Βοήθεια/Aπορίες στα Μαθηματικά Προσανατολισμού

dimitris_m

Νεοφερμένος

Ο dimitris_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
ο z γραφεται z=x+yi=Re(z)+Im(z)i

Και μονος σου λες οτι γραφει Re(z)=-Im(z) ή x=-y ή y=-x αρα ανηκει στην διχοτομο που σου ειπα ρε μητσο;)

στο πρωτο ερωτημα ελεγε ρε(ζ)=1 και ιμ(ζ)=-1 και μου λες χ=-ψ....ναι αλλα σε πιο κατω ερωτημα λεει ρε(ζ)=-ιμ(ζ) υπαρχει περιπτωση να εχει βαλει το ιδιο ερωτημα δυο φορες???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ledzeppelinick

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,194 μηνύματα.
Και ολη τη φιλοσοφια σ την ειπε ο bkid αρα δε με χεριαζεσαι εμενα αλλο :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bkid

Νεοφερμένος

Ο Bkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
στο πρωτο ερωτημα ελεγε ρε(ζ)=1 και ιμ(ζ)=-1 και μου λες χ=-ψ....ναι αλλα σε πιο κατω ερωτημα λεει ρε(ζ)=-ιμ(ζ) υπαρχει περιπτωση να εχει βαλει το ιδιο ερωτημα δυο φορες???


Δεν γραφεις καλυτερα την ασκηση απο την αρχη?Για να συννενοηθουμε?Απο που ειναι βοηθημα,σχολικο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris_m

Νεοφερμένος

Ο dimitris_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
ασκηση σχολικου καθηγητη....αν ζ=χ+ψι να βρειτε γεωμετρικο τοπο στις παρακατω περιπτωσεις α)ρε(ζ)=1 και ιμ(ζ)=-1 β)ρε(ζ)=-ιμ(ζ)...και διαφορα αλλα....αλλα οκ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bkid

Νεοφερμένος

Ο Bkid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 68 μηνύματα.
ασκηση σχολικου καθηγητη....αν ζ=χ+ψι να βρειτε γεωμετρικο τοπο στις παρακατω περιπτωσεις α)ρε(ζ)=1 και ιμ(ζ)=-1 β)ρε(ζ)=-ιμ(ζ)...και διαφορα αλλα....αλλα οκ....

Ο z μπορει να ειναι ενα σημειο ή ενα συνολο σημειων!Στην πρωτη περιπτωση ειναι ενα σημειο που στο καρτεσιανο επιπεδο ειναι το (1,-1) και στη δευτερη περιπτωση ειναι ενα συνολο σημειων (x,y)

Ο Γ.Τ. του z ειναι στο "που" ανηκει,δηλαδη ο z μπορει να ειναι ενα σημειο που ανηκει σε εναν κυκλο ή μια ευθεια!Αρα ο Γ.Τ του z ειναι αυτος ο κυκλος ή η ευθεια αντιστοιχα..Μπορει να εχω και λαθος,να αναφερθεις καλυτερα στον καθηγητη σου!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris_m

Νεοφερμένος

Ο dimitris_m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
οκκκ...επιτελουσ συνενωηθηκαμε!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
ασκηση σχολικου καθηγητη....αν ζ=χ+ψι να βρειτε γεωμετρικο τοπο στις παρακατω περιπτωσεις α)ρε(ζ)=1 και ιμ(ζ)=-1 β)ρε(ζ)=-ιμ(ζ)...και διαφορα αλλα....αλλα οκ....


οταν ψαχνεις γ.τ στην ουσια ψαχνεις σχεση για τα y,x που εχεις θεσει τον μιγαδικο αρα σε καμμια περιπτωση δεν ειναι οι 2 ευθειες που ειπες παραπανω :nono: Επειτα αμα εχει πολλα ερωτηματα με διαφορετικες σχεσεις το καθε ερωτημα δεν μπορει να συνδεεται το ενα με το αλλο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο δεύτερο ζητούμενο της άσκησης 6Β και σε ολόκληρη την άσκηση 9Β της παραγράφου 2.1,2.2 του σχολικού;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
δεν εχω πολυ χρονο : φερε τον στην βασικη του μορφη και απο εκει και περα την ελυσες (αν καταλαβα καλα και ειναι η ασκηση 9Β σελ 97
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στο δεύτερο ζητούμενο της άσκησης 6Β και σε ολόκληρη την άσκηση 9Β της παραγράφου 2.1,2.2 του σχολικού;

Για την Β6:

αρα ειναι πραγματικος(αφου ειναι ισος με τον συζυγη του).
Θετω z=x+yi και μετα λεω οπου αν αντικαταστησω αυτα που εθεσα και κανω αρκετες πραξεις και απλοποιησεις, βγαινει που ισχυει και που επισης ισχυει.
Σορρυ αλλα δεν εχω χρονο να το κανω πιο αναλυτικα, αν δεν απαντησει κανενας αλλος θα ξαναποσταρω το απογευμα.:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

χρηστοσ17

Νεοφερμένος

Ο χρηστοσ17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 90 μηνύματα.
Δ=

Αρα εχουμε δυο λυσεις z=3συνθ+2ημθi και z=3συνθ-2ημθi

Θα αποδειξω οτι η πρωτη λυση ανηκει σε ελλειψη και το ιδιο ειναι και η αλλη

x=3συνθ
y=2ημθ

Υψωνουμε στο τετραγωνο και εχουμε οτι





Επειτα πολ/ζουμε με 4 την 1η ισοτητα και με 9 την 2η και προθετουμε καταμελη τις δυο ισοτητες και εχουμε οτι



αρα ο z ανηκει σε ελλειψη με α=2 και β=3
-----------------------------------------


οπου tan=εφ,sin=ημ,cos=συν

Το δευτερο προκυπτει απλα,πολ/ζεις πανω κατω με χ και προκυπτει το παραπανω χ/εφ5χ ενω το ημ3χ/χ προκυπτει απο το γνωστο στο σχολικο οριο


Στο τελευταιο πολ/σιασε με συζυγη..Στον αριθμητη θα σου μεινει χ^2 σπαστο σε χ*χ και κατεβασε το ενα χ κατω απο τον παρονομαστη για να προκυψει το γνωστο οριο ημ3χ/χ=3μ3χ/3χ και βγαινει

(Γενικα σε αυτες τις ασκησεις πρεπει να καταληγεις στο ημχ/χ η στο (συνχ-1)/χ


ευχαριστω!!!
-----------------------------------------
και παλι θελω την βοηθεια σασ..

οι κορυφεσ Α,Β,Γ ενοσ τριγωνου ειναι οι εικονεσ των μιγαδικων Ζ1,Ζ2,Ζ3 αντιστοιχα
να δειχθει οτι

Α)το ΑΒΓ ειναι ορθογωνιο αν και μονο αν Re(Z1-Z2/Z2-Z3)=0

B)Η ειναι η εικονα του Ζ4 ,το Η ειναι ορθοκεντρο του ΑΒΓ αν και μονο αν

Re(Z4-Z1/Z2-Z3)=Re(Z4-Z2/Z3-Z1)=0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Παιδιά κάνω φροντιστήριο από το καλοκαίρι και έχω φτάσει στις συναρτήσεις 1 - 1. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τίποτα και εχει αρχισει να με πιάνει ενας πανικος και μια απελπισία για το τι θα κανω.... Φοβάμαι οτι θα αποτύχω και θα απογοητεύσω τους γονείς μου, οι οποίοι εχουν ξοδέψει τοσα πολλά για μένα περσυ και φετος και φοβαμαι οτι δεν το αξιζω.....

Πραηγματικά δεν ξέρω τι να κανω... Γραψαμε διαγωνισμα στα Μαθηματικα κατευθυνσης στο φροντιστήριο και πήρα 35/100 ... Εχω απελπιστει τελειως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 272341

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
τι θελεις να σπουδασεις και τι κατευθυνση εισαι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
τι θελεις να σπουδασεις και τι κατευθυνση εισαι?
Θέλω να σπουδασω Πληροφορική με Εφαρμογες στην Βιοϊατρικη.... Ειμαι τεχνολογικη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 272341

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
λοιπον αν στα υπολοιπα μαθηματα γραψεις πολυ καλα και αποτυχεις σε ενα μαθημα δεν ειναι προβλημα!!αλλα μην τα παρατας απο τωρα ακομα ειναι η αρχη και μπορει μετα να σου φαινονται γελοια αυτα που δυσκολευεσε τωρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manouno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 130 μηνύματα.
λοιπον αν στα υπολοιπα μαθηματα γραψεις πολυ καλα και αποτυχεις σε ενα μαθημα δεν ειναι προβλημα!!αλλα μην τα παρατας απο τωρα ακομα ειναι η αρχη και μπορει μετα να σου φαινονται γελοια αυτα που δυσκολευεσε τωρα!
Ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω......... Προσπαθω να τα καταλαβω αλλα δυσκολα λυνω ασκηση .... :(:'(:'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Ειναι μεγαλο προβλημα να αποτυχει στο συγκεκριμενο μαθημα. Πληροφορικη θελει, με μαθηματικα θα ασχολειται δηλαδη.
Αν θες μπορεις να μας πεις τι ακριβως δεν καταλαβαινεις ως εννοιες, θα προσπαθησουμε να βοηθησουμε οσο μπορουμε. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Αφησε τα για 1-2 μερες να ''καθαρισει'' το μυαλο σου και αρχισε μετα παλι να διαβαζεις!
Προφανως εχεις ''θολωσει'' και δεν μπορεις να τα καταλαβεις...
Τα μαθηματικα εκτος απο διαβασμα προυποθετουν ηρεμια και ''καθαρο'' μυαλο!:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefanoskarras92

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Φιλε... Κατι που μπορεις να κανεις ειναι να ρωτησεις για οτι χρειαζεσαι τους καθηγητες σου και απο τι καταλαβαινω πρεπει να εχεις και καποια κενα ετσι ; αν ναι ψαξε να βρεις εφαρμογες στο ιντερνετ και τετοια.... Εμενα προσωπικα με βοηθησε παρα πολυ... Ειχα βρει ενα PDF αρχειο καθως εψαχνα που ειχε ολες τις ταυτοτητες κτλ... Και οπως παντα μην χανεις το κουραγιο σου αφου αυτη τη χρονια ολοι μας εχουμε τα σκαμπανεβασματα μας... Τελος κανε και μια ΚΑΛΗ επαναληψη ολα αυτα που εχεις κανει μεχρι τωρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nefi

Πολύ δραστήριο μέλος

Η nefi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,097 μηνύματα.
Παιδιά κάνω φροντιστήριο από το καλοκαίρι και έχω φτάσει στις συναρτήσεις 1 - 1. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τίποτα και εχει αρχισει να με πιάνει ενας πανικος και μια απελπισία για το τι θα κανω.... Φοβάμαι οτι θα αποτύχω και θα απογοητεύσω τους γονείς μου, οι οποίοι εχουν ξοδέψει τοσα πολλά για μένα περσυ και φετος και φοβαμαι οτι δεν το αξιζω.....

Πραηγματικά δεν ξέρω τι να κανω... Γραψαμε διαγωνισμα στα Μαθηματικα κατευθυνσης στο φροντιστήριο και πήρα 35/100 ... Εχω απελπιστει τελειως...

και γω στο φροντιστηριο μου επιανα πατο μια φορα εγραψα 2\100 λολ!:lol::lol: που να πηγαινα κ αδιαβαστη! συνηθως ολοι γραφαμε ετσι γτ μας εβαζε ακυρα θεματα...αλλα πανελλαδικες εγραψα 12.7
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top