Βελτίωση επιπέδου στην Έκθεση

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,871 μηνύματα.
Οπωσδήποτε πρέπει να χρησιμοποιούνται δευτερεύουσες προτάσεις αιτιολογικές, τελικές (σκοπού) και συνέπειας. Επίσης επιρρήματα αλληλουχίας. Προσοχή στις αντιφάσεις, στις επαναλήψεις και στα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη. Προσπάθησε να είσαι σχετικα συνοπτικος στις ιδεες για να γραψεις αρκετες αλλά όχι επιγραμματικος ουτε βέβαια να πλατιαζεις. Ένας τελευταίος έλεγχος περιορίζει τα λάθη. Παντα να ξεκινας με ενα πλάνο ιδεών το οποίο θα οργανώσεις στην συνέχεια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Οπωσδήποτε πρέπει να χρησιμοποιούνται δευτερεύουσες προτάσεις ακτινολογικές, τελικές και συνέπειας. Επίσης επιρρήματα αλληλουχίας. Προσοχή στις αντιφάσεις, στις επαναλήψεις και στα συντακτικά και ορθογραφικά λάθη. Προσπάθησε να είσαι σχετικα συνοπτική αλλά όχι επιγραμματική ουτε βέβαια να πλατιαζεις. Ένας τελευταίος έλεγχος περιορίζει τα λάθη. Παντα να ξεκινας με ενα πλάνο ιδεών το οποίο θα οργανώσεις στην συνέχεια...

Δεν κατάλαβα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,871 μηνύματα.
Δεν κατάλαβα

Το διορθωσα το "ακτινολογικές". Εννοουσα αιτιολογικές προτάσεις. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Η περίληψη πρέπει να βασίζεται στο κείμενο, αλλά να έχει νόημα και συνοχή.
Στο δίωρο που κάνω καθε εβδομάδα, γράφουμε 2-3 παραγράφους, 10 συνώνυμα/αντώνυμα, κι βγάζουμε από μία μέχρι και δυο περιλήψεις κειμένων. Για σπίτι έχω ενα κριτήριο αξιολόγησης που είναι είτε θέμα πανελληνίων ή κείμενα που της αρέσουν και σχετίζονται με την έννοια που κάνουμε.

Δεν ξέρω όμως αν αυτός ο τρόπος σου ταιριάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

juste un instant

Επιφανές μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 29,871 μηνύματα.
Δεν κατάλαβα

Για την έκθεση μιλούσα. Όχι για την περίληψη. Στην περίληψη πρεπει να είσαι συνοπτικός και να χρησιμοποιείς το ίδιο προσωπο με το αρχικό κείμενο. Αν είναι γραμμένο στο πρωτο ενικό η στο τρίτο ενικό η ακόμα και στο πρωτο πληθυντικό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Να την αλλάξω ?

Ισχύει αυτό που λέει ο klean. Πες της να σου γράφει αναλυτικά τον βαθμό "Περιεχόμενο: x/12, Έκφραση: x/8, Δομή: x/5". Το να μη κοιτάζει το αρχικό κείμενο όταν διορθώνει δεν σημαίνει απαραίτητα πως δεν το γνωρίζει, αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
<<Όσο περισσότερα αντικείμενα περιλαμβάνονται στο πλάτος μιας επιστήμης ,τόσο πιο δυσκολη γίνεται η έρευνα τους σε βάθος >> να αναπτυξεται αυτή τη παραγράφων με την μέθοδο τον παραδειγμάτων . Πως το κάνω αυτό βρε παιδιά ? Τι παραδείγματα να δώσω ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Anonyme

Δραστήριο μέλος

Η Anonyme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 645 μηνύματα.
Παραδείγματα από διεπιστημονικά ερευνητικά αντικείμενα που ακουμπάνε (σχετικά) επιφανειακά διάφορες θεματικές, χωρίς να δίνουν έμφαση σε έναν τομέα. Π.χ. σπουδές στην Επικοινωνία, ή στον Πολιτισμό, που εν ολίγοις πιάνουν "λίγο απ' όλα" και απαιτείται να υπάρξει επιπλέον εξειδίκευση στη συνέχεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ria...

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ria... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Καλησπέρα. Είχα μια συζήτηση σήμερα με μια φίλη μου που σπουδάζει σε φιλοσοφική σχολή, σχετικά με την Έκθεση και μου είπε πως στο τέλος ζητάνε συγκεκριμένα πράγματα και τρόπο γραφής και ότι αν ξεφεύγεις απο τον ''δρόμο'' που θέλουν αυτοί, σου κόβουν αρκετά μόρια! Και ρωτώ: αν γράψω μια καλή περίληψη και γλωσσολογικές ασκήσεις και έκθεση, με σωστή ορθογραφία, σωστό συντακτικό, να καταλαβαίνει ο άλλος τι εννοώ, χωρίς βέβαια να χρησιμοποιώ λέξεις δημοτικού αλλά ούτε και λέξεις που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς, αναπτύσω την έκθεσή μου με πρόλογο-κύριο θέμα-επίλογο, με παραδείγματα κλπ. (τρόποι ανάπτυξης παραγράφου), θα μου κόψουν μόρια; Και αν ναι, γιατί; Επειδή δεν θα χρησιμοποιήσω αυτές τις άγνωστες για μένα λέξεις;
Επίσης, διαβάζω άρθρα του Καργάκου και του Παπανούτσου ώστε να παίρνω ιδέες, αν και μερικά πρέπει να τα διαβάσω 2 και 3 φορές για να πιάσω το νόημα :-/
Τι θα κάνω; Αν ισχύει αυτό που λέει η φίλη μου, δεν θα πιάσω τίποτα. Απογοητεύτηκα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Καλησπέρα. Είχα μια συζήτηση σήμερα με μια φίλη μου που σπουδάζει σε φιλοσοφική σχολή, σχετικά με την Έκθεση και μου είπε πως στο τέλος ζητάνε συγκεκριμένα πράγματα και τρόπο γραφής και ότι αν ξεφεύγεις απο τον ''δρόμο'' που θέλουν αυτοί, σου κόβουν αρκετά μόρια! Και ρωτώ: αν γράψω μια καλή περίληψη και γλωσσολογικές ασκήσεις και έκθεση, με σωστή ορθογραφία, σωστό συντακτικό, να καταλαβαίνει ο άλλος τι εννοώ, χωρίς βέβαια να χρησιμοποιώ λέξεις δημοτικού αλλά ούτε και λέξεις που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς, αναπτύσω την έκθεσή μου με πρόλογο-κύριο θέμα-επίλογο, με παραδείγματα κλπ. (τρόποι ανάπτυξης παραγράφου), θα μου κόψουν μόρια; Και αν ναι, γιατί; Επειδή δεν θα χρησιμοποιήσω αυτές τις άγνωστες για μένα λέξεις;
Επίσης, διαβάζω άρθρα του Καργάκου και του Παπανούτσου ώστε να παίρνω ιδέες, αν και μερικά πρέπει να τα διαβάσω 2 και 3 φορές για να πιάσω το νόημα :-/
Τι θα κάνω; Αν ισχύει αυτό που λέει η φίλη μου, δεν θα πιάσω τίποτα. Απογοητεύτηκα...

Τι σου είπε δηλαδή; Ότι αν γράψεις πληθώρα αντί για πλειάδα ή επιτακτική αντί για αδήριτη σου κόβουν; :hmm::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Καλησπέρα. Είχα μια συζήτηση σήμερα με μια φίλη μου που σπουδάζει σε φιλοσοφική σχολή, σχετικά με την Έκθεση και μου είπε πως στο τέλος ζητάνε συγκεκριμένα πράγματα και τρόπο γραφής και ότι αν ξεφεύγεις απο τον ''δρόμο'' που θέλουν αυτοί, σου κόβουν αρκετά μόρια! Και ρωτώ: αν γράψω μια καλή περίληψη και γλωσσολογικές ασκήσεις και έκθεση, με σωστή ορθογραφία, σωστό συντακτικό, να καταλαβαίνει ο άλλος τι εννοώ, χωρίς βέβαια να χρησιμοποιώ λέξεις δημοτικού αλλά ούτε και λέξεις που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς, αναπτύσω την έκθεσή μου με πρόλογο-κύριο θέμα-επίλογο, με παραδείγματα κλπ. (τρόποι ανάπτυξης παραγράφου), θα μου κόψουν μόρια; Και αν ναι, γιατί; Επειδή δεν θα χρησιμοποιήσω αυτές τις άγνωστες για μένα λέξεις;
Επίσης, διαβάζω άρθρα του Καργάκου και του Παπανούτσου ώστε να παίρνω ιδέες, αν και μερικά πρέπει να τα διαβάσω 2 και 3 φορές για να πιάσω το νόημα :-/
Τι θα κάνω; Αν ισχύει αυτό που λέει η φίλη μου, δεν θα πιάσω τίποτα. Απογοητεύτηκα...
Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)

Αν κάποιος έχει πλούσιο και ποιοτικό λεξιλόγιο εκτιμάται. Και αυτό γινεται αντιληπτό από τους βαθμολογητές μιας και όλο το γραπτό είναι ανεβασμένο. Την ίδια στιγμη, όμως, καταλαβαίνουν και τον εξεταζόμενο ο οποιος πετάει ορισμένες εξεζητημένες λεξεις που εχει μαθει παπαγαλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)

Ε όχι δα που ζητάνε και καθημερινο λεξιλόγιο. Το λεξιλόγιο πρέπει να είναι εμπλουτισμένο, αλλά εννοείται ότι ένα έμπειρο μάτι καταλαβαίνει πότε τις ξέρεις και ποτε τις έχεις μάθει απ' έξω. Όταν σε κάθε πρόταση κοτσάρεις και μια τέτοια λέξη..ε σου λέει..όχι!
Και εννοείται κάτι κοινότυπες φράσεις του τύπου "Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, επιτακτική ανάγκη προβάλλει το αίτημα, αβίαστα λοιπόν συμπεραίνουμε" και γενικά τέτοιες έτοιμες φράσεις που μαθαίναμε απ' έξω στα αγγλικά για να εντυπωσιάσουμε..απλά μακριά!
Οι εξεταστές τα διαβάζουν κάθε χρόνο σε άλλα τόσα γραπτά. Το κάτι παραπάνω θα δοθεί από την πρωτοτυπία της έκθεσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ria...

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ria... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Τι σου είπε δηλαδή; Ότι αν γράψεις πληθώρα αντί για πλειάδα ή επιτακτική αντί για αδήριτη σου κόβουν; :hmm::/:
Δεν μου είπε ξεκάθαρα τι, αλλά με παρέμπεψε να διαβάσω κάποια κείμενα για να δω τον τρόπο γραφής που θέλουν και πραγματικά φρίκαρα!

Απο οσο ξερω οποιος παει να κανει τον εξυπνο(εννοω με εξεζητημενες λεξεις) συνηθως την παταει ασχημα...οι περισσοτεροι καθηγητες λενε να εχουμε ενα νορμαλ λεξιλογιο(σαν να μιλας σε ενα ατομο)
Αυτό βλέπω και εγω, και επίσης οτι η έκθεση είναι ένα μάθημα που ο κάθε ένας δείχνει τον τρόπο που μιλάει, και για αυτό λένε απλά να είσαι ο εαυτός σου όταν την γράφεις.

Ε όχι δα που ζητάνε και καθημερινο λεξιλόγιο. Το λεξιλόγιο πρέπει να είναι εμπλουτισμένο, αλλά εννοείται ότι ένα έμπειρο μάτι καταλαβαίνει πότε τις ξέρεις και ποτε τις έχεις μάθει απ' έξω. Όταν σε κάθε πρόταση κοτσάρεις και μια τέτοια λέξη..ε σου λέει..όχι!
Οι εξεταστές τα διαβάζουν κάθε χρόνο σε άλλα τόσα γραπτά. Το κάτι παραπάνω θα δοθεί από την πρωτοτυπία της έκθεσης.
Απο την πρωτοτυπία δλδ. την σκέψη ή απο τις ''παράξενες'' και ''συγγραφικές'' λέξεις που χρησιμοποιεί κάποιος; Αν είναι έτσι, τότε την έχω χάσει ήδη την έκθεση και ελπίζω να πιάσω περίληψη και ασκήσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Απο την πρωτοτυπία δλδ. την σκέψη ή απο τις ''παράξενες'' και ''συγγραφικές'' λέξεις που χρησιμοποιεί κάποιος; Αν είναι έτσι, τότε την έχω χάσει ήδη την έκθεση και ελπίζω να πιάσω περίληψη και ασκήσεις...
Γενικά δεν αρέσει στους εξεταστές να βλέπουν τα ίδια και τα ίδια από όλους. Είναι καλό να έχεις τον δικό σου τρόπο γραφής, να μην εντάσσεις έτοιμες φρασεις που έχεις μάθει απ' έξω και ο πρόλογος-επίλογος να μην είναι κοινότυποι με φράσεις που ανέφερα ήδη. Δεν είπα ότι θα βαθμολογηθεί αρνητικά κάποιος μαθητής που το κάνει, αλλά το κάτι παραπάνω θα πάρει αυτός που πρωτοτυπεί σε περιεχόμενο και ιδέες. Βέβαια είναι παρακινδυνευμένο να αφήσεις τη φαντασία σου να δουλέψει, αλλά καλώς η κακώς το γραπτό θα ξεχωρισει ανάμεσα στα άλλα που έχουν τα ίδια επιχειρήματα, με την ίδια δομή, ίδιες φράσεις κλπ. Αυτή είναι η άποψη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Αν κάποιος έχει πλούσιο και ποιοτικό λεξιλόγιο εκτιμάται. Και αυτό γινεται αντιληπτό από τους βαθμολογητές μιας και όλο το γραπτό είναι ανεβασμένο. Την ίδια στιγμη, όμως, καταλαβαίνουν και τον εξεταζόμενο ο οποιος πετάει ορισμένες εξεζητημένες λεξεις που εχει μαθει παπαγαλία.
Δεν ξερω ειναι και αναλογως τον φιλολογο που διορθωνει...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νασια Τ.

Νεοφερμένος

Η Νασια Τ. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Ρε παιδια να ρωτησω κατι σε σχεση με αυτα που ειπατε.. Ακουω συνεχως αυτο το πρωτοτυπο και πρωτοτυπο...Τα θεματα ειναι τυποποιημενα..Σου ζητανε π.χ αιτιες ανεργιας. Δεν θα γραψουν ολοι τα ιδια; αιτιες ανεργιας θα γραψουν ολοι, οχι την ιστορια της ζωης τους. Βεβαια ο καθενας γραφει με διαφορετικο τροπο , λεξιλογιο..Το καταλαβαινω αυτο. Αλλα οι πρωτοτυπες ιδεες που αναζητουν οι διορθωτες ποιες ακριβως ειναι; Αν σου εβαζαν ενα ελευθερο σχετικα θεμα οπως γινοταν με τις δεσμες να γραψεις διαφορετικα. Εδω πως;
Απλα θα ηθελα να ακουσω αποψεις:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sofia10

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αυτο το ξερω μονο εγω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 186 μηνύματα.
συμφωνω μαζι σου , τα πλαισια ειναι στενα και μαλιστα πολυ απο αυτους δεν ειναι καθολου ελαστικοι μ άυτα . Να προσθεσω οτι ακομα και στον τροπο εκφρασης ειμαστε πολυ περιορισμενοι καθως για να πρωτοτυπησει καποιος δεν τους αρκει να εχει μια καλη χρηση της γλωσσας π.χ κοβουν για λεξεις αρχαιοπρεπεις , μεταφορικες κλπ
Αγαπουσα πολυ την εκθεση παλιοτερα κι ακομα αγαπαω το γραψιμο αλλα ολο αυτο το στυλ των πανελληνιων με εχει κουρασει.. δεν ξερω τι θα γραψω εκθεση του χρονου ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Ε όχι δα που ζητάνε και καθημερινο λεξιλόγιο. Το λεξιλόγιο πρέπει να είναι εμπλουτισμένο, αλλά εννοείται ότι ένα έμπειρο μάτι καταλαβαίνει πότε τις ξέρεις και ποτε τις έχεις μάθει απ' έξω. Όταν σε κάθε πρόταση κοτσάρεις και μια τέτοια λέξη..ε σου λέει..όχι!
Και εννοείται κάτι κοινότυπες φράσεις του τύπου "Στο κατώφλι του 21ου αιώνα, επιτακτική ανάγκη προβάλλει το αίτημα, αβίαστα λοιπόν συμπεραίνουμε" και γενικά τέτοιες έτοιμες φράσεις που μαθαίναμε απ' έξω στα αγγλικά για να εντυπωσιάσουμε..απλά μακριά!
Οι εξεταστές τα διαβάζουν κάθε χρόνο σε άλλα τόσα γραπτά. Το κάτι παραπάνω θα δοθεί από την πρωτοτυπία της έκθεσης.
οταν λεω ενα νορμαλ λεξιλογιο προφανως δεν εννοω να γραψεις επ ρε μαγκα ξερεις εχουμε αυτο και αυτο το προβλημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
οταν λεω ενα νορμαλ λεξιλογιο προφανως δεν εννοω να γραψεις επ ρε μαγκα ξερεις εχουμε αυτο και αυτο το προβλημα...
Χαχαχαχαχαχα..τώρα που μου το θύμισες, ένα παιδί στην τάξη είχε ολοκληρώσει μία επιστολή διαμαρτυρίας σε αρχισυντάκτη εφημερίδας γράφοντας: «Εγώ αυτά είχα να σας πω...»:laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top