Scandal
Διαχειριστής
Και παρατήρησα μια έντονη διαφωνία της κοινότητας πάνω σε αυτό. Δηλαδή άλλοι λέγανε ότι τα σημερινά σχολικά βιβλία είναι πιο καλογραμμένα από ότι τα παλιά, άλλοι ότι όσο πιο πίσω πάμε στην εκπαίδευση, τόσο πιο απαιτητικές σε κριτική σκέψη ήτανε οι ασκήσεις κτλ. Υπήρξαν διαφωνίες ακόμα και μεταξύ γονέων που παρακολουθούν τις ασκήσεις που βάζουν στα παιδιά τους οι καθηγητές σήμερα (οι οποίοι διαφωνούν με το meme) αλλά και καθηγητών που με αφορμή την εμπειρία τους, συμφωνούνε με το meme, πχ λέγοντας ότι οι σημερινοί 13 χρονοι μαθητές δυσκολεύονται να καταλάβουν την έννοια ακόμη και του κλάσματος και τους τα εξηγούν με φρούτα ξέρω γω
Το meme όπως βλέπετε, είναι απόδοση στα ελληνικά, όμως μπορούμε να μιλήσουμε για την εκπαίδευση στην Ελλάδα αλλά και για το εξωτερικό, όσοι έχετε εμπειρία και άποψη.
Τι λέτε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
ΥΓ. Αυτό με τα κλάσματα προφανώς είναι νέες εντολές που ακολουθούν οι δάσκαλοι για να καταλαβαίνουν το μάθημα και οι μεγαλύτεροι σκράπες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
Το λες και conspiracy theoryΔυστυχώς η πτώση στο επίπεδο της εκπαίδευσης επιδιώχθηκε, κατ' εμέ, από τις πολιτικές ηγεσίες ώστε να μπορούν να χειραγωγούν πιο εύκολα τον ελληνικό λαό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Το λες και conspiracy theory
Είναι μια πραγματικότητα που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας και όχι σενάριο συνωμοσιολογίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Το λες και conspiracy theory
Κι εμένα μου φαίνεται θεωρία συνωμοσίας αυτό (το λέω γιατί γενικά ακούγεται και όχι επειδή το λέει μόνο ο jims).
Καμία πολιτική ηγεσία - κυβέρνηση δεν νοιάζεται για το τόσο μακροπρόθεσμο να χειραγωγήσει το λαό. Ό,τι γίνεται για το τώρα.
Απλά υπάρχει ένα γενικότερο ρεύμα να περιορίζεται η δυσκολία / ο κόπος / ο έλεγχος - εξέταση, κι αυτό επηρεάζει και την εκπαίδευση.
Θα συμφωνήσω και με Andypro ότι στις μέρες μας έχουνε κι ένα σωρό επιπλέον μαθήματα οι μαθητές στο κεφάλι τους (πληροφορική, οικονομίες, αοδε, projects κτλ).
Θεωρώ κακό επίσης που υπάρχει σύνδεση του λυκείου με τις πανελλήνιες και αυτή είναι η αιτία της διόγκωσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ας ήτανε 2 χρόνια το λύκειο και ο τρίτος χρόνος προαιρετικός για την είσοδο στην τριτοβάθμια, ώστε να την ακολουθούν σαν οδό μόνο όσοι ενδιαφέρονται περισσότερο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 092312
Επισκέπτης
Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πράγματα έχουν μείνει ίδια, ειδικά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα που δείχνει η εικόνα. Ίσα-ίσα από γονείς/θείους/μπατζανάκηδες που σπούδαζαν τότε σε θετικές σχολές έχω ακούσει το αντίθετο, ότι πράγματα που κάναμε στο σχολείο εμείς αυτοί έκαναν στο πανεπιστήμιο και αντίστροφα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Βέβαια, το meme ειναι λιγο παρατραβηγμενο. Η διαφορά στη δυσκολία δεν ειναι και τοσο τραγική...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Επειδή τώρα η πλειοψηφία πάει τριτοβάθμια η λαική απαίτηση έφερε μακροπρόθεσμα ένα πιο εύκολο εξεταστικό σύστημα. Παρόλα αυτά οι απαιτήσεις του μέσου μαθητή έχουν αυξηθεί και εξαιτίας της πιο εύκολης αποκτήσης γνώσεων εξαιτίας των νέων τεχνολογιών ο μέσος νέος είναι πιο μορφωμένος ακόμα και από τους top μαθτητές του παρελθόντος.
Πιστεύω σε ένα μελλοντικό εκπαιδευτικό σύστημα που από το Γυμνάσιο το βιβλία θα αντικατασταθούν με iPad, οι ώρες στο σχολείο να είναι το πολύ 3 καθημερινά και η βασική εκπαίδευση να γίνεται αποκεντρωποιημένα. Η κλασσική εκπαίδευση τύπου πάμε στο σχολείο ακούμε το καθηγητή είναι αναγχρονιστική και πρέπει να εγκαταληφθεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 186240
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πύρος
Τιμώμενο Μέλος
Όμως πχ γνωστό, ο καθηγητής μας σχολείο, λέει ότι θα έπρεπε να νιώθουμε πολύ περίφανοι για τους εαυτούς μας επειδή εκείνοι παλιά δεν έκαναν έργα τέτοιου επιπέδου στο λύκειο (πλατωνα, αριστοτέλη) αλλά μόνο στο πανεπιστήμιο και εκεί ακόμα όχι τόσο απότομα και αναλυτικά..
Βέβαια, σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι ελάχιστα έχουν αλλαξει πραγματικά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Littlefinger
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Σήμερα υπάρχει περισσότερο το άγχος των γονιών να σπουδάσουν τα παιδιά τους από ότι παλιά (εκμάθηση 1 ή 2 ξένων γλωσσών, σπουδή στο πανεπιστήμιο που έγινε must πλέον κτλ). Σήμερα επίσης έχουμε τις τηλεπικοινωνίες και το διαδίκτυο, δηλαδή ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Επιπλέον υπάρχουνε περισσότερα εκπαιδευτικά προγράμματα και διέξοδοι για νέους αλλά και για άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
Όλο αυτό έχει και τα αρνητικά του, πχ η καλύτερη τεχνολογία έχει κάνει πολλά παιδιά να εθιστούν στα videogames και στη χαλαρή χρήση του διαδικτύου (ακόμα και στις τηλεοπτικές σειρές ) κι οπότε να καταναλώνουν αντικανονικά πολύ χρόνο σε αυτά, σε βάρος της σχολικής μελέτης ή ενός χόμπι όπως αθλήματος ή μουσικού οργάνου ξέρω 'γω.
Η νοσταλγία των παλιών (σημερινών μεσηλίκων) για εκείνη την εποχή που ζήσανε ως παιδιά, τους κάνει να βλέπουν γκριζαρισμένη τη σημερινή εποχή και τα σημερινά παιδιά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
That being said, σε κάθε γενιά υπάρχουν μαθητές με μία φυσική κλίση, ένα έντονο ενδιαφέρον προς τη μάθηση. Σε κάθε γενιά επίσης, υπάρχουν οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονται (σε μεγαλύτερες βαθμίδες) ή δεν έχουν λάβει το κατάλληλο κίνητρο ακόμη (στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση).
Η σημαντική διαφορά της εκπαίδευσης σήμερα είναι ότι ζούμε στην περίοδο της τεχνολογίας και της πληροφόρησης. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας μαθητής, μπορεί άμεσα και cost-free να κάνει μία αναζήτηση στο διαδίκτυο και να τσεκάρει αυτό που μαθαίνει, να βρει παραπάνω υλικό κ.ο.κ.
Το λάθος που πιστεύω ότι έγινε αναφορικά με την ελληνική εκπαίδευση είναι ότι παρερμηνεύθηκαν τελείως κάποιες νεώτερες αντιλήψεις της παιδαγωγικής και εφαρμόστηκαν με στρεβλό τρόπο - τρανό παράδειγμα η αντιγραφή/ορθογραφία που τείνει να καταργηθεί, "για να μην έχουν πολλά τα παιδιά στο σπίτι". Ναι, είναι σημαντικό για τα παιδιά και τους νέους να έχουν προσωπικό χρόνο, αλλά και η "δουλειά για το σπίτι" έχει και αυτή εκπαιδευτικό χαρακτήρα, όχι μόνο μαθησιακό.
Ένα επίσης τραγικό λάθος [another unpopular opinion coming up] είναι κατά τη γνώμη μου η κατάργηση της βάσης του 10. Μέγα σφάλμα.
Τέλος, θεωρώ ότι η συζήτηση αυτή, που γίνεται αρκετά συχνά, λαμβάνει λάθος προσανατολισμό - ίσως και για αυτό η διαμαρτυρία κάποιων νεώτερων παιδιών, εδώ. Υπάρχει μία έντονη ενδογένεια στο εκπαιδευτικό σύστημα, εν ολίγοις, ό,τι τους διδάξεις, αυτό θα μάθουν τα παιδιά. Μειώνοντας ύλες, απλοποιώντας διαδικασίες, με τι λογική περιμένουμε εξαιρετικές επιδόσεις στις πανελλήνιες; Τι συγκρίσεις κάνουμε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Μάλλον εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims)πρέπει λίγο να μπείτε σε μια ταξή γιατί μου φαίνεται ξεχάσατε... Δεν θυμάμαι εγώ η μητέρα μου να έκανε ύλη τρίτης λυκείου μαθηματικά στην Β λυκείου,αοθ,αεππ των οικονομικών ,βιολόγια κατεύθυνσης και χημεία γ΄λυκειου των θετικών ή ιστορία και αρχαία των θεωρητικών. Δεν θυμάμαι εγώ ποτέ κανείς να έκανε κυκλική κίνηση στην 1η λυκείου.Δεν θυμάμαι να κάνατε απο βοηθήματα αλλά απο τα "γενικής παιδείας" που ειναι γελοία και χαιρόσασταν μάλιστα αν λύνατε και καμιά άσκηση...Όπως και επίσης, δεν θυμάμαι ποτέ κανέναν στην ηλικία μου να ήταν τόσο ωρίμος και να κατέχει το κατάλληλο γνωστικό επίπεδο και τις δεξιότητες ώστε να μπορέσει να παρεβρεθεί σε συνέδρια και ευρωκοινοβούλια και να συζητήσει για θέματα που αφορούν την ανάπτηξη,την πρόοδο και κατα συνεπεία την ευημερία της κοινωνίας. Όταν λοιπόν εσύ αερολογείς και δεν τεκμηριώνεις τις απόψεις σου με επιχειρήματα,κανονικά δεν θα έπρεπε να μπω στην διαδικασία να απαντήσω.Έπειδη όμως η άγνοια σου επηρεάζει και την κοινώ γνώμη,νιώθω υποχρεωμένος να πάρω θέση. Έχοντας συμμετάσχει σε διάφορους διαγωνισμούς,συνέδρια,ευροκοινοβούλια μέσω των προγραμμάτων <<Σχολεία Πρέσβης>> -Δεν θύμαμαι στην δικιά σας γενιά να υπήρχε κάτι τετοίο,και δεν είναι και το μονάδικο πρόγραμμα που στοχεύει στην ευαισθητοποίση του εφήβου και την ενημέρωση του για σύγχρονα προβλήματα...-μπορώ με σιγουριά να σου πω πως η κριτική σκέψη των νέων σήμερα και το γνωστικό τους επίπεδο είναι αρκετά υψηλότερο σε σχέση με προηγούμενες γενιές. Είναι ολοφάνερο πως όλη αυτή η απαισιοδοξία και απαξίωση της "νέας γενιάς" πηγάζει απο τις προκαταλήψεις που σχηματίζετε εξαιτίας της δικιάς σας θέλησης να παραμερίσετε την "καλή πλεύρα" και να εστιάσετε στους ηλίθιους που πάντα ήταν,είναι και θα είναι περισσότεροι, τόσοι ώστε να μπορούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα,να την αλλοιώσουν και κατ΄επέκταση να επηρεάσουν και τους υπολοίπους στο κοινωνικό τους περιβαλλόν. Με λίγα λόγια καταλήγουμε έτσι σε αυτό το σήμειο που η γεφύρωση του χάσματος γενεών είναι δύσκολο να πραγματοποιήθει...συγχαρητήρια ώ γενιά της εξέλιξης! ...
Καταρχάς αποφοίτησα πριν από 2,5 xρόνια, οπότε το χάσμα ανάμεσα μας δεν είναι και τόσο μεγάλο. Επομένως δεν καταλαβαίνω τη χρήση του β΄πληθυντικού προσώπου (εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims), μπείτε, ξεχάσατε). Μιλάς λες και είμαι οκτασίων χρονών και δεν έχω καμία επαφή με την ισχύουσα πραγματικότητα.
Αυτό που έχω να σου επισημάνω είναι ότι μπορεί εσύ να διαθέτεις κάποιες δεξιότητες και γνωστικές ικανότητες, όμως αυτό δεν συνεπάγεται ότι αυτά τα διαθέτει η πλειοψηφία των μαθητών. Και μάλλον από τον τρόπο που γράφεις φαίνεται ότι δεν αντιπροσωπεύεις τον μέσο μαθητή. Και βέβαια δεν ευθύνονται τα παιδιά αυτά για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει.(δεν ψέγω τη νέα γενιά αλλά το σύστημα που σκοπίμως οδήγησε στην πτώση του επιπέδου των μαθητών)
Παρ' όλα αυτά, εφόσον λες ότι δεν έχω επιχειρήματα, δες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ για τις επιδόσεις των μαθητών σε γλώσσα και μαθηματικά. Να διευκρινίσω σε αυτό το σημείο ότι δεν σημαίνει πως ό, τι λέει ο ΟΟΣΑ αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα, και συνεπώς δεν πρέπει να εκλαμβάνεται το κάθε πόρισμα του ως κάτι που είναι θέσφατο, αλλά είναι μια ένδειξη που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 749981
Επισκέπτης
Τα φυτά είναι που μειώνονται με τα χρόνια. Από όσους συμμαθητές ξέρω, όλοι από πέρσι εστιάστηκαν σχεδόν αποκλειστικά στα μαθήματα που θα τους απασχολήσουν σε Πανελλαδικό επίπεδο. Στο παρελθόν ήταν περισσότεροι πιστεύω οι μαθητές που και στην Γ' Λυκείου θα άνοιγαν 10 φορές το βιβλίο στη γενική παιδεία. Τώρα αυτοί είναι 1-2, διότι ξέρουν οι μαθητές, πλέον, ότι οι βαθμοί θα μπουν στο τέλος είτε διαβάσουν είτε όχι (17-20 όλοι).Καταρχάς αποφοίτησα πριν από 2,5 xρόνια, οπότε το χάσμα ανάμεσα μας δεν είναι και τόσο μεγάλο. Επομένως δεν καταλαβαίνω τη χρήση του β΄πληθυντικού προσώπου (εσείς οι παλιοί(αγαπήτε Jims), μπείτε, ξεχάσατε). Μιλάς λες και είμαι οκτασίων χρονών και δεν έχω καμία επαφή με την ισχύουσα πραγματικότητα.
Αυτό που έχω να σου επισημάνω είναι ότι μπορεί εσύ να διαθέτεις κάποιες δεξιότητες και γνωστικές ικανότητες, όμως αυτό δεν συνεπάγεται ότι αυτά τα διαθέτει η πλειοψηφία των μαθητών. Και μάλλον από τον τρόπο που γράφεις φαίνεται ότι δεν αντιπροσωπεύεις τον μέσο μαθητή. Και βέβαια δεν ευθύνονται τα παιδιά αυτά για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει.(δεν ψέγω τη νέα γενιά αλλά το σύστημα που σκοπίμως οδήγησε στην πτώση του επιπέδου των μαθητών)
Παρ' όλα αυτά, εφόσον λες ότι δεν έχω επιχειρήματα, δες τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ για τις επιδόσεις των μαθητών σε γλώσσα και μαθηματικά. Να διευκρινίσω σε αυτό το σημείο ότι δεν σημαίνει πως ό, τι λέει ο ΟΟΣΑ αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα, και συνεπώς δεν πρέπει να εκλαμβάνεται το κάθε πόρισμα του ως κάτι που είναι θέσφατο, αλλά είναι μια ένδειξη που δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Αυτό σίγουρα δεν ισχύει μόνο για το Λύκειο, αλλά οι τελευταίες γενιές έχουμε "αποποινικοποιήσει" την αδιαβασία σε μη Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθημάτα, σε όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης. Και το θεωρώ, σχετικά, λογικό να συμβαίνει, λόγω και της κρίσης που υπάρχει - τα επαγγέλματα ζητούν εξειδίκευση. Αυτό είναι και το υγιές.
Παλιά (στην αρχή της χρονικής τοποθέτησης του meme) ήταν ντροπή να φέρεις 4άρια, 5άρια, 9άρια. Έβγαζες ΜΟ 13-14 αν έγραφες 10άρια και 11άρια. Αλλιώς, έμενες.
Εκεί είναι που μπάζει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Οι νέες γενιές, γενικά, δεν ξέρουν πολλά από ιστορία, λογοτεχνία, γεωμετρία, αλλά ξέρουν να χρησιμοποιούν καλά τον Η/Υ και έχουν και λόγω κρίσης μία καλύτερη αντίληψη για το τι συμβαίνει έξω από θέματα εργασίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δημοσιοκαφρος-γραφος
Διακεκριμένο μέλος
Ποιο χρήσιμο είναι να ξέρεις Η/Υ παρά Οδύσσεια, Ελένη και Οικιακή Οικονομία.
Σοβαρά βάλτε έναν 40αρη+ στον Η/Υ έστω στο excel και word σε πόση ώρα θα τα παρατήσει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
Ποιο χρήσιμο είναι να ξέρεις Η/Υ παρά Οδύσσεια, Ελένη και Οικιακή Οικονομία.
Σοβαρά βάλτε έναν 40αρη+ στον Η/Υ έστω στο excel και word σε πόση ώρα θα τα παρατήσει;
Αυτό ονομάζεται τεχνοκρατική εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Παιδιά ζούμε 4η βιομηχανική επανάσταση.
Ποιο χρήσιμο είναι να ξέρεις Η/Υ παρά Οδύσσεια, Ελένη και Οικιακή Οικονομία.
Σοβαρά βάλτε έναν 40αρη+ στον Η/Υ έστω στο excel και word σε πόση ώρα θα τα παρατήσει;
Σκοπός της εκπαίδευσης (ευτυχώς) δεν είναι μόνο η παροχή χρήσιμων γνώσεων.
Όσο για αυτό με τον 40+ δεν είναι μόνο μία γελοία γενίκευση που συνιστά και λογικό σφάλμα αλλά δεν αντικατοπτρίζει καν την πραγματικότητα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 76 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Entropy24
- J.Cameron
- Corfu kitty
- Hased Babis
- nearos
- phleidhs
- Helen06
- eukleidhs1821
- Angelo
- EmperorPalpatine
- Πύρος
- PanMoonlight
- Physicsstudent
- Wonderkid
- Maynard
- KingOfPop
- jimis2001
- SoyN
- korlef
- Scandal
- rafaela11
- Paragontas7000
- ggl
- johnsala
- rempelos42
- Pierre Bezukhov
- constansn
- nPb
- GeorgePap2003
- george777
- jims
- tsiobieman
- angies
- Athens2002
- phoni
- Αναστασία197
- Drglitterstar
- Nala
- giannhs2001
- nicole1982
- charmander
- marsenis
- oups
- hirasawayui
- katia.m
- Joji
- brizoulis
- Απροσάρμοστη
- Giii
- xrisamikol
- neurogirl
- Georgekk
- pink_panther
- Prak
- Dreamer_SW
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.