Βοήθεια/Απορίες στη Λογοτεχνία Προσανατολισμού

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 517 μηνύματα.
τα εφερε τελικα και οχι μονο πρεπει να διαβασω Καβαφη αλλα πρεπει και να τον μελετησω, αφου δεν λενε να απαλλαξουν τα σχολεια απο αυτα τα πραγματα, η καθαρευουσα ηταν ενα λαθος, διορθωθηκε, αλλα δεν παει στο ντουλαπι δυστυχως, θα μπορουσαν να βαλουν Καζαντζακη στη θεση του καβαφη που εχει ασυγκριτα περισσοτερο ενδιαφερον και εγραφε και σωστα ελληνικα αλλα που

ποια ποιηματα του καβαφη εχετε φετος; μελαγχολια και δαρειο; σιγα καλε την καθαρευουσα που χρησιμοποιει.
εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο καβαφης.
δηλαδη η καθαρευουσα στο αμαρτημα δεν σε ενοχλει και σε ενοχλει ο καβαφης; εντυπωση μου κανει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mary_lou thess

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mary_lou thess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 263 μηνύματα.
ποια ποιηματα του καβαφη εχετε φετος; μελαγχολια και δαρειο; σιγα καλε την καθαρευουσα που χρησιμοποιει.
εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο καβαφης.
δηλαδη η καθαρευουσα στο αμαρτημα δεν σε ενοχλει και σε ενοχλει ο καβαφης; εντυπωση μου κανει.

Οταν το ποιημα ειναι γραμμενο στη καθαρευουσα ,πιστευω, οτι ειναι πιο δυσκολο στην κατανοηση ακομα και αν ενα πεζο ειναι και αυτο στην καθαρευουσα. κ αυτο γιατι το ποιημα εχει πολυ πιο μικρη εκταση απο το πεζο, εχει περισσοτερους συμβολισμους που πρεπει να ερμηνευσεις για να κατανοησεις το περιεχομενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
ποια ποιηματα του καβαφη εχετε φετος; μελαγχολια και δαρειο; σιγα καλε την καθαρευουσα που χρησιμοποιει.
εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο καβαφης.
δηλαδη η καθαρευουσα στο αμαρτημα δεν σε ενοχλει και σε ενοχλει ο καβαφης; εντυπωση μου κανει.

Ναι αυτα τα δυο ειναι. δεν με εχει ενοχλησει το αμαρτημα της μητρος μου, γιατι δεν εχω φτασει ακομα εκει… τετοια λεγε μου, αν και φαινεται απο τον τιτλο

τα αντικλειδια και το σημειο αναγνωρισης εχω τελειωσει, ξεκινησα απο εκει γιατι μου φαινονται πιθανα να πεσουν

απο τα μεγαλα ποιηματα οπως ο κρητικος υπαρχει περιπτωση να πεσει ενα μερος τους ή αν μπουν θα μπουν ολοκληρα γνωριζεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 517 μηνύματα.
Ναι αυτα τα δυο ειναι. δεν με εχει ενοχλησει το αμαρτημα της μητρος μου, γιατι δεν εχω φτασει ακομα εκει… τετοια λεγε μου, αν και φαινεται απο τον τιτλο

τα αντικλειδια και το σημειο αναγνωρισεις εχω τελειωσει, ξεκινησα απο εκει γιατι μου φαινονται πιθανα να πεσουν

απο τα μεγαλα ποιηματα οπως ο κρητικος υπαρχει περιπτωση να πεσει ενα μερος τους ή αν μπουν θα μπουν ολοκληρα γνωριζεις;

απο ολα τα μεγαλα μερος πεφτει, ειτε μιλαμε για διηγημα ειτε για τον κρητικο! α οκ, θα σε ενοχλησει τοτε :P

Οταν το ποιημα ειναι γραμμενο στη καθαρευουσα ,πιστευω, οτι ειναι πιο δυσκολο στην κατανοηση ακομα και αν ενα πεζο ειναι και αυτο στην καθαρευουσα. κ αυτο γιατι το ποιημα εχει πολυ πιο μικρη εκταση απο το πεζο, εχει περισσοτερους συμβολισμους που πρεπει να ερμηνευσεις για να κατανοησεις το περιεχομενο.

δηλαδη σου φαινεται δυσνοητη η γλωσσα του καβαφη; ειλικρινα μου φαινεται δυσκολο να το πιστεψω.
τι να κανουμε στην καθαρευουσα εγραφαν τοτε, να καταργησουμε την γλωσσα αυτη μπορουμε, οχι ομως και τους λογοτεχνες που εγραψαν σε αυτην.
10 γνωστα κειμενα ειναι, δεν θα σου εμφανιστει ενα αγνωστο κειμενο σε δυσκολη καθαρευουσα, διαβαζεις το βοηθημα οχι παπαγαλιζοντας αλλα με κατανοηση και τελειωσε το θεμα. αχαρο ναι, δυσκολο οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
ο Κρητικος ειναι το χειροτερο ποιημα που εχει γραφτει ποτε.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Είναι σωστή η άποψη πως στο ποίημα αναιρείται ο συμβολισμός του γλύπτου για να λειτουργήσει τελικά ως σύμβολο το πρότυπο του γλύπτη;

Πρώτα ο συμβολισμός του γλυπτού είναι η βόρια ήπειρος που είναι υπόδουλη…. Αυτό αναιρείται

Το πρότυπο του γλύπτη ποιο είναι; Με την λέξη πρότυπο εννοεί την γυναίκα- μοντέλο; η κάτι άλλο?

Δεν είναι σαφής ερώτηση για εμένα
Το πρότυπο του γλύπτη είναι μία αιχμάλωτη γυναίκα. Παρ' όλο που το γλυπτό συμβολίζει τη βόρεια Ήπειρο, η Κική Δημουλά το λαμβάνει ως σύμβολο της κοινωνικής καταπίεσης του γυναικείου φύλου. Δηλαδή σχολιάζει αυτό που βλέπει: μια γυναίκα με δεμένα χέρια.
(Διάβασε, οπωσδήποτε, τις σημειώσεις στο κάτω μέρος του βιβλίου, καθώς και το σχόλιο στη σελ. 102)
ο Κρητικος ειναι το χειροτερο ποιημα που εχει γραφτει ποτε.-
Μου φαίνεται "κουλό" (:P) το γεγονός ότι έχεις για nickname τη λέξη "morfomenos" κάνοντας τέτοιες δηλώσεις για ένα ποίημα, το οποίο ίσως να είναι από τα ωραιότερα έργα της ελληνικής λογοτεχνίας, αν και όχι τελειωμένο. Το ίδιο ισχύει και για τα ποιήματα του Καβάφη.

Φυσικά, το υποκειμενικό στοιχείο, ειδικά στην τέχνη, είναι έντονο. Όμως, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τέτοιους απόλυτους χαρακτηρισμούς, την στιγμή που το μόνο κριτήριό σου είναι η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε κατά τη συγγραφή των έργων. Μην ξεχνάς ότι τα τα κείμενα που ανθολογούνται στο σχολικό βιβλίο είναι έργα του 19ου και του 20ου αιώνα. Είναι λογικό να μην απευθύνονται στη δική μας καθημερινότητα. Οι αντιλήψεις των ανθρώπων έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά.
Παρ' το ως συμβουλή, αλλιώς δε θα είσαι σε θέση να κατανοήσεις τα κείμενα του βιβλίου. Κάθε φορά να διαβάζεις το βιογραφικό σημείωμα του συγγραφέα, καθώς και τις σημειώσεις στο κάτω μέρος του βιβλίου, ώστε να μπορείς να τοποθετηθείς στο χρονικό πλαίσιο του κειμένου και να μπορέσεις να ερμηνεύσεις ικανοποιητικά τη κάθε σκηνή/εικόνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Μου φαίνεται "κουλό" (:P) το γεγονός ότι έχεις για nickname τη λέξη "morfomenos" κάνοντας τέτοιες δηλώσεις για ένα ποίημα, το οποίο ίσως να είναι από τα ωραιότερα έργα της ελληνικής λογοτεχνίας, αν και όχι τελειωμένο. Το ίδιο ισχύει και για τα ποιήματα του Καβάφη.

Φυσικά, το υποκειμενικό στοιχείο, ειδικά στην τέχνη, είναι έντονο. Όμως, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τέτοιους απόλυτους χαρακτηρισμούς, την στιγμή που το μόνο κριτήριό σου είναι η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε κατά τη συγγραφή των έργων. Μην ξεχνάς ότι τα τα κείμενα που ανθολογούνται στο σχολικό βιβλίο είναι έργα του 19ου και του 20ου αιώνα. Είναι λογικό να μην απευθύνονται στη δική μας καθημερινότητα. Οι αντιλήψεις των ανθρώπων έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά.
Παρ' το ως συμβουλή, αλλιώς δε θα είσαι σε θέση να κατανοήσεις τα κείμενα του βιβλίου. Κάθε φορά να διαβάζεις το βιογραφικό σημείωμα του συγγραφέα, καθώς και τις σημειώσεις στο κάτω μέρος του βιβλίου, ώστε να μπορείς να τοποθετηθείς στο χρονικό πλαίσιο του κειμένου και να μπορέσεις να ερμηνεύσεις ικανοποιητικά τη κάθε σκηνή/εικόνα.

το ψευδωνυμο μου ειναι μια προσπαθεια να αστειευτω, αν και δεν ξερω ποσο επιτυχημενη …………… υστερα μπορει ενας μορφωμενος ανθρωπος σαν εμενα να μην παλευει τον σολομο και τον καβαφη… δεν μπορει? με κουρασε εχθες ο κρητικος, και εκει καπου στην κοιλαδα ιωσαφατ ξενερωσα τελειως, επρεπε να βαλουν τον ερωτοκριτο τον κανονικο ρε συ αντι για κατι μεταξυ ερωτοκριτου και αγιας γραφης ελεος… τελος παντων πολυ θρησκος και βαρυς ειναι ο σολομος για εμενα, δεν τον σηκωνω. η γλωσσα που χρησιμοποιει ομως σωστοτερη απο του καβαφη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

dum spiro spero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Οποιος μπορει ας δωσει τα φωτα του γιατι εχω μπερδευτει :/:
Στις αφηγηματικες τεχνικες ανηκει το ειδος της αφηγησης ετσι;
στους αφηγηματικους τροπους ανηκει η αφηγηση , σωστα; το ιδιο δεν ειναι; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Οι αφηγηματικοί τρόποι(αφήγηση, διάλογος, σχόλιο κτλ.) είναι υποσύνολο των αφηγηματικών τεχνικών(εστίαση,αφηγητής κτλ).
Ουσιαστικά, αν σου ζητάει τον αφηγηματικό τρόπο θα πρέπει να παραθέσεις το ανάλογο σημείο, που υπάρχει σχόλιο, αφήγηση ή διάλογος (ή κ.ά)
Αν σου ζητάει αφηγηματικές τεχνικές θα γράψεις το είδος της αφήγησης, αλλά και την εστίαση και το είδος του αφηγητή.( και τον χώρο και χρόνο, σύντομα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dum spiro spero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Οι αφηγηματικοί τρόποι(αφήγηση, διάλογος, σχόλιο κτλ.) είναι υποσύνολο των αφηγηματικών τεχνικών(εστίαση,αφηγητής κτλ).
Ουσιαστικά, αν σου ζητάει τον αφηγηματικό τρόπο θα πρέπει να παραθέσεις το ανάλογο σημείο, που υπάρχει σχόλιο, αφήγηση ή διάλογος (ή κ.ά)
Αν σου ζητάει αφηγηματικές τεχνικές θα γράψεις το είδος της αφήγησης, αλλά και την εστίαση και το είδος του αφηγητή.( και τον χώρο και χρόνο, σύντομα)

Οκ , σ ευχαριστω :) θα κανω ασκησεις να δω πως θα τα παω . Η αληθεια ειναι πως ποτε δεν ειχα θεμα με αυτα αλλα μετα απο ενα διαγωνισμα οπου μου ζητουσε αφηγηματικες τεχνικες και εγραψα αφηγηματικους τροπους , τα φοβηθηκε το ματι μου :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
O κρητικος και το αμαρτημα της μητρος μου ειναι πραγματικα οτι χειροτερο εχω να διαβασω για τις πανελληνιες συνολικα, δεν περιμενα να τα σ@#$% στην λογοτεχνια… και το αμαρτημα ακομα το κοιταω δεν το ξεκινησα καν, διαβαζω τις αναλυσεις απο το latistor, ποση φλυαρια, δεν σεβονται καθολου τον χρονο των αναγνωστων τους… παντως, ειμαι ετοιμος να το αφησω στην ακρη το μαθημα και να μοιρασω τον χρονο στα υπολοιπα, και στις εξετασεις θα παω να γραψω οοοσο πιο φλυαρα μπορω, με οσο πιο φανταχτερες και πολλες λεξεις αντεχω, οτι μου κατεβει… οτι και καλα ειχε στο μυαλο του ο ποιητης οταν εγραφε το ποιημα… μηπως ολοι που αναλυουν αυτο δεν κανουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nefeli Graf

Περιβόητο μέλος

Η Nefeli Graf αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 5,346 μηνύματα.
Μπορείς να μου πεις το λόγο που επέλεξες να δώσεις τα μαθήματα της θεωρητικής για την εισαγωγή σου στην τριτοβάθμια, ενώ δεν υπήρχε καμία επαφή και κανένα ενδιαφέρον ως προς αυτά;
Πάψε, επίσης, να κατακρίνεις το έργο των ποιητών και των λογοτεχνών, ειδικά όταν το ένα αφορά απόσπασμα του βίου του(βλ.Βιζυηνός) και "λεπτά" θέματα της καθημερινότητας του και αντιλήψεων της εποχής του. Όπως, επίσης, και το έργο του Σολωμού, ο οποίος πέραν του ότι συνεχίζει το έργο της "γενιάς" του, είναι από τους ποιητές που αφιερώνουν τη ζωή τους ολόκληρη σε μια ποίηση δομημένη κατάλληλα για να μεταφέρει μέσα από εικόνες και περιγραφές το λυρισμό, που της αξίζει.
Επιπλέον, πέραν του ότι το latistor είναι το πιο ολοκληρωμένο σε υλικό για το μάθημα της λογοτεχνίας δεν περιττολογεί, ίσα ίσα σου τονίζει λεπτομέρειες που ενδεχομένως δεν υπάρχουν στα βοηθήματα. Και ελπίζω, όχι από κακία, αλλά για να καταλάβεις τι είναι λογοτεχνία να πέσεις σε βαθμολογητή που απεχθάνεται τις "φιοριτούρες".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
O κρητικος και το αμαρτημα της μητρος μου ειναι πραγματικα οτι χειροτερο εχω να διαβασω για τις πανελληνιες συνολικα, δεν περιμενα να τα σ@#$% στην λογοτεχνια… και το αμαρτημα ακομα το κοιταω δεν το ξεκινησα καν, διαβαζω τις αναλυσεις απο το latistor, ποση φλυαρια, δεν σεβονται καθολου τον χρονο των αναγνωστων τους… παντως, ειμαι ετοιμος να το αφησω στην ακρη το μαθημα και να μοιρασω τον χρονο στα υπολοιπα, και στις εξετασεις θα παω να γραψω οοοσο πιο φλυαρα μπορω, με οσο πιο φανταχτερες και πολλες λεξεις αντεχω, οτι μου κατεβει… οτι και καλα ειχε στο μυαλο του ο ποιητης οταν εγραφε το ποιημα… μηπως ολοι που αναλυουν αυτο δεν κανουν

Μάλλον την έχεις πάρει με στραβό μάτι. Γιατί δε δοκιμάζεις μια διαφορετική προσέγγιση; Δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Για ό,τι θες εδώ είμαστε. :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Μάλλον την έχεις πάρει με στραβό μάτι. Γιατί δε δοκιμάζεις μια διαφορετική προσέγγιση; Δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Για ό,τι θες εδώ είμαστε. :thumbup:
αν εχεις να προτεινεις καποια διαφορετικη προσεγγιση ειμαι ολος αυτια:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Go_for_it!

Δραστήριο μέλος

Ο Go_for_it! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 639 μηνύματα.
Δεν υπάρχει νόημα να σου προτείνει κάποιος άλλος τι να κάνεις. Εσύ θα βρεις τι σου ταιριάζει. Μια παρατήρηση για τη λογοτεχνία κατεύθυνσης. Τυχαίνει να είναι από τα μαθήματα με ελάχιστη, αν όχι χωρίς, παπαγαλία. Αυτό σού επιτρέπει να μπορείς να την προσεγγίζεις πιο "ελεύθερα". Μπορείς, παραδείγματος χάριν, κάθε βράδυ να αφιερώνεις ένα μισάωρο, να διαβάζεις ένα απόσπασμα, να το κατανοείς και να πηγαίνεις στις ερωτήσεις του βιβλίου. Δίπλα σου μπορείς να έχεις ένα βοήθημα ή και το latistor (εξαιρετική δουλειά). Πρώτα θα προσπαθείς να απαντήσεις μόνος σου. Σε χαρτί, στο μυαλό σου, ό,τι σε βολεύει. Έπειτα θα συγκρίνεις την απάντησή σου με την αντίστοιχη στο βοήθημα ή το latistor (ή ό,τι άλλο έγκυρο βρεις διαδικτυακά). Αν ο πυρήνας της διαφέρει κατά πολύ, αναρωτήσου τι πήγε λάθος, κοίταξε πάλι τη θεωρία και το κείμενο και απάντησε πάλι. Αν εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις γιατί δεν την πέτυχες, ρώτα τον καθηγητή σου στο σχολείο ή και εμάς εδώ. Να έχεις υπόψη ότι οι απαντήσεις πρέπει να είναι γενικώς σαφείς από την πρώτη ανάγνωση, δομημένες και να καλύπτουν πλήρως όλα, αν γίνεται, τα ζητούμενα. Καλό είναι να βάζεις και παραπομπές και να εξηγείς με κάθε ευκαιρία τη σκέψη σου. Ελπίζω να βοήθησα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

somebody!

Νεοφερμένος

Η somebody! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Καλησπέρα!
Είμαι ένα παιδί που τρελαίνεται να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία. Μου αρέσει πολύ η λογοτεχνία και πολλές φορές αυτή αποτελεί το καταφύγιό μου σε δύσκολες στιγμές, είναι μια απόδραση από την καθημερινότητα και μια δημιουργική κατ' εμέ ενασχόληση. Όμως διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο με τον οποίο εξετάζεται. Μπορεί πραγματικά να μη χρειάζεται παπαγαλία και στείρα αποστήθιση όμως θεωρώ απαράδεκτο το να δίνεται στα παιδιά μια ανάλυση την οποία θα πρέπει να μάθουν και να γράψουν. Συμφωνώ πλήρως με το ότι οι βαθμολογητές περιμένουν να γράψεις κείμενο με φοβερό λεξιλόγιο και περιττολογίες, για πράγματα που ενδεχομένως δεν έχουν ουσία. Είναι χαρακτηριστικό πως μια φορά η καθηγήτριά μου μου είχε πει: "δε θα πάρεις μεγάλο βαθμό γιατί έχεις γράψει μόνο 6 σελίδες. Να ξέρεις πως σε αυτό το μάθημα οι σάλτσες επαινούνται!" Λοιπόν αυτό εγώ το βρίσκω χειρότερο από το να μαθαίνουμε αυτολεξεί γεγονότα. Δε μας αφήνουν να σκεφτούμε και να κρίνουμε, να διατυπώσουμε τις απόψεις μας και να εκφραστούμε ελεύθερα. όμως δυστυχώς αυτό είναι το σύστημα. Οφείλουμε να συμβιβαστούμε. Γι' αυτό και δεν πρέπει να το παραμελούμε ως μάθημα. Άλλωστε σήμερα το σύστημα είναι χρησιμοθηρικό, όχι ουσιώδες. Θα μου επιτρέψεις, όμως, να διαφωνήσω με ένα πράγμα: την κριτική σου απέναντι στους καλλιτέχνες. Άνθρωποι που εκφράστηκαν, έγραψαν και δημιούργησαν δε μπορούν να γίνουν αντικείμενο τόσο σκληρής κριτικής. Μπορεί να μη σου αρέσει το έργο τους, δεκτό. Μπορείς να πεις πως θεωρώ τον Κρητικό ένα κείμενο ανούσιο, χωρίς κανένα ενδιαφέρον, κι αυτό δεκτό. Όμως δε μπορείς να πεις: Τί είχαν στο μυαλό τους.
Τί να κάνουμε παιδιά, υπομονή! Ένας μήνας έμεινε!!
Είπα πριν πως μου αρέσει η λογοτεχνία. Ναι, μου αρέσει ως τέχνη, όχι ως μάθημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!
Καλή ανάσταση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ακάλυπτος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ακάλυπτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Πόση ώρα, να μου πάρει η Λογοτεχνία μέχρι την Τετάρτη;
Μιας και θα γράψω την τρίτη βιολογία, μέχρι τώρα μόνο Βιολογία έχω ανοίξει. Σκέφτομαι να βγάλω αύριο Ιωάννου/Καβάφη, την Δεύτερη Παπαδιαμάντη/Σολωμό και την Τρίτη τα μικρά+γενική επανάληψη.
Προσωπικά, ξέρω πολύ καλά την Λογοτεχνία, εισαγωγές,τεχνικές κλπ. λέτε να προλάβω ή δεν θα αντέξω απ'τον όγκο του διαβάσματος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

somebody!

Νεοφερμένος

Η somebody! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Όχι θα αντέξεις. Θα σου πρότεινα όμως να ξεκινήσεις από τα κείμενα που δεν ξέρεις καλά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

morfomenos

Νεοφερμένος

Ο morfomenos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Μπορεί να μη σου αρέσει το έργο τους, δεκτό. Μπορείς να πεις πως θεωρώ τον Κρητικό ένα κείμενο ανούσιο, χωρίς κανένα ενδιαφέρον, κι αυτό δεκτό. Όμως δε μπορείς να πεις: Τί είχαν στο μυαλό τους.
Τί να κάνουμε παιδιά, υπομονή! Ένας μήνας έμεινε!!
Είπα πριν πως μου αρέσει η λογοτεχνία. Ναι, μου αρέσει ως τέχνη, όχι ως μάθημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!
Καλή ανάσταση!

Αφου οταν αναλυεις ενα κειμενο αυτο ακριβως προσπαθεις να κανεις… να πεις με περισσοτερα λογια τι ηθελε να πει ο ποιητης… εχω την γνωμη οτι ελαχιστα απο αυτα που αναφερονται στις αναλυσεις ειχαν σκεφτει πραγματικα οι ποιητες γενικα… οι ποιητες πιστευω πιο πολυ κοιτανε το μετρο, την ομοιοκαταληξια και τις ωραιες λεξεις παρα κρυβουν ολα αυτα τα νοηματα που υποτιθεται αποκωδικοποιουν αυτοι που τα αναλυουν αργοτερα…

Οπως και να εχει, δεν παω για αριστα στην λογοτεχνια, απλα θελω να εχω μια ιδεα για αυτα που δεν ειναι ευκολα εννοουμενα για καθε κειμενο, επιγραμματικα… ξερει κανεις αν υπαρχει τιποτα τετοιο στο ιντερνετ περα απο το λατιστορ?
τωρα κοιταξα το προγραμμα και οι εξετασεις αρχιζουν στις 18 5ου …. και ειχα την εντυπωση οτι αρχιζαν στης 28… σε καποιο προγραμμα που ειχα δει… 10 μερες εκτος προγραμματος ειμαι τωρα…

https://drive.google.com/file/d/0b4mxkriznicevvrtvhjycxvrbfu/view

Ξερει κανεις τι ωρα το αργοτερο πρεπει αν εισαι στο σχολειο τις μερες των εξετασεων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top