georgia91
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
onoffon
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένο μέλος


οι καθηγητές σου είναι αυτοί που θα σε βοηθήσουν σε αυτό το πρόβλημα. Επίσης προσπάθησε να διαβάσεις λυμένα θέματα. Εκεί ενδεχομένως θα βρεις μία σκέψη του συγγραφέα-καθηγητή που έλυσε την άσκηση. Ακολούθησέ την σε παρόμοια άσκηση. Πρέπει τα αρχικά (δομή επιλογής και δομή επανάληψης) να τα καταλάβεις όσο γίνεται καλύτερα, γιατί αυτά αποτελούν τις βάσεις για την συνέχεια.
Πάλεψέ το, τώρα που είναι νωρίς, γιατί ο χρόνος περνάει και χάνεται

Δεν είσαι βέβαια η μόνη που δεν το κατέχεις, αλλά όσοι το παλέψανε μετά από λίγο καιρό μπήκαν στο νοημά του.
Με εκτίμηση
Ντζιός Κώστας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένο μέλος


Είναι λίγο "ή το 'χεις ή δεν το 'χεις" αλλά βάσει των θεμάτων των τελευταίων ετών μπορείς άνετα να παπαγαλίσεις μεθοδολογίες και να γράψεις άριστα στο τέλος.
Θέμη συγνώμη αλλά σαν καθηγητής δεν μου αρέσει να λέγονται αυτά και κυρίως γιατί δεν ισχύουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος


Ρίξε και μια ματιά στο στέκι των πληροφορικών στο νετ και δες τι λένε για τα φετινά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένο μέλος


Και η ειρωνεία φίλε μου είναι ότι μόλις πριν πέντε λεπτα ολοκλήρωσα ένα post στο στέκι των πληροφορικών.[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος


Αυτό που παλεύω εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι φίλε μου είναι να μην μπορεί να το διδάξει κάποιος σε παπαγάλους. Και κάποιοι κομπογιαννήτες που διδάσκουν το μάθημα να πάψουν να το διδάσκουν.
Δεν νομίζω ότι είναι θέμα 'κομπογιαννίτη' - μερικές φορές ο καθηγητής θα αναγκαστεί να διδάξει τη μέθοδο σ' ένα μαθητή, αν εκείνος δυσκολεύεται να καταλάβει την ουσία.
Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό μ' αυτό που είπε ο Θέμης, ότι χρειάζεται να μπεις στη λογική του μαθήματος προκειμένου να αποδώσεις - φυσικά και ο καθηγητής πρέπει να παλέψει να μεταδώσει τον τρόπο σκέψης αυτόν, αλλά έχει και μαθητές που αρνούνται/δεν μπορούν να τον υιοθετήσουν.
Σ' αυτή την περίπτωση δεν θα κατακρίνω τον καθηγητή που έχει κάνει ήδη μια προσπάθεια, πιέζεται απ' το χρόνο και τελικά εστιάζει στο να αποστηθίσει ο μαθητής ορισμένες μεθόδους και λύσεις.
Ούτε φυσικά μπορώ να πω κάτι στον μαθητή που κάνει ακριβώς αυτό.
Το πρόβλημά μας δεν είναι ούτε οι καθηγητές ούτε οι μαθητές, είναι το σύστημα των Πανελληνίων.
και έτσι καταστρέφεται το μοναδικό μάθημα που μπορεί να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον με αληθινά έξυπνες ασκήσεις, σου δίνει περιθώρια να εξασκήσεις τη λογική σου, να συνθέσεις διαφορετικά πράγματα και να δώσεις λύσεις που δεν θα μοιάζουν απαραίτητα με όλων των άλλων, αλλά αυτό δεν θα τις κάνει λιγότερο σωστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ntzios Kostas
Νεοφερμένο μέλος


Όμως πρέπει να επανορθώσουμε λίγο με την Γεωργία που είχε το ερώτημα. Τι λες;
Κύνθια εννοείται ότι δεν απευθύνομαι σε τέτοιους συναδέλφους. Προς θεού.
Πολύ σωστά Κύνθια τα λες. Όμως δεν μπορούμε να συμβουλεύουμε μια μαθήτρια που πιθανών να μην έχει μπορέσει μέχρι τώρα να μπει στο πνέυμα να μάθει κάτι παπαγαλία. Είναι πολύ νωρίς να εγκαταλείψει τη μάχη και αυτή αλλά και ο καθηγητής της.Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό μ' αυτό που είπε ο Θέμης, ότι χρειάζεται να μπεις στη λογική του μαθήματος προκειμένου να αποδώσεις - φυσικά και ο καθηγητής πρέπει να παλέψει να μεταδώσει τον τρόπο σκέψης αυτόν, αλλά έχει και μαθητές που αρνούνται/δεν μπορούν να τον υιοθετήσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vertriebs
Νεοφερμένο μέλος


Επειδή έχω και μια σχετικά καλή εμπειρία με γλώσσες (5 χρόνια C++, 2 χρόνια PHP/SQL, τώρα την παλεύω με Haskell και γενικά functional γλώσσες) βοηθάω εν γένει φίλους με το μάθημα. Κι'ως εκ τούτου έχω θεωρήσει πως όντως, δεν είναι για όλους το μάθημα.
Π.χ. μια φίλη απ'το φροντιστήριο εδώ κι'ένα μήνα παλεύει με το / (διαίρεση). Κάθε φορά τη σκαμπιλιάζω επειδή κάνει διαιρέσεις με κλασματική γραμμή. Ίσως να'κανα κι'εγώ τα ίδια αν δεν είχα ασχοληθεί, αλλά δε νομίζω. Γιατί βλέπω, άσχετους, να πιάνουν με την πρώτη όσα θα τους πεις. Ενώ άλλοι απλά δεν "επικοινωνούν" με τον κώδικα, ανεξαρτήτως εμπειρίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος


===============================================
Το να γράψεις αριθμητικές εκφράσεις "στην ευθεία" υπακούωντας σε απλούς κανόνες (ιεραρχίες κτλ) έχει να κάνει και με την αυστηρότητα αλλά και σαφήνεια έκφρασης και διατύπωσης που έχει σαν γενικό στόχο το μάθημα.
Το μάθημα ΑΕΠΠ δεν έχει να κάνει με την Τεχνολογική, ούτε καν με την Θετική. Θα έπρεπε να είναι μάθημα γενικής παιδείας (και φυσικά πανελλαδικά εξεταζόμενο με αυξημένο συντελεστή για τα τμήματα πληροφορικής), καθώς ο δομημένος τρόπος σκέψης και ο στόχος που προανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο (όλα αυτά που λέμε αλγοριθμική σκέψη) αποτελούν δεξιότητες ανωτέρου επιπέδου που πρέπει να αναπτυχθούν σε όλους τους νέους ανθρώπους.
Όταν λέτε "το χει ή δεν το χει" εννοείτε πως κάποις το πιάνει με την πρώτη ή θέλει περισσότερη προσπάθεια κτλ. Μήπως όμως αυτό δε συμβαίνει με όλα τα μαθήματα; Δεν υπάρχουν μαθητές της θετικής που δυσκολεύονται περισσότερο στη χημεία, ενώ φυσική είναι πιο άνετα κ.ο.κ ??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος


Είναι λίγο "ή το 'χεις ή δεν το 'χεις" αλλά βάσει των θεμάτων των τελευταίων ετών μπορείς άνετα να παπαγαλίσεις μεθοδολογίες και να γράψεις άριστα στο τέλος.
Ε, αυτό που λες δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται άστοχο. Τι εννοείς το 'χεις ή δεν το 'χεις; Γεννιέται κανείς με default ικανότητα να προγραμματίζει;
Η επιτυχία στο συγκεκριμένο μάθημα νομίζω πως είναι θέμα πρώτον της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο κάθε μαθητής και αφετέρου θέμα καθηγητού. Γενικά θεωρώ ρατσιστική την αντίληψη αυτή (του "το'χω" ή "δεν το'χω"). Όλοι μπορούν να πετύχουν με προσπάθεια. Μερικοί μπορεί να 'ναι εξοικειωμένοι με υπολογιστές και να χρειαστούν λιγότερο χρόνο. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα. Πάντως, αυτή η αντίληψη του "το'χω", αφενός εκφράζεται απ' αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν για τους συμμαθητές τους που διαβάζουν (για να δικαιολογήσουν σε θέμα μυαλού τη βαρεμάρα τους να ανοίξουν ένα βίβλιο και να επαναπαυτούν) και αφετέρου γίνεται ιδιαίτερα δεκτή απ' αυτούς που διαβάζουν, μιας και θεωρούν τον εαυτό τους ανώτερα όντα επειδή μπορούν ας πούμε να παραγωγίσουν την lnx, ενώ αυτοί που δε μπορούν, απλώς δε το 'χουν. Και ακριβώς επειδή αυτή η αντίληψη βολεύει και τους μεν, και τους δε, επικρατεί. Αυτό όμως είναι λάθος.
Το κλειδί για την επιτυχία σε όλα τα μαθήματα είναι η προσπάθεια, η μελέτη, οι απορίες, το ενδιαφέρον. Αν έχεις δίπλα σου ένα σωστό άτομο που θα σου δώσει κατευθύνσεις για το μάθημα, θα σου ξεδιαλύνει απορίες και θα σου εμπλουτίσει τις γνώσεις σου, νομίζω πως η επιτυχία πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
Φιλικά,
Στέλιος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ε, αυτό που λες δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται άστοχο. Τι εννοείς το 'χεις ή δεν το 'χεις; Γεννιέται κανείς με default ικανότητα να προγραμματίζει;
Η επιτυχία στο συγκεκριμένο μάθημα νομίζω πως είναι θέμα πρώτον της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο κάθε μαθητής και αφετέρου θέμα καθηγητού. Γενικά θεωρώ ρατσιστική την αντίληψη αυτή (του "το'χω" ή "δεν το'χω"). Όλοι μπορούν να πετύχουν με προσπάθεια. Μερικοί μπορεί να 'ναι εξοικειωμένοι με υπολογιστές και να χρειαστούν λιγότερο χρόνο. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα. Πάντως, αυτή η αντίληψη του "το'χω", αφενός εκφράζεται απ' αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν για τους συμμαθητές τους που διαβάζουν (για να δικαιολογήσουν σε θέμα μυαλού τη βαρεμάρα τους να ανοίξουν ένα βίβλιο και να επαναπαυτούν) και αφετέρου γίνεται ιδιαίτερα δεκτή απ' αυτούς που διαβάζουν, μιας και θεωρούν τον εαυτό τους ανώτερα όντα επειδή μπορούν ας πούμε να παραγωγίσουν την lnx, ενώ αυτοί που δε μπορούν, απλώς δε το 'χουν. Και ακριβώς επειδή αυτή η αντίληψη βολεύει και τους μεν, και τους δε, επικρατεί. Αυτό όμως είναι λάθος.
Το κλειδί για την επιτυχία σε όλα τα μαθήματα είναι η προσπάθεια, η μελέτη, οι απορίες, το ενδιαφέρον. Αν έχεις δίπλα σου ένα σωστό άτομο που θα σου δώσει κατευθύνσεις για το μάθημα, θα σου ξεδιαλύνει απορίες και θα σου εμπλουτίσει τις γνώσεις σου, νομίζω πως η επιτυχία πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
Φιλικά,
Στέλιος
Δεν νομίζω πως λέτε κάτι τόσο μακρινό με τον Θέμη. :xixi:
Απλά το 'το 'χω ή δεν 'το χω' αναφέρεται στην αντίληψη που έχει κάποιος πάνω στο θέμα, όχι απαραίτητα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια.
Μπορεί η αντίληψη αυτή να είναι θέμα προηγούμενης ενασχόλησης με το θέμα, επαφής με υπολογιστές, ή με οτιδήποτε άλλο έχει οξύνει τη λογική του ατόμου.
Δεν πείθομαι ότι μπορεί κάποιος που φοβάται τα μαθηματικά ή τον προγραμματισμό και δυσκολεύεται να λύσει ασκήσεις, να έχει τα ίδια αποτελέσματα με έναν που είναι εμφανές πως έχει έφεση σ' αυτά. Σίγουρα, μπορεί (και πρέπει) να ξεπεράσει όσο γίνεται την φοβία του, να προσπαθήσει να καταλάβει τη λογική στην επίλυση των προβλημάτων, και να αναπαραγάγει τις λύσεις μέσω μεθόδων.
'Ομως, αν δεχτούμε πως η πρόοδος που έχει κάνει οφείλεται στην προσπάθειά του και μόνο, δεν νομίζω πως θα μπορέσει να φτάσει στο ίδιο επίπεδο και να λύσει τις ίδιες 'έξυπνες' ασκήσεις με κάποιον που είχε εξαρχής αυτή τη λογική και χρησιμοποίησε τον ίδιο χρόνο με το να την καλλιεργήσει.
Σίγουρα, βέβαια, Στέλιο, και εκείνος που νιώθει πως 'δεν το 'χει' πρέπει να το παλέψει, και εκείνος που 'το 'χει' δεν πρέπει να επαναπαυτεί αλλά να εξασκήσει αυτή του την άνεση στο μάθημα.
Στο κάτω κάτω, στις πανελλήνιες δεν βαθμολογείται ο εξυπνότερος, αλλά εκείνος που έχει διαβάσει περισσότερο και μπορεί να το δείξει αυτό στο γραπτό του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος


Ε, αυτό που λες δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται άστοχο. Τι εννοείς το 'χεις ή δεν το 'χεις; Γεννιέται κανείς με default ικανότητα να προγραμματίζει;
Default ικανότητα to be rational, ναι.
Επίσης αυτό που λες για το "βόλεμα" δεν ισχύει. Είναι πολύ περισσότερο οδυνηρό απ' ότι το περιγράφεις να παραδεχθεί κάποιος στον εαυτό του ότι "δεν το 'χει".
Εγώ 19,2 έγραψα, for the record. For the record επίσης δεν είχα καμία σχέση με προγραμματισμό πριν την Γ' και δεν διάβασα ούτε μια φορά κάτι εκτός της θεωρίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος


Λοιπόν, εγώ νομίζω οτι όλοι έχουμε τον προγραμματισμό στο αίμα μας.
Θα εξηγηθώ. Όλοι σε κάποια φάση της ζωής μας έχουμε μάθει, να διαχωρίζουμε τα προβλήματα που προκύπτουν σε επιμέρους, μικρότερα. Αυτή είναι και η βασική ιδέα.
Τώρα το οτι ο άλλος θα γράψε την διαίρεση με την κλασματική γραμμή, νομίζω σημαίνει περισσότερο οτι έχει πρόβλημα με τον κώδικα (και οτι δεν έχει ασχοληθεί αρκετά) και όχι με τον προγραμματισμό.
Σε κανονικές καταστάσεις ψευδοκώδικα πάντως, μια χαρά θα ήταν και η κλασματική γραμμή (άπειρες φορές εγώ το χρησιμοποιώ όταν γράφω στο χαρτί).
Τώρα για την σκέψη του προγραμματισμού, δεν νομίζω οτι την μαθαίνουν τα παιδιά στο λύκειο, ή μπορούνε να την μάθουν (ήμουν θετικη και δεν το ζησα είναι η αλήθεια), απο την στιγμή που έχουν σοβαρές ελλείψεις σε μαθηματικό υπόβαθρο (σειρές, αναδρομικές σχέσεις κτλ). Νομίζω οτι μεγαλύτερη σημασία έχει να μάθεις να διατυπώνεις σωστά το πρόβλημα στον υπολογιστή (και το πως θα βρεί την λύση) ωστε να μπορεί να σου δώσει μια απάντηση.
Επανερχόμενος στο topic, δεν είσαι η μόνη που δεν το κατέχεις γιατί πολύ απλά το κατέχεις (απλά δεν το ξέρεις ακόμα). Απλά νομίζω οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πρόβλημα μεταδοτικότητας απο τον καθηγητή, ειδικά για παιδιά που δεν είναι εξεικοιωμένα με τους υπολογιστές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


Προσωπικα πιστευω πως δεν εχει να κανει με το αν 'γεννιεσαι για να τοχεις'.Default ικανότητα to be rational, ναι.
Επίσης αυτό που λες για το "βόλεμα" δεν ισχύει. Είναι πολύ περισσότερο οδυνηρό απ' ότι το περιγράφεις να παραδεχθεί κάποιος στον εαυτό του ότι "δεν το 'χει".
Εγώ 19,2 έγραψα, for the record. For the record επίσης δεν είχα καμία σχέση με προγραμματισμό πριν την Γ' και δεν διάβασα ούτε μια φορά κάτι εκτός της θεωρίας.
Αλλα με τον κοινωνικο σου περιγυρο, αυτα που ζεις καθημερινα,τον τροπο σκεψης που σου δημιουργουν τα διαφορα ερεθισματα(ειτε λεγονται δασκαλος, ειτε γονιος, ειτε τηλεοραση).
Με λιγα λογια δεν γεννιεσαι για να τοχεις ή να μην τοχεις, αλλα γινεσαι.

Προσωπικη μου αποψη παντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Afey
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.