Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος


-------------------
;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stavri_
Τιμώμενο Μέλος


Ετερότροφο <=> σκέψου κυτταρική αναπνοή
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alireza
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hephaestus
Πολύ δραστήριο μέλος


Αυτότροφο <=> σκέψου φωτοσύνθεση και πως αυτή υλοποιείται
Ετερότροφο <=> σκέψου κυτταρική αναπνοή
δεν σε πιανω
Παιδια πως μπορει να εξηγηθει η αυξημενη συγκεντρωση του διοξειδιου του ανθρακα στ ετεροτροφο οικοσυατημα συγκριτικα με εκεινη του αυτοτροφου οικοσυστηματος;
βοηθεια;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
george1
Εκκολαπτόμενο μέλος


η καταστροφη ενος παθογονου μικροοργανισμου μπορει να γινει απο
ιντερφερονη
φαγοκυτταρωση
πυρετο
απο ολα τα προαναφερθεντα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Muxu Su
Διάσημο μέλος


παιδια να σας ρωτησω για ενα πολλαπλης
η καταστροφη ενος παθογονου μικροοργανισμου μπορει να γινει απο
ιντερφερονη
φαγοκυτταρωση
πυρετο
απο ολα τα προαναφερθεντα
Η φαγοκυτταρωση ειναι.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.



Α και καλως σας βρηκα.. λιγο καθυστερημένα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ρε παιδια συγγνωμη αλλα επειδή το παλευω το μαθημα χωρις φροντιστηριο.. υπαρχει περιπτωση να βαλουν πολυπλοκες ασκησεις με πολλαπλασιασμο βακτηριων;; Το ειχα παρει στην πλακα το θεμα των ασκήσεων και εδώ και λιγες μερες που ασχολουμαι σοβαρα βλεπω ένα σωρο ασκησεις με διαγράμματα και μαθηματικες πραξειςεχω χρονο για να τα καταφερω αλλα δεν ξερω αν αξιζει να ασχοληθω ούτως η αλλως για αυτές τις σκησεις.. αφου το βιβλιο δεν εχει. Βλεπω σε βοηθήματα ασκησεις που εχουν διαγράμματα ακομα και για ιντερφερονες!
Α και καλως σας βρηκα.. λιγο καθυστερημένα![]()
Σιγά τις ασκήσεις ρε φίλε!!Όλα βγαίνουν με βάση τη λογική!Εγώ πιστεύω ότι δεν πρόκειται να βάλουν ασκήσεις με πολλαπλασιασμό βακτηρίων γιατί είναι too easy!!Ακόμα και να βάλουν άσκηση με ανωμαλία στον πολλαπλασιασμό τους,πάλι βγαίνει εύκολα!(πχ εμας μας έβαλε μία άσκηση που τα βακτήρια διχοτομουνται σε ιδανικές συνθήκες και κάθε 1 ώρα πολλαπλασιάζονται επί 25% λόγω μιας ανωμαλίας!).Οι πράξεις είναι επιπέδου δημοτικού,άντε γυμνασίου όπου έχει δυνάμεις.(Σε εμάς βέβαια σ'ένα διαγώνισμα μας έβαλε να βρούμε τα βακτήρια μετά από 8 ώρες και ήταν πάνω από 23.000.000).Καλά,της ρίξαμε πολύ βρίσιμο.Πάντως ότι απορία έχεις πες την εδώ,θα βοηθήσεις όποιος ξέρει!Δε θέλω να σε αγχώσω αλλά αν διαβάζεις,ακόμα και χωρίς φροντιστήριο το 18 είναι στο τσεπάκι σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mariaal
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ο μαθητής δεν καλείται να κατατάξει οργανισμούς σε ίδιο γένος, οικογένεια, κλάση κλπ. Η μόνη ερώτηση που μπορεί να τεθεί είναι πόσο συγγενικοί είναι δύο οργανισμοί μεταξύ τους έχοντας πάντα το φυλογενετικό δέντρο. Πχ μπορεί να σου δώσει το φυλογενετικό δέντρο και να υπάρχει ερώτηση "Ποιοι είναι οι πιο συγγενικοί οργανισμοί μεταξύ τους και οι λιγότερο συγγενικοί" και ανάλογα με τα σημεία τομής των κλάδων τους θα απαντήσεις. Από εκεί και πέρα θεωρώ το μόνο διαφορετικό που μπορεί να σου ζητήσουν ίσως να είναι κάτι σχετικό με το είδος βάσει του ορισμού του βιβλίου. Τίποτα παραπάνω.Καλήσπέρα παιδιά! Έχω ήδη αρχίσει να κάνω καθημερινές επαναλήψεις στη Βιολογία και διαπίστωσα ότι έχω μερικές απορίες.. Δεν έχω καταλάβει με ποιον τρόπο γίνεται η κατάταξη σε γένη, οικογένειες, τάξεις, κλάσεις και φύλα σε ένα φυλογενετικό δέντρο, όπως εκείνο της σελίδας 122 του βιβλίου. Για παράδειγμα, γιατί η γάτα και ο λύγκας τοποθετούνται στο ίδιος γένος, ενώ ο γορίλας και ο γίββωνας στην ίδια οικογένεια;![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
BLS
Νεοφερμένο μέλος


και γω αυτό θα έλεγα αλλά...ο πυρετός δεν είναι διότι δρα άμεσα σε βακτήρια-έμμεσα σε ιούς αλλά όχι ουσιαστικά σε όλους τους μ.ο.??Η φαγοκυτταρωση ειναι.![]()
Η φαγοκυτταρωση ειναι.![]()
και γω αυτό θα έλεγα αλλά...ο πυρετός δεν είναι διότι δρα άμεσα σε βακτήρια-έμμεσα σε ιούς αλλά όχι ουσιαστικά σε όλους τους μ.ο.??
αα όπα όπα λέει καταστροφή οκ

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vicky_
Νεοφερμένο μέλος


https://gymkoroneia1.mdl2.com/course/view.php?id=8
αυτα με τα διαγραμματα εννοω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕλευθεριⒶκος
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnys
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dum spiro spero
Εκκολαπτόμενο μέλος



ειναι ευκολο να μου εξηγησει καποιος τον τροπο επιλυσης της ασκησης 4 σελ 81??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαλαραα
Νεοφερμένο μέλος


Ενας αγροτης διαθετει στην αποθηκη του δυο ποσοτητες καλαμποκιου Α=5000 KJ , Β=10000 KJ,για να εκτρεψει τις κοτες του και για τη δικη του διατροφη! Οι κοτες περικλειουν ενεργεια ιση με 1000 KJ.Να υπολογισεις το ποσο της διαθεσιμης ενεργειας (Εδ) που μπορει να παραλαβει ο αγροτης μεσω τησ διατροφης και το ποσο ενεργειας που θα αξιοοποιηθει απο αυτον για την αυξηση της βιομαζας του (Εβ) σε καθε περιπτωση
α. Αν καταναλωσει τις κοτες και το καλαμποκι συνολικα
β. Αν ταισει με τοσυνολικο καλαμποκι τις κοτες και υστερα τις καταναλωσει.
γ. Αν ταισει τις κοτες με το καλαμποκι Β και στη συνεχεια τις καταναλωσει,καταναλωνοντας στη συνεχεια και τν ποσοτητα Α του καλαμποκιου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
morfomenos
Νεοφερμένο μέλος


ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.