Βοήθεια/Απορίες στην ΑΕΠΠ - Ασκήσεις

Τι πιστεύετε για την ΑΕΠΠ;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 53)
  • Εύκολη

    Ψήφοι: 30 56.6%
  • Δύσκολη

    Ψήφοι: 23 43.4%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 0 0.0%

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Αναλογα με το τι σου ζητάει η άσκηση.

Εάν έχεις μια συνθήκη που δεν πρέπει να παραβιαστεί ή ένα δεδομένο πλήθος επαναλήψεων,
προτιμάς την "όσο (συνθηκη αληθής) ή (επαναλήψεις <πληθος)"
Εάν αντίθετα έχεις ένα άγνωστο πλήθος επαναλήψεων και μια ζητούμενη συνθήκη, προτιμάς την "μεχρις_οτου (συνθήκη αληθής)".


Δες τα ακολουθα προβληματακια και προσπάθησε να βρεις τι απο τα δυι απαιτείται.


1) Θέλω να βρω μια προσέγγιση στο π=3,14159...
Γνωρίζω έναν αλγόριθμο Α(1),Α(2),... ο οποίος μου δίνει όλο και καλύτερες προσεγγίσεις.
Ποιά συνθήκη θα γράψω στην "για" ώστε ο αριθμος Α(ν) (ν άγνωστο...) που θα πάρω ως αποτέλεσμα του αλγορίθμου,
να διαφέρει απο το π όχι περισσότερο από 0.05?

2) 'Εχω μια λίστα των υψών Ν ατόμων.
Ξεκινώ παίρνοντας ένα από τα άτομα, ονομάζοντας τον Χ,
και συγκρίνοντας το ύψος του με το ύψος των υπολοίπων της λιστας.
Ποια συνθήκη πρέπει να γράψω ώστε, εάν προκύψει κάποιος ψηλότερος από τον Χ,
να σταματά η διαδικασία σύγκρισης;



υγ. με πρόλαβε ο Δρ, ο οποιος τα λεει μια χαρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mizzkaterinoula

Νεοφερμένος

Η Mizzkaterinoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Σ ευχαριστω πολυ. Και γω κατι τετοιο σκεφτηκα αλλα δεν ημουν σιγουρη κατα ποσο θα ηταν σωστο γιατι δεν εχω ξαναδει τετοιο θεμα. Ευχαριστω και παλι

Α κατι ακομη. Αν δεν γνωριζουμε αν τ βημα ειναι θετικο ή αρνητικο; Η ακομα αν ειναι διαφορο του 1. πχ 10;
Για παραδειγμα...
Για κ απο τιμη1 μεχρι τιμη2 με βημα β
εντολες
τελος_επαναληψης
και θελει αυτο να το κανουμε με οσο. Ειναι καθαρα μια θεωρητικη ασκηση


Α και κατι ασχετο με αυτο. Μπορει να μου θυμισεις καποιος πως εμφανιζουμε τα ονοματα των μαθητων που ειχαν για παραδειγμα τον μικροτερο αριθμο απουσιων. Για εναν ξερω αλλα οταν υπαρχει ισοβαθμια και με αλλον δεν θυμαμαι πως ακριβως γινεται :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

drosos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 1,151 μηνύματα.
Αν δεν ξερεις το βημα δεν ξερεις καν αν εκτελεστει ο παραπανω αλγοριθμος :/ Δεν προκειται δηλαδη να σου ζητησουν κατι τετοιο... Βεβαια μπορεις να παρεις περιπτωσεις
Για το δευτερο που λες το εννοεις με πινακες;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mizzkaterinoula

Νεοφερμένος

Η Mizzkaterinoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Ναι με πινακα
Κι οσο για το προηγουμενο αν ξερω οτι γινεται θα ηταν σωστο μεσα στην εντολη να εβαζα κ<-κ + β
με β=το βημα που εχουμε;

Δηλαδη να γινοταν για παραδειγμα
κ<-10
Οσο κ<=100 επαναλαβε
κ<-κ + 10
τελος επαναληψης

Αυτο ως απαντηση σε ασκηση που ελεγε
Για κ απο 10 μεχρι 100 με_βημα 10
εντολες
τελος_επαναληψης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Αν μεσα στην Οσο βαλεις και τις εντολες τοτε και τα δυο κανουν το ιδιο πραγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mizzkaterinoula

Νεοφερμένος

Η Mizzkaterinoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Αρα ηταν σωστο σαν σκεψη; Ευχαριστω πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Κανεις σωστη αρχικοποιηση.
Κοιτας για το καταλληλο βημα (να μη ειναι και ατερμων βροχος) .Σωστο ειναι!

Συμβουλη: Αν θες να ελεγχεις οταν μεταφερεις την μια δομη επαναληψης σε μια αλλη τοτε αρκει να πραγματοποιησεις και τις δυο επαναληψεις σε ενα κομματι χαρτι , ωστε να διαπιστωσεις και η ιδια αν κανουν το ιδιο αριθμο επαναληψεων ΚΑΙ εαν επιστρεφουν τα ιδια πραγματα.(βαρετο πολλες φορες αλλα σωτηριο)

Σημειωση! Δεν εχει σημασια για το ερωτημα σου αλλα νομιζω (δεν ειμαι σιγουρος) οτι στην ΟΣΟ εχεις ξεχασει μια κατω παυλα αναμεσα στο Τελος και το επαναληψης.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mizzkaterinoula

Νεοφερμένος

Η Mizzkaterinoula αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Χαχα ναι σωστο
Σ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dark_knight

Νεοφερμένος

Ο dark_knight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Να κατασκευάσετε ένα πρόγραμμα που θα ζητά από το χρήστη να δώσει έναν άρτιο αριθμό και στη συνέχεια να γράφει τον αριθμό αυτό ως άθροισμα δύο πρώτων.
Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ γκόλντμπαχ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α, γ, ι, κ, χ, ψ, ξ, ω, πρώτος[2000] 
ΑΡΧΗ
  γ <- 0
  κ <- 1
  ξ <- 1
  ω <- 1
  ΓΡΑΨΕ 'Δώσε μου έναν άρτιο αριθμό μικρότερο του 2000 και εγώ θα τον γράψω σαν άθροισμα δύο πρώτων...'
  ΔΙΑΒΑΣΕ α
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α
    γ <- πληθοςδιαιρετων(ι) 
    ΑΝ γ = 1 ΤΟΤΕ
      πρώτος[κ] <- ι
      κ <- κ + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

  ΓΙΑ ξ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ κ - 1
    ΓΙΑ ω ΑΠΟ ξ ΜΕΧΡΙ κ - 1
      ΑΝ (πρώτος[ξ] + πρώτος[ω] = α) ΤΟΤΕ
        ΓΡΑΨΕ πρώτος[ξ], '+', πρώτος[ω], '=', α
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ



ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ πληθοςδιαιρετων(α): ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: α, β, γ
ΑΡΧΗ
  γ <- 0
  ΓΙΑ β ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ α - 1
    ΑΝ α mod β = 0 ΤΟΤΕ
      γ <- γ + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  πληθοςδιαιρετων <- γ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
[FONT=&quot]37. [/FONT][FONT=&quot]Ένας συλλέκτης γραμματοσήμων επισκέπτεται στο διαδίκτυο το αγαπημένο του ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοτελισμού προκειμένου να αγοράσει γραμματόσημα. Προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 1500 ευρώ. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος:[/FONT]

[FONT=&quot]α)[/FONT][FONT=&quot] Για κάθε γραμματόσημο, να διαβάζει την τιμή και την προέλευσή του (ελληνικό/ξένο) και να επιτρέπει την αγορά του, εφόσον η τιμή του δεν υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο χρημάτων. Διαφορετικά να τερματίζει τυπώνοντας το μήνυμα «ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ».[/FONT]
[FONT=&quot]ΣΗΜΕΙΩΣΗ:[/FONT][FONT=&quot] Δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας για τα δεδομένα εισόδου. [/FONT]
[FONT=&quot](Μονάδες 10)[/FONT]
[FONT=&quot]β)[/FONT][FONT=&quot] Να τυπώνει:[/FONT]
[FONT=&quot]1. Το συνολικό ποσό που ξόδεψε ο συλλέκτης.[/FONT]
[FONT=&quot]2. Το πλήθος των ελληνικών και το πλήθος των ξένων γραμματοσήμων που αγόρασε.[/FONT]
[FONT=&quot](Μονάδες 4)[/FONT]
[FONT=&quot]3. Το ποσό που περίσσεψε, εφόσον υπάρχει, διαφορετικά το μήνυμα «ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ».[/FONT]
[FONT=&quot](Μονάδες 4)[/FONT]
(3ο Θέμα Πανελληνίων Μάϊος 2007)

Για την ασκηση αυτη εχωκανει μια λυση αλλα ειναι σιγουρα λαθος
αν μπορειτε να μου πειτε που ειναι και πως θα μπορουσε να γινει καλυτερα χωρις πολλες αλλαγες....

Code:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ
  ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΜΕΤΡ1, ΜΕΤΡ2, SUM, ΥΠΟΛΟΙΠΟ, ΤΙΜΗ
    ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ
  ΑΡΧΗ
    ΜΕΤΡ1<-0 
    ΜΕΤΡ2<-0
    SUM<-0
    SUM<-SUM+ ΤΙΜΗ
    ΥΠΟΛΟΙΠΟ<-1500-SUM
    ΟΣΟ ΤΙΜΗ <=ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ
      ΑΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ="ΕΛΛΗΝΙΚΗ" ΤΟΤΕ
        ΜΕΤΡ1<-ΜΕΤΡ1+ 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΑΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ="ΞΕΝΗ" ΤΟΤΕ
        ΜΕΤΡ2<-ΜΕΤΡ2+1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΜΗ
      ΑΝ ΤΙΜΗ<=ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΟΤΕ
        SUM<-SUM + ΤΙΜΗ
        ΥΠΟΛΟΙΠΟ<-1500-SUM
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
    ΕΜΦΑΝΙΣΕ "ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΞΟΔΕΨΕ ΕΙΝΑΙ:",SUM,"ε"
    ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΜΕΤΡ1
    ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΜΕΤΡ2
    ΑΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ >0 ΤΟΤΕ
      ΕΜΦΑΝΙΣΕ "ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΙΝΑΙ:"ΥΠΟΛΟΙΠΟ
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΕΜΦΑΝΙΣΕ "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ"
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
η μεταβλητη ΤΙΜΗ αρχικοποιείται;

Αν υποθεσουμε οτι την αρχικοποιεις και οτι ειναι η τιμη του πρωτου γραμματοσημου τοτε :

ΕΠισης Αν η πρωτη τιμη του εισητηριου ειναι 1000 ευρω τοτε δεν θα μπει μεσα στην ΟΣΟ και δεν θα ελεγχει καν αν ειναι ξενο ή ελληνικο.Με λιγα λογια θα εμφανισει σωστα το υπολοιπο αλλα ΜΕΤΡ1=ΜΕΤΡ2 =0.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
αν εχεις το βοηθημα του τσιωτακη εχει πισο την λυση αυτη η λυση σοθ ειναι λαθος..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christina123

Δραστήριο μέλος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 699 μηνύματα.
O g1wrg0s Δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω! έγραψε στις 17:31, Χθες:

η μεταβλητη ΤΙΜΗ αρχικοποιείται;

Αν υποθεσουμε οτι την αρχικοποιεις και οτι ειναι η τιμη του πρωτου γραμματοσημου τοτε :

ΕΠισης Αν η πρωτη τιμη του εισητηριου ειναι 1000 ευρω τοτε δεν θα μπει μεσα στην ΟΣΟ και δεν θα ελεγχει καν αν ειναι ξενο ή ελληνικο.Με λιγα λογια θα εμφανισει σωστα το υπολοιπο αλλα ΜΕΤΡ1=ΜΕΤΡ2 =0.
βασικα ξεχασα να γραψω διαβασε ΤΙΜΗ πριν την εντολη SUM<-SUM + ΤΙΜΗ
τωρα διορθωνεται καπως;
τα αλλα που λες δυστυχως δεν τα καταλαβαινω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Ας κάνω κάποιες ερωτήσεις πού μου δημιουργήθηκαν στις διακοπές.

1) Αναζήτηση και ταξινόμηση σε μονοδιάστατο πίνακα πρέπει να κάνω μόνο με τους αλγόριθμους του βιβλίου; Παίζει να τους πειράζω λίγο;

2) Στους πίνακες, οι ασκήσεις του βοηθήματος διαθέτουν ένα βρόχο επανάληψης για κάθε ερώτημα. Μόνο έτσι είναι σωστό; Δηλαδή, για παράδειγμα, σε ένα βρόχο να βάζω να διαβάζεται ένας πίνακας και επιτόπου να μετρώ το πλήθος των θετικών.

3) Τα προγράμματα πρέπει υποχρεωτικά να τα γράφω με κεφαλαία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ellhnaras

Νεοφερμένος

Ο Kωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Nα δημιουργήσετε αλγόριθμο ο οποίος θα βρίσκει και θα εκτυπώνει όλους τους θετικούς 3ψήφιους αριθμούς,των οποίων η τιμή είναι ίση με το άθροισμα των κύβων των ψηφίων του.
Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει τη λύση αυτής της άσκησης,καθώς και τον τρόπο με τον οποίο λύνονται παρόμοιες ασκήσεις(δηλαδή καποια συγκεκριμένα βήματα,αν υπάρχουν);

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Nα δημιουργήσετε αλγόριθμο ο οποίος θα βρίσκει και θα εκτυπώνει όλους τους θετικούς 3ψήφιους αριθμούς,των οποίων η τιμή είναι ίση με το άθροισμα των κύβων των ψηφίων του.
Μπορεί κάποιος να μου υποδείξει τη λύση αυτής της άσκησης,καθώς και τον τρόπο με τον οποίο λύνονται παρόμοιες ασκήσεις(δηλαδή καποια συγκεκριμένα βήματα,αν υπάρχουν);
Πρέπει να σπάσεις έναν αριθμό στα ψηφία του, όπως βλέπεις. Σκέψου λίγο πώς μπορείς να το κάνεις αυτό (hint: το πρώτο ψηφίο του αριθμού τι δείχνει; Πόσες εκατοντάδες έχεις ... )

Ας κάνω κάποιες ερωτήσεις πού μου δημιουργήθηκαν στις διακοπές.

1) Αναζήτηση και ταξινόμηση σε μονοδιάστατο πίνακα πρέπει να κάνω μόνο με τους αλγόριθμους του βιβλίου; Παίζει να τους πειράζω λίγο;

2) Στους πίνακες, οι ασκήσεις του βοηθήματος διαθέτουν ένα βρόχο επανάληψης για κάθε ερώτημα. Μόνο έτσι είναι σωστό; Δηλαδή, για παράδειγμα, σε ένα βρόχο να βάζω να διαβάζεται ένας πίνακας και επιτόπου να μετρώ το πλήθος των θετικών.

3) Τα προγράμματα πρέπει υποχρεωτικά να τα γράφω με κεφαλαία;
1) Όπως θες, αρκεί να δουλεύει. Ωστόσο, συμβουλή μου είναι stick to the book, γιατί υπάρχουν βλάχοι που δεν ξέρουν πού πάνε τα πέντε και θα κοιτάξουν το βιβλίο. Δηλαδή: σειριακή αναζήτηση (δεν θυμάμαι αν είναι εντός ύλης η δυαδική, που χρησιμοποιείται σε ταξινομημένους).
Γενικά όχι πολύπλοκα πράγματα, για να μην μπερδέψεις τους εξεταστές. Ναι, δυστυχώς στην Ελλάδα του φραπέ θα πρέπει να το προσέχεις αυτό.

2) Σωστό είναι ό,τι δουλεύει. Period. Τα θες όλα σε ένα; Τα θες σπαστά; Κάνεις ό,τι γουστάρεις, αρκεί ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ.

3) ΝΑΙ. Το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ το γράφεις ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ορίζεται στο βιβλίο. Έλα, απλώς το γράφεις ΚΕΦΑΛΑΙΑ, μην κολλάς! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
1)Χαχαχαχαχ οντως αυτο ισχυει και μου συναιβει.Η καθηγητρια μας στο σχολειο ηταν εντελως βουρλο και αλλη λυση εκτος απο αυτην που ειχε σκεφτει στο σπιτι της δεν δεχοταν η εκανε 5 ωρες να την επεξεργαστει.Τραγικο.

2)Οσο λιγοτερες γραμμες κωδικα τοσο το καλυτερο δεν ειναι?Οποτε γραψτα οσο μπορεις πιο συμπικνωμενα,μπορει να μετραει και στην βαθμολογια αυτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
2)Οσο λιγοτερες γραμμες κωδικα τοσο το καλυτερο δεν ειναι?Οποτε γραψτα οσο μπορεις πιο συμπικνωμενα,μπορει να μετραει και στην βαθμολογια αυτο.
2) ΔΕΝ βαθμολογείται. Βαθμολογείσαι μόνο με το αν ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Χέστηκαν αν έχεις 10 ή 100 γραμμές κώδικα. Χέστηκαν αν θα διατρέχεις μία ή 42 φορές τον πίνακα. Να ΔΟΥΛΕΥΕΙ και να ανταποκρίνεται στην εκφώνηση κατά 100%. Αυτό μετράει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
Άλλωστε η αποδοτικότητα αλγόριθμων είναι εκτός ύλης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Άλλωστε η αποδοτικότητα αλγόριθμων είναι εκτός ύλης...
Ακριβώς. Μην σκέφτεσαι αν είναι αποδοτικό, just make it work!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top