Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
[FONT=&quot]37. [/FONT][FONT=&quot]Ένας συλλέκτης γραμματοσήμων επισκέπτεται στο διαδίκτυο το αγαπημένο του ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοτελισμού προκειμένου να αγοράσει γραμματόσημα. Προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 1500 ευρώ. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος:[/FONT]

[FONT=&quot]α)[/FONT][FONT=&quot] Για κάθε γραμματόσημο, να διαβάζει την τιμή και την προέλευσή του (ελληνικό/ξένο) και να επιτρέπει την αγορά του, εφόσον η τιμή του δεν υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο χρημάτων. Διαφορετικά να τερματίζει τυπώνοντας το μήνυμα «ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ».[/FONT]
[FONT=&quot]ΣΗΜΕΙΩΣΗ:[/FONT][FONT=&quot] Δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας για τα δεδομένα εισόδου. [/FONT]
[FONT=&quot](Μονάδες 10)[/FONT]
[FONT=&quot]β)[/FONT][FONT=&quot] Να τυπώνει:[/FONT]
[FONT=&quot]1. Το συνολικό ποσό που ξόδεψε ο συλλέκτης.[/FONT]
[FONT=&quot]2. Το πλήθος των ελληνικών και το πλήθος των ξένων γραμματοσήμων που αγόρασε.[/FONT]
[FONT=&quot](Μονάδες 4)[/FONT]
[FONT=&quot]3. Το ποσό που περίσσεψε, εφόσον υπάρχει, διαφορετικά το μήνυμα «ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ».[/FONT]
[FONT=&quot](Μονάδες 4)[/FONT]
(3ο Θέμα Πανελληνίων Μάϊος 2007)

Δημιούργησα 2 βίντεο στο youtube με την επίλυση της άσκησης με 2 τρόπους
ελπίζω να βοηθήσουν

Τρόπος 1



Τρόπος 2





Καλή συνέχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ellhnaras

Νεοφερμένος

Ο Kωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Α,ναι μωρε...το θυμηθηκα!Ευχαριστω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ:Ι,ΠΛ,ΠΛ1
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ:ΕΙΣ[100],ΕΞ[100],ΚΑΤ[100],ΜΑΧ,ΜΑΧΕΣ,ΜΙΝ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΟΝΜΑΧ,ΟΝΜΙΝ,ΟΝ[100]
ΛΟΓΙΚΕΣ:Θ,Θ1
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[Ι],ΕΙΣ[Ι],ΕΞ[Ι]
ΚΑΤ[Ι] <-- ΕΙΣ[Ι]-ΕΞ[Ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΑΧ <-- ΚΑΤ[1]
ΟΝΜΑΧ <-- ΟΝ[1]
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 100 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ ΜΑΧ<ΚΑΤ[Ι] ΤΟΤΕ
ΜΑΧ <-- ΚΑΤ[Ι]
ΟΝΜΑΧ <-- ΟΝ[Ι]
ΜΑΧΕΣ <-- ΕΞ[Ι]+ΜΑΧ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ ΟΝΜΑΧ,ΜΑΧΕΣ
ΠΛ <-- 0
Θ <-- ΨΕΥΔΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ ΚΑΤ[Ι]<0 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι]
ΠΛ <-- ΠΛ+1
Θ <-- ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Θ=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΠΛ
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δεν βρεθηκε επιχειρηση με ζημια'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΠΛ1 <-- 0
Θ1 <-- ΨΕΥΔΗΣ
ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100
ΑΝ ΚΑΤ[Ι]>100000 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΟΝ[Ι]
ΠΛ1 <-- ΠΛ1+1
Θ1 <-- ΑΛΗΘΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Θ1=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ΠΛ1
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'Δεν βρεθηκε επιχειρηση με κερδη πανω από 1000'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Χωρις το τελευταιο ερωτημα που ακομα το ψαχνω :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Πληροφορικάριος

Δραστήριο μέλος

Ο Πληροφορικάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 623 μηνύματα.
ε)
Code:
   ΜΙΝ <-- ΚΑΤ[1]
   ΟΝΜΙΝ <-- ΟΝ[1]  
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100
      ΑΝ ΚΑΤ[Ι]>0 ΚΑΙ ΜΙΝ>ΚΑΤ[Ι] ΤΟΤΕ
         ΜΙΝ <-- ΚΑΤ[Ι]
        ΟΝΜΙΝ <-- ΟΝ[Ι]                                                 
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ               
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ 
ΕΜΦΑΝΙΣΕ 'Τα λιγότερα κέρδη έχει η',ΟΝΜΙΝ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
ΑΝ ΚΑΤ[Ι]>0 Αυτο δεν σκεφτηκα! Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωσ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο κωσ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Θελω βοηθεια στην παρακατω ασκηση.


η αμερικανικη επιτροπη για τον καρκινο μετα απο συστηματικη ερευνα καταγοριοποιησε ως προς την επικινδυνοτητα το μελανωμα. Η κατηγοριοιποιηση εγινε με βαση δυο κριτηρια .Το πρωτο εχει σχεση με τη διηθηδη του μελανωματος κατω απο την επιφανεια του δερματος(ποσο βαθια φτανει κατω απο το δερμα ο καρκινος),ονομαζεται breslow και μετριεται σε mm.Το δευτερο εχει σχεση με τη διηθηση του μελανωματος κατα ανατομικο σταδιο (δηλ. σε ποιο επιπεδο του δερματος φτανει το μελανωμα) και εχει πεντε επιπεδα που φαινονται στο σχημα. P1100285.jpg
Η επιτροπη αποφασισε να συνδιασει τα δυο κριτηρια και να βγαλει μια κοινη κατηγοριοποιηση που ονομαστηκε WHO kαι φαινεται στον πινακα. P1100286.jpg
σημειωση:οταν τα κριτηρια του παχους του μελανωματος (Breslow) και του ανατομικου σταδιου διηθησης δεν συμβαδιζουν τοτε προτιμαται το Breslow και το κρητιριο κατα CLARK αγνοηται.Σε αυτη την περιπτωση πρεπει να δηλωνεται η ασυμφωνια των κριτηριων.

Α: να γραφει αλγοριθμος που να :
1. εισαγαγει αριθμο που θα αντιστοιχει στο Breslow
2.εισαγει γραμμα που αντιστοιχει σε CLARK (I ΄ή ΙΙ ή ΙΙΙή ΙV ή V)
3.να βρεισκει σε ποιο σταδιο κατα WHO θα βρισκεται το μελανωμα (Δηλ να εμφανιζει σε ποιο who ανηκει ΙΑ ή ΙΒ ή ΙΙΑ ή ΙΙΒ)
4.Να εμφανιζει αν υπαρχει ασυμφωνια κριτιριων και σε αυτη την περιπτωση να εμφανιζει την τιμη του Breslow και του clark.
5.Να γινεται ελεγχος ωστε να μην μπορουν να δοθουν τιμες στο breslow και στο clark εκτος των οριων.Επιση ς το breslow πρεπει να μην ειναι μηδεν η αρνητικο ,ουτε να ξεπερνα τα 2 cm kai οι τιμες του clark να ειναι I ΄ή ΙΙ ή ΙΙΙή ΙV ή V
Β:να τρποποιηθει ο αλγοριθμος ωστε η διαδικασια να γινεται για περισσοτερους απο εναν ασθενεις
Πρεπει να πρστεθουν τα χαρακτηριστικα :
-eisagvgh kvdikoy poy antiprosvpeyei ton ασθενη
-οταν για κωδικο εισαουμε το γραμμα Ζ ο αλγοριθμος σταματα
-στο τελος να εμφανιζει την ποσοστιαια κατανομη των ασθενων κατα who.Eπισης να εμφανιζει το ποσοστο των ασθενων με ασυμφωνια κριτηριων
Γ:Να τροποποιηθει ο παραπανω αλγοριθμος ωστε να μπορει να γινει αυτη η διαδικασια για παραπανω απο ενα νοσοκομειο.
τα χαρακτηριστικα που πρεπει να πρστεθουν ειναι :
-εισαγωγη κωδικου που αντιπροσωπευει νοσοκομειο
-οταν για τον κωδικο εισαγουμε το Ζ τοτε σταματα ο αλγοριθμος
-Στο τελος να εμφανιζει την ποσοστιαια κατανομη των ασθενων κατα who συνολικα.Δηλαδη εκτος απο καθε νοσοκομειο ξεχωριστα θελουμε να εχουμε και τα συνολικα ποσοστα για ολα τα νοσοκομεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Α.
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΤΙΝΑΝΑΙ         
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΡΧΗ
 ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΡ  
 ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΡ>0 ΚΑΙ ΒΡ<20!2CM ΣΕ ΜΜ=20ΜΜ
 ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΛ
 ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΛ='Ι' Η ΚΛ='ΙΙ' Η  ΚΛ='ΙΙΙ' Η   ΚΛ='ΙV'  H ΚΛ='V'
 ΑΝ ΒΡ<=0.75 ΚΑΙ ΚΛ='ΙΙ'ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ 'ΙΑ'
 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ<=1.5 ΚΑΙ ΚΛ='ΙΙΙ' ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ 'ΙΒ'
 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ<=4 ΚΑΙ ΚΛ='ΙV' ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ 'ΙΙΑ'
 ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ>4 ΚΑΙ ΚΛ='V' ΤΟΤΕ
  ΓΡΑΨΕ 'ΙΙΒ'
 ΑΛΛΙΩΣ
  ΓΡΑΨΕ ΒΡ,ΚΛ !Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ
 ΤΕΛΟΣ_ΑΝ  
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
B.
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΤΙΝΑΝΑΙ         
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΡΧΗ
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟΣ
  ΠΛ1<--0
  ΠΛ2<--0
  ΟΣΟ ΚΩΔΙΚΟΣ<>'Ζ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΡ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΡ>0 ΚΑΙ ΒΡ<20!2CM ΣΕ ΜΜ=20ΜΜ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΛ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΛ='Ι' Η ΚΛ='ΙΙ' Η  ΚΛ='ΙΙΙ' Η   ΚΛ='ΙV'  H ΚΛ='V'
    ΑΝ ΒΡ<=0.75 ΚΑΙ ΚΛ='ΙΙ'ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΑ'
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1  
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ<=1.5 ΚΑΙ ΚΛ='ΙΙΙ' ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΒ'   
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ<=4 ΚΑΙ ΚΛ='ΙV' ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΙΑ' 
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ>4 ΚΑΙ ΚΛ='V' ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΙΒ'
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ ΒΡ,ΚΛ !Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ  
      ΠΛ2<--ΠΛ2+1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟΣ
    Ν<--Ν+1
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ  
  
  ΑΝ Ν<>0 ΤΟΤΕ
   ΠΟΣ<--ΠΛ1*100/Ν 
   ΠΟΣ2<--ΠΛ2*100/Ν
   ΓΡΑΨΕ ΠΟΣ,ΠΟΣ2
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Στο Γ ποιο θελει αλλαγη το Α ή το Β?
Μια προσπαθεια για το Γ
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΤΙΝΑΝΑΙ         
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΡΧΗ 
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟΣΝ
  ΑΘΡ1<--0
  ΟΣΟ ΚΩΔΙΚΟΣΝ<>'Ζ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟΣΑ
  ΠΛ1<--0
  ΠΛ2<--0   
  ΟΣΟ ΚΩΔΙΚΟΣΑ<>'Ζ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΒΡ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΒΡ>0 ΚΑΙ ΒΡ<20!2CM ΣΕ ΜΜ=20ΜΜ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ                    
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΛ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΛ='Ι' Η ΚΛ='ΙΙ' Η  ΚΛ='ΙΙΙ' Η   ΚΛ='ΙV'  H ΚΛ='V'
    ΑΝ ΒΡ<=0.75 ΚΑΙ ΚΛ='ΙΙ'ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΑ'
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1  
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ<=1.5 ΚΑΙ ΚΛ='ΙΙΙ' ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΒ'   
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ<=4 ΚΑΙ ΚΛ='ΙV' ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΙΑ' 
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΒΡ>4 ΚΑΙ ΚΛ='V' ΤΟΤΕ
      ΓΡΑΨΕ 'ΙΙΒ'
      ΠΛ1<--ΠΛ1+1
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΓΡΑΨΕ ΒΡ,ΚΛ !Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ  
      ΠΛ2<--ΠΛ2+1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟΣ
    Ν<--Ν+1
    
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  Ν1<--Ν1+1
  
 ΑΘΡ1<--ΑΘΡ1+ΠΛ1 
  ΑΝ Ν1<>0 ΤΟΤΕ
   ΠΟΣ1<--ΑΘΡ1*100/Ν1 
   ΓΡΑΨΕ ΠΟΣ1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ  
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΙΚΟΣΝ
 ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΑΝ Ν<>0 ΤΟΤΕ
   ΠΟΣ<--ΠΛ1*100/Ν 
   ΠΟΣ2<--ΠΛ2*100/Ν
   ΓΡΑΨΕ ΠΟΣ,ΠΟΣ2
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ   
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Αλγόριθμος ΜΕΛΑΝΩΜΑ

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ
Ν<-0
ΑΘΡ1<-0
ΑΘΡ2<-0
ΑΘΡ3<-0
ΑΘΡ4<-0
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ν+1,"ου ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΝ
ΟΣΟ ΚΩΔΝ<>"Ζ" ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
!ΕΡΩΤΗΜΑ Β
ΠΛΧ1<-0
ΠΛΧ2<-0
ΠΛΧ3<-0
ΠΛΧ4<-0
ΠΛΑΣ<-0
Ι<-0
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ι+1,"ου ΑΣΘΕΝΗ, ΤΟΥ ",Ν+1,"ου ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ
ΟΣΟ ΚΩΔ<>"Ζ" ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
!ΕΡΩΤΗΜΑ Α
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΊ ΣΤΟ BRESLOW ΣΕ mm"
ΔΙΑΒΑΣΕ Β
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Β>=0 ΚΑΙ Β<=20
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ CLARK"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΛ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΛ="Ι" Η ΚΛ="ΙΙ" Η ΚΛ="ΙΙΙ" Η ΚΛ="ΙV" Η ΚΛ="V"
Σ<-0
ΑΝ Β>=0.75 ΤΟΤΕ
Χ<-"ΙΑ"
ΠΛ1<-ΠΛ1+1
ΑΝ ΚΛ<>"ΙΙ" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β<=1.5 ΤΟΤΕ
Χ<-"ΙΒ"
ΠΛ2<-ΠΛ2+1
ΑΝ ΚΛ<>"ΙΙΙ" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β<=4 ΤΟΤΕ
Χ<-"ΙΙΑ"
ΠΛ3<-ΠΛ3+1
ΑΝ ΚΛ<>"ΙV" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
Χ<-"ΙΙΒ"
ΠΛ4<ΠΛ4+1
ΑΝ ΚΛ<>"V" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Σ=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ. BRESLOW=",Β," KAI CLARK=",ΚΛ
ΠΛΑΣ<-ΠΛΑΣ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ι<-Ι+1
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ι+1,"ου ΑΣΘΕΝΗ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Ι<>0 ΤΟΤΕ
ΠΟΣ1<-ΠΛ1/Ι*100
ΠΟΣ2<-ΠΛ2/Ι*100
ΠΟΣ3<-ΠΛ3/Ι*100
ΠΟΣ4<-ΠΛ4/Ι*100
ΠΟΣΑΣ<-ΠΛΑΣ/Ι*100
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ",ΠΟΣ1,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ",ΠΟΣ2,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ",ΠΟΣ3,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ",ΠΟΣ4,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ",ΠΟΑΣ,"%"
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ"ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΓΚΥΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΗ ΣΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΘΡ1<-ΑΘΡ1+ΠΛΧ1
ΑΘΡ2<-ΑΘΡ2+ΠΛΧ2
ΑΘΡ3<-ΑΘΡ3+ΠΛΧ3
ΑΘΡ4<-ΑΘΡ4+ΠΛΧ4
Ν<-Ν+1
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ν+1,"ου ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Ν<>0 ΤΟΤΕ
ΠΟΣΝ1<-ΑΘΡ1/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΠΟΣΝ2<-ΑΘΡ2/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΠΟΣΝ3<-ΑΘΡ3/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΠΟΣΝ4<-ΑΘΡ4/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ1,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ2,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ3,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ4,"%"
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΓΚΥΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ "
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Τέλος ΜΕΛΑΝΩΜΑ

Τα κενά που άφηνα σε κάθε εντολή μετά την επικόλληση δεν φαίνονταν και δεν ξέρω πώς να τα διορθώσω!:-( Με συγχωρείς για την ταλαιπωρία όσο θα το διαβάζεις!

Το ανέβασα σε .txt για να διευκολύνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • melanwma.txt
    6.3 KB · Εμφανίσεις: 121
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Γιατι βαζεις διαφορετικο πληθος σε καθε αν αφου λεει γενικα για το who οχι σε καθε περιπτωση :/ Εκτος αν δεν κτλβα καλα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Γιατι βαζεις διαφορετικο πληθος σε καθε αν αφου λεει γενικα για το who οχι σε καθε περιπτωση :/ Εκτος αν δεν κτλβα καλα


Έτσι όπως διατυπώνεται το πρόβλημα καταλαβαίνω πως κάθε ασθενής θα έχει και έναν δείκτη Who, ο οποίος μπορεί να πάρει 4 περιπτώσεις. Επίσης για τον κάθε δείκτη Who υπερέχει ο Berlow, επομένως ο Clark λαμβάνεται υπόψιν μόνο σε περίπτωση ασυμφωνίας απλά για να αναφερθεί. Γι'αυτό και στον πίνακα λέει "ή Clark". Αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω και εγώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωσ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο κωσ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Αλγόριθμος ΜΕΛΑΝΩΜΑ

!ΕΡΩΤΗΜΑ Γ
Ν<-0
ΑΘΡ1<-0
ΑΘΡ2<-0
ΑΘΡ3<-0
ΑΘΡ4<-0
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ν+1,"ου ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΝ
ΟΣΟ ΚΩΔΝ<>"Ζ" ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
!ΕΡΩΤΗΜΑ Β
ΠΛΧ1<-0
ΠΛΧ2<-0
ΠΛΧ3<-0
ΠΛΧ4<-0
ΠΛΑΣ<-0
Ι<-0
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ι+1,"ου ΑΣΘΕΝΗ, ΤΟΥ ",Ν+1,"ου ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ
ΟΣΟ ΚΩΔ<>"Ζ" ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
!ΕΡΩΤΗΜΑ Α
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΊ ΣΤΟ BRESLOW ΣΕ mm"
ΔΙΑΒΑΣΕ Β
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Β>=0 ΚΑΙ Β<=20
ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ CLARK"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΛ
ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΚΛ="Ι" Η ΚΛ="ΙΙ" Η ΚΛ="ΙΙΙ" Η ΚΛ="ΙV" Η ΚΛ="V"
Σ<-0
ΑΝ Β>=0.75 ΤΟΤΕ
Χ<-"ΙΑ"
ΠΛ1<-ΠΛ1+1
ΑΝ ΚΛ<>"ΙΙ" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β<=1.5 ΤΟΤΕ
Χ<-"ΙΒ"
ΠΛ2<-ΠΛ2+1
ΑΝ ΚΛ<>"ΙΙΙ" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Β<=4 ΤΟΤΕ
Χ<-"ΙΙΑ"
ΠΛ3<-ΠΛ3+1
ΑΝ ΚΛ<>"ΙV" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
Χ<-"ΙΙΒ"
ΠΛ4<ΠΛ4+1
ΑΝ ΚΛ<>"V" ΤΟΤΕ
Σ<-1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Σ=1 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ "ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ. BRESLOW=",Β," KAI CLARK=",ΚΛ
ΠΛΑΣ<-ΠΛΑΣ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Ι<-Ι+1
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ι+1,"ου ΑΣΘΕΝΗ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Ι<>0 ΤΟΤΕ
ΠΟΣ1<-ΠΛ1/Ι*100
ΠΟΣ2<-ΠΛ2/Ι*100
ΠΟΣ3<-ΠΛ3/Ι*100
ΠΟΣ4<-ΠΛ4/Ι*100
ΠΟΣΑΣ<-ΠΛΑΣ/Ι*100
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ",ΠΟΣ1,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ",ΠΟΣ2,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ",ΠΟΣ3,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ",ΠΟΣ4,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ",ΠΟΑΣ,"%"
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ"ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΓΚΥΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΑΣΘΕΝΗ ΣΤΟ ",Ν+1,"ο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ"
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΘΡ1<-ΑΘΡ1+ΠΛΧ1
ΑΘΡ2<-ΑΘΡ2+ΠΛΧ2
ΑΘΡ3<-ΑΘΡ3+ΠΛΧ3
ΑΘΡ4<-ΑΘΡ4+ΠΛΧ4

Ν<-Ν+1
ΓΡΑΨΕ"ΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ",Ν+1,"ου ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ"
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΩΔΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Ν<>0 ΤΟΤΕ
ΠΟΣΝ1<-ΑΘΡ1/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΠΟΣΝ2<-ΑΘΡ2/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΠΟΣΝ3<-ΑΘΡ3/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΠΟΣΝ4<-ΑΘΡ4/(ΠΛΧ1ΠΛΧ2+ΠΛΧ3+ΠΛΧ4)*100
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ1,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ2,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙA ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ3,"%"
ΓΡΑΨΕ"ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΜΕ ΣΤΑΔΙΟ WHO IΙΒ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ",ΠΟΣΝ4,"%"
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ "ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΓΚΥΡΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ "
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Τέλος ΜΕΛΑΝΩΜΑ
Με το Ι και το Ν τι μετρας??
ΑΘΡ2<-ΑΘΡ2+ΠΛΧ2
ΑΘΡ3<-ΑΘΡ3+ΠΛΧ3
ΑΘΡ4<-ΑΘΡ4+ΠΛΧ4
Τα ΑΘΡ και τα ΠΛΧ δεν θα επρεπε να αλλαζουν τιμη απο την αρχικη που ειναι μηδεν???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Με το Ι μετράω τους ασθενείς του κάθε νοσοκομείου και με το Ν τον αριθμό των νοσοκομείων. Τα 4 αθροίσματα μετρούν τους ασθενείς σε κάθε κατηγορία κατά Who συνολικά για όλα τα νοσοκομεία. Οι τιμές των αθροισμάτων αλλάζουν πριν να ζητήσω τον κωδικό του επόμενου νοσοκομείου. Απλά τώρα που το βλέπω έχω κάνει λάθος με το σύνολο με το οποίο διαιρώ για τα τελικά συνολικά ποσοστά. Θα έπρεπε να είναι (ΑΘΡ1+ΑΘΡ2+ΑΘΡ3+ΑΘΡ4)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωσ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο κωσ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Με το Ι μετράω τους ασθενείς του κάθε νοσοκομείου και με το Ν τον αριθμό των νοσοκομείων. Τα 4 αθροίσματα μετρούν τους ασθενείς σε κάθε κατηγορία κατά Who συνολικά για όλα τα νοσοκομεία. Οι τιμές των αθροισμάτων αλλάζουν πριν να ζητήσω τον κωδικό του επόμενου νοσοκομείου. Απλά τώρα που το βλέπω έχω κάνει λάθος με το σύνολο με το οποίο διαιρώ για τα τελικά συνολικά ποσοστά. Θα έπρεπε να είναι (ΑΘΡ1+ΑΘΡ2+ΑΘΡ3+ΑΘΡ4)!
Ακομα δεν βλεπω που αλλαζει η τιμη του ΠΛΧ και του ΑΘΡ μετα απο την αρχη που γινεται μηδεν....
Το Ν+1 τι σημαινει ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Ακομα δεν βλεπω που αλλαζει η τιμη του ΠΛΧ και του ΑΘΡ μετα απο την αρχη που γινεται μηδεν....
Το Ν+1 τι σημαινει ?

Με συγχωρείς φίλε. Έχω ορίσει αρχικά ΠΛΧ και εκεί που το αλλάζω έχω γράψει ΠΛ. Χίλια συγγνώμη. Είναι μέσα στην Άν..Αλλίως_αν. Το Ν+1 σημαίνει ότι ανεβάζω τον αριθμό των νοσοκομείων κατά 1.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

κωσ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο κωσ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 152 μηνύματα.
Αααα... ωραια.Δηλαδη οπου εχει ΠΛ πρεπει να ειναι ΠΛΧ.
Αλλα γιατι βαζεις Ν+1 στις γραψε ??

Επισης γιατι βαζεις Αν Ν ≠ 0 τότε
δεν θα επρεπε να μπει(ΠΛΧ1ΠΛΧ2 + ΠΛΧ3 + ΠΛΧ4) <>0??
η βασικα οπως ειπες πιο πανω ΑΘΡ1+ΑΘΡ2+ΑΘΡ3+ΑΘΡ4) <>0;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Αααα... ωραια.Δηλαδη οπου εχει ΠΛ πρεπει να ειναι ΠΛΧ.
Αλλα γιατι βαζεις Ν+1 στις γραψε ??

Επισης γιατι βαζεις Αν Ν ≠ 0 τότε
δεν θα επρεπε να μπει(ΠΛΧ1ΠΛΧ2 + ΠΛΧ3 + ΠΛΧ4) <>0??
η βασικα οπως ειπες πιο πανω ΑΘΡ1+ΑΘΡ2+ΑΘΡ3+ΑΘΡ4) <>0;;;;


Ναι, σωστά. Βασικά το σκεπτικό μου για τις μεταβλητές είναι να βάζω στο όνομα τους 'κωδικοποιημένα' το λόγο που τις χρησιμοποιώ. Δηλαδή το ΠΛΧ1 σημαίνει Π(πλήθος) Χ(Who) 1('1η' κατηγορία). Στην ΓΡΑΨΕ το Ν+1 το βάζω για να εμφανίζεται κάθε φορά: ''Δώστε τον κωδικό του 1ου νοσοκομείου", ''Δώστε τον κωδικό του 2ου νοσοκομείου". Ξεκινάω το Ν με 0 και το αλλάζω πριν ζητήσω τον κωδικό του επόμενου νοσοκομείου γι' αυτό και βάζω Ν+1. Άν το άφηνα Ν στην ΓΡΑΨΕ τότε θα εμφανιζόταν: "Δώστε τον κωδικό του 0ου νοσοκομείου",''Δώστε τον κωδικό του 1ου νοσοκομείου". Έτσι κανονικά θα έπρεπε να δοθεί ένας κωδικός ενώ εγώ θα ζητούσα τον προηγούμενο με βάση αυτό που λέει η ΓΡΑΨΕ. Δεν είναι νομίζω να είναι απαραίτητο να προσέχεις τόσο τη ΓΡΑΨΕ σου στα διαβάσματα (δηλαδή μία ΓΡΑΨΕ"δώστε κωδικό" ίσως να ήταν αρκετή) απλά εμένα μου αρέσει να προσέχω και την παρουσίαση.

Βάζω Ν<>0 γιατί αν με την πρώτη δοθεί Ζ σαν είσοδος δεν θα έχω κανέναν ασθενή και κανένα νοσοκομείο οπότε οι διαιρέσεις στα πλήθη για τα ποσοστά θα είναι διαιρέσεις με παρανομαστή 0 , το οποίο είναι μεγάλο σφάλμα, οπότε θέλει προσοχή. Αυτό δε σε απασχολεί αν σου λέει η άσκηση ότι δεν θα δοθεί με την πρώτη ''άκυρη" είσοδος. Απέρριψα το ενδεχόμενο να δίνεται μόνο Ζ στην εσωτερική επανάληψη γιατί τότε ο βρόχος θα ήταν ατέρμων, κάποια στιγμή θα πρέπει να τελειώσει η επανάληψη. Διαφορετικά, στο <> 0 θα μπορούσες να βάλεις το (ΑΘΡ1+ΑΘΡ2+ΑΘΡ3+ΑΘΡ4) που στην ουσία είναι το συνολικό πλήθος τον ασθενών ( το πηλίκο δηλαδή που χρησιμοποιείς για τα συνολικά ποσοστά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
γεια σας.ειχα καιρο να γραψω εδω αλλα τωρα θελω τη βοηθεια σας.
αεππ ειμαι πλεον σιγουρη οτι δεν προκειται να γραψω πανω απο τη βαση.εχω απογοητευτει παρα πολυ.
μηπως ξερετε λοιπον που μπορω να βρω ασκησεις στην επαναληψη και σοτυς μονοδιαστατους πινακες ωστε να μην ειναι ουτε πολυ δυσκολες ουτε πολυ ευκολες.και αν γινεται στο επιπεδο των πανελληνιεων(αν αυτο γινεται βεβαια)
+ μετατροπες απο μια δομη στην αλλη + διαγραμματα ροης να εχετε υποψη σας

ευχαριστω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Γιατι δεν λυνεις καποια που επεσε στις πανελληνιες για να δεις και πως ειναι το επιπεδο πανελληνιων

https://kelafas.gr/2011.html εδω εχει τα παντα.

Σου προτεινω το 3ο θεμα του 2011 και 2010
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mpko

Νεοφερμένος

Ο mpko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Έδεσσα (Πέλλας). Έχει γράψει 67 μηνύματα.
γεια σας.ειχα καιρο να γραψω εδω αλλα τωρα θελω τη βοηθεια σας.
αεππ ειμαι πλεον σιγουρη οτι δεν προκειται να γραψω πανω απο τη βαση.εχω απογοητευτει παρα πολυ.
μηπως ξερετε λοιπον που μπορω να βρω ασκησεις στην επαναληψη και σοτυς μονοδιαστατους πινακες ωστε να μην ειναι ουτε πολυ δυσκολες ουτε πολυ ευκολες.και αν γινεται στο επιπεδο των πανελληνιεων(αν αυτο γινεται βεβαια)
+ μετατροπες απο μια δομη στην αλλη + διαγραμματα ροης να εχετε υποψη σας

ευχαριστω

ναι , όπως είπε και ο drosos μπορείς να λύσεις αρχικά θέματα πανελληνίων για να δεις που περίπου κυμαίνονται από άποψη δυσκολίας αλλά και περιεχομένου. 'Έπειτα μπορείς να παρακολουθείς το συγκεκριμένο θέμα και σίγουρα θα βρεις κάτι αξιόλογο που θα σε βοηθήσει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Γραφαμε σημερα ΑΕΠΠ και παραθετω το 4ο θεμα!

Η ελληνική εταιρεία "Χρωματέξ", η οποια πουλαει χρωματα και μονοτικα υλικα εχει 30 προϊόντα. Επισης εχει 100 πωλητες οι οποιοι πουλανε τα προηγουμενα προϊόντα. Να φτιαξετε αλγοριθμο ο οποιος:
α)Να διαβαζει τα ονοματα των 30 προϊόνων σε πινακα οπως και τα 100 ονοματα των πωλητων. Επισης να διαβαζει σε δυσδιαστατο πινακα τις πωλησεις του καθε πωλητή για καθε προϊον(ΠΩΛΗΣΕΙΣ[100,30]).
β)Να εμφανιζει το ονομα του 22ου προϊοντος καθως και την μεγαλύτερη και μικρότερη πωληση αυτου του προϊοντος.
γ)Να διαβαζει ενα ονομα πωλητή και αν ανηκει στην εταιρεια τοτε να υπολογιζει την μεγαλυτερη του πωληση(και τον αριθμο του προιοντος που εγινε), αν δεν ανηκει να εμφανιζει καταλληλο μηνυμα.
δ)Να εμφανιζει τα 5 προιοντα με την μεγαλυτερη συνολικη πωληση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top