Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

variax

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ταύρος (Αττική). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Στον πρώτο έλεγχο για το αν η τρέχουσα προσφορά είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη η προηγούμενη πρέπει να είναι η τιμή εκκίνησης πραγμα που ο αλγόριθμός σου δεν ελέγχει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Κάτω στα θέματα διευκρινίζει ότι η πρώτη προσφορά θα είναι πάνω από την τιμή.Επιπλέον τον πίνακα με τα ποσοστά τον μηδενίζω για να μην έχω κανένα προβλημα,οπότε στη θέση 1 έχει το 0 αλλά δεν επηρεάζει αυτό σε τίποτα.Τέλος από την εκφώνηση δεν νομίζω να θέλουν και το ποσοστό της διαφοράς από την πρώτη προσφορά και την τιμή πώλησης.Δε καταλαβαίνω πού έχω λάθος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
Δεν διευκρινίζει ότι η πρώτη προσφορά θα είναι πάνω από την τιμή. Λέει ότι τουλάχιστον μία προσφορά θα είναι πάνω απ΄την τιμή. Δηλαδη μπορει να βάλεις 100 μικρότερες προσφορές και ΜΙΑ μεγαλύτερη, η οποία όμως μπορεί και να μην είναι η 1η...

Τέλος από την εκφώνηση δεν νομίζω να θέλουν και το ποσοστό της διαφοράς από την πρώτη προσφορά και την τιμή πώλησης.


EDIT

1η περίπτωση Έστω ότι βάζουμε αρχικά, μία προσφορά μικρότερη απ' την τιμή. Οπως είναι ο αλγόριθμος, η προσφορά αυτή γίνεται δεκτή. Άρα λάθος

2η περίπτωση Έστω ότι βάζουμε αρχικά μια προσφορά μεγαλύτερη απ' την τιμή. Ως δεύτερη προσφορά βάζουμε 0 (δηλ υπάρχει μόνο 1 προσφορά). Το ποσοστό μεταξύ της τιμής και της 1ης προσφοράς δεν μπορεί να υπολογιστεί. Άρα λάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apagal

Νεοφερμένος

Ο apagal αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Ναι όμως δν υπάρχει λογική σε αυτό.τεσπα έχετε δίκιο.Πάντως σε όλα τα διαγωνίσματα του ημερισίου που έλυσα τέτοια προβλήματα δεν αντιμετώπισα πουθενά...Ευχαριστώ για τη βοήθειά σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ribos

Νεοφερμένος

Ο Ribos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Λοιπόν έχω μία άσκηση η οποία με έχει μπερδέψει λίγο αν και είναι σχετικά εύκολη...

Να γραφεί αλγόριθμος σε γλώσσα ο οποίος θα διαβάζει το όνομα, το φύλο και το βαθμό 50 μαθητών και θα υπολογίζει και εμφανίζει :
1. Το μέσο όρο των βαθμών
2. Το όνομα του καλύτερου και το όνομα του χειρότερου μαθητή
3 Το ποσοστό των μαθητών που είναι αγόρια και έχουν βαθμό από 15 ως 18
Το πρόγραμμα πρέπει να ελέγχει την ορθότητα των τιμών που δίνονται στην είσοδο. Κάθε βαθμός πρέπει να ανήκει στο εύρος 0-20 και το φύλο ενός μαθητή να είναι μόνο 'Α' ή 'Θ'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Λοιπόν έχω μία άσκηση η οποία με έχει μπερδέψει λίγο αν και είναι σχετικά εύκολη...

Να γραφεί αλγόριθμος σε γλώσσα ο οποίος θα διαβάζει το όνομα, το φύλο και το βαθμό 50 μαθητών και θα υπολογίζει και εμφανίζει :
1. Το μέσο όρο των βαθμών
2. Το όνομα του καλύτερου και το όνομα του χειρότερου μαθητή
3 Το ποσοστό των μαθητών που είναι αγόρια και έχουν βαθμό από 15 ως 18
Το πρόγραμμα πρέπει να ελέγχει την ορθότητα των τιμών που δίνονται στην είσοδο. Κάθε βαθμός πρέπει να ανήκει στο εύρος 0-20 και το φύλο ενός μαθητή να είναι μόνο 'Α' ή 'Θ'

Αλγόριθμος Βαθμοί
Για i από 1 μέχρι 50 επανάλαβε
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε βαθμ
Μέχρις_ότου (βαθμ>=0) ΚΑΙ (βαθμ<=20)
Διάβασε ονομ
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε φυλ
Μέχρις_ότου (φυλ=Α) Η (φυλ=Θ)
Τέλος_επανάληψης
μεγβαθμ <- βαθμ[1]
μικβαθμ <- βαθμ[1]
συνβαθμ <- βαθμ[1]
αρ <-0
Για i από 2 μέχρι 50 επανάλαβε
Αν βαθμ> μεγβαθμ τότε
μεγβαθμ <- βαθμ
θεσημεγβαθμ <- i
Τέλος_αν
Αν βαθμ < μικβαθμ τότε
μικβαθμ <- βαθμ
θεσημικβαθμ <- i
Τέλος_αν
συνβαθμ <- συνβαθμ + βαθμ
Αν ((φυλ=Α) ΚΑΙ (βαθμ>=15)) ΚΑΙ (βαθμ<=18) τότε
αρ <- αρ + 1
Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης
μο <- συνβαθμ/50
ποσοστο <- 2αρ
Εμφάνισε "Μέσος όρος", μο, "Ποσοστό αγοριών με βαθμ μεγ 15 εως 18", ποσοστο, "Καλύτερος μαθητής", ονομ[θεσημεγβαθμ], "Χειρότερος μαθητής"
ονομ[θεσημικβαθμ]
Τέλος Βαθμοί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ribos

Νεοφερμένος

Ο Ribos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε! Βοήθησες πραγματικά:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
λοιπον θελω την βοηθεια σας επειγοντως...οι ασκησεις ειναι 4-5 αλλα θα κανετε και μια εξασκηση:p

1)
Σ’ένα πίνακα 100 θέσεων καταχωρούμε τα ονοματα των εργαζομενων μιας εταιρειας. Σ’ένα πινακα ΩΡΕΣ[100,6] καταχωρουμε τις ωρες που δουλεψε κάθε εργαζομενος την προηγουμενη βδομαδα (δευτερα…σαββατο)θεωροντας ότι δεν δουλευουν την κυριακη. Γραψτε προγραμμα που να κανει τα εξης:

Α)καταχωρει τν πινακα ΟΝ[100] με τα ονοματα των υπαλληλων
Β)καταχωρει τον πινακα ΩΡΕΣ[100,6] με τις ωρες εργασιας των εργαζομενων οι οποιες πρεπει να είναι μηδεν αν απουσιαζει ο εργαζομενος και δεν μπορει να ξεπερασει τις 12 ωρες ημερισιως
Γ) αν ενας εργαζομενος πληρωνεται 7 ευρω για κάθε ωρα εργασιας μεχρι τις 8 ωρες και 10 ευρω για κάθε ωρα περαν των 8ωρων υπολογιστε με τη χρηση νεου πινακα ΑΠΟΔΟΧΕΣ[100] το ποσο που πρεπει να πληρωθει κάθε εργαζομενος την εβδομαδα το οποιο να εμφανιζεται ανμε το ονομα του
Δ)να εμφανιζει το ποσο που πληρωσε η εταιρεια για ωρες κανονικου ωραριου (μεχρι και 8) και το ποσο που πληρωσε για υπερωριες(περισσοτερο από 8)
Ε)να εμφανιζει το μηνυμα ‘’λιστα αποντων’’ και στη συνεχεια να εμφανιζεται μια λιστα με τα ονοματα των εργαζομενων που ελειψαν περισσοτερο από 2 ημερες από τις 6 που δουλευουν την εβδομαδα.


θα ανεβασω και τις αλλες..
-----------------------------------------
https://www.ischool.gr/album.php?albumid=505
εδω ειναι και οι αλλες...αν μποορειτε πλιζ ειναι αναγκη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolas17

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,894 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑ
ΣΤΑΘΕΡΕΣ
Υ=100 !ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Μ=6 !ΜΕΡΕΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,Κ,Υ_ΠΟΣΟ,Κ_ΠΟΣΟ,ΩΡΕΣ[Υ,Μ],ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Υ],Λ[Υ]
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΟΝ[Υ]
ΑΡΧΗ
Υ_ΠΟΣΟ <-- 0
Κ_ΠΟΣΟ <-- 0
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Υ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι]
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Μ
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΩΡΕΣ[Ι,Κ]
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΩΡΕΣ[Ι,Κ]>=0 ΚΑΙ ΩΡΕΣ[Ι,Κ]<=12
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Υ
ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Ι] <-- 0
Λ[Ι] <-- 0
ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Μ
ΑΝ ΩΡΕΣ[Ι,Κ]=0 ΤΟΤΕ
Λ[Ι] <-- Λ[Ι]+1
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΩΡΕΣ[Ι,Κ]<=8 ΤΟΤΕ
ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Ι] <-- ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Ι]+7*ΩΡΕΣ[Ι,Κ]
Κ_ΠΟΣΟ <-- Κ_ΠΟΣΟ + 7*ΩΡΕΣ[Ι,Κ]
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Ι] <-- ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Ι]+ 7*8 + (ΩΡΕΣ[Ι,Κ]-8)*10
Υ_ΠΟΣΟ <-- Υ_ΠΟΣΟ + (ΩΡΕΣ[Ι,Κ]-8)*10
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Υ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι],ΑΠΟΔΟΧΕΣ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΛΙΣΤΑ ΑΠΟΝΤΩΝ'
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Υ
ΑΝ Λ[Ι]>2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Code:
Αλγόριθμος Εταιρεία
!Α,Β
Για ι απο 1 μεχρι 100
  Διάβασε ΟΝ[ι]
  Για κ απο 1 μέχρι 6
    Διάβασε ΩΡΕΣ[ι,κ]
    Όσο ΩΡΕΣ[ι,κ] >12 'Η <0 επανάλαβε
      Εμφάνισε "Λάθος - Επανάληψη εισαγωγής"
      Διάβασε ΩΡΕΣ[ι,κ]
    Τ_Ε
  Τ_Ε
Τ_Ε

!Γ,Δ
Εμφάνισε "Όνομα Εργαζομένου         Αποδοχές"
Εμφάνισε "--------------------       ----------"
ΠΟΣΟ_1<-0 ! Συνολικές πληρωμές κανονικού ωραρίου
ΠΟΣΟ_2<-0 ! Συνολικές πληρωμές υπερωριών
Για ι από 1 μέχρι 100
  ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]<-0
  Για κ από 1 μέχρι 6
    Αν ΩΡΕΣ[ι,κ] <=8 τότε
      ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]<-ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]+ΩΡΕΣ[ι,κ]*7
      ΠΟΣΟ_1<-ΠΟΣΟ_1+ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]
    Αλλιώς_αν ΩΡΕΣ[ι,κ] >8 τότε
      ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]<-ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]+(56+10*(ΩΡΕΣ[ι,κ]-8))
      ΠΟΣΟ_1<-ΠΟΣΟ_1+56
      ΠΟΣΟ_2<-ΠΟΣΟ_2+(ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]-56)
    Τέλος_αν
  Τ_Ε
  Εμφάνισε ΟΝ[ι], "                    ", ΑΠΟΔΟΧΕΣ[ι]
Τ_Ε
Εμφάνισε "Συν. Ποσό για κανονικό ωράριο: ", ΠΟΣΟ_1
Εμφάνισε "Συν. Ποσό για υπερωρίες: ", ΠΟΣΟ_2

!Ε
Εμφάνισε "Λίστα απόντων"
Εμφάνισε "--------------"
Για ι από 1 μέχρι 100
  ΗΜΕΡΕΣ<-0
  Για κ από 1 μέχρι 6
    Αν ΩΡΕΣ[ι,κ]=0 τότε
      ΗΜΕΡΕΣ<-ΗΜΕΡΕΣ+1
    Τέλος_αν
  Τ_Ε
  Αν ΗΜΕΡΕΣ>=2 τότε
    Εμφάνισε ΟΝ[ι]
  Τέλος_αν
Τ_Ε

Τέλος Εταιρεία
-----------------------------------------
Βασικά τις έχεις όλες; Ή έχεις λύσει κάποιες; Ποιές θές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

musicrain1

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Φάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
Η 1)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ:
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΟΝ[100],ΩΡΕΣ[100,6],ΑΠΟΔ[100],πληρ_καν_ωρ,πληρ_υπερ_ωρ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ωρ,, ωρ_εργ, i, j, δεικτης_αποντων
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΔΩΣΕ ΟΝΟΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ
ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
j <- 1
ωρ <- 0
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δώσε ώρες εργασίας του, ΟΝ, 'τη μέρα', j,'0 αν απουσίαζε΄
ΔΙΑΒΑΣΕ ΩΡΕΣ [i,j]
ωρ <- ωρ + ΩΡΕΣ[i,j]
j <- j+1
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ j=6 Η ωρ>=12
ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
πληρ_καν_ωρ <- 0
πληρ_υπερ_ωρ <- 0
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 100
ωρ_εργ <- 0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΕΩς 6
ωρ_εργ <- ωρ_εργ + ΩΡΕΣ[i,j]
ΑΝ ωρ_εργ=0 ΤΟΤΕ
ΑΠΟΔ <-0
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ωρ_εργ <=8 ΤΟΤΕ
ΑΠΟΔ <- ωρ_εργ*7
πληρ_καν_ωρ <- ΑΠΟΔ + πληρ_καν_ωρ
ΑΛΛΙΩΣ
ΑΠΟΔ <- ωρ_εργ*7 + (ωρ_εργ-8)*10
πληρ_υπερ_ωρ <- πληρ_υπερ_ωρ + (ωρ_εργ-8)*10
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 100
ΓΡΑΨΕ
ΟΝ, ΑΠΟΔ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΡΑΨΕ
πληρ_καν_ωρ ,πληρ_υπερ_ωρ
ΓΡΑΨΕ 'Λίστα απόντων'
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 100
δεικτης_αποντων <-0
ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΕΩς 6
ΑΝ ΩΡΕΣ [i,j] =0 ΤΟΤΕ
δεικτης_αποντων <- δεικτης_αποντων+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ δεικτης_αποντων >2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝΟΜ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Code:
Αλγόριθμος Σχολείο
Διάβασε ΜΑΘΗΤΕΣ
Όσο ΜΑΘΗΤΕΣ<0 Η' ΜΑΘΗΤΕΣ>200 επανάλαβε
  Εμφάνισε "Λάθος - Επανάληψη εισαγωγής"
  Διάβασε ΜΑΘΗΤΕΣ
Τέλος_επανάληψης
κ<-1
Για ι από 1 μέχρι ΜΑΘΗΤΕΣ
  Διάβασε ΟΝ[ι],ΒΑΘ[ι]
  Όσο ΒΑΘ[ι]<0 Η' ΒΑΘ[ι]>20 επανάλαβε
    Εμφάνισε "Έκανες Λάθος"
    Διάβασε ΒΑΘ[ι]
  Τέλος_επανάληψης
  Αν ΒΑΘ[ι]>=10 τότε
    ΟΝΠΡΟΑΓ[κ]<-ΟΝ[ι]
    ΠΡΟΑΓ[κ]<-ΒΑΘ[ι]
    κ<-κ+1
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Για ι απο 2 μέχρι κ
  Για λ από κ μέχρι ι με βήμα -1
    Αν ΠΡΟΑΓ[ι]>ΠΡΟΑΓ[ι-1] τότε
       βοηθ<-ΠΡΟΑΓ[ι]
       ΠΡΟΑΓ[ι]<-ΠΡΟΑΓ[ι-1]
       ΠΡΟΑΓ[ι-1]<-βοηθ
       βοηθ2<-ΟΝΠΡΟΑΓ[ι]
       ΟΝΠΡΟΑΓ[ι]<-ΟΝΠΡΟΑΓ[ι-1]
       ΟΝΠΡΟΑΓ[ι-1]<-βοηθ2
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
ι<-1
Όσο ΠΡΟΑΓ[ι]=ΠΡΟΑΓ[1] ΚΑΙ ι<=κ επανάλαβε
  Εμφάνισε ΟΝΠΡΟΑΓ[ι]
  ι<-ι+1
Τέλος_επανάληψης

Τέλος Σχολείο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βασικά τις έχεις όλες; Ή έχεις λύσει κάποιες; Ποιές θές;
ολες:zilia::P

αν δεν σας ειναι κοπος..:)
σας ευχαριστω παντως
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Αλγόριθμος Βαθμοί
Για i από 1 μέχρι 50 επανάλαβε
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε βαθμ
Μέχρις_ότου (βαθμ>=0) ΚΑΙ (βαθμ<=20)
Διάβασε ονομ
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε φυλ
Μέχρις_ότου (φυλ=Α) Η (φυλ=Θ)
Τέλος_επανάληψης
μεγβαθμ <- βαθμ[1]
μικβαθμ <- βαθμ[1]
συνβαθμ <- βαθμ[1]
αρ <-0
Για i από 2 μέχρι 50 επανάλαβε
Αν βαθμ> μεγβαθμ τότε
μεγβαθμ <- βαθμ
θεσημεγβαθμ <- i
Τέλος_αν
Αν βαθμ < μικβαθμ τότε
μικβαθμ <- βαθμ
θεσημικβαθμ <- i
Τέλος_αν
συνβαθμ <- συνβαθμ + βαθμ
Αν ((φυλ=Α) ΚΑΙ (βαθμ>=15)) ΚΑΙ (βαθμ<=18) τότε
αρ <- αρ + 1
Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης
μο <- συνβαθμ/50
ποσοστο <- 2αρ
Εμφάνισε "Μέσος όρος", μο, "Ποσοστό αγοριών με βαθμ μεγ 15 εως 18", ποσοστο, "Καλύτερος μαθητής", ονομ[θεσημεγβαθμ], "Χειρότερος μαθητής"
ονομ[θεσημικβαθμ]
Τέλος Βαθμοί




ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ....ΔΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Code:
Αλγόριθμος Θερμοκρασίες
αθρ<-0
Για ι από 1 μέχρι 5
  Διάβασε ΟΝ[ι]
  Για κ από 1 μέχρι 31
    Διάβασε ΘΕΡΜ[ι,κ]
    αθρ<-αθρ+ΘΕΡΜ[ι,κ]
  Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης
Μέση_Θερμ<-αθρ/(5*31)
Για ι από 1 μέχρι 5
  μεγ[ι]<-ΘΕΡΜ[ι,1]
  Για κ από 2 μέχρι 31
    Αν ΘΕΡΜ[ι,κ]>μεγ[ι] τότε
      μεγ[ι]<-ΘΕΡΜ[ι,κ]
    Τέλος_αν
  Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε "Η μέρα με τη μεγαλύτερη θερμοκρασία για την" ,ι, "η πόλη είναι"
& ,μεγ[ι], "βαθμοί." 
Για ι από 1 μέχρι 5
  Αν μεγ[ι]>Μέση_Θερμ τότε
    Εμφάνισε ΟΝ[ι]
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Θερμοκρασίες
-----------------------------------------
Ι.
Code:
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (Χ,Υ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
 ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι,Κ
 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Υ[100,12]
 ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Χ[100]

ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
  ΔΙΑΒΑΣΕ Χ[Ι]
  ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
    ΔΙΑΒΑΣΕ Υ[Ι,Κ]
    ΟΣΟ Υ[Ι,Κ]<0 Η' Υ[Ι,Κ]>20 Η' (Α_Μ(Υ[Ι,Κ])<>Υ[Ι,Κ]) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΓΡΑΨΕ "ΛΑΘΟΣ - ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ"
      ΔΙΑΒΑΣΕ Υ[Ι,Κ]
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΙΙ.
Code:
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΣΟΙ_ΟΡΟΙ (Χ,Υ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Υ[100]
 ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ[100,12], Ι,Κ,ΑΘΡ

ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
   ΑΘΡ<-0
   ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
     ΑΘΡ<-ΑΘΡ+Χ[Ι,Κ]
   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
   Υ[Ι]<-ΑΘΡ/12
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΙΙΙ.
Code:
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ (Χ,Υ)
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
 ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι,Κ
 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Υ[100], ΒΟΗΘ
 ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Χ[100], ΒΟΗΘ2

ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100
  ΓΙΑ Κ ΑΠΟ 100 ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
   ΑΝ Υ[Ι-1]<Υ[Ι] ΤΟΤΕ
     ΒΟΗΘ<-Υ[Ι-1]
     Υ[Ι-1]<-Υ[Ι]
     Υ[Ι]<-ΒΟΗΘ
     ΒΟΗΘ2<-Χ[Ι-1]
     Χ[Ι-1]<-Χ[Ι]
     Χ[Ι]<-ΒΟΗΘ2
   ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΙV.
Θα εμφανιστούν τα ονόματα των μαθητών με τον μεγαλύτερο μέσο όρο.
-----------------------------------------
Στην σελίδα με τις ασκ. που ζητούν αποτέλεσμα εντολής είναι:
1) Α=66, Β=150
2) ι) S=9 ii)S=11
-----------------------------------------
Code:
ΔΙΑΒΑΣΕ Α,Β,Γ
Κ<-Α
Λ<- ΜΕΓΙΣΤΟ(Β,Γ)
Μ<-ΜΕΓΙΣΤΟ(Κ,Λ)
ΓΡΑΨΕ Μ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΓΙΣΤΟ(Χ,Υ):ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Χ,Υ

ΑΡΧΗ
ΑΝ Χ>Υ ΤΟΤΕ
 ΜΕΓΙΣΤΟ<-Χ
ΑΛΛΙΩΣ
 ΜΕΓΙΣΤΟ<-Υ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Νομίζω τελείωσαν :Ρ Ελπίζω να βοήθησα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Έχω τις εξής απορίες:

1ον) Έστω ότι έχουμε ένα πρόγραμμα στο οποίο μας ζητείται να γίνει έλεγχος εάν μια μεταβλητή είναι ακέραια.

Το να κατατάξουμε τη συγκεκριμένη μεταβλητή στην κατηγορία των ακεραίων στην δήλωση των μεταβλητών δεν είναι λάθος;

Κανονικά δεν πρέπει να την βάλουμε στις πραγματικές μεταβλητές και μετά να ελέγξουμε την συνθήκη Α_Μ(χ)=χ ;

Δηλαδή εάν την βάλουμε στις ακέραιες και ο χρήστης δώσει πραγματική, το πρόγραμμα δεν θα εμφανίσει λάθος;

Επομένως έχει νόημα/είναι σωστό να βάζουμε οποιαδήποτε μεταβλητή διαβάζεται από το πληκτρολόγιο στις ακέραιες, εκτός αν είναι δεδομένο της άσκησης ότι οι τιμές που δίνονται είναι δεκτές;

2ον) Σε μία διαδικασία, ορίζουμε ως τυπική παράμετρο έναν πίνακα Α[100].
Αυτό δεν συνεπάγεται ότι και η αντίστοιχη πραγματική παράμετρος θα είναι πίνακας με τον ίδιο αριθμό θέσεων;

(Συγγνώμη αν κούρασα :D)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dkotanid

Νεοφερμένος

Ο Κοτανίδης Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 47 μηνύματα.
1ον) Έχεις κατανόηση σωστά την απορία σου και την λύνεις μόνος σου

2ον)Θα δηλωθούν ως ιδίων διαστάσεων και ιδίου τύπου και στο κυρίως πρόγραμμα και στη διαδικασία, οπότε και η τυπική όπως και η πραγματική παράμετρος θα είναι με τον ίδιο ακριβώς αριθμό θέσεων, παρόλο που δεν αναγράφεται ο αριθμός αυτός κατά την κλήση της διαδικασίας ;-)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Albatross

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Οκ αυτό ήθελα! Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsaklam

Νεοφερμένος

Η tsaklam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Αν η μεταβλητή είναι ακέραια την δηλώνουμε και τέλος.
Την σχέση Α_Μ(χ)=χ την χρησιμοποιούμε μόνο αν από την εκφώνηση η μεταβλητή είναι πραγματική και κάποια στιγμή θέλουμε να ελέγξουμε αν είναι ακέραια(με την έννοια οτι το δεκαδικό μέρος είναι μηδέν) ή αν θέλουμε να ασχοληθούμε με το ακέραιο μέρος του πραγματικού χ.
Για παράδειγμα δες Θέμα 2ο επαναληπτικές εσπερινών 2005
Και επίσης: Αν το χ(πραγματικός) είναι τα χρήματα που πληρώσαμε στο super market και θέλουμε να δούμε πόσα κουπόνια θα μας δώσουν(κάθε 5 ευρώ 1 κουπόνι) τότε koyponia<--Α_Μ(χ)DIV5
Καλή επιτυχία σε όλους.
Προσοχή στην εκφώνηση. Να τη διαβάζετε καλά πριν ξεκινήσετε!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikoulakiS

Νεοφερμένος

Ο NikoulakiS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
ρε πεδια μηπως μπορει καπιος να μ πει πως θα βρισκω ελαχιστο,μεγιστο και ΜΟ? (μεσο ορο) ευχαριστω!!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top