Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 50)
  • Εξισώσεις

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεωρημα Θαλή

    Ψήφοι: 10 20.0%
  • Τριγωνομετρία

    Ψήφοι: 17 34.0%
  • Συστήματα

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Παραγοντοποίηση

    Ψήφοι: 13 26.0%
  • Ταυτότητες

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Απλοποίηση

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλο ( ποιό; )

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 5 10.0%

aliki_s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η aliki_s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Θα ήθελα αλλά δεν είμαι τόσο έμπειρος με τον υπολογιστή...Μπορεί να το ανεβάσει ίσως η αλίκη που το κατάλαβε...Ευχαριστώ πάρα πολύ βρε Αλικάκη....Χίλια ευχαριστώ από εμένα


Δεν κάνει τίποτα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Παιδιά μπορεί κάποιος να μου βρεί το κενό

2α-2
----- + ----- = 3 (Όπου διακεκομμένες είναι κλασματική γραμμή)
α_______α


ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕς ΛΥΣΕΙΣ...Λίγη βοήθεια σας παρακαλώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

statakos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Βούλα (Αττική). Έχει γράψει 295 μηνύματα.
Αν σας το 'πε έτσι, βάλτε τον/την να τη λύσει αυτός/η...

δλδ χ-2 + κ(άγνωστος) = 3*α ? αν ναι, κ = 3*α - χ + 2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgio-PD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης Καλλιατζής αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Αν σας το 'πε έτσι, βάλτε τον/την να τη λύσει αυτός/η...

δλδ χ-2 + κ(άγνωστος) = 3*α ? αν ναι, κ = 3*α - χ + 2
κανένας άλλος καμιά βοήθεια???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Δε πρόκειται να σε βοηθήσει κανείς, γιατί :

1ον) Έχεις ποστάρει σε λάθος subforum.

2ον) Δεν βγάζουν νόημα οι μαθηματικές παραστάσεις που 'χεις γράψει. ( σ.σ. μάθε )


Φιλικά,

Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

domenica7

Πολύ δραστήριο μέλος

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 1,056 μηνύματα.
σου επισυναπτω τη λυση.νομιζω οτι ειναι σωστη..ελπιζω να σε βοηθησα:)..

ΥΓ.να προσπαθεις ομως πιο πολυ να τις λυνεις μονος σου!View attachment 26432
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

baki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
σου επισυναπτω τη λυση.νομιζω οτι ειναι σωστη..ελπιζω να σε βοηθησα:)..

ΥΓ.να προσπαθεις ομως πιο πολυ να τις λυνεις μονος σου!View attachment 26432

να επισημανω κατι οτι το σημαινει αν και μονο αν και το μαθαινουν στη α' λυκειου και οχι στο γυμνασιο domenica7

Φιλικα παντα
Αντωνης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

domenica7

Πολύ δραστήριο μέλος

Η domenica7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 1,056 μηνύματα.
ξεχασα να σου εξηγησω τι εκανα :
1)στη θεση του κενου θετω ενα αγνωστο Χ που τον ψαχνω(το α θεωρειται γνωστος αριθμος)
2)παρατηρω οτι τα κλασματα ειναι ομωνυμα (εχουν και τα δυο παρανομαστη το α)αρα μπορω να τα προσθεσω.
3)αφου τα προσθεσω ,βλεπω οτι μπορω να κανω χιαστη.(ξερεις τι ειναι χιαστη σωστα?αν οχι στειλε μου pm)
4)μετα χωριζω γνωστους απο αγνωστους και κανω πραξεις χωρις να ξεχασω να αλλαξω τα προσημα των αριθμων που μεταφερω στο αλλο μελος της ισοτητας.

ελπιζω να στα εξηγησα καλα κ να καταλαβες!αυτο μπορεις να το χρησιμοποιησεις κ σαν μεθοδολογια αν θες.δε νομιζω να εχω κανει καπου λαθος..αλλα δεν ειμαι κ μαθηματικος..:):)
-----------------------------------------
να επισημανω κατι οτι το σημαινει αν και μονο αν και το μαθαινουν στη α' λυκειου και οχι στο γυμνασιο domenica7

Φιλικα παντα
Αντωνης

συγγνωμη δε θυμομουν ποτε το εμαθα!αλλα γιατι δεν του την ελυσες εσυ τοτε που ξερεις απο τι βλεπω καλυτερα την υλη του γυμνασιου?

φιλικα κ εγω:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

baki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Aντώνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 335 μηνύματα.
ξεχασα να σου εξηγησω τι εκανα :
1)στη θεση του κενου θετω ενα αγνωστο Χ που τον ψαχνω(το α θεωρειται γνωστος αριθμος)
2)παρατηρω οτι τα κλασματα ειναι ομωνυμα (εχουν και τα δυο παρανομαστη το α)αρα μπορω να τα προσθεσω.
3)αφου τα προσθεσω ,βλεπω οτι μπορω να κανω χιαστη.(ξερεις τι ειναι χιαστη σωστα?αν οχι στειλε μου pm)
4)μετα χωριζω γνωστους απο αγνωστους και κανω πραξεις χωρις να ξεχασω να αλλαξω τα προσημα των αριθμων που μεταφερω στο αλλο μελος της ισοτητας.

ελπιζω να στα εξηγησα καλα κ να καταλαβες!αυτο μπορεις να το χρησιμοποιησεις κ σαν μεθοδολογια αν θες.δε νομιζω να εχω κανει καπου λαθος..αλλα δεν ειμαι κ μαθηματικος..:):)
-----------------------------------------


συγγνωμη δε θυμομουν ποτε το εμαθα!αλλα γιατι δεν του την ελυσες εσυ τοτε που ξερεις απο τι βλεπω καλυτερα την υλη του γυμνασιου?

φιλικα κ εγω:)
γιατι πολυ απλα με προλαβες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rafailia

Νεοφερμένος

Η rafailia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
2x*2 + y*2 - 2xy + 4x + 4 = 0


Το * σημαίνει τετράγωνο
Π.χ. 2*2 ειναι 2 στο τετράγωνο, άρα 4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
χ*2+χ*2+ψ*2-2χψ+4χ+4=0
το 1ο,3ο και 4ο δινουν (χ-ψ)*2
τα υπολοιπα δινουν (χ+2)*2
αρα (χ-ψ)*2+(χ+2)*2=0
χ=ψ χ=-2
την εγραψα συντομα,σορρυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

rvd345

Νεοφερμένος

Ο γιωργος{προτιμοτερο rvd!} αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
ναι σωστο ειναι αν ομως σου ειναι δυνατον σε παρακαλω εξηγησε μου τον τροπο σκεψης σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
σπας το 2χ*2 σε χ*2+χ*2=2χ*2 και μετα προσπαθεις να κανεις ομαδοποιηση..στην προκειμενη περιπτωση υπηρχαν αναπτυγματα ταυτοτητων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tasakas

Νεοφερμένος

Ο Τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Στέλεχος Φροντιστηρίου και μας γράφει απο Μέγαρα (Αττική). Έχει γράψει 78 μηνύματα.




άθροισμα τετραγώνων ίσο με το μηδεν, άρα και οι δύο μηδεν:
και
άρα x=y και x=-2
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Απάντηση :



Στην συγκεκριμενη ασκηση πρωτα σπας το σε με σκοπο να μας βοηθησει για να κανουμε ομαδοποιηση δηλαδη :

Αφου το σπασουμε εχουμε αυτο :



Και μετα κανουμε ομαδοποιηση δηλαδη τα βαζουμε σε διαφορετικη σειρα ωστε να βγει αναπτυγμα ταυτοτητων δηλαδη :



Εδω βλεπεις οτι εχουμε δυο αναπτυγματα ταυτοτητων :

1.
2.

Oποτε το γραφουμε ετσι :



Τωρα βλεπεις οτι εχουμε αθροισμα τετραγωνων = 0 και οι δυο πρεπει να ειναι = 0 , οποτε :

x=y
και
x=-2

***ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ***

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MpampisG

Νεοφερμένος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Αν μπορεί κάποιος να μου λύσει ή να μου επιδείξει τον τρόπο επίλυσης της παρακάτω εξίσωσης ας το κάνει. :D
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


3χ³+14=6χ²+7χ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Είναι πολύ εύκολο. Θέλει να μεταφέρεις όλα σου τα χ στο πρώτο σκέλος και να κάνεις παραγοντοποίηση με κοινό παράγοντα και μετά σου βγαίνει τριώνυμο, στο οποίο κάνεις διακρίνουσα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Άρα: or
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MpampisG

Νεοφερμένος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Καλλιθέα (Αττική). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Εννοείς παραγοντοποίηση με ομαδοποίηση;Γιατί στο τέλος δε μου βγαίνει κοινός παράγοντας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SIMAIOFOROS

Νεοφερμένος

Ο SIMAIOFOROS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
3x^3 -6x^2 -7x +14=0 Τα μεταφέρουμε όλα στα πρώτο μέλος
3x^2(x-2) -7(x-2)=0 Βγάζουμε κοινό παράγοντα το x-2
(x-2)(3x^2-7)=0 Παραγοντοποίηση
x-2=0 ή 3x^2-7=0
x=2
H μία λύση της εξίσωσης είναι το 2, για να βρούμε τις άλλες δύο λύνουμε την εξίσωση 3x^2-7=0 με διακρίνουσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top