Αλλαγές στο Ενιαίο Λύκειο 2013 - 2016

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Μακάρι να έκανα 10 ώρες αρχαία στη Γ' Λυκ:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Μακάρι να έκανα 10 ώρες αρχαία στη Γ' Λυκ:redface:
Mόνο όμως άγνωστο.:redface:
6 ώρες Ιστορία; Δέχεσαι;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alaninikos

Νεοφερμένος

Ο alaninikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Τελικά τι θα γίνει με το νέο σύστημα θα ισχύσει ή όχι. :/:
Στο σχολείο μια καθηγήτρια μας λέει πως 100% φέτος δεν θα ισχύσει ενώ ο λυκειάρχης μας λέει ότι πιθανόν να ισχύσει γιατί δεν έστειλαν καμία εγκύκλιο που να καταργεί το νέο νόμο.
Σε εσάς τι σας λένε οι καθηγητές σας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Τελικά τι θα γίνει με το νέο σύστημα θα ισχύσει ή όχι. :/:
Στο σχολείο μια καθηγήτρια μας λέει πως 100% φέτος δεν θα ισχύσει ενώ ο λυκειάρχης μας λέει ότι πιθανόν να ισχύσει γιατί δεν έστειλαν καμία εγκύκλιο που να καταργεί το νέο νόμο.
Σε εσάς τι σας λένε οι καθηγητές σας;

Εμάς σήμερα μας είπαν ότι το νέο λύκειο θα ισχύσει 100%,για την τράπεζα θεμάτων δεν ξέρουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alaninikos

Νεοφερμένος

Ο alaninikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Ο λυκειάρχης μας λέει πως αν δεν ισχύσει η τράπεζα θεμάτων δεν θα ισχύει ούτε το νέο λύκειο και στη Γ θα δώσουμε με το παλιό το σύστημα δηλαδή 6 μαθήματα και όχι 4 όπως είναι με το νέο λύκειο και δεν θα μετράει 20% ο βαθμός τον άλλον τάξεων όπως είναι τώρα με το νέο λύκειο. :ermm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Ρε παιδιά, εδώ ο Υπουργός και ο Υφυπουργός λένε αντικρουόμενα πράγματα, μην πάτε να βγάλετε άκρη από τους καθηγητές σας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alaninikos

Νεοφερμένος

Ο alaninikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Δείτε αυτό που βρήκα στο εκπαιδευτικό site alfavita.gr:

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος, μιλώντας στο «Έθνος της Κυριακής» 19/1, ξεκαθαρίζει ότι το κοντέρ για το νέο σύστημα αρχίζει να γράφει από τη φετινή Α΄τάξη του λυκείου. Τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων θα αντληθούν από τη νεοσύστατη Τράπεζα Θεμάτων, ενώ η εποπτεύουσα Ανεξάρτητη Αρχή θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει ως Εθνικός Φορέας Εξετάσεων.


Η εισαγωγή του φετινού μαθητή της Α' λυκείου στο πανεπιστήμιο θα εξαρτηθεί σε ποσοστό 80% από την εξέτασή του στα τέσσερα μαθήματα που προβλέπονται και κατά 20% από τον μέσο όρο της βαθμολογίας του στα τρία χρόνια του λυκείου.

Παρακάτω οι απαντήσεις του Υπουργού Παιδείας:

«Στόχος της Τράπεζας Θεμάτων που θα συσταθεί είναι να εξαντλούν όλοι οι εκπαιδευτικοί τη διδακτέα ύλη, ώστε να μην υπάρχουν μαθησιακά κενά και ανισότητες στα παιδιά. Γιατί η τυχαιότητα των μισών θεμάτων που θα είναι υποχρεωμένος να αντλήσει ο καθηγητής την ημέρα των προαγωγικών εξετάσεων από την Τράπεζα Θεμάτων αποκλείει την πιθανότητα της μη κάλυψης της ύλης. Επιπλέον, όλος ο διοικητικός μηχανισμός, από την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων έως και τα Βαθμολογικά και Εξεταστικά Κέντρα, που υλοποιεί εδώ και χρόνια τις αδιάβλητες πανελλαδικές εξετάσεις, παραμένει σε δομή και διαδικασίες ο ίδιος».

Και τι αλλάζει;

«Ο συντονισμός και ο έλεγχος των διαδικασιών. Αντί του εκάστοτε γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας -πολιτικού προσώπου δηλαδή- την ευθύνη του συντονισμού και του ελέγχου αναλαμβάνει μια Ανεξάρτητη Αρχή».

Και

«Η εισαγωγή του φετινού μαθητή της Α' Λυκείου στο πανεπιστήμιο θα εξαρτηθεί 80% από το πώς θα γράψει στα τέσσερα μαθήματα που θα εξεταστεί. Το υπόλοιπο 20% θα εξαρτηθεί από τον μέσο όρο της βαθμολογίας του στα τρία χρόνια του Λυκείου, ο οποίος αντικειμενικοποιείται από την Τράπεζα Θεμάτων».

ΕΠΙΜΈΛΕΙΑ: alfavita.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimitris98

Νεοφερμένος

Ο dimitris98 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Αυτό το σύστημα είναι απαίσιο δεν ξέρω αν μπορώ να ανταπεξέλθω διότι τέτοια είδους νέα συστήματα είναι καθαρά για καλους μαθητές και εφόσον εγώ δεν είμαι λέω να συνεχίσω σε "επαλ".Εσείς τι μου προτείνετε; :hmm:

Τελικά τι θα γίνει με το νέο σύστημα θα ισχύσει ή όχι. :/:
Στο σχολείο μια καθηγήτρια μας λέει πως 100% φέτος δεν θα ισχύσει ενώ ο λυκειάρχης μας λέει ότι πιθανόν να ισχύσει γιατί δεν έστειλαν καμία εγκύκλιο που να καταργεί το νέο νόμο.
Σε εσάς τι σας λένε οι καθηγητές σας;
Εμας ειναι πολυ μπερδεμενοι οι καθ. Μας δεν ξερουν αν τελικα θα εφαρμ. Η' οχι και εχουν ανχοθει γιατι ειμαστε παρα μα παρα πολυ πισω στην υλη πραγμα που σημαινει πως θα τα βρουμαι σκουρα :worry: γιατι μπορει να πεσουν θεματα τα οποια δεν εχουν διδαχτει :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Δημήτρη, αν φέτος δεν εφαρμοστεί η τράπεζα θεμάτων, θα εξεταστείς σίγουρα σε θέματα τα οποία έχεις διδαχτεί.

Επίσης, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το νέο σύστημα είναι "για καλούς μαθητές", ενώ το παλιό σύστημα όχι;

Σε κάθε σύστημα, όλοι οι μαθητές παίρνουν εν τέλει αυτό που αξίζουν. Πίστεψε με, αν περνούσες στην Χ σχολή με το παλιό σύστημα, πιθανότατα στην Χ σχολή θα περάσεις πάλι, και με το νέο σύστημα, ή έστω, σε μια πολύ παραπλήσια.

Θέλω απλά να σου πω ότι η απόφαση σου για το αν θα πας ΕΠΑΛ, πρέπει να μην επηρεαστεί από την εφαρμογή ή όχι του νέου συστήματος. Να πας στο ΕΠΑΛ, αν θα πήγαινες και με το παλιό σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

akikos

Επιφανές μέλος

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,909 μηνύματα.
Και η Τράπεζα θεμάτων να εφαρμοστεί πάλι εντός ύλης θα είναι τα θέματα καθώς θα τα επιλέγει ο διδάσκοντας και δεν θα μπαίνουν τα ίδια σε όλη την Ελλάδα. Επίσης η αντικειμενικότητα χάνεται αφού το 20% των μορίων σας εξαρτάται από εξετάσεις μη πανελλαδικού χαρακτήρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dimpaokara

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 344 μηνύματα.
Αυτό το σύστημα είναι απαίσιο δεν ξέρω αν μπορώ να ανταπεξέλθω διότι τέτοια είδους νέα συστήματα είναι καθαρά για καλους μαθητές και εφόσον εγώ δεν είμαι λέω να συνεχίσω σε "επαλ".Εσείς τι μου προτείνετε; :hmm:

Του χρόνου μας είπαν ότι στα επαλ θα σταματήσουν και άλλες ειδικότητες,ακόμα μπορεί και να τα κλείσουν,κάτι που το θεωρώ χαζό.

Επίσης, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το νέο σύστημα είναι "για καλούς μαθητές", ενώ το παλιό σύστημα όχι;

Το νέο σύστημα είναι όντος για τους καλούς μαθητές,θα πρέπει να γράφουμε για 3 χρόνια σε όλα τα μαθήματα,η ύλη μεγάλωσε κατά πολύ,αλλά φυσικά πιστεύω ότι οι καθηγητές όσο μπορούν θα βοηθήσουν,στις εξετάσεις όμως οι πιο πολύ θα γράψουν χάλια,άσε που τώρα μένεις και πιο εύκολα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Το νέο σύστημα είναι όντος για τους καλούς μαθητές,θα πρέπει να γράφουμε για 3 χρόνια σε όλα τα μαθήματα,η ύλη μεγάλωσε κατά πολύ,αλλά φυσικά πιστεύω ότι οι καθηγητές όσο μπορούν θα βοηθήσουν,στις εξετάσεις όμως οι πιο πολύ θα γράψουν χάλια,άσε που τώρα μένεις και πιο εύκολα.
Όχι, είναι για τους επιμονείς μαθητές, για τους καλούς ήτανε οι πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Του χρόνου μας είπαν ότι στα επαλ θα σταματήσουν και άλλες ειδικότητες,ακόμα μπορεί και να τα κλείσουν,κάτι που το θεωρώ χαζό.
Το νέο σύστημα είναι όντος για τους καλούς μαθητές,θα πρέπει να γράφουμε για 3 χρόνια σε όλα τα μαθήματα,η ύλη μεγάλωσε κατά πολύ,αλλά φυσικά πιστεύω ότι οι καθηγητές όσο μπορούν θα βοηθήσουν,στις εξετάσεις όμως οι πιο πολύ θα γράψουν χάλια,άσε που τώρα μένεις και πιο εύκολα.
Nαι όμως η κατάσταση αν το καλοσκεφτεί κανείς και η υπάρχουσα κατάσταση πριν είχε παραγίνει. Γιατί περνούσαν άτομα που δεν το άξιζαν...
Απλά,εγώ θεωρώ καλύτερο να βάζουν τα θέματα οι καθηγητές καθώς κανένας άλλος πέρα από το διδάσκοντα καθηγητή δεν μπορεί να ξέρει σε τι έχει δοθεί έμφαση στη διδασκαλία.
Furthermore,ο διάολος έχει πολλά ποδάρια,σκεφτείτε το σφάξιμο που γίνεται στις Πανελλήνιες να γίνεται και σε απλές ενδοσχολικές εξετάσεις.:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiannosFloyd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GiannosFloyd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πόρτο Λάγος (Ξάνθη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι τύχη θα έχουν αυτοι οι οποίοι δίνουν του χρονου και μπορει να ξανάδωσουν την επόμενη χρόνια;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Για τους μαθητές που διαβάζουν, το νέο σύστημα δεν θα είναι πρόβλημα και (όπως έγραψε και ο Sourotiri) στις ίδιες πάλι σχολές θα περάσουν. Θα δυσκολευτούν όμως αρκετά εκείνοι οι αδιάφοροι μαθητές-τουρίστες που χωρίς καθόλου διάβασμα πέρναγαν τις τάξεις, καθώς μέχρι τώρα για να μείνεις στο λύκειο έπρεπε να βάλεις μέσο. Γιατί; Το ΓΜΟ 9,5 γίνεται 10, πρέπει στους κλάδους Ελληνικών και Μαθηματικών να έχουν τουλάχιστον 10 και στα άλλα μαθήματα από 8 και πάνω.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GiannosFloyd

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GiannosFloyd αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πόρτο Λάγος (Ξάνθη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Αν αυτο ήταν απάντηση σε εμένα, τοτε δεν εκφραστηκα σωστα. Η ερώτηση μου ειναι τι ισχυει για όσους δίνουν του χρονου και θελήσουν να ξανάδωσουν την επόμενη χρονια. Δίνουν με το νεο συστημα, και με την νέα ύλη;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αν αυτο ήταν απάντηση σε εμένα, τοτε δεν εκφραστηκα σωστα. Η ερώτηση μου ειναι τι ισχυει για όσους δίνουν του χρονου και θελήσουν να ξανάδωσουν την επόμενη χρονια. Δίνουν με το νεο συστημα, και με την νέα ύλη;;
Όχι, δεν ήταν απάντηση για σένα. Για όσους δίνουν του χρονου και θελήσουν να ξανάδωσουν την επόμενη χρονια, λογικά θα υπάρχει κάποιο μεταβατικό στάδιο. Δηλαδή για 1-2 χρόνια οι "παλιοί" θα μπορούν να δίνουν εξετάσεις με το "δικό τους" σύστημα για κάποιο ποσοστό θέσεων. Κάτι τέτοιο είχε γίνει και όταν από τις "δέσμες" περάσαμε στις "πανελλήνιες".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Παντως δεν πιστευω οτι θα αυξηθει η υλη για δυο λογους:
1) Η Β΄Λυκειου εχει λιγοτερες ωρες κατευθυνσης και στη Θεωρητικη δεν εχει Λατινικα (!).
2) Θα πρεπει να διαβαζουμε και για τα μαθηματα του σχολειου.
Ακομη το κακο ειναι οτι οι Θετικοι πρεπει να διαβαζουν Φυσικη Β Λυκειου.
Ενα απο τα καλα ειναι οτι η Θεωρητικη δεν εχει Λογοτεχνια που ειναι απο τα μαθηματα με το λιγοτερο ποσοστο αριστουχων.
Τωρα 10 ωρες κατευθυνση Αρχαια ειναι καπως αλλα πιστευω οτι αυτες οι απουσιες που γινονταν για να διαβασουν οι μαθητες τωρα δεν θα γινονται γτ μαλλον θα γινεται αυτο και μεσα στο σχολειο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Παντως δεν πιστευω οτι θα αυξηθει η υλη
Γιατί έχει σημασία αν η ύλη είναι πολλή ή λίγη; Για όλους η ίδια θα είναι. Επίσης, όσο λιγότερη είναι η ύλη τόσο πιο δύσκολα γίνονται τα θέματα (π.χ. Φυσική γ κατεύθυνσης).
Θα πρεπει να διαβαζουμε και για τα μαθηματα του σχολειου.
Μακάρι.
το κακο ειναι οτι οι Θετικοι πρεπει να διαβαζουν Φυσικη Β Λυκειου..
Για φαντάσου!!!

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mythik52

Νεοφερμένος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αμφίκλεια (Φθιώτιδα). Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Ακουστηκε τοσο κακο ετσι οπως το εγραψα. Στην Θετικη μπορει να μην μετρα αλλα στη Θεωρητικη (Ιστορια-Γνωστο πχ) μετρα πολυ ποση θα ειναι η υλη. Ακομη πισευω οτι τα μαθηματα του σχολειου ειναι πολυ αναβαθμισμενα μετα την Α λυκειου αν δεν θα ακολουθησεις τον κλαδο οποτε ειναι λιγο ακυρο να εξεταζονται πανελλαδικα και ο βαθμος αυτος να μετραει ενα ολοκληρο 20% για την εισαγωγη στις σχολες.. Πχ αν καποιος ειναι πολυ καλος σε συγκεκριμενα μαθηματα αλλα γενικα δεν ειναι καλος μαθητης. Πχ να μην το εχει με τα Μαθηματικα και συνεπως με τη Φυσικη.. Αυτος τι θα κανει; Ακομη γτ να καθομαι να διαβαζω Θρησκευτικα;

Δλδ να κατσω να τα διαβασω αλλα γιατι να μετρα ο βαθμος μου;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top