Καλοκαίρι πριν τις πανελλήνιες, τι κάνω;

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Δεν ειμαστε σε θεση να παραμελησουμε ΚΑΝΕΝΑ μαθημα, ειμαστε αναγκασμενοι κατα καποιον τροπο να κανουμε το καλυτερο δυνατο!
Ακου κατι απο ενα παιδι που το παραμελησε τελειως και εγραψε 17,5,ενω αλλα παιδια που διαβαζαν ολα τα κειμενα που μας διναν επεσαν κατω απο 14.
Πώς γινεται να ξερεις τοσο πολλα χωρις να εχεις καν περασει τη 3η λυκειου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johngreek_mad

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 795 μηνύματα.
Τα λαθη δε γινονται ποτε επιτηδες.

οκ mr. τέλειε
-----------------------------------------
Ακου κατι απο ενα παιδι που το παραμελησε τελειως και εγραψε 17,5,ενω αλλα παιδια που διαβαζαν ολα τα κειμενα που μας διναν επεσαν κατω απο 14.
Πώς γινεται να ξερεις τοσο πολλα χωρις να εχεις καν περασει τη 3η λυκειου;

Νομιζω οτι ειναι κοινως αποδεκτο και αποδεδειγμενο οτι στην Εκθεση δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα σε οτι αφορα τη βαθμολογηση ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Ακου κατι απο ενα παιδι που το παραμελησε τελειως και εγραψε 17,5,ενω αλλα παιδια που διαβαζαν ολα τα κειμενα που μας διναν επεσαν κατω απο 14.
Πώς γινεται να ξερεις τοσο πολλα χωρις να εχεις καν περασει τη 3η λυκειου;

Πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτό ισχύει (μιλάω από προσωπική εμπειρία): με 4-5 εκθέσεις όλη τη χρονιά, δηλαδή ότι κάναμε στο σχολείο έγραψα 17,2, ενώ άλλα παιδιά που έκαναν φροντιστήρια, ιδιαίτερα και είχαν γράψει δεκάδες εκθέσεις έγραψαν πολύ χαμηλότερα, αν και ήταν πολύ καλοί μαθητές. Πιστεύω ότι δεν είναι μόνο θέμα υποκειμενικής βαθμολόγησης, αλλά ότι αντίθετα με ότι λένε οι περισσότεροι, έχει περισσότερη σημασία η σωστή και όμορφη χρήση της γλώσσας παρά η παράθεση επιχειρημάτων που πολλές φορές είναι τυποποιημένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grigoris91

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γρηγορησ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Κιλκίς (Κιλκίς). Έχει γράψει 930 μηνύματα.
εκθεση=πρωτο μεροσ[θεωρια δεν πρεπει λογικα να χαθουν μοναδεσ]δευτερο μεροσ [εκθεση ενασ καλοσ προλογοσ αναλογα τοθεμα ,τρεισ παρ/φουσ το πρωτο ζητουμενο ,μεταβατικη,τρεισ παρ/φουσ το δευτερο ζητουμενο]ΠΑΝΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ [αποψη μου]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Με ενοχλει γιατι δεν μπορω να βλεπω παιδια της 3ης Λυκειου να κανουν σπασμοδικες κινησεις που ενδεχεται να τους κοστισουν!

Εμεις θα ξεκινησουμε αρχες Αυγουστου φροντιστηριο, και μεχρι τα Χριστουγεννα θα εχει βγει το 80% της υλης σε ολα τα μαθηματα!
ειναι σπασμΩδικες και δεν προκειται να κοστισουν,το αντιθετο μαλιστα.:)
Πρέπει να παραδεχτώ ότι αυτό ισχύει (μιλάω από προσωπική εμπειρία): με 4-5 εκθέσεις όλη τη χρονιά, δηλαδή ότι κάναμε στο σχολείο έγραψα 17,2, ενώ άλλα παιδιά που έκαναν φροντιστήρια, ιδιαίτερα και είχαν γράψει δεκάδες εκθέσεις έγραψαν πολύ χαμηλότερα, αν και ήταν πολύ καλοί μαθητές. Πιστεύω ότι δεν είναι μόνο θέμα υποκειμενικής βαθμολόγησης, αλλά ότι αντίθετα με ότι λένε οι περισσότεροι, έχει περισσότερη σημασία η σωστή και όμορφη χρήση της γλώσσας παρά η παράθεση επιχειρημάτων που πολλές φορές είναι τυποποιημένα.
Παιζει να ισχυει οτι οσο πιο δικα σου γραφεις τοσο καλυτερα πας. Μαλλον τους εκνευριζει να βλεπουν τις γνωστες αρλουμπες των φροντιστηριων που αναμασανε ολοι

οκ mr. τέλειε
-----------------------------------------


Νομιζω οτι ειναι κοινως αποδεκτο και αποδεδειγμενο οτι στην Εκθεση δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα σε οτι αφορα τη βαθμολογηση ;)
Μα καλα; Καταλαβαινεις αυτα που λες;
Αυτο ακριβως υποστηριζω εγω! Επομενως σε ενα μαθημα που
δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα σε οτι αφορα τη βαθμολογηση
δεν αξιζει να καταναλωνεις πολυτιμο χρονο-εκτος του επιβεβλημενου- αφου δεν προκειται να ανταμειφθεις. Συνεννοουμαστε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
Φίλε paganini666 καταντάς κουραστικός.Αν ενοχλείσαι επειδή κάποιοι δεν κάνουν σωστή χρήση της γλώσσας πρέπει να σε ενοχλεί και ο εαυτός σου.Δεν βάζεις τόνους!Αυτό δεν είναι σωστή χρήση της γλώσσας αλλά δεν είδα κανένα να πει τίποτα κύριε Τέλειε..Είδες σπαστικό που είναι;Μην το κάνεις σε παρακαλώ το μόνο που καταφέρνεις είναι να δημιουργείς σύγχηση στο forum.

Οn Topic:Κατά τη γνώμη μου καλό είναι να αρχίσει κάποιος κατά τα τέλη Αυγούστου.Υπάρχει άφθονος χρόνος αρκεί κάποιος να το θέλει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis_91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Συγγνώμη για την παρέμβαση, όμως διαφωνώ κάθετα, πλάγια και οριζόντια στο ότι η έκθεση δεν είναι μάθημα για διάβασμα...
Αν μάθεις καμιά 20αριά σχεδιαγράμματα απέξω, μπορείς ΑΝΕΤΑ ότι και αν πέσει να γράψεις ένα 16...Είναι τα σίγουρα κλειδιά...
Και μην ξεχνάμε ότι η έκθεση καθορίζει την είσοδο στην τριτοβάθμια σε μεγάλο βαθμό...
Ρωτήστε πόσα παιδιά έμειναν εκτός πρώτης τους επιλογής επειδή έγραψαν 8, 9, 11 ή 13 έκθεση...
Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Φίλε paganini666 καταντάς κουραστικός.Αν ενοχλείσαι επειδή κάποιοι δεν κάνουν σωστή χρήση της γλώσσας πρέπει να σε ενοχλεί και ο εαυτός σου.Δεν βάζεις τόνους!Αυτό δεν είναι σωστή χρήση της γλώσσας αλλά δεν είδα κανένα να πει τίποτα κύριε Τέλειε..Είδες σπαστικό που είναι;Μην το κάνεις σε παρακαλώ το μόνο που καταφέρνεις είναι να δημιουργείς σύγχηση στο forum.

Οn Topic:Κατά τη γνώμη μου καλό είναι να αρχίσει κάποιος καποιτά τα τέλη Αυγούστου.Υπάρχει άφθονος χρόνος αρκεί κάποιος να το θέλει!
Ισως εχεις δικαιο. Ομως με το να βαζει τονους χανεις αρκετο χρονο και ειναι θεμα συνηθειας και ανεσης με το πληκτρολογιο. Το να ξερεις ομως να γραφεις με σωστη ορθογραφια ειναι κατι διαφορετικο συμφωνεις; Δεν ξερω αν προκαλω συγχηση ή συγχιση,αυτο που ξερω ειναι οτι γραφεται συγχΥση,ελεος.
Καταντας κουραστικος και γραφικος

Δε θα κατσω να ασχοληθω περισσοτερο με ανθρωπους που δεν βλεπουν περα απ τη μυτη τους
Οποιος δεν εχει τι να πει αποχωρει...
Συγγνώμη για την παρέμβαση, όμως διαφωνώ κάθετα, πλάγια και οριζόντια στο ότι η έκθεση δεν είναι μάθημα για διάβασμα...
Αν μάθεις καμιά 20αριά σχεδιαγράμματα απέξω, μπορείς ΑΝΕΤΑ ότι και αν πέσει να γράψεις ένα 16...Είναι τα σίγουρα κλειδιά...
Και μην ξεχνάμε ότι η έκθεση καθορίζει την είσοδο στην τριτοβάθμια σε μεγάλο βαθμό...
Ρωτήστε πόσα παιδιά έμειναν εκτός πρώτης τους επιλογής επειδή έγραψαν 8, 9, 11 ή 13 έκθεση...
Ευχαριστώ!
Εχεις απολυτο δικαιο αλλα αυτο δε σημαινει οτι επειδη η εκθεση ειναι μαθημα ρυθμιστης με το να διαβαζεις περισσοτερο θα γραψεις και καλυτερα. Εκθεση ιδεων δε μαθαινεις να γραφεις στη 3η λυκειου. Και απ'εξω σχεδιαγραμματα να μαθεις αν δε ξερεις να γραφεις καλα ειναι πολυ πιθανον οτι θα αποτυχεις.
Τα ΑΝΕΤΑ αστα για τους "ανετους".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis_91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Πρώτα απ'όλα, η έκθεση της Γ' Λυκείου δεν θεωρείται έκθεση ιδεών. Έκθεση ιδεών είναι το δοκίμιο, που από όσο γνωρίζω είναι απλώς ένα επικοινωνιακό πλαίσιο...
Δεν συμφωνείς ότι αν κάποιος μάθει σχεδιαγράμματα απ'έξω έχει ένα επιπλέον όπλο; Παίρνω πίσω το "άνετα" ακόμα και τον βαθμό "16" αν σε πείραξε... Όμως ενας που γράφει έκθεση για 11 (π.χ) δεν θα έχει ένα βέλος επιπλέον στην φαρέτρα του για να παλέψει να γράψει 11,5 ή 12; Γιατί λοιπόν να μην διαβάσει;
Δεν ξέρω, αυτή είναι η γνώμη μου...
(Και ας λήγει αυτό το θέμα με την ορθογραφία, όντως καταντά κουραστικό και το λέω τελείως καλοπροαίρετα. Η σωστή ορθογραφία δεν σχετίζεται απαραίτητα με την σωστή χρήση της γλώσσας, ο Einstein ήταν δυσλεκτικός από όσο ξέρω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
Δεν ξερω αν προκαλω συγχηση ή συγχιση,αυτο που ξερω ειναι οτι γραφεται συγχΥση,ελεος.

Εσύ χαλάς την εικόνα σου τι να σου πω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Πρώτα απ'όλα, η έκθεση της Γ' Λυκείου δεν θεωρείται έκθεση ιδεών. Έκθεση ιδεών είναι το δοκίμιο, που από όσο γνωρίζω είναι απλώς ένα επικοινωνιακό πλαίσιο...
Δεν συμφωνείς ότι αν κάποιος μάθει σχεδιαγράμματα απ'έξω έχει ένα επιπλέον όπλο; Παίρνω πίσω το "άνετα" ακόμα και τον βαθμό "16" αν σε πείραξε... Όμως ενας που γράφει έκθεση για 11 (π.χ) δεν θα έχει ένα βέλος επιπλέον στην φαρέτρα του για να παλέψει να γράψει 11,5 ή 12; Γιατί λοιπόν να μην διαβάσει;
Δεν ξέρω, αυτή είναι η γνώμη μου...
(Και ας λήγει αυτό το θέμα με την ορθογραφία, όντως καταντά κουραστικό και το λέω τελείως καλοπροαίρετα. Η σωστή ορθογραφία δεν σχετίζεται απαραίτητα με την σωστή χρήση της γλώσσας, ο Einstein ήταν δυσλεκτικός από όσο ξέρω)
Ολοι οι Εinstein εδω μαζευτηκαν;:P
Το ειπα και το ξαναλεω: Θα διορθωνω οποια λαθη βλεπω και προσκαλω και τους αλλους να κανουν το ιδιο με μενα. Μόνο καλλιτεροι γινομαστε οταν διορθωνουμε τις αδυναμιες μας.
Δεν εννοω να την παρατησουμε εντελως την εκθεση. Βεβαιως ειναι απαραιτητη η τριβη με το μαθημα. Οσο περισσοτερες εκθεσεις και περιληψεις γραφει κανεις τοσο μεγαλυτερη ανεση αποκτα. Αλλα ως εκει. Ειπωθηκε απο καποιον οτι πρεπει να δινουμε την ιδια εμφαση σε ολα τα μαθηματα. Λαθος.
Ειμαι πολυ δυσαρεστημενος με τον τροπο βαθμολογησης στην εκθεση γιαυτο τα λεω αυτα.Ασε που οταν οι φιλολογοι βλεπουν τα γνωστα τυποποιημενα επιχειρηματα βγαζουν σπυρακια και μπορει να σε χαντακωσουν.
Επομενως προτιμοτερο καποιος να ξοδεψει το χρονο του λυνοντας μια παραπανω ασκηση ή παπαγαλιζοντας μια σελιδα στο ΑΟΔΕ πχ παρα να διαβαζει τις σημειωσεις των φροντιστων. Για μενα αν καποιος θελει να βελτιωθει στην εκθεση ας παρει μια εφημεριδα και ας διαβασει.
-----------------------------------------
Εσύ χαλάς την εικόνα σου τι να σου πω..
δε με νοιαζει η εικονα μου,ποσο μαλλον σε ενα site. Θα λεω παντα αυτο που σκεφτομαι και θεωρω αληθεια,αδιαφορωντας για το κοστος. "Η αληθεια δεν θιγει,προαγει τη γνωση και την επιστημη".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis_91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Ολοι οι Εinstein εδω μαζευτηκαν;:P
Νομίζω ότι δεν σε ειρωνεύτηκα, αλλά εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα:no1:
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να συμβουλέψω τα παιδιά που δίνουν τον επόμενο χρόνο να μην διαβάζουν τις σημειώσεις που τους δίνουν...Ίσως να έχεις γνωρίσει την απογοήτευση(εσύ προσωπικά) με τον τρόπο βαθμολόγησης στην έκθεση, αλλά δεν φταίνε και τα άλλα τα παιδάκια να δέχονται μια τόσο αρνητική εικόνα για το μάθημα... Και πάλι συγγνώμη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Νομίζω ότι δεν σε ειρωνεύτηκα, αλλά εντάξει δεν υπάρχει πρόβλημα:no1:
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να συμβουλέψω τα παιδιά που δίνουν τον επόμενο χρόνο να μην διαβάζουν τις σημειώσεις που τους δίνουν...Ίσως να έχεις γνωρίσει την απογοήτευση(εσύ προσωπικά) με τον τρόπο βαθμολόγησης στην έκθεση, αλλά δεν φταίνε και τα άλλα τα παιδάκια να δέχονται μια τόσο αρνητική εικόνα για το μάθημα... Και πάλι συγγνώμη...
γιατι σε ειρωνευτηκα εγω; Ειπες οτι μπορει να εχει προβλημα δυσλεξιας ο αλλος; Εφοσον ενα πολυ μικρο ποσοστο εχει τετοιο προβλημα ειναι μαλλον απιθανο. Ελπιζω παντως να διακρινεις τη διαφορα χιουμορ και ειρωνειας.:)
Εγω προσωπικα δεν τη βιωσα. Αλλα ειδα αξιους συμμαθητες μου να πατωνουν και παιδια που δεν μπορουσαν να πουν 2 κουβεντες να χτυπανε 17αρια. Λες και το κανουν επιτηδες!
Και ας διαβασουν τις σημειωσεις τους. Αλλα για ονομα του Θεου μην το παρακανουν. Η εκθεση ουτε το 5% της προσπαθειας τους δε θα πρεπει να καταναλωσει γιατι ειναι εντελως απροβλεπτη και υποκειμενικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis_91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Τρίπολη (Αρκαδία). Έχει γράψει 151 μηνύματα.
Ειπες οτι μπορει να εχει προβλημα δυσλεξιας ο αλλος;
Προς Θεού φίλε μου ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο εγώ...Ανέφερα τον Einstein ως παράδειγμα σπουδαίου μυαλού που δεν μπορούσε να γράψει σωστά, θέλοντας να πω ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε την χρήση της γλώσσας από μια λέξη...
Δεν ξέρω τι να σου πω, πάντως εγώ ακολούθησα αυτό τον δρόμο(σχετικά με την έκθεση μιλάω πάντα) και πέτυχα τον τρίτο καλύτερο βαθμό στον νομό μου...Απο εκεί και πέρα, κρίνουν όσοι διαβάζουν το topic...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Προς Θεού φίλε μου ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο εγώ...Ανέφερα τον Einstein ως παράδειγμα σπουδαίου μυαλού που δεν μπορούσε να γράψει σωστά, θέλοντας να πω ότι δεν μπορούμε να κρίνουμε την χρήση της γλώσσας από μια λέξη...
Δεν ξέρω τι να σου πω, πάντως εγώ ακολούθησα αυτό τον δρόμο(σχετικά με την έκθεση μιλάω πάντα) και πέτυχα τον τρίτο καλύτερο βαθμό στον νομό μου...Απο εκεί και πέρα, κρίνουν όσοι διαβάζουν το topic...:)
ναι οκ και εγω εκανα χιουμορ. Αφου η συντριπτικη πλειονοτητα δεν εχει τετοια προβληματα δεν δικαιολογειται να κανει ορθογραφικα λαθη.
Και γω ξερω κοπελα εξυπνη που διαβαζε τις σημειωσεις και εγραψε 13 -ημασταν στο ιδιο τμημα-. Δεχομαι οτι το να διαβασεις τις σημειωσεις δεν κανει κακο αλλα εαν ο χρονος πιεζει τον υποψηφιο-και πολλες φορες συμβαινει αυτο- και εχει να επιλεξει αναμεσα σε εκθεση και φυσικη για παραδειγμα ας παρατησει την εκθεση και ας λυσει φυσικη. Εγω δεν χαλασα πανω απο 10 ωρες για το διαβασμα της εκθεσης φετος και εγραψα τον 2ο καλυτερο βαθμο στο σχολειο μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Ολοι οι Εinstein εδω μαζευτηκαν;:P
Το ειπα και το ξαναλεω: Θα διορθωνω οποια λαθη βλεπω και προσκαλω και τους αλλους να κανουν το ιδιο με μενα. Μόνο καλλιτεροι γινομαστε οταν διορθωνουμε τις αδυναμιες μας.
Δεν εννοω να την παρατησουμε εντελως την εκθεση. Βεβαιως ειναι απαραιτητη η τριβη με το μαθημα. Οσο περισσοτερες εκθεσεις και περιληψεις γραφει κανεις τοσο μεγαλυτερη ανεση αποκτα. Αλλα ως εκει. Ειπωθηκε απο καποιον οτι πρεπει να δινουμε την ιδια εμφαση σε ολα τα μαθηματα. Λαθος.
Ειμαι πολυ δυσαρεστημενος με τον τροπο βαθμολογησης στην εκθεση γιαυτο τα λεω αυτα.Ασε που οταν οι φιλολογοι βλεπουν τα γνωστα τυποποιημενα επιχειρηματα βγαζουν σπυρακια και μπορει να σε χαντακωσουν.
Επομενως προτιμοτερο καποιος να ξοδεψει το χρονο του λυνοντας μια παραπανω ασκηση ή παπαγαλιζοντας μια σελιδα στο ΑΟΔΕ πχ παρα να διαβαζει τις σημειωσεις των φροντιστων. Για μενα αν καποιος θελει να βελτιωθει στην εκθεση ας παρει μια εφημεριδα και ας διαβασει.
-----------------------------------------

δε με νοιαζει η εικονα μου,ποσο μαλλον σε ενα site. Θα λεω παντα αυτο που σκεφτομαι και θεωρω αληθεια,αδιαφορωντας για το κοστος. "Η αληθεια δεν θιγει,προαγει τη γνωση και την επιστημη".


Ναι, γίνεσαι κουραστικός νομίζω, ο καθένας ξερει τα οριά του και δε μπορεις να λες οτι όποιος διαβάζει ασταματητα απ'τον προηγουμενο Ιούνιο δεν θα κουραστεί. Καποιοι θα κουραστουν και όφειλες να το ξερεις!
Για ποιο λόγο βάζεις bold αυτό το έκτρωμα;
*καλλιτερος* : "Το καλύτερος γράφεται με -υ- (όχι καλλίτερος), γιατί σχηματίζεται κατά τη συγκριτική σε -ύτερος των επιθ. σε -ύς ( πλατύς- πλατύτερος, παχύς- παχύτερος, ταχύς- ταχύτερος κ.λπ. και καλός- καλύτερος, μεγάλος- μεγαλύτερος, πρώτος- πρωτύτερος/ πρωτύτερα, κοντά- κοντύτερα κ.τ.ό.)." (Γ. Μπαμπινιώτης, Το Βήμα, 20/07/1997, lexicon.gr)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paganini666

Δραστήριο μέλος

Ο Ίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 468 μηνύματα.
Ναι, γίνεσαι κουραστικός νομίζω, ο καθένας ξερει τα οριά του και δε μπορεις να λες οτι όποιος διαβάζει ασταματητα απ'τον προηγουμενο Ιούνιο δεν θα κουραστεί. Καποιοι θα κουραστουν και όφειλες να το ξερεις!
Για ποιο λόγο βάζεις bold αυτό το έκτρωμα;
*καλλιτερος* : "Το καλύτερος γράφεται με -υ- (όχι καλλίτερος), γιατί σχηματίζεται κατά τη συγκριτική σε -ύτερος των επιθ. σε -ύς ( πλατύς- πλατύτερος, παχύς- παχύτερος, ταχύς- ταχύτερος κ.λπ. και καλός- καλύτερος, μεγάλος- μεγαλύτερος, πρώτος- πρωτύτερος/ πρωτύτερα, κοντά- κοντύτερα κ.τ.ό.)." (Γ. Μπαμπινιώτης, Το Βήμα, 20/07/1997, lexicon.gr)
Ποτε δεν είπα κατι τετοιο,δεν χρειαζεται να συκοφαντεις.Ανελυσα λεπτομερως τη γνωμη μου αλλα εσυ ειτε δε διαβασες ειτε αρνεισαι να καταλαβεις-κουραζεσαι ευκολα-. Αυτοι που πιστευουν οτι θα κουραστουν ας μην διαβασουν,ξερουν καλυτερα τα ορια τους,αλλα ας μην "νουθετουν" τους αλλους επειδη οι ιδιοι δεν εχουν το κουραγιο να το κανουν,φανερωνει συμπλεγματα.
Το εχω συναντησει πολλες φορες με αυτη τη μορφη αλλα αφου το λεει ο μεγας Μπαμπινιωτης... Σε ευχαριστω παντως για την παρατηρηση. Καλύτερο με εκανες.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Να πω και εγώ κάτι για την έκθεση.

Πιστεύω γενικά ότι η έκθεση συνδιάζει και το ταλέντο (για την ορθή χρήση του λόγου) και το διάβασμα, όχι απαραίτητα τη μελέτη του σχολικού βιβλίου. Αυτά τα συστατικά είναι ζωτικά για την επιτυχία και δεν πρέπει να δίνουμε περισσότερη βαρύτητα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο. Για παράδειγμα, ίσως κάποιος με ταλέντο να έγραφε το καλύτερο παραμύθι, σίγουρα όμως θα πάτωνε αν έπεφτε έκθεση με θέμα τον κομφορισμό και δεν είχε ανοίξει το βιβλίο.
Τέλος πάντως, το να γράφεις μια έκθεση δε μαθαίνεται στο σχολείο και σίγουρα δε μαθαίνεται με την ανάγνωση των σχολικών βιβλίων. Ό,τι διαβάζουμε είναι καλό, ωστόσο διαβάζοντας ένα,δύο λογοτεχνικά βιβλία κατά τη διάρκεια της χρονιάς σίγουρα θα ωφελούσε περισσότερο από το να μάθουμε απ' έξω 100 σχεδιαγράμματα. Εξάλλου η έκθεση απαιτεί κρίση και όσο πιο αναπτυγμένη είναι αυτή, τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα. Γι' αυτούς τους λόγους ίσως να μην στέκει ο όρος "διαβάζω" για την έκθεση όπως λέμε διαβάζω για τα μαθηματικά ή για την ιστορία. Η ικανότητα παραγωγής γραπτού λόγου χτίζεται από τα σκέφτομαι και γράφω του δημοτικού. Εγω προσωπικά αυτό που έκανα πάντα στην έκθεση ήταν να διαβάζω το πως πρέπει να γράφω και όχι το τι (σχεδιαγράμματα). Αν ήμουν βαθμολογητής και έβλεπα ένα γραπτό που έχει 500 πράγματα μέσα, πράγματα όμως που τα ξέρει όλος ο κόσμος θα το βαθμολογούσα πιο κάτω από ένα γραπτό που έχει δύο πρωτότυπες ιδέες και ξεφεύγει από την τυφλή μέθοδο της παπαγαλίας, ακόμα και στην έκθεση.

Και όσο για τα ορθογραφικά, ίσως να μην είναι σωστό να διορθώνουμε τους άλλους, πάντως εμένα μου αρέσει όταν με διορθώνουν γιατί βλέπω το λάθος μου και δεν το ξανακάνω. Γι' αυτό μην πέφτετε όλοι πάνω στον paganini666 (καλά το έγραψα;:P), έχει ένα κόλλημα, εντάξει. Δε νομίζω να το κάνει για να μειώσει κάποιον. Είμαι σίγουρος ότι να βοηθήσει θέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Να πω και εγώ κάτι για την έκθεση.

Πιστεύω γενικά ότι η έκθεση συνδιάζει και το ταλέντο (για την ορθή χρήση του λόγου) και το διάβασμα, όχι απαραίτητα τη μελέτη του σχολικού βιβλίου. Αυτά τα συστατικά είναι ζωτικά για την επιτυχία και δεν πρέπει να δίνουμε περισσότερη βαρύτητα ούτε στο ένα ούτε στο άλλο. Για παράδειγμα, ίσως κάποιος με ταλέντο να έγραφε το καλύτερο παραμύθι, σίγουρα όμως θα πάτωνε αν έπεφτε έκθεση με θέμα τον κομφορισμό και δεν είχε ανοίξει το βιβλίο.
Τέλος πάντως, το να γράφεις μια έκθεση δε μαθαίνεται στο σχολείο και σίγουρα δε μαθαίνεται με την ανάγνωση των σχολικών βιβλίων. Ό,τι διαβάζουμε είναι καλό, ωστόσο διαβάζοντας ένα,δύο λογοτεχνικά βιβλία κατά τη διάρκεια της χρονιάς σίγουρα θα ωφελούσε περισσότερο από το να μάθουμε απ' έξω 100 σχεδιαγράμματα. Εξάλλου η έκθεση απαιτεί κρίση και όσο πιο αναπτυγμένη είναι αυτή, τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα. Γι' αυτούς τους λόγους ίσως να μην στέκει ο όρος "διαβάζω" για την έκθεση όπως λέμε διαβάζω για τα μαθηματικά ή για την ιστορία. Η ικανότητα παραγωγής γραπτού λόγου χτίζεται από τα σκέφτομαι και γράφω του δημοτικού. Εγω προσωπικά αυτό που έκανα πάντα στην έκθεση ήταν να διαβάζω το πως πρέπει να γράφω και όχι το τι (σχεδιαγράμματα). Αν ήμουν βαθμολογητής και έβλεπα ένα γραπτό που έχει 500 πράγματα μέσα, πράγματα όμως που τα ξέρει όλος ο κόσμος θα το βαθμολογούσα πιο κάτω από ένα γραπτό που έχει δύο πρωτότυπες ιδέες και ξεφεύγει από την τυφλή μέθοδο της παπαγαλίας, ακόμα και στην έκθεση.

Και όσο για τα ορθογραφικά, ίσως να μην είναι σωστό να διορθώνουμε τους άλλους, πάντως εμένα μου αρέσει όταν με διορθώνουν γιατί βλέπω το λάθος μου και δεν το ξανακάνω. Γι' αυτό μην πέφτετε όλοι πάνω στον paganini666 (καλά το έγραψα;:P), έχει ένα κόλλημα, εντάξει. Δε νομίζω να το κάνει για να μειώσει κάποιον. Είμαι σίγουρος ότι να βοηθήσει θέλει.

Παντως σε επίπεδο ιδεων κανενας δε μπορει να πει οτι δεν βοηθουν αποφασιστικα ολα τα εγχειριδια αποδεικτικού υλικου. Αν καποιος μαθητης Γ' Λυκειου καταφερνε να διαθετει στο μυαλο του ολο αυτο το υλικο χωρις να το μελετήσει (κριτικά πάντα, οχι αποστηθιση), θα ηταν φιλόλογος/δημοσιογράφος/σχολιαστης/πολιτευτης, οχι μαθητής. Εννοείται βεβαια οτι τωρα, με το νεο συστημα που βαθμολογει την Εκθεση με μολις 40 απο τις 100 μονάδες, χρειαζεται κατι παραπάνω απο "ταλεντο" για να καταφερεις να μπεις στην κλιμακα 18-20, αποκτώντας ετσι εναν παραπανω "ασσο στο μανίκι". Το κομματι της θεωριας των 60 μονάδων ειναι συνδυασμος κυριως μελέτης κ τεχνικης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Nαι, ok, δεν είπα να μη διαβάζουμε. Αλλά οι ιδέες δεν προκύπτουν μόνο από τη μελέτη του σχολικού βιβλίου. Για να γράψεις μια καλή έκθεση πρέπει να έχεις σφαιρικές γνώσεις τις οποίες δύσκολα αποκτάς από τα σχολικά εγχειρίδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top