Βοήθεια/Απορίες/Ιδέες στην Έκθεση

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
Τα πράγματα είναι αυστηρά όσον αφορά την ανάπτυξη παραγράφου και την περίληψη.Έχουμε δικαίωμα για 10 λέξεις παραπάνω.Αν κάνουμε πάνω από τις extra θα χάσουμε μόρια.Περιττό να πω ότι ισχύει και για 10 λέξεις λιγότερες.Οι βαθμολογητές είναι ελαστικοί μόνο στην έκταση της έκθεσης.

Προφανως, δεν θα κατσουν να μετρανε 600 λεξεις σε καθε εκθεση, να τελειωνουν θελουν :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bob Dylan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 153 μηνύματα.
Ρε παιδια στην περιληψη πρεπει να παμε ως εξης: Κατ'αρχας επισημαινει,επιπλεον υποστηριζει οτι κλπ κλπ ή περιληπτικα το νοημα του κειμενου;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blue_butterfly

Τιμώμενο Μέλος

Η Ριρίκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 25,456 μηνύματα.
Ρε παιδια στην περιληψη πρεπει να παμε ως εξης: Κατ'αρχας επισημαινει,επιπλεον υποστηριζει οτι κλπ κλπ ή περιληπτικα το νοημα του κειμενου;;;

Προσωπικά παλιότερα τα χρησιμοποιούσα αλλά πλέον όχι. Πάντα όμως η θεματική μου πρόταση είναι το θεματικό κέντρο του κειμένου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
αυτο με τις λεξεις στο Β1 μπορουμε να το ρωτησουμε ως διευκρινιση αυριο?


Μονο για την παρτη σου,ο ή η Υπουργος Παιδειας -βασικα δεν ξερω καν ποιος ή ποια ειναι υπουργος παιδειας- θα απαντησει προσωπικα στο καιριο και βαρυσημαντο ερωτημα που θετεις αυτη την στιγμη.

Δεν υπαρχουν περιθωρια για καθυστερηση,ωστε να ρωτησεις αυριο,ΤΩΡΑ πρεπει να λαβεις την απαντηση,μην το ριψοκινδυνεψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,405 μηνύματα.
+10 λέξεις είναι. Αν τις ξεπεράσεις, θα σου κόψουν 1 μονάδα λογικά. Νομίζω πάει 1 μονάδα οι +10 παραπάνω λέξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Ρε παιδια στην περιληψη πρεπει να παμε ως εξης: Κατ'αρχας επισημαινει,επιπλεον υποστηριζει οτι κλπ κλπ ή περιληπτικα το νοημα του κειμενου;;;

Αυτό κουράζει. Προσωπικά έκανα περίληψη με το νόημα αλλά με δομή, όχι όμως απανωτά ρήματα υποστηρίζει, κάνει, ράνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dhmh

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Dhmh αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,497 μηνύματα.
Για 10 λέξεις θα ζητήσεις διευκρίνηση;
Το όριο των λέξεων στην ανάπτυξη παραγράφου δεν είναι τόσο αυστηρό μόνο στην περίληψη πρέπει να προσέχεις το όριο των λέξεων

Τα πράγματα είναι αυστηρά όσον αφορά την ανάπτυξη παραγράφου και την περίληψη.Έχουμε δικαίωμα για 10 λέξεις παραπάνω.Αν κάνουμε πάνω από τις extra θα χάσουμε μόρια.Περιττό να πω ότι ισχύει και για 10 λέξεις λιγότερες.Οι βαθμολογητές είναι ελαστικοί μόνο στην έκταση της έκθεσης.
ελπιζω γιατι προχθες στην εκθεση ημουν στο +60:whistle:
Μονο για την παρτη σου,ο ή η Υπουργος Παιδειας -βασικα δεν ξερω καν ποιος ή ποια ειναι υπουργος παιδειας- θα απαντησει προσωπικα στο καιριο και βαρυσημαντο ερωτημα που θετεις αυτη την στιγμη.

Δεν υπαρχουν περιθωρια για καθυστερηση,ωστε να ρωτησεις αυριο,ΤΩΡΑ πρεπει να λαβεις την απαντηση,μην το ριψοκινδυνεψεις.
συνηθως δεν το γραφω αυτουσια ουτως ή αλλως;)
κατι αλλο.τις λεξεις απο κατω τις γραφουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Έχω να γράψω έκθεση (600 λέξεων) με θέμα την λειτουργία και τον σκοπό των μαθητικών κοινοτήτων στα πλαίσια του σχολείου καθώς και κατά πόσο αυτές προετοιμάζουν τους μαθητές για τη συμμετοχή τους στις πολιτικές διαδικασίες.
Το πρώτο ερώτημα το έχω αναπτύξει! Αλλά για το δεύτερο δυσκολεύομαι! Καμιά ιδέα..? :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Βοηθάνε στην ανάπτυξη ομαδικού πνεύματος των μαθητών
Καλλιεργούν αίσθημα συλλογικότητας
Βοηθά μέσω της συνεργασίας των μελών όξυνση του πνεύματος της συνεργασίας
Προάγει το διάλογο και προκαλεί την επεξεργασία των ιδεών που προκύπτουν στην ομάδα και βοηθούν στην ανάπτυξη κριτικής ικανότητας
Ολα τα παραπάνω συμβάλλουν στην ανάπτυξη μιας κοινωνικής συμπεριφοράς και προάγουν τη δημοκρατία

Φτάνουν ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Είναι αρκετά!! Αλλά αν έχεις και άλλες ιδέες δεν θα έλεγα όχι :) Ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Ωραία χαίρομαι που βοήθησα...δεν μου ρχεται κατι άλλο αυτη τη στιγμη :Ρ παντως η κριτική ικανοτητα κολλάει παντου σε ολα τα θεματα...σε βγάζει πολλές φορές απο τη δύσκολη θέση :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimidimi

Νεοφερμένος

Η Dimitra αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 91 μηνύματα.
Ωραία χαίρομαι που βοήθησα...δεν μου ρχεται κατι άλλο αυτη τη στιγμη :Ρ παντως η κριτική ικανοτητα κολλάει παντου σε ολα τα θεματα...σε βγάζει πολλές φορές απο τη δύσκολη θέση :Ρ

Έχεις δίκιο τώρα που το σκέφτομαι! Και πάλι thanks:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Italian dream...

Διάσημο μέλος

Η Italian dream... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,184 μηνύματα.
Γειά σας.. Εχω αναλάβει για το σχολείο μια εργασία με θέμα την λεξιπενία, και θα ηθελα με βοηθησετε σε περιπτωση που μου εχει ξεφυγει κατι η να συμπληρωσετε ότι θεωρείτε εσείς απαραίτητο... Εδω ειναι τα στοιχεία που εχω συμπληρωσει μεχρι τωρα για το σχεδιαγραμμα της εργασίας.. Ειναι ότι μπόρεσα να σκεφτω μόνη μου, οπότε δεν ξερω αν μου διαφεύγει κάτι...

Λεξιπενία: Περιορισμένο-φτωχό λεξιλόγιο / Αδυναμία συνταξης σωστού (δομικα και εκφραστικα) λογου / Μαστίζει του νέους.

Αίτια:
  • Ανάπτυξη τεχνολογίας στα αγγλικά
  • Περιορισμός ομιλίας - Οι νέοι περιορίζονται στα βασικα
  • Ελληνικο εκπαιδευτικό σύστημα (επιβολή παπαγαλίας)
  • Κοινωνια = Δεν ενθαρρυνει τους μαθητες να διευρυνους το λεξιλογιο τους
  • Greeklish, σελιδες κοινωνικης δικτυωσης (facebook, forums κλπ)
  • Οι νεοι δεν ασχολουνται με την λογοτεχνία και το αντικείμενο γενικά
  • Άγνοια για το πρόβλημα τους

Αντιμετώπιση:
  • Προτροπή των νέων απο γονείς και εκπαιδευτικούς
  • Κατάλληλα ερεθισματα
  • Ενασχόληση με την λογοτεχνία / προσπάθεια λύσης του προβλήματος απο μονοι τους

Αν πιστευετε ότι λείπει κατι η θελετε να προσθεσετε οτιδηποτε, κυριως στο θεμα της αντιμετωπισης που κολλησα, πείτε please... Ευχαριστωω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ισως φανεί χαζή η ερώτηση, αλλά στην έκθεση μπορούμε να χρησιμοποιούμε μεταφορές, παρομοιώσεις κτλ ή πρέπει να γράφουμε μόνο κυριολεκτικά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Εξαρτάται από το είδος του κειμένου που γράφεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Ισως φανεί χαζή η ερώτηση, αλλά στην έκθεση μπορούμε να χρησιμοποιούμε μεταφορές, παρομοιώσεις κτλ ή πρέπει να γράφουμε μόνο κυριολεκτικά;

Φυσικά και επιτρέπεται αλλά να προσέχεις να μην χρησιμοποιείς υπερβολικά πολλές στην έκθεση σου , ...επίσης εξαρτάται και από το είδος κειμένου που θα γράψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εξαρτάται από το είδος του κειμένου που γράφεις...

πχ σε μια ομιλία ή σε ένα άρθρο επιτρέπεται; Σε επιστολή δε νομίζω να έβαζα κάτι από τα παραπάνω... Βασικά δεν ξέρω. Ακούω διάφορα και έχω μπερδευτεί. -.-

Φυσικά και επιτρέπεται αλλά να προσέχεις να μην χρησιμοποιείς υπερβολικά πολλές στην έκθεση σου , ...επίσης εξαρτάται και από το είδος κειμένου που θα γράψεις.

Οχι εντάξει δε λέω για υπερβολές. :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gareth

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 509 μηνύματα.
ελπιζω γιατι προχθες στην εκθεση ημουν στο +60:whistle:

συνηθως δεν το γραφω αυτουσια ουτως ή αλλως;)
κατι αλλο.τις λεξεις απο κατω τις γραφουμε?

Όχι ...δεν γράφουμε λέξεις..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Όχι ...δεν γράφουμε λέξεις..

Απάντησες σε ποστ που γράφτηκε στις 16/5... :redface: χιχι :P

Τέσπα! Σας ευχαριστώ πολύ όσους απαντήσατε! :flowers:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Σε ένα άρθρο για παράδειγμα, δεν πρέπει να χρησιμοποιείς μεταφορές κ.λπ. όπως και σε ένα αποδεικτικό δοκίμιο καθώς σε αυτά κυριαρχεί η αναφορική λειτουργία της γλώσσας. Σε ένα στοχαστικό δοκίμιο επιτρέπεται να χρησιμοποιείς μεταφορές, παρομοιώσεις κ.λπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top