Βοήθεια/Απορίες στη Φυσική

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.


ΣFx=F1-F2*cos(180-150)=F1-F2*riza{2}/3
ΣFy=F2*Sin(180-150)=F2/2

Πυθαγόρειο: ΣF^2=F1^2(από εκφώνηση)=ΣFx^2+ΣFy^2 => ...μερικές πράξεις... => F1/F2=riza{3}/3

Ελπίζω το πρόχειρο σχηματάκι να είναι βοηθητικό και να μην περιπλέξει τα πράγματα...

Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις έτοιμο το νόμο των συνημιτόνων: https://el.wikipedia.org/wiki/Τριγωνομετρία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Δεν μπορώ με τιποτα μα με τιποτα να λύσω την παρακατω ασκηση

Δυο δυνάμεις F1 και F2 ενεργούν στο ιδιο σημείο και σχηματίζουν γωνία φ=150 μεταφύ τους.Το μετρο της συνισταμένης των δυο δυναμεων ειναι ισο με το μέτρο της F1..Να βρεθει ο λογος F2/F1 αν ειναι συν150= - ριζα τρια/ 2
συγγνώμη δεν έρω πως βάζουμε ριζες...
Μπορει καποιος να μου πει πως λύνετε???????:thanks:
Αν δώσεις ένα ψάρι σε έναν άνθρωπο θα φάει μια φορά, αν τον μάθεις να ψαρεύει, θα τρώει σε όλη του τη ζωή. (Κινέζικη παροιμία)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ.pdf
    49.9 KB · Εμφανίσεις: 418

MetalChest

Δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 480 μηνύματα.
Για να τους κατανοήσεις πρέπει να ξέρεις τι εκφράζουν
Όταν γράφεις m=pXv πρεπει να ξέρεις τι σημαίνει και όχι να τους αποστηθιζεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Αν δώσεις ένα ψάρι σε έναν άνθρωπο θα φάει μια φορά, αν τον μάθεις να ψαρεύει, θα τρώει σε όλη του τη ζωή. (Κινέζικη παροιμία)

Η μεθοδολογία σε μαθαίνει να "ψαρεύεις" μόνο σου, σε βοηθά όμως να γίνεις σκεπτόμενος άνθρωπος-να εισχωρήσεις βαθύτερα στον τρόπο σκέψης της Φυσικής, των Μαθηματικών και των Θετικών Επιστημών γενικότερα;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petit_94

Νεοφερμένος

Ο petit_94 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
μπορει καποιοσ να μου τουσ γραψει και διπλα τι ειναι??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Σαυτό που ρωτάς , η αποψή μου είναι να προσπαθήσεις και να το συνεχίσεις πιο πέρα. Εχεις υπόψη σου την έκφραση "ο μαθητής έγινε καλύτερος από τον δάσκαλο". Για φαντάσου τον μαθητή βαλτομένο. Καληώρα ο φίλος (Δεν μπορώ με τιποτα μα με τιποτα να λύσω την παρακατω ασκηση) που ζητούσε βοήθεια. Δεν ξέρω αν διάβασες τα "Πυθαγόρεια εγκλήματα" του Τευκρου Μιχαηλίδη, αλλά εκεί, μας πληροφορεί για τις συναθροίσεις των "σοφών" και την ανταλλαγή σκέψεων. Γιατί το κάνουν; Γιατί δεν κλείνεται ο καθένας στο καβούκι του; θα μου πεις πως δεν υπάρχουν και τέτοιοι! Ασφαλώς και υπάρχουν. Αλλά ποιος προωθεί την επιστήμη του; Ο πρώτος που ακούει και τους άλλους και συνεχίζει ή ο δεύτερος που θεωρεί τον εαυτό του αυθεντία και ότι μόνο αυτός ξέρει; Αν διάβασες το βιβλίο (αν όχι, σου το συνιστώ) θα κατάλαβες ότι δεν είμαι με τον Πυθαγόρα, αλλά με τους Ιωνες.
Υ.Γ. Αποψή μου: Δάσκαλος που δεν έβγαλε μαθητές (όχι όλους) καλύτερους από αυτόν, δεν ήταν καλός δάσκαλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tulip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η philippa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
εμένα πολλές απ'τις ασκήσεις σας μου θυμίζουν αυτές του βιβλίου, άν δεν είναι οι ίδιες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

abc(boy)

Νεοφερμένος

Ο abc(boy) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
προσπαθησε να τους γραψεις πολλες φορες σε ενα χαρτι πιστευω οτι θα σε βοηθησει πολυ αυτο...;)
+φωνω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

..anna maraki..

Νεοφερμένος

Η anna-maria αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Τρίκαλα (Τρίκαλα). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Σε μια ωρα εχω μαθημα στο φροντηστηριο και δεν μπορω με τιποτα να λυσω την παρακατω ασκηση
Σωμα βαρους 800Ν κρεμεται απο τη μέση σχοινιου με μηκος L=20m. Οι άκρες του σχοινιού ειναι δεμενες σε δυο γάντζους που βρίσκονται πάνω στην ιδια οριζόντια επιφάνεια και απεχουν αποσταση d=12m. Να βρείτε την τάση σε καθε τμήμα του σχοινιού
ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ..............:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Λοιπόν....

Στο ιδιαίτερο που κάνω ο καθηγητής μου μου είπε πως το διάστημα συμβολιζεται με S

Στο σχολείο ο καθηγητής μας μας είπε όπου βλέπουμε στο βιβλίο S να το αντικαθιστούμε με Χ άσχετα αν Χ είναι η μετατόπιση...

Ποιος από τους 2 έχει δίκιο? Αν και εγώ πάντα το S χρησιμοποιώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Κανένας. Δεν έχει σημασία πώς χρησιμοποιείς κάτι. Όπως σε βολεύει εσένα καλύτερα. Αρκεί να ορίσεις πρώτα ποιο είναι τι, όμως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

exc

Διάσημο μέλος

Ο exc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,812 μηνύματα.
Έχει επικρατήσει να συμβολίζεται η μετατόπιση με x και το διάστημα με S (χωρίς όμως να έχει κάποια σημασία).
Καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ μετατόπισης και διαστήματος που διανύθηκε, έτσι;
Αν π.χ. κινείσαι πάνω σε κύκλο ακτίνας ρ και πας από το σημείο Α στο αντιδιαμετρικό του, τότε η μετατόπιση είναι x=2ρ, ενώ το διάστημα S=πρ
ή αν ξαναγυρίσεις στο Α είναι x=o, ενώ S=2πρ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgakisss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κορυδαλλός (Αττική). Έχει γράψει 142 μηνύματα.
Για την ακρίβεια πάω Α λυκείου και την απορία την ήθελα για τις κινήσεις.

Απ'ότι μου είπες με τον κύκλο δεν κατάλαβα τίποτα αλλά οκ :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blacksheep

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο ΓιαννηςΤουφεξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,436 μηνύματα.
Βασικα στην α λυκειου τα δυο μεγεθη ταυτιζονται.
Κανονικα,η μετατοπιση ειναι το διανυσμα που συνδεει την αρχικη με την τελικη θεση
Διαστημα ειναι ολη η διαδρομη.Απλα,στις ευθυγραμμες κινησεις που κανετε αυτα ταυτιζονται.Καπου το αναφερει και το σχολικο νομιζω.:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kasioph

Νεοφερμένος

Η Kasioph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Έχει επικρατήσει να συμβολίζεται η μετατόπιση με x και το διάστημα με S (χωρίς όμως να έχει κάποια σημασία).
Καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ μετατόπισης και διαστήματος που διανύθηκε, έτσι;
Αν π.χ. κινείσαι πάνω σε κύκλο ακτίνας ρ και πας από το σημείο Α στο αντιδιαμετρικό του, τότε η μετατόπιση είναι x=2ρ, ενώ το διάστημα S=πρ
ή αν ξαναγυρίσεις στο Α είναι x=o, ενώ S=2πρ.

Αντιστοιχα εχεις ενα σωμα που ξεκινα να κινειται απο την αρχη των αξονων(0,0) για d= 4m και αφου φτασει στο σημειο Α(4,0) ξαναγυριζει στην αρχη των αξονων.Η μετατοπιση του(χ) θα ειναι 0 αλλα το διαστημα(S) που διενυσε θα ειναι 8 m
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vaggelis1984

Νεοφερμένος

Ο vaggelis1984 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 106 μηνύματα.
Λοιπόν....
Στο ιδιαίτερο που κάνω ο καθηγητής μου μου είπε πως το διάστημα συμβολιζεται με S
Στο σχολείο ο καθηγητής μας μας είπε όπου βλέπουμε στο βιβλίο S να το αντικαθιστούμε με Χ άσχετα αν Χ είναι η μετατόπιση...
Ποιος από τους 2 έχει δίκιο? Αν και εγώ πάντα το S χρησιμοποιώ

Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος σε αυτό που ρωτάς αλλά έχει να κάνει με το πώς ορίζεις τα διάφορα μεγέθη(όπως έγραψε και ο @who)
Καλό είναι να χρησιμοποιείς τους συμβολισμούς του σχολικού βιβλίου για να μην υπάρχουν παρανοήσεις:

s= διάστημα-απόσταση
x=θέση
Δx= μετατόπιση

Αρκετές φορές χρησιμοποιούν τα "s" , "x" και "Δx" με την ίδια έννοια γιατί συμπίπτουν σε μέτρο (π.χ κινητό που τρέχει σε ευθεία γραμμή προς μια κατεύθυνση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Σε μια ωρα εχω μαθημα στο φροντηστηριο και δεν μπορω με τιποτα να λυσω την παρακατω ασκηση
Σωμα βαρους 800Ν κρεμεται απο τη μέση σχοινιου με μηκος L=20m. Οι άκρες του σχοινιού ειναι δεμενες σε δυο γάντζους που βρίσκονται πάνω στην ιδια οριζόντια επιφάνεια και απεχουν αποσταση d=12m. Να βρείτε την τάση σε καθε τμήμα του σχοινιού
ΒΟΗΘΕΙΑΑΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ..............:(
Υπάρχει και η λύση της ανάλυσης. Τι έχετε διδαχθεί?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ΛΥΣΗ.pdf
    36 KB · Εμφανίσεις: 153

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
Έχω μια άσκηση για το φροντηστήριο και δεν μπορώ να τη λύσω. Μήπως μπορεί να βοηθησει κανείς;

Ένα σώμα αφήνετε να πέσει ελεύθερα από την ταράτσα μιας πολυκατοικίας. Ένα δευτερόλεπρο πριν φθάσει στο έδαφος, το σώμα βρίσκεται σε ύψος h=25 m.
a.Ποια ταχύτητα έχει στο ύψος αυτό;
b. Με ποια ταχύτητα προσκρούει το σώμα στο έδαφος;
c. Ποιο είναι το ύψος της πολυκατοικίας;

g= 10 m/s2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eukleidis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ευκλείδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,072 μηνύματα.
Θα φτιαξουμε τις εξισώσεις μας. Εστω Η το συνολικό ύψος και t ο συνολικός χρόνος.

  • Μεχρι να φτάσει στα 25m πάνω απο το εδαφος εχουμε οτι Δχ=1/2gt^2 και αντικαθιστώντας εχουμε οτι (Η-25)=1/2a(t-1)^2 (1)
  • Μετα απο 25m-εδαφος H=1/2gt^2 (2)
Αφαιρώ την (2) από την (1) και εχω -25=5[(t-1)^2-t^2]
-2t+1=-5<=>t=3 συνολικός χρόνος απο Η μεχρι εδαφος

Tα υπολοιπα ερωτηματα είναι απλά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OoOkoβοldOoO

Πολύ δραστήριο μέλος

Η OoOkoβοldOoO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,519 μηνύματα.
ok κατάλαβα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top