Η εκπαίδευση "τότε" και η εκπαίδευση "σήμερα"

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 23.045 μηνύματα.
Όπως πάντα το μαύρο της το χάλι.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 21.458 μηνύματα.
Αυτό που με προβληματίζει εν έτη 2025 - 2026 είναι ότι εισάγονται με πολύ χαμηλή βάση (δλδ μαθητές που γράψανε χαμηλά στις πανελλήνιες και ποιος ξέρει για τι επίπεδο μιλάμε ακόμα και σε βασικά ζητήματα όπως τη χρήσης τη γλώσσας κτλ, ούτε ορθογραφία δε θα ξέρουν), στις φιλολογικές σχολές.

Δεν ξέρω, αλλά στα δικά μου τα χρόνια οι φιλόλογοι ήταν πολύ καλλιεργημένοι καθηγητές και καθηγήτριες. Ήταν σύμβολα καλλιέργειας για το ελληνικό σχολείο.

Τώρα με 8.900 - 11.000 μόρια φιλολογία, ποιος ξέρει τι θα δούμε στις μαθητικές αίθουσες σε 15 - 20 χρόνια.
vaseis-ef-2.jpg
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 23.829 μηνύματα.
Αυτό που με προβληματίζει εν έτη 2025 - 2026 είναι ότι εισάγονται με πολύ χαμηλή βάση (δλδ μαθητές που γράψανε χαμηλά στις πανελλήνιες και ποιος ξέρει για τι επίπεδο μιλάμε ακόμα και σε βασικά ζητήματα όπως τη χρήσης τη γλώσσας κτλ, ούτε ορθογραφία δε θα ξέρουν), στις φιλολογικές σχολές.

Δεν ξέρω, αλλά στα δικά μου τα χρόνια οι φιλόλογοι ήταν πολύ καλλιεργημένοι καθηγητές και καθηγήτριες. Ήταν σύμβολα καλλιέργειας για το ελληνικό σχολείο.

Τώρα με 8.900 - 11.000 μόρια φιλολογία, ποιος ξέρει τι θα δούμε στις μαθητικές αίθουσες σε 15 - 20 χρόνια.
View attachment 153132

Οι σχολές αυτές καταποντίστηκαν διότι δεν βγάζουν πουθενά πια από την κρίση και μετά. Είμαστε ο νούμερο ένα κλάδος σε ανεργία σε όλη την Ελλάδα.

Τον σνομπισμό των μορίων βέβαια ποτέ δεν τον κατάλαβα. Δεν λένε τίποτα τα μόρια για έναν άνθρωπο. Κοιτάμε το φαίνεσθαι και όχι την ατελείωτη σαπίλα του εκπαιδευτικού συστήματος.
 

redpointer

Δραστήριο μέλος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 500 μηνύματα.
Ποιος θα δηλωσει φιλολογια το 2025? δυστυχως αυτες οι σχολες ειναι χαλια απο αποκατασταση και με την ανοδο των θετικων επιστημων συνεχεια απαξιωνονται.
 

Ilikntas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ilikntas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Δράμα (Δράμα). Έχει γράψει 141 μηνύματα.
Τον σνομπισμό των μορίων βέβαια ποτέ δεν τον κατάλαβα. Δεν λένε τίποτα τα μόρια για έναν άνθρωπο. Κοιτάμε το φαίνεσθαι και όχι την ατελείωτη σαπίλα του εκπαιδευτικού συστήματος.
Ανάλογα τη σχολή θα έλεγα. Πως γίνεται να θέλεις να γίνεις φιλόλογος και να γράφεις λατινικα 10 και αρχαια 5...
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 21.458 μηνύματα.
1000057773.jpg
 

Sotiris 12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Ο πατέρας μου έδωσε πανελληνιες το 1983,πρώτη φορά που εφαρμόστηκε το σύστημα των δεσμών.(παρόμοιο με το σημερινό συστημα).
Είδα τα θέματα που τους είχαν βάλει τότε.
Στα μαθηματικά ήταν παρόμοιας δυσκολίας με τα σημερινά.
Στη Φυσική και ειδικά στη χημεία ήταν παιδική χαρά σε σχέση με τα θέματα που μπαίνουν τώρα.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10.669 μηνύματα.
Ο πατέρας μου έδωσε πανελληνιες το 1983,πρώτη φορά που εφαρμόστηκε το σύστημα των δεσμών.(παρόμοιο με το σημερινό συστημα).
Είδα τα θέματα που τους είχαν βάλει τότε.
Στα μαθηματικά ήταν παρόμοιας δυσκολίας με τα σημερινά.
Στη Φυσική και ειδικά στη χημεία ήταν παιδική χαρά σε σχέση με τα θέματα που μπαίνουν τώρα.
Χμμμ... Όταν ένα σύστημα είναι καινούργιο τα θέματα είναι απαλά. Με τα χρόνια σφίγγουν. Δες τα θέματα των Δεσμών τα τελευταία τους χρόνια (1998, 1999) και θα καταλάβεις. Πάντως, με τις Δέσμες είχαν πολύ μεγαλύτερη ύλη.

1762531714112.png
 

Sotiris 12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Χμμμ... Όταν ένα σύστημα είναι καινούργιο τα θέματα είναι απαλά. Με τα χρόνια σφίγγουν. Δες τα θέματα των Δεσμών τα τελευταία τους χρόνια (1998, 1999) και θα καταλάβεις. Πάντως, με τις Δέσμες είχαν πολύ μεγαλύτερη ύλη.

Στη Χημεία το 1983 είχαν λιγότερη ανόργανη σε σχέση με τωρα(δεν είχαν καθόλου τροχιακα) και οργανική είχαν μόνο τους υδρογονανθρακες,ενώ τώρα έχουν όλη την οργανική.
Η τωρινή ύλη είναι τουλάχιστον διπλάσια.
Στα μαθηματικά ΔΕΝ ήξεραν τι είναι τα ολοκληρώματα,ενώ στην φυσική δεν είχαν καθόλου ηλεκτρομαγνητισμο.
 

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15.341 μηνύματα.
παιδιά σήμερα τα πράγματα είναι απείρως πιο εύκολα απο παλιά πλεον περνάς σε σχολές με βάση που στις δέσμες απαιτούσαν έναν καλό βαθμό.
 

Sotiris 12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Sotiris 12 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
Αυτό που λες ισχύει γιατί υπάρχουν πολλές περισσότερες θέσεις από παλιά.
Τα θέματα όμως τώρα είναι απείρως δυσκολότερα από παλιά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top