Ενδιαφέροντα προβλήματα φυσικής, μαθηματικών και μηχανικής

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,409 μηνύματα.
Θείε Δία απλώς θέλω να ξέρεις οτι τοσο πολύ που βοηθάς εμένα και γενικά συμμαθητές στο φόρουμ ετούτο κάθε φορά που κάνω κάτι λάθος στη φυσική νιώθω τύψεις και ενοχές. Τοσες προσευχές που κάνω σε σενα πριν ανοίξω βιβλίο φυσικής θα με περάσουν οι δικοί μου ειδωλολάτρη :whistle:
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ωραία με διατήρηση στρουμφορμής, κατάλληλη για Γ' λυκείου.

1696965795767.png

ΛΥΣΗ
1696965889115.png

1696965985126.png
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 789 μηνύματα.
ex1.png

CamScanner 2023-10-10 23.36.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
1696975152831.png


1696977756602.png

*Διευκρίνιση : Επιθυμούμε για την χρήση ομοιόμορφης χρονικής κλίμακας σταθερό ρυθμό μεταβολής της στάθμης του υγρού. Εφόσον ο ρυθμός εκροής όγκου μειώνεται καθώς το h μειώνεται , για να μην μειώνεται πιο αργά η στάθμη του υγρού , ζητάμε αντίστοιχη μείωση της επιφάνειας , η οποία θα εξαρτάται απο την στάθμη κάθε φορά. Για αυτό και στο τέλος παίρνουμε μια σχέση που υποδεικνύει την ακτίνα της διατομής ως συνάρτηση της στάθμης του υγρού.
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
1696979520063.png

1696979594112.png
1696979619917.png
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1696979691951.png

1696979771350.png
1696979800880.png
1696979838789.png
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1696980021488.png


1696980080165.png
1696980113503.png
1696980137442.png
1696980165997.png
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τα ορισμενα ολοκληρωματα ειναι βαρετα αλλα στην φυσικη ειναι πολυ συχνα και τα αγαπαμε γιατι ειναι απλα και δινουν λυσεις..Αυτο εδω ειναι ενα δυστροπο, εχει ενα μετασχηματισμο και 2 αντικαταστασεις

1696980662105.png


1696980710808.png
1696980779618.png
1696980812939.png
1696980854236.png
1696980904498.png
1696980973791.png
1696981012109.png
1696981035358.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Κάνει και για Β και για Γ λυκείου...

1697034249694.png

ΛΥΣΗ
1697034371949.png
1697035421055.png
1697034469685.png

1697034574400.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
Τα διανυσματα ειναι μερος της γραμμικης αλγεβρας ,ειναι πολυ γλυκα πραματακια και χρησιμα και μας αρεσουν στην φυσικη οποτε διδασκονται εν μερη και εκει ..δεν συμβαινει και το ιδιο ομως με τις ταυτοτητες τους.

1697068618280.png


1697068676330.png
1697068707906.png
1697068745582.png
1697068782934.png
1697068818996.png
1697068845367.png
1697068881754.png
1697068916671.png
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

1697069238893.png

1697069282767.png
1697069338868.png
1697069366692.png
1697069402044.png
1697069428435.png
1697069462814.png

1697069504586.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
Ωραία, συνεχίζουμε! Ας κάνω μερικά σχόλια.
1) Γιάννη μου, δεν πιστεύω να κουράστηκες. Αν αυτό συνέβαινε θα με λυπούσε το γεγονός να σε χάσω από "συνεργάτη".
2) Οι απόψεις μου είναι πολύ κοντά με όσα έγραψε ο Σαμ.
2) Από τα προβλήματα που έχω βάλει, τα μισά είναι κατάλληλα για μαθητές Λυκείου, μάλλον κάπως αυξημένων απαιτήσεων. Μερικά είναι ανώτερου επιπέδου και άλλα αναφέρονται σε ύλη που δεν διδάσκεται πλέον στο λύκειο.
3) Θα συμφωνούσα να χωριστούν Μαθηματικά με Φυσική, για να μη μπλέκονται οι απαντήσεις. (Παρόμοιο μπλέξιμο έχουμε στο στέκι στο θέμα της επικαιρότητας όπου μπερδεύονται οι γυναικοκτονίες με το ΑΕΠ της Νέας Ζηλανδίας).
4) Να, και ένας μαθητής θέλει να συνεχίσουμε. Αυτό αυξάνει τις ελπίδες μου και τον ενθουσιασμό μου.


Οχι θειε Δια δεν κουραστικα ..απλα αναρωτηθηκα αν αυτο που κανουμε εχει κανενα νοημα και κερδος?
Οκ συνεχιζουμε
Ε κοιτα... αν χωριστουν και τα μαθητικα ..οκ να χωριστουν ..αλλα αμα χασουμε και τους μαθηματικους ? ε και εγω με ποιον θα τρολαρομαι μετα?

Οκ οτι θελεται ..θα βρουμε την ακρη.
Ολα καλα
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Mην ξεχνάμε και την Α' Λυκείου...

1697128101778.png


ΛΥΣΗ
1697128239414.png
1697128291791.png
1697128367665.png
1697128462980.png
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,351 μηνύματα.
Καλώς λοιπόν. Προσπαθήστε να μην ανακατεύετε τις απαντήσεις μαθηματικών και φυσικής στο ίδιο μήνυμα, και θα κάτσω να ψάξω ποιες απαντήσεις αφορούν καθαρά μαθηματικά προβλήματα ώστε να μεταφερθούν σε νέο θέμα.
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
ε και εγω με ποιον θα τρολαρομαι μετα?
άουτς πόνεσε, πάρε τώρα αυτή την ανισότητα γλυκέ μου φυσικέ

Ένα τρίγωνο ΑΒΓ έχει πλευρές a,b,c με άθροισμα 2. Να αποδείξεται ότι a^2+b^2+c^2+2abc<2

Κάθε πλευρά πρέπει να είναι μικρότερη από το άθροισμα των άλλων δύο, άρα a<1, b<1 και c<1
Επομένως 2*(1-a)*(1-b)*(1-c)>0 <=> 2-2*(a+b+c)+2*(a*b+b*c+c*a)-2*a*b*c <=> 2+2*a*b*c<2*(a*b+b*c+c*a) (1)
Επίσης a+b+c=2
(a+b+c)^2=4=a^2+b^2+c^2+2(a*b+b*c+a*c)<=>2(a*b+b*c+c*a)=4-a^2-b^2-c^2 (2)
Από (1) και (2) έχουμε
2+2*a*b*c<4-a^2-b^2-c^2 <=> a^2+b^2+c^2+2abc<2
 

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,409 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
άουτς πόνεσε, πάρε τώρα αυτή την ανισότητα γλυκέ μου φυσικέ

Ένα τρίγωνο ΑΒΓ έχει πλευρές a,b,c με άθροισμα 2. Να αποδείξεται ότι a^2+b^2+c^2+2abc<2

Κάθε πλευρά πρέπει να είναι μικρότερη από το άθροισμα των άλλων δύο, άρα a<1, b<1 και c<1
Επομένως 2*(1-a)*(1-b)*(1-c)>0 <=> 2-2*(a+b+c)+2*(a*b+b*c+c*a)-2*a*b*c <=> 2+2*a*b*c<2*(a*b+b*c+c*a) (1)
Επίσης a+b+c=2
(a+b+c)^2=4=a^2+b^2+c^2+2(a*b+b*c+a*c)<=>2(a*b+b*c+c*a)=4-a^2-b^2-c^2 (2)
Από (1) και (2) έχουμε
2+2*a*b*c<4-a^2-b^2-c^2 <=> a^2+b^2+c^2+2abc<2
ευχαριστω 41%
το φυσικος ηταν ονειρο και παει... ξημερωσε
ωραια η σκεψη και μπραβω και σωστα
Αλλα γιατι με τυραννας ,..γιατι πρεπει να ξανακανω τις πραξεις να δω τι παιζει
Να βαλε και λεξουλες και αριά αριά ..να ετσι σαν παραμυθακι να το διαβαζω..

Κατι σαν αυτα που λεει η μοντελα η υφυπουργος παιδιας
Κυρια υφυπουργε το 10% των δασκαλων εκανε λαθος στην δηλωση στην πλατφορμα και κινδυνεύει.
Ε τι να νανουμε ας τα κανανε σωστα ..το αλλο δηλαδη 90% γιατι τα εκανε σωστα? Ας προσεχαν.

Ξερω οτι αυτοι οι φυσικοι ''οι μπακαληδες'' σας τρολάρουν αλλα εγω δεν ειμαι απο αυτους
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
Εξαιρετικα
Και η υποθεση και η παρουσιαση..
Ηθικο διδαγμα ..μην ''τρεχεις πισω'' απο ενα κοριστι που φευγει ...δεν θα το προφτασεις
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ηθικο διδαγμα ..μην ''τρεχεις πισω'' απο ενα κοριστι που φευγει ...δεν θα το προφτασεις
Εδώ έχουμε λεωφορείο και όχι κορίτσι. Όμως σχετίζονται. Το κορίτσι είναι σαν το λεωφορείο καθώς πάντα υπάρχει επόμενο.

1697193239071.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
ναι ναι ετσι
φαντασου λεει να χασεις αυτο που εβαλες..... και το επομενο μαλλον θα να ειναι κατι τετοιο

1697193832275.png


πω πω πωρωση
 
Τελευταία επεξεργασία:

nearos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,409 μηνύματα.
Και όπως τα λεωφορεία της ΟΑΣΑ, οταν θες να εισαι μονος σου και να πηγαινεις βολτες παντα μπλοκαρουν τον δρομο και βγαινουν απο καθε στενο, αλλα οταν εχεις κανονίσει να πας καπου μαζι τους και τα περιμενεις ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ (για σενα μιλαω Α8)
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,653 μηνύματα.
1697195197777.png


1697195261153.png
1697195290924.png
1697195322466.png
1697195346795.png
1697195381973.png
1697195418664.png
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για Β' λυκείου προσανατολισμού: Κάτι απλό αλλά ίσως ξεκαθαρίσει κάποιες έννοιες και ίσως πείσει ότι η Φυσική δεν είναι απλά <<παίρνουμε τον τύπο*>>.
*Να τον πάρετε και να τον βάλετε εκεί που ξέρετε.

1697198758538.png
ΛΥΣΗ
1697198869358.png
1697198908576.png

1697199087432.png
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top