Η εκπαίδευση "τότε" και η εκπαίδευση "σήμερα"

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,106 μηνύματα.
Δε κατάλαβες πάλι. Δεν είπα για αρχαία αλλά για:

  • Οδύσσεια

  • Ιλιάδα

  • Ελένη



Που πραγματικά τα θεωρώ και χαμένο κόπο, χρόνο χρήμα. Αν θες να τα πεις αρχαία ε φέρτα γραμμένα στα Αρχαία Ελληνικά. Το να διαβάζεις στίχους που δε λένε τίποτα είναι 45 λεπτά χάσιμο χρόνου (στα Νέα Ελληνικά) έχουμε και τα Κείμενα Νεολληνικής Λογοτεχνίας. Εδώ δεν έχουμε μάθημα οικονομικών αλλά ας έχουμε 2 ποιήματα που μετά κανείς δε θα θυμάται.


Ναι, όλος ο κόσμος γνωρίζει τι είναι Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη και εμείς στην Ελλάδα να μην ξέρουμε. Και γιατί κάτι μου λέει πως αν κάναμε αυτά τα έργα στα αρχαία ελληνικά, πάλι δε θα ήσουν ικανοποιημένος; :P Αν ήταν έτσι τα πράγματα, να μαθαίναμε απλά ανάγνωση, γραφή και στοιχειώδη μαθηματικά (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό, διαίρεση). Είμαι σίγουρη πως ο κόσμος θα είχε προοδεύσει. :yes:
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.
Ναι, όλος ο κόσμος γνωρίζει τι είναι Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη και εμείς στην Ελλάδα να μην ξέρουμε. Και γιατί κάτι μου λέει πως αν κάναμε αυτά τα έργα στα αρχαία ελληνικά, πάλι δε θα ήσουν ικανοποιημένος; :P Αν ήταν έτσι τα πράγματα, να μαθαίναμε απλά ανάγνωση, γραφή και στοιχειώδη μαθηματικά (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό, διαίρεση). Είμαι σίγουρη πως ο κόσμος θα είχε προοδεύσει. :yes:


Ωραία λογική
Ωραία σε όλο τον κόσμο κάνουν υποχρεωτικά οικονομικά και πληροφορική.
Εμείς γιατί όχι; Με την ίδια λογική
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,106 μηνύματα.
Ωραία λογική
Ωραία σε όλο τον κόσμο κάνουν υποχρεωτικά οικονομικά και πληροφορική.
Εμείς γιατί όχι; Με την ίδια λογική


Προσωπικά δεν είπα να μην κάνουμε οικονομικά και πληροφορική. Παρέθεσα την άποψή μου πάνω σε αυτό που λες για τα εν λόγω μαθήματα. Η δική μου λογική θεωρεί απαραίτητα και ωφέλιμα για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση των προσωπικοτήτων των νέων όλα τα μαθήματα (θετικού, τεχνολογικού και ανθρωπιστικού περιεχομένου). Αντιθέτως, εσύ είσαι εκείνος που απορρίπτει σχεδόν κάθε τι "θεωρητικό", επειδή απλά - σύμφωνα με τη δική σου λογική - δεν έχουν κάποια πρακτική εφαρμογή στη ζωή μας και ως εκ τούτου είναι περιττά.
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.
Προσωπικά δεν είπα να μην κάνουμε οικονομικά και πληροφορική. Παρέθεσα την άποψή μου πάνω σε αυτό που λες για τα εν λόγω μαθήματα. Η δική μου λογική θεωρεί απαραίτητα και ωφέλιμα για την ανάπτυξη και ολοκλήρωση των προσωπικοτήτων των νέων όλα τα μαθήματα (θετικού, τεχνολογικού και ανθρωπιστικού περιεχομένου). Αντιθέτως, εσύ είσαι εκείνος που απορρίπτει σχεδόν κάθε τι "θεωρητικό", επειδή απλά - σύμφωνα με τη δική σου λογική - δεν έχουν κάποια πρακτική εφαρμογή στη ζωή μας και ως εκ τούτου είναι περιττά.


Σορι άλλο θεωρητικό μάθημα, άλλο αυτά τα μαθήματα. Είναι μαθήματα που και τους φόρους αυξάνουν και δεν είναι αποτελεσματικά σε όλα αυτά.
Σοβαρά αντί να πληρώνουμε φόρους σε τέτοια μαθήματα, γιατί να μην γίνουμε ποιο αποτελεσματικοί; Οπότε είπα κάτι Ιλιάδες, Οδύσσειες Ελένες και τα λοιπά τα καταργούμε.

Ναι φέρτε Διοίκηση Επιχειρήσεων αν θες ένα επιπλέον θεωρητικό μάθημα ποιο χρήσιμο είναι. Τι Ελένες και τα λοιπά;
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,106 μηνύματα.
Σορι άλλο θεωρητικό μάθημα, άλλο αυτά τα μαθήματα. Είναι μαθήματα που και τους φόρους αυξάνουν και δεν είναι αποτελεσματικά σε όλα αυτά.
Σοβαρά αντί να πληρώνουμε φόρους σε τέτοια μαθήματα, γιατί να μην γίνουμε ποιο αποτελεσματικοί; Οπότε είπα κάτι Ιλιάδες, Οδύσσειες Ελένες και τα λοιπά τα καταργούμε.

Ναι φέρτε Διοίκηση Επιχειρήσεων αν θες ένα επιπλέον θεωρητικό μάθημα ποιο χρήσιμο είναι. Τι Ελένες και τα λοιπά;


Βαριέμαι να επαναλαμβάνω τα πράγματα που έχουν ήδη ειπωθεί (π.χ. ηθικοπλαστικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης).
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.
Βαριέμαι να επαναλαμβάνω τα πράγματα που έχουν ήδη ειπωθεί (π.χ. ηθικοπλαστικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης).


Σορι πιστεύεις ότι αν μάθεις οικονομικά δηλαδή, θα είσαι ένα ρομποτ; Δε θα σε κάνει ποιο σκεπτόμενο;
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,106 μηνύματα.
Σορι πιστεύεις ότι αν μάθεις οικονομικά δηλαδή, θα είσαι ένα ρομποτ; Δε θα σε κάνει ποιο σκεπτόμενο;


Γιατί απέρριψα την αξία των οικονομικών; Είπα ότι πιστεύω στη συνύπαρξη μαθημάτων διαφορετικών επιστημονικών πεδίων.
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.
Γιατί απέρριψα την αξία των οικονομικών; Είπα ότι πιστεύω στη συνύπαρξη μαθημάτων διαφορετικών επιστημονικών πεδίων.


Ναι μόνο που αυτά τα ποιήματα σε κανένα πεδίο δεν ανήκει.
Τα αρχαία π.χ. είναι η παλιά μορφή των νέων.
Η Ιστορία είναι επιστήμη
Η Ιλιάδα του Ομήρου είναι λίγο μυθολογία.
Ε αντί για Ιλιάδα σου είπα να κάνουμε οικονομικά πιο χρήσιμο θα είναι.

Το ότι μαθαίνει όλος ο κόσμος Ιλιάδα γιατί να μη μάθουμε εμείς είναι λίγο αστείο για Γυμνάσιο όταν δε ξέρουμε βασικά οικονομικά
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,106 μηνύματα.
Ναι μόνο που αυτά τα ποιήματα σε κανένα πεδίο δεν ανήκει.
Τα αρχαία π.χ. είναι η παλιά μορφή των νέων.
Η Ιστορία είναι επιστήμη
Η Ιλιάδα του Ομήρου είναι λίγο μυθολογία.
Ε αντί για Ιλιάδα σου είπα να κάνουμε οικονομικά πιο χρήσιμο θα είναι.

Το ότι μαθαίνει όλος ο κόσμος Ιλιάδα γιατί να μη μάθουμε εμείς είναι λίγο αστείο για Γυμνάσιο όταν δε ξέρουμε βασικά οικονομικά


Σόρρυ, αλλά παραιτούμαι.
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.
Σόρρυ, αλλά παραιτούμαι.


Τόσο εύκολα;
Είδες που τη σκέψη την πέταξες στα σκουπίδια;
Πάρτε χαρτί μολύβι και υπολόγισε το κόστος.

Πράγματα που έπρεπε να ξέρουμε από το Δημοτικό δε τα καταλαβαίνουμε σε επίπεδο Λυκείου
 

Felid

Well-known member

Η Felid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,106 μηνύματα.
Τόσο εύκολα;
Είδες που τη σκέψη την πέταξες στα σκουπίδια;
Πάρτε χαρτί μολύβι και υπολόγισε το κόστος.

Πράγματα που έπρεπε να ξέρουμε από το Δημοτικό δε τα καταλαβαίνουμε σε επίπεδο Λυκείου


χαχαχαχαχαχαχα συγγνώμη αλλά τόσα μηνύματα έχω γράψει επί του θέματος και με έχουν καλύψει και προηγούμενα μέλη. Οπότε λέω να το αφήσω εδώ. Εξάλλου σκοπός του νήματος δεν είναι να καταλήξουμε σε κάποιο συγκεκριμένο συμπέρασμα, αλλά να πει ο καθένας την άποψη του (αν θέλει) και να συζητήσει με άλλα μέλη του φόρουμ.
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 5,313 μηνύματα.
χαχαχαχαχαχαχα συγγνώμη αλλά τόσα μηνύματα έχω γράψει επί του θέματος και με έχουν καλύψει και προηγούμενα μέλη. Οπότε λέω να το αφήσω εδώ. Εξάλλου σκοπός του νήματος δεν είναι να καταλήξουμε σε κάποιο συγκεκριμένο συμπέρασμα, αλλά να πει ο καθένας την άποψη του (αν θέλει) και να συζητήσει με άλλα μέλη του φόρουμ.


Ναι, μη ξεχνάς ότι εγώ είπα για 2 μαθήματα και εσείς λέτε για κάθε τι θεωρητικό είμαι εναντίον.
Αρνείστε να καταλάβετε απλές έννοιες της Οικονομίας και πως συνδέονται μεταξύ τους. Ειδικά στα Δημόσια Οικονομικά
 

Lancelot

Well-known member

Ο Lancelot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,923 μηνύματα.
Ναι, μη ξεχνάς ότι εγώ είπα για 2 μαθήματα και εσείς λέτε για κάθε τι θεωρητικό είμαι εναντίον.
Αρνείστε να καταλάβετε απλές έννοιες της Οικονομίας και πως συνδέονται μεταξύ τους. Ειδικά στα Δημόσια Οικονομικά


Πως ένας νέος με μαθήματα : μαθηματικά , φυσική , χημεία , οικονομικά θα βγει αύριο στην κοινωνία .
Δεν θα ξέρει βασικές αρχές , δεν θα έχει γνώσεις .
Θα τον ρωτάνε τι γιορτάζουμε 28η Οκτωβρίου και θα απαντάει το θεώρημα Fermat .
Είτε το θέλουμε είτε όχι η δευτεροβάθμια παιδεία έχει ως στόχο την απόκτηση γενικών γνώσεων.
 

Gate4

Τιμώμενο Μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,117 μηνύματα.
Θα τον ρωτάνε τι γιορτάζουμε 28η Οκτωβρίου και θα απαντάει το θεώρημα Fermat .
Αυτό ακούγεται λίγο σαν ανέκδοτο αλλά όντως πολλά άτομα δεν ξέρουν να απαντήσουν. Και είναι λίγο περίεργο όταν επί 12 χρόνια στο σχολείο το συναντάμε σαν γιορτή/αργία γουατέβερ.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,958 μηνύματα.
Είναι μαθήματα που και τους φόρους αυξάνουν και δεν είναι αποτελεσματικά σε όλα αυτά.
Σοβαρά αντί να πληρώνουμε φόρους σε τέτοια μαθήματα, γιατί να μην γίνουμε ποιο αποτελεσματικοί; Οπότε είπα κάτι Ιλιάδες, Οδύσσειες Ελένες και τα λοιπά τα καταργούμε.
Τι Ελένες και τα λοιπά;


ΝΤΡΟΠΗ !!!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top