buffon85
Δραστήριο μέλος
τα εφερε τελικα και οχι μονο πρεπει να διαβασω Καβαφη αλλα πρεπει και να τον μελετησω, αφου δεν λενε να απαλλαξουν τα σχολεια απο αυτα τα πραγματα, η καθαρευουσα ηταν ενα λαθος, διορθωθηκε, αλλα δεν παει στο ντουλαπι δυστυχως, θα μπορουσαν να βαλουν Καζαντζακη στη θεση του καβαφη που εχει ασυγκριτα περισσοτερο ενδιαφερον και εγραφε και σωστα ελληνικα αλλα που
ποια ποιηματα του καβαφη εχετε φετος; μελαγχολια και δαρειο; σιγα καλε την καθαρευουσα που χρησιμοποιει.
εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο καβαφης.
δηλαδη η καθαρευουσα στο αμαρτημα δεν σε ενοχλει και σε ενοχλει ο καβαφης; εντυπωση μου κανει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mary_lou thess
Εκκολαπτόμενο μέλος
ποια ποιηματα του καβαφη εχετε φετος; μελαγχολια και δαρειο; σιγα καλε την καθαρευουσα που χρησιμοποιει.
εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο καβαφης.
δηλαδη η καθαρευουσα στο αμαρτημα δεν σε ενοχλει και σε ενοχλει ο καβαφης; εντυπωση μου κανει.
Οταν το ποιημα ειναι γραμμενο στη καθαρευουσα ,πιστευω, οτι ειναι πιο δυσκολο στην κατανοηση ακομα και αν ενα πεζο ειναι και αυτο στην καθαρευουσα. κ αυτο γιατι το ποιημα εχει πολυ πιο μικρη εκταση απο το πεζο, εχει περισσοτερους συμβολισμους που πρεπει να ερμηνευσεις για να κατανοησεις το περιεχομενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ποια ποιηματα του καβαφη εχετε φετος; μελαγχολια και δαρειο; σιγα καλε την καθαρευουσα που χρησιμοποιει.
εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο καβαφης.
δηλαδη η καθαρευουσα στο αμαρτημα δεν σε ενοχλει και σε ενοχλει ο καβαφης; εντυπωση μου κανει.
Ναι αυτα τα δυο ειναι. δεν με εχει ενοχλησει το αμαρτημα της μητρος μου, γιατι δεν εχω φτασει ακομα εκει… τετοια λεγε μου, αν και φαινεται απο τον τιτλο
τα αντικλειδια και το σημειο αναγνωρισης εχω τελειωσει, ξεκινησα απο εκει γιατι μου φαινονται πιθανα να πεσουν
απο τα μεγαλα ποιηματα οπως ο κρητικος υπαρχει περιπτωση να πεσει ενα μερος τους ή αν μπουν θα μπουν ολοκληρα γνωριζεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
buffon85
Δραστήριο μέλος
Ναι αυτα τα δυο ειναι. δεν με εχει ενοχλησει το αμαρτημα της μητρος μου, γιατι δεν εχω φτασει ακομα εκει… τετοια λεγε μου, αν και φαινεται απο τον τιτλο
τα αντικλειδια και το σημειο αναγνωρισεις εχω τελειωσει, ξεκινησα απο εκει γιατι μου φαινονται πιθανα να πεσουν
απο τα μεγαλα ποιηματα οπως ο κρητικος υπαρχει περιπτωση να πεσει ενα μερος τους ή αν μπουν θα μπουν ολοκληρα γνωριζεις;
απο ολα τα μεγαλα μερος πεφτει, ειτε μιλαμε για διηγημα ειτε για τον κρητικο! α οκ, θα σε ενοχλησει τοτε
Οταν το ποιημα ειναι γραμμενο στη καθαρευουσα ,πιστευω, οτι ειναι πιο δυσκολο στην κατανοηση ακομα και αν ενα πεζο ειναι και αυτο στην καθαρευουσα. κ αυτο γιατι το ποιημα εχει πολυ πιο μικρη εκταση απο το πεζο, εχει περισσοτερους συμβολισμους που πρεπει να ερμηνευσεις για να κατανοησεις το περιεχομενο.
δηλαδη σου φαινεται δυσνοητη η γλωσσα του καβαφη; ειλικρινα μου φαινεται δυσκολο να το πιστεψω.
τι να κανουμε στην καθαρευουσα εγραφαν τοτε, να καταργησουμε την γλωσσα αυτη μπορουμε, οχι ομως και τους λογοτεχνες που εγραψαν σε αυτην.
10 γνωστα κειμενα ειναι, δεν θα σου εμφανιστει ενα αγνωστο κειμενο σε δυσκολη καθαρευουσα, διαβαζεις το βοηθημα οχι παπαγαλιζοντας αλλα με κατανοηση και τελειωσε το θεμα. αχαρο ναι, δυσκολο οχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 712911
Επισκέπτης
ο Κρητικος ειναι το χειροτερο ποιημα που εχει γραφτει ποτε.-
Ο,τι πεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Το πρότυπο του γλύπτη είναι μία αιχμάλωτη γυναίκα. Παρ' όλο που το γλυπτό συμβολίζει τη βόρεια Ήπειρο, η Κική Δημουλά το λαμβάνει ως σύμβολο της κοινωνικής καταπίεσης του γυναικείου φύλου. Δηλαδή σχολιάζει αυτό που βλέπει: μια γυναίκα με δεμένα χέρια.Είναι σωστή η άποψη πως στο ποίημα αναιρείται ο συμβολισμός του γλύπτου για να λειτουργήσει τελικά ως σύμβολο το πρότυπο του γλύπτη;
Πρώτα ο συμβολισμός του γλυπτού είναι η βόρια ήπειρος που είναι υπόδουλη…. Αυτό αναιρείται
Το πρότυπο του γλύπτη ποιο είναι; Με την λέξη πρότυπο εννοεί την γυναίκα- μοντέλο; η κάτι άλλο?
Δεν είναι σαφής ερώτηση για εμένα
(Διάβασε, οπωσδήποτε, τις σημειώσεις στο κάτω μέρος του βιβλίου, καθώς και το σχόλιο στη σελ. 102)
Μου φαίνεται "κουλό" () το γεγονός ότι έχεις για nickname τη λέξη "morfomenos" κάνοντας τέτοιες δηλώσεις για ένα ποίημα, το οποίο ίσως να είναι από τα ωραιότερα έργα της ελληνικής λογοτεχνίας, αν και όχι τελειωμένο. Το ίδιο ισχύει και για τα ποιήματα του Καβάφη.ο Κρητικος ειναι το χειροτερο ποιημα που εχει γραφτει ποτε.-
Φυσικά, το υποκειμενικό στοιχείο, ειδικά στην τέχνη, είναι έντονο. Όμως, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τέτοιους απόλυτους χαρακτηρισμούς, την στιγμή που το μόνο κριτήριό σου είναι η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε κατά τη συγγραφή των έργων. Μην ξεχνάς ότι τα τα κείμενα που ανθολογούνται στο σχολικό βιβλίο είναι έργα του 19ου και του 20ου αιώνα. Είναι λογικό να μην απευθύνονται στη δική μας καθημερινότητα. Οι αντιλήψεις των ανθρώπων έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά.
Παρ' το ως συμβουλή, αλλιώς δε θα είσαι σε θέση να κατανοήσεις τα κείμενα του βιβλίου. Κάθε φορά να διαβάζεις το βιογραφικό σημείωμα του συγγραφέα, καθώς και τις σημειώσεις στο κάτω μέρος του βιβλίου, ώστε να μπορείς να τοποθετηθείς στο χρονικό πλαίσιο του κειμένου και να μπορέσεις να ερμηνεύσεις ικανοποιητικά τη κάθε σκηνή/εικόνα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μου φαίνεται "κουλό" () το γεγονός ότι έχεις για nickname τη λέξη "morfomenos" κάνοντας τέτοιες δηλώσεις για ένα ποίημα, το οποίο ίσως να είναι από τα ωραιότερα έργα της ελληνικής λογοτεχνίας, αν και όχι τελειωμένο. Το ίδιο ισχύει και για τα ποιήματα του Καβάφη.
Φυσικά, το υποκειμενικό στοιχείο, ειδικά στην τέχνη, είναι έντονο. Όμως, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς τέτοιους απόλυτους χαρακτηρισμούς, την στιγμή που το μόνο κριτήριό σου είναι η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε κατά τη συγγραφή των έργων. Μην ξεχνάς ότι τα τα κείμενα που ανθολογούνται στο σχολικό βιβλίο είναι έργα του 19ου και του 20ου αιώνα. Είναι λογικό να μην απευθύνονται στη δική μας καθημερινότητα. Οι αντιλήψεις των ανθρώπων έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά.
Παρ' το ως συμβουλή, αλλιώς δε θα είσαι σε θέση να κατανοήσεις τα κείμενα του βιβλίου. Κάθε φορά να διαβάζεις το βιογραφικό σημείωμα του συγγραφέα, καθώς και τις σημειώσεις στο κάτω μέρος του βιβλίου, ώστε να μπορείς να τοποθετηθείς στο χρονικό πλαίσιο του κειμένου και να μπορέσεις να ερμηνεύσεις ικανοποιητικά τη κάθε σκηνή/εικόνα.
το ψευδωνυμο μου ειναι μια προσπαθεια να αστειευτω, αν και δεν ξερω ποσο επιτυχημενη …………… υστερα μπορει ενας μορφωμενος ανθρωπος σαν εμενα να μην παλευει τον σολομο και τον καβαφη… δεν μπορει? με κουρασε εχθες ο κρητικος, και εκει καπου στην κοιλαδα ιωσαφατ ξενερωσα τελειως, επρεπε να βαλουν τον ερωτοκριτο τον κανονικο ρε συ αντι για κατι μεταξυ ερωτοκριτου και αγιας γραφης ελεος… τελος παντων πολυ θρησκος και βαρυς ειναι ο σολομος για εμενα, δεν τον σηκωνω. η γλωσσα που χρησιμοποιει ομως σωστοτερη απο του καβαφη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στις αφηγηματικες τεχνικες ανηκει το ειδος της αφηγησης ετσι;
στους αφηγηματικους τροπους ανηκει η αφηγηση , σωστα; το ιδιο δεν ειναι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος
Ουσιαστικά, αν σου ζητάει τον αφηγηματικό τρόπο θα πρέπει να παραθέσεις το ανάλογο σημείο, που υπάρχει σχόλιο, αφήγηση ή διάλογος (ή κ.ά)
Αν σου ζητάει αφηγηματικές τεχνικές θα γράψεις το είδος της αφήγησης, αλλά και την εστίαση και το είδος του αφηγητή.( και τον χώρο και χρόνο, σύντομα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οι αφηγηματικοί τρόποι(αφήγηση, διάλογος, σχόλιο κτλ.) είναι υποσύνολο των αφηγηματικών τεχνικών(εστίαση,αφηγητής κτλ).
Ουσιαστικά, αν σου ζητάει τον αφηγηματικό τρόπο θα πρέπει να παραθέσεις το ανάλογο σημείο, που υπάρχει σχόλιο, αφήγηση ή διάλογος (ή κ.ά)
Αν σου ζητάει αφηγηματικές τεχνικές θα γράψεις το είδος της αφήγησης, αλλά και την εστίαση και το είδος του αφηγητή.( και τον χώρο και χρόνο, σύντομα)
Οκ , σ ευχαριστω θα κανω ασκησεις να δω πως θα τα παω . Η αληθεια ειναι πως ποτε δεν ειχα θεμα με αυτα αλλα μετα απο ενα διαγωνισμα οπου μου ζητουσε αφηγηματικες τεχνικες και εγραψα αφηγηματικους τροπους , τα φοβηθηκε το ματι μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος
Πάψε, επίσης, να κατακρίνεις το έργο των ποιητών και των λογοτεχνών, ειδικά όταν το ένα αφορά απόσπασμα του βίου του(βλ.Βιζυηνός) και "λεπτά" θέματα της καθημερινότητας του και αντιλήψεων της εποχής του. Όπως, επίσης, και το έργο του Σολωμού, ο οποίος πέραν του ότι συνεχίζει το έργο της "γενιάς" του, είναι από τους ποιητές που αφιερώνουν τη ζωή τους ολόκληρη σε μια ποίηση δομημένη κατάλληλα για να μεταφέρει μέσα από εικόνες και περιγραφές το λυρισμό, που της αξίζει.
Επιπλέον, πέραν του ότι το latistor είναι το πιο ολοκληρωμένο σε υλικό για το μάθημα της λογοτεχνίας δεν περιττολογεί, ίσα ίσα σου τονίζει λεπτομέρειες που ενδεχομένως δεν υπάρχουν στα βοηθήματα. Και ελπίζω, όχι από κακία, αλλά για να καταλάβεις τι είναι λογοτεχνία να πέσεις σε βαθμολογητή που απεχθάνεται τις "φιοριτούρες".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
O κρητικος και το αμαρτημα της μητρος μου ειναι πραγματικα οτι χειροτερο εχω να διαβασω για τις πανελληνιες συνολικα, δεν περιμενα να τα σ@#$% στην λογοτεχνια… και το αμαρτημα ακομα το κοιταω δεν το ξεκινησα καν, διαβαζω τις αναλυσεις απο το latistor, ποση φλυαρια, δεν σεβονται καθολου τον χρονο των αναγνωστων τους… παντως, ειμαι ετοιμος να το αφησω στην ακρη το μαθημα και να μοιρασω τον χρονο στα υπολοιπα, και στις εξετασεις θα παω να γραψω οοοσο πιο φλυαρα μπορω, με οσο πιο φανταχτερες και πολλες λεξεις αντεχω, οτι μου κατεβει… οτι και καλα ειχε στο μυαλο του ο ποιητης οταν εγραφε το ποιημα… μηπως ολοι που αναλυουν αυτο δεν κανουν
Μάλλον την έχεις πάρει με στραβό μάτι. Γιατί δε δοκιμάζεις μια διαφορετική προσέγγιση; Δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Για ό,τι θες εδώ είμαστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αν εχεις να προτεινεις καποια διαφορετικη προσεγγιση ειμαι ολος αυτιαΜάλλον την έχεις πάρει με στραβό μάτι. Γιατί δε δοκιμάζεις μια διαφορετική προσέγγιση; Δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Για ό,τι θες εδώ είμαστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Go_for_it!
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Είμαι ένα παιδί που τρελαίνεται να διαβάζει εξωσχολικά βιβλία. Μου αρέσει πολύ η λογοτεχνία και πολλές φορές αυτή αποτελεί το καταφύγιό μου σε δύσκολες στιγμές, είναι μια απόδραση από την καθημερινότητα και μια δημιουργική κατ' εμέ ενασχόληση. Όμως διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο με τον οποίο εξετάζεται. Μπορεί πραγματικά να μη χρειάζεται παπαγαλία και στείρα αποστήθιση όμως θεωρώ απαράδεκτο το να δίνεται στα παιδιά μια ανάλυση την οποία θα πρέπει να μάθουν και να γράψουν. Συμφωνώ πλήρως με το ότι οι βαθμολογητές περιμένουν να γράψεις κείμενο με φοβερό λεξιλόγιο και περιττολογίες, για πράγματα που ενδεχομένως δεν έχουν ουσία. Είναι χαρακτηριστικό πως μια φορά η καθηγήτριά μου μου είχε πει: "δε θα πάρεις μεγάλο βαθμό γιατί έχεις γράψει μόνο 6 σελίδες. Να ξέρεις πως σε αυτό το μάθημα οι σάλτσες επαινούνται!" Λοιπόν αυτό εγώ το βρίσκω χειρότερο από το να μαθαίνουμε αυτολεξεί γεγονότα. Δε μας αφήνουν να σκεφτούμε και να κρίνουμε, να διατυπώσουμε τις απόψεις μας και να εκφραστούμε ελεύθερα. όμως δυστυχώς αυτό είναι το σύστημα. Οφείλουμε να συμβιβαστούμε. Γι' αυτό και δεν πρέπει να το παραμελούμε ως μάθημα. Άλλωστε σήμερα το σύστημα είναι χρησιμοθηρικό, όχι ουσιώδες. Θα μου επιτρέψεις, όμως, να διαφωνήσω με ένα πράγμα: την κριτική σου απέναντι στους καλλιτέχνες. Άνθρωποι που εκφράστηκαν, έγραψαν και δημιούργησαν δε μπορούν να γίνουν αντικείμενο τόσο σκληρής κριτικής. Μπορεί να μη σου αρέσει το έργο τους, δεκτό. Μπορείς να πεις πως θεωρώ τον Κρητικό ένα κείμενο ανούσιο, χωρίς κανένα ενδιαφέρον, κι αυτό δεκτό. Όμως δε μπορείς να πεις: Τί είχαν στο μυαλό τους.
Τί να κάνουμε παιδιά, υπομονή! Ένας μήνας έμεινε!!
Είπα πριν πως μου αρέσει η λογοτεχνία. Ναι, μου αρέσει ως τέχνη, όχι ως μάθημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!
Καλή ανάσταση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ακάλυπτος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μιας και θα γράψω την τρίτη βιολογία, μέχρι τώρα μόνο Βιολογία έχω ανοίξει. Σκέφτομαι να βγάλω αύριο Ιωάννου/Καβάφη, την Δεύτερη Παπαδιαμάντη/Σολωμό και την Τρίτη τα μικρά+γενική επανάληψη.
Προσωπικά, ξέρω πολύ καλά την Λογοτεχνία, εισαγωγές,τεχνικές κλπ. λέτε να προλάβω ή δεν θα αντέξω απ'τον όγκο του διαβάσματος?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπορεί να μη σου αρέσει το έργο τους, δεκτό. Μπορείς να πεις πως θεωρώ τον Κρητικό ένα κείμενο ανούσιο, χωρίς κανένα ενδιαφέρον, κι αυτό δεκτό. Όμως δε μπορείς να πεις: Τί είχαν στο μυαλό τους.
Τί να κάνουμε παιδιά, υπομονή! Ένας μήνας έμεινε!!
Είπα πριν πως μου αρέσει η λογοτεχνία. Ναι, μου αρέσει ως τέχνη, όχι ως μάθημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!
Καλή ανάσταση!
Αφου οταν αναλυεις ενα κειμενο αυτο ακριβως προσπαθεις να κανεις… να πεις με περισσοτερα λογια τι ηθελε να πει ο ποιητης… εχω την γνωμη οτι ελαχιστα απο αυτα που αναφερονται στις αναλυσεις ειχαν σκεφτει πραγματικα οι ποιητες γενικα… οι ποιητες πιστευω πιο πολυ κοιτανε το μετρο, την ομοιοκαταληξια και τις ωραιες λεξεις παρα κρυβουν ολα αυτα τα νοηματα που υποτιθεται αποκωδικοποιουν αυτοι που τα αναλυουν αργοτερα…
Οπως και να εχει, δεν παω για αριστα στην λογοτεχνια, απλα θελω να εχω μια ιδεα για αυτα που δεν ειναι ευκολα εννοουμενα για καθε κειμενο, επιγραμματικα… ξερει κανεις αν υπαρχει τιποτα τετοιο στο ιντερνετ περα απο το λατιστορ?
τωρα κοιταξα το προγραμμα και οι εξετασεις αρχιζουν στις 18 5ου …. και ειχα την εντυπωση οτι αρχιζαν στης 28… σε καποιο προγραμμα που ειχα δει… 10 μερες εκτος προγραμματος ειμαι τωρα…
https://drive.google.com/file/d/0b4mxkriznicevvrtvhjycxvrbfu/view
Ξερει κανεις τι ωρα το αργοτερο πρεπει αν εισαι στο σχολειο τις μερες των εξετασεων?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.