Ισοτιμία κολλεγίων

Dreamweaver

Well-known member

Ο Dreamweaver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 1,133 μηνύματα.
Να σου πω για αρχή ότι με την έκφραση «δικό σου θέμα» + whatever είναι σαν να λες «πίστευε ό,τι θες εσύ» και να υπονοείς το «εγώ έχω δίκιο όμως». Επομένως, τσάμπα προσπαθείς να συζητήσεις, αν θες απλά να μας πείσεις ότι έχεις δίκιο. Επίσης, δες λίγο τι κάνεις σε όλη αυτήν την κουβέντα: περνάς τις απόψεις των άλλων για προσωπικές προτιμήσεις/προτεραιότητες/σκέψεις κ.λπ. και έτσι δεν αντιμάχεσαι τα επιχειρήματα στην ουσία τους. Ας πούμε, λες «Δικες σου υποθεσεις και προτεραιοτητες ειναι οι δυο τελευταιες παραγραφοι», οπότε δεν αναφέρεσαι καθόλου π.χ. στο ότι τα ιδιωτικά κερδοσκοπικά ιδρύματα δε συνεισφέρουν ουσιαστικά στην παραγωγή γνώσης. Άσε που τόσην ώρα μιλάς λες και ο μέσος πολίτης (όχι Έλληνας, γενικά) είναι το εξιδανικευμένο ον της ελεύθερης αγοράς που αποφασίζει συνειδητά και με μόνο γνώμονα τη μεγιστοποίηση της συλλογικής ωφέλειας - που, θεωρητικά, επιτυγχάνεται μέσα από την αυτορρύθμιση της αγοράς. Αλλά, για πες μου, πού ακριβώς το είδες αυτό να δουλεύει ακριβώς έτσι;

Σε σχέση με τα δημόσια πανεπιστήμια, να θυμίσω ότι προβλέπεται από τον νόμο να λειτουργούν ως αυτόνομοι φορείς. Τίποτα παραπάνω.

Σε σχέση με τον μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα, αν ήταν απλώς μία ατάκα που δε διαφοροποιούσε τίποτα, τόσες δεκαετίες θα είχαμε και μεγάλα ιδιωτικά κερδοσκοπικά πανεπιστήμια και, για να το πάω ένα βήμα παρακάτω, θα είχαμε πολλά ιδιωτικά κερδοσκοπικά πανεπιστήμια και σε τομείς που πρέπει κανείς να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για εγκαταστάσεις/προσωπικό κ.λπ.. Ωστόσο, δεν έχουμε - αν θεωρείς επιτυχημένο το μοντέλο του ιδιωτικού κερδοσκοπικού πανεπιστημίου, παράθεσε στοιχεία υπέρ του· άλλωστε, εσύ το υποστηρίζεις τόσο θερμά.

Κατά τα άλλα, σε σχέση με το θέμα της επιλογής, όπως έχει αναφερθεί τόσες φορές, δεν θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα της ελληνικής παιδείας τα κολλέγια ή/και τα ιδιωτικά κερδοσκοπικά πανεπιστήμια. Ένα μοντέλο που έχουμε δει να πετυχαίνει είναι να εντάσεις τέτοια ιδιωτικά ιδρύματα στον χάρτη αφού έχουν ισχυροποιηθεί τα δημόσια/ήδη υπάρχοντα.

Γενικά, πάντως, νιώθω ότι η κουβέντα μας κάνει κύκλους χωρίς λόγο, οπότε μπορούμε να τη σταματήσουμε εδώ, αν συμφωνείς και δεν έχεις να προσθέσεις κάτι νέο. Εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι νέο, την άποψή μου και τα επιχειρήματά μου τα έχω καταθέσει.
Δεν λεω πουθενα οτι εχω καποιο απολυτο δικιο, εχω δικιο για εμενα και εσυ για εσενα, εχουμε διαφορετικες αποψεις και προτεραιοτητες. Αυτο που λεω εγω ειναι να υπαρχει ενα πλαισιο που ο καθενας να κανει το δικο του, εσυ συνεχιζεις να μου δινεις καποια biased επιχειρηματα για utility που θα φερει η επιλογη σου, που εμμεσα θα αποτελεσει και δικαιολογια για να επιβληθει αυτο που σου αρεσει. Και ναι το Utility ειναι προσωπικη αποψη, δεν ειναι καποια απολυτη πραγματικοτητα. Γραφω επιχειρηματα, αλλα οταν μου παρουσιαζεις το bias σου εναντιων του ιδιωτικου εφευρισκοντας υποθεσεις και σεναρια που "αυτο δεν δουλευει", ε τι θες να κανω? Μου λες οτι δεν θα κανουν ερευνα. Ε ποιες ειναι διαφορετικες προυποθεσεις που υπαρχουν για να μαζευονται αρκετα ατομα που θελουν να ριχνουν λεφτα για ερενα μεσω πολιτικου συστηματος, σωστα και αποδοτικα κιολας, αλλα να μην γινεται μεσω της αγορας? Δηλαδη θα κουνατε λεφτα προστα στους ερευνητες της αγορας και αυτοι θα αρνιουνται?
Δεν κανω πουθενα καποια υποθεση για καποιο "ον της ελευθερης αγορας", ο,τι εννοιεις απο αυτο, μιλαω για ελευθερια επιλογης, αυτη την αγνωστη και πραγματικα αδιανοητη εννοια. Εσυ συνεχιζεις να μου θεοποιεις την πολιτικη

Ε, ωραια και?

Μπορει και να μην γινεται, πως θα το κανουν αυτο οταν υπαρχουν νομικα εμποδια (δες τον τιτλο του θεματος) και πρεπει να επιδοτησεις πρωτα το κρατικο μπουρδελο και μετα να πληρωσεις και για αυτο που θες? Πραγματικα, σε αλλα θεματα χτυπιεστε για equal playing field, αλλα εδω τιποτα. Και για να το δουμε απο την αλλη, αφου ειναι τοσο ευκολο, απλο και γινωστο απο ολους το πως φτιαχνεται η δημοσια εκπαιδευση, που ειναι τα γαμιστερα κρατικα πανεπιστημια?

Κατι αντιστοιχο με το "δεν στερω την επιλογη, απλα δεν στη δινω τωρα" μου λες εδω, δεν εχω προβλημα, αλλα αλλο εχει προτεραιοτητα. Βλεπεις τεχνητα πολιτικα κατευθυνομενα αποτελεσματα, οχι αποδειξη για κατι. Ειναι σαν να εχεις δυο αθλητες, να δενεις τα ποδια του ενος και την νικη του αλλου να τη θεωρεις αποδειξη οτι ειναι καλυτερος. Μπορει να ειναι, μπορει και να μην ειναι, τι εχεις να χασεις?

1) Ποια υπόθεσή μου ; Αφού μέσο εισαγωγής στα πανεπιστήμια αποτελούν οι Πανελλήνιες. Οι εισερχόμενοι είναι 60 χιλιάδες. Άρα ποιοι μένουν εκτός πανεπιστημίου ;
Ποια η αδικία ; Η ευνοϊκή μεταχείριση των ιδιωτικών κολλεγίων.

Οι διαφορές των χωρών είναι τεράστιες. Αν συγκρίνουμε Αγγλία με Γερμανία θα διαπιστώσουμε την χαοτική διαφορά στην τριτοβάθμια. Αρχικά δεν λειτουργούν υπό τον ίδιο φορές, το υπ. Παιδείας. Στην Αγγλία παρατηρούμε πανεπιστήμια, ανεξάρτητα από νομοθεσίες κράτους, να χορηγούν αυτόνομα πτυχία. Κάτι τέτοιο σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν υπάρχει ! Δεν υπάρχει το μπάχαλο αυτό πουθενά. Είναι μια διαφημισμένη βιομηχανία πτυχίων.
Καμία χώρα , από τις προαναφερθείσες, δεν χρειάζεται τοπ ιδιωτικό πανεπιστήμιο, διότι τα ήδη υπάρχοντα είναι πολύ καλύτερα.

2) Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η ακαδημαϊκή έρευνα και η ακαδημαϊκή αξιολόγηση γίνεται από τον πελάτη και την αγορά ; Ο πελάτης πώς είναι σε θέση να κρίνει ; Η αγορά επίσης πώς είναι σε τέτοια θέση ; Όταν τα ερευνητικά αποτελέσματα αξιοποιούνται από αυτήν .

3) Σου αναφέρω ένα ποιοτικό πανεπιστήμιο

4) Ποιοι τις ακολούθησαν και δεν είναι ισχυροί στον τομέα της παιδείας ; Ονομαστικά
1)Υποθεση σου ειναι που θα επιλεξει παει ο καθενας ως προς την ποιοτητα του
Ωραιος, θες ειδικη μεταχειριση, αλλα φοβασαι την αδικια να μην εχει ο αλλος ευνοικη μεταχειριση :rofl:

Γιατι προφανεστατα, το Υπ. Παιδειας, και καθε αλλο υπουργεια, εχει το απολυτο δικιο,ετσι? Στο τελος της ημερας, ωραια μην πας σε αυτο το πανεπιστημιο. Και για να το δουμε απο την αλλη, δεν υπαρχουν κρατικα μπουρδελα που λειτουργουν με την αδεια των υπουργειων? Οσο αφορα τις ΗΠΑ και την Αγγλια, υπηρχαν τα υποτιθεμανα προβληματα ποιοτητας πριν 50-60 χρονια, πριν αρχισουν οι επιδοτησεις, το παρε δωσε με την πολιτικη και οι κρατικοι στοχοι?

Υποθεσαρα σου.

2)Γιατι να μην μπορουν, ο πολιτικαντης και ο ΔΥ πως κρινουν? Το ξαναλεω, ας υπαρχει η πολιτικη αξιολογιση, αλλα να ειναι συμβουλευτικη και ο καθενας να επιλγει αν θελει να ακολουθησει αυτη ή καποια μη-κρατικη. Πραγματικα, που κολλας?

3)What's your point?

4)Ωραια ρε φιλε εστω οτι ισχυει, αν ειναι τοσο απλα τα πραγματα γιατι δεν εχουν κανει ολοι, ο πρωτος εισαι που εχει IQ πανω 10 ή ειναι η πρωτη φορα που γινεται αυτη η προταση? Ριχνεις 2-3 απλοικες αοριστες προτασεις και υποθετεις οτι θα εφαρμοστουν "συντομα". Ε παιζει και οχι, οποτε ας υπαρχει μια εναλλακτικη, την οποια προτημας να σκοτωσεις για ιδεολογικους λογους
 

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
1)Υποθεση σου ειναι που θα επιλεξει παει ο καθενας ως προς την ποιοτητα του
Ωραιος, θες ειδικη μεταχειριση, αλλα φοβασαι την αδικια να μην εχει ο αλλος ευνοικη μεταχειριση :rofl:

Γιατι προφανεστατα, το Υπ. Παιδειας, και καθε αλλο υπουργεια, εχει το απολυτο δικιο,ετσι? Στο τελος της ημερας, ωραια μην πας σε αυτο το πανεπιστημιο. Και για να το δουμε απο την αλλη, δεν υπαρχουν κρατικα μπουρδελα που λειτουργουν με την αδεια των υπουργειων? Οσο αφορα τις ΗΠΑ και την Αγγλια, υπηρχαν τα υποτιθεμανα προβληματα ποιοτητας πριν 50-60 χρονια, πριν αρχισουν οι επιδοτησεις, το παρε δωσε με την πολιτικη και οι κρατικοι στοχοι?

Υποθεσαρα σου.

2)Γιατι να μην μπορουν, ο πολιτικαντης και ο ΔΥ πως κρινουν? Το ξαναλεω, ας υπαρχει η πολιτικη αξιολογιση, αλλα να ειναι συμβουλευτικη και ο καθενας να επιλγει αν θελει να ακολουθησει αυτη ή καποια μη-κρατικη. Πραγματικα, που κολλας?

3)What's your point?

4)Ωραια ρε φιλε εστω οτι ισχυει, αν ειναι τοσο απλα τα πραγματα γιατι δεν εχουν κανει ολοι, ο πρωτος εισαι που εχει IQ πανω 10 ή ειναι η πρωτη φορα που γινεται αυτη η προταση? Ριχνεις 2-3 απλοικες αοριστες προτασεις και υποθετεις οτι θα εφαρμοστουν "συντομα". Ε παιζει και οχι, οποτε ας υπαρχει μια εναλλακτικη, την οποια προτημας να σκοτωσεις για ιδεολογικους λογους
1) Οι πανελλήνιες για τα υπόλοιπα 5 χρόνια θα είναι το σύστημα εισαγωγής των φοιτητών στην τριτοβάθμια. Είναι ή δεν είναι έτσι ; Οι 60 χιλιάδες από τους 100 χιλιάδες μαθητές δεν εισάγονται στα πανεπιστήμια ; Ναι ή όχι.
Έστω ότι δημιουργούνται 5 μεγάλα κολλέγια ξαφνικά. Σε ποιους απευθύνονται ; Δεν απευθύνονται στους 40 χιλιάδες που απέτυχαν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια ;;;

Ο άλλος έχει οικονομική ενίσχυση κάτι που στερείται το ελληνικό πανεπιστήμιο. Αυτό είναι παιχνίδι επί ίσοις όροις ;

Όσον αφορά την Αγγλία, γνωρίζω πολύ καλά, ότι το πρόβλημα που αντιμετώπισαν πριν χρόνια δεν κατάφερε να λυθεί από το κράτος παρόλο που χρηματοδότησε τα παν/μια. Κάποιοι επέλεξαν να μείνουν στάσιμοι, κάποιοι τα επένδυσαν. Το παράδοξο στην Αγγλία είναι ότι αρκετά παν/μια δίνουν αυτόνομα πτυχία πχ. Imperial.
Οπότε δεν υπάρχει καμία υπόθεση με το σαθρό εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας το οποίο αποτελεί <<πρότυπο>> για τους εξ ουρανών σωτήρες.

2) Κάθε χώρος ακολουθεί πρότυπα αξιολόγησης πχ. ISO . Έτσι λοιπόν και τα πανεπιστήμια ακολουθούν συγκεκριμένα ακαδημαϊκά πρότυπα και συνθήκες με βάσει τις οποίες αξιολογούνται στο τέλος. Όπως λοιπόν κρίνεται το Πολυτεχνείο του Μονάχου έτσι κρίνεται και το ΑΠΘ. Εκτός αυτού έχουμε και την αξιολόγηση από το κράτος. Όπως λοιπόν το πολυτεχνείο του Μονάχου αξιολογείται πρώτα από την ομοσπονδία(λόγω της ιδιομορφίας της Γερμανίας με τα ομόσπονδα κράτη) και μετά από το κράτος έτσι και το ΑΠΘ αξιολογείται από το κράτος . Υπάρχει και η κατάταξη σε εθνικό επίπεδο αλλά κυρίως η χρηματοδότηση σε εθνικό επίπεδο.

Έχει το υπόβαθρο ο πελάτης ή η αγορά να κρίνουν ένα ακαδημαϊκό έργο ; Κολλάω στο γεγονός ότι στο δημόσιο συναντάς πολλαπλή αξιολόγηση τόσο σε θέματα καθηγητών όσο και σε ερευνητικά θέματα. Και αντίστοιχα υπάρχει η αναβάθμιση ή υποβάθμιση καθηγητών και η αποδοχή ή απόρριψη ερευνητικών προγραμμάτων. Στα κολλέγια κάτι τέτοιο δεν το συναντάς. Λειτουργούν σε δικό τους πλαίσιο, με δικούς του κανόνες. Είναι αυτό επί ίσοις όροις ;

3) Ένα παράδειγμα πρότυπο που έχουν θέσει οι πολιτικοί της κυβέρνησης σαν επιχείρημα της ίδρυσης κολλεγίων. Το πώς αξιολογείται το πανεπιστήμιο της Σόφιας το αφήνω στην κρίση του καθενός

4) Μα σε ρώτησα. Ποια χώρα επένδυσε στην ιδιωτική εκπαίδευση και αύξησε την ποιότητα ; Υπάρχει στον χάρτη ;
Διότι τα αντίθετα παραδείγματά υπάρχουν.
Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι η ύπαρξη ή μη ιδιωτικών.

Ποιους ιδεολογικούς λόγους ; Ανέτρεξε σε μηνύματα σε προηγούμενες σελίδες όπου επικροτώ την ιδιωτική επένδυση στα πανεπιστήμια μέσω ερευνητικών προγραμμάτων. Κάτι που συμβαίνει και στα ελληνικά πανεπιστήμια.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1) Οι πανελλήνιες για τα υπόλοιπα 5 χρόνια θα είναι το σύστημα εισαγωγής των φοιτητών στην τριτοβάθμια. Είναι ή δεν είναι έτσι ; Οι 60 χιλιάδες από τους 100 χιλιάδες μαθητές δεν εισάγονται στα πανεπιστήμια ; Ναι ή όχι.
Έστω ότι δημιουργούνται 5 μεγάλα κολλέγια ξαφνικά. Σε ποιους απευθύνονται ; Δεν απευθύνονται στους 40 χιλιάδες που απέτυχαν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια ;;;

Ο άλλος έχει οικονομική ενίσχυση κάτι που στερείται το ελληνικό πανεπιστήμιο. Αυτό είναι παιχνίδι επί ίσοις όροις ;
Μόνο για το πρώτο θα σου απαντήσω γιατί όπως σου έχω πει στο συγκεκριμένο θέμα με κουράζεις απίστευτα. Κατ' αρχήν να σου πω ότι φάσκεις και αντιφάσκεις, γιατί αν δεν απατώμαι εν προκειμένω διαφωνείς εξ' ορισμού με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, ενώ σε προηγούμενο ποστ έλεγες να δημιουργηθούν αφού γίνουν όλα καλά με ένα ραβδάκι στα δημόσια (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος).

Δεύτερον, στην εικασία σου μιλάς για 40 χιλ. που δεν έδωσαν πανελλήνιες ή έδωσαν και δεν πέρασαν πουθενά, πράγμα δύσκολο αφού υπάρχουν και σχολές με 3000 μόρια. Ας κάνω και εγώ μια εικασία, μπορείς να σκεφτείς άραγε κάποιον που δεν πέρασε στη σχολή που ήθελε, για παράδειγμα σου λέω βρε παιδί μου και έγραψε 1000 ή 3000 μόρια λιγότερα. Δεν εντάσσεται στους 60 χιλ.; Γιατί πέρασε σε κάποια σχολή, την οποία όμως δεν θέλει να ακολουθήσει; Εικασία αυτό. Σημείωση μιας και ξέρεις πώς λειτουργεί το αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα, νομίζω γνωρίζεις για τα φοιτητικά δάνεια.

Τρίτον, αν σε χαλάει το γεγονός ότι κάποιος θα πλερώσει, δεν σε είδα να λες κάτω το ΕΑΠ και το ΑΠΚΥ. Και άλλη μια εικασία που σου αρέσουν, σκέψου κάποι@ να δουλεύει παράλληλα με τη σχολή που πλερώνει ή τα καλοκαίρια που η πλειονότητα των φοιτητών κολυμπάει σε παραλίες πίνοντας μοχίτο, για να πληρώσει τα δίδακτρα. Εικασία και αυτό.

Τέλος, αν σε χαλάει τόσο η ιδιωτική εκπαίδευση που θεωρείς ότι θα είναι βιομηχανία πτυχίων, ενώ το ΕΑΠ για παράδειγμα με φοιτητές σε αριθμό ίσο με του ΕΚΠΑ σχεδόν δεν αποτελεί βιομηχανία πτυχίων. Βάλε καλέ μου εξετάσεις μετά τη σχολή πάνω σε θέματα που αφορούν το αντικείμενό που σπούδασες και θέλεις να εξασκήσεις. Γιατί αν αγαπάς τόσο τις πανελλήνιες, αν σπούδασες χημικός μηχανικός όταν πηγαίνεις για δουλειά να σου ζητάνε να τους επισκευάσεις μια πλακέτα. Τι; δεν είναι κοντά στο γνωστικό αντικείμενό σου όπως τα αρχαία στη νομική;
 

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
Μόνο για το πρώτο θα σου απαντήσω γιατί όπως σου έχω πει στο συγκεκριμένο θέμα με κουράζεις απίστευτα. Κατ' αρχήν να σου πω ότι φάσκεις και αντιφάσκεις, γιατί αν δεν απατώμαι εν προκειμένω διαφωνείς εξ' ορισμού με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, ενώ σε προηγούμενο ποστ έλεγες να δημιουργηθούν αφού γίνουν όλα καλά με ένα ραβδάκι στα δημόσια (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος).

Δεύτερον, στην εικασία σου μιλάς για 40 χιλ. που δεν έδωσαν πανελλήνιες ή έδωσαν και δεν πέρασαν πουθενά, πράγμα δύσκολο αφού υπάρχουν και σχολές με 3000 μόρια. Ας κάνω και εγώ μια εικασία, μπορείς να σκεφτείς άραγε κάποιον που δεν πέρασε στη σχολή που ήθελε, για παράδειγμα σου λέω βρε παιδί μου και έγραψε 1000 ή 3000 μόρια λιγότερα. Δεν εντάσσεται στους 60 χιλ.; Γιατί πέρασε σε κάποια σχολή, την οποία όμως δεν θέλει να ακολουθήσει; Εικασία αυτό. Σημείωση μιας και ξέρεις πώς λειτουργεί το αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα, νομίζω γνωρίζεις για τα φοιτητικά δάνεια.

Τρίτον, αν σε χαλάει το γεγονός ότι κάποιος θα πλερώσει, δεν σε είδα να λες κάτω το ΕΑΠ και το ΑΠΚΥ. Και άλλη μια εικασία που σου αρέσουν, σκέψου κάποι@ να δουλεύει παράλληλα με τη σχολή που πλερώνει ή τα καλοκαίρια που η πλειονότητα των φοιτητών κολυμπάει σε παραλίες πίνοντας μοχίτο, για να πληρώσει τα δίδακτρα. Εικασία και αυτό.

Τέλος, αν σε χαλάει τόσο η ιδιωτική εκπαίδευση που θεωρείς ότι θα είναι βιομηχανία πτυχίων, ενώ το ΕΑΠ για παράδειγμα με φοιτητές σε αριθμό ίσο με του ΕΚΠΑ σχεδόν δεν αποτελεί βιομηχανία πτυχίων. Βάλε καλέ μου εξετάσεις μετά τη σχολή πάνω σε θέματα που αφορούν το αντικείμενό που σπούδασες και θέλεις να εξασκήσεις. Γιατί αν αγαπάς τόσο τις πανελλήνιες, αν σπούδασες χημικός μηχανικός όταν πηγαίνεις για δουλειά να σου ζητάνε να τους επισκευάσεις μια πλακέτα. Τι; δεν είναι κοντά στο γνωστικό αντικείμενό σου όπως τα αρχαία στη νομική;
Ως απόφοιτος τμήματος πολιτικών επιστημών θα έπρεπε να διαθέτεις μεγάλη προσοχή στον λόγο του συνομιλητή σου. Κάτι που σε εσένα είναι σπάνιο έως αδύνατο. Οπότε ανέτρεξε προς τα πίσω να δεις τι γράφω .

Πάμε παρακάτω. Να σε διευκολύνω γιατί σε βλέπω ανήμπορο να χρησιμοποιήσεις το γοογλε
-
Συνολικά 104.040 θα είναι οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν τις 74.692 θέσεις στα ΑΕΙ στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. (Ιούνιος 2018)panelladikes_2.jpg
Εντάξει είμαστε ; Δεν θέλω να ζορίζεσαι όμως...

Ο φοιτητής που δεν πέρασε εκεί που ήθελε προσμετράται στον συνολικό αριθμό εισακτέων. Βέβαια, ως συνήθως, σκοπίμως δεν αναφέρεις ότι ο φοιτητής αυτός έχει την δυνατότητα του 10% ή της μεταγραφής. Επιπλέον μπορείς να κρίνεις για τον αριθμό των φοιτητών στο 2ο έτος των σπουδών τους. Αλλά είπαμε μασημένη τροφή.
Ακόμη οι ανοιχτές θέσεις στις σχολές 15-20 χιλιάδες μορίων, καλύπτονται μέσω το επόμενο καλοκαίρι.
Αγγλικά φοιτητικά δάνεια : Εκτός του ότι η αγγλική κυβέρνηση παρέχει φοιτητοδάνεια τα οποία φθάνουν για τις ανάγκες της σχολής και ελάχιστα για τις καθημερινές ανάγκες. Αυτό ισχύει σε όλο το ΗΒ. Όμως είναι προτιμότερο να πάρεις δάνειο από το ίδιο πανεπιστήμιο (πχ. Cranfield (ψάξε να δεις που πεφτει...)). Και στις δύο η αποπληρωμή σε κυνηγάει όλη τη ζωή.


Ευελπιστώ ότι μπορείς να διακρίνεις τον ρόλο του δημόσιου ΕΑΠ σε σχέση με τα υπόλοιπα πανεπιστήμια. Ειδάλλως επιβεβαιώνεις απροκάλυπτα την παντελή άγνοια σου για το εκπαιδευτικό σύστημα.

Είναι εικασία σου ότι οι φοιτητές το καλοκαίρι είναι στις παραλίες και πίνουν μοχίτο.


Δεν θεωρώ ότι η ιδιωτική εκπαίδευση είναι βιομηχανία πτυχίων, ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΤΥΧΙΩΝ.Αντιθέτως από τους ένθερμους υποστηρικτές της περίφημης ιδιωτ. εκπαίδευσης δεν βλέπω επιχειρήματα που θα ωφελήσουν την ποιότητα και την παιδεία, αλλά επιχειρήματα που θα ωφελήσουν τη ροή χρήματος. Βέβαια εάν ο στόχος μιας μεταρρύθμισης στο χώρο της παιδείας είναι αυτός τότε μάλλον έχουμε εντελώς διαφορετικά κριτήρια στο τι θεωρούμε ποιοτικό και τι όχι.

Τέλος , αν έχεις έστω και ένα ίχνος γνώσης πάνω στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ιδιωτική ή δημόσια, εσωτερικού ή εξωτερικού , παρέθεσε το. Αλλιώς μην συνεχίζεις να γράφεις διότι ρεζιλεύεις τον εαυτό σου.

Φιλικά



ΥΓ : Στον χημικό μηχανικό δεν θα το ζητήσουν να <<φτιάξει>> μια πλακέτα. Δεν είναι τεχνίτης. Είναι επιστήμονας . Και φυσικά έχεις τοποθετήσει ΚΑΙ λάθος παράδειγμα διότι δεν ασχολούνται οι ΧΜ με αυτά.
Όσον αφορά τις εξετάσεις που θέτεις εκτός του ότι τοποθετούν παρωπίδες είναι σχεδόν αχρείαστες. Ο κλάδος των μηχανικών έχει το επιμελητήριο ΤΕΕ . Με την αποφοίτηση και δίνοντας εξετάσεις στο ΤΕΕ αναγνωρίζονται κάποια επαγγελματικά δικαιώματα τα οποία ισχύουν στην Ελλάδα (να ασχοληθείς σαν ελεύθερος επαγγελματίας).
Αυτά τα ε.δ. και οι εξετάσεις αλλάζουν από κράτος σε κράτος
 

Guest 451212

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ως απόφοιτος τμήματος πολιτικών επιστημών θα έπρεπε να διαθέτεις μεγάλη προσοχή στον λόγο του συνομιλητή σου. Κάτι που σε εσένα είναι σπάνιο έως αδύνατο. Οπότε ανέτρεξε προς τα πίσω να δεις τι γράφω .

Πάμε παρακάτω. Να σε διευκολύνω γιατί σε βλέπω ανήμπορο να χρησιμοποιήσεις το γοογλε
-
Συνολικά 104.040 θα είναι οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν τις 74.692 θέσεις στα ΑΕΙ στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις. (Ιούνιος 2018)View attachment 68315
Εντάξει είμαστε ; Δεν θέλω να ζορίζεσαι όμως...

Ο φοιτητής που δεν πέρασε εκεί που ήθελε προσμετράται στον συνολικό αριθμό εισακτέων. Βέβαια, ως συνήθως, σκοπίμως δεν αναφέρεις ότι ο φοιτητής αυτός έχει την δυνατότητα του 10% ή της μεταγραφής. Επιπλέον μπορείς να κρίνεις για τον αριθμό των φοιτητών στο 2ο έτος των σπουδών τους. Αλλά είπαμε μασημένη τροφή.
Ακόμη οι ανοιχτές θέσεις στις σχολές 15-20 χιλιάδες μορίων, καλύπτονται μέσω το επόμενο καλοκαίρι.
Αγγλικά φοιτητικά δάνεια : Εκτός του ότι η αγγλική κυβέρνηση παρέχει φοιτητοδάνεια τα οποία φθάνουν για τις ανάγκες της σχολής και ελάχιστα για τις καθημερινές ανάγκες. Αυτό ισχύει σε όλο το ΗΒ. Όμως είναι προτιμότερο να πάρεις δάνειο από το ίδιο πανεπιστήμιο (πχ. Cranfield (ψάξε να δεις που πεφτει...)). Και στις δύο η αποπληρωμή σε κυνηγάει όλη τη ζωή.


Ευελπιστώ ότι μπορείς να διακρίνεις τον ρόλο του δημόσιου ΕΑΠ σε σχέση με τα υπόλοιπα πανεπιστήμια. Ειδάλλως επιβεβαιώνεις απροκάλυπτα την παντελή άγνοια σου για το εκπαιδευτικό σύστημα.

Είναι εικασία σου ότι οι φοιτητές το καλοκαίρι είναι στις παραλίες και πίνουν μοχίτο.


Δεν θεωρώ ότι η ιδιωτική εκπαίδευση είναι βιομηχανία πτυχίων, ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΤΥΧΙΩΝ.Αντιθέτως από τους ένθερμους υποστηρικτές της περίφημης ιδιωτ. εκπαίδευσης δεν βλέπω επιχειρήματα που θα ωφελήσουν την ποιότητα και την παιδεία, αλλά επιχειρήματα που θα ωφελήσουν τη ροή χρήματος. Βέβαια εάν ο στόχος μιας μεταρρύθμισης στο χώρο της παιδείας είναι αυτός τότε μάλλον έχουμε εντελώς διαφορετικά κριτήρια στο τι θεωρούμε ποιοτικό και τι όχι.

Τέλος , αν έχεις έστω και ένα ίχνος γνώσης πάνω στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ιδιωτική ή δημόσια, εσωτερικού ή εξωτερικού , παρέθεσε το. Αλλιώς μην συνεχίζεις να γράφεις διότι ρεζιλεύεις τον εαυτό σου.

Φιλικά



ΥΓ : Στον χημικό μηχανικό δεν θα το ζητήσουν να <<φτιάξει>> μια πλακέτα. Δεν είναι τεχνίτης. Είναι επιστήμονας . Και φυσικά έχεις τοποθετήσει ΚΑΙ λάθος παράδειγμα διότι δεν ασχολούνται οι ΧΜ με αυτά.
Όσον αφορά τις εξετάσεις που θέτεις εκτός του ότι τοποθετούν παρωπίδες είναι σχεδόν αχρείαστες. Ο κλάδος των μηχανικών έχει το επιμελητήριο ΤΕΕ . Με την αποφοίτηση και δίνοντας εξετάσεις στο ΤΕΕ αναγνωρίζονται κάποια επαγγελματικά δικαιώματα τα οποία ισχύουν στην Ελλάδα (να ασχοληθείς σαν ελεύθερος επαγγελματίας).
Αυτά τα ε.δ. και οι εξετάσεις αλλάζουν από κράτος σε κράτος
Άστο δεν ξαναπαντάω σε αυτά που γράφεις. Εκτός ότι δεν απαντάς στα λεγόμενά μου, δεν έχουν καμμία συνοχή αυτά που λες, μόνο και μόνο που δεν αρνείσαι ότι σε προηγούμενο ποστ είχες πει να ιδρυθούν ιδιωτικά αναδεικνύει το ποιόν σου και το ποσοστό σημασίας που αξίζει να δίνει κάποιος σε αυτά που γράφεις.

Μην ταράζεσαι πάντως έτσι αντιδρούν όσοι κολλάνε στον τοίχο συνήθως.
 

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
Άστο δεν ξαναπαντάω σε αυτά που γράφεις. Εκτός ότι δεν απαντάς στα λεγόμενά μου, δεν έχουν καμμία συνοχή αυτά που λες, μόνο και μόνο που δεν αρνείσαι ότι σε προηγούμενο ποστ είχες πει να ιδρυθούν ιδιωτικά αναδεικνύει το ποιόν σου και το ποσοστό σημασίας που αξίζει να δίνει κάποιος σε αυτά που γράφεις.

Μην ταράζεσαι πάντως έτσι αντιδρούν όσοι κολλάνε στον τοίχο συνήθως.
Γιατί μπορείς να απαντήσεις ;
Εδώ δεν γνωρίζεις το ρόλο του ΕΑΠ...
Άσε να γνωρίζουν οι υπόλοιποι ποιος απάντησε και ποιος όχι
Ειλικρινά προτείνω να μην ξαναγράψεις, διότι είναι κρίμα να γίνεσαι ρεζίλι

Φιλικά και φιλάκια

ΥΓ : Τουμπεκί ως συνήθως
Ελπίζω τουλάχιστον να έμαθες και τίποτα...
1582588780022.png
1582588805089.png
1582588837973.png
1582588855976.png
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
δεν βλέπω επιχειρήματα που θα ωφελήσουν την ποιότητα και την παιδεία, αλλά επιχειρήματα που θα ωφελήσουν τη ροή χρήματος.
Αυτό εδώ νομίζω ότι συνοψίζει τη διαφορά ανάμεσα στις δύο οπτικές που παρατίθενται τόσην ώρα. Αφ' ενός, η στήριξη της ίδρυσης ιδιωτικών ιδρυμάτων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι πιο κοντά στο πρώτο - αναβάθμιση της παιδείας - ενώ η διευκόλυνση μόνο των κολλεγίων και όχι η ολόπλευρη στήριξη της παιδείας αποσκοπεί κυρίως στο δεύτερο. Επομένως, αν θέλουμε να έχει και κάποιο νόημα η κουβέντα, νομίζω ότι αξίζει να δούμε σε μεγαλύτερο βάθος πού αποσκοπούν οι μεταρρυθμίσεις που προτείνονται - με νούμερα κ.λπ., σαφώς.
 

thanos713

Well-known member

Ο thanos713 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 320 μηνύματα.

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
Όχι, δεν είναι επιστήμονας, είναι μηχανικός.
Δεν πιάνει κατσαβίδι ...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αυτό εδώ νομίζω ότι συνοψίζει τη διαφορά ανάμεσα στις δύο οπτικές που παρατίθενται τόσην ώρα. Αφ' ενός, η στήριξη της ίδρυσης ιδιωτικών ιδρυμάτων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι πιο κοντά στο πρώτο - αναβάθμιση της παιδείας - ενώ η διευκόλυνση μόνο των κολλεγίων και όχι η ολόπλευρη στήριξη της παιδείας αποσκοπεί κυρίως στο δεύτερο. Επομένως, αν θέλουμε να έχει και κάποιο νόημα η κουβέντα, νομίζω ότι αξίζει να δούμε σε μεγαλύτερο βάθος πού αποσκοπούν οι μεταρρυθμίσεις που προτείνονται - με νούμερα κ.λπ., σαφώς.
Έτσι ακριβώς.
Δεν υπάρχει επιχείρημα για τα ιδ. πανεπιστήμια πέρα από τα έσοδα στη χώρα.
 

harry akritas

Well-known member

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,633 μηνύματα.
Δεν πιάνει κατσαβίδι ...
Μπορεί να χρειαστεί για την εγκατάσταση/επισκευή ενός συστήματος/συσκευής σε βιομηχανία. Επίσης προβλήματα βελτιστοποίησης διεργασιών για μεγιστοποίηση κέρδους ή ελαχιστοποίηση κόστους, που είναι και η βασική δουλειά του χημικού μηχανικού, δεν αναλαμβάνουν επιστήμονες αλλά μηχανικοί. Ό,τι περιλαμβάνει κόστος/έσοδα/κέρδος δεν αφορά τον επιστήμονα.
 

Guest 468119

Επισκέπτης

G
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μπορεί να χρειαστεί για την εγκατάσταση/επισκευή ενός συστήματος/συσκευής σε βιομηχανία. Επίσης προβλήματα βελτιστοποίησης διεργασιών για μεγιστοποίηση κέρδους ή ελαχιστοποίηση κόστους, που είναι και η βασική δουλειά του χημικού μηχανικού, δεν αναλαμβάνουν επιστήμονες αλλά μηχανικοί. Ό,τι περιλαμβάνει κόστος/έσοδα/κέρδος δεν αφορά τον επιστήμονα.
Τι βλέπουμε εδώ μέσα. Πραγματικά το επίπεδο έχει πεσει κοντεύει να πιάσει πάτο
 

Memetchi

Well-known member

Ο Memetchi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 587 μηνύματα.
Αυτό εδώ νομίζω ότι συνοψίζει τη διαφορά ανάμεσα στις δύο οπτικές που παρατίθενται τόσην ώρα. Αφ' ενός, η στήριξη της ίδρυσης ιδιωτικών ιδρυμάτων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα είναι πιο κοντά στο πρώτο - αναβάθμιση της παιδείας - ενώ η διευκόλυνση μόνο των κολλεγίων και όχι η ολόπλευρη στήριξη της παιδείας αποσκοπεί κυρίως στο δεύτερο. Επομένως, αν θέλουμε να έχει και κάποιο νόημα η κουβέντα, νομίζω ότι αξίζει να δούμε σε μεγαλύτερο βάθος πού αποσκοπούν οι μεταρρυθμίσεις που προτείνονται - με νούμερα κ.λπ., σαφώς.
Δεν θεωρώ πως είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Αυτή την στιγμή έτσι όπως είναι στημένο το σύστημα εκπαίδευσής μας δεν είναι και τόσο υπέρ της δημόσιας παιδείας. Δίνουν τα παιδιά το λιγότερο 2-3 χιλ ευρώ σε φροντιστήρια χωρίς να τους εγγυάται κανείς ότι θα περάσουν εκεί που θέλουν, ούτε εννοείται στην πόλη τους. Τουλάχιστον με την ίδρυση ιδιωτικών παν. θα δίνεται η ευκαιρία να σπουδάσει στην πόλη του(ή πολύ κοντά του για τα χωριά κτλ.) και αυτό που ο ίδιος θέλει. Εκτός αν θεωρείται πολύ δωρεάν παιδεία να δίνει κάποιος 30 χιλ ευρώ στα 4+ χρόνια για να σπουδάσει κάτι που δεν τον ικανοποιεί. Ψυχικά και οικονομικά είναι μεγάλο το κόστος και όταν κάποιος δεν σπουδάζει αυτό που θέλει μην περιμένουμε να συνεισφέρει τίποτα επιστημονικά. Άμα το θέμα μας είναι να πάμε μπροστά την παιδεία πρέπει να το δούμε πολύ πιο σφαιρικά. Και τα ΑΕΙ ως ένα σημείο μαγαζί πτυχίων είναι, καθώς ο καθένας στο τέλος όσο αδιάφορος και αν είναι θα πάρει πτυχίο. Αυτοί που ενδιαφέρονται θα το πάρουν γρηγορότερα με καλύτερο βαθμό και θα έχουν όντως γνώσεις αλλά στην τελική το χαρτί θα παραμείνει το ίδιο και για αυτόν που πάσχισε και για αυτόν που πέρναγε ένα μάθημα κάθε 10 χρόνια. Αυτός που ενδιαφέρεται, θα ενδιαφερθεί είτε πληρώνει είτε όχι, πάρτε παράδειγμα τους εαυτούς σας και αναρωτηθείτε "αν ήμουν σε ιδιωτικό, θα διάβαζα λιγότερο;".
Τις αξιολογήσεις που λέτε όλοι ότι υπάρχουν στα δημόσια εγώ δεν τις βλέπω να λειτουργούν πάντως. Υπάρχουν πάρα πολλοί ανίκανοι καθηγητές που διδάσκουν αυτή την στιγμή, τόσο γνωστικά όσο και παιδαγωγικά.
Επίσης μην ξεχνάμε ειδικότητες που ενώ στον υπόλοιπο κόσμο ανήκουν σε πολύ γρήγορα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες(μόδας, σχεδίου, μαγειρικής κτλ), εδώ τις έχουμε σας χόμπι και τα μόνα που τις δίνουν μια κάποια σημασία είναι αυτά τα κολλέγια τα οποία έχουν τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων.
Εγώ είμαι υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης γιατί ιδεολογικά τουλάχιστον δίνει ίσες ευκαιρίες αλλά όπως είναι τώρα τα ΑΕΙ στην πράξη έχουν πολλά αρνητικά τα οποία δεν λύνονται μόνο με επιχορηγήσεις. Και οι 2 πλευρές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, μην θεοποιούμε καμιά από τις 2 ως την τέλεια. Νομίζω ο καθένας μας αν του λέγανε, δώσε 30-35χιλ για να σπουδάσεις στην άλλη άκρη της Ελλάδας σε ΑΕΙ ή δώσε 20-25χιλ για να σπουδάσεις σε κολλέγιο(αναγνωρισμένο) στην πόλη σου, θα διάλεγε το δεύτερο.
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,621 μηνύματα.
Δεν θεωρώ πως είναι μόνο οικονομικό το θέμα. Αυτή την στιγμή έτσι όπως είναι στημένο το σύστημα εκπαίδευσής μας δεν είναι και τόσο υπέρ της δημόσιας παιδείας. Δίνουν τα παιδιά το λιγότερο 2-3 χιλ ευρώ σε φροντιστήρια χωρίς να τους εγγυάται κανείς ότι θα περάσουν εκεί που θέλουν, ούτε εννοείται στην πόλη τους. Τουλάχιστον με την ίδρυση ιδιωτικών παν. θα δίνεται η ευκαιρία να σπουδάσει στην πόλη του(ή πολύ κοντά του για τα χωριά κτλ.) και αυτό που ο ίδιος θέλει. Εκτός αν θεωρείται πολύ δωρεάν παιδεία να δίνει κάποιος 30 χιλ ευρώ στα 4+ χρόνια για να σπουδάσει κάτι που δεν τον ικανοποιεί. Ψυχικά και οικονομικά είναι μεγάλο το κόστος και όταν κάποιος δεν σπουδάζει αυτό που θέλει μην περιμένουμε να συνεισφέρει τίποτα επιστημονικά. Άμα το θέμα μας είναι να πάμε μπροστά την παιδεία πρέπει να το δούμε πολύ πιο σφαιρικά. Και τα ΑΕΙ ως ένα σημείο μαγαζί πτυχίων είναι, καθώς ο καθένας στο τέλος όσο αδιάφορος και αν είναι θα πάρει πτυχίο. Αυτοί που ενδιαφέρονται θα το πάρουν γρηγορότερα με καλύτερο βαθμό και θα έχουν όντως γνώσεις αλλά στην τελική το χαρτί θα παραμείνει το ίδιο και για αυτόν που πάσχισε και για αυτόν που πέρναγε ένα μάθημα κάθε 10 χρόνια. Αυτός που ενδιαφέρεται, θα ενδιαφερθεί είτε πληρώνει είτε όχι, πάρτε παράδειγμα τους εαυτούς σας και αναρωτηθείτε "αν ήμουν σε ιδιωτικό, θα διάβαζα λιγότερο;".
Τις αξιολογήσεις που λέτε όλοι ότι υπάρχουν στα δημόσια εγώ δεν τις βλέπω να λειτουργούν πάντως. Υπάρχουν πάρα πολλοί ανίκανοι καθηγητές που διδάσκουν αυτή την στιγμή, τόσο γνωστικά όσο και παιδαγωγικά.
Επίσης μην ξεχνάμε ειδικότητες που ενώ στον υπόλοιπο κόσμο ανήκουν σε πολύ γρήγορα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες(μόδας, σχεδίου, μαγειρικής κτλ), εδώ τις έχουμε σας χόμπι και τα μόνα που τις δίνουν μια κάποια σημασία είναι αυτά τα κολλέγια τα οποία έχουν τα προγράμματα ξένων πανεπιστημίων.
Εγώ είμαι υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης γιατί ιδεολογικά τουλάχιστον δίνει ίσες ευκαιρίες αλλά όπως είναι τώρα τα ΑΕΙ στην πράξη έχουν πολλά αρνητικά τα οποία δεν λύνονται μόνο με επιχορηγήσεις. Και οι 2 πλευρές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, μην θεοποιούμε καμιά από τις 2 ως την τέλεια. Νομίζω ο καθένας μας αν του λέγανε, δώσε 30-35χιλ για να σπουδάσεις στην άλλη άκρη της Ελλάδας σε ΑΕΙ ή δώσε 20-25χιλ για να σπουδάσεις σε κολλέγιο(αναγνωρισμένο) στην πόλη σου, θα διάλεγε το δεύτερο.
Συμφωνούμε στο ότι τα ΑΕΙ θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα και ότι δε λύνεται το θέμα μόνο με χρηματοδοτήσεις, αλλά δεν ξέρω αν το απλώς να διαιωνίσεις τη συμπεριφορά «μοιράστε πτυχία» θα βοηθήσει μακροπρόθεσμα στην αναβάθμιση της παιδείας στη χώρα. Αντί να παίρνονται αποσπασματικά μέτρα, θα ήταν πολύ προτιμότερο να γίνει μία σοβαρή και οργανωμένη συζήτηση έτσι ώστε να βγει ένα ουσιαστικό και μόνιμο αποτέλεσμα.

Επίσης, για εμένα, το να εκλείψουν τα περισσότερα τμήματα της περιφέρειας δεν είναι μία μακροπρόθεσμα υγιής επιλογή για την οικονομία. Δε θα ωφελήσει να υπερφορτώσουμε τα μεγάλα αστικά κέντρα και με ιδιωτικά κολλέγια τα οποία θα αντλούν φοιτητές από τα περιφερειακά, κυρίως, πανεπιστήμια. Βέβαια, εδώ τίθεται και το ερώτημα κατά πόσο είναι ηθικό το να καθορίζει έμμεσα η νομοθεσία το πού θα σπουδάσει/ζήσει κάποιος για ένα χρονικό διάστημα - στο οποίο υπάρχει πολύ ζουμί, ομολογουμένως.

Εκεί που θα επιμείνω είναι στον ακαδημαϊκό/επιστημονικό χαρακτήρα τον σπουδών. Δεν πρέπει, κατ' εμέ, να υποχωρήσουμε στο περιεχόμενο των ακαδημαϊκών σπουδών και στη σύνδεσή τους με τον επιστημονικό τρόπο σκέψης και την «επιστημονική αγωγή». Μπορεί, πράγματι, να μην ασπάζονται όλοι οι φοιτητές αυτήν την προσέγγιση στις σπουδές τους, ωστόσο, είναι διαθέσιμη για όσους θέλουν να την ακολουθήσουν. Αν, π.χ., είχα σπουδάσει σε ένα ιδιωτικό κολλέγιο μαθηματικά - άλλο που δεν είναι εμπορικός ο κλάδος μου και δεν προσφέρεται :Ρ - στο οποίο δε γινόταν έρευνα, τότε δε θα είχα σίγουρα τις ίδιες προσλαμβάνουσες σε σχέση με την επιστήμη των μαθηματικών και την έρευνα για αυτήν - απλώς γιατί δε θα υπήρχε το περιβάλλον μέσα στο κολλέγιο. Οπότε, θεωρώ αναγκαίο να υπάρχει και δέσμευση ως προς την προσφορά στην γνώση από οποιονδήποτε φορέα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικότερα και από πιθανώς ακαδημαϊκά ισοδύναμα ιδιωτικά κολλέγια στο μέλλον.
 

Κλημεντίνη

Well-known member

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,398 μηνύματα.
Γνωρίζει κάποιος τελικά τι ισχύει με τα κολλέγια και το δημόσιο;

και την άδεια επαγγέλματος;

πχ ενας δικηγόρος μπορεί να ανοίξει γραφείο;

Ευχαριστώ
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,684 μηνύματα.
Γνωρίζει κάποιος τελικά τι ισχύει με τα κολλέγια και το δημόσιο;

και την άδεια επαγγέλματος;

πχ ενας δικηγόρος μπορεί να ανοίξει γραφείο;

Ευχαριστώ
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,684 μηνύματα.
Αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας από το ΑΤΕΕΝ

΄Οσο και να υποστηρίζεται η άποψη ότι τα κολέγια που συνεργάζονται με Πανεπιστήμια του εξωτερικού, έχουν την ίδια ποιότητα με το να πήγαινες στην έδρα του Πανεπιστημίου και να σπούδαζες εκεί, εγώ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πεισθώ ποτέ ότι ισχύει αυτό!
΄Ασε που εδώ περιορίζεσαι σ΄ όσα συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια υπάρχουν τα οποία όπως ξέρουμε δεν είναι και τα πρωτοκλασάτα. Αντιθέτως αν αποφασίσεις να σπουδάσεις στο εξωτερικό, έχεις την επιλογή να πας όπου θέλεις!
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 522 μηνύματα.
Καλά εάν το 2003 τα Κολλέγια είχαν την αναγνώριση που έχουν τώρα θα το σκεφτόμουν σοβαρά να πάω αλλά τότε δεν είχε τεθεί τέτοιο ζήτημα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top