Ισοτιμία κολλεγίων

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν) αντιστοίχησε πτυχίο από ιδιωτικό κολέγιο με διάρκεια φοίτησης πέντε εξαμήνων με πτυχίο από ελληνικό ΑΕΙ με διάρκεια φοίτησης πέντε ετών! Το θέμα έφερε στη Βουλή η βουλευτής του ΚΙΝΑΛ με σχετική ερώτηση που κατέθεσε προς την υπουργό Παιδείας.

Μετά έχουν δίκιο ή όχι οι καθηγητές, οι μαθητές και οι φοιτητές που βγαίνουν στους δρόμους να διαμαρτυρηθούν;;;
Ευχαριστώ που αναδεικνύεις το θέμα το οποίο αποκάλυψε το κιναλ
 

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Παντως μια γενικοτερη αποψη περι ποιος ειναι σωστο να κανει μαθημα σε καποιο πανεπιστημιο . Κατα την προσωπικη μου αποψη πρεπει να υπαρχουν καποια κριτηρια οπως ερευνητικα κτλ . Αλλα απο την αλλη δεν μπορει να κρατας εξω απο το πανεστημιο σε επιπεδο ομιλιων ατομα που εχουν πετυχει σε καποιους τομεις . Και εχουν εργαστηριακη εμπειρια η γενικοτερη εμπειρια απο το εργασιακο στιβο μιας και στην ελλαδα δεν εχουμε καθολου συνδεσει με την αγορα για διαφορους λογους .

Για παραδειγμα ετυχε να βρεθω σε μια ομιλια του δημητρη μαθαιου ο ανθρωπο δεν εχει διδακτρορικο αλλα η γνωση και οι εμπειριες που μετεφερε ηταν 10 φορες καλυτερη απο πολλες διαλεξεις απο αδιαφορους καθηγητες του τμηματος μηχανολογων του απθ

 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Όπως και να' χει, καλό είναι να μην ιεροποιηται.

Ώρες ώρες νομίζω ότι μιλάω σε άλλη γλώσσα...τι σημαίνει αυτό που έγραψες;
Και τι σχέση έχει μ' αυτό που έγραψα εγώ;
Παντως μια γενικοτερη αποψη περι ποιος ειναι σωστο να κανει μαθημα σε καποιο πανεπιστημιο . Κατα την προσωπικη μου αποψη πρεπει να υπαρχουν καποια κριτηρια οπως ερευνητικα κτλ . Αλλα απο την αλλη δεν μπορει να κρατας εξω απο το πανεστημιο σε επιπεδο ομιλιων ατομα που εχουν πετυχει σε καποιους τομεις . Και εχουν εργαστηριακη εμπειρια η γενικοτερη εμπειρια απο το εργασιακο στιβο μιας και στην ελλαδα δεν εχουμε καθολου συνδεσει με την αγορα για διαφορους λογους .

Τη δεκαετία του 1970 και του 1980 π.χ. που κανένας στην Ελλάδα δεν είχε συναφές διδακτορικό στην πληροφορική για να διδάξει τι νομίζεις ότι έγινε για να στελεχωθούν τα τμήματα πληροφορικής που ξεκινούσαν τότε να λειτουργούν στα διάφορα πανεπιστήμια;
Μήπως ήρθαν διδάκτορες πληροφορικής από το εξωτερικό ή μήπως πήραν εξειδικευμένους επιστήμονες από τον ιδιωτικό τομέα;
Τίποτε από τα 2...απλά έχωσαν στα τμήματα αυτά μηχανικούς, φυσικομαθηματικούς κ.ο.κ. απλά και μόνο γιατί ήταν κάτοχοι διδακτορικών κι ας μην είχαν καν πιάσει ποτέ πληκτρολόγιο με τα χέρια τους!:rolleyes:
Όταν έχεις ως νούμερο ένα κριτήριο αξιολόγησης τα "χαρτιά" κι όχι την ουσία αυτά θα συμβαίνουν...και δεν αναφέρομαι στο Δημόσιο (που ξέρουμε ότι πάντα αυτό ήταν και θα είναι) αλλά στους ίδιους τους φοιτητές και τη νοοτροπία τους!;)
Θα βγαίνει ξέρω 'γω ο Χ, Υ και θα λέει π.χ. ότι το τάδε ιδιωτικό Κολλέγιο κάνει μάθημα της πλάκας γιατί "ο τάδε καθηγητής δεν έχει διδακτορικό" ενώ είναι πολύ πιθανό την ίδια στιγμή στη δική του σχολή δημοσίου Α.Ε.Ι. να διδάσκει το ίδιο μάθημα ένα βύσμα με διδακτορικό που βάζει τους υποψήφιους διδάκτορες να κάνουν το μάθημα του (γιατί οι γνώσεις του ιδίου είναι ανεπαρκείς) και που αν ήταν καθηγητής στο αντίστοιχο Κολλέγιο θα τον είχαν διώξει με τις κλωτσιές...
 
Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Ώρες ώρες νομίζω ότι μιλάω σε άλλη γλώσσα...τι σημαίνει αυτό που έγραψες;
Και τι σχέση έχει μ' αυτό που έγραψα εγώ;
Πρωτον η συμπεριφορά σου ειναι αναρμοστη και εριστικη ακομα κι αν εχεις εστω κι ενα ιχνος δικιου...
Δευτερον προσωποποιεις την αγορα εργασιας και την θεωρεις αξιοπιστο κριτη και αξιολογητη. Ε, λοιπον στην αγορα εργασιας υπαρχουν εργοδοτες που αξιολογουν και προσλαμβανουν κανοντας καποιες φορες και λαθη. Ειναι κι αυτοι ανθρωποι και κανουν λαθος αξιολογησεις... Οπως κανεις συχνα λαθος κι εσυ σε πολλα στη ζωη σου και ισως αναθεωρεις καποιες απο τις μεχρι τοτε πεποιθησεις σου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Πρωτον η συμπεριφορά σου ειναι αναρμοστη και εριστικη ακομα κι αν εχεις εστω κι ενα ιχνος δικιου...
Δευτερον προσωποποιεις την αγορα εργασιας και την θεωρεις απολυτο και σωστο κριτη και αξιολογητη. Ε, λοιπον στην αγορα εργασιας υπαρχουν εργοδοτες που αξιολογουν και προσλαμβανουν κανοντας καποιες φορες και λαθη. Ειναι κι αυτοι ανθρωποι και κανουν λαθος αξιολογησεις... Οπως κανεις συχνα λαθος κι εσυ σε πολλα στη ζωη σου και ισως αναθεωρεις καποιες απο τις μεχρι τοτε πεποιθησεις σου.

Εγώ ξέρω ότι η αγορά εργασίας τον άξιο αργά ή γρήγορα τον επιβραβεύει και τον μη άξιο αργά ή γρήγορα τον "ξερνάει" και για μένα προσωπικά είναι πολύ πιο αξιόπιστος κριτής από την Α.ΔΙ.Π. (που π.χ. δεν έδωσε το "Worthy of Merit" στο Ε.Μ.Π. ενώ το έδωσε σε πάνω από τα μισά πρώην Τ.Ε.Ι.) και τον καθένα που λέει και γράφει το κοντό του και το μακρύ του για το κάθετι...ούτε την "αγιοποίησα" όπως έγραψες (;!) ούτε σου επέβαλα την άποψη μου!
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Εγώ ξέρω ότι η αγορά εργασίας τον άξιο αργά ή γρήγορα τον επιβραβεύει και τον μη άξιο αργά ή γρήγορα τον "ξερνάει" και για μένα προσωπικά είναι πολύ πιο αξιόπιστος κριτής από την Α.ΔΙ.Π. (που π.χ. δεν έδωσε το "Worthy of Merit" στο Ε.Μ.Π. ενώ το έδωσε σε πάνω από τα μισά πρώην Τ.Ε.Ι.) και τον καθένα που λέει και γράφει το κοντό του και το μακρύ του για το κάθετι...ούτε την "αγιοποίησα" όπως έγραψες (;!) ούτε σου επέβαλα την άποψη μου!
Το ποσο αργα η γρηγορα θα γινει αυτο απο την αγορα εργασιας (ειδικα οταν αυτο ειναι πολυ ψυχοφοθορο για καποιους εργαζομενους που ως ανθρωποι δεν εχουν ολοι πολλες η εστω... αρκετες αντοχες) οδηγει στο οτι δεν θα πρεπει να ιεροποιειται οπως ειπα. Μιλησα σε τριτο προσωπο. Δεν ειπα οτι την "ιεροποιεις" ειδικα εσυ. Αλλο το τριτο προσωπο και αλλο το δευτερο, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
Ένας είναι ο μοναδικός αξιόπιστος, αδιάφθορος κ.λπ. αξιολογητής: η αγορά εργασίας!
Δεν γίνεται να αξιολογήσει η αγορά εργασίας την ακαδημαϊκή καριέρα. Η αγορά εργασίας έχει άλλες απαιτήσεις .
Για παράδειγμα πώς θα αξιολογήσεις τους επιστημονικούς συνεργάτες των παν/μιων όταν αυτοί αφιερώνουν μια ζωή στην έρευνα ;
1)Γιατί "ναι";

2)Ποια είναι αυτά τα προσόντα;
Και ποιος τα καθορίζει;:rolleyes:


Να το κάνω πιο λιανά ως παράδειγμα γιατί δεν το πιάσατε και μου τα μπερδεύετε τώρα με καθηγητικές έδρες, ερευνητικά κ.λπ.
Έστω ότι ένα ιδιωτικό τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα έχει ένα τμήμα (π.χ. μηχανολόγων μηχανικών) και έχει στο πρόγραμμά του ένα μάθημα (π.χ. συγκολλήσεις) του οποίου τη διδασκαλία κάποιος πρέπει να καλύψει...και προφανώς αυτός που θα την καλύψει θα πρέπει να ξέρει σε βάθος το αντικείμενο, να έχει ασχοληθεί με αυτό κ.λπ.
Κι έστω ότι οι επιλογές είναι 2: ο Jack of Spades και κάποιος γιος, ανηψιός κ.λπ. καθηγητή δημόσιου Α.Ε.Ι. ο οποίος πήρε όπως πήρε ένα διδακτορικό που τον "φωτογράφιζε" από το δημόσιο Α.Ε.Ι. του μπαμπά του με θέμα τις συγκολλήσεις (για να καλύψει αντίστοιχη "φωτογραφική" προκήρυξη θέσης επίκουρου καθηγητή αργότερα) και ο οποίος έχει δει συγκόλληση στη ζωή του μόνο από φωτογραφία και αν...εσείς θα θεωρήσετε αυτό το ίδρυμα κι αυτό το τμήμα "σοβαρό" αν επιλέξει τον δεύτερο και "μη σοβαρό" αν επιλέξει εμένα;:rolleyes:
Αφού οι "δημοσιοι" θεωρουν πως είναι καλύτεροι γιατί μαίνονται λυσσαλέα κατα της παράλληλης αξιολόγησης του δημοσίου και του ιδιωτικού να δουμε ποιοι είναι καλύτεροι;
Ποιοι όμως θα είναι οι αξιολογητές και πως θα καθορίζονται τα κριτηρια τους; Ελπίζω οτι θα είναι μισοί απο ιδιωτικά και μισοί απο δημοσια ιδρύματα για να γίνεται διπλή αξιολόγηση.
Τα προσόντα αυτά καθορίζονται από την πανεπιστημιακή κοινότητα. Για το λόγο αυτό και οι διδακτορικοί φοιτητές μπαίνουν σιγά σιγά στην αίθουσα.

Όσο για το την ερώτηση που θέτεις. Θα αξιολογηθούν και οι δύο, αλλά τα προσόντα τα έχει ο δεύτερος. 1) Έχει εμβαθύνει παραπάνω στην κατανόηση των θεωρητικών εννοιών 2) έχει μια Α διδακτική εμπειρία.
Μπορώ να γράψω περιπτώσεις διδακτορικών που δεν έπιασαν <<κατσαβίδι>> αλλά ήταν τέτοια η γνώση τους ώστε να λύσουν προβλήματα εταιρειών και πληρώθηκαν αδρά.

Να σου θέσω και εγώ το ερώτημα : Σε ένα μάθημα στοιχεία μηχανών ειδικά για ρουλεμάν: 1) Έχεις έναν διδακτορικό που ασχοληθηκε με τις φάσεις και τα υλικά των ρουλεμάν. Την συμπεριφορά σε διάφορες προσμίξεις και τι επίδραση έχουν τόσο στην επιφάνεια του ρουλεμάν, στο εσωτερικού του υλικού αλλά και στο τρόπο ισχυροποίησης των επιφανειών των ρουλεμάν με αζωτο ανάλογα με τα mm που εισχωρεί το άζωτο ή του άνθρακα και την επίδραση στη δομή του υλικού. Και από την άλλη έχεις ένα μηχανολόγο μηχανικό που δουλεύει σε μια εταιρεία τύπου FAG(Schaeffler) έχοντας εργασιακή εμπειρία 10 χρόνων. Ποιος θα προτιμηθεί ;


@juste un instant

Τα ιδιωτικά δεν αξιολογούνταν.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ ξέρω ότι η αγορά εργασίας τον άξιο αργά ή γρήγορα τον επιβραβεύει και τον μη άξιο αργά ή γρήγορα τον "ξερνάει" και για μένα προσωπικά είναι πολύ πιο αξιόπιστος κριτής από την Α.ΔΙ.Π. (που π.χ. δεν έδωσε το "Worthy of Merit" στο Ε.Μ.Π. ενώ το έδωσε σε πάνω από τα μισά πρώην Τ.Ε.Ι.) και τον καθένα που λέει και γράφει το κοντό του και το μακρύ του για το κάθετι...ούτε την "αγιοποίησα" όπως έγραψες (;!) ούτε σου επέβαλα την άποψη μου!
Θα διαφωνήσω. Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα επιβραβεύει σε μεγάλο βαθμό τον μη άξιο και σε μικρότερο τον άξιο. Αυτό άλλαξε τα τελευταία χρόνια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Απο ο,τι ξερουμε, αυτοι που δεν θελουν να αξιολογουνται καθολου στην Ελλαδα ανήκουν αποκλειστικά στο δημόσιο.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
Απο ο,τι ξερουμε, αυτοι που δεν θελουν να αξιολογουνται καθολου στην Ελλαδα ανήκουν αποκλειστικά στο δημόσιο.
Δυστυχώς αξιολογήθηκαν το χρόνο που μας πέρασε εξονυχιστικά τα περισσότερα ιδρύματα λόγω συγχωνεύσεων. Τα υπόλοιπα έχουν εσωτερική αξιολόγηση. Μετά είναι υποχρέωση του φοιτητή να αξιολογεί τους καθηγητές, αν δεν ενδιαφέρεται κακό του κεφαλιού του.
Αυτοί που φοβούνται, δικαίως μένα, είναι τα ιδιωτικά. Που δεν έχουν αξιολογηθεί ποτέ. Εντούτοις ισοτιμήθηκαν κάποια.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Πάντως μονο οι δημόσιοι εκπαιδευτικοι αντιδρούν στις αξιολογησεις... Οι ιδιώτες έτσι κι αλλιως αξιολογούνται συνεχώς απο τους εργοδότες τους.
 

Jack of Spades

Περιβόητο μέλος

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,431 μηνύματα.
Δεν γίνεται να αξιολογήσει η αγορά εργασίας την ακαδημαϊκή καριέρα.

Γιατί όχι;
Η αγορά εργασίας έχει άλλες απαιτήσεις.

Ποιες είναι αυτές οι απαιτήσεις;
Για παράδειγμα πώς θα αξιολογήσεις τους επιστημονικούς συνεργάτες των παν/μιων όταν αυτοί αφιερώνουν μια ζωή στην έρευνα ;

Τι πάει να πει "πως";
Αυτοί οι άνθρωποι παράγουν έργο, το αν παράγουν πολύ ή λίγο, καλό ή κακό κ.λπ. δε μπορούν να το αξιολογήσουν οι "προϊστάμενοι" τους;
Τα προσόντα αυτά καθορίζονται από την πανεπιστημιακή κοινότητα. Για το λόγο αυτό και οι διδακτορικοί φοιτητές μπαίνουν σιγά σιγά στην αίθουσα.

Κι από ποιους αποτελείται η "πανεπιστημιακή κοινότητα";
Όσο για το την ερώτηση που θέτεις. Θα αξιολογηθούν και οι δύο, αλλά τα προσόντα τα έχει ο δεύτερος. 1) Έχει εμβαθύνει παραπάνω στην κατανόηση των θεωρητικών εννοιών 2) έχει μια Α διδακτική εμπειρία.

Και γιατί τα προσόντα τα έχει ντε και καλά ο δεύτερος;Επειδή το λες εσύ και η (Ελληνική) "πανεπιστημιακή κοινότητα";:rolleyes:
Έχεις ιδέα πως δίνουν τα διδακτορικά στην Ελλάδα και πως διορίζονται στα πανεπιστήμια;
Κι αν έχεις, πως είναι δυνατό να γράφεις τέτοια πράγματα;
Να σου θέσω και εγώ το ερώτημα : Σε ένα μάθημα στοιχεία μηχανών ειδικά για ρουλεμάν: 1) Έχεις έναν διδακτορικό που ασχοληθηκε με τις φάσεις και τα υλικά των ρουλεμάν. Την συμπεριφορά σε διάφορες προσμίξεις και τι επίδραση έχουν τόσο στην επιφάνεια του ρουλεμάν, στο εσωτερικού του υλικού αλλά και στο τρόπο ισχυροποίησης των επιφανειών των ρουλεμάν με αζωτο ανάλογα με τα mm που εισχωρεί το άζωτο ή του άνθρακα και την επίδραση στη δομή του υλικού. Και από την άλλη έχεις ένα μηχανολόγο μηχανικό που δουλεύει σε μια εταιρεία τύπου FAG(Schaeffler) έχοντας εργασιακή εμπειρία 10 χρόνων. Ποιος θα προτιμηθεί ;

Το σίγουρο είναι πως δε θα προσληφθεί με κλειστά μάτια ο πρώτος απλά και μόνο λόγω κατοχής διδακτορικού και δε θα απορριφθεί με το καλημέρα ο δεύτερος απλά και μόνο λόγω μη κατοχής διδακτορικού...εφόσον βέβαια μιλάμε για σοβαρό εκπαιδευτικό ίδρυμα που είναι σε θέση να αξιολογήσει από κάθε πλευρά το υποψήφιο εκπαιδευτικό προσωπικό του και όχι από Ελληνικό δημόσιο Α.Ε.Ι. στο οποίο βασιλεύει η ασυδοσία, η οικογενειοκρατία κ.λπ.
Θα διαφωνήσω. Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα επιβραβεύει σε μεγάλο βαθμό τον μη άξιο και σε μικρότερο τον άξιο κ.λπ. κ.λπ.

Ναι μην κουράζεσαι, το ξέρω το αφήγημα!:whistle:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
Πάντως μονο οι δημόσιοι εκπαιδευτικοι αντιδρούν στις αξιολογησεις... Οι ιδιώτες έτσι κι αλλιως αξιολογούνται συνεχώς απο τους εργοδότες τους.
Οι καθηγητές των ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα δεν αξιολογούνται. Επίσης τα κριτήρια επιλογής είναι αδιαφανή.
Όταν λες ιδιώτες ποιους εννοείς ;
1)Γιατί όχι;


Ποιες είναι αυτές οι απαιτήσεις;


2)Τι πάει να πει "πως";
Αυτοί οι άνθρωποι παράγουν έργο, το αν παράγουν πολύ ή λίγο, καλό ή κακό κ.λπ. δε μπορούν να το αξιολογήσουν οι "προϊστάμενοι" τους;


Κι από ποιους αποτελείται η "πανεπιστημιακή κοινότητα";


Και γιατί τα προσόντα τα έχει ντε και καλά ο δεύτερος;Επειδή το λες εσύ και η "πανεπιστημιακή κοινότητα";:rolleyes:
Έχεις ιδέα πως δίνουν τα διδακτορικά στην Ελλάδα και πως διορίζονται στα πανεπιστήμια;
Κι αν έχεις, πως είναι δυνατό να γράφεις τέτοια πράγματα;


3)Το σίγουρο είναι πως δε θα προσληφθεί με κλειστά μάτια ο πρώτος απλά και μόνο λόγω κατοχής διδακτορικού και δε θα απορριφθεί με το καλημέρα ο δεύτερος απλά και μόνο λόγω μη κατοχής διδακτορικού...εφόσον βέβαια μιλάμε για σοβαρό εκπαιδευτικό ίδρυμα που είναι σε θέση να αξιολογήσει από κάθε πλευρά το υποψήφιο εκπαιδευτικό προσωπικό του και όχι από Ελληνικό δημόσιο Α.Ε.Ι. στο οποίο βασιλεύει η ασυδοσία, η οικογενειοκρατία κ.λπ.


4)Ναι μην κουράζεσαι, το ξέρω το αφήγημα!:whistle:
1) Δεν έχεις το θεωρητικό υπόβαθρο .
Με την λογική σου ένας υδραυλικός θα μπορούσε να διδάξει το μάθημα της θέρμανσης και της μετάδοσης της θερμότητας
2) Δεν υπάρχουν προϊστάμενοι στα πανεπιστήμια. Και το έργο δεν αξιολογείται από την ποσότητά του.
Το ερευνητικό έργο των καθηγητών μπορείς να το βρεις σε μηχανές αναζήτησης και να δεις και τα κριτήρια αξιολόγησης.
Πάντως τα κριτήρια αξιολόγησης των παν/μιων είναι οι δημοσιεύσεις προς τον αριθμό καθηγητών, τα ερευνητικά προγράμματα που αναλαμβάνονται.
Η πανεπιστημιακή κοινότητα αποτελείται από τους καθηγητές όλων των βαθμίδων και τους επιστημονικούς συνεργάτες αυτών.
Έχω ιδέα για το πώς δίνονται διδακτορικά στην Ελλάδα όπως και πτυχία σε Βουλγαρία και Αγγλία. Όπως έχεις και εσύ τη δυνατότητα να αξιολογήσεις τις διδακτορικές διατριβές των καθηγητών από το αρχείο εθνικό διατριβών.
3) Μπορείς να αποδείξεις το αντίθετο ; Μην κουράζεσαι, τα απαραίτητα προσόντα για την διεκδίκηση έδρας είναι διδακτορικό και δημοσιεύσεις. Αυτό ισχύει είτε στο ΑΠΘ είτε στο RWTH Aachen.
Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Δεν θα πρέπει ο γιος ενός καθηγητή να γίνει καθηγητής ; Απαγορεύεται από κάπου ;


4) Απέδειξε το αντίθετο αν μπορείς. Ειδικά σε αυτό περιμένω απάντηση.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Όταν λες ιδιώτες ποιους εννοείς
Τους ιδιώτες εκπαιδευτικους βέβαια. Αξιολογούνται απο τους εργοδότες κατα την πρόσληψη τους αλλά και συνεχώς απο την αποδοτικότητά τους και τις παροχές στους πελατες-μαθητες. Αν οι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι, γνωστοποιείται άμεσα στους εργοδότες οι οποίοι κάνουν συστάσεις στους εργαζόμενους-εκπαιδευτικους κ υπαλληλους τους. Έτσι έχουμε ουτως η άλλως εκ των εσω αξιολόγηση στον ιδιωτικό τομέα.
 

Lancelot

Περιβόητο μέλος

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4,605 μηνύματα.
Άρα δεν συμβαδίζουν με τις διαδικασίες αξιολόγησης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
Απλά είναι μια σχέση πελάτη-φοιτητή. Αυτό είναι γνωστό. Είναι σωστό όμως ; Ανάλογα με την ικανοποίηση των πελατών θα αξιολογούνται και οι καθηγητές ;
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Τους ιδιώτες εκπαιδευτικους βέβαια. Αξιολογούνται απο τους εργοδότες κατα την πρόσληψη τους αλλά και συνεχώς απο την αποδοτικότητά τους και τις παροχές στους πελατες-μαθητες. Αν οι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι, γνωστοποιείται άμεσα στους εργοδότες οι οποίοι κάνουν συστάσεις στους εργαζόμενους-εκπαιδευτικους κ υπαλληλους τους. Έτσι έχουμε ουτως η άλλως εκ των εσω αξιολόγηση στον ιδιωτικό τομέα.

Αρχικά, νομίζω ότι μπερδεύεις λίγο την αξιολόγηση στη ιδιωτική δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την αξιολόγηση των ιδιωτικών κολλεγίων - και γενικότερα κέντρων μεταλυκειακής εκπαίδευσης.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, το θέμα είναι να υπάρχει ενιαία αξιολόγηση για όλους τους φορείς της μεταλυκειακής εκπαίδευσης και όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ναι, σε μία υγιή αγορά που υπακούει το κεντρικό δόγμα της ελεύθερης αγοράς η ποιότητα του παρεχόμενου προϊόντος κ.λπ. ρυθμίζονται, αλλά θεωρείς την ελληνική - και όχι μόνο - αγορά ως μία τέτοια;

Επίσης, μόνος σου λες ότι «Αν οι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι, γνωστοποιείται άμεσα στους εργοδότες οι οποίοι κάνουν συστάσεις στους εργαζόμενους-εκπαιδευτικους κ υπαλληλους τους». Δηλαδή, αν κάποιος έχει, ας πούμε, μία τάση προς την αυστηρότερη αξιολόγηση των φοιτητών του και κόβει/κατεβάζει βαθμούς πιο εύκολα από άλλους - ενδεχομένως γιατί το επίπεδο είναι πιο χαμηλό από το επιδιωκόμενο - τότε πρέπει να δεχθεί συστάσεις από τον εργοδότη του; Κι αν ναι, γιατί; Επειδή δεν «ικανοποιείται ο πελάτης»; Μα, αν ο πελάτης θέλει μόνο το «χαρτί»; Γενικά, το δόγμα «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» δε θα έπρεπε να εφαρμόζεται στην εκπαίδευση - οποιασδήποτε βαθμίδας.

Προφανώς, ούτε τα δημόσια ΑΕΙ/ΤΕΙ έχουν αξιολογηθεί επαρκώς, αφού οι αξιολογήσεις τους δεν είναι υποχρεωτικό να δημοσιεύονται/κοινοποιούνται προς κάποιον τρίτο φορέα (εσωτερικές), ενώ. αντίστοιχα, φορείς που είναι αρμόδιοι για τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης παιδείας δεν λειτουργούν αξιόπιστα/διαφανώς.

Συνεπώς, έχουμε δουλίτσα μπροστά μας, και στην αναδιάρθρωση του τοπίου στη δημόσιο μεταλυκειακή εκπαίδευση και στην ένταξη του ιδιωτικού τομέα με αυτή και τη διασύνδεση όλων αυτών με την αγορά εργασίας.
 

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,815 μηνύματα.
Άρα δεν συμβαδίζουν με τις διαδικασίες αξιολόγησης των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
Απλά είναι μια σχέση πελάτη-φοιτητή. Αυτό είναι γνωστό. Είναι σωστό όμως ; Ανάλογα με την ικανοποίηση των πελατών θα αξιολογούνται και οι καθηγητές ;
Εννοείται οτι δεν είναι μονο αυτό. Απαντησα πιο πανω.
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Έχουμε σίγουρα δουλιτσα αλλά κι ο ιδιώτης δε θα βασίζεται στα λεγόμενα μονο κάποιων πελατών. Το βλέπει πιο ολιστικά, αλλιως τα πτυχία που θα μοιράζει θα απαξιωνονται απο την αγορά.

Κοίτα, θα μιλήσω από προσωπική πείρα και θα σου πω ότι γνωρίζω τουλάχιστον δύο συναδέλφους που άνευ μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών αλλά με την υπόσχεση ότι θα ολοκληρώσουν εντός του επόμενου ακαδημαϊκού έτους ένα μεταπτυχιακό στο οποίο φοιτούσαν (!) έγιναν δεκτοί για να διδάξουν σε κολλέγιο που δραστηριοποιείται πάνω από δύο δεκαετίες στην Ελλάδα - είναι αρκετά γνωστό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το ονοματίσουμε δημοσίως, προφανώς.

Οπότε, ναι, ιδανικά, έτσι όπως τα λες θα ήταν, θα το έβλεπε πιο ολοκληρωμένα, αλλά, στην προκειμένη, δεδομένου ότι μιλάμε για κερδοσκοπικό οργανισμό και όχι για μη κερδοσκοπικό ιδιωτικό πανεπιστήμιο δεν είναι κατ' ανάγκη, πρώτο μέλημα του εκάστοτε ιδιοκτήτη/επενδυτή η διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης αλλά, αρκετά συχνά, προέχει η εξασφάλιση του κέρδους.
 

Κορώνα

Νεοφερμένος

Η Κορώνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Ίσως φανεί χαζή η ερώτηση μου αλλά πως επηρεάζει τις βάσεις ή την δυσκολία των θεμάτων αυτή η ισοτιμία;
 

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Top