Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε ένα άρθρο για παράδειγμα, δεν πρέπει να χρησιμοποιείς μεταφορές κ.λπ. όπως και σε ένα αποδεικτικό δοκίμιο καθώς σε αυτά κυριαρχεί η αναφορική λειτουργία της γλώσσας. Σε ένα στοχαστικό δοκίμιο επιτρέπεται να χρησιμοποιείς μεταφορές, παρομοιώσεις κ.λπ.

Σε ομιλία τι παίζει; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VickyLedger

Νεοφερμένος

Η VickyLedger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Παιδιά,όσοι ξέρουν,ας βοηθήσουν! Πόσες ιδέες πρέπει να αναπτύσσονται σε κάθε παράγραφο του κύριου μέρους της έκθεσης; Επίσης, πόσες παράγραφοι πρέπει να χρησιμοποιούνται για την απάντηση κάθε ερωτήματος του θέματος; Η καθηγήτρια του σχολείου μας είπε πως πρέπει να γράφουμε δύο παραγράφους για κάθε ερώτημα και η καθεμία να περιλαμβάνει δύο ιδέες. Η φιλόλογος του φροντιστηρίου, από την άλλη, είναι κατηγορηματική πως κάθε παράγραφος πρέπει να αναφέρει μία μόνο ιδέα! Τι να ακολουθήσω, τελικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
Πρόλογος ---> 1 παράγραφος
Για το πρώτο ζητούμενο 3
Μεταβατική παράγραφος (3-4 γραμμών) για το δευτερο ζητούμενο
Για το δεύτερο ζητούμενο 3
Επίλογος

Πολλοί λένε οτι αρκούν οι 2 παράγραφοι για το κάθε ζητούμενο. Πιστεύω πως είναι λάθος. Δε μπορείς να πείσεις τον άλλο με μόνο 2 επιχειρήματα. 3 πιο καλά.

Η καθηγήτρια του σχολείου μας είπε πως πρέπει να γράφουμε δύο παραγράφους για κάθε ερώτημα και η καθεμία να περιλαμβάνει δύο ιδέες. Η φιλόλογος του φροντιστηρίου, από την άλλη, είναι κατηγορηματική πως κάθε παράγραφος πρέπει να αναφέρει μία μόνο ιδέα! Τι να ακολουθήσω, τελικά;
Καλό θα ήταν 1 ιδέα σε κάθε παράγραφο, για να μπορέσεις να την αναλύσεις περισσότερο. Αν γράψεις 2 ιδέες σε μια παράγραφο, δε θα μπορέσεις να αναλύσεις την κάθε ιδέα επαρκώς. Ωστόσο, μπορείς να συνδυάσεις 2 ιδέες σε μια παράγραφο, αν συσχετίζονται. Δε μπορείς δηλαδή σε μια παράγραφο να αναλύσεις για την οικογένεια και για το περιβάλλον. Ασχετα εντελώς μεταξύ τους και χάνεις αρκετές μονάδες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Αναλογα ρε παιδια, θα βαλεις τη σκεψη σου σε καλουπι? S:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

edweimaste

Πολύ δραστήριο μέλος

Η edweimaste αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,050 μηνύματα.
Παιδιά,όσοι ξέρουν,ας βοηθήσουν! Πόσες ιδέες πρέπει να αναπτύσσονται σε κάθε παράγραφο του κύριου μέρους της έκθεσης; Επίσης, πόσες παράγραφοι πρέπει να χρησιμοποιούνται για την απάντηση κάθε ερωτήματος του θέματος; Η καθηγήτρια του σχολείου μας είπε πως πρέπει να γράφουμε δύο παραγράφους για κάθε ερώτημα και η καθεμία να περιλαμβάνει δύο ιδέες. Η φιλόλογος του φροντιστηρίου, από την άλλη, είναι κατηγορηματική πως κάθε παράγραφος πρέπει να αναφέρει μία μόνο ιδέα! Τι να ακολουθήσω, τελικά;

Δεν πρέπει να περιορίζεις τη σκέψη σου!Για κάθε ιδέα που απαντά στο ερώτημα βέβαια είναι καλύτερο να αφιερώνεις ολόκληρη παράγραφο! Τώρα αν το θέμα δεν σε εμπνέει δεν είναι και αναγκαστικό να περιοριστείς στις 2 αλλά ούτε και να προσπαθήσεις για τις 2 ..Το παν στην έκθεση είναι η σάλτσα και το να τεκμηριώνεις αυτά που λες... με αυτή τη τεχνική θα σωθείς ...δεν παίζει τόσο ρόλο το πόσες παραγράφους χρησιμοποιείς το θέμα είναι να έχουν ουσία και να είναι εντός θέματος αυτά που γράφεις!
Και εμάς στο φροντιστήριο πάντως αυτό μας έλεγαν ..μία παράγραφος για κάθε ιδέα και με βοήθησε...Η έκθεση είναι όμως ένα μάθημα ...κατά τη γνώμη μου τελείως υποκειμενικό ..ο καθένας έχει το δικό του στυλ και τον δικό του τρόπο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VickyLedger

Νεοφερμένος

Η VickyLedger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας, παιδιά! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

t00nS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο t00nS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 329 μηνύματα.
όταν μας λένε να βρούμε την συλλόγιστική πορεία και τυχαίνει και είναι επαγωγική τότε πρέπει να την αναλύουμε πάντα σε ατελής ή τέλεια και σε αίτιο-αποτέλεσμα,γενίκευση,αναλογία; αν όχι τότε πως θα μας το ζητήσει;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jo Vat

Νεοφερμένος

Η Jo Vat αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Παιδιά ποιες είναι οι ενότητες για έκθεση για φέτος;
Πχ εκπαίδευση,ανθρωπισμός κτλ;;
Ξέρει κανείς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
Όταν στην Έκφραση Έκθεση σου γράφει κάνε την περίληψη του τάδε κειμένου έως 110 λέξεις πώς ακριβώς υπολογίζεις τις λέξεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
1) Υποθέτω ότι ο μέσος φιλόλογος δε θα μπει στο κόπο να μετρήσει τις λέξεις.
Απλά κοιτάζει συνολικά αν η έκταση της περίληψης του φαίνεται σωστή.

2) Αν πέσεις σε έναν πιο ευσυνείδητο, το πολυ πολυ να βγάλει τον μεσο όρο λέξεων ανά σειρά και να πολλαπλασιάσει τον αριθμό των σειρών με τον αριθμό των λέξεων.

3) Δε νομίζω να κάθεται κάποιος και να μετρά τις λέξεις μία προς μία. Εσύ καντο όμως για καλό και για κακό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.
1) Υποθέτω ότι ο μέσος φιλόλογος δε θα μπει στο κόπο να μετρήσει τις λέξεις.
Απλά κοιτάζει συνολικά αν η έκταση της περίληψης του φαίνεται σωστή.

2) Αν πέσεις σε έναν πιο ευσυνείδητο, το πολυ πολυ να βγάλει τον μεσο όρο λέξεων ανά σειρά και να πολλαπλασιάσει τον αριθμό των σειρών με τον αριθμό των λέξεων.

3) Δε νομίζω να κάθεται κάποιος και να μετρά τις λέξεις μία προς μία. Εσύ καντο όμως για καλό και για κακό

Πανελλήνιες είναι οπότε ας ακολουθήσω την 2) & 3)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! αναρωτιόμουν αν μαθαινεται απ έξω προλόγους και επιλόγους και είναι εύκολο να συνδυαστούν με αρκετά θέματα! :)

Γεια σας παιδια! αναρωτιόμουν αν μαθαινεται απ έξω προλόγους και επιλόγους και είναι εύκολο να συνδυαστούν με αρκετά θέματα! :)

Και αν ναι..μπορειτε να μου προτείνετε κανέναν?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 516 μηνύματα.
Γεια σας παιδια! αναρωτιόμουν αν μαθαινεται απ έξω προλόγους και επιλόγους και είναι εύκολο να συνδυαστούν με αρκετά θέματα! :)



Και αν ναι..μπορειτε να μου προτείνετε κανέναν?

σορρυ αλλα το θεωρω τραγικο να μαθαινει κανεις προλογους και επιλογους. στις περισσοτερες φορες κανει μπαμ. δεν ξερω αν βαθμολογειται αρνητικα αλλα δεν νομιζω να κανει και την καλυτερη εντυπωση. εκθεση ειναι, οτι δεν μπορεις να αναπτυξεις το θεμα σου οσο ελευθερα θα ηθελες αλλα εισαι περιορισμενος ειναι γνωστο, αλλα δεν χρειαζεται να παιρνεις και παραγραφους κοπι πειστ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iWand

Νεοφερμένος

Ο iWand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Καλησπέρα σας παιδιά. Ερωτήσεις της τελευταίας στιγμής εκ μέρους ενός ατόμου που ξαναδίνει χωρίς φροντιστήριο..
Στην επιστολή γράφετε και ημερομηνία-τόπο; Και αν ναι που; Οι απαντήσεις που έλαβε από εδώ και από εκεί ήταν κάπως ασαφείς (μπορεί, εξαρτάται κ.λ.π.)
Προσφώνηση/αποφώνηση σε ποια θέση μπαίνουν (δεξια, αριστερα κ.λ.π.);
Μπορεί κάποιος να δώσει τα φώτα του;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους σας :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PAOAND

Νεοφερμένος

Ο PAOAND αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
1) Στην επιστολή γράφεις πάνω δεξιά. ΤΟΠΟΣ , 28/5/2014 (στον τοπο ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΛΩΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΤΟΠΟΣ)

2) Προσφώνηση πάνω αριστέρα.
ΑΠποφώνηση κάτω δεξία.

Προσοχη στην αποφώνηση δεν γράφεις το όνομα σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iWand

Νεοφερμένος

Ο iWand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση Paoand :) Εύχομαι να σου πάνε όλα κατ'ευχήν!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

niek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η niek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 308 μηνύματα.
1) Υποθέτω ότι ο μέσος φιλόλογος δε θα μπει στο κόπο να μετρήσει τις λέξεις.
Απλά κοιτάζει συνολικά αν η έκταση της περίληψης του φαίνεται σωστή.

2) Αν πέσεις σε έναν πιο ευσυνείδητο, το πολυ πολυ να βγάλει τον μεσο όρο λέξεων ανά σειρά και να πολλαπλασιάσει τον αριθμό των σειρών με τον αριθμό των λέξεων.

3) Δε νομίζω να κάθεται κάποιος και να μετρά τις λέξεις μία προς μία. Εσύ καντο όμως για καλό και για κακό

Αρκετοί μετράνε τις λέξεις μόνο στην περίληψη και στο παράθεμα.(Εμένα μου έγραψε: 95! λέξεις με όριο 85)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eleni_lee

Νεοφερμένος

Η eleni_lee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
ρε παιδια σε μια ασκηση για την εκθεση λεει να εντοπισω το συλλογισμο της παραγραφου..τη συλλογιστικη πορεια εννοει?:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alireza

Τιμώμενο Μέλος

Η Alireza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,174 μηνύματα.
ρε παιδια σε μια ασκηση για την εκθεση λεει να εντοπισω το συλλογισμο της παραγραφου..τη συλλογιστικη πορεια εννοει?:/:

Ναι. Παραγωγική, επαγωγική και (σπάνια) αναλογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vilas

Νεοφερμένος

Ο Vilas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
ρε παιδια σε μια ασκηση για την εκθεση λεει να εντοπισω το συλλογισμο της παραγραφου..τη συλλογιστικη πορεια εννοει?:/:

Να τα προσεχεις αυτα στην έκθεση... όπως σε ρωταει έτσι να απαντάς.Δηλαδη αμα ζητάει συλλογισμο θα γραφεις ''Ο συλλογισμος της παραγράφου είναι ο εξης... '' ενω οταν λεει για συλλογιστικη πορεια αντιστοιχα ''Η συλλογιστικη πορεια... '' ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top