ΑΕΠΠ: Η μόνη που δεν το κατέχω;

georgia91

Νεοφερμένος

Η Γεωργια(ή για φίλους Πέτρος) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Παιδιά σος!!!!!!!!!!!! δεν μπορω να γραψω προγραμματα...δυσκολευομαι πολύ:( ξερετε κανενα τροπο να τα μαθω πιο εύκολα;θέλω να γραψω τιποτα πανέλληνιες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

onoffon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο onoffon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 265 μηνύματα.
απλα θα ακολουθεις βημα βημα τι σου λεει η καθε ασκηση και θα την φτιαχνεις. ευκολο ειναι. πας φροντηστιριο;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φίλη Γεωργία,

οι καθηγητές σου είναι αυτοί που θα σε βοηθήσουν σε αυτό το πρόβλημα. Επίσης προσπάθησε να διαβάσεις λυμένα θέματα. Εκεί ενδεχομένως θα βρεις μία σκέψη του συγγραφέα-καθηγητή που έλυσε την άσκηση. Ακολούθησέ την σε παρόμοια άσκηση. Πρέπει τα αρχικά (δομή επιλογής και δομή επανάληψης) να τα καταλάβεις όσο γίνεται καλύτερα, γιατί αυτά αποτελούν τις βάσεις για την συνέχεια.
Πάλεψέ το, τώρα που είναι νωρίς, γιατί ο χρόνος περνάει και χάνεται:bye:

Δεν είσαι βέβαια η μόνη που δεν το κατέχεις, αλλά όσοι το παλέψανε μετά από λίγο καιρό μπήκαν στο νοημά του.

Με εκτίμηση
Ντζιός Κώστας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Είναι λίγο "ή το 'χεις ή δεν το 'χεις" αλλά βάσει των θεμάτων των τελευταίων ετών μπορείς άνετα να παπαγαλίσεις μεθοδολογίες και να γράψεις άριστα στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Είναι λίγο "ή το 'χεις ή δεν το 'χεις" αλλά βάσει των θεμάτων των τελευταίων ετών μπορείς άνετα να παπαγαλίσεις μεθοδολογίες και να γράψεις άριστα στο τέλος.

Θέμη συγνώμη αλλά σαν καθηγητής δεν μου αρέσει να λέγονται αυτά και κυρίως γιατί δεν ισχύουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Και σαν υποβρύχιο να μην σου άρεσαν, εγώ πάλι θα τα έλεγα. Τι δεν ισχύει ακριβώς; Τα φετινά θέματα δεν κινούνταν στο μοτίβο του "Ζήτω η παπαγαλία!";

Ρίξε και μια ματιά στο στέκι των πληροφορικών στο νετ και δες τι λένε για τα φετινά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
[FONT=&quot]Τα θέματα τα φετινά είναι γεγονός ότι τα αποδοκιμάσαμε όλοι μας. Όμως δεν σημαίνει ότι τέτοια θέματα θα μας αλλάξουν το στιλ διδασκαλίας και το στιλ που πρέπει ο μαθητής να μαθαίνει το μάθημα και οποιοδήποτε μάθημα.
Και η ειρωνεία φίλε μου είναι ότι μόλις πριν πέντε λεπτα ολοκλήρωσα ένα post στο στέκι των πληροφορικών.[/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Φυσικά και όχι. Αλλά αν συνεχίσει έτσι η δουλεία λίγοι θα μείνουν που δεν θα το διδάσκουν σε παπαγάλους. Κακά τα ψέμματα, οι καθηγητές πληρώνονται απ' τα φροντιστήρια και το νταβατζιλίκι των φροντιστηριάδων που θέλουν αποτέλεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Αυτό που παλεύω εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι φίλε μου είναι να μην μπορεί να το διδάξει κάποιος σε παπαγάλους. Και κάποιοι κομπογιαννήτες που διδάσκουν το μάθημα να πάψουν να το διδάσκουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Σεβαστό και αξιέπαινο, απλά τα θέματα θα το καθορίσουν εν τέλει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Αυτό που παλεύω εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι φίλε μου είναι να μην μπορεί να το διδάξει κάποιος σε παπαγάλους. Και κάποιοι κομπογιαννήτες που διδάσκουν το μάθημα να πάψουν να το διδάσκουν.

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα 'κομπογιαννίτη' - μερικές φορές ο καθηγητής θα αναγκαστεί να διδάξει τη μέθοδο σ' ένα μαθητή, αν εκείνος δυσκολεύεται να καταλάβει την ουσία.
Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό μ' αυτό που είπε ο Θέμης, ότι χρειάζεται να μπεις στη λογική του μαθήματος προκειμένου να αποδώσεις - φυσικά και ο καθηγητής πρέπει να παλέψει να μεταδώσει τον τρόπο σκέψης αυτόν, αλλά έχει και μαθητές που αρνούνται/δεν μπορούν να τον υιοθετήσουν.
Σ' αυτή την περίπτωση δεν θα κατακρίνω τον καθηγητή που έχει κάνει ήδη μια προσπάθεια, πιέζεται απ' το χρόνο και τελικά εστιάζει στο να αποστηθίσει ο μαθητής ορισμένες μεθόδους και λύσεις.
Ούτε φυσικά μπορώ να πω κάτι στον μαθητή που κάνει ακριβώς αυτό.
Το πρόβλημά μας δεν είναι ούτε οι καθηγητές ούτε οι μαθητές, είναι το σύστημα των Πανελληνίων.

και έτσι καταστρέφεται το μοναδικό μάθημα που μπορεί να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον με αληθινά έξυπνες ασκήσεις, σου δίνει περιθώρια να εξασκήσεις τη λογική σου, να συνθέσεις διαφορετικά πράγματα και να δώσεις λύσεις που δεν θα μοιάζουν απαραίτητα με όλων των άλλων, αλλά αυτό δεν θα τις κάνει λιγότερο σωστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ntzios Kostas

Νεοφερμένος

Ο Ntzios Kostas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 50 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Φίλε θέμη. Κάποιοι από εμάς τους καθηγητές καθορίζουν τα θέματα. Ελπίζω ότι μετά τη φωνή που φάγανε πέρσι δεν δούμε ξανά τετοια θέματα.

Όμως πρέπει να επανορθώσουμε λίγο με την Γεωργία που είχε το ερώτημα. Τι λες;

Κύνθια εννοείται ότι δεν απευθύνομαι σε τέτοιους συναδέλφους. Προς θεού.

Συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό μ' αυτό που είπε ο Θέμης, ότι χρειάζεται να μπεις στη λογική του μαθήματος προκειμένου να αποδώσεις - φυσικά και ο καθηγητής πρέπει να παλέψει να μεταδώσει τον τρόπο σκέψης αυτόν, αλλά έχει και μαθητές που αρνούνται/δεν μπορούν να τον υιοθετήσουν.
Πολύ σωστά Κύνθια τα λες. Όμως δεν μπορούμε να συμβουλεύουμε μια μαθήτρια που πιθανών να μην έχει μπορέσει μέχρι τώρα να μπει στο πνέυμα να μάθει κάτι παπαγαλία. Είναι πολύ νωρίς να εγκαταλείψει τη μάχη και αυτή αλλά και ο καθηγητής της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vertriebs

Νεοφερμένος

Ο Σπύρος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Πλάκα-πλάκα, συμμερίζομαι την άποψη του Θέμη για το μάθημα, είναι είτε το'χεις είτε όχι.

Επειδή έχω και μια σχετικά καλή εμπειρία με γλώσσες (5 χρόνια C++, 2 χρόνια PHP/SQL, τώρα την παλεύω με Haskell και γενικά functional γλώσσες) βοηθάω εν γένει φίλους με το μάθημα. Κι'ως εκ τούτου έχω θεωρήσει πως όντως, δεν είναι για όλους το μάθημα.

Π.χ. μια φίλη απ'το φροντιστήριο εδώ κι'ένα μήνα παλεύει με το / (διαίρεση). Κάθε φορά τη σκαμπιλιάζω επειδή κάνει διαιρέσεις με κλασματική γραμμή. Ίσως να'κανα κι'εγώ τα ίδια αν δεν είχα ασχοληθεί, αλλά δε νομίζω. Γιατί βλέπω, άσχετους, να πιάνουν με την πρώτη όσα θα τους πεις. Ενώ άλλοι απλά δεν "επικοινωνούν" με τον κώδικα, ανεξαρτήτως εμπειρίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ptsiotakis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ptsiotakis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
εκτός απο το θέμα που ρώταγε τη θεωρία απο το κεφάλαιο 4 (που το συζητάμε), προσωπικά δεν βρίσκω κάτι τραγικό με τα θεματα των εξετάσεων 2008
===============================================
Το να γράψεις αριθμητικές εκφράσεις "στην ευθεία" υπακούωντας σε απλούς κανόνες (ιεραρχίες κτλ) έχει να κάνει και με την αυστηρότητα αλλά και σαφήνεια έκφρασης και διατύπωσης που έχει σαν γενικό στόχο το μάθημα.

Το μάθημα ΑΕΠΠ δεν έχει να κάνει με την Τεχνολογική, ούτε καν με την Θετική. Θα έπρεπε να είναι μάθημα γενικής παιδείας (και φυσικά πανελλαδικά εξεταζόμενο με αυξημένο συντελεστή για τα τμήματα πληροφορικής), καθώς ο δομημένος τρόπος σκέψης και ο στόχος που προανέφερα στην προηγούμενη παράγραφο (όλα αυτά που λέμε αλγοριθμική σκέψη) αποτελούν δεξιότητες ανωτέρου επιπέδου που πρέπει να αναπτυχθούν σε όλους τους νέους ανθρώπους.

Όταν λέτε "το χει ή δεν το χει" εννοείτε πως κάποις το πιάνει με την πρώτη ή θέλει περισσότερη προσπάθεια κτλ. Μήπως όμως αυτό δε συμβαίνει με όλα τα μαθήματα; Δεν υπάρχουν μαθητές της θετικής που δυσκολεύονται περισσότερο στη χημεία, ενώ φυσική είναι πιο άνετα κ.ο.κ ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mostel

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στέλιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,203 μηνύματα.
Είναι λίγο "ή το 'χεις ή δεν το 'χεις" αλλά βάσει των θεμάτων των τελευταίων ετών μπορείς άνετα να παπαγαλίσεις μεθοδολογίες και να γράψεις άριστα στο τέλος.


Ε, αυτό που λες δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται άστοχο. Τι εννοείς το 'χεις ή δεν το 'χεις; Γεννιέται κανείς με default ικανότητα να προγραμματίζει;


Η επιτυχία στο συγκεκριμένο μάθημα νομίζω πως είναι θέμα πρώτον της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο κάθε μαθητής και αφετέρου θέμα καθηγητού. Γενικά θεωρώ ρατσιστική την αντίληψη αυτή (του "το'χω" ή "δεν το'χω"). Όλοι μπορούν να πετύχουν με προσπάθεια. Μερικοί μπορεί να 'ναι εξοικειωμένοι με υπολογιστές και να χρειαστούν λιγότερο χρόνο. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα. Πάντως, αυτή η αντίληψη του "το'χω", αφενός εκφράζεται απ' αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν για τους συμμαθητές τους που διαβάζουν (για να δικαιολογήσουν σε θέμα μυαλού τη βαρεμάρα τους να ανοίξουν ένα βίβλιο και να επαναπαυτούν) και αφετέρου γίνεται ιδιαίτερα δεκτή απ' αυτούς που διαβάζουν, μιας και θεωρούν τον εαυτό τους ανώτερα όντα επειδή μπορούν ας πούμε να παραγωγίσουν την lnx, ενώ αυτοί που δε μπορούν, απλώς δε το 'χουν. Και ακριβώς επειδή αυτή η αντίληψη βολεύει και τους μεν, και τους δε, επικρατεί. Αυτό όμως είναι λάθος.

Το κλειδί για την επιτυχία σε όλα τα μαθήματα είναι η προσπάθεια, η μελέτη, οι απορίες, το ενδιαφέρον. Αν έχεις δίπλα σου ένα σωστό άτομο που θα σου δώσει κατευθύνσεις για το μάθημα, θα σου ξεδιαλύνει απορίες και θα σου εμπλουτίσει τις γνώσεις σου, νομίζω πως η επιτυχία πρέπει να θεωρείται δεδομένη.



Φιλικά,

Στέλιος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~kynthia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κύνθια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 359 μηνύματα.
Ε, αυτό που λες δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται άστοχο. Τι εννοείς το 'χεις ή δεν το 'χεις; Γεννιέται κανείς με default ικανότητα να προγραμματίζει;


Η επιτυχία στο συγκεκριμένο μάθημα νομίζω πως είναι θέμα πρώτον της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο κάθε μαθητής και αφετέρου θέμα καθηγητού. Γενικά θεωρώ ρατσιστική την αντίληψη αυτή (του "το'χω" ή "δεν το'χω"). Όλοι μπορούν να πετύχουν με προσπάθεια. Μερικοί μπορεί να 'ναι εξοικειωμένοι με υπολογιστές και να χρειαστούν λιγότερο χρόνο. Αυτό όμως είναι άλλο θέμα. Πάντως, αυτή η αντίληψη του "το'χω", αφενός εκφράζεται απ' αυτούς που βαριούνται να διαβάζουν για τους συμμαθητές τους που διαβάζουν (για να δικαιολογήσουν σε θέμα μυαλού τη βαρεμάρα τους να ανοίξουν ένα βίβλιο και να επαναπαυτούν) και αφετέρου γίνεται ιδιαίτερα δεκτή απ' αυτούς που διαβάζουν, μιας και θεωρούν τον εαυτό τους ανώτερα όντα επειδή μπορούν ας πούμε να παραγωγίσουν την lnx, ενώ αυτοί που δε μπορούν, απλώς δε το 'χουν. Και ακριβώς επειδή αυτή η αντίληψη βολεύει και τους μεν, και τους δε, επικρατεί. Αυτό όμως είναι λάθος.

Το κλειδί για την επιτυχία σε όλα τα μαθήματα είναι η προσπάθεια, η μελέτη, οι απορίες, το ενδιαφέρον. Αν έχεις δίπλα σου ένα σωστό άτομο που θα σου δώσει κατευθύνσεις για το μάθημα, θα σου ξεδιαλύνει απορίες και θα σου εμπλουτίσει τις γνώσεις σου, νομίζω πως η επιτυχία πρέπει να θεωρείται δεδομένη.



Φιλικά,

Στέλιος

Δεν νομίζω πως λέτε κάτι τόσο μακρινό με τον Θέμη. :xixi:
Απλά το 'το 'χω ή δεν 'το χω' αναφέρεται στην αντίληψη που έχει κάποιος πάνω στο θέμα, όχι απαραίτητα με τη μικρότερη δυνατή προσπάθεια.
Μπορεί η αντίληψη αυτή να είναι θέμα προηγούμενης ενασχόλησης με το θέμα, επαφής με υπολογιστές, ή με οτιδήποτε άλλο έχει οξύνει τη λογική του ατόμου.
Δεν πείθομαι ότι μπορεί κάποιος που φοβάται τα μαθηματικά ή τον προγραμματισμό και δυσκολεύεται να λύσει ασκήσεις, να έχει τα ίδια αποτελέσματα με έναν που είναι εμφανές πως έχει έφεση σ' αυτά. Σίγουρα, μπορεί (και πρέπει) να ξεπεράσει όσο γίνεται την φοβία του, να προσπαθήσει να καταλάβει τη λογική στην επίλυση των προβλημάτων, και να αναπαραγάγει τις λύσεις μέσω μεθόδων.
'Ομως, αν δεχτούμε πως η πρόοδος που έχει κάνει οφείλεται στην προσπάθειά του και μόνο, δεν νομίζω πως θα μπορέσει να φτάσει στο ίδιο επίπεδο και να λύσει τις ίδιες 'έξυπνες' ασκήσεις με κάποιον που είχε εξαρχής αυτή τη λογική και χρησιμοποίησε τον ίδιο χρόνο με το να την καλλιεργήσει.

Σίγουρα, βέβαια, Στέλιο, και εκείνος που νιώθει πως 'δεν το 'χει' πρέπει να το παλέψει, και εκείνος που 'το 'χει' δεν πρέπει να επαναπαυτεί αλλά να εξασκήσει αυτή του την άνεση στο μάθημα.
Στο κάτω κάτω, στις πανελλήνιες δεν βαθμολογείται ο εξυπνότερος, αλλά εκείνος που έχει διαβάσει περισσότερο και μπορεί να το δείξει αυτό στο γραπτό του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ε, αυτό που λες δε ξέρω, αλλά μου φαίνεται άστοχο. Τι εννοείς το 'χεις ή δεν το 'χεις; Γεννιέται κανείς με default ικανότητα να προγραμματίζει;

Default ικανότητα to be rational, ναι.

Επίσης αυτό που λες για το "βόλεμα" δεν ισχύει. Είναι πολύ περισσότερο οδυνηρό απ' ότι το περιγράφεις να παραδεχθεί κάποιος στον εαυτό του ότι "δεν το 'χει".

Εγώ 19,2 έγραψα, for the record. For the record επίσης δεν είχα καμία σχέση με προγραμματισμό πριν την Γ' και δεν διάβασα ούτε μια φορά κάτι εκτός της θεωρίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eruyomo

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 1,505 μηνύματα.
Να πω και εγώ την γνώμη μου;

Λοιπόν, εγώ νομίζω οτι όλοι έχουμε τον προγραμματισμό στο αίμα μας.
Θα εξηγηθώ. Όλοι σε κάποια φάση της ζωής μας έχουμε μάθει, να διαχωρίζουμε τα προβλήματα που προκύπτουν σε επιμέρους, μικρότερα. Αυτή είναι και η βασική ιδέα.
Τώρα το οτι ο άλλος θα γράψε την διαίρεση με την κλασματική γραμμή, νομίζω σημαίνει περισσότερο οτι έχει πρόβλημα με τον κώδικα (και οτι δεν έχει ασχοληθεί αρκετά) και όχι με τον προγραμματισμό.
Σε κανονικές καταστάσεις ψευδοκώδικα πάντως, μια χαρά θα ήταν και η κλασματική γραμμή (άπειρες φορές εγώ το χρησιμοποιώ όταν γράφω στο χαρτί).
Τώρα για την σκέψη του προγραμματισμού, δεν νομίζω οτι την μαθαίνουν τα παιδιά στο λύκειο, ή μπορούνε να την μάθουν (ήμουν θετικη και δεν το ζησα είναι η αλήθεια), απο την στιγμή που έχουν σοβαρές ελλείψεις σε μαθηματικό υπόβαθρο (σειρές, αναδρομικές σχέσεις κτλ). Νομίζω οτι μεγαλύτερη σημασία έχει να μάθεις να διατυπώνεις σωστά το πρόβλημα στον υπολογιστή (και το πως θα βρεί την λύση) ωστε να μπορεί να σου δώσει μια απάντηση.

Επανερχόμενος στο topic, δεν είσαι η μόνη που δεν το κατέχεις γιατί πολύ απλά το κατέχεις (απλά δεν το ξέρεις ακόμα). Απλά νομίζω οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πρόβλημα μεταδοτικότητας απο τον καθηγητή, ειδικά για παιδιά που δεν είναι εξεικοιωμένα με τους υπολογιστές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
Default ικανότητα to be rational, ναι.

Επίσης αυτό που λες για το "βόλεμα" δεν ισχύει. Είναι πολύ περισσότερο οδυνηρό απ' ότι το περιγράφεις να παραδεχθεί κάποιος στον εαυτό του ότι "δεν το 'χει".

Εγώ 19,2 έγραψα, for the record. For the record επίσης δεν είχα καμία σχέση με προγραμματισμό πριν την Γ' και δεν διάβασα ούτε μια φορά κάτι εκτός της θεωρίας.
Προσωπικα πιστευω πως δεν εχει να κανει με το αν 'γεννιεσαι για να τοχεις'.
Αλλα με τον κοινωνικο σου περιγυρο, αυτα που ζεις καθημερινα,τον τροπο σκεψης που σου δημιουργουν τα διαφορα ερεθισματα(ειτε λεγονται δασκαλος, ειτε γονιος, ειτε τηλεοραση).

Με λιγα λογια δεν γεννιεσαι για να τοχεις ή να μην τοχεις, αλλα γινεσαι.:P

Προσωπικη μου αποψη παντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Afey

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Θέμης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Ακόμα κι έτσι να είναι, αυτό που έχεις "γίνει" δεν αλλάζει σε εύλογο χρονικό διάστημα ώστε να σε βοηθήσει για τις πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top