Βοήθεια/Απορίες στη Χημεία Προσανατολισμού

Whatmarie

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Whatmarie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 164 μηνύματα.
παιδια μπορει να μ πει καποιος αμα η Χημεια γ Λυκειου ειναι δυσκολη και τι πρεπει να κανεις για να γραψεισ καλα??αμα δλδ θελει να μαθαινεις θεωρια κτλ η αμα εχεις αφησει καποια κενα απο β Λυκειου τι γινεται???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sakoulias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Δεν είναι πολύ δύσκολο μάθημα προσωπικά το θεωρώ από τα πιο εύκολα επειδή ξέρω ότι είναι αρκετά εφικτό να γραψεις κοντά στο 100/100 και επειδή βασίζεται πολύ σε ασκήσεις και δεν έχει πολύ θεωρία τουλάχιστον στα 2 πρώτα κεφάλαια...Από την Β λυκείου θα χρειαστείς κάποια πράγματα από χημεία γενικής και ίσως λιγότερα απο Χημεία κατεύθυνσης .Η κατεύθυνση θα σε βοηθήσει στη Γ' στον τρόπο σκέψης...Ελπίζω να βοήθησα ότι άλλο χρειαστείς στείλε μνμ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leobakagian

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Λεωνίδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής του τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Μπορεί καποιος να μου λύσει την παρακατω άσκηση;
"Να γράψετε τους συντακτικούς τύπους των καρβονυλικών ενώσεων με μοριακό τύπο C3H6O και τις αντιδράσεις κάθε ισομερούς με CN και CH3MgBr και τα προιόντα των παραπάνω αντιδράσεων να γραφόυν οι αντιδράσεις τους με το νερό."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Μπορεί καποιος να μου λύσει την παρακατω άσκηση;
"Να γράψετε τους συντακτικούς τύπους των καρβονυλικών ενώσεων με μοριακό τύπο C3H6O και τις αντιδράσεις κάθε ισομερούς με CN και CH3MgBr και τα προιόντα των παραπάνω αντιδράσεων να γραφόυν οι αντιδράσεις τους με το νερό."
Σίγουρα εννοείς HCN
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ΚΑΡΒΟΝΥΛΙΚΕΣ.jpg
    ΚΑΡΒΟΝΥΛΙΚΕΣ.jpg
    123.6 KB · Εμφανίσεις: 185

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Δεν θυμάμαι να είχε οργανομαγνησιακές ενώσεις στην χημεία γενικής της β αλτσχαιμερ;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Δεν θυμάμαι να είχε οργανομαγνησιακές ενώσεις στην χημεία γενικής της β αλτσχαιμερ;:P
Ετσι είναι οπως λες, αλλά να του χαλάσουμε το χατήρι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hristos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ελευθερούπολη (Καβάλα). Έχει γράψει 201 μηνύματα.
όχι βρε το παιδί ας πάρει την απάντηση η οποιά είναι και πολύ σωστή:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serenity33

Νεοφερμένος

Η serenity33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
γεια σας! εχω την εξης απορια
με την υδροληση κυανιδριδρων εκτος απο οξυ παιρνουμε αμμωνια η' αμμωνιο??????
στο σχολικο βιβλιο εχει nh3 ενω σε ενα θεμα παναελλαδικων υπαρχει ως προιον νη4+.
επιπελον στο βοηθημα του σαββαλα εχει νη4+
τι απο τα δυο ειναι σωστο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sakoulias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Με υδρόλυση κυανιδρίνης προκύπτει οξύ και NH3 εξακριβωμένο απο φυλλάδιο φροντιστηρίου π.χ.
(μην γελάσετε η αντίδραση είναι από ζωγραφική...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ximeia.JPG
    ximeia.JPG
    49.7 KB · Εμφανίσεις: 273

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Αφού το είπε το φροντιστήριο δηλαδή.... είναι και σωστό! Έλεος!
Μα το οξύ με την αμμωνία αντιδρούν και δίνουν αλάτι κάτι σαν -COONH4. Έπειτα μπορούμε να πούμε ότι αυτό το αλάτι διίστανται πλήρως ή μερικώς και στο τελικό διάλυμα έχουμε ιόντα.

Εάν μαθαίνατε να γράφατε τις αντιδράσεις στην ιοντική τους μορφή και όχι στη μοριακή, δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα κατανόησης.

Κατά κάποιο τρόπο και τα 2 που ανέφερες είναι σωστά. Διαφέρει βέβαια η οπτική που κοιτά κανείς την αντίδραση.

Στο διάλυμα πάντως έχεις ιόντα!!!!!! Σε ποια αναλογία τα έχεις εξαρτάται από το pH, και είναι κάτι που στην προκειμένη περίπτωση δεν χρειάζεται να το λάβουμε υπόψη μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
βασικα δεν παιρνουμε οξυ!!!
κλασικο εκφραστικο λαθος! αυτο που προκυπτει ειναι μια συνθετη ενωση που εχει ΚΑΙ υδροξυλιο μεσα , ας μην επεκταθω σε ονοματολογιες, τωρα για αυτο που ρωτας:
η υδρολυση της κυανυδρινης ειναι μια αντιδραση που απαιτει την υπαρξη ηπια βασικου ή οξινου περιβαλλοντος. Συνεπως χρειαζομαστε και H+ ή OH- για να την πετυχουμε.
Ως κυριο προιον θα παρουμε NH3 (αμμωνια)
για να παρουμε NΗ4+ πρεπει να υπαρχει ισχυρα οξινο περιβαλλον.(Η+)
δεν ειναι λαθος αυτο που ειδες, ειναι δευτερευων προιον

In Flames
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

razorbladeDream

Πολύ δραστήριο μέλος

Η razorbladeDream αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,023 μηνύματα.
γεια σας! εχω την εξης απορια
με την υδροληση κυανιδριδρων εκτος απο οξυ παιρνουμε αμμωνια η' αμμωνιο??????
στο σχολικο βιβλιο εχει nh3 ενω σε ενα θεμα παναελλαδικων υπαρχει ως προιον νη4+.
επιπελον στο βοηθημα του σαββαλα εχει νη4+
τι απο τα δυο ειναι σωστο?
Παιρνουμε ΝΗ3 Αποκλειεται να υπαρχει αυτο που λες σε θεματα Πανελλαδικων,προφανως θα το χεις μπερδεψει με κατι αλλο ή απλα να ειναι διαγραμμα αντιδρασεων και να θελει κατι αλλο,και λογικα να το παρεις δεν γινεται να ειναι αμμωνιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sakoulias

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Σακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Το ότι ειναι από φροντιστήριο το είπα για να προσδώσω κάποια αξιοπιστία στην απάντηση μου για να μην νομίζει o serenity33 ας πούμε ότι εφόσον είμαι μαθητής μπορεί να έχω άδικο...τώρα απο κει και πέρα δεν το είχα σκεφτεί τι γίνεται έπειτα απο την αντίδραση αλλά προφανώς εφόσον το λέτε ετσι θα είναι....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
λιγο περιεργο να βαλανε σε πανελλαδικες NH4+ μετα απο υδρολυση κυανυδρινης, βασικα θα μπορουσες να μας βαλεις ακριβως τις ασκησεις που το πετυχες ?
ή εστω τις σελιδες του Σαββαλα που το βρηκες?(και ποιος δεν εχει Σαλτερη :P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
η υδρολυση της κυανυδρινης ειναι μια αντιδραση που απαιτει την υπαρξη ηπια βασικου ή οξινου περιβαλλοντος. Συνεπως χρειαζομαστε και H+ ή OH- για να την πετυχουμε.
Μα σε κάθε διάλυμα έχουμε και Η+ και ΟΗ-!:D

Σκεφτείτε λίγο.... αυτό που αναφέρεις ότι χρειάζεται είτε όξινο, είτε βασικό περιβάλλον είναι σωστό! Αλλά γιατί???

Η ύπαρξη παραπάνω Η+ βοηθά στην παραγωγή του οξέος μιας και η αντίδραση ιοντισμού - του έτσι κι αλλιώς παραγόμενου οξέος - είναι μετατοπισμένη προς τα αριστερά, ενώ αντίθετα η ύπαρξη παραπάνω ΟΗ- βοηθά στην παραγωγή της ΝΗ3 για τον ίδιο λόγο.

Πολύ χαίρομαι που έχει ανάψει η κουβέντα....:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serenity33

Νεοφερμένος

Η serenity33 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Σε θέμα πανελλαδικών του 2001 το εχει ΝΗ4+ ( το βρήκα στη σελίδα 406 της ΄φετινής έκδοσης Σαββάλα-Σαλτερής)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

george_k214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 338 μηνύματα.
Παιδιά ο Σαλτερής παντού βάζει ΝΗ4+...και δε νομίζω να υπάρχει κανείς που να αμφισβητεί αυτό το βοήθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bobiras11

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Μεγίστη (Καστελόριζο). Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Ρε σεις πρώτον πρέπει οπωσδήποτε να βάλουμε πάνω στο βέλος της υδρόλυσης είτε ή
Πέρα από τον Σαλτερή, υπάρχει στο σχολικό (σελ. 220), και αφού υπάρχει στο σχολικό, πολύ απλά το βουλώνουμε!

Όσο για το αν προκύπτει ή , το σχολικό έχει το εξής κενό. Όπως φαίνεται και στη σελίδα 220 στην ανίδραση αλκυλαλογονιδίου με , έχει βάλει στα προϊόντα + (!!) Κάτι όμως, που στο μπλε πλαίσιο δεξιά εξηγεί! [Στην πραγματικότητα η αμίνη αντιδρά με το HCl και μας δίνει άλας... Από το άλας αυτό με προσθήκη βάσης παράγεται αμίνη] Αυτό φυσικά, αν και με ψιλά γράμματα, θα θεωρείται στο τέλος γνωστό.

Το ίδιο έχουν κάνει με την υδρόλυση του νιτριλίου. Έχουν πολύ απλά δώσει τα προϊόντα που προκύπτουν απ την αντίδραση αυτή καθ'αυτή και όχι από την αλληλεπίδραση τους. Το σωστό είναι κατά τη γνώμη μου το αλλά αφού εξεταζόμαστε στο σχολικό και όχι στον Σαλτερή, απλά γράφουμε ότι λέει το σχολικό και έχουμε βάση για να κρατηθούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

parantop

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο parantop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 201 μηνύματα.
Ρε σεις πρώτον πρέπει οπωσδήποτε να βάλουμε πάνω στο βέλος της υδρόλυσης είτε ή
Πέρα από τον Σαλτερή, υπάρχει στο σχολικό (σελ. 220), και αφού υπάρχει στο σχολικό, πολύ απλά το βουλώνουμε!

Όσο για το αν προκύπτει ή , το σχολικό έχει το εξής κενό. Όπως φαίνεται και στη σελίδα 220 στην ανίδραση αλκυλαλογονιδίου με , έχει βάλει στα προϊόντα + (!!) Κάτι όμως, που στο μπλε πλαίσιο δεξιά εξηγεί! [Στην πραγματικότητα η αμίνη αντιδρά με το HCl και μας δίνει άλας... Από το άλας αυτό με προσθήκη βάσης παράγεται αμίνη] Αυτό φυσικά, αν και με ψιλά γράμματα, θα θεωρείται στο τέλος γνωστό.

Το ίδιο έχουν κάνει με την υδρόλυση του νιτριλίου. Έχουν πολύ απλά δώσει τα προϊόντα που προκύπτουν απ την αντίδραση αυτή καθ'αυτή και όχι από την αλληλεπίδραση τους. Το σωστό είναι κατά τη γνώμη μου το αλλά αφού εξεταζόμαστε στο σχολικό και όχι στον Σαλτερή, απλά γράφουμε ότι λέει το σχολικό και έχουμε βάση για να κρατηθούμε.
+1

Σε μια εξέταση ακόμα και στις πανελλήνιες πρέπει να εξετάζεις εκτός από τη δουλειά κάποιου και την κρίση του. Ακόμα και να μην αναφερόταν στο σχολικό είναι αδιανόητο να μην το ξέρει ο μαθητής αυτό! Παράγεται από την αντίδραση οξύ και βάση, δε θα αντιδράσουν δηλαδή...? Υπάρχει μαθητής θετική που να μην ξέρει οξύ + βάση -> άλας + Η2Ο???
Στο διάλυμα επίσης πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν ιόντα!!!!! Τόσο η θεωρία του Arrhenius όσο και των Bronsted & Lowry μιλάνε για ιόντα!!! Ο ένας σε υδατική φάση και οι άλλοι το γενίκευσαν.
Επίσης το pH θα καθορίζει τι ιόντα ή καλύτερα την αναλογία τους στο τελικό διάλυμα. Αυτό συμβαίνει διότι έχουμε να κάνουμε με ένα δυναμικό σύστημα μιας και έχουμε αρκετές χημικές ισορροπίες, οι οποίες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

trilo

Νεοφερμένος

Ο trilo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Στο θέμα 3 πού πέφτει στις πανελλήνιες οργανική πρέπει να αιτιολογούμε τις απαντήσεις μας στο α έρωτημα που μας ζητάει να βρούμε τις ενώσεις Α εώς ... του ''δέντρου'' ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top