Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Θα ήθελα την γνώμη σας για το test που επισυνάπτω.

Ευχαριστώ.
 

Συνημμένα

miv

New member

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Πολλα δεν ειναι 10 λεπτα γι'αυτο? Βαλτε καναδυο-τρια υποερωτηματα στο δευτερο, οχι μονο ενα. Ευκολο γενικα!
 

Ωρίωνας

New member

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 185 μηνύματα.
Μια χαρά είναι το τεστ :no1:αν και θα χρειαστούν όντως και άλλα στο 2ο θέμα (μπορείτε να βάλετε κανα δυο ιόντα ακόμα). Σχετικά εύκολο και ο χρόνος είναι αρκετός κατά τη γνώμη μου.
 

the_president

New member

Η τατιάνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου . Έχει γράψει 10 μηνύματα.
πολύ εύκολο!!!! άμα γράψουμε κι εμείς τέτοια, θα σκίσω φέτος!!! να το δυσκολέψετε λίγο! πράγματι είναι πολλά τα δέκα λεπτά για όλο αυτό. ίσως μερικά ακόμα παραδείγματα με Α και Ζ!
 

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Ήταν το 1ο τεστ της χρονιάς και δεν ήθελα να είναι δύσκολο. Ο σκοπός ξέρετε είναι να μάθουν οι μαθητές και να ενθαρρυνθούν! Παρόλο που ήταν εύκολο, δεν τα πήγαν και πάρα πολύ καλά!
 

Valandil

New member

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 730 μηνύματα.
Πραγματικά γελοίο :p
Μακάρι να είχαμε κι εμείς έναν τέτοιο καθηγητή ;)
Τα 10 λεπτά είναι πάρα πολλά για ένα τέτοιο test.
 

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Πραγματικά γελοίο :p
Μακάρι να είχαμε κι εμείς έναν τέτοιο καθηγητή ;)
Τα 10 λεπτά είναι πάρα πολλά για ένα τέτοιο test.
Η γνώμη μου πάντως για το πως θα έπρεπε να κρίνουν τους καθηγητές οι μαθητές είναι:
1) Κάνουν κατανοητό μάθημα? Είναι ενδιαφέρον? Σχετίζονται τελικά όλα αυτά που μαθαίνουμε με την ζωή μας?
2) Για να τον παρακολουθήσω, χρειάζομαι φροντιστές κλπ? Καλός είναι αυτός που παράλληλα χωρίς να είναι το μάθημα για μικρά παιδιά, καταλαβαίνουν όλοι!
3) Αυτά τα οποία μας εξετάζει, ανταποκρίνονται στο μάθημά του. Δυστυχώς είναι πολύ διαδεδομένο να λέμε 2-3 πράγματα στο μάθημα και μετά να ζητάμε 30! Μακριά από εμένα τέτοιες λογικές!
4).....
5)....
Και πολλά άλλα ακόμα... ο κάθε άνθρωπος δικαιούται να έχει τα δικά του κριτήρια, αρκεί βέβαια να μην μηρυκάζει τις απόψεις των φροντιστών...όλοι οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία είναι άχρηστοι κλπ....
 

miv

New member

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Εγω παλι ξερω οτι αν ενας καθηγητης ηταν καλος στο γνωστικο του αντικειμενο, θα πηγαινε να περασει τον ΑΣΕΠ, να μπει στο Δημοσιο, απο το να δουλευει σε φροντιστηριο. Φυσικα και παραδεχομαι τη γνωστικη ανωτεροτητα των καθηγητων του σχολειου. Πιστευω ομως οτι δεν λειτουργουν σωστα λογω γενικοτερων προβληματων της Β'-βαθμιας. Οχι ομως οτι οι φροντιστες μπορουν να θεωρηθουν καλυτεροι απο τους καθηγητες του σχολειου. Φυσικα υπαρχουν κι εξαιρεσεις. Ο κανονας ειναι ομως οτι στα φροντιστηρια δουλευουν κυριως οι αποτυχοντες του ΑΣΕΠ. Απο κει ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του.
 

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Εγω παλι ξερω οτι αν ενας καθηγητης ηταν καλος στο γνωστικο του αντικειμενο, θα πηγαινε να περασει τον ΑΣΕΠ, να μπει στο Δημοσιο, απο το να δουλευει σε φροντιστηριο. Φυσικα και παραδεχομαι τη γνωστικη ανωτεροτητα των καθηγητων του σχολειου. Πιστευω ομως οτι δεν λειτουργουν σωστα λογω γενικοτερων προβληματων της Β'-βαθμιας. Οχι ομως οτι οι φροντιστες μπορουν να θεωρηθουν καλυτεροι απο τους καθηγητες του σχολειου. Φυσικα υπαρχουν κι εξαιρεσεις. Ο κανονας ειναι ομως οτι στα φροντιστηρια δουλευουν κυριως οι αποτυχοντες του ΑΣΕΠ. Απο κει ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του.
Πολύ αυστηρό αυτό που λες!!!! Η αλήθεια προφανώς είναι κάπου στη μέση.
Πάντως δεν αρκεί το γνωστικό! Το να ξέρω εγώ κάτι πολύ καλά, δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορώ και να στο περάσω! Η διδακτική και η παιδαγωγική προσέγγιση των μαθητών είναι κάτι το οποίο στα πανεπιστήμια που βγαίνουν οι καθηγητές σχεδόν δεν υπάρχει. Τώρα έχει αρχίσει κάτι να γίνεται...
 

miv

New member

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Καλα ισως να ημουν λιγο απολυτος ειναι η αληθεια. Αλλα εχει καποια βαση αυτο που ειπα. Οσο για το παιδαγωγικο, οντως ειναι προβλημα. Η αδερφη μου ειναι κι αυτη καθηγητρια Γερμανικων, κι ακομη και στη φιλοσοφικη, ελαχιστα παιδαγωγικα εκαναν κι αυτα στο πρωτο ετος.
 

exc

New member

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,805 μηνύματα.
Το test είναι πανεύκολο. Καλό είναι να πάρουν θάρρος οι μαθητές, βέβαια, αλλά να μην πάρουν παραπάνω από όσο χρειάζεται...

Παρόλο που ήταν εύκολο, δεν τα πήγαν και πάρα πολύ καλά!
Γιατί, όμως; Πείτε μας Μ.Ο. Πρέπει να τους κάνετε ένα 10λεπτο test την εβδομάδα, για να ελέγχετε την κατανόησή τους, γιατί από όσο βλέπω θέλουν δουλειά...
 

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Το test είναι πανεύκολο. Καλό είναι να πάρουν θάρρος οι μαθητές, βέβαια, αλλά να μην πάρουν παραπάνω από όσο χρειάζεται...

Γιατί, όμως; Πείτε μας Μ.Ο. Πρέπει να τους κάνετε ένα 10λεπτο test την εβδομάδα, για να ελέγχετε την κατανόησή τους, γιατί από όσο βλέπω θέλουν δουλειά...
Μέσος Όρος: 12,67 με 6 17αρια στα 24 παιδιά!
 

miv

New member

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Εμπρος? Δηλαδη να καταλαβω οτι υπηρχαν τουλαχιστον 5-6 που δεν επιασαν ουτε τη βαση?
 

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.
Εμπρος? Δηλαδη να καταλαβω οτι υπηρχαν τουλαχιστον 5-6 που δεν επιασαν ουτε τη βαση?
Γιατί σου φαίνεται παράξενο? Βασικά ένας ο οποίος τα έγραψε όλα λάθος... λέγε με δεν με ενδιαφέρει η Χημεία/δεν γνωρίζω/δεν απαντώ/μου κάνατε μεγάλη χάρη και με διώξατε από το Γυμνάσιο ... και πήρε καθαρό κουλούρι είναι αυτός που έριξε τον μέσο όρο! Τέλος πάντων.
 

miv

New member

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Π.Γ.Δ.Μ. (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,074 μηνύματα.
Ασχετο. Το 1 δεν θεωρειται η μικροτερη τιμη της κλιμακας? Πως γινεται να πηρε 0.
 

parantop

New member

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 43 ετών και Καθηγητής . Έχει γράψει 199 μηνύματα.

exc

New member

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,805 μηνύματα.
Και πάλι όμως, ο μέσος όρος των υπολοίπων είναι: 13,18. Δεν είναι αξιοσημείωτη διαφορά. Φαίνεται ότι όντως ήταν πολλά (σχετικά με την ευκολία του δοκιμίου) παιδιά κάτω απ' τη βάση.

Αν τους ξαναβάλετε test, να μας πείτε τα αποτελέσματα.
 

Evris7

New member

Ο Evris7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 784 μηνύματα.
Όντως, ήταν αρκετά εύκολο. Για μένα τουλάχιστω.

Στο διαγώνσιμα της Χημείας όμως έγραψα 13-14. Από τους μεγαλύτερους στην τάξη. Έτσι, μόνο για ενθάρρυνση δε μπορούμε να μιλάμε. Στις ασκήσεις όλοι τα πήγαμε χάλια. Είναι δυνατόν; Ολόκληρη εξίσωση με 2 αγνώστους έπρεπε να "φτιάξουμε" και να λύσουμε στο γ' πρόβλημα απότ το 4ο Θέμα. Έλεος!
 

PROTEAS1992

New member

Ο Βασίλειος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Νομίζω οτι είναι εύκολο!
 

PROTEAS1992

New member

Ο Βασίλειος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
θεωρητικά!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top