιδάκια που κάνουν 10-12 ώρες εξωσχολικά μαθήματα πιάνα, αγγλικά, ιδιαίτερα για να καταλάβουν τα κλάσματα που δεν τους εξήγησε καλά η δύστροπη δασκάλα τους κλπ όταν εγώ κάνω περίπου τόσες ώρες προετοιμασία για γ λυκείου. Ε σε αυτή τη φάση το να μάθω ποια η διαφορά της δασείας με την ψιλή μου φαίνεται το λιγότερο ανούσιο. :/:
Και εγώ που τα μπέρδευα μέχρι πέρυσι δεν έπαθα κάτι.
Πιο σημαντικό είναι να μάθουν να διαβάζουν σωστά και να αναπτύξουν κριτική ικανότητα παρά να διαχωρίζουν την οξεία από την περισπωμένη σε αυτή τη φάση.

Ἡ κριτικὴ ἱκανότητα ἔχει γίνει μᾶλλον καραμέλα παρὰ χρησιμοποιεῖται μὲ τὴν πραγματική της ἔννοια. Κριτικὴ σκέψη χωρὶς γνώση δὲ νοεῖται καὶ νομίζω ὅτι αὐτὸ δὲ χρῄζει περαιτέρω ἐξηγήσεως. Ἀπὸ τὰ βασικὰ ἀρχίζει κανεὶς γιὰ νὰ ἀποκτήσῃ συγκροτημένη κριτικὴ σκέψη. Αὐτὸ ἰσχύει γιὰ ὅλα τὰ μαθήματα συμπεριλαμβανομένων φυσικὰ τῶν Ἀρχαίων. Ἐπιμένω ὅτι ἀπὸ κάτι τέτοιο δὲν ἐπιβαρύνεται τὸ παιδὶ τῆς Πέμπτης. Ἐν τέλει δὲν καταλαβαίνω γιατὶ στὴν Πέμπτη εἶναι ἀνούσιο νὰ μάθῃ τὸ παιδὶ τὶς δασυνόμενες λέξεις ἐνῷ στὴν Α΄ Γυμνασίου γίνεται οὐσιαστικό. Γιατὶ θέμα δυσκολίας δὲν τίθεται κατὰ τὴ γνώμη μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Πιστευω οτι τα Αρχαια Ελληνικα πρεπει να καταργηθουν γενικα απο μαθημα γενικης παιδειας.Μπορουν να διδασκονται στο Λυκειο ως μαθημα θεωρητικης κατευθυνσης. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι θα πρεπει ολοι να ξερουμε αρχαια. ΤΟ γυμνασιο σου μαθαινει βασικες γνωσεις, τα αρχαια δεν ειναι βασικες γνωσεις. Η ελληνικη ιστορια δεν ειναι μονο η γλωσσα.Το να ξερει καποιος τη γλωσσα που μιλουσαν ολοι η σπουδαιοι της αρχαιοτητας δεν του προσθετει δεξιοτητες.

Αυτο που πρεπει να διδασκεται ειναι ΙΣΤΟΡΙΑ, γεγονοτα οχι η γλωσσα. Οι αρχαιοι ελληνες ειχαν καποιες ενδιαφερουσες ιδεες τις οποιες δεν γνωριζουν ακομα και οι πιο φανατικοι μαθητες θεωρητικης κατευθυνσης. Και δεν ειναι το παν το παρελθον! Δεν λεω, να στηριχτουμε σε αυτο και να μαθουμε απο αυτο, αλλα να μαθουμε σωστα πραγματα οχι συνεχεια ελληνικη υπερηφανεια για τους προγονους, οι ελληνες ηταν οι καλυτεροι, οι ελληνες ηταν ηρωες και γενικα οτι λεει ο Αδωνις Γεωργιαδης στο τηλεαστυ. Ουσιαστικη ελληνικη και παγκοσμια ιστορια ,τα υπολοιπα ειναι περιττα.

Οσο κολλαμε στο παρελθον δεν μπορουμε να προχωρησουμε στο μελλον. Αλλες χωρες ασχολουνται με εξελιγμενη φυσικη, υπαρχει το CERN το internet αναπτυσσεται οι νεες τεχνολογιες βρισκονται στο απογειο τους, η πληροφορικη κυριαρχει και εμεις ασχολουμαστε με μια πεθαμενη γλωσσα.

Δεν το βρισκω καθολου σοφο .
Κοιτα ειλικρινα δεν ειμαι απο τους τυπους που υπερφανευεται οτι ειμαι Ελληνιδα (ισα-ισα σε λιγα χρονια μη σου πω απο τωρα θα ντρεπομαστε να το λεμε) Ομως αν κανεις καποια ξενη γλωσσα και ειδικα Γερμανικα (επειδη κανω στο επισημαινω) θα εβλεπες οτι οι ομοιτητες που βρισκεις στις 2 γλωσσες ειναι πολλες κι αυτο δε σημαινει μονο στα γερμανικα.Συμφωνω με αυτο που σου ειπε ο nikoxdxd εισαι λαθος διοτι δεν ειναι δουλεια μονο των θεωρητικων να καθονται να μαθαινουν αρχαια και πιστεψε με οτι εαν σε κατι οφειλουμε που δεν κανουμε πολλα ορθογραφικα για μενα το προσδιδω στα Αρχαια. Σοφο ναι,ισως να μην ειναι αλλα οταν η Αγγλια κατατασει τα Αρχαια Ελληνικα σε γλωσσα που διδασκεται στα σχολεια της νομιζω οτι θα πρεπει να το παρεις λιγακι πιο σοβαρα.Στην τελικη της τιμης να σου πω και το αλλο λοιπον αν ειναι ετσι μπορει και ενα παιδι στης Γ' γυμνασιου επειδη ξερει τι θελει να κανει στη ζωη του να θεωρει αχρηστη τη φυσικη,ομως οσο και να υπαρχουν ατομα να τη μισουν και η Φυσικη μην ξεχνας μας εκανε ανθρωπους.:/:
Οσο για το λογο που δεν προχωραμε στο μελλον για μενα εδω δε φταινε τα Αρχαια αλλα η ξεροκεφαλια που μας χαρακτηριζε παντοτε ως Ελληνες και ως λαο και πως παντοτε προσπαθουσαμε να κανουμε δραστηριοτητες σε οποιοδηποτε τομεα στις οποιες δεν ειχαμε καταλληλη υποδομη για να τις υποστηριξουμε σωστα και ετσι καταντησαμε να κανουμε πραγματα που ΔΕΝ εχουμε ικανοτητες να τα κανουμε οποτε μη συγκρινεις την υποδομη χωρων της Ευρωπης και της Αμερικης με την υποδομη της Ελλαδας διοτι πολυ απλα δεν εχουν καμια ομοιοτητα ειναι δυο εντελως διαφορετικα πραγματα;)
(Αν βγηκα εκτος τοπικ συγχωρεστε με)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

equalizer

Νεοφερμένος

Ο equalizer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Να τελειώνεις δηλαδή το σχολείο και να μην έχεις γνωρίσει καθόλου τους αρχαίους Ελληνες συγγραφείς;Σίγουρα η καθ αυτού Ιστορία είναι ουσιαστικότερη αλλά νομίζω ότι αν θές να λές ότι έχεις γνώση του ελληνικού πολιτισμού η γλώσσα είναι απαραίτητο συστατικό.Η γνώση των αρχαίων ώς ένα σημείο βοηθάει και στην κατανόηση των νέων ελληνικών.


Φυσικα να γνωρισεις τους αρχαιους Ελληνες συγγραφεις. Μεσα απο κειμενα τους ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ. Η γλωσσα δεν σε βοηθα σε τιποτα. Ουτε στα νεα Ελληνικα. Το μελλον ειναι αλλου και η Ελλαδα ειναι πισω γιατι κυριαρχει μια τεραστια εθνικιστικη σταση. Απο μικρα παιδια μας καλιεργουν λανθασμενες αντιληψεις, μας μαθαινουν διαστρεβλωμενη ιστορια. π.χ. μας λενε οτι ο Μεγας Αλεξανδρος ηταν ηρωας που μετεδωσε τον ελληνικο πολιτισμο στην ανατολη. Δεν λενε ομως οτι εσφαζε κοσμο, οτι ηταν ενας δολοφονος και εκανε σχεδον τα ιδια με αυτα που εκαναν οι "μισητοι" Τουρκοι. Καθαρη εθνικιστικη προσεγγιση.

Δεν μπορουμε να μενουμε προσκολλημενοι στο παρελθον, πρεπει να μαθαινουμε την ιστορια μας σωστα και οσο γινεται αντικειμενικα. Διαμορφωνουμε την πολιτισμικη μας ταυτοτητα κρατωντας τα θετικα και αποβαλλοντας τα αρνητικα τα οποια ομως οφειλουμε να γνωριζουμε. Ειμαστε σε μια κοινωνια που για να πετυχει καποιος πρεπει να ειναι πολιτης του κοσμου., διατηρωντας ομως μια ξεχωριστη ταυτοτητα παντα.

Η γλωσσα , για εμενα τουλαχιστον, ειναι μεσο επικοινωνιας και οχι επιδειξης του υπερλαμπρου παρελθονοτος μας. Δεν ειμαι περηφανος που ειμαι Ελληνας γιατι πολυ απλα αυτο ειναι θεμα τυχης, γεννηθηκα Ελληνας δεν εγινα. Προτιμω να ειμαι περηφανος για κατι που κατεκτησα μονος μου και οχι για κατι που ετυχε να μου συμβει. Κρατω μονο τα σημαντικα που εχει να μου προσφερει ο πολιτισμος των προγονων μου και ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ

Εχω να κανω και μια παρατηρηση: Ελληνικος πολιτισμος δεν ειναι μονο ο Αρχαιος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Ἔγραψα:




καὶ ἀπάντησες ἀμέσως μετά:



Ἐκτὸς ἂν καταλαβαίνω κάτι λάθος. Ἴσως ἔγινε καὶ κάποια παρανόηση ἐκ μέρους μου σὲ σχέση μὲ τὸ συγκεκριμένο μήνυμα. Ἀκόμα πάντως καὶ στὴν ἡλικία τῶν ὀκτὼ εἶναι δυνατὴ ἡ διδασκαλία μιᾶς ξένης γλώσσας καὶ δὲν τὸ βρίσκω παράλογο νὰ συμβαίνῃ. Καὶ ἐπειδὴ ἀναφέρθηκαν τὰ Μαθηματικά, νὰ σοῦ πῶ ὅτι διδάσκονται σὲ μικρότερη τάξη πράγματα τὰ ὁποῖα παλιότερα διδάσκονταν σὲ μεγαλύτερη τάξη.



Ἡ κριτικὴ ἱκανότητα ἔχει γίνει μᾶλλον καραμέλα παρὰ χρησιμοποιεῖται μὲ τὴν πραγματική της ἔννοια. Κριτικὴ σκέψη χωρὶς γνώση δὲ νοεῖται καὶ νομίζω ὅτι αὐτὸ δὲ χρῄζει περαιτέρω ἐξηγήσεως. Ἀπὸ τὰ βασικὰ ἀρχίζει κανεὶς γιὰ νὰ ἀποκτήσῃ συγκροτημένη κριτικὴ σκέψη. Αὐτὸ ἰσχύει γιὰ ὅλα τὰ μαθήματα συμπεριλαμβανομένων φυσικὰ τῶν Ἀρχαίων. Ἐπιμένω ὅτι ἀπὸ κάτι τέτοιο δὲν ἐπιβαρύνεται τὸ παιδὶ τῆς Πέμπτης. Ἐν τέλει δὲν καταλαβαίνω γιατὶ στὴν Πέμπτη εἶναι ἀνούσιο νὰ μάθῃ τὸ παιδὶ τὶς δασυνόμενες λέξεις ἐνῷ στὴν Α΄ Γυμνασίου γίνεται οὐσιαστικό. Γιατὶ θέμα δυσκολίας δὲν τίθεται κατὰ τὴ γνώμη μου...
Επειδή βαριέμαι να κάνω πολλαπλές παραθέσεις και έχω και μάθημα σε λίγο, έγραψες ''που το πρόβλημα να μαθαίνουν αγγλικά στα 8?'' και απάντησα σε αυτό ότι τότε δεν έχουν καλά καλά μάθει να γράφουν στα νέα. Ετσι το κατάλαβα. Μπορεί να κάνω και εγώ λάθος... :redface:
Στην Α γυμνασίου το μόνο που μας είπαν είναι ότι όταν το ημικύκλιο κοιτάζει προς το δεξί σας χέρι έχουμε δασεία, που είναι πιο σπάνια, ενώ όταν κοιτάζει προς το αριστερό έχουμε ψιλή. :P Αυτό.
-Και κυρία πότε να βάζουμε το ένα και πότε το άλλο?
-Ε βάζετε εσείς ψιλή που είναι πιο συνηθισμένη και δεν θα σας το πάρω λάθος. Αλλά έτσι κι αλλιώς θα σας δίνεται η λέξη με την οποία θα δουλέψετε οπότε να την αντιγράφετε όπως είναι.
Συμπέρασμα: στο τμήμα μου δεν μάθαμε τις δασυνόμενες λέξεις. (!)
Γενικά δεν συμφωνώ με το να πηγαίνει η ύλη προς τα πίσω και αυτό ισχύει και για τα μαθηματικά.
Anyway, είναι σαφές ότι διαφωνούμε. :P
Το ερώτημα του θέματος είναι αν πρέπει ή όχι να καταργηθούν τα αρχαία στο γυμνάσιο.
Εσύ προφανώς πιστέυεις όχι, και εγώ πιστεύω όχι, οπότε αφού συμφωνήσαμε σε ένα σημείο ας το κλείσουμε εδώ.
Να μάθω και εγώ τη θεωρία που έχω να μάθω γιατί έρχεται ο προφεσορας. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Φυσικα να γνωρισεις τους αρχαιους Ελληνες συγγραφεις. Μεσα απο κειμενα τους ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ. Η γλωσσα δεν σε βοηθα σε τιποτα. Ουτε στα νεα Ελληνικα. Το μελλον ειναι αλλου και η Ελλαδα ειναι πισω γιατι κυριαρχει μια τεραστια εθνικιστικη σταση. Απο μικρα παιδια μας καλιεργουν λανθασμενες αντιληψεις, μας μαθαινουν διαστρεβλωμενη ιστορια. π.χ. μας λενε οτι ο Μεγας Αλεξανδρος ηταν ηρωας που μετεδωσε τον ελληνικο πολιτισμο στην ανατολη. Δεν λενε ομως οτι εσφαζε κοσμο, οτι ηταν ενας δολοφονος και εκανε σχεδον τα ιδια με αυτα που εκαναν οι "μισητοι" Τουρκοι. Καθαρη εθνικιστικη προσεγγιση.

Δεν μπορουμε να μενουμε προσκολλημενοι στο παρελθον, πρεπει να μαθαινουμε την ιστορια μας σωστα και οσο γινεται αντικειμενικα. Διαμορφωνουμε την πολιτισμικη μας ταυτοτητα κρατωντας τα θετικα και αποβαλλοντας τα αρνητικα τα οποια ομως οφειλουμε να γνωριζουμε. Ειμαστε σε μια κοινωνια που για να πετυχει καποιος πρεπει να ειναι πολιτης του κοσμου., διατηρωντας ομως μια ξεχωριστη ταυτοτητα παντα.

Η γλωσσα , για εμενα τουλαχιστον, ειναι μεσο επικοινωνιας και οχι επιδειξης του υπερλαμπρου παρελθονοτος μας. Δεν ειμαι περηφανος που ειμαι Ελληνας γιατι πολυ απλα αυτο ειναι θεμα τυχης, γεννηθηκα Ελληνας δεν εγινα. Προτιμω να ειμαι περηφανος για κατι που κατεκτησα μονος μου και οχι για κατι που ετυχε να μου συμβει. Κρατω μονο τα σημαντικα που εχει να μου προσφερει ο πολιτισμος των προγονων μου και ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ

Εχω να κανω και μια παρατηρηση: Ελληνικος πολιτισμος δεν ειναι μονο ο Αρχαιος.
Μηδενιστικό ότι ο Αλέξανδρος ηταν απλά ένας δολοφόνος.Η αλήθεια στην Ιστορία να ξέρεις δεν είναι εύκολη.Θέλει πολύ ψάξιμο.Πάντως συμφωνώ ότι υπάρχει μια εμμονή στον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό όχι μόνο στο σχολείο(αυτό είναι φυσικό ώς ένα σημείο) αλλά και στις αντίστοιχες Πανεπιστημικές Σχολές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

equalizer

Νεοφερμένος

Ο equalizer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
ΓΙατι δεν ηταν δολοφονος? Σκοτωνε επεκτατικα, εγω δολοφονια το λεω αυτο. Δεν συμφωνεις οτι οι Τουρκοι δολοφονησαν κοσμο οταν πηραν την Κωνσταντινουπολη? Εγω δολοφονους τους λεω. Αλλα επειδη ειναι αντικειμενικος και ξερω να κρινω βλεπω οτι και ο Αλεξανδρος το ιδιο εκανε. Αυτον ομως τον εχουν κανει ηρωα ενω τους Τουρκους εχθρους. Για μενα και οι δυο δολοφονοι ειναι, απλα πραγματα. Τοτε ετσι γινονταν τα πραγματα, ο ενας σκοτωνε τον αλλο, αλλα τελος παντων δεν ειναι αυτο το θεμα μας. Αν καποιος θελει πολυ να μαθει αρχαια να περασει στην αντιστοιχη σχολη, δεν φταινε σε τιποτα τα παιδακια του γυμνασιου να βασανιζονται επειδη οι "Ελληναραδες" εχουν κομπλεξ ανωτεροτητας.

Επειδη ξερω ιστορια , γνωριζω οτι επειδη παντα οι Ελληνες ηταν κολλημενοι τελικα εμειναν πισω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kirdou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Kirdou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,095 μηνύματα.
Δεν θα έπρεπε-λέω τώρα- το Ελληνικό σχολείο πέρα απο την γλώσσα και την ιστορία να διδάσκει τουλάχιστον ένα μάθημα αρχαίας ελληνικής τέχνης;Οι ξένοι που μας έπισκέπτονται για τον Παρθενώνα έρχονται και για να θαυμάσουν τα υπόλοιπα αριστουργήματα της εποχής,όχι για το ότι είναι σπουδαία η αρχαία ελληνική γλώσσα.Διαφωνώ με την άποψη του Μπαμπινιώτη ότι άν για κάτι θαυμάζεται η Αρχαία Ελλάδα είναι γιατί έχει κύρος η γλώσσα της.Η κλασική τέχνη είναι που έκανε διάσημη την Αρχαία Ελλάδα.Απο αρχιτεκτονική-γλυπτική μέχρι το θέατρο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top