Βοήθεια/Απορίες στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας

manos66

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 59 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 379 μηνύματα.
Μην μπερδεύετε το πολύγωνο συχνοτήτων (vi) στις διακριτές μεταβλητές με το αντίστοιχο στις συνεχείς.
Μοιάζουν αρκετά.
Στις διακριτές μεταβλητές "κλείνει" κατακόρυφα, ενώ στις συνεχείς "κλείνει" διαγώνια

Το πολύγωνο αθροιστικών συχνοτήτων (Ni) στις διακριτές μεταβλητές είναι αυτό που είδαμε παραπάνω (σαν σκάλα).
Στις συνεχείς μεταβλητές ξεκινάμε από την κάτω αριστερή κορυφή του πρώτου ορθογωνίου και ενώνουμε με την πάνω δεξιά κορυφή κάθε ορθογωνίου διαδοχικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vglakis16

Νεοφερμένος

Ο Ευάγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πολίχνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Αν και μπήκα στατιστική , έχω ακόμα στο μυαλό μου ότι δεν μπορώ να λύσω με ασκήσεις εφαπτ. τύπου να βρείτο α,β όταν σου δίνει σοιχεία (συντελ.διευθ,κλίση,γωνία,κάθετη στην ευθεία) μήπως μπορεί κάποιος να μου αναφέρει απο ποιά τέτοια στοιχεία μπορώ να βγάζω τα δεδομένα γιατί μπερδεύομαι τέρμα!!!ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paraskevas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paraskevas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Τα βηματα στη γενικης ειναι στανταρ.Βεβαια εξαρταται απο την ασκηση. Αν μιλας τωρα για τις ασκησεις τυπου βρειτε τα α,β θα πρεπει να βγαλεις σιγουρα 2 σχεσεις.
1)Σου λεει σ ενα σημειο π.χ Α(0,1)? τοτε f(0)= 1.
2)Παραλληλη-εφαπτεται με μια ευθεια π.χ ψ=3χ+5? τοτε f΄(0)= 3 (Αν μιλαμε για το Α(0,1) παντα.!)
3)Σου λεει οτι σχηματιζει γωνια με τον χχ΄ 30,45, 60? Τοτε η πρωτη παραγωγος f΄(χ) ειναι ιση με την αντιστοιχη εφαπτομενη των παραπανω γωνιων.
! Προσεχε τις αντιστοιχες παραπληρωματικες των παραπανω γωνιων 150,135 και 120 που ειναι ιδιες μ ενα (-) ! μπροστα.
(π.χ για 135 τοτε f΄(χ)= εφ135 = -1.)
Συνηθως 2 απο τα 3 παραπανω που εγραψα στα δινει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemeSis1990

Νεοφερμένος

Ο NemeSis1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Φέτος θα πέσει εξίσωση εφαπτομένης πιστεύω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

paraskevas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο paraskevas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 200 μηνύματα.
Και γω αυτο πιστευω αλλωστε απ το 2006 εχει να πεσει εφαπτομενη..Προσοχη λοιπον..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemeSis1990

Νεοφερμένος

Ο NemeSis1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Γνωρίζει κανείς αν επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε τον τύπο ψ-ψ0=λ(χ-χο)?


Όταν έχουμε ασκησεις με f(x) βρίσκουμε πάντα το πεδίο ορισμού? Ακόμα και αν είναι πολυωνυμική?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Γνωρίζει κανείς αν επιτρέπετε να χρησιμοποιούμε τον τύπο ψ-ψ0=λ(χ-χο)?


Όταν έχουμε ασκησεις με f(x) βρίσκουμε πάντα το πεδίο ορισμού? Ακόμα και αν είναι πολυωνυμική?
α) Ασφαλώς και επιτρέπεται. Κάθε απόδειξη τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή
β) Τι σημαίνει πεδίο ορισμού; Το σύνολο που περιέχει τους αριθμούς απο τους οποίους αν αντικατασταθεί ο χ, η f(χ) πέρνει συγκεκριμένες τιμές δηλ. ισούται κάθε φορά με κάποιο αριθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemeSis1990

Νεοφερμένος

Ο NemeSis1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
α) Ασφαλώς και επιτρέπεται. Κάθε απόδειξη τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή

Επειδή αυτόν τον τύπο τον έχει μόνο στα μαθηματικά κατεύθυνσης και όχι στο βιβλίο της γενικής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις, όπως και να 'χει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NemeSis1990

Νεοφερμένος

Ο NemeSis1990 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Εσείς για την λύση άσκησης με εξίσωση εφαπτομένης προτιμάτε τον τρόπο του βιβλίου (ψ=λχ+β) η αυτόν της κατεύθυνσης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
εμας ο καθηγητης στο σχολειο ειπε οτι μπορουμε να τον χρησιμοποιουμε...και το de'l hospital....απο συνηθεια και μονο χρησιμοποιω της κατευθυνσης....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
εμας μας προτινε να χρησιμοποιησουμε τον τυπο της γενικης, για να μην δειξουμε οτι ειμαστε θετικοι/τεχνολογικοι με σκοπο επιεικοτερη βαθμολογηση...

Προσωπικα το θεωρω καταντια αυτο. Γι'αυτο το λογο,και γιατι τον θεωρω πιο γρηγορο, χρησιμοποιω της κατευθυνσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestis Dosti

Νεοφερμένος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Δεν μπορω να καταλαβω γτ δν μας αφινουν να κανουμε τις πραξεις με κομπιουτερακια στις εξετασεις...
Ενω σε οποιαδιποτε σχολη στην στατιστικη τα κανουν με κομπιουτερακια...:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
οχι στην εξεταστικη τους ομως... πρεπει να δουν και ποσο αλανθαστοι ειστε στις πραξεις...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

onoffon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο onoffon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 265 μηνύματα.
σιγα τις πραξεις ρε συ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestis Dosti

Νεοφερμένος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
Μα ειναι μερικες διερεσεις οπως:7,5/40...
λολ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gossipgirl

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 278 μηνύματα.
εμας μας προτινε να χρησιμοποιησουμε τον τυπο της γενικης, για να μην δειξουμε οτι ειμαστε θετικοι/τεχνολογικοι με σκοπο επιεικοτερη βαθμολογηση...

Προσωπικα το θεωρω καταντια αυτο. Γι'αυτο το λογο,και γιατι τον θεωρω πιο γρηγορο, χρησιμοποιω της κατευθυνσης.



:no1::no1:εχεις δικιο!στις εξετασεις θα χρησιμοποιησω της γενικης να μαι πιο σιγουρη...αλλα για επιβεβαιωση στο προχειρο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Arhos

Νεοφερμένος

Ο Arhos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Παιδια μπορει καποιος να ανεβασει και τον μαθηαμτικων ξανα??Δεν το τις βρισκω...thanks!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Δεν μπορω να καταλαβω γτ δν μας αφινουν να κανουμε τις πραξεις με κομπιουτερακια στις εξετασεις...
Ενω σε οποιαδιποτε σχολη στην στατιστικη τα κανουν με κομπιουτερακια...:(

Για τον απλούστατο λόγο, να μην υπάρξουν φαινόμενα αντιγραφής, σκονάκια κτλ (υπάρχουν κομπιουτεράκια με μεγάλη οθόνη και πολύ μνήμη)

Στις σχολές στατιστικής απο την άλλη στις εξετάσεις (όπως και στις περισσότερες σχολές) έχουν δεν έχουν σκονάκι, αντιγράψουν δεν αντιγράψουν, αν δεν έχουν διαβάσει, δεν θα γράψουν :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pilasboy

Νεοφερμένος

Ο Pilas Giorgos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 92 μηνύματα.
Οι 100 μαθητές ενος Λυκειου Εχουν μέση βαθμολογία στα Μαθηματικα ΓΕΝΙκησ για το Α τετραμηνο 16.
Στο Β τετραμηνο ένας αριθμός από τους παραπάνω μαθητές βελτίωσε την βαθμολογία του κατα 3 μονάδες ενώ οι υπόλοιποι τν μειωσαν κατα 1 μονάδα.
Αν η μέση βαθμολογία το Β τετράμηνο έγινε 18 να βρεθούν Πόσοι μαθητές ανέβασαν τη βαθμολογία τους κατα 3 μονάδες κ πόσοι μαθητές τ μειωσαν κατα 1 μοναδα.
Β)ΟΙ ΠΑΡΑπανω 100 μαθητες συγκέντρωσαν στισ πανελλαδικες στο μαθημα τησ Ιστορίας μέση βαθμολογία χ=14,2.
Αν οι 25 μαθητες με τ χαμηλοτερη βαθμολογια ειχαν μεση βαθμολογια χ1=10,4 και οι 25 μαθητές με την ψηλότερη βαθμολογία χ2=17,6 να βρεθεί η μέση βαθμολογια χ3 των υπολοίπων..!!



Περιμενω απόψεις..!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top