Zukov_v2
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Zukov_v2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 325 μηνύματα.

1. Τα οικονομικα δεν ειναι επιστημηΜήπως τελικά έχουμε έρθει στην κατάσταση του σήμερα όχι επειδή θεοποιήσαμε τα οικονομικά, αλλά τις κλασσικές σπουδές, και θεωρήσαμε άλλες επιστήμες όπως τα οικονομικά, κατώτερες και τεχνοκρατικές ; Μήπως αυτό οδήγησε σε υπερκορεσμό, δυστυχισμένους ανθρώπους αλλά και μειωμένο ταλέντο σε άλλες περιοχές ; Μήπως σήμερα οι δεινόσαυροι της θεωρητικής πληρώνουν τον ελιτισμό του παρελθόντος ;
2. Απο το 90 και μετα προωθουνται κατα κορον οι "τεχνοκρατικες¨ σχολες
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.906 μηνύματα.

1. Τα οικονομικα δεν ειναι επιστημη
Δηλαδή, στα γερμανικά που το λένε Finanzwissenschaft;
Zukov_v2
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Zukov_v2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 325 μηνύματα.

Ε καλα και εγω στα Ελληνικα το λεω κραμα μαθηματικων, κοινωνικων επιστημονων και παπατζιλικιwissenschaftΔηλαδή, στα γερμανικά που το λένε Finanzwissenschaft;
redpointer
Δραστήριο μέλος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 419 μηνύματα.

Ακριβως και το θεμα ειναι οτι αν θες να πεις στους καθηγητες οτι θες να βγεις στην αγορα εργασιας και να δουλεψεις θα το θεωρησουν κακο θελουν μονο να εισαι ακαδημαικος για ελαχιστο μισθο. Θεωρω οτι η νεα γενια συνεπως και νεοι καθηγητες δεν ειναι τοσο κακοι, το οποιο θεωρω οτι ειναι στερεοτυπο του ελληνα το να ειναι πιο κακος και λαμογιο δυστυχως.Τα συγκεκριμένα Τμήματα κατά τη γνώμη μου στην Ελλάδα, δεν θα έπρεπε να υπάρχουν. Είναι Τμήματα που απλά βολεύουν ένα σύστημα ακαδημαϊκών στον κλάδο αυτών των επιστημών αλλά δεν προσφέρουν καμία οικονομική ανάπτυξη στη χώρα καθώς αρκετοί απόφοιτοι είτε δεν βρίσκουν δουλειά, είτε ζορίζονται να βρούν κάποιο σχετικό επάγγελμα, είτε υποαπασχολούνται, είτε φεύγουν στο εξωτερικό ως έσχατη λύση. Το γεγονός ότι για δεκαετίες βγήκαν απόφοιτοι καθηγητές Μαθηματικών μέσης εκπαίδευσης δεν λέει κάτι καθώς η μαθηματική παιδεία στο ελληνικό δημόσιο σχολείο συνεχώς μειώνεται (τόσο σε σκέψη όσο και σε έκταση ύλης), με κυριότερο στόχο να μην δυσκολεύονται οι καθηγητές στην προετοιμασία του μαθήματος. Αν ρίξει κάποιος μια ματιά στην ύλη των Μαθηματικών, θα δει για ποιο λόγο ακριβώς υπάρχει αυτό το προβληματικό μοντέλο οικονομίας της χώρας μας σε όλους τους τομείς. Τα Μαθηματικά είναι παντού και όμως, στη χώρα μας περιορίζονται μόνο σε ιδιότητες άλγεβρας και αποστήθιση μεθοδολογίας ασκήσεων. Πάνω σε αυτή την μανιέρα έχουν στηθεί ολόκληρα φροντιστήρια και καριέρες με αναπληρωτές κτλ, το σύστημα δείχνει να δουλεύει και κανείς να μην "απαιτεί" κάτι καλύτερο.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.951 μηνύματα.

Δεν είναι σίγουρα, και δεν αξίζει πάντα.Νίκο δυστυχώς δεν είναι εύκολο να γίνουν αλλαγές σταδιοδρομίας. Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο και πολλές φορές υπάρχουν και οικογενειακοί λόγοι. Καλώς ή κακώς την κύρια ευθύνη για το πως σπουδάζουν οι σημερινοί φιλολογομαθηματικοθεολόγοι και άλλοι επιστήμονες στην χώρα μας, την φέρει το βαθύ θεσμικό κράτος που όλο θεσμοθετεί και οι παθογένειες ολοένα και απλώνουν ρίζες βαθιά. Όσο ακούς για μεταρρυθμίσεις να είσαι υποψιασμένος ότι η διαπλοκή απλώνει περισσότερο.
Εξαρτάται απο πολλούς παράγοντες όπως εαν πρέπει να εργάζεσαι ταυτόχρονα, εαν έχεις οικογένεια ή συγγενή που απαιτεί παραπάνω φροντίδα κτλπ. Πόσο μάλλον να αποκτήσεις εμπειρία σε δύο διαφορετικά πεδία, ώστε να την συνδυάσεις. Σε συγγενικά πεδία ίσως γίνεται με κάποιον κόπο. Μεταξύ παντελώς άσχετων, υπερβολικά δύσκολο ως οριακά ακατόρθωτο για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, αλλά και πολύ ιδιαίτερο για την αγορά εργασία.
Το ακόμα χειρότερο είναι πως κανονικά θα έπρεπε να είναι μέρος της δουλειάς τους. Πόσοι λαμπροί επιστήμονες βρήκαν έμπνευση απο πραγματικά ή εφαρμοσμένα προβλήματα ; Πάρα πολλοί. Όταν απορρίπτουν αυτό το κομμάτι μιας επιστήμης, δηλαδή το πρακτικό, στην ουσία κλείνουν τα μάτια σε όλη την επιστήμη που υπηρετούν.Όταν ακούς από καθηγητές του ελληνικού δημοσίου Πανεπιστημίου στον κλάδο των Μαθηματικών και αντιστέκονται στην ιδέα για ιδιωτικά Πανεπιστήμια στα Μαθηματικά επειδή λένε ότι το δημόσιο Πανεπιστήμιο δεν μπορεί να παρέχει στους αποφοίτους τις ίδιες δεξιότητες της αγοράς, δηλαδή, σου λένε έμμεσα ότι στο δημόσιο Πανεπιστήμιο απλά "σπαταλάς χρόνο" εσύ ο φοιτητής για να έχουν δουλειά αυτοί ως μόνιμοι υπάλληλοι, μετά πώς περιμένουμε να αλλάξει κάτι;Τότε γιατί να σπουδάσει κάποιος Μαθηματικός στην Ελλάδα; Τι γνώμη έχει η ρομαντική και εκτός τόπου και χρόνου κοινότητα των Μαθηματικών;
Μελετάει πραγματικά φαινόμενα μέσω παρατήρησης, σχηματίζει υποθέσεις, γίνονται προβλέψεις συνεπειών μέσω μαθηματικών μοντέλων, και εν τέλει οι υποθέσεις επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται, καταλήγοντας είτε σε μια θεωρία είτε στον σχηματισμό μια άλλης υπόθεσης, μέχρι να δημιουργηθεί μια θεωρία που εξηγεί ικανοποιητικά τα δεδομένα. Όπως συμβαίνει πάνω κάτω σε όλες τις επιστήμες. Οπότε είναι επιστήμη.Τα οικονομικα δεν ειναι επιστημη
Entropy24
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 254 μηνύματα.

2. Απο το 90 και μετα προωθουνται κατα κορον οι "τεχνοκρατικες¨ σχολες

Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι ειδικότητες με τους περισσότερους διορισμούς. - sep4u.gr
Καθορισμός κατά κλάδο και ειδικότητα του αριθμού των 5.296 κενών θέσεων που θα καλυφθούν με τον διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών στην ... <a title="Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι ειδικότητες με τους περισσότερους διορισμούς." class="read-more"...


Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και όλοι οι άλλοι! - sep4u.gr
Από τους 5727 μόνιμους διορισμούς στην ΑΘΜΙΑ & ΒΘΜΙΑ στη Γενική Εκπαίδευση πάνω από τους μισούς είναι Δάσκαλοι & Νηπιαγωγοί!!! ... <a title="Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί και όλοι οι άλλοι!" class="read-more" href="https://sep4u.gr/47375/daskaloi-nipiagogoi-kai-oloi-oi-alloi/" aria-label="More on...

Δηλαδή αυτές οι ειδικότητες που αναφέρουν τα άρθρα αυτά, προέρχονται από "μη-τεχνοκρατικές" σχολές? Διότι εάν ήταν έτσι, ειδικότητες όπως ΠΕ Ηλεκτρολόγων, Μηχανολόγων, Πληροφορικής κοκ έπρεπε να βαράνε κόκκινο.
Αυτό. Τα περισσότερα θεωρήματα που διδασκόμαστε στα μαθηματικά, έχουν εφαρμογή σε αρκετά είδη προβλημάτων. Για αυτό τα χρησιμοποιούμε. Προς τιμήν του καθηγητή μας στον λογισμό (Ι & ΙΙ), μας εξηγούσε παραδείγματα (όπου ήταν δυνατό) στον πραγματικό κόσμο.Το ακόμα χειρότερο είναι πως κανονικά θα έπρεπε να είναι μέρος της δουλειάς τους. Πόσοι λαμπροί επιστήμονες βρήκαν έμπνευση απο πραγματικά ή εφαρμοσμένα προβλήματα ; Πάρα πολλοί. Όταν απορρίπτουν αυτό το κομμάτι μιας επιστήμης, δηλαδή το πρακτικό, στην ουσία κλείνουν τα μάτια σε όλη την επιστήμη που υπηρετούν.
gaidouri
Νεοφερμένο μέλος
Ο gaidouri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 62 μηνύματα.

1. Τα οικονομικα δεν ειναι επιστημη
είναι κοινωνική επιστήμη.
nicole1982
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η nicole1982 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογίας (Αθήνα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.

Υπάρχει το Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όπου όμως βγαίνουν φιλόλογοι.να γίνει νέο Τμήμα με τίτλο Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.906 μηνύματα.

Υπάρχει το Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από όπου όμως βγαίνουν φιλόλογοι.
Πρωτοτυπία..

Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.951 μηνύματα.

Έχει να κάνει με την νοοτροπία δυστυχώς.Αυτό. Τα περισσότερα θεωρήματα που διδασκόμαστε στα μαθηματικά, έχουν εφαρμογή σε αρκετά είδη προβλημάτων. Για αυτό τα χρησιμοποιούμε. Προς τιμήν του καθηγητή μας στον λογισμό (Ι & ΙΙ), μας εξηγούσε παραδείγματα (όπου ήταν δυνατό) στον πραγματικό κόσμο.
Οι περισσότεροι μαθηματικοί και σε μακράν χειρότερο βαθμό οι φιλόλογοι, έχουν ως κύρια διέξοδο την εκπαίδευση. Ενώ είναι πολύ σημαντικός τομέας και αυτός εννοείται, όταν μια επιστήμη αρχίζει να διδάσκεται με τον ρόλο ενός πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος, και όχι και ως μοχλός ανάπτυξης πολιτισμού, βελτίωσης βοιοτικού επιπέδου κτλπ. αναπόφευκτα θα εκφυλιστεί.
Και μετά φυσικά υπάρχει και το θέμα κινητικότητας που συζητήθηκε. Το οποίο δεν είναι ακριβώς μια πολυτέλεια αλλά ζωτικής σημασίας μηχανισμός τόσο για την εξέλιξη της ίδιας της επιστήμης όσο και των "φορέων" της. Κάθε τμήμα θα έπρεπε να οφείλει να προσφέρει ερεθίσματα στους φοιτητές ώστε να εξερευνήσουν και συγγενικές περιοχές. Όχι απαραίτητα με την προοπτική να αλλάξουν πεδίο, αλλά να δουν πως οι γνώσεις που έχουν αποκομίσει, μπορούν να φανούν χρήσιμες και να εφαρμοστούν εκτός των ορίων των μαθημάτων του προπτυχιακού προγράμματος.
Είναι πολύ σημαντικό το να μπορείς να συνδέσεις την ειδική σημασία μιας έννοιας με την γενική. Αυτό είναι που διαφοροποιεί την τεχνική δεξιότητα, απο την μόρφωση για εμένα.
Entropy24
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Entropy24 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών, Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 254 μηνύματα.

Έχει να κάνει και με το τμήμα το ίδιο σχετικά με το πόση ελευθερία προσφέρει να τα συνδυάσει και με άλλα πεδία.Έχει να κάνει με την νοοτροπία δυστυχώς.
Οι περισσότεροι μαθηματικοί και σε μακράν χειρότερο βαθμό οι φιλόλογοι, έχουν ως κύρια διέξοδο την εκπαίδευση. Ενώ είναι πολύ σημαντικός τομέας και αυτός εννοείται, όταν μια επιστήμη αρχίζει να διδάσκεται με τον ρόλο ενός πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος, και όχι και ως μοχλός ανάπτυξης πολιτισμού, βελτίωσης βοιοτικού επιπέδου κτλπ. αναπόφευκτα θα εκφυλιστεί.
Και μετά φυσικά υπάρχει και το θέμα κινητικότητας που συζητήθηκε. Το οποίο δεν είναι ακριβώς μια πολυτέλεια αλλά ζωτικής σημασίας μηχανισμός τόσο για την εξέλιξη της ίδιας της επιστήμης όσο και των "φορέων" της. Κάθε τμήμα θα έπρεπε να οφείλει να προσφέρει ερεθίσματα στους φοιτητές ώστε να εξερευνήσουν και συγγενικές περιοχές. Όχι απαραίτητα με την προοπτική να αλλάξουν πεδίο, αλλά να δουν πως οι γνώσεις που έχουν αποκομίσει, μπορούν να φανούν χρήσιμες και να εφαρμοστούν εκτός των ορίων των μαθημάτων του προπτυχιακού προγράμματος.
Είναι πολύ σημαντικό το να μπορείς να συνδέσεις την ειδική σημασία μιας έννοιας με την γενική. Αυτό είναι που διαφοροποιεί την τεχνική δεξιότητα, απο την μόρφωση για εμένα.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.906 μηνύματα.

Εδώ οι ίδιοι οι ακαδημαϊκοί δεν έχουν και πολλή ιδέα για την πρακτική εφαρμογή ακόμη και στο ίδιο το τμήμα. Ένας που διδάσκει αλγεβρική τοπολογία δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θυμάται αρκετά καλά τα ολοκληρώματα ας είναι μαθηματικός πανεπιστημιακός. Οπότε τι είδους εφαρμογές να μπορεί ευέλικτα να διδάξει όταν μόνιμα διδάσκει το ίδιο μάθημα ή σειρά ομοειδών μαθημάτων; Έβλεπα καθηγητές να μιλούν για πιθανότητες σε συνεκτικά χωρία αλλά δεν μπορούσαν να το μεταφράσουν στην ευκλείδεια μετρική και να κάνουν τις πράξεις. Σου πετάνε μια θεωρητική ιδέα, τελείως αφηρημένη και εσύ μετά λες αυτό θα το διδάξω στο φροντιστήριο μεσης εκπαίδευσης; Τελείως ασυνάρτητες γνώσεις από ερευνητικά περιοδικά κακογραμμένες μόνο για να βγει το εξάμηνο.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 116 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- giorgos5002
- E.Z
- Entropy24
- Hased Babis
- Corfu kitty
- Hmmytheos
- Kafkinos
- Drscientist
- charmander
- jYanniss
- tsiobieman
- Dr.Katalyst
- ang12_012
- AggelikiGr
- redpointer
- aggelosst9
- nicole1982
- gaidouri
- Debugging_Demon
- andreouk
- MariaApo
- itsari
- foxypup
- johnsala
- thenutritionist
- Paragontas7000
- FNC_Sophia
- GeorgePap2003
- ihvv
- giannhs2001
- eupalinaros
- mikrosamiamidi
- Eleni123-
- Ryuzaki
- Dr. Gl. Luminous
- anna_6
- vou1
- iew
- bibliofagos
- aris65
- mimis
- SlimShady
- korydallos
- sakplat
- violetta123
- fortheloveofshizaya
- acc/fin04
- XRY
- Kate1914
- m.b.
- user110908
- shuuu
- Sotiris 12
- Atrlef
- Lathy
- Pyotr_Krasnov
- JohnOppie
- thewitcher
- Galleon
- Highlander
- Searching
- hello1234
- MarcoReus
- Scandal
- Unboxholics
- abyssiniancat
- Wonderkid
- Efi10
- bigguy
- tzoulio
- Msp1
- panaman
- thecrazycretan
- Εριφύλη
- friesnchocolate
- Martheos
- korlef
- jellojina
- Vera
- Sotiris.Y
- gianikit
- rseven
- Obi-Wan Kenobi
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.