Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

teo_13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πεύκη (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά! teo_13 speaking!

Θέλω να θέσω μία ερώτηση που γενικά μου παρουσιάζεται συχνά, και δεν ξέρω πώς πρέπει να απαντήσω (ελπίζω μεγαλύτεροι να μπορούν να μου πουν):

''Ζητείται αλγόριθμος που να δέχεται 2 τους αριθμητές και 2 τους παρονομαστές ενός σύνθετου κλάσματος, να πραγματοποιούνται οι πράξεις και να δίνεται το τελικό αποτέλεσμα.''

Πρέπει να κάνω έλεγχο κάθε φορά για τους παρανομαστές, ή το θεωρώ αυτονόητο ότι δεν θα είναι 0, εφόσον δεν το ζητάει η εκφώνηση; \

Και γενικότερα, τι πρέπει να κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Αν η εκφωνηση της ασκησης ζητα 5 πραγματα τοτε πρεπει να απαντησεις σε αυτα τα 5 ωστε να την λυσεις. Αν σου ζητα ελεγχο τοτε αυτο ειναι μεσα στα 5 πραγματα που ΠΡΕΠΕΙ να κανεις για να την λυσεις. Αν παλι δεν στο ζητα, ειναι καλη πρακτικη να κανεις ελεγχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Πρέπει να εξασφαλίζεις την καθοριστικότητα σε κάθε αλγόριθμό σου. Γενικά τους αριθμητές, τις ρίζες και τα ln τα ελέγχουμε πάντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teo_13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Θοδωρής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πεύκη (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Αν η εκφωνηση της ασκησης ζητα 5 πραγματα τοτε πρεπει να απαντησεις σε αυτα τα 5 ωστε να την λυσεις. Αν σου ζητα ελεγχο τοτε αυτο ειναι μεσα στα 5 πραγματα που ΠΡΕΠΕΙ να κανεις για να την λυσεις. Αν παλι δεν στο ζητα, ειναι καλη πρακτικη να κανεις ελεγχο.

Πρέπει να εξασφαλίζεις την καθοριστικότητα σε κάθε αλγόριθμό σου. Γενικά τους αριθμητές, τις ρίζες και τα ln τα ελέγχουμε πάντα.

Οκ, σας ευχαριστώ.. Ελπίζω να μη βάλουν τίποτα περίεργο μόνο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Πάρτε και μια άσκηση να παίξετε. Είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της Γ' Λυκείου, μεγάλη, σύνθετη, αλλά διασκεδαστική. Προτείνω να πάρετε και ένα χρονόμετρο έτσι για να δείτε πόση ώρα θα σας πάρει. Μην πανικοβληθείτε, μελετήστε την καλά και θα βγει.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΜΑ

Το tichu (τίτσου) είναι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με κάρτες που παίζεται από δύο ομάδες των δύο ατόμων έκαστη. Σε κάθε γύρο οι παίχτες παίζουν εναλλάξ ως εξής: Α1, Β1, Α2, Β2, με τους παίχτες Α1/Α2 να ανήκουν στην ομάδα Α και τους παίχτες Β1/Β2 να ανήκουν στην ομάδα Β. Ένας γύρος τελειώνει όταν "βγουν" όλοι οι παίχτες, οπότε και γίνεται καταμέτρηση των πόντων. Νικήτρια χαρακτηρίζεται η ομάδα η οποία φτάνει πρώτη στους 1000 πόντους.

Σε κάθε γύρο μοιράζονται 100 πόντοι στους 4 παίχτες. Λόγω των κανόνων του tichu αλλά και ειδικών φύλλων, ένας παίχτης μπορεί να "βγει" και με αρνητικούς πόντους (το πολύ -25) αλλά και με πάνω από 100 πόντους (το πολύ 125). Σε κάθε περίπτωση, το αλγεβρικό σύνολο των πόντων που έχουν μοιραστεί είναι ακριβώς 100. Το δε σύνολο των πόντων που έχει κερδίσει ένας παίχτης είναι απαραίτητα πολλαπλάσιο του 5.

Επιπροσθέτως, η σειρά με την οποία βγαίνουν οι παίχτες έχει σημασία, καθώς οι πόντοι που έχει μαζέψει ο τελευταίος περνάνε στον πρώτο. Στο τέλος του κάθε γύρου, οι συνολικοί πόντοι της κάθε ομάδας είναι οι πόντοι που έχουν μαζέψει τα δύο μέλη της. Σε περίπτωση που τα δύο μέλη μιας ομάδας βγουν πρώτα (κάνουν το "1-2") τότε η ομάδα αυτή κερδίζει 200 πόντους και δεν γίνεται καμία άλλη καταμέτρηση πόντων.

Τέλος, σημειώνεται ότι ένας παίχτης μπορεί πριν τον κάθε γύρο να "ποντάρει" ότι θα βγει πρώτος, καλώντας "tichu". Εάν κερδίσει το στοίχημα (βγει εκείνος πρώτος και όχι ο συμπαίχτης του ή κάποιος αντίπαλος), τότε η ομάδα του κερδίζει επιπλέον 100 πόντους. Σε αντίθετη περίπτωση, χάνει 100 πόντους. Οι πόντοι αυτοί κερδίζονται/χάνονται ανεξάρτητα από την υπόλοιπη έκβαση του παιχνιδιού. Ένας παίχτης μπορεί να καλέσει και "grand" tichu, όπου οι πόντοι που ποντάρει είναι 200.

Νικήτρια ομάδα είναι αυτή που θα φτάσει πρώτη στους 1000 πόντους. Εάν οι δύο ομάδες φτάσουν ή ξεπεράσουν στον ίδιο γύρο τους 1000 πόντους, τότε νικήτρια ανακυρρήσσεται η ομάδα που έχει μαζέψει τους περισσότερους πόντους. Εάν οι δύο ομάδες φτάσουν ή ξεπεράσουν μαζί τους 1000 πόντους και έχουν μαζέψει τον ίδιο αριθμό πόντων (πχ 1000-1000) τότε το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι μία ομάδα να έχει κερδίσει περισσότερους πόντους από την άλλη και να έχει συλλέξει τουλάχιστον 1000 πόντους.

Να γραφεί πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ, το οποίο:

  1. Θα περιλαμβάνει τμήμα δηλώσεων.
  2. Θα διαβάζει σε τέσσερις μεταβλητές τα ονόματα των παιχτών και σε δύο μεταβλητές τα ονόματα των δύο ομάδων.
  3. Θα διαβάζει την ομάδα όπου ανήκει κάθε παίχτης, με έλεγχο δεδομένων που θα εξασφαλίζει ότι κάθε ομάδα έχει ακριβώς δύο παίχτες.
  4. Για κάθε γύρο θα εκτελεί τα ακόλουθα:
    1. Για κάθε παίχτη, θα διαβάζει εάν "κάλεσε" tichu ή grand tichu.
    2. Για κάθε παίχτη, θα διαβάζει πόσους πόντους συγκέντρωσε στο τέλος του παιχνιδιού καθώς και την σειρά που τελείωσε (1-4). Να γίνεται έλεγχος δεδομένων, που θα εξασφαλίζει ότι:
      • Για κάθε παίχτη έχει δοθεί έγκυρος αριθμός κερδισμένων/χαμένων πόντων, σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού.
      • Το άθροισμα όλων των πόντων που μοιράστηκαν είναι 100.
      • Ακριβώς ένας παίχτης έχει τελειώσει 1ος, 2ος, 3ος και 4ος (δεν υπάρχουν δηλ. δύο "πρώτοι" παίχτες).
    3. Οι πόντοι του τελευταίου παίχτη θα δίνονται στον πρώτο.
    4. Θα υπολογίζεται το συνολικό άθροισμα των πόντων που κέρδισε/έχασε κάθε ομάδα.
    5. Θα δίνονται ή αφαιρούνται επιπλέον βαθμοί (100 ή 200), σε κάθε ομάδα για κερδισμένα ή χαμένα (grand) tichu.
    6. Τέλος, θα εξετάζεται εάν το παιχνίδι έχει τελειώσει ή θα πρέπει να συνεχιστεί.
  5. Θα εμφανίζει, στο τέλος του παιχνιδιού, το τελικό σκορ των δύο ομάδων, το όνομα της ομάδας που κέρδισε αλλά και το πόσα tichu / grand tichu κέρδισε / έχασε κάθε παίχτης, σύμφωνα με το παρακάτω παράδειγμα:

    Ομάδες: Ατρόμητοι - Έμπειροι
    Παίχτες: Γιώργος & Γιάννης - Αλέξανδρος & Μάριος
    Τελικό σκορ: 1100 - 800
    Νικήτρια ομάδα: Ατρόμητοι
    Στατιστικά grand tichu: (κερδισμένα/χαμένα)
    Γιώργος: 1 / 0
    Γιάννης: 0 / 0
    Αλέξανδρος: 0 / 1
    Μάριος: 1 / 1
    Στατιστικά tichu: (κερδισμένα/χαμένα)
    Γιώργος: 3 / 0
    Γιάννης: 2 / 0
    Αλέξανδρος: 4 / 2
    Μάριος: 0 / 0
Από Γιώργος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Φαινεται πολυ ενδιαφερον(το σαββατο εμαθα να παιζω τιτσου δεν ειναι τυχαιο αυτο :P ). Θα την προσπαθησω το Σαββατοκυριακο και θα σου την στειλω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Έχω δει αλγόριθμους για τρίλιζα, μπάσκετ, ποδοσφαιρο, πέναλτυ, βόλλευ κτλ, αλλά με τίτσου δεν περίμενα να δω.
Γιώργο εσύ το έφτιαξες;

Και μου το λεγαν οι φίλοι μου: Έλα να σου μάθουμε τίτσου, τίποτα εγω, έλυνα παράλληλους πίνακες.

Περιμένουμε επόμενη version δηλωτής και κουν καν.

Όποιοι τον λύσετε βάλτε τη λύση σε spoiler, γιατί θα αργήσω να ασχοληθώ.

Α, Γιώργο αναλαμβάνεις την εκσφαλμάτωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Αν χρησιμοποιήσω πίνακες σε έναν αλγόριθμο χωρίς να είναι απαραίτητο, αλλά να είναι δυνατό (καθορισμένος αριθμός μεταβλητών), θεωρείται μεγάλο λάθος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Αν η ασκηση σου λεει να μην χρησιμοποιηθουν πινακες ή να μην κανετα καταχρηση πινακων τοτε δεν χρησιμοποιεις πινακες ή χρησιμοποιοεις μονο οπου ειναι απαραιτητο(πχ αν θες να κανεις ταξινομηση παρακατω δεν γινεται χωρις πινακες). Αν δεν σου ξεκαθαριζει τιποτα κανεις οτι θες ;) (Αρκει να ειναι σωστο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
νομιζω ομως οτι αν η ασκηση λυνεται και χωρις πινακα υπαρχει περιπτωση να στο παρουν λαθος επειδη εσυ το εκανες με πινακα...
και νομιζω οτι αυτο ειχε γινει μια χρονια στις πανελληνιες .αλλα δεν ειμαι σιγουρη.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos Sitys

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Nikos Sitys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 1,699 μηνύματα.
Eγω που δεν εχω ιδεα απο τιτσου πειραζει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiwrgosK.

Νεοφερμένος

Ο GiwrgosK. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Αν δεν σου απαγορεύει τη χρήση πίνακα η άσκηση δεν θεωρείται λάθος.Επειδή στις πανελλήνιες δεν τους ενδιαφέρει τόσο η χρήση όσο λιγότερης μνήμης και μεταβλητών γίνεται,μπορείς να χρησιμοποιείς πίνακα,εφόσον αναφερόμαστε σε λογικά πλαίσια,βέβαια εξαρτάται και από το ερώτημα(μπορεί να έχει σκοπό να δει αν μπορείς να το λύσεις χωρίς πίνακα ο οποίος θα είναι εμφανές οτι δεν είναι η πιο γρήγορη λύση).
Για τη χρονιά στις πανελλήνιες νομίζω πως δεν είχες κανένα στοιχείο για το μέγεθος του πίνακα,για αυτό και δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις(αφού δεν μπορούσες να δηλώσεις το μέγεθός του).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gademis

Τιμώμενο Μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 46 ετών. Έχει γράψει 1,634 μηνύματα.
νομιζω ομως οτι αν η ασκηση λυνεται και χωρις πινακα υπαρχει περιπτωση να στο παρουν λαθος επειδη εσυ το εκανες με πινακα...
και νομιζω οτι αυτο ειχε γινει μια χρονια στις πανελληνιες .αλλα δεν ειμαι σιγουρη.:)

Άσχημο ισχύει αυτό, με την ίδια λογική μπορείς να πάρεις λάθος και μια άσκηση που χρησιμοποιεί παραπάνω από τις ελάχιστες μεταβλητές η περιττές επαναλήψεις.
Μπορεί να επιβεβαιώσει/διαψεύσει κάποιος ότι έχει γίνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Νομιζω οτι αναφερεται στο θεμα 3ο του 2010 οπου ο αριθμος των διαγωνιζομενων διαβαζετε απο τον χρηστη(οποτε δνε μπορεις να δηλωσεις πινακα Α[N]), ομως τοτε δεν χρειαζοταν να δηλωσεις μεταβλητες αφου σου ζηταγε αλγοριθμο. Και αμα δειτε προτεινομενες λυσεις απο φροντιστηρια το κανουν με πινακες.

Νικο δεν χρειαζεται να ξερεις τιστσου για να το λυσεις σου χει μια χαρα τους κανονες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Νομιζω οτι αναφερεται στο θεμα 3ο του 2010 οπου ο αριθμος των διαγωνιζομενων διαβαζετε απο τον χρηστη(οποτε δνε μπορεις να δηλωσεις πινακα Α[N]), ομως τοτε δεν χρειαζοταν να δηλωσεις μεταβλητες αφου σου ζηταγε αλγοριθμο.
Οι πίνακες είναι στατικές δομές δεδομένων. Δεν μπορείς να προσθέσεις κόμβους κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του προγράμματος(δλδ την ώρα που διαβάζει). Μόνο πριν αρχίσει.Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που ο πίνακας έχει ένα όριο.
Για παράδειγμα, αν οι μεταβλητές που πρέπει να διαβάζουμε είναι το πολύ 80, αλλά δεν ξέρουμε πόσοι, και πρέπει να δημιουργήσουμε πίνακα, δηλώνουμε πίνακα 80 θέσεων πριν, και κατόπιν γεμίζουμε μόνο τις αναγκαίες θέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Ναι το προγραμμα σου λεγε να διαβασει τους υποψηφιους απο την αρχη του προγραμματος(δεν ηταν μεσα σε επαναληψη) οποτε καθε φορα που τρεχεις το προγραμμα θα δινεις μια τιμη που δεν θα μεταβαλεται σε ολη τη διαρκεια του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Ναι το προγραμμα σου λεγε να διαβασει τους υποψηφιους απο την αρχη του προγραμματος(δεν ηταν μεσα σε επαναληψη) οποτε καθε φορα που τρεχεις το προγραμμα θα δινεις μια τιμη που δεν θα μεταβαλεται σε ολη τη διαρκεια του
Όταν λεει διαβάζει, εννοεί από τον χρήστη. Η δήλωση των θέσεων σε έναν πίνακα γινεται κατά τον προγραμματισμό που προηγείται της χρήσης του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Διαβασε n
Για i απο 1 μεχρι n
Διαβασε ON,....

Αυτο εννοοω και επισης ηταν αλγοριθμος οποτε δεν απαιτειται δηλωση μεταβλητων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Διαβασε n
Για i απο 1 μεχρι n
Διαβασε ON,....

Αυτο εννοοω και επισης ηταν αλγοριθμος οποτε δεν απαιτειται δηλωση μεταβλητων

Νομίζω πως δεν με καταλαβαίνεις.
Ο αλγόριθμος προορίζεται για πρόγραμμα, και πρέπει να τηρεί αυτό που γράφει στο βιβλίο:
''οι πίνακες χρησιμοποιούνται μόνο όταν ο αριθμός των θέσεων είναι γνωστός εκ των προτέρων''
Είμαι 99% σίγουρος πως αυτό ο κώδικας που έγραψες δεν είναι αποδεκτός.
Αλλά καλύτερα να μιλήσει κάποιος ειδικός να σιγουρευτούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Δεν ειπα πουθενα οτι ειναι σωστο αυτο που εγραψα απλως νομιζω το δεχτηκαν για σωστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top