Μαθηματικά - Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά

Ποιο είναι πιο δύσκολο για Γ' Γυμνασιου
Multiple votes are allowed.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 50)
  • Εξισώσεις

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Θεωρημα Θαλή

    Ψήφοι: 10 20.0%
  • Τριγωνομετρία

    Ψήφοι: 17 34.0%
  • Συστήματα

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Παραγοντοποίηση

    Ψήφοι: 13 26.0%
  • Ταυτότητες

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • Απλοποίηση

    Ψήφοι: 0 0.0%
  • Άλλο ( ποιό; )

    Ψήφοι: 4 8.0%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 5 10.0%

JeiKei

Νεοφερμένος

Ο JeiKei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Έκανα edit μάλλον δεν το δα 'τε

Αδαμαντια μην πετάς υπονοούμενα σε μένα και στον Παπά << στην δική μου περίπτωση μάλλον >> πλάκα κάνω

@Παπάς: κοιτα στην σελ 96

Καλά ρε πότε προλαβαίνετε και γράφετε δεν σας προλαβένω ηρεμίστε :P

A και το άτοπο το έγραψα για να κάνω φιγούρα :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Lol man xD ενα * ξεχασα,για να δειξω οτι ειναι πολλαπλασιασμος :P Και οταν ειπα οτι α*β=0 ,μπορεις να πεις οτι ειναι και ατοπο,επειδη στην εκφωνηση λεει οτι ειναι μη μηδενικοι,αλλα πιο ωραιο ειναι το αδυνατη (και την αιτιολογιση σου) , διοτι με το ατοπο ειναι ολοκληρη διαδικασια,ενω εδω δουλεψα με ισοδυναμιες,δηλαδη με ''νομιμες'' πραξεις και δεν πηρα ''εστω οτι ισχυει αυτο,μπλα μπλα''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JeiKei

Νεοφερμένος

Ο JeiKei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Lol man xD ενα * ξεχασα,για να δειξω οτι ειναι πολλαπλασιασμος :P Και οταν ειπα οτι α*β=0 ,μπορεις να πεις οτι ειναι και ατοπο,επειδη στην εκφωνηση λεει οτι ειναι μη μηδενικοι,αλλα πιο ωραιο ειναι το αδυνατη (και την αιτιολογιση σου) , διοτι με το ατοπο ειναι ολοκληρη διαδικασια,ενω εδω δουλεψα με ισοδυναμιες,δηλαδη με ''νομιμες'' πραξεις και δεν πηρα ''εστω οτι ισχυει αυτο,μπλα μπλα''
αχα. Δεν αισχύνομαι ο επιδειξιομανής . Γενικα ή λύνεις μια άσκηση επιστιμονικά ή οχι :)
και βασικά δεν ήταν ο πολλαπλασιασμός το θέμα μου ,αλλα η πρόσθεση .
Κοίτα τι έκανες
3*α*β ( α+ β) = 0 <=>
α*β*=0 (αδυνατο,διοτι α,β διαφοροι του μηδενος,αρα και το γινομενο τους) ή α+β=0 <=>
α=-β


Βλέπεις δεν διαιρείς με 3(α+β) αλλα με 3αβ .Αλλα ντάξει σιγά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Δε διαιρεσα με τπτ καλε :P

απλα ειναι γινομενο = 0

πχ αμα πω οτι : χ^2 - 1 = 0 <=> (χ+1)*(χ-1) = 0 ,δεν μπορω να πω οτι χ+1 = 0 ή χ-1 = 0 και να βρω τις ριζες αυτης της εξισωσης ;

Οσο για το 3*α*β=0 ,το 3 ειναι διαφορο του μηδενος (παντα) και παιρνω το α*β = 0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JeiKei

Νεοφερμένος

Ο JeiKei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Δε διαιρεσα με τπτ καλε :P

απλα ειναι γινομενο = 0

πχ αμα πω οτι : χ^2 - 1 = 0 <=> (χ+1)*(χ-1) = 0 ,δεν μπορω να πω οτι χ+1 = 0 ή χ-1 = 0 και να βρω τις ριζες αυτης της εξισωσης ;

Οσο για το 3*α*β=0 ,το 3 ειναι διαφορο του μηδενος (παντα) και παιρνω το α*β = 0

ε; καλύτερα γράψε με λατεξ γτ δεν σε πίανω

αν θυμάμαι καλά ηταν
3αβ(α+β)
Εγώ θέλω να αποδείξω οτι α+β = 0 ,αφού είναι αντίθετοι ΑΡΑ* (ανω τελεία τελος πάντων για έμφαση)
διαιρώ με 3αβ :)
Υ.Γ ναι μπορώ να κάνω αυτο που πες ,αλλα υποτείθεται οτι δεν ξέρω ακόμα παραγοντοποιηση (επανάληψη κάνω)
Και ναι είναι πολύ ανεβασμένο το επίπεδο για γ' γυμνασίου αλλα τα λύνω επειδή μου αρέσουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
στειλε μας και εμας καμια ασκηση:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Σου εξηγω : μπορεις να διαιρεσεις και μ 'αυτο που λες,αλλα πιο ευχαριστο ειναι να παρεις το γινομενο = 0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JeiKei

Νεοφερμένος

Ο JeiKei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
στειλε μας και εμας καμια ασκηση:)

Εύκολη σου βάζω για αρχή έτσι για να γουστάρεις ;)


Παραγοντοποίηση . A little help : δεν έχω κάνει λάθος τα πρόσημα ,θα καταλάβεις

Τσάκω και άλλη μια:
α) να κάνετε τισ πράξεις

β)Αριθμιτική τιμή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gver

Νεοφερμένος

Ο Gver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Γεια σας παιδια!Καλη χρονια!Μια τριγωνομετρικη εξισωση για την οποια ελυσα αλλα δεν ειμαι απολυτα σιγουρος...
λοιπον εχουμε
1+συνχ=ημχ σε διαστημα [0,2π)
ημχ-συνχ=1
ομως επειδη
ημχΕ[-1,1] και συνχε[-1,1]
για ημχ=0
συνχ=-1
συνχ=συνπ
χ=2κπ+π
λογω διαστηματος χ=π
για συνχ=0
ημχ=1
ημχ=ημπ/2
χ=2κπ+π/2
χ=π/2(λογω διαστηματος)
αρα συνολικα εχουμε χ=π η χ=π/2
ειναι σωστο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JeiKei

Νεοφερμένος

Ο JeiKei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Γεια σας παιδια!Καλη χρονια!Μια τριγωνομετρικη εξισωση για την οποια ελυσα αλλα δεν ειμαι απολυτα σιγουρος...
λοιπον εχουμε
1+συνχ=ημχ σε διαστημα [0,2π)
ημχ-συνχ=1
ομως επειδη
ημχΕ[-1,1] και συνχε[-1,1]
για ημχ=0
συνχ=-1
συνχ=συνπ
χ=2κπ+π
λογω διαστηματος χ=π
για συνχ=0
ημχ=1
ημχ=ημπ/2
χ=2κπ+π/2
χ=π/2(λογω διαστηματος)
αρα συνολικα εχουμε χ=π η χ=π/2
ειναι σωστο?
Θα σε help αν μπορούσα αλλά απ' ότι βλέπω είσαι 16 ετών και εδώ είναι γ' γυμνασίου -.-"
Δυστυχώς δεν γιγνόσκω νεαρέ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
Εύκολη σου βάζω για αρχή έτσι για να γουστάρεις ;)


Παραγοντοποίηση . A little help : δεν έχω κάνει λάθος τα πρόσημα ,θα καταλάβεις

Τσάκω και άλλη μια:
α) να κάνετε τισ πράξεις

β)Αριθμιτική τιμή


ευχαριστουμε κυριεεεεεεεεεεεεε:P:P:P

λοιπον για την πρωτη ασκηση επειδη βαριομουν :eek:να την λυσω ως τριωνυμο...(ψαχνουμε δυο αριθμους και πιρι πιρι πιρι)το ελυσα με διακρινουσα....εχετε κανει ετσι???η λυση μου...
χ³-13χ-12
α=1 β=-13 γ=-12
Δ=β²+4αγ
Δ=121
χ1=12 και χ2=1


τωρα στην δευτερη δεν καταλαβα τι γραφεις..λες Λ μα απο πανω λες χ....:worry::redface:



νομιζω πως η ασκηση σου εναι σωστη..νομιζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

JeiKei

Νεοφερμένος

Ο JeiKei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
ευχαριστουμε κυριεεεεεεεεεεεεε:P:P:P

λοιπον για την πρωτη ασκηση επειδη βαριομουν :eek:να την λυσω ως τριωνυμο...(ψαχνουμε δυο αριθμους και πιρι πιρι πιρι)το ελυσα με διακρινουσα....εχετε κανει ετσι???η λυση μου...
χ³-13χ-12
α=1 β=-13 γ=-12
Δ=β²+4αγ
Δ=121
χ1=12 και χ2=1


τωρα στην δευτερη δεν καταλαβα τι γραφεις..λες Λ μα απο πανω λες χ....:worry::redface:
Εμμμμμμ, δεν έχουμε κάνει διακρίνουσα και απ' ότι κατάλαβα νομίζεις οτι είναι μορφής τριωνύμου αλλα ελα που δεν είναι γιατι έχει εκείνο το
;) . Τα τριώνυμα ειναι
. πχ
,πλας δεν σε βοηθάνε τα πρόσημα κυρία .
Για να σε βοηθήσω σου λέω οτι πρέπει να "σπάσεις"
Στην 2η άσκηση είναι α ερώτημα και β λολ -.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
:redface:
Εμμμμμμ, δεν έχουμε κάνει διακρίνουσα και απ' ότι κατάλαβα νομίζεις οτι είναι μορφής τριωνύμου αλλα ελα που δεν είναι γιατι έχει εκείνο το
;) . Τα τριώνυμα ειναι
. πχ
,πλας δεν σε βοηθάνε τα πρόσημα κυρία .
Για να σε βοηθήσω σου λέω οτι πρέπει να "σπάσεις"
Στην 2η άσκηση είναι α ερώτημα και β λολ -.-

κιουριε μου,δεν ειδα οτι ειναι χ³:redface::redface:σορρι...επιστρεφω αμεσως






Και ..εχω το δικαιωμα της ερωτησης κιουριε:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gver

Νεοφερμένος

Ο Gver αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
η διακρινουσα ειναι μονο για εξισωσεις 2ου βαθμου σου ζηταει παραγοντοποιηση οχι να βρεις τις λυσεις απλα σπασε το 13χ και θα σου βγει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Ε ρε να μπορουσα να χρησιμοποιησω horner στην Γ γυμνασιου :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Τι είναι πάλι αυτό το horner;:worry::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

element skate

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βρασιδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Λιχτενστάιν (Ευρώπη). Έχει γράψει 950 μηνύματα.
ενα θεωρημα που κανεις ενα πινακα για να κανεις εναν αγνωστο ενω ειναι χ³ να γινει εις την δευτερα με καποια διαδικασια που ειναι σχετικα ευκολη τ ο κανουν στην β λυκειου νομιζω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Μάλιστα..
Κάτι άσχετο, την διακρίνουσα πότε την διδάσκουν κανονικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

element skate

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βρασιδας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Λιχτενστάιν (Ευρώπη). Έχει γράψει 950 μηνύματα.
την διακρινουσα στην γ γυμνασιου αν θυμαμαι καλα την διδασκουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Drama Prinzessin

Περιβόητο μέλος

Η Drama Prinzessin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,089 μηνύματα.
Ναι, την έχει το βιβλίο αλλά νομίζω ότι στην Α' λυκείου την εξετάζουν πιο καλά..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top