Γενική συζήτηση για την ΑΕΠΠ

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
εγω ξερω πωσ ο αλγοριθμοσ ειναι μια βλακεια και μιση και πρεπει να μαθαινουμε να φτιαχνουμε μονο προγραμμα...ειναι πολυ ελευθεροσ στη δομη του και ελλειπησ....και το βιβλιο ειναι τοσο ελλειπεσ που μπορει καποιοσ μαθητησ να απαντησει σωστα στ θεμα και να χασει απο βλακειεσ του τυπου: στον αλγοριθμο δε πρεπει αν χρησιμοποιουμε ενα (') αλλα 2 (")...
-----------------------------------------
γιατι το θεμα θα σου ζηταει να αναπτυξετε αλγοριθμο...


το κείμενο σου δε βγάζει νόημα. τελικά τι εννοείς: αλγόριθμος ή πρόγραμμα;

Παρεπιπτόντως, το πρόγραμμα και οι ψευδογλώσσα είναι και τα δυο μορφές αλγορίθμου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
να ρωτησω και γω κατι... στο σχολειο η καθηγητρια μάς λεει (βασει παραδειγματων στο βιβλιο) στο ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ να βαζουμε και το ονομα του, ενω ο φροντηστης μού ειπε πως δεν πρεπει. Αλλοι φροντηστες συμμαθητων μου λενε πως πρεπει να βαζουμε και το ονομα.
εψαξα στο 'στεκι των πληροφορικων' αλλα δεν βρηκα ξεκαθαρη απαντηση.
Ετρεξα μονος μου στο διερμηνευτη και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ <ονομα> και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. και τα 2 ετρεχαν κανονικα. Ποιο τελικα θεωρειται σωστο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Γιάννη, είπαμε οτι δεν είναι νόμος η Γλωσσομάθεια.

Στο σχολικό βιβλίο βάζει πάντα όνομα στο τέλος, ενώ στο τετράδιο μαθητή ποτέ.
Και στις εξετάσεις (στα θέματα) έχουν κάνει και τα 2.

Εγώ προτείνω να βάζουμε, γιατί έτσι είναι ΟΠΩΣ στην ψευδογλώσσα = όχι νέοι κανόνες !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

Νεοφερμένος

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
να ρωτησω και γω κατι... στο σχολειο η καθηγητρια μάς λεει (βασει παραδειγματων στο βιβλιο) στο ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ να βαζουμε και το ονομα του, ενω ο φροντηστης μού ειπε πως δεν πρεπει. Αλλοι φροντηστες συμμαθητων μου λενε πως πρεπει να βαζουμε και το ονομα.
εψαξα στο 'στεκι των πληροφορικων' αλλα δεν βρηκα ξεκαθαρη απαντηση.
Ετρεξα μονος μου στο διερμηνευτη και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ <ονομα> και με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. και τα 2 ετρεχαν κανονικα. Ποιο τελικα θεωρειται σωστο?

Νομίζω και τα δύο πιάνονται σωστά. Πάντως ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι "δεν πρέπει" να μπει και το όνομα μετά το ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα κλείνει οριστικά με το ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ, άρα όσα ακολουθούν δεν "μετράνε".
Οπότε για παν ενδεχόμενο θα σου πρότεινα να βάζεις και το όνομα. Το πολύ πολύ να θεωρηθεί ως διακοσμητικό στοιχείο του γραπτού σου που δεν έχει να κάνει με την ουσία της άσκησης. Με αυτόν τον τρόπο "κλειδώνεις" και τις δύο περιπτώσεις. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Στον αλγόριθμο κλείνουμε με:
Code:
[B]Τέλος[/B] Όνομα_Αλγορίθμου


Στο πρόγραμμα κλείνουμε με:
Code:
[B]ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/B]

Για το πρόγραμμα είναι έτσι, οριστικά κι αμετάκλητα, καθώς έτσι το ορίζει το βιβλίο στο κεφ. 7.
Για τον αλγόριθμο νομίζω ότι το γράφει κι αυτό ότι έτσι κλείνουμε.


Τώρα το βιβλίο το ορίζει έτσι ακριβώς. Το αν θα ακολουθήσεις κάτι άλλο... at your own risk. Δεν θα σου κόψουν απαραίτητα αν κάνεις κάτι άλλο, αλλά με τα παραπάνω 100% σίγουρα δεν θα σου κόψουν τίποτα, ακόμα και σε στραβόξυλο να πέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
Τη σελίδα 158, που βάζει όνομα προγράμματος στη ΓΛΩΣΣΑ Γιώργο, την είδες;

Απο που πηγάζει η σιγουριά σου για το πως το ορίζει το σχολικό βιβλίο, ενώ το τελευταίο κάνει το ακριβώς αντίθετο σε πλείστα παραδείγματα;
Επιπρόσθετα, εμείς έχουμε διδακτικό πακέτο (δηλαδή βιβλίο μαθητή, τετράδιο μαθητή και βιβλίο καθηγητή) και όχι μόνο βιβλίο μαθητή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Θυμάμαι το παράδειγμα, γενικά αυτό το βιβλίο λέγει και ξε-λέγει. Απλά απ' τη στιγμή που - εάν θυμάμαι καλά - την περιγράφει στην παράγραφο 7.10 (?) την διαδικασία κλεισίματος, αυτό υπερισχύει του παραδείγματος.


Ωστόσο... συμφωνώ φυσικά ότι δεν χρειάζεται να γινόμαστε τόσο τυπολάτρες, η ουσία του μαθήματος είναι να εξετάσει εάν ο μαθητής ξέρει να σκέφτεται, κτλ κτλ. Και να ξεχάσει κάπου κάνα εισαγωγικό μικρό το κακό.

Και τέλος, το μόνο που απλά είπα είναι ότι αποκλείεται κάποιος να κόψει εάν κλείσει κανείς το πρόγραμμα με ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κόψει αν το κλείσει αλλιώς, πχ εάν βάλει το όνομα προγράμματος. Μπορεί τελικά να μην κόψει κάποιος διορθωτής επειδή ακριβώς έχει ένα τέτοιο παράδειγμα το βιβλίο. :)


Απλά.... κατά τη γνώμη μου (χωρίς να υποστηρίζω ότι αυτή είναι η μία και μοναδική αλήθεια κατ' ανάγκην) θεωρώ ότι για να είμαστε 100% σίγουροι, ας το γράφουμε "ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ".
Χωρίς να λέω ότι κατ' ανάγκην κόβουν απ' τα άλλα, απλά σ' αυτό στάνταρ δεν θα κόψει κάποιος (λογικός).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
συμφωνώ απολύτως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lak100

Νεοφερμένος

Ο Δημητρης (Μητσος) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βίτσι (Καστοριά). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Παιδια ποια η γνωμη σας για το μαθημα αυτο ? Εγω προσωπικα αν και θα ασχοληθω με την πληροφορικη το βρισκω απιστευτα βαρετο ισως φταιει η καθηγητρια που μαλλον δεν ξερει τι της γινεται μας κανει μονο ασκησεις στον πινακα αφου καναμε μονο 2 μαθηματα θεωρια. και απο τοτε μονο ασκησεις εσεις πως το διδασκεσται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iraklis7

Νεοφερμένος

Ο Iraklis7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 99 μηνύματα.
λίγο πολύ το ίδιο..αν κ μ αρέσει και εμένα πολύ η πληροφορική ψιλοβαριέμαι στη τάξη αλλά στο φροντιστήριο κάνουμε πιο ενδιαφέρουσες ασκήσεις κ γενικά ο καθηγητής το κάνει πολύ ωραίο το μάθημα.
Το χειρότερο είναι η θεωρία πάντως.. είναι ανύπαρκτη(ειδικά στο 1ο κεφάλαιο..) δηλαδή "Τι είναι πρόβλημα?" ..έλεος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lak100

Νεοφερμένος

Ο Δημητρης (Μητσος) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βίτσι (Καστοριά). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
βασικο μου φαινεται ανουσιο σαν μαθημα η αν οχι ανυοσιο αχρειαστο για κατευθυνση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Το ΑΓΑΠΩ :inlove:. Είναι το μόνο μάθημα που προάγει (αν και όχι εξετάζει) την κριτική ικανότητα και την αυτενέργια του μαθητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Μια φορα παρακολουθησα τυχαια παραδοση αυτου του μαθηματος (καθοτι ειμαι της θετικης) και πραγματικα ΕΦΡΙΞΑ. Ενα ματσο αλαμπουρνεζικα μου φανηκε! :P Πραγματικα ειπα "ευτυχως που δεν πηγα τεχνολογικη" εκεινη την μερα! Εκτος του οτι ειναι ακαταλαβιστικο (για το δικο μου φτωχο μυαλο), δεν το βρισκω και καθολου ενδιαφερον...

Χιλιες φορες Χημεια και Βιολογια. Αυτα που κανουμε εκει, ειναι πραγματα που τα συνανταμε διαρκως στην καθημερινοτητα μας (και ας μη φαινεται). Εγω παρολο που ασχολουμαι 6 χρονια με υπολογιστες (καθαρα ερασιτεχνικα εστω), δεν εχω δει πουθενα αυτα που κανουν στην ΑΕΠΠ.


(ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποψη ολα αυτα, προς αποφυγη παρεξηγησεων...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ρε Χρήστο, αν μπω εγώ στη μέση της χρονίας σε μια ώρα Χημείας σ' ένα φροντιστήριο τι νομίζεις ότι θα καταλάβω; Αυτό σημαίνει ότι το μυαλό μου είναι φτωχό ή η Χημεία δύσκολη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Συμφωνώ! Κι εμένα παιδιά το αγαπημένο μου, αν και μου αρέσει ο τομέας και μάλλον προς τα εκει θα πάω αλλά είναι καθαρά μάθημα λογικής και είναι απίστευτα ενδιαφέρον...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lak100

Νεοφερμένος

Ο Δημητρης (Μητσος) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Βίτσι (Καστοριά). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
παιδια ειναι θεμα καθηγυητη πιστευω πως θα το διδαξει γιατι ειναι λιγο περιεργο σαν μαθημα η δικια μας καθηγητρια το διδασκει λες και ειναι ιστορια:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyridoul@

Νεοφερμένος

Η Σπυριδούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Άγιος Κωνσταντίνος (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Μάλλον έχεις δίκιο γιατί εμένα ο καθήγητής μου μου είναι απίστευτα συμπαθής. Πάντως πιστεύω οτι αν το διδαχθείς σωστά σου αρέσει γιατί είναι μάθημα λογικής δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις και δεν έχει να κάνει με το αν έχεις αφήσει κένά άλλη χρονιά όπως μαθηματικά - φυσική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

Διάσημο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,598 μηνύματα.
Ρε Χρήστο, αν μπω εγώ στη μέση της χρονίας σε μια ώρα Χημείας σ' ένα φροντιστήριο τι νομίζεις ότι θα καταλάβω; Αυτό σημαίνει ότι το μυαλό μου είναι φτωχό ή η Χημεία δύσκολη;
Ναι... εχεις ενα point... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Στον αλγόριθμο κλείνουμε με:
Code:
[B]Τέλος[/B] Όνομα_Αλγορίθμου


Στο πρόγραμμα κλείνουμε με:
Code:
[B]ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ[/B]

Για το πρόγραμμα είναι έτσι, οριστικά κι αμετάκλητα, καθώς έτσι το ορίζει το βιβλίο στο κεφ. 7.
Για τον αλγόριθμο νομίζω ότι το γράφει κι αυτό ότι έτσι κλείνουμε.


Τώρα το βιβλίο το ορίζει έτσι ακριβώς. Το αν θα ακολουθήσεις κάτι άλλο... at your own risk. Δεν θα σου κόψουν απαραίτητα αν κάνεις κάτι άλλο, αλλά με τα παραπάνω 100% σίγουρα δεν θα σου κόψουν τίποτα, ακόμα και σε στραβόξυλο να πέσεις.

Γιώργο χαρά στο κουράγιο σου!
Σ' όλο το thread έχεις κάνει απίστευτη δουλειά!
:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Donald

Νεοφερμένος

Ο Δονάτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηγουμενίτσα (Θεσπρωτία). Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Εγώ πάντα βάζω Τέλος Ασκ που έχω βάλει όνομα αλγορίθμου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top