Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είναι όλα θέμα προτίμησης. Δεν υπάρχει αντικειμενικά δυσκολότερο ή ευκολότερο. Προσωπικά στο λύκειο αντιπαθούσα την χημεία γιατί μου φαινόταν πολύ "βρώμικη". Μάθαινες πράγματα τα οποία ναι μεν είχαν ενδιαφέρον, αλλά ήταν συσσώρευση πληροφορίας χωρίς να φαίνεται στον ορίζοντα κάποια deeper σύνδεση. Βέβαια σαφώς και υπάρχει, αλλά στο σημείο που την βρίσκεις, έχεις περάσει πλέον στα χωράφια της φυσικής.
View attachment 97872
Κάποτε στα καλοκαιρινά μαθήματα ο χημικός μας στο φροντ μας ρώτησε ποιο μάθημα μας αρέσει περισσότερο ανάμεσα σε αυτά της κατεύθυνσης μας(φυσική, χημεία, μαθηματικά) Όταν λοιπόν η απάντηση και των 7 μαθητών του τμήματος ήταν η φυσική ο χημικός μας είπε I will not disagree with that και μας έδειξε αυτό το meme στο κινητό του, όσο το θυμάμαι γελάω
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,271 μηνύματα.
Διαφωνώ καθέτως, αλλά νεβερ μαιντ.
Οι καθηγητές μου, του σχολείου και του φροντιστηρίου, αυτό έλεγαν και συμφωνώ μαζί τους.

Υ. Γ Κοίτα, είσαι και λίγο γέρος και έχεις φύγει από το κλίμα των πανελλαδικών, οπότε σε δικαιολογώ :bleh:
Εμένα έλεγαν διάφορα και διαφωνούσα μαζί τους τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο.
Ποτέ δεν μπήκα στο κλίμα των πανελλήνιων για να φύγω, στα θέματα της εκπαίδευσης είμαι αναρχικός το έχω πει. Για να ακούσω προσεκτικά κάποιον πρέπει να με πείσει πρώτα οτι δεν είναι μπούφος και ξέρει τι του γίνεται, πράγμα που λίγοι άνθρωποι το καταφέρνουν :bleh: .
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Κάποτε στα καλοκαιρινά μαθήματα ο χημικός μας στο φροντ μας ρώτησε ποιο μάθημα μας αρέσει περισσότερο ανάμεσα σε αυτά της κατεύθυνσης μας(φυσική, χημεία, μαθηματικά) Όταν λοιπόν η απάντηση και των 7 μαθητών του τμήματος ήταν η φυσική ο χημικός μας είπε I will not disagree with that και μας έδειξε αυτό το meme στο κινητό του, όσο το θυμάμαι γελάω
Εφτά στους εφτά ; Εγώ θα προβληματιζόμουν οτι μπορεί και να απάντησαν έτσι επίτηδες :laugh: .
Εαν και meme περιέχει μια ισχυρή δόση αλήθειας...Οπότε είναι θέμα προτίμησης απο εκεί και πέρα.

Προσωπικά μου αρέσουν οι καθολικοί νόμοι που εμπλουτίζονται σε νέες θεωρίες αλλά δεν πετάνε το παλιό τους σκέλος στα σκουπίδια. Λόγου χάρη η κβαντική μηχανική δεν κατέστησε την Νευτώνεια άχρηστη. Γενικά είναι ωραίο να υπάρχει συνοχή παρά what fits the case.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,478 μηνύματα.
Εμένα έλεγαν διάφορα και διαφωνούσα μαζί τους τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο.
Αυτό δε σημαίνει ότι είχες δίκιο, αλλα και ούτε αυτοί είχαν φυσικά. Απλα μας φανερώνεται τη τάση σου να αμφισβητείς και η αλήθεια είναι οτι η γόνιμη αμφισβήτηση είναι αποδεκτή και επιθυμητή.
Ομως, δεν ειμαι δω για να σου κάνω ψυχογράφημα Σαμ, οπότε ας περάσουμε στο παρασυνθημα. :P
Ποτέ δεν μπήκα στο κλίμα των πανελλήνιων για να φύγω, στα θέματα της εκπαίδευσης είμαι αναρχικός το έχω πει :bleh: .
Ασε τα σάπια και πες οτι γέρασες :bleh: (ντάξει ξέρω πόσο διαφωνείς σε πολλά θέματα της εκπαιδευσης και οτι βγάζεις ακόμη και σπυριά για ορισμένα).
Λοιπόν, τζουτζουκο αν θες να το συζητήσουμε με επιχειρήματα είμαι ανοιχτή. Αν και καταβάθος βαριέμαι και δε νομίζω οτι θα καταλήξουμε κάπου :laugh:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,271 μηνύματα.
Αυτό δε σημαίνει ότι είχες δίκιο, αλλα και ούτε αυτοί είχαν φυσικά. Απλα μας φανερώνεται τη τάση σου να αμφισβητείς και η αλήθεια είναι οτι η γόνιμη αμφισβήτηση είναι αποδεκτή και επιθυμητή.
Ομως, δεν ειμαι δω για να σου κάνω ψυχογράφημα Σαμ, οπότε ας περάσουμε στο παρασυνθημα. :P

Ασε τα σάπια και πες οτι γέρασες :bleh: (ντάξει ξέρω πόσο διαφωνείς σε πολλά θέματα της εκπαιδευσης και οτι βγάζεις ακόμη και σπυριά για ορισμένα).
Λοιπόν, τσουτσουκο αν θες να το συζητήσουμε με επιχειρήματα είμαι ανοιχτή. Αν και καταβάθος βαριέμαι και δε νομίζω οτι θα καταλήξουμε κάπου :laugh:
Το ποιντ μου ήταν οτι οι καθηγητές τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο λένε μεγάλες μπούρδες πυκνά συχνά. Το έχουμε συζητήσει ξανά αυτό με τον nPb.

Γέρασα αλλά υπάρχει και το ρητό :
"Ο γέρος κι' αν εγέρασε κι' άλλαξε το μαλλί του, μάιδε τη γνώμη τ' άλλαξε, μάιδε και τη βουλή του ".
Αυτά. Άσε τις συζητήσεις λοιπόν,βοηθήστε κανά παιδάκι να λύσει τις απορίες του και μόλις με το καλό γράψουν πανελλήνιες μαζευόμαστε ξανά το καλοκαιράκι όλοι μαζί να τσακωθούμ...εε να το συζητήσουμε :bleh: .
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,478 μηνύματα.
Το ποιντ μου ήταν οτι οι καθηγητές τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο λένε μεγάλες μπούρδες πυκνά συχνά. Το έχουμε συζητήσει ξανά αυτό με τον nPb.
Καλά ναι συμφωνω με αυτό. Ομως δεν κατέβασα αμασητο αυτό που μου είπαν. Το στήριξα αρχικά στη λογική μου και μετέπειτα στην προσωπικη μου εμπειρία.
Γέρασα αλλά υπάρχει και το ρητό :
"Ο γέρος κι' αν εγέρασε κι' άλλαξε το μαλλί του, μάιδε τη γνώμη τ' άλλαξε, μάιδε και τη βουλή του ".
Αυτά. Άσε τις συζητήσεις λοιπόν,βοηθήστε κανά παιδάκι να λύσει τις απορίες του και μόλις με το καλό γράψουν πανελλήνιες μαζευόμαστε ξανά το καλοκαιράκι όλοι μαζί να τσακωθούμ...εε να το συζητήσουμε :bleh: .
Πρωτον, εγώ δε τσακνωνομαι είμαι ζεν. Είχα δάσκαλο βλέπεις :laugh:
Δεύτερον, ναι γέρο όταν δώσουν πανελ τα παιδιά θα έρθουν να συζητήσουν μαζί μας για τα μαθήματα αχαχαχα
Τριτον, βάζουμε λοιπον μια ανω τελεία προς το παρόν :shifty:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Guest 831328

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εφτά στους εφτά ; Εγώ θα προβληματιζόμουν οτι μπορεί και να απάντησαν έτσι επίτηδες
Δεν ήμασταν συνεννοημένοι αυτό στο υπογράφω. It just happened να προσθέσω ότι στο τμήμα μου είναι τρεις που θέλουν να σπουδάσουν φυσική ένας που θέλει μηχανολόγος δύο που θέλουν ημμυ και εγώ που θέλω ceid ποιο μάθημα θά περίμενες δηλαδή από ένα τέτοιο τμήμα
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει να αναπτύσσουμε αντίληψη έστω και βασική ανεξάρτητα εάν πρόκειται να ακολουθήσουμε κάτι παραπέρα ή όχι. Και το να έχουμε μια αντίληψη σημαίνει να καταλαβαίνουμε την χρησιμότητα και την σημασία ενός πράγματος. Ούτως η άλλως σε μερικά θέματα η φυσική και η χημεία πάνε μαζί. Διαφορετικές οπτικές, πάνω στο ίδιο πράγμα όμως. Αλλά και στην πράξη, μόνο με το ένα ή μόνο με το άλλο δεν γίνεται δουλειά. Οπότε θέτουμε βάσεις ήδη από το λύκειο. Ειδικά για παιδιά σε θετικά τμήματα που δεν έχουν πολλά μαθήματα χημείας ή και κανένα, αυτή του λυκείου είναι σημαντική διότι είναι από τα λίγα μαθήματα που θα κάνει κανείς και ενισχύουν την αντίληψη του. Πέρα από το πλαίσιο των πανελληνίων εν νοείται. Γιατί δεν δουλεύουμε σε στυλ τα μάθαμε για τις πανελλήνιες μόνο και μετά τα διαγράφουμε από τον εγκέφαλο.

Η γεωμετρία είναι ένα παρεξηγημένο μάθημα όντως. Εντάξει δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι έχουν ανησυχίες να πάνε τόσο deep αλλά...η γεωμετρία και σχετικές έννοιες όπως η συμμετρία είναι ένα huuuuge κομμάτι της φυσικής, καθώς από αυτές προκύπτουν ιδιότητες χωροχρόνου και οι αρχές διατήρησης.

Αλλά ακόμα και πιο πρακτικά να το δει κανείς...computer vision. Απίστευτο ενδιαφέρον στις μέρες μας. Εε ένα μεγάλο μέρος του πως να κάνεις έναν υπολογιστή να καταλαβαίνει εικονες πατάει ισχυρά πάνω στην κατανόηση γεωμετρίας. Και συγκεκριμένα διαφορικής και προβολικης γεωμετρίας. Βέβαια δεν χρειάζεται κανείς να κάνει ψάξει τόσο προχωρημένα πράγματα, η αντίληψη που προσφέρει η γεωμετρία σε πολύ απλά και καθημερινά ζητήματα είναι ήδη κεφαλαιώδους σημασίας.

Όταν είσαι στο λύκειο όμως δεν φαντάζεσαι πως θα σου είναι χρήσιμα αρκετά πράγματα. Δεν βοηθάει και το σύστημα που μετατρέπει σε εξεταστικό κέντρο το σχολείο. Αλλά το ηθικό δίδαγμα είναι δίνουμε σε όλα προσοχή γιατί...ποτέ δεν ξέρεις που μπορεί να προκύψει κάτι στο μέλλον.
Ναι ισχύει.Όλα χρειάζονται,ακόμα και αν δε μας κινούν το ενδιαφέρον.Και ειδικά όταν μιλάμε για θετικά μαθήματα,νομίζω ότι είναι αναγκαίο να έχεις μια καλή γεύση από όλους τους τομείς(χημεία,φυσική,μαθηματικά,γεωμετρία).
Τώρα σχετικά με τη γεωμετρία ισχύει ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα αλλά δυστυχώς ο τρόπος που διδασκόταν στο λύκειο δε την έκανε ιδιαίτερα θελκτικό μάθημα.Κυρίως γιατί ποτέ δε γινόταν σύνδεση των κανόνων της γεωμετρίας με τη καθημερινή ζωή.Οπότε έβλεπες αυτό το μάθημα ως τέρμα ανούσιο στη ζωή σου.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
29B0B987-1067-4758-9922-D402F99E1B46.jpeg

Λοιπόν… Έχω θέμα με τα ηλεκτρολυτικά διαλύματα. Σκέφτηκα, για αρχή, πως θα μπορούσα να βρω την αρχική Π του χλωριούχου νατρίου, αλλά δεν μου δίνει συγκέντρωση, και τίποτε άλλο. Μόνο την τελική Ωσμωτική πίεση που θα έπρεπε να είναι ίση με 7,6 atm.
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
View attachment 98174
Λοιπόν… Έχω θέμα με τα ηλεκτρολυτικά διαλύματα. Σκέφτηκα, για αρχή, πως θα μπορούσα να βρω την αρχική Π του χλωριούχου νατρίου, αλλά δεν μου δίνει συγκέντρωση, και τίποτε άλλο. Μόνο την τελική Ωσμωτική πίεση που θα έπρεπε να είναι ίση με 7,6 atm.
δινει οτι ειναι ισοτονικο.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
επειδη ειναι ηλεκτρολυτης, παρουσιαζοντας τη διασταση του NaCl θα προκυψουν 2 ιοντα (αμμωνιο και χλωριουχα) που σημαινει οτι στον τυπο της ωσμωτικης πιεσης θα συμπεριλαβεις και τον συντελεστη του Van't Hoff (i) με i=2.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Επειδή το NaCl διίσταται σε ιόντα NaCl --> Na+ + Cl- . :Αυτό σημαίνει διπλάσια ωσμωτική πίεση από το αν δεν είχαμε διάσταση.

1646595271574.png
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
Λοιπόν… Έχω θέμα με τα ηλεκτρολυτικά διαλύματα. Σκέφτηκα, για αρχή, πως θα μπορούσα να βρω την αρχική Π του χλωριούχου νατρίου, αλλά δεν μου δίνει συγκέντρωση, και τίποτε άλλο. Μόνο την τελική Ωσμωτική πίεση που θα έπρεπε να είναι ίση με 7,6 atm.
Μη μπερδευεσαι, η ωσμωτικη πιεση εχει νοημα μονο οταν εχουμε διαλυμα.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.
επειδη ειναι ηλεκτρολυτης, παρουσιαζοντας τη διασταση του NaCl θα προκυψουν 2 ιοντα (αμμωνιο και χλωριουχα) που σημαινει οτι στον τυπο της ωσμωτικης πιεσης θα συμπεριλαβεις και τον συντελεστη του Van't Hoff (i) με i=2.
Δεν είναι ανάλογο με την συγκέντρωση το i;
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,595 μηνύματα.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1646595882677.png


1646595936521.png
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 788 μηνύματα.
οχι
Τέλεια… Οπότε υποθέτω πως το NaCl έχει 2Π2 (Δυο φορές την Π2 του όρου αίματος) και μετά κάνω τι για να την κατεβάσω σε 7,6atm;
δεν εχει 2 φορες την ωσμωτικη του αιματος, ειναι Π=2crt=7,6
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top